Plutus.it - Crypto Visa kaart

Pagina: 1 ... 28 ... 95 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:36
knakworst schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 11:36:
[...]

Bij mij duurt het een dag. Verwar je niet de rewards met de available?
nee, Total Earned (PLU) die blijft onveranderd
zie hier ook in de grafiek, blijft ook flat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R1DaU1ZqordR_PgEyqhWbB53FvQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/j7RzW4RcKdoTQiTvBC0QGtVu.jpg?f=fotoalbum_large

ticket aangemaakt bij de PLU team.....ze kennen met onderhand wel :+

[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 16-02-2023 12:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:38

knakworst

Get more sats!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:55

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Will this resolve slow card top-ups?

Not instantly, however, this is a significant step towards providing instant and 24/7 card top-ups.
Nog steeds niet instant dus :/

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• jemoetwathe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-11-2024
Ik kijk naar de abbonementen bij Plutus.
Bij de eerste krijg je 1 perk extra en cashback over een groter bedrag.
Als 1 perk al 10 euro in PLU geeft, dan kan dat altijd uit, of mis ik iets.
Natuurlijk moet je wachten totdat de PLU vrijkomt en hopen dat het dan nog iets waard is, maar toch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11:12

Ypho

Allround Nerd

jemoetwathe schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 15:33:
Ik kijk naar de abbonementen bij Plutus.
Bij de eerste krijg je 1 perk extra en cashback over een groter bedrag.
Als 1 perk al 10 euro in PLU geeft, dan kan dat altijd uit, of mis ik iets.
Natuurlijk moet je wachten totdat de PLU vrijkomt en hopen dat het dan nog iets waard is, maar toch.
Klopt, ik heb de "Everyday"-perk van 5 euro per maand. Ik krijg hierdoor niet 1 perk die me 10 euro oplevert, maar 2 perks die me maandelijks 20 euro opleveren (die inderdaad na 45 dagen vrijkomen). Dus dat is 15 euro "winst", tegenover 10 euro "winst" op het gratis abonnement.

[ Voor 6% gewijzigd door Ypho op 16-02-2023 15:53 ]

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-06 08:39

Therapy777

Metal!

Dus kun je ook net zo goed premium nemen want die is toch "gratis" door de derde perk ;)

• Niann-Tsyr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:51
DarkFire1985 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 11:05:
Ik had een issue aangemaakt in verband met vele pending transacties en kreeg het volgende terug:

[...]
Dat standaard antwoord kreeg ik ook al 2 keer nadat ik in 20 dagen tijd 2 emails had gestuurd met de vraag hoe het ervoor stond.

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10:25
Therapy777 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 19:37:
Dus kun je ook net zo goed premium nemen want die is toch "gratis" door de derde perk ;)
Je neemt beter 2 kaarten 🤷🏻‍♂️ (op naam van partner ofzo). 4 perks voor €10 ipv 3 voor €15 😊

(tenzij je een hele grote uitgave hebt maar dan kun je één maandje switchen 😅)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Kol Nedra schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 11:54:
[...]

nee, Total Earned (PLU) die blijft onveranderd
zie hier ook in de grafiek, blijft ook flat
[Afbeelding]

ticket aangemaakt bij de PLU team.....ze kennen met onderhand wel :+
De ticket heeft geholpen, ze hebben het handmatig aangepast en hopelijk ook dat het nu automatisch gaat d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyena
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-05 06:14
Hyena schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 00:38:
Moet zeggen dat sommige kaart top up wel erg lang duren, er gaat nu eentje de vierde dag in. €50 Is toch niet prettig. Ga denk ik ook steeds unieke bedragen overmaken zodat ik ze uit elkaar kan houden.
De support is wel supersnel. Gaf aan dat het nog even kon duren en dat ik na 30 uur anders nog eens moest aankloppen. Geld stond gelijk op de kaart. 2 top ups na elkaar op de seconde. 8)7

Chill | BMW i3 60Ah Lodge Privé

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 04-06 23:28
Zojuist ook maar een ticket aangemaakt. Woensdagochtend geld overgemaakt naar Plutus. Gisterenochtend kwam dit aan en direct naar de kaart gezet. Nu ruim 28 uur later nog altijd niet op de kaart. Is voor het eerst sinds een paar weken dat dit weer zo lang duurt. Hoop het op de kaart te hebben dit weekend. Ieder pintje met cashback is toch wel fijn zo met de carnaval :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouwette
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:29

Rouwette

Rouwette.com

Zojuist de zomerkleding van onze oudste dochter betaald met Plutus, gelukkig stond mijn topups er snel op na een support verzoek. Ook snelle reactie gelukkig.
Wel is het saldo meteen weer op :P

Dure dochter van bijna 7 O+

https://www.rouwette.com/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:13

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

@Steefmeister en @Rouwette, jullie weten dat deze ‘stress’ van op tijd geld op de Plutuskaart jezelf bespaard blijft als je er een Curve kaart ‘voor’ zet en een andere/gewone creditcard bij koppelt? Aanvragen is letterlijk minutenwerk, je hoeft niet te wachten tot de fysieke Curve kaart binnen is mits je de virtuele Curve card aan je telefoon als ‘pas’ koppelt (lees: Apple pay bijvoorbeeld).

