Vandaag mn jaarlijkse gemeentebelasting betaald bij het gemeente-loket met mn Curve card. Dank voor de gouden tip vanuit hier 

Haha, ik belde de gemeente hier op met de vraag.. Was de 1e ooit die er naar vroeg.lucatoni schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 11:29:
Vandaag mn jaarlijkse gemeentebelasting betaald bij het gemeente-loket met mn Curve card. Dank voor de gouden tip vanuit hier
https://www.rouwette.com/
Ik zou ze bellen: BezoekadresRouwette schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 12:02:
Hier werken de gemeentes samen met BsGW, geen idee of dat daar ook kan
Dit staat daar niet tussen, ik maak screenshots om de dag erna te zien of het gelukt isZitilites schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 14:38:
Je kan per dag max 30 euro aan PLU verkopen door deze rechtstreeks op de kaart te zetten. Ik zie deze echter nergens terugkomen in mijn overzicht van af- en bijschrijvingen. Weten jullie hoe dit zit?
Kijk eens bij withdrawals tab bij pluton (via website, niet in app).Zitilites schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 14:38:
Je kan per dag max 30 euro aan PLU verkopen door deze rechtstreeks op de kaart te zetten. Ik zie deze echter nergens terugkomen in mijn overzicht van af- en bijschrijvingen. Weten jullie hoe dit zit?
UK rekening hierMuzaik schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 15:33:
Hebben jullie een UK bankrekening gekregen van Plutus of eentje in Litouwen?
Om een of andere reden heb ik een UK rekening, had verwacht als inwoner van de EU dat het een Litouwse rekening zou worden.
Zijn er bepaalde nadelen aan de UK rekening?
Ik heb ook een UK rekeningMuzaik schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 15:33:
Hebben jullie een UK bankrekening gekregen van Plutus of eentje in Litouwen?
Om een of andere reden heb ik een UK rekening, had verwacht als inwoner van de EU dat het een Litouwse rekening zou worden.
Zijn er bepaalde nadelen aan de UK rekening?
Dit krijg je vooralsnog niet te zien in de overzichten van de kaart. Dan moet je echt een extract van de bank opvragen bij support. Je ziet (als je oplet) alleen je bedrag op je kaart omhoog gaan. Maar het wordt dus niet gedocumenteerd.Zitilites schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 14:38:
[Voor 10% gewijzigd door Therapy777 op 07-02-2023 15:53]
oh werkt dat goed? zonder extra fees? instant?Zitilites schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 14:38:
Bitcoin Is the Most Trustworthy Asset, There’s No Second Best!
Dat werkt prima op de plutus website. Niet in de app. Dus even op de site inloggen. Het kan in een mobiele browser, maar op de computer vind ik het overzichtelijker.Kol Nedra schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 15:56:
[...]
oh werkt dat goed? zonder extra fees? instant?
30 euro per dag is nice, dat is zo ongeveer wat ik per maand genereer via 2 perks +3% cashback
waarom dan moeilijk doen via swaps naar kuCoin oid als dit ook werkt?
als ik 30 euro per dag kan swappen PLU naar euro op de kaart ga ik het gewoon via deze manier doen...
vervolgens dan 30 euro van bankrekening naar Kraken sturen om dan vervolgens bitcoin te kopen
Lol dit doe ik ook idd. Gewoon geld terug op kaart zetten om te spenderen en datzelfde bedrag vanaf mn fiat rekening weer in m'n trade potje pompen.Kol Nedra schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 15:56:
[...]
oh werkt dat goed? zonder extra fees? instant?
30 euro per dag is nice, dat is zo ongeveer wat ik per maand genereer via 2 perks +3% cashback
waarom dan moeilijk doen via swaps naar kuCoin oid als dit ook werkt?
als ik 30 euro per dag kan swappen PLU naar euro op de kaart ga ik het gewoon via deze manier doen...
vervolgens dan 30 euro van bankrekening naar Kraken sturen om dan vervolgens bitcoin te kopen
Ja geweldig hoorlucatoni schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 09:37:
We hebben er in Nederland een nieuwe, gereguleerde, exchange bij. Schijnbaar goedkoper dan bijvoorbeeld Bitvavo. Dus wanneer mensen Plutus uiteindelijk laten uitkeren via Bitvavo, is het wellicht een optie.
www.Finst.com
Ze zijn begin dit jaar pas begonnen. Even geduld en ze bieden die functionaliteit ook aan.glatuin schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 10:35:
[...]
