Plutus.it - Crypto Visa kaart

Pagina: 1 ... 29 ... 96 Laatste
Acties:
  • 612.747 views

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09:55
BBKing schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 08:24:
Is het wel mogelijk om voor de veiligheid in die 4 maanden de na 45 dagen vrijgegeven PLU tijdelijk naar Metamask te verschuiven en op een later tijdstip weer terug naar de Plutus card?

Zo ja: wat zijn dan de kosten? Volgens mij kost het 5 euro per keer om je PLU naar metamask te verplaatsen. Dan staat het daar veilig. En dan zou ik het in juli weer terughalen naar het Plutus account / de Plutus card.

Weet iemand of dat kan en zo ja wat dan de kosten zijn?
Nee, dat kan niet volgens mij. Je kan de PLU wel naar metamask sturen maar niet meer terug naar je account.

Waarom zou je dat überhaupt willen trouwens?

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:06
Is het wel mogelijk om voor de veiligheid in die 4 maanden de na 45 dagen vrijgegeven PLU tijdelijk naar Metamask te verschuiven en op een later tijdstip weer terug naar de Plutus card?

Zo ja: wat zijn dan de kosten? Volgens mij kost het 5 euro per keer om je PLU naar metamask te verplaatsen. Dan staat het daar veilig. En dan zou ik het in juli weer terughalen naar het Plutus account / de Plutus card.

Ik vermoed dat je dit wil doen om te vermijden dat er intussen iets met PLU gebeurt. Maar mocht dat zo zijn, gaat de waarde van PLU toch ook volledig door het putje en zijn de PLU die je in eigen beheer hebt even waardeloos als mochten ze bij Plutus hebben gestaan? :p

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online

op MetaMask staat het natuurlijk wel veiliger; not your keys, not your PLU zegmaar.....
ik laat het gewoon staan, zorg ervoor dat je gewoon niet veel euros op de kaart heb staan.....al die PLU is toch gratis toch?

nothing stops this train

• MevrouwDeKat
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 10:08

MevrouwDeKat

Miauw

Gelukkig ben ik vanaf het begin al steeds bezig gewest om m'n PLU te verkopen naar Euro's voor op m'n kaart. Het "kost" mij verder alleen die 5 euro voor m'n lidmaatschap. Dus ik ga de komende 4 maanden gewoon door met PLU verzamelen. Het heeft me ondertussen al -/+ 100 euro gratis geld/boodschappen opgeleverd.

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-09 21:12

Het heeft toch geen toegevoegde waarde om de PLU weer naar Plutus te sturen? Je kan je Metemask koppelen, zodat Plutus de waarde van PLU meetelt voor je Status.

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-09 21:12
MevrouwDeKat schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 09:04:
Gelukkig ben ik vanaf het begin al steeds bezig gewest om m'n PLU te verkopen naar Euro's voor op m'n kaart. Het "kost" mij verder alleen die 5 euro voor m'n lidmaatschap. Dus ik ga de komende 4 maanden gewoon door met PLU verzamelen. Het heeft me ondertussen al -/+ 100 euro gratis geld/boodschappen opgeleverd.
Ik ben een week geleden begonnen. Maar de 30 euro van dinsdag en woensdag zijn beide nog niet bijgeschreven. Heb jij daar ook last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:02

knakworst

Get more sats!

lucatoni schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 09:18:
[...]

Ik ben een week geleden begonnen. Maar de 30 euro van dinsdag en woensdag zijn beide nog niet bijgeschreven. Heb jij daar ook last van?
Het kost tot 3 dagen inderdaad, achterlijk maar het is niet anders.

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-09 22:33
Gisteren ging de 30 euro uitbetaling instant, vandaag laat het weer even op zich wachten ;)

• Rouwette
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:48

Rouwette

Rouwette.com

knakworst schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 09:19:
[...]

Het kost tot 3 dagen inderdaad, achterlijk maar het is niet anders.
Bij mij instant, vandaag moet ik nog doen :)
edit: ok, nu dus niet instant :P

[ Voor 6% gewijzigd door Rouwette op 23-02-2023 09:36 ]

https://www.rouwette.com/

• MevrouwDeKat
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 10:08

MevrouwDeKat

Miauw

lucatoni schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 09:18:
[...]

Ja, soms, bijna niks gaat instant bij Plutus, alhoewel er laatst een plukje wel zomaar instant overgezet was. Ik reken maar gewoon niet erop dat ik het snel nodig zal hebben.

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11:06

Ypho

Allround Nerd

Toch maar eens om 9.48 exact geprobeerd, niet instant helaas. Hopelijk nog wel voor het weekend, want heb een sloot GBIT te doen.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

• Beneveerg
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10:44
Weer een instant top up op deze magisch 9.49 tijd. Alle top ups buiten de tijd zijn nog steeds niet bijgeschreven

Het leven is te kort om te testen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BBKing
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
Kol Nedra schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 09:03:
[...]

op MetaMask staat het natuurlijk wel veiliger; not your keys, not your PLU zegmaar.....
ik laat het gewoon staan, zorg ervoor dat je gewoon niet veel euros op de kaart heb staan.....al die PLU is toch gratis toch?
Ja precies, dat is het idee. Maar schiet dus eigenlijk ook niet op. Maar gewoon wachten tot juli en dan een mooie pot "vakantiegeld" uit laten keren :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bjorker
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Bjorker

Cadillacs rule!