Primair betalen met Curve en achterliggende creditcard, en slechts een keer per week of maand alles ‘Go back in time’ via Curve naar de Plutus kaart waar je dan de hele week of maand de tijd voor hebt om genoeg saldo op te krijgen. Zeg maar dag tegen die saldostress :)

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 04-06 22:59

NeoflexNL

Forever young

iNSaNe-oNe schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 19:48:
@Steefmeister en @Rouwette, jullie weten dat deze ‘stress’ van op tijd geld op de Plutuskaart jezelf bespaard blijft als je er een Curve kaart ‘voor’ zet en een andere/gewone creditcard bij koppelt? Aanvragen is letterlijk minutenwerk, je hoeft niet te wachten tot de fysieke Curve kaart binnen is mits je de virtuele Curve card aan je telefoon als ‘pas’ koppelt (lees: Apple pay bijvoorbeeld).

Primair betalen met Curve en achterliggende creditcard, en slechts een keer per week of maand alles ‘Go back in time’ via Curve naar de Plutus kaart waar je dan de hele week of maand de tijd voor hebt om genoeg saldo op te krijgen. Zeg maar dag tegen die saldostress :)
Idd, zonder een Curve card is het gewoon niet te doen. Het lijkt wel of het steeds langer duurt met die topups. Paar maanden geleden ging het merendeel instant, maar dat is me de laatste weken niet één keer gelukt.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-05 22:35

Mooody

elmoody

Plutus is zoals CRO 3 jaar geleden was. Aantrekkelijk om te proberen.....

Plutus kaart ligt hier en ik ga 'm testen.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

NeoflexNL schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 23:03:
[...]

Idd, zonder een Curve card is het gewoon niet te doen. Het lijkt wel of het steeds langer duurt met die topups. Paar maanden geleden ging het merendeel instant, maar dat is me de laatste weken niet één keer gelukt.
Ja same, kan niet wachten tot ik ook mijn nieuwe IBAN krijg zodat we van deze ellende af zijn. Topup van maandag stond er woensdag op, topup van dinsdag nog altijd niet…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jefstaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 27-05 17:32
Ik wil voor 1 maand van everyday naar premium om wat grote uitgaven te doen. Als ik nu voor premium kies, gaat dat dan vanaf de 1e van de volgende in? Vervolgens ergens volgende maand terug naar everyday kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:54

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Jefstaal schreef op zondag 19 februari 2023 @ 09:11:
Ik wil voor 1 maand van everyday naar premium om wat grote uitgaven te doen. Als ik nu voor premium kies, gaat dat dan vanaf de 1e van de volgende in? Vervolgens ergens volgende maand terug naar everyday kiezen?
Precies zoals je zelf al zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-06 19:48
@Jefstaal: Je mag minstens 5 keer per jaar van abonnement "wisselen":
We may restrict your right to upgrade or downgrade your subscription more than 5 times in a 12- month period.
https://plutus.it/subscription-terms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisbos
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 04-06 23:50
Ik probeer een export te maken met die chrome extensie die hier genoemd is. Maar als ik dit doe krijg ik enkel de statements/rewards vanaf 8 februari ongeveer. Zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:46

Coldcat

HODL

Mooody schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 23:26:
Plutus is zoals CRO 3 jaar geleden was. Aantrekkelijk om te proberen.....

Plutus kaart ligt hier en ik ga 'm testen.
Het verschil is dat CRO een veel uitgebreider platfrom had. Dat heeft Plutus niet. Daarnaast heb je straks meer PLU nodig wil je in een hoger niveau gaan meespelen. Dit zal geen positieve waarde voor de coin hebben.

Als je nu 250 van die PLU nodig hebt, is dat een investering van $2500. De enige use-case is dat je PLU krijgt in ruil voor cashback, die te staken is voor meer cashback. Met onderstaand schema zit daar geen groei in.

Afbeeldingslocatie: https://storage.googleapis.com/plutus-email-assets/PLUTUS-DIFFICULTY-ADJUSTMENT-TABLE-V5-3.png

Ik zie het als: leuk om met de gratis kaart 3% en 1 of 2 perks te krijgen.

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Coldcat schreef op zondag 19 februari 2023 @ 23:43:
[...]

Het verschil is dat CRO een veel uitgebreider platfrom had. Dat heeft Plutus niet. Daarnaast heb je straks meer PLU nodig wil je in een hoger niveau gaan meespelen. Dit zal geen positieve waarde voor de coin hebben.

Als je nu 250 van die PLU nodig hebt, is dat een investering van $2500. De enige use-case is dat je PLU krijgt in ruil voor cashback, die te staken is voor meer cashback. Met onderstaand schema zit daar geen groei in.