Ja geweldig hoor![]()
Can I deposit/withdraw cryptocurrencies to/from my Finst account?
We do not currently offer the possibility to deposit or withdraw cryptocurrencies to and from your Finst account. This is something we are working on and will inform all our clients once this service is available.
Tja wat moet je er dan mee.
Wat wordt dan bij Plutus zelf gehanteerd?pl0xs schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 11:03:
[...]
Ze zijn begin dit jaar pas begonnen. Even geduld en ze bieden die functionaliteit ook aan.
0,15% vs 0,25% transactiekosten van Bitvavo is wel interessant.
Okay...dus gekochte munten op Finst kan je ook niet op je eigen wallet zetten? En moet je bij henzelf stallen? Tsja, dat lijkt mij ook niet gewenst. Even afwachten dus, of deze functionaliteit gaat komen. Snap dat ze goedkoper zijn zonder deze funcationaliteit, immers minder KYC en AML regels.glatuin schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 10:35:
[...]
Ja geweldig hoor![]()
Can I deposit/withdraw cryptocurrencies to/from my Finst account?
We do not currently offer the possibility to deposit or withdraw cryptocurrencies to and from your Finst account. This is something we are working on and will inform all our clients once this service is available.
Tja wat moet je er dan mee.
3 euro per withdrawalRouwette schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 11:09:
[...]
Wat wordt dan bij Plutus zelf gehanteerd?
“Prediction is very difficult, especially if it's about the future”
Nog leuker. Geld pinnen met Curve (tot een bepaald bedrag per maand) is gratis.NeoflexNL schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 13:49:
Ik spaar de beschikbare PLU op tot 90 euro, en pin het dan uit de muur. Ik doe het in een envelopje en bewaar het voor de vakanties. Dat kost 2,5% aan fees. Herhaal dit telkens tot ik weer 90 euro heb.
Is dat de beste optie? Nee
Is dat omslachtig? Ja, best wel
Kost het veel tijd? Ja, best wel
Is het leuk om een enveloppe met een paar honderd euro aan gratis geld in een la te hebben? Ja, absoluut!
Ah, dat wist ik niet, dank voor de tip!knakworst schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 13:52:
[...]
Nog leuker. Geld pinnen met Curve (tot een bepaald bedrag per maand) is gratis.
[Voor 12% gewijzigd door NeoflexNL op 08-02-2023 13:56]
Nog leuker; bijpinnen bij Lidl of Aldi zodat je hier ook weer cashback over ontvangt.knakworst schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 13:52:
[...]
Nog leuker. Geld pinnen met Curve (tot een bepaald bedrag per maand) is gratis.
Dit vind ik echt nutteloos. Of ga je dan na een tijd dat geld weer terugstorten op de bank? Want als je het alsnog uitgeeft schiet je er netto niks mee op.Tim2121 schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 14:00:
[...]
Nog leuker; bijpinnen bij Lidl of Aldi zodat je hier ook weer cashback over ontvangt.
Op de rekening van je kind storten, wel vaak nog gratis, wat minder via de bank overboekenTherapy777 schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 14:11:
[...]
Dit vind ik echt nutteloos. Of ga je dan na een tijd dat geld weer terugstorten op de bank? Want als je het alsnog uitgeeft schiet je er netto niks mee op.
Cash terugstorten is wel een beetje omslachtig. Plus is bij de meeste banken ook al niet meer kosteloos.
Ik ben geen expert, maar kan je dan niet beter dat geld dat je op je Plutus kaart zet overhevelen naar Revolut (revolut kaart opwaarderen met Plu kaart) ?NeoflexNL schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 13:49:
Ik spaar de beschikbare PLU op tot 90 euro, en pin het dan uit de muur. Ik doe het in een envelopje en bewaar het voor de vakanties. Dat kost 2,5% aan fees. Herhaal dit telkens tot ik weer 90 euro heb.