Dacuuu schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 15:02:
[...]

Zo kan ik met mijn plutus kaart niet tanken bij de onbemande benzinepomp, maar als ik dit doe met mijn curve pasje (met plutus daar achter) gaat het wel.
Via Curve en Plutus werkt idd maar hoelang duurt het daarna bij jou voordat de pre-charge (van €150,-) op Plutus gecorrigeerd wordt naar het werkelijke bedrag?

Ik mis nu dus al een dikke week een flink bedrag op Plutus.

Nope

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Bjorker schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 13:07:
[...]

Via Curve en Plutus werkt idd maar hoelang duurt het daarna bij jou voordat de pre-charge (van €150,-) op Plutus gecorrigeerd wordt naar het werkelijke bedrag?

Ik mis nu dus al een dikke week een flink bedrag op Plutus.
Precies om deze reden heb ik mijn reguliere ING Creditcard vooraan gezet bij Curve, deze wordt snel gecorrigeerd, en met GBIT doe ik het uiteindelijke bedrag naar Plutus, geen gedoe met refunds enz.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPensador
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 11:59
Ik gebruik Plutus nu ook een korte tijd, maar het geld op je kaart krijgen is een drama in vergelijking met crypto.com (alles instant).

Wat ik nu, zoals velen hier, dus ook ga doen is alles via Curve (met abbo) en normale creditcard. En dan regelmatig een GBIT.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T0kptoFTQoRUsoFHUUsXg_YGDKc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MCoc2qdFm3e2CZEuwkBAuuuF.jpg?f=fotoalbum_large

👌

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wat zijn "bank-like features"? Dat je soms een dag lang niet kan inloggen? :+ (Ja, ik zit bij ING :P )

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pl0xs
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 08:43
Misschien handig om dit aan de topicstart toe te voegen:
Plutus Public Roadmap https://app.loopedin.io/plutus

• Kol Nedra
  • Nu online
zo, alle PLU dat unlocked was heb ik naar de kaart gestuurd. dus vanaf nu tot juni alle PLU hodlen.

van mijn PLU winsten ga ik fluffjes kopen van ASTR, ADA en ATOM 👌

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Kol Nedra schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 23:41:
zo, alle PLU dat unlocked was heb ik naar de kaart gestuurd. dus vanaf nu tot juni alle PLU hodlen.

van mijn PLU winsten ga ik fluffjes kopen van ASTR, ADA en ATOM 👌
Jij koopt alleen shitcoins die met een A beginnen :? :z

Doe eens gek kijk eens een lettertje verder :+
En dan bedoel ik niet BOO.

[ Voor 9% gewijzigd door knakworst op 24-02-2023 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09:55
knakworst schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 09:24:
[...]

Jij koopt alleen shitcoins die met een A beginnen :? :z

Doe eens gek kijk eens een lettertje verder :+
En dan bedoel ik niet BOO.
BCH, BSV?? Beide lekker goedkoop ten opzichte van de grote broer

/s

[ Voor 8% gewijzigd door Domino op 24-02-2023 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 08:32

NeoflexNL

Forever young

Ik kon 't niet laten om 't ook even te proberen op 9.49. Niet instant. Myth busted..

Ik vind trouwens 'bank-like features' nog niet zo heel handig gekozen voor een crypto community, maar ben wel benieuwd wat dat allemaal inhoudt..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 10:49

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

NeoflexNL schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 09:53:
Ik kon 't niet laten om 't ook even te proberen op 9.49. Niet instant. Myth busted..

Ik vind trouwens 'bank-like features' nog niet zo heel handig gekozen voor een crypto community, maar ben wel benieuwd wat dat allemaal inhoudt..
Hier ook 9.49. Myth not busted maar er is de afgelopen 3 weken wel duidelijk wat veranderd. Oorzaak is ook simpel, de overzetting naar de nieuwe bankpartner is in volle gang.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Wat ik het vervelende vind is dat ik gisteren dus om 9.48 (ipv .49) een card-topup heb gedaan, en het er nu dus nog niet is. Ik hoop echt dat het met de batch vanmiddag gestort wordt, anders wordt het na het weekend pas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Ypho schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 10:45:
Wat ik het vervelende vind is dat ik gisteren dus om 9.48 (ipv .49) een card-topup heb gedaan, en het er nu dus nog niet is. Ik hoop echt dat het met de batch vanmiddag gestort wordt, anders wordt het na het weekend pas :(
Ik heb de topup van 2 dagen terug nog niet eens binnen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 16:49
Ik heb nooit topup gehad om 9.48. Denk dat het bij iedereen anders is qua account. Wacht nu ook al 2 dagen. Ben blij als iedereen later is overgezet naar de nieuwe bank provider. Nu is het een loterij aan het worden wanneer je topup binnen komt op de kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Tomba schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 11:02:
[...]

Ik heb de topup van 2 dagen terug nog niet eens binnen :/
Deze is zojuist bijgeschreven. Duurde dus ruim 50 uur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BBKing
  • Niet online
Vanochtend 2 overboekingen gedaan van mijn eigen bank naar Plutus. 4 minuten verschil tussen de boekingen in. Beide boekingen binnen 5 minuten bij Plutus binnen. Daar 2 x topup naar card. Nummer 1 bijna direct binnen (9:05u) en nummer 2 op dit moment nog niet.