[Afbeelding]

als dit hun plan is......dan zal PLU toch in waarde dalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-06 16:00
De afgelopen week 30 Euro per dag PLU omgezet in Euro. Praktisch elke dag ging dat instant, enkel die van vrijdagochtend niet, en die is ook vandaag nog niet bijgeschreven. Zit hier ook vertraging op?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rutger
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
lucatoni schreef op maandag 20 februari 2023 @ 08:36:
De afgelopen week 30 Euro per dag PLU omgezet in Euro. Praktisch elke dag ging dat instant, enkel die van vrijdagochtend niet, en die is ook vandaag nog niet bijgeschreven. Zit hier ook vertraging op?
Zelfde vertraging als card top ups. Dus in het weekend duurt het even edit: is het sowieso niet instant en als de pot leeg is duurt het ook eventjes.
Lijkt erop dat je de overige dagen een goed moment hebt gekozen/geluk hebt gehad :)

[ Voor 5% gewijzigd door Rutger op 20-02-2023 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Zojuist card topup gedaan (dacht ik mij niet meer op 9.48 want maakt toch niet uit) en instant 🤯

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:34
Kol Nedra schreef op maandag 20 februari 2023 @ 00:32:
[...]
Vraag en aanbod. Als er 100 aandelen en elk aandeel geeft 4% winst per jaar. Dan willen veel mensen niet verkopen. Weet % niet, dacht 70% niet vrij op markt beschikbaar is(holders). Weinig aanbod, prijs omhoog. Ik heb geen stake en zit op 1.000 euro rewards in 9 maanden. In 2 jaar haal je die stake eruit met 4 abos. En Plu waarde gaat al 3 jaar als een rechte lijn omhoog. 50% rendement per jaar en als bonus een verwachte Plu stijging. Snap wel, dat nieuwe aanwas een gokje wil wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Kol Nedra schreef op maandag 20 februari 2023 @ 00:32:
[...]

Na q2 wel ja, want je wil niet te veel betalen voor een level. Tot de difficulty adjustment hopelijk wat fomo om die prijs omhoog te drijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouwette

Rouwette

Rouwette.com

Tomba schreef op maandag 20 februari 2023 @ 08:59:
Zojuist card topup gedaan (dacht ik mij niet meer op 9.48 want maakt toch niet uit) en instant 🤯
Hier ook instant, heb een nieuwe iban.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

knakworst schreef op maandag 20 februari 2023 @ 09:11:
[...]

Na q2 wel ja, want je wil niet te veel betalen voor een level. Tot de difficulty adjustment hopelijk wat fomo om die prijs omhoog te drijven.
Ik vraag het me af, als je ziet wat mensen betalen bij CDC bv dan is Plu een ‘koopje’. Als de USA launch ook succesvol verloopt denk ik dat het wel mee zal vallen met de prijsdaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Rouwette schreef op maandag 20 februari 2023 @ 09:19:
[...]

Hier ook instant, heb een nieuwe iban.
Hoe ben je daar aan gekomen dan? Ik heb helaas nog de oude constructie :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouwette

Rouwette

Rouwette.com

Tomba schreef op maandag 20 februari 2023 @ 09:49:
[...]

Hoe ben je daar aan gekomen dan? Ik heb helaas nog de oude constructie :/
In de app, de eerste keer had ik wel weer de Raboreader nodig om er geld op te storten, dat was wel weer eff vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Rouwette schreef op maandag 20 februari 2023 @ 09:54:
[...]

In de app, de eerste keer had ik wel weer de Raboreader nodig om er geld op te storten, dat was wel weer eff vervelend.
Kreeg je een melding dan? En klopt het dat je nu niet meer topup hoeft te doen maar dat je saldo direct te gebruiken is?

PS tweede topup van zo even (9.48 the magic number)….niet instant :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rouwette

Rouwette

Rouwette.com

Tomba schreef op maandag 20 februari 2023 @ 09:56:
[...]

Kreeg je een melding dan? En klopt het dat je nu niet meer topup hoeft te doen maar dat je saldo direct te gebruiken is?

PS tweede topup van zo even (9.48 the magic number)….niet instant :X
Nee, eigenlijk is er nog niets anders is dan alleen het iban.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
Rouwette schreef op maandag 20 februari 2023 @ 09:58:
[...]

Nee, eigenlijk is er nog niets anders is dan alleen het iban.
Iedereen krijgt binnenkort een nieuwe IBAN van Plutus, vanwege nieuwe banking partner, dus ik denk dat @Tomba dacht dat dit wellicht bij jou al het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

lucatoni schreef op maandag 20 februari 2023 @ 10:01:
[...]

Iedereen krijgt binnenkort een nieuwe IBAN van Plutus, vanwege nieuwe banking partner, dus ik denk dat @Tomba dacht dat dit wellicht bij jou al het geval is.
En dat is dus ook zo. Ondanks de nieuwe banking partner moet er nog wel een storting plaatsvinden van current account naar card account. De praktijk zal uitwijzen of dat sneller gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

knakworst schreef op maandag 20 februari 2023 @ 10:07:
[...]

En dat is dus ook zo. Ondanks de nieuwe banking partner moet er nog wel een storting plaatsvinden van current account naar card account. De praktijk zal uitwijzen of dat sneller gaat.
Oké das raar, de claim was dat dat niet meer nodig zou zijn… Ik ben dat gare topup systeem echt helemaal beu, met name nu er geen enkel tijdstip meer is waarop het ‘gegarandeerd’ instant is….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouwette

Rouwette

Rouwette.com

Tomba schreef op maandag 20 februari 2023 @ 10:11:
[...]