Is dat de beste optie? Nee
Is dat omslachtig? Ja, best wel
Kost het veel tijd? Ja, best wel
Is het leuk om een enveloppe met een paar honderd euro aan gratis geld in een la te hebben? Ja, absoluut!
Of gewoon via Plutus uitgeven en dan heb je "gratis" boodschappen waarover je ook nog eens 3% spaartStefanoZ schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 14:25:
[...]
Ik ben geen expert, maar kan je dan niet beter dat geld dat je op je Plutus kaart zet overhevelen naar Revolut (revolut kaart opwaarderen met Plu kaart) ?
Revolut is volgens mij tot €200 atm opname per maand gratis
Via Curve schijnt het ook gratis te kunnen tot 200 euro per maand.StefanoZ schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 14:25:
[...]
Ik ben geen expert, maar kan je dan niet beter dat geld dat je op je Plutus kaart zet overhevelen naar Revolut (revolut kaart opwaarderen met Plu kaart) ?
Revolut is volgens mij tot €200 atm opname per maand gratis
Dat kan ook inderdaad, mits je een betaald curve abo hebt.NeoflexNL schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 14:32:
[...]
Via Curve schijnt het ook gratis te kunnen tot 200 euro per maand.
Inderdaad is het vrij 'nutteloos' om het zo te doen, en je kan het in principe beter gewoon direct uitgeven met de kaart. Ik vind het gewoon leuk om het een beetje op te sparen en cash in het handje te hebben.
[Voor 16% gewijzigd door Kol Nedra op 08-02-2023 15:08]
Bij Ah heb ik dubbele spaarzegels. Maar heb inmiddels 8 boekjes en begin me af te vragen wat ik met al die cash moet. Lijkt wel of ik een zwartgeld probleem heb.Tim2121 schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 14:00:
[...]
Nog leuker; bijpinnen bij Lidl of Aldi zodat je hier ook weer cashback over ontvangt.
Nee die 30 piek mag je gratis op je kaart zetten.Kol Nedra schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 15:07:
ik lees iets over €3 aan fees kosten......is dat ook bij €30 per dag die je van PLU naar je laat kan zetten in euro's? dat is 10% als dat zo is.
top-up is een bitch, wacht al 1.5 dag op de top-up...
Op je rekening storten, overmaken naar Plutus kaart en er boodschappen + koopzegels van kopen en daar weer cashback op verdienenknakworst schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 15:08:
[...]
Bij Ah heb ik dubbele spaarzegels. Maar heb inmiddels 8 boekjes en begin me af te vragen wat ik met al die cash moet. Lijkt wel of ik een zwartgeld probleem heb.
staat er nu op bij mij!NeoflexNL schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 15:09:
[...]
Nee die 30 piek mag je gratis op je kaart zetten.
Ik wacht hier ook al anderhalve dag op een topup van 200 euro.. Erg irritant.
De kun je in de AH winkel laten uitbetalen op je bankpas. Dus niks geen cash!knakworst schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 15:08:
[...]
Bij Ah heb ik dubbele spaarzegels. Maar heb inmiddels 8 boekjes en begin me af te vragen wat ik met al die cash moet. Lijkt wel of ik een zwartgeld probleem heb.
Bedankt, dat wist ik nietbasbol schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 15:52:
[...]
De kun je in de AH winkel laten uitbetalen op je bankpas. Dus niks geen cash!
Ik help je wel, stuur je seed effe doo...knakworst schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 15:08:
[...]
Gouden tip! Ik zit met hetzelfde namelijk hahabasbol schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 15:52:
[...]
De kun je in de AH winkel laten uitbetalen op je bankpas. Dus niks geen cash!
1. Ja. Je hebt overigens tot 31 mei. Maar ik zou niet tot de laatste dag wachten, dat lijktnovationx schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 15:28:
Ik overweeg om even wat bij te werken en om dan 250 PLUTUS aan te kopen. Wie heeft een antwoord op volgende vragen? Ik heb nog tijd tot 31 maart 2023 vooraleer die limiet van 250 hoger wordt gelegd.
1. Kan ik PLU op m'n ledger bewaren en het tegelijkertijd koppelen aan de Plutus-website? Dat lijkt mij namelijk het veiligst.