Het is inderdaad een loterij maar icm Curve en een 2e creditcard boeit het niet heel erg toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Tomba schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 12:24:
[...]

Deze is zojuist bijgeschreven. Duurde dus ruim 50 uur.
Bij mij ook, twee dagen tot de topup. Maffe is dat andere topups die later gedaan werden eerder doorkwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-09 20:46
dnc- schreef op maandag 13 februari 2023 @ 14:25:
Download Statement en Rewards
In Rewards, doe een replace op , naar ;
In Rewards, doe een replace op . naar ,
Kopieer data van Rewards naar Statement - kopieer data in nieuwe sheet
Maak een extra kolom aan in Statement
In de nieuwe kolom maak een formule =INDEX(Rewards!C:C;MATCH(A2;Rewards!G:G;0))
Filter op Statement Type = Purchase

Alles wat NA is niet ok... (volgens mij dan)
Ik zie precies geen optie om statements te downloaden. Maar als ik de verschillende tabbladen bekijk zie ik precies wel geen mislukte cashbacks

[ Voor 7% gewijzigd door superiscch op 24-02-2023 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Waxxx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:53
Hoe kan ik het deel wat available is, op mijn balance/kaart krijgen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N8jbUqDeAyqOm92biMDBcWgWu8A=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cICK62E0OL5F9Ltjc3xavRtQ.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouwette
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:48

Rouwette

Rouwette.com

A-Waxxx schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 14:51:
Hoe kan ik het deel wat available is, op mijn balance/kaart krijgen?

[Afbeelding]
Via de browser (desktop versie) kun je ze nu nog verkopen.

https://www.rouwette.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Waxxx
Rouwette schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 14:52:
[...]

Via de browser (desktop versie) kun je ze nu nog verkopen.
Hoe gaat dat in zijn werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Waxxx
A-Waxxx schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 16:19:
[...]

Hoe gaat dat in zijn werk?
nvm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
lokale AH hier dat werkt met de PLU-kaart :7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UntfQdQgTwDBxMBnIfh17GsHcD4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eg5935PjWtgTvGZwsjJRcq21.jpg?f=fotoalbum_large

@Taro was toch AH fan?

[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 24-02-2023 16:30 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Kol Nedra schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 16:28:
[Afbeelding]

@Taro was toch AH fan?
We wonen op loopafstand van een AH, ik ben geen fan, maar er toe veroordeeld :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Kol Nedra schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 16:28:
[Afbeelding]

@Taro was toch AH fan?
AH werkt toch al een tijdje met Plutus?
Protip: Als je ook Curve gebruikt, neem dan AH als een van je preferred sellers, dan krijg je daar ook nog 1% cashback :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:25
AH werkt al een paar maand inmiddels inderdaad. Heb zelf eergister in de ochtend ook wat geld op de kaart gezet, stond er vrijwel instant op.

[ Voor 5% gewijzigd door Nopheros op 24-02-2023 23:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08:05
Vandaag 9 dagen na aanmelding de kaart ontvangen met alle adresgegevens. Dus huisnummer op 2 plekken, zoals door mij opgegeven. Na activering de eerste 20 euro tot mijn grote verbazing instant overgezet van account naar card. PIN wijzigingen bij Geldmaat en daarna test betaling bij Aldi ook gelukt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

**Scheduled Maintenance - 27th February (UK Only)**
On Monday, 27th February 2023, between 08:00 - 17:00, there will be scheduled maintenance for UK users. Only the app will experience downtime, your card will still work (if it has sufficient balance on it) and any payments will still earn rewards.

During the scheduled maintenance window, you will be upgraded to our new and improved banking partner!

Two things you should be aware of:

1) New Account Details
On this date (27th February), you will receive new current account details (sort code & account number) and your existing account details will expire. Upon receiving your new account details, please stop using your expired account details as the funds will only bounce back to your originating bank account.
P.S. If your existing account details are saved anywhere (e.g. another banking app), remember to update these to your new account details upon receiving them.

2) New Bank-Like Features
With your new account details, you can enjoy some new bank-like features! Once the app is back up and running, you will be able to:
Send money to third parties (e.g. friends/family)
Receive money from third parties (e.g. salary)

That’s right! Receive your salary directly into Plutus and earn rewards on more of your spending!

—---------------
In the meantime, we apologise for any inconvenience the downtime may cause.
*Note: If you are a UK user who signed up to Plutus after 6th February 2023, you will not be impacted by the downtime.*
—---------------

**Q: When will EEA users receive new account details and features?**
*A: Existing EEA users will be processed within the next two weeks.*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Met deze mail ontvangen:
Hey Tomba,

Our terms of service will be updated on 1st March 2023. We know scrolling through the fine print can be a tedious task, so we’ve written a summary breakdown of the changes below to save you the hassle.
• We will be including terms relating to our new and improved banking partner, Modulr.
• We will be clarifying that rewards are only to be earned on consumer purchases (i.e. for personal use) and, to avoid confusion, we are further defining what “personal use” looks like.