Oké das raar, de claim was dat dat niet meer nodig zou zijn… Ik ben dat gare topup systeem echt helemaal beu, met name nu er geen enkel tijdstip meer is waarop het ‘gegarandeerd’ instant is….
Ik denk dat ze het omzetten stap voor stap. Om grote bugs te voorkomen.
Nu heb ik dus een nieuw IBAN maar verder nog geen wijzigingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-05 22:35

Mooody

elmoody

Coldcat schreef op zondag 19 februari 2023 @ 23:43:
[...]

[Afbeelding]

Dat is echt wel een flinke downer, wist ik niet.... :/

Ben ook niet tevreden met de snelheid van het systeem. Denk dat ik (voor alsnog) weer afscheid ga nemen van het gebruik van de kaart.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

enermax schreef op maandag 20 februari 2023 @ 09:06:
[...]

Vraag en aanbod. Als er 100 aandelen en elk aandeel geeft 4% winst per jaar. Dan willen veel mensen niet verkopen. Weet % niet, dacht 70% niet vrij op markt beschikbaar is(holders). Weinig aanbod, prijs omhoog. Ik heb geen stake en zit op 1.000 euro rewards in 9 maanden. In 2 jaar haal je die stake eruit met 4 abos. En Plu waarde gaat al 3 jaar als een rechte lijn omhoog. 50% rendement per jaar en als bonus een verwachte Plu stijging. Snap wel, dat nieuwe aanwas een gokje wil wagen.
Ik zie het als standaard 3% en 1 of 2 perks. Met een stake wordt dat + 1% en +2 perks. Is dat de $2,500 waard? Stel dat PLU naar de $15 gaat, dan wordt dat $3,750. Dat lijkt mij niet heel antrekkelijk voor nieuwe users. Als het aantal coins voor een level omhoog gaat dan wordt het een zelfde rekensom.

Voor de gratis kaart is het prima. Voor korte termijn misschien ook wel aanwas van nieuwe gebruikers. Echter kan ik een stake op deze niveaus kan ik logisch gezien niet rechtrekenen. De launch naar de US is uitgesteld wat voor een spike zou kunnen zorgen.
Mooody schreef op maandag 20 februari 2023 @ 10:16:
[...]

Dat is echt wel een flinke downer, wist ik niet.... :/

Ben ook niet tevreden met de snelheid van het systeem. Denk dat ik (voor alsnog) weer afscheid ga nemen van het gebruik van de kaart.
Als je nu investeerd blijf je hetzelfde niveau behouden. Met CRONOS had je natuurlijk ook nog de referentie naar Binance. De Earn, Supercharger en Exchange. Ik zie PLU niet snel dezelfde weg inslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
PLU is op dit moment puur cashback, verder niks bijzonders.
Hi-app heeft nog meer features.....ander verdienmodel (vooral van fees)

de PLU die bij mij vrijkomt gaat direct terug naar de visa kaart. dat extra geld dat ik dan overhou gaat van bankrekening richting Kraken. dus zonder extra fees (PLU naar KuCoin oid) extra cash voor bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Same hier. Was eerst nog bereid PLU te verzamelen tot ik een stake level zou halen. Maar ik kan er niet bij hoe ze denken dat de prijs van PLU omhoog zal gaan als je om de haverklap juist steeds méér PLU moet kopen voor dezelfde staking levels.

Ik vind het nu de inleg voor 250 PLU al niet waard om 1% en twee perks er bij te krijgen. Laat staan het dubbele aantal PLU en al helemaal niet als die dubbele PLU ook nog eens twee keer zo duur zijn (ik verwacht overigens juist het omgekeerde).

Nee hoor. Voor mij is het meteen de boel zonder fee terug storten op de kaart en datzelfde bedrag via Bitvavo --> Binance lekker in andere crypto steken. Ik zie wel voor hoe lang het duurt, maar tot het niet meer kan vind ik het prima om 3+1% goedkoper boodschappen te doen en gratis Spotify en Curve (Black) te gebruiken.

[ Voor 31% gewijzigd door Therapy777 op 20-02-2023 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdome
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 08:17
Sinds kort heb ik ook een Plutus kaart maar heb een vraag over de perks i.c.m Curve.
Gebruik voor alles Curve, dus heb ik daar nu ook mijn Plutus kaart aan gekoppeld.

Als ik nu bijvoorbeeld tank bij de Shell met mijn Curve kaart (of mijn Spotify daarmee betaal) en ik doe achteraf Go Back in Time naar mijn Plutus kaart toe, gaat het dan goed met de Perks?
Want als ik op mijn Plutus transactieoverzicht kijk, staat er als omschrijving "Visa Per Pay" bij een GBIT transactie van Shell. Wordt dit dan wel goed herkend door Plutus alszijnde een Shell transactie?

[ Voor 3% gewijzigd door Jdome op 21-02-2023 09:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:11
Jdome schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 09:24:
Sinds kort heb ik ook een Plutus kaart maar heb een vraag over de perks i.c.m Curve.
Gebruik voor alles Curve, dus heb ik daar nu ook mijn Plutus kaart aan gekoppeld.