2. Denken jullie dat PLU nog enige tijd zal bestaan? Het gaat hier toch om een investering van €2000... dus dat geld heb ik, in theorie, er pas terug uit na +- 3 jaar. (gerekend à 60€ cashback per maand)
3. Zijn er anderen die dit al hebben gedaan? Positieve ervaringen? Zou je het niet doen, achteraf bekeken?
[Voor 97% gewijzigd door Airpower op 09-02-2023 19:55]
Vanuit mijzelf gezien: doe het zekernovationx schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 15:28:
2. Denken jullie dat PLU nog enige tijd zal bestaan? Het gaat hier toch om een investering van €2000... dus dat geld heb ik, in theorie, er pas terug uit na +- 3 jaar. (gerekend à 60€ cashback per maand)
[Voor 26% gewijzigd door Malarky op 13-02-2023 12:02]
Je kan beter tweede kaart aanvragen op naam van partner ofzo. Dan heb je gratis perk of twee stuks voor €5 🤷🏻♂️Therapy777 schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 15:51:
Ik hou het lekker op de gratis variant. Ik heb mijn lesje wel geleerd met CDC
2000 euro riskeren voor 1% plus een perk extra is mij te gortig.
Bedankt voor je feedback. Een heel goed antwoord!Malarky schreef op zondag 12 februari 2023 @ 23:17:
[...]
Vanuit mijzelf gezien: doe het zekerVanuit logica? Nee, uiteraard niet. Het is een pyramide spel. Er zijn heel veel mensen die gratis meedoen of in zoverre een betaald Plutus abbo hebben dat ze er vele keren uithalen. Daar zitten veel Tweakers waaronder ikzelf bij.
Gratis geld bestaat niet, dus op lange termijn moeten er ook veel verliezers zijn. Dat zullen de mensen zijn als het eco systeem onvoldoende verder groeit en die dan 'te laat' hun Plutus gok hebben genomen.
Alle Plutus die bij mij vrij komen dump ik direct op de markt. En velen met mij. Tegenover al die verkopen moeten er ook aankopen staan. Mensen zoals jij dus. Een keer droogt de instroom van nieuwe mensen in het pyramide systeem op. Als je dan weinig to geen Plutus hebt maakt dat niks uit, je hebt immers alles al gecashed in euro's.
Kan jij die gelukkige zijn die er nog op tijd bij is? Absoluut, bij CDC ken ik ook mensen om mij heen - de early adopters - die goed aan het staken verdiend hebben. Maar ik denk niet dat je nu nog early bent met Plutus. Maar dat is mijn subjectieve inschatting.
Overigens als jij moet sparen voor 2000 euro, lijkt het me niet dat jij bij de groep hoort die elke maand groots geld uitgeven. Dus die snel hun inleg terug verdienen. Oftewel het risico dat jij bij de groep gaat horen van verliezers is extra groot. Vraag jezelf af: wat maakt jou een winnaar en geen verliezer in dit spel, welke voorsprong heb jij? Veel uitgaven? Heel erg vroeg erbij zijn?
TLDR: gratis geld bestaat niet. En zeker niet in crypto. Er gaan tegenover alle winnaars in dit topic ook verliezers staan. En die verliezers zitten 100% bij de stakers. Vroeg of laat.
Het leven is te kort om te testen
Als je van free komt direct, van Everyday naar Premium (of terug) gaat in per de eerstvolgende betaaldatum.StefanoZ schreef op maandag 13 februari 2023 @ 11:10:
Als ik nu mijn subscription upgrade, kan ik dan nog de 2 perks voor deze maand selecteren?
Interessant idee dat je hebt:knakworst schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 15:46:
[...]
Ik ga wel eind mei 500 stuks verkopen en dan splitsen zodat ik en mijn partner 250 hebben, dus twee kaarten met 4 procent en 4 perks.
[Voor 7% gewijzigd door enermax op 13-02-2023 11:44]
Ik heb dat eind januari gedaan, dus normaal gezien wel!StefanoZ schreef op maandag 13 februari 2023 @ 11:10:
Als ik nu mijn subscription upgrade, kan ik dan nog de 2 perks voor deze maand selecteren?