For additional information, you can read our upcoming Terms of Service here.
N.B. Our last email contained an error. The correct date the terms will be updated on is 1st March 2023.
De nieuwe voorwaarden staan op de site:

https://plutus.it/public/...onditions_eu_upcoming.pdf

Dingen die mij in het oog springen:
5.3. As a Plutus User, we may make available Pluton rewards to you when you enter into a Merchant Transaction.
Plutus remains owner of the Pluton rewards until their transfer to your external wallet address which will occur a minimum 45 days after the Merchant Transaction.
The conditions on which we will provide these rewards and what the rewards entitle you to are specified on the Website at https://plutus.it/subscription-terms and https://support.plutus.it...7-How-to-earn-PLU-Rewards. We reserve the right to change the terms relating to these rewards at any time without notice to you.
20.1. If you use the Starter version of the Services, we will not charge you any monthly fees but there is a small fee to cover the cost of the card. In addition, you may still be liable to pay fees to Solaris or Clear Junction/Modulr, under the terms which you will enter into with us and/or them (as applicable). The Starter version of the Services is subject to daily, weekly and monthly financial limits which we will display on the Website and which we may change from time to time including without limitation in relation to the use of the Card and Cryptocurrency Transactions which you may enter into.
De definitie van wat ‘personal use’ is kan ik in de nieuwe voorwaarden niet vinden.

[ Voor 91% gewijzigd door Tomba op 25-02-2023 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

anandus schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 17:05:
[...]

AH werkt toch al een tijdje met Plutus?
Protip: Als je ook Curve gebruikt, neem dan AH als een van je preferred sellers, dan krijg je daar ook nog 1% cashback :)
Het Black abbo van Curve kost wel 8 euro extra.. dat zijn wel een hoop boodschappen.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
NeoflexNL schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 10:48:
[...]

Het Black abbo van Curve kost wel 8 euro extra.. dat zijn wel een hoop boodschappen.
Plutus heeft ook Curve als perk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

anandus schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 11:22:
[...]
Plutus heeft ook Curve als perk :)
Ja, dat is idd waar. Ik heb ze alledrie al vol :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 07:48
NeoflexNL schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 12:19:
[...]
Ja, dat is idd waar. Ik heb ze alledrie al vol :)
Kunt ook nog black tier bij hi.com erbij pakken voor gratis curve subscription. Black tier is 1.000 hi (19 euro). Hi.com Debit Kaart en App - Ervaringen Misschien kun je bij ook nog een andere tweaker blij maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

enermax schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 12:34:
[...]

Kunt ook nog black tier bij hi.com erbij pakken voor gratis curve subscription. Black tier is 1.000 hi (19 euro). Hi.com Debit Kaart en App - Ervaringen Misschien kun je bij ook nog een andere tweaker blij maken ;)
Of een waarschijnlijk beter idee een tweede Plutus kaart op naam van je eventuele partner ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 07:48
@Tomba Of 2 plutus kaarten en hi gold tier voor 9 subs 🙄 Ja, heb 9 subs. 2x Lidl, 2x Shell bij plutus. En netflix, Spotify, hbo, curve, Disney bij hi.
Hi heeft opstart problemen, kaarten starten wel weer op. O+

[ Voor 17% gewijzigd door enermax op 25-02-2023 12:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

enermax schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 12:38:
@Tomba Of 2 plutus kaarten en hi gold tier voor 9 subs 🙄 Ja, heb 9 subs. 2x Lidl, 2x Shell bij plutus. En netflix, Spotify, hbo, curve, Disney bij hi.
Hi heeft opstart problemen, kaarten starten wel weer op. O+
Tweede Plutus kaart betekent:
  • 2x Referral die je in eigen zak steekt
  • werkende kaart
Ik heb ook Hi maar tis een echte sh.tshow, zou die werkelijk aan niemand aanbevelen op dit moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Tomba schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 12:36:
[...]

Of een waarschijnlijk beter idee een tweede Plutus kaart op naam van je eventuele partner ;)
Ik heb idd de valentijn actie meegepakt >:)

40 dollar cadeau en een extra perk erbij. Die zou ik voor een Curve black kunnen doen.

Zitten er verder nog (echte) voordelen bij? Die reisverzekering bijvoorbeeld, is dat iets of moet je daar niet teveel van voorstellen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

NeoflexNL schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 13:06:
[...]

Ik heb idd de valentijn actie meegepakt >:)

40 dollar cadeau en een extra perk erbij. Die zou ik voor een Curve black kunnen doen.

Zitten er verder nog (echte) voordelen bij? Die reisverzekering bijvoorbeeld, is dat iets of moet je daar niet teveel van voorstellen?
Ik zou de Curve op naam zetten van degene wiens creditcards er onder hangen anders kan je gezeur krijgen. Dus als de meest gebruikte kaarten op jouw naam staan dan ook de Curve perk afnemen op jouw Plutus. (Je kan Curve alleen betalen met een kaart die aan je Curve hangt)
De reisverzekering zou ik me weinig van voorstellen, je betaalt met name voor onbeperkte langere GBIT en de 1% cashback op 3 retailers naar keuze (oa Albert Heijn, Lidl, Amazon etc)

PS lees ook dit topic even door Curve (prepaid creditcard) zal veel van je eventuele vragen al beantwoorden :)

[ Voor 19% gewijzigd door Tomba op 25-02-2023 13:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Tomba schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 13:14:
[...]