Als ik nu bijvoorbeeld tank bij de Shell met mijn Curve kaart (of mijn Spotify daarmee betaal) en ik doe achteraf Go Back in Time naar mijn Plutus kaart toe, gaat het dan goed met de Perks?
Want als ik op mijn Plutus transactieoverzicht kijk, staat er als omschrijving "Visa Per Pay" bij een GBIT transactie van Shell. Wordt dit dan wel goed herkend door Plutus alszijnde een Shell transactie?
Die omschrijving word na een dag (of twee) aangepast. Op dat moment wordt de perk getriggered.

Bij mij worden alle transacties in eerste instantie getoond als ‘visa per pay’, komt vanzelf goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lucatoni
Jdome schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 09:24:

Ja, dat werkt gewoon. Visa Per Pay wordt meestal tussen de 24-48 uur aangepast naar de daadwerkelijke transactie. Soms duurt het wat langer, maar uiteindelijk wordt het aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-06 17:05
Die zogenaamde 'wij accepteren ook creditcard' is ook niet altijd betrouwbaar. Laatst kon ik bij Coolblue de bestelling niet afronden, afgelopen week niet bij babypark en nú weer eens niet bij de Hornbach pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:48
PHPResource schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 13:44:
Die zogenaamde 'wij accepteren ook creditcard' is ook niet altijd betrouwbaar. Laatst kon ik bij Coolblue de bestelling niet afronden, afgelopen week niet bij babypark en nú weer eens niet bij de Hornbach pfff
Curve ook geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Nog niet. Ik ga zo langs de zaak, proberen bij de terminal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Plutus is een debit card dus de statement kan nog steeds waar zijn.

Bij de Hornbach betaal ik altijd met Curve, die werkt prima. Babypark en Coolblue geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
knakworst schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 14:08:
[...]

Plutus is een debit card dus de statement kan nog steeds waar zijn.

Bij de Hornbach betaal ik altijd met Curve, die werkt prima. Babypark en Coolblue geen ervaring mee.
VISA = VISA lijkt me..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBKing
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
Coolblue icm Curve werkt prima.

In algemeenheid : Kom soms in winkels nog oude betaalterminals tegen die geen mastercard accepteren. Maar worden er steeds minder

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:48
Ik doe nu al dik 3 jaar betalingen met de crypto.com/plutus kaart
100% betrouwbaar is het niet altijd.
Zo kan ik met mijn plutus kaart niet tanken bij de onbemande benzinepomp, maar als ik dit doe met mijn curve pasje (met plutus daar achter) gaat het wel.

Ik raad je echt aan een curve pasje aan te vragen. Je kan ook je plutus pas aan google pay hangen, dan betaal je met google pay ipv plutus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DvE
  • Laatst online: 06:23

DvE

ORA-00000

Dacuuu schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 15:02:
[...]
...
Ik raad je echt aan een curve pasje aan te vragen. Je kan ook je plutus pas aan google pay hangen, dan betaal je met google pay ipv plutus.
Plutus heeft Apple pay in de roadmap voor dit jaar staan.
https://medium.com/plutus...rtner-modulr-46a8ae44ec87

[ Voor 88% gewijzigd door DvE op 21-02-2023 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
Yes, dat is de nieuwe banking partner, wat ze nu aan het uitrollen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beneveerg
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09:19
Ik zie veel berichten over het op een specifiek tijdstip een top up wordt gedaan. Heeft dat voordelen tegenover een een top up op een eerder moment?

Het leven is te kort om te testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

https://medium.com/plutus...aused-uk-eea-24fd40c3e91f

Van 1 maart tm 30 juni geen DEX crypto/fiat swaps en geen directe topups meer van je gespaarde PLU ivm een update.

Nogal een lange tijd. Alvast maar alles zo veel mogelijk leeg trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Blij dat ik al elke keer de daily limit van 30 eraf haalde wanneer ik daar uit kwam. Dit voelt in de huidige cryptomarkt niet heel bullish aan en zal de prijs op korte termijn wel fors drukken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
Ja betaal je straks flink voor die swap. Polygon werkt nog steeds niet dus dan is het het al een stuk minder.

[ Voor 8% gewijzigd door enermax op 21-02-2023 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Therapy777 schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 17:09:

Van 1 maart tm 30 juni geen DEX crypto/fiat swaps en geen directe topups meer van je gespaarde PLU ivm een update.

bedankt voor het delen, dan zal ik nog eens wat richting kaart sturen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Kol Nedra schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 17:39:
[...]

bedankt voor het delen, dan zal ik nog eens wat richting kaart sturen
Je kan nog altijd 30 euro per dag / 300 euro per maand naar de kaart omzetten. Alleen de DEX is dan op pauze.

Edit: niet dus. Wel withdrawals, maar dan moet je ook nog naar een exchange sturen, dat kan flink wat fees kosten.