Hele goeie tip! Even de plutus_rewards.reference_id csv vlookuppen met de account_statement.id csv en filteren op account_statement.type=PURCHASE en je hebt alle transactions waarvoor je nooit rewards hebt gehad.lucatoni schreef op maandag 13 februari 2023 @ 08:29:
Ik heb gister avond een support verzoek ingeschoten van missende PLU rewards (cashback en perks). Ik kwam rond de 6 PLU tekort.
Via de volgende Chrome Plugin https://chrome.google.com/webstore/detail/plutusdex-enhancer/necjdfandaodcoeagkacmlapednbihgl kan je eenvoudig een export maken van je statements, maar ook van je rewards.
Een simplele VLOOKUP en ik kwam erachter dat voor een aantal transacties ik geen PLU had ontvangen.
Support verzoek ingeschoten (23.00 uur) en om 05.00 vanochtend al opgepakt, met de gecorrigeerde beloning. Plugin is vooral handig als je veel transacties hebt, en het teveel is om manueel bij te houden
Zou je misschien in net een paar extra stappen kunnen uitleggen hoe dit moet? de plutusdex chrome addon heb ik al, dus ik kan de csv's downloaden. Alvast bedankt.Malarky schreef op maandag 13 februari 2023 @ 13:36:
[...]
Hele goeie tip! Even de plutus_rewards.reference_id csv vlookuppen met de account_statement.id csv en filteren op account_statement.type=PURCHASE en je hebt alle transactions waarvoor je nooit rewards hebt gehad.
Bij mij zijn het er 8, waarvan een aantal met een heel hoog bedrag. Ik heb gelijk ook even de 4 transactions gemailed die al heel lang op account_statement.type=PENDING staan, want daarover krijg je ook geen rewards, zolang ze pending zijn.
Maar dan moet je wel een kaart delen, het kan wel maar zeker bij online betalingen niet ideaal, naam komt niet overeen en de partner ontvangt pushberichten die binnen een minuutje geaccepteerd moeten worden. 2 perks verschil is 20 euro. Bovendien dat is met 1 procent cashback verschil al 2.000 euro voordat je winst maakt. En dan heb je ook nog de issue als je beide in verschillende buitenlanden bent, je allebei de curve wilt hebben voor de commissie op vreemde valuta.enermax schreef op maandag 13 februari 2023 @ 11:40:
[...]
Interessant idee dat je hebt:
2 kaarten 2x250plu voor 8 perks + 1 subscriptie -> 4%
Of 1x500 plu voor 5+1(kaart2) perks + 1 subscriptie -> 5% cashback
Of 1x500 plu voor 5+2(kaart2) perks + 2 subscriptie -> 5% cashback
Volgens mij is optie 2 beste. Je betaald dan beide met eigen telefoon maar wel van 1 plu rekening. Je hebt dan 1% extra cashback tov 2x250 plu en maar 1 of 2 perks minder.
Crypto.com, een ander platform dat cashback debit kaarten aanbiedt.ElPensador schreef op maandag 13 februari 2023 @ 15:24:
Goedemiddag,
Ik heb afgelopen weekend ook een kaart aangevraagd.
Ik zie hier cdc een aantal keer genoemd worden, wat is dat?
Groet
crypto.com kaart: https://crypto.com/cards, advies: overslaan....ElPensador schreef op maandag 13 februari 2023 @ 15:24:
Goedemiddag,
Ik heb afgelopen weekend ook een kaart aangevraagd.
Ik zie hier cdc een aantal keer genoemd worden, wat is dat?
Groet
Bedankt!dnc- schreef op maandag 13 februari 2023 @ 15:34:
[...]
crypto.com kaart: https://crypto.com/cards, advies: overslaan....
-Plutus kaartElPensador schreef op maandag 13 februari 2023 @ 15:47:
[...]
Bedankt!
Welke kaarten raad je wel aan?
Plutus vind ik vooral interessant door de perks!Kol Nedra schreef op maandag 13 februari 2023 @ 15:49:
[...]
-Plutus kaart
-Binance kaart
alleen die 2
meer risico, maar zal wel wachten:
-Hi kaart (digitaal only op dit moment, ik zou wachten tot het daadwerkelijk weer werkt, zijn wat issues op dit moment; daarom high risk)
geen ervaring met CoinbaseElPensador schreef op maandag 13 februari 2023 @ 16:36:
[...]