Ik zou de Curve op naam zetten van degene wiens creditcards er onder hangen anders kan je gezeur krijgen. Dus als de meest gebruikte kaarten op jouw naam staan dan ook de Curve perk afnemen op jouw Plutus. (Je kan Curve alleen betalen met een kaart die aan je Curve hangt)
De reisverzekering zou ik me weinig van voorstellen, je betaalt met name voor onbeperkte langere GBIT en de 1% cashback op 3 retailers naar keuze (oa Albert Heijn, Lidl, Amazon etc)

PS lees ook dit topic even door Curve (prepaid creditcard) zal veel van je eventuele vragen al beantwoorden :)
Ja idd verstandig. Denk dat ik de Curve black dan op m'n eigen naam zet, en de Lidl perk voor de koffiebonen verplaats naar de kaart van de vrouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 17:13
enermax schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 12:34:
[...]
Kunt ook nog black tier bij hi.com erbij pakken voor gratis curve subscription. Black tier is 1.000 hi (19 euro). Hi.com Debit Kaart en App - Ervaringen Misschien kun je bij ook nog een andere tweaker blij maken
Ik zou je +1 geven als dat waar zou zijn maar het enige wat ik tot zover van Curve i.c.m. Hi heb mogen ontvangen zijn verzoeken of ik aub en snel met een andere kaart wil betalen ;)

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pl0xs
Worden de Perks standaard overgenomen van de "Current Month" als je "Next Month" leeg laat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-09 22:55

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

pl0xs schreef op zondag 26 februari 2023 @ 17:45:
Worden de Perks standaard overgenomen van de "Current Month" als je "Next Month" leeg laat?
Ja! :)

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

PLU DEX works in mysterious ways...

Afbeeldingslocatie: https://xbackbone.freek.info/selA6/yovIWIHe38.png/raw

Mijn sell order van vandaag was instant filled, terwijl mijn sell order van gisteren met dezelfde quantity nog open staat... Hoe kan dat? Overigens stond het geld direct op mijn card en dat terwijl het Zondag is :?

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08:05
Iemand hier al ervaring opgedaan met Ov-pay met Plutus (of in combinatie met Curve)? 3% cashback zelfs in de piekuren van de NS.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-09 22:38
U123456 schreef op zondag 26 februari 2023 @ 23:02:
Iemand hier al ervaring opgedaan met Ov-pay met Plutus (of in combinatie met Curve)? 3% cashback zelfs in de piekuren van de NS.
Via Curve hier, werkt goed!
Je kan je OV kaart bij een NS paal ook opwaarderen met de kaart, maar direct met de kaart reizen via OV Pay werkt ook goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

U123456 schreef op zondag 26 februari 2023 @ 23:02:
Ik heb een aantal weken (voordat in mijn NS-business kaart had) mijn eigen kaartjes moeten kopen. 3% inderdaad. Stiekem jammer dat het niet langer mocht duren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:16
Ik zit nu op het EveryDay plan, als ik upgrade naar Premium zou dat 11 Maart in moeten gaan (zie screenshot)

Wat als:
Ik morgen mijn huidige 2 perks voor deze maand gebruik, en dan de 11 maart over ga naar Premium, heb ik dan alleen de 3e nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-09 23:00
Dacuuu schreef op maandag 27 februari 2023 @ 19:51:
Ik zit nu op het EveryDay plan, als ik upgrade naar Premium zou dat 11 Maart in moeten gaan (zie screenshot)

Wat als:
Ik morgen mijn huidige 2 perks voor deze maand gebruik, en dan de 11 maart over ga naar Premium, heb ik dan alleen de 3e nog?
Een upgrade is altijd onmiddellijk. Als je nu zou upgraden heb je 3 perks onmiddellijk. Stel dat je er deze maand reeds 2 gebruikt had dan kan je direct een 3de kiezen. Je moet daarvoor dus niet wachten op 11 maart. Edit: let wel op dat morgen de laatste dag is en de reward pas in maart wordt toegekend. Dus om je 3de perk voor deze maand te gebruiken ben je te laat.

[ Voor 10% gewijzigd door cooLopke op 27-02-2023 21:46 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

cooLopke schreef op maandag 27 februari 2023 @ 21:45:
[...]

Een upgrade is altijd onmiddellijk. Als je nu zou upgraden heb je 3 perks onmiddellijk. Stel dat je er deze maand reeds 2 gebruikt had dan kan je direct een 3de kiezen. Je moet daarvoor dus niet wachten op 11 maart. Edit: let wel op dat morgen de laatste dag is en de reward pas in maart wordt toegekend. Dus om je 3de perk voor deze maand te gebruiken ben je te laat.
@Dacuuu let op deze info is incorrect. Vanaf starter is het altijd instant. Veranderen tussen Everyday en Premium is per de volgende periode (dus gaat in zodra je betaalt)
Stel je betaalt normaal op de 9e ben je na upgrade de eerste 8 dagen van een nieuwe maand Everyday en per de 9e Premium dus dan heb je pas de 3e perk beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Helaas, een 9.49 top-up niet instant. Hopelijk is het er morgen, zodat ik mijn CC kan GBIT-en voordat ING het afboekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
ik denk dat het pas instant is is wanneer je het geld al 2 dagen daar opstaat.... dus voordat je top-up doet.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 11:12
Net zondag op de valreep nog even wat PLU geswapped naar de kaart. Ik ben benieuwd of het nog gaat gebeuren voor 1 juli.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Kol Nedra schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 10:27:
ik denk dat het pas instant is is wanneer je het geld al 2 dagen daar opstaat.... dus voordat je top-up doet.
Nee hoor:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yM2oOVdn37SEbI_GBm4VJpZq4Tw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/CufE30EQSQhQDHty05NJmVXj.png?f=user_large

Op het moment is het compleet random, kan niet anders zeggen.