[ Voor 16% gewijzigd door knakworst op 21-02-2023 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-06 19:48
Via een externe methode nog wel mogelijk:
How do I swap my earned PLU?
As an ERC-20 token, PLU is readily available on several third-party platforms. PLU can still be withdrawn to any self-custodial ERC-20 wallet such as Metamask, TrustWallet or Ledger. Withdrawals will continue to be processed on a weekly basis as usual
https://medium.com/plutus...x-paused-eea-99f8d2747723

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDDDD
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 26-03 15:21
Beneveerg schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 16:51:
Ik zie veel berichten over het op een specifiek tijdstip een top up wordt gedaan. Heeft dat voordelen tegenover een een top up op een eerder moment?
Het tijdstip van 09.49 is mythe die alleen in dit topic bestaat, maar ook al wel ontkracht is.
Wel is het zo dat tijdens kantoortijden de top-ups vaker instant zijn en in avonden en weekenden moet je altijd wachten.

Het artikel is jimiddels verwijderd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rouwette

Rouwette

Rouwette.com

Ow, ik heb vandaag bij de Hornbach betaald met Plutus. Was in Geleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBKing
  • Niet online
Wat is nu de goedkoopste manier om PLU naar EUR om te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Shit dat is balen zeg.. de rewards teruggooien naar de kaart was een fijne fee-loze manier van omwisselen.. Zo lang ook. Ze willen op deze manier de verkoop van PLU wat ontmoedigen misschien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Eigenlijk moet je nu dus een Roellie actie uithalen en 4.000 PLU kopen, en die in mei/juni op de markt dumpen. De verkoopdruk zal minder zijn, en door de difficulty adjustment fomo'en er wel wat mensen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
Ik was veteran, maar besloten alles te verkopen. En die difficulty aanpassing, en tegelijkertijd een Dex die niet meer werkt vindt ik iets teveel veranderingen tegelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Pfff, dat is zuur. Ik vond 45 dagen wachten al lang.

En op 1 juli gaat iedereen verkopen waardoor de waarde van PLU door het putje zal gaan, dus dan duurt het nóg langer tot je een beetje je geld (terug)verdient.

Jammer. Ik vond Plutus (met Curve) wel fijn werken, maar misschien moet ik toch maar elders kijken.

Is dit misschien ook een beetje hun Crypto.com-moment?
"We gooien het 4 maanden dicht want onderhoud" klinkt niet heel geloofwaardig, namelijk.

[ Voor 23% gewijzigd door anandus op 21-02-2023 21:10 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Laatst online: 04-06 23:25
PHPResource schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 20:11:
Shit dat is balen zeg.. de rewards teruggooien naar de kaart was een fijne fee-loze manier van omwisselen.. Zo lang ook. Ze willen op deze manier de verkoop van PLU wat ontmoedigen misschien
Eerste wat ik dacht inderdaad. Een update van 4 maanden, uhh. 8)7
Ik heb alleen PLU wat ik krijg als cashback en geen aangekochte PLU (lesson learned met Crypto), dus maakt me niet heel veel uit. Maar wel zelfde vibe als Crypto, het was wachten op zoiets.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

DDDDD schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 19:05:
[...]

Het tijdstip van 09.49 is mythe die alleen in dit topic bestaat, maar ook al wel ontkracht is.

[...]
Tot 2 weken geleden was t voor mij altijd instant, dus voor een mythe die ontkracht is dan toch wel een heel goeie :p Door wie of wat is die precies ontkracht?

Zie bv Tomba in "Plutus.it - Crypto Visa kaart"
Voor wat screenshots.

[ Voor 11% gewijzigd door Tomba op 21-02-2023 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Lol, 4 maanden onderhoud...

Blij dat ik elke 30 euro direct heb gecasht in ieder geval. What's next? Metamask-> Kucoin -> Bitvavo ofzo? Als er nog wat overblijft dan...

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

knakworst schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 20:13:
Eigenlijk moet je nu dus een Roellie actie uithalen en 4.000 PLU kopen, en die in mei/juni op de markt dumpen. De verkoopdruk zal minder zijn, en door de difficulty adjustment fomo'en er wel wat mensen in.
Ik denk dat Roellie die coins iets goedkoper had gekocht. Daarnaast had je toen nog de aanwas van de nieuwe users met de nieuwe kaarten, en de weg naar de US.

Die eerste is al geweest, en die tweede is ook uitgesteld.

Gezien de enige usecase van deze coin Cashback krijgen is zou ik er toch voorzichtig mee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

anandus schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 21:09:
[...]
En op 1 juli gaat iedereen verkopen waardoor de waarde van PLU door het putje zal gaan, dus dan duurt het nóg langer tot je een beetje je geld (terug)verdient.
Op zich hoeft dat niet zo te zien. Je kan je PLU gewoon versturen naar een andere exchange of wallet (het staat niet vast) en na 1 juli zal die cap van 30 euro er ook nog wel zijn, dus echt dumpen is er dan ook niet bij..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beneveerg
DDDDD schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 19:05:
[...]

Wel is het zo dat tijdens kantoortijden de top-ups vaker instant zijn en in avonden en weekenden moet je altijd wachten.

[...]
Ik heb gisteren op random tijdstippen de kaart proberen op te laden, staat er nog niet bij. Nu om 9.49 gedaan, direct op de kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouwette

Rouwette

Rouwette.com

Beneveerg schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 09:50:
[...]