Plutus vind ik vooral interessant door de perks!
Binance en Coinbase vind ik interessant door het platform.
Waarom kies jij de Binance boven de Coinbase kaart?
Even een challenge; ik ga ervan uit dat de perks wel voor 99% kloppen, hebben meer mensen de ervaring dat het de moeite loont om een check te doen?dnc- schreef op maandag 13 februari 2023 @ 14:25:
Download Statement en Rewards
In Rewards, doe een replace op , naar ;
In Rewards, doe een replace op . naar ,
Kopieer data van Rewards naar Statement - kopieer data in nieuwe sheet
Maak een extra kolom aan in Statement
In de nieuwe kolom maak een formule =INDEX(Rewards!C:C;MATCH(A2;Rewards!G:G;0))
Filter op Statement Type = Purchase
Alles wat NA is niet ok... (volgens mij dan)
Ik vind het absoluut de moeite ja, op dit moment heb ik voor een kleine 400 euro aan 'Visa per pay' transacties dus das toch weer bijna 1.5 Plu die ik mis.BektLekker schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 10:33:
[...]
Even een challenge; ik ga ervan uit dat de perks wel voor 99% kloppen, hebben meer mensen de ervaring dat het de moeite loont om een check te doen?
Net gedaan, ik mis wel een 10-tal transactie rewards sinds juni vorig jaar + een 6-tal stuck op pending. Mailtje ingeschotenBektLekker schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 10:33:
[...]
Even een challenge; ik ga ervan uit dat de perks wel voor 99% kloppen, hebben meer mensen de ervaring dat het de moeite loont om een check te doen?
Mijn curve perk van de afgelopen maand was niet goed gegaan, bleef pending. En tis zeker de moeitelucatoni schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 11:39:
Bij mij ging het in totaal om 60 euro missende rewards. Daarvan was 15 euro uit missende perks (Curve subscription en Shell tanken). De overige 45 euro was niet ontvangen cashback.
Perks gaat over het algemeen goed, bij mij ging het fout toen ik naar Hero ging, en ik van Perks veranderde.
Maar de check is zo uitgevoerd
TIcket openen dan doen zij zelf de check.BektLekker schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 13:18:
En is een mailtje dat ze eea controleren voldoende of heb je bewijs meegestuurd?
Kon tot maanden wachten zijn ifv het wachten op een fysieke kaart. Denk dat deze wachttijd ondertussen fors gezakt is naar kwestie van aantal weken.Cordon schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 15:49:
Zo, ook maar eens aangevraagd na best lang meelurken hier. Vraagje, alles is goed gegaan, net de eerste 20e overgemaakt. Hoe lang duurt zoiets nou gemiddeld? 👀
Dan wachten we netjesMasstje schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 16:13:
[...]
Kon tot maanden wachten zijn ifv het wachten op een fysieke kaart. Denk dat deze wachttijd ondertussen fors gezakt is naar kwestie van aantal weken.
Voor iedereen behalve @Kol Nedra een dag of 10.Cordon schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 15:49:
Zo, ook maar eens aangevraagd na best lang meelurken hier. Vraagje, alles is goed gegaan, net de eerste 20e overgemaakt. Hoe lang duurt zoiets nou gemiddeld? 👀
maand of 10 hierknakworst schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 16:27:
[...]
Voor iedereen behalve @Kol Nedra een dag of 10.
Heb je uiteindelijk wel een Plutus Card ontvangen na alle moeite?Cerenas schreef op maandag 4 juli 2022 @ 14:16:
Paar weken terug had ik weer een mailtje gestuurd naar Plutus support dat mijn kaart nog steeds niet aangekomen was (ondertussen al meer dan 4 weken volgens mij), afgelopen weekend eindelijk reactie gehad. Waar het op neer komt is; pech gehad, over 4 maanden krijg je een mailtje van ons als er weer voorraad is.
Ik heb een paar weken terug opnieuw gevraagd en toen hebben ze er eindelijk weer één opgestuurd, die heb ik ondertussen wel binnen gekregen. Weet alleen nog niet of ik de kaart actief ga gebruiken vanwege de lange tijd dat het duurt om geld erop te krijgen. Misschien alleen voor één perk.U123456 schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 08:33:
[...]