[ Voor 7% gewijzigd door Tomba op 28-02-2023 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pl0xs
Kol Nedra schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 10:27:
Ik had zondag geld overgeboekt naar mijn rekening en gisteren om 9:49 de topup gedaan. Was bij mij instant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Ik heb gisteren aan het einde van de ochtend de storting gehad, en vandaag 9.49 de topup, maar de legende van "9.49-instant" gaat voor mij niet op in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Ypho schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 11:38:
Ik heb gisteren aan het einde van de ochtend de storting gehad, en vandaag 9.49 de topup, maar de legende van "9.49-instant" gaat voor mij niet op in ieder geval :)
Als je terug leest in dit topic zie je dat t a.geen legende is en b. dat het sinds men begonnen is met de transitie naar de nieuwe bankpartner (een week of 3 geleden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPensador
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 11:59
Gisterenochtend overgemaakt en top-up instant.
Gisterenavond overgemaakt en top-up nog onderweg.
Vannochtend overgemaakt en top-up nog onderweg.

Het is denk ik gewoon random...
Het overmaken is wel instant maar top-up niet, dat zou echt een grote verbetering zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

ElPensador schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 13:04:
[..]

Het is denk ik gewoon random...
[...]
Klopt als een zwerende vinger. Ik zojuist om 13.05 instant :o
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yloRWF2HGUI-gPro2DwRXNOpikI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/DNoPNbn6sZBnyZAURAWcpBzK.png?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Het lijkt wel alsof iedereen hier steeds een tientje overmaakt. Ik kan me er niet druk om maken, gewoon 1 keer per maand een paar k tegenaan. Of het 1, 2, of 3 dagen duurt boeit me echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

knakworst schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 13:09:
Het lijkt wel alsof iedereen hier steeds een tientje overmaakt. Ik kan me er niet druk om maken, gewoon 1 keer per maand een paar k tegenaan. Of het 1, 2, of 3 dagen duurt boeit me echt niet.
Ik heb een paar 100 euro erop staan en vul die aan als dat onder een bepaald niveau komt. De ene keer duurt dat een week, als de vrouw de Curve kaart mee heeft gaat dat wat vaker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBKing
  • Niet online
knakworst schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 13:09:
Aangezien je Plutus tegoed / saldo niet onder het depositogarantiestelsel valt, vind ik dat toch echt teveel risico. Jij bent die paar K toch echt helemaal kwijt als Plutus omvalt.....

Dan maar liever wat meer in etappes overboeken en via Curve/GBIT direct weer afboeken. Dan is de tijdsspanne dat ik risico loop op verlies van saldo het kortst mogelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-09 23:00
Tomba schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 06:10:
[...]

@Dacuuu let op deze info is incorrect. Vanaf starter is het altijd instant. Veranderen tussen Everyday en Premium is per de volgende periode (dus gaat in zodra je betaalt)
Stel je betaalt normaal op de 9e ben je na upgrade de eerste 8 dagen van een nieuwe maand Everyday en per de 9e Premium dus dan heb je pas de 3e perk beschikbaar.
Wow, dat wist ik niet! Excuses hiervoor! Ik heb idd wel altijd een upgrade gedaan van starter naar everyday
Edit: het is wel zo dat als van starter onmiddellijk naar premium gaat je wel 3 perks onmiddellijk, vermoedelijk heb ik me daarom vergist. Nogmaals excuses voor deze verkeerde info.

[ Voor 13% gewijzigd door cooLopke op 28-02-2023 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

cooLopke schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 14:17:
[...]

Wow, dat wist ik niet! Excuses hiervoor! Ik heb idd wel altijd een upgrade gedaan van starter naar everyday
Edit: het is wel zo dat als van starter onmiddellijk naar premium gaat je wel 3 perks onmiddellijk, vermoedelijk heb ik me daarom vergist. Nogmaals excuses voor deze verkeerde info.
No worries :) Ik dacht eerst ook dat het zo werkte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cordon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:41

Cordon

Lievelings jankert

Is het overboeken van je account naar de kaart nou het gene waar iedereen telkens over klaagt, dat het lang duurt? :P Van m'n normale bankrekening naar Plutus gaat bijna instant, van Plutus naar de kaart duurt nu al een paar uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:16
Cordon schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 21:20:
Is het overboeken van je account naar de kaart nou het gene waar iedereen telkens over klaagt, dat het lang duurt? :P Van m'n normale bankrekening naar Plutus gaat bijna instant, van Plutus naar de kaart duurt nu al een paar uur.
Jup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cordon
  • Registratie: Mei 2009

Cordon

Lievelings jankert

Boeeee! Oke, dan doe ik mee met de waiting game :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Therapy777 schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 17:09:
https://medium.com/plutus...aused-uk-eea-24fd40c3e91f

Van 1 maart tm 30 juni geen DEX crypto/fiat swaps en geen directe topups meer van je gespaarde PLU ivm een update.