Ik heb gisteren op random tijdstippen de kaart proberen op te laden, staat er nog niet bij. Nu om 9.49 gedaan, direct op de kaart.
Wat ik gemerkt heb is dat top-up's smorgens voor 11:00 meestal instant gaan, daarna is de kans een stuk kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 04-06 22:14
Beneveerg schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 09:50:
[...]

Gisteren was ik 1 minuut te laat. 9.50. Niks direct top up en vandaag meer dan 24 uur later nog steeds niet :-(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beneveerg
Wat ik vreemd vind is dat mijn topup van deze ochtend niet gelijk ook die van gisteren pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
ik heb 2 dagen geleden top-up gedaan en gisteren ook 1, beide nog steeds niet verwerkt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pl0xs
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22-05 23:18
glatuin schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 10:47:
[...]

Gisteren was ik 1 minuut te laat. 9.50. Niks direct top up en vandaag meer dan 24 uur later nog steeds niet :-(.
Het is echt te random. Ik was een paar dagen geleden ook 1 minuut te laat, maar gelukkig ging het bij mij wel instant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
lol
Dear Plutus Member,
Unfortunately, we couldn’t collect the 4.99 payment for your everyday subscription.
Ja, pipo's, als jullie die top-up wat sneller zouden doen dan een meervoud van dagen had het erop gestaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07:40
anandus schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 13:16:
lol

[...]

Ja, pipo's, als jullie die top-up wat sneller zouden doen dan een meervoud van dagen had het erop gestaan :P
Ik wist niet dat je je subscription met de Plutus kaart kon doen? Ik dacht dat dat niet ging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
Als er minder verkoops druk is door de Dex te sluiten, dan gaat de prijs toch alleen maar stijgen of zie ik het mis? Ach, we zien wel. Tot nu toe heeft het mij enkel de subscription gekost. De rest gebruik ik toch enkel voor de Aldi en Lidl perk. Al gaan ze naar 1$/plu normaal had ik niets terug van de Aldi en Lidl en nu wel. Allemaal win/win.

[ Voor 49% gewijzigd door cooLopke op 22-02-2023 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
cooLopke schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 13:27:
Als er minder verkoops druk is door de Dex te sluiten, dan gaat de prijs toch alleen maar stijgen of zie ik het mis?
Denk ik ook. Wat kost het traject PLU swap naar euro? Dus niet via interne DEX.

[ Voor 5% gewijzigd door enermax op 22-02-2023 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
enermax schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 13:32:
[...]

Denk ik ook. Wat kost het traject PLU swap naar euro? Dus niet via interne DEX.
https://plutus.it/fees
Withdrawel is 5€. Daarnaast betaal je volgens mij in je metamask ook nog de ERC20 fee. Dus je moet volgens mij ook Eth op je metamask hebben staan voor gas fee. En dan naar coinbase of kucoin vanuit je metamask kost opnieuw de eth gas fee en dan weet ik niet of dat kucoin coinbase deposit kosten aanrekenen. En dan swap van coinbase of kucoin van plu naar EUR kost ook vrij veel. Ik gok dat je +/- 10€ à12€ betaald.

[ Voor 9% gewijzigd door cooLopke op 22-02-2023 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Kol Nedra schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 11:09:
ik heb 2 dagen geleden top-up gedaan en gisteren ook 1, beide nog steeds niet verwerkt.....
die van 2 dagen geleden staat erop nu, de andere nog niet :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
cooLopke schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 13:21:
[...]

Ik wist niet dat je je subscription met de Plutus kaart kon doen? Ik dacht dat dat niet ging?
Via Curve kan dat prima :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rouwette

Rouwette

Rouwette.com

Ook zonder curve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
cooLopke schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 13:40:
[...]

https://plutus.it/fees
Withdrawel is 5€. Daarnaast betaal je volgens mij in je metamask ook nog de ERC20 fee. Dus je moet volgens mij ook Eth op je metamask hebben staan voor gas fee. En dan naar coinbase of kucoin vanuit je metamask kost opnieuw de eth gas fee en dan weet ik niet of dat kucoin coinbase deposit kosten aanrekenen. En dan swap van coinbase of kucoin van plu naar EUR kost ook vrij veel. Ik gok dat je +/- 10€ à12€ betaald.
das een boel aan fees, zou het gewoon direct op de PLU kaart zetten voor hergebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
Kol Nedra schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 14:27:
[...]

das een boel aan fees, zou het gewoon direct op de PLU kaart zetten voor hergebruik
Wat bedoel je met, ik zou het op de PLU kaart zetten voor hergebruik? PLU kan je toch niet hergebruiken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maxvdh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-06 15:19
Kol Nedra schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 14:27:
[...]

Dit kan niet meer vanaf 1 maart tot (ze zeggen) eind juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
maxvdh schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 15:10:
[...]

Dit kan niet meer vanaf 1 maart tot (ze zeggen) eind juni.
I know......vanaf 1 maart verplicht hodlen dus......anders rendement megalaag door al die fees etc

maargoed, altijd beter dan dingen betalen met je bankkaart.

maar wie weet, als Hi het slim speelt dat hun kaart vanaf 1 maart weer werkt zullen er wellicht meer mensen overstappen

[ Voor 25% gewijzigd door Kol Nedra op 22-02-2023 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
lucatoni schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 15:03:
[...]