Nogal een lange tijd. Alvast maar alles zo veel mogelijk leeg trekken.
Ik heb net nog mijn card getopupt met PLU, dus klopt deze informatie wel?
(Link geeft een 404)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxvdh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:50
anandus schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 09:45:
[...]

Ik heb net nog mijn card getopupt met PLU, dus klopt deze informatie wel?
(Link geeft een 404)
Ik heb net ook nog even snel een top up gedaan 🤞

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Ik heb een vervelend probleem met spotify maar soit. De vernieuwt de 28e van de maand dus soms verlies ik die perk zoals deze maand omdat plutus te traag is.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06:48
Hangt hier nog in pending
maxvdh schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 10:12:
[...]

Ik heb net ook nog even snel een top up gedaan 🤞

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBKing
  • Niet online
Dazzie schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 10:50:

[...]
Ik vind het wel bijzonder dat er helemaal geen communicatie is geweest over de sluiting van de DEX, behalve dan op die "medium.com" website. Geen mail gehad van Plutus. Geen melding in app. Wel erg slordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
BBKing schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 10:54:
[...]

Ik vind het wel bijzonder dat er helemaal geen communicatie is geweest over de sluiting van de DEX, behalve dan op die "medium.com" website. Geen mail gehad van Plutus. Geen melding in app. Wel erg slordig.
Daarom vraag ik me ook af of het überhaupt zo is. Het Medium-artikel bestaat niet meer en verder was er geen informatie over.

Edit:
Ah, op de website van Plutus, via "about us"-> "blog" kom je op dit Medium-artikel:
https://medium.com/plutus...x-paused-eea-99f8d2747723

(waarom ze het dan niet op hun eigen site zetten, maar op Medium is mij een raadsel?)

Ik hoop overigens wel dat de tussentijdse topups, ook al blijven ze op pending hangen, mogelijk zijn. Ik kan me voorstellen dat de waarde van PLU stijgt tijdens de pauze (want minder aanbod) en dan flink daalt als er weer massaal verkocht kan worden.
Je krijgt dan dus eigenlijk veel minder cashback als je moet wachten.
Met een "directe" (45 dagen) pening topup zit de waarde veel dichterbij de echte cashback.

[ Voor 44% gewijzigd door anandus op 01-03-2023 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanderwufu
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06:58
anandus schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 10:55:
[...]

Daarom vraag ik me ook af of het überhaupt zo is. Het Medium-artikel bestaat niet meer en verder was er geen informatie over.
Helaas is het nog wel zo, de link werd vlak naar publicatie toch weer gewijzigd. Zie hier:

https://medium.com/plutus...x-paused-eea-99f8d2747723

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Dazzie schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 10:50:

[...]
Heb 3 PLU verkocht voor euro's, instant verwerkt. Als ik hier niet gelezen had, had ik niet eens geprobeerd :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• finsdefis
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Zojuist ook nog mijn kaart top-up gedaan met PLU, stond er ook direct op.

Wel echt een 'ding' als dat niet meer kan zo dadelijk. En dan zul je zien dat die 30 juni verlengd wordt vanwege onvoorziene vertraging/omstandigheden. Maar ja, ik heb de taferelen bij CDC ook meegemaakt dus sta nergens meer van te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
finsdefis schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 11:06:
Zojuist ook nog mijn kaart top-up gedaan met PLU, stond er ook direct op.

Wel echt een 'ding' als dat niet meer kan zo dadelijk. En dan zul je zien dat die 30 juni verlengd wordt vanwege onvoorziene vertraging/omstandigheden. Maar ja, ik heb de taferelen bij CDC ook meegemaakt dus sta nergens meer van te kijken.
Ja, mij zou ook het ook niet verbazen.

Ik zit me ook af te vragen of ik mijn subscription moet laten lopen. Als Plutus over vier maanden niet meer bestaat ben ik toch (4x5=)20 euro kwijt. Maar als ze wel blijven bestaan en ik neem geen subscription, dan heb ik in de tussentijd geen gebruik kunnen maken van de perk.

Dilemma, dilemma ... Ik denk wel dat ik het laat lopen, ik ga niet dood van 20 euro, maar nog.

[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 01-03-2023 11:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Al die fud. Als je echt veel plu hebt staan kun je gewoon withdrawen voor 5 euro en swappen op uniswap of naar kucoin sturen.

Ik denk juist dat plu hierdoor komende drie maanden licht gaat stijgen doordat de kleine profiteurs niet verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Mwah. 4 maanden dicht voor onderhoud is wel een beetje vreemd, niet? ;)

Gratis geld bestaat simpelweg niet. Zoals je ook bij Crypto zag houdt het piramidespel een keer op. Of dat nou nu is of over een jaar, dat weten we niet, maar "magische internetgeld" bestaat gewoon niet en het moet een keer ophouden.

[ Voor 38% gewijzigd door anandus op 01-03-2023 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
dnc- schreef op maandag 13 februari 2023 @ 14:25:
Download Statement en Rewards
In Rewards, doe een replace op , naar ;
In Rewards, doe een replace op . naar ,
Kopieer data van Rewards naar Statement - kopieer data in nieuwe sheet
Maak een extra kolom aan in Statement
In de nieuwe kolom maak een formule =INDEX(Rewards!C:C;MATCH(A2;Rewards!G:G;0))
Filter op Statement Type = Purchase

Alles wat NA is niet ok... (volgens mij dan)
je kan wel zien dat ik echt een prutser ben met excel. 8)7
ik heb alle stappen doorlopen maar als ik de formule kopieert wilt die een nieuw bestand openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

knakworst schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 11:35:
Al die fud. Als je echt veel plu hebt staan kun je gewoon withdrawen voor 5 euro en swappen op uniswap of naar kucoin sturen.

Ik denk juist dat plu hierdoor komende drie maanden licht gaat stijgen doordat de kleine profiteurs niet verkopen.
Kost zelfs maar 3€ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

anandus schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 11:56:
[...]
Mwah. 4 maanden dicht voor onderhoud is wel een beetje vreemd, niet? ;)

Gratis geld bestaat simpelweg niet. Zoals je ook bij Crypto zag houdt het piramidespel een keer op. Of dat nou nu is of over een jaar, dat weten we niet, maar "magische internetgeld" bestaat gewoon niet en het moet een keer ophouden.
Dit is inderdaad wel echte FUD. 1 functie wordt (voor een in mijn ogen ook wel erg lange tijd) uitgeschakeld en je bent al bang dat t failliet gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finsdefis
  • Niet online
Tomba schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 12:26:
[...]

Dit is inderdaad wel echte FUD. 1 functie wordt (voor een in mijn ogen ook wel erg lange tijd) uitgeschakeld en je bent al bang dat t failliet gaat
Failliet gaat misschien wat ver, maar beperkingen en versoberingen en/of (flinke) waardedalingen lijken me zeer realistisch. Er is geen enkele reden waarom een coin zonder USP als PLU de huidige waarde zou behouden, kijk maar naar CRO/Hi dollars (cents?) etc.

Ik heb meer de mindset: enjoy it while it lasts en niet zozeer "alles gaat naar de klote". Maar op basis van mijn eigen bias (ervaring met CDC...) vermoed ik dat het vanaf hier gewoon een langzame versobering gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finsdefis
  • Niet online
knakworst schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 11:35:

Ik heb helemaal geen zin om iets op dat soort exchanges te doen, voor mij is/was de selling point juist het omzetten naar fiat d.m.v. top-up. Ik zal ongetwijfeld niet de gedroomde klant zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 07:07
finsdefis schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 13:30:
[...]

Failliet gaat misschien wat ver, maar beperkingen en versoberingen en/of (flinke) waardedalingen lijken me zeer realistisch. Er is geen enkele reden waarom een coin zonder USP als PLU de huidige waarde zou behouden, kijk maar naar CRO/Hi dollars (cents?) etc.

Ik heb meer de mindset: enjoy it while it lasts en niet zozeer "alles gaat naar de klote". Maar op basis van mijn eigen bias (ervaring met CDC...) vermoed ik dat het vanaf hier gewoon een langzame versobering gaat worden.
Ik ben het hier mee eens, begin zelf langzaam op een punt te komen dat het mij de moeite niet meer waard is. Gratis geld bestaat nu eenmaal niet, CDC was leuk zolang het duurde. Hi komt ergens komende dagen weer terug (als het goed is) En nu 4 maanden onderhoud bij PLU.

Er komt een moment dat dit allemaal niet meer houdbaar of realistisch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdome
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 08:00
RisingSun schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 13:32:
[...]

Ik ben het hier mee eens, begin zelf langzaam op een punt te komen dat het mij de moeite niet meer waard is. Gratis geld bestaat nu eenmaal niet, CDC was leuk zolang het duurde. Hi komt ergens komende dagen weer terug (als het goed is) En nu 4 maanden onderhoud bij PLU.

Er komt een moment dat dit allemaal niet meer houdbaar of realistisch is.
Daarom ook alleen een abbonement nemen, gelijk de cashbacks omzetten zodra het kan en niks staken. Van die fout met dat staken heb ik wel geleerd bij CRO ;)

Dan heb je in principe niets te verliezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-09 22:33
Iemand hier die Disney + betaald met Plutus? Binnenkort moet ik de jaarlijkse kosten weer betalen en wilde dit wijzigen naar mijn plutus kaart.

Ik krijg echter na het invoeren van mijn kaart de volgende melding:

Je betaalmethode komt niet overeen met het land vanwaaruit je je registreert. Wijzig je betaalmethode zodat deze overeenkomt met dat land.

Ik heb dit vaker gelezen bij Spotify, maar niet bij Disney+. Aangezien ik de gratis variant van Curve heb wilde ik even zien of dit nog te verhelpen is zonder er een GBIT aan te verspillen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Steefmeister schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 14:33:
Iemand hier die Disney + betaald met Plutus? Binnenkort moet ik de jaarlijkse kosten weer betalen en wilde dit wijzigen naar mijn plutus kaart.

Ik krijg echter na het invoeren van mijn kaart de volgende melding:

Je betaalmethode komt niet overeen met het land vanwaaruit je je registreert. Wijzig je betaalmethode zodat deze overeenkomt met dat land.

Ik heb dit vaker gelezen bij Spotify, maar niet bij Disney+. Aangezien ik de gratis variant van Curve heb wilde ik even zien of dit nog te verhelpen is zonder er een GBIT aan te verspillen.
Ik heb het opgelost met paypal ertussen. Cashback werkt op die manier prima.
Pagina: 1 ... 29 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.