Wat bedoel je met, ik zou het op de PLU kaart zetten voor hergebruik? PLU kan je toch niet hergebruiken?
PLU direct sellen naar je kaart toe (kan alleen via browser)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
Kol Nedra schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 15:12:
[...]

PLU direct sellen naar je kaart toe (kan alleen via browser)
Maar dat stopt dus ook na 1 maart he ;) voor 4 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
lucatoni schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 15:50:
[...]

Maar dat stopt dus ook na 1 maart he ;) voor 4 maanden.
I know (al gezegd)
vanaf 1 maart 100% hodlen, want die fees uitgeven maakt de rendement zeer laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDDDD
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 26-03 15:21
Tomba schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 21:55:
[...]

Tot 2 weken geleden was t voor mij altijd instant, dus voor een mythe die ontkracht is dan toch wel een heel goeie :p Door wie of wat is die precies ontkracht?

Zie bv Tomba in "Plutus.it - Crypto Visa kaart"
Voor wat screenshots.
Omdat er al meerdere gebruikers, waaronder jijzelf, bericht hebben dat een top-up niet instant was op die minuut. Je zegt het zelf, niet altijd instant.
Misschien vaak wel, maar dat is ook op andere momenten overdag, met name in de ochtend.

Maakt allemaal niet zoveel uit hoor maar het zou jammer zijn als nieuwe gebruikers teleurgesteld raken door informatie uit dit topic terwijl zijzelf iets anders ervaren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

DDDDD schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 17:41:
[...]

Omdat er al meerdere gebruikers, waaronder jijzelf, bericht hebben dat een top-up niet instant was op die minuut. Je zegt het zelf, niet altijd instant.
Misschien vaak wel, maar dat is ook op andere momenten overdag, met name in de ochtend.

Maakt allemaal niet zoveel uit hoor maar het zou jammer zijn als nieuwe gebruikers teleurgesteld raken door informatie uit dit topic terwijl zijzelf iets anders ervaren :)
Sinds kort (zeg 3 weken) gaat het inderdaad niet op. Daarvoor wel, tis jammer dat je mijn reacties zo verdraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 31-05 08:43

Malarky

Wils voor wat ieder

Normaal gesproken zou de prijs van Plutus zeker zakken komende week. Moeten toch genoeg gebruikers zijn die nu elke dag €30 aan PLU verkopen tot 1 maart bij een 4 maanden verkoopstop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
De Terms of Service worden aangepast. Hierin staat oa
We will be clarifying that rewards are only to be earned on consumer purchases (i.e. for personal use) and, to avoid confusion, we are further defining what “personal use” looks like.
Ik geloof dat bedrijsuitgaven in dit topic ook voorbij waren gekomen, daar is nu dus duidelijkheid over.

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

dnc- schreef op maandag 13 februari 2023 @ 14:25:
Download Statement en Rewards
In Rewards, doe een replace op , naar ;
In Rewards, doe een replace op . naar ,
Kopieer data van Rewards naar Statement - kopieer data in nieuwe sheet
Maak een extra kolom aan in Statement
In de nieuwe kolom maak een formule =INDEX(Rewards!C:C;MATCH(A2;Rewards!G:G;0))
Filter op Statement Type = Purchase

Alles wat NA is niet ok... (volgens mij dan)
Bedankt voor de tip, net ook even gedaan heb nog 15 transacties waar ik over twijfel, heb hen een mailtje gestuurd. Betalingen van Plutus zelf excluded die zijn zo wie zo uitgesloten, voor de rest zie ik het niet direct. Voor een paar dingen wil ik het wel weten, want dan laat ik die in het vervolg op mijn normale cc staan die geeft ook 1% cashback op alles ( tot 100 euro / jaar ).

En nog 7 transacties Visa per pay.

Ik hoop dat er iets in zit kan nog aardig wat worden.

---

Ik heb het nog iets uitgebreid

In een andere tab transactions csv

=INDEX(transactions!O:O;MATCH(A11;transactions!A:A;0))

Dan deze kolom dan zie je de MCC code - is het eenvoudig te checken welke terecht geen rewards hebben gekregen.

https://support.plutus.it...7-How-to-earn-PLU-Rewards

Onderaan kan je de banned & half banned mcc's vinden.

[ Voor 21% gewijzigd door Tomsworld op 23-02-2023 01:12 ]

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

• BBKing
  • Niet online
Is het wel mogelijk om voor de veiligheid in die 4 maanden de na 45 dagen vrijgegeven PLU tijdelijk naar Metamask te verschuiven en op een later tijdstip weer terug naar de Plutus card?

Zo ja: wat zijn dan de kosten? Volgens mij kost het 5 euro per keer om je PLU naar metamask te verplaatsen. Dan staat het daar veilig. En dan zou ik het in juli weer terughalen naar het Plutus account / de Plutus card.

Weet iemand of dat kan en zo ja wat dan de kosten zijn?
Pagina: 1 ... 28 ... 95 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.