Heb je uiteindelijk wel een Plutus Card ontvangen na alle moeite?
Promotie loopt nog:Masstje schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 15:43:
Vandaag dubbele rewards bij refer, nl. $20 aan PLU per partij.
Het is de dag om je geliefde een kaartje te schenken en jezelf rijk te PLU'n.
https://support.plutus.it...-and-bonuses-Live-trackerDate: 13th Feb 2023, 15:00 UTC - 17th Feb 2023, 11:59 UTC
Prize: Double referral rewards
$20 in PLU for you
$20 in PLU for referred people
Het is hier al talrijke keren voorbij gekomen - deze kaart moet je gebruiken samen met Curve en de functie 'go back in time'.Cerenas schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 08:37:
[...]
Ik heb een paar weken terug opnieuw gevraagd en toen hebben ze er eindelijk weer één opgestuurd, die heb ik ondertussen wel binnen gekregen. Weet alleen nog niet of ik de kaart actief ga gebruiken vanwege de lange tijd dat het duurt om geld erop te krijgen. Misschien alleen voor één perk.
Klopt, bij hangt weer een opwaardering van 250 in de lucht al meer dan een dag lang maargoed.Masstje schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 14:59:
[...]
Het is hier al talrijke keren voorbij gekomen - deze kaart moet je gebruiken samen met Curve en de functie 'go back in time'.
Geen klein beetje last van de 'trage' top-ups. Voor een aantal % aan cashback kan je wel eens een aantal minuutjes swipen op curve van de ene naar de andere kaart lijkt me.
Curve kan je zien als een prepaid mastercard waarachter je bv een eigen visa of masterkaart hangt.Rouwette schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 15:14:
[...]
Klopt, bij hangt weer een opwaardering van 250 in de lucht al meer dan een dag lang maargoed.
Ik heb ook Curve, die heb ik nog niet geprobeerd, moet daar niet ook eerst saldo op?
Ik heb de laatste week ineens, alles wat ik richting Plutus stuur krijg ik een dag later weer retour. Maar dan echt als storting, geen rare foutcode ofzo. Iemand enig idee?lucatoni schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 20:32:
Iemand meer problemen met het opwaarderen van betaal rekening naar Plutus? Probeer via ING een storting te doen, maar krijg de betaling gelijk retour, met de melding: Bank begunstigde niet bereikbaar.
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
Wat is je transactieomschrijving? Het gaat soms mis als je niet je naam die bij Plutus bekend is in de omschrijving zet.pimsaint schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 16:09:
[...]
Ik heb de laatste week ineens, alles wat ik richting Plutus stuur krijg ik een dag later weer retour. Maar dan echt als storting, geen rare foutcode ofzo. Iemand enig idee?
https://support.plutus.it...ds-to-your-Plutus-AccountWe automatically decline and bounce back any transfers from a bank account not in your name or from any third-party service (as it would show up not in your name).
If you are using a joint account, reach out to our support team for name whitelisting.
Chill | BMW i3 60Ah Lodge Privé
Rutger schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 16:43:
[...]
Wat is je transactieomschrijving? Het gaat soms mis als je niet je naam die bij Plutus bekend is in de omschrijving zet.
Is bij mij overigens nog altijd goed gegaan, maar het kan eventueel helpen.
Bedankt voor 't meedenken, ik gebruik al sinds het begin dezelfde ING bankrekening en het ging altijd goed.U123456 schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 17:03:
@pimsaint: En jouw overboeking was afkomstig van een bankrekening met dezelfde tenaamstelling als eerdere transacties?
[...]
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
Nog heel even geduld. Ik las op telegram dat UK klanten inmiddels naar de nieuwe bankpartner over zijn. Nog even en dan gaan wij ook en zijn de top up problemen hopelijk voorbij.Hyena schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 00:38:
Moet zeggen dat sommige kaart top up wel erg lang duren, er gaat nu eentje de vierde dag in. €50 Is toch niet prettig. Ga denk ik ook steeds unieke bedragen overmaken zodat ik ze uit elkaar kan houden.
En load card?pl0xs schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 08:15:
Tot nu toe is bij mij elke topup om 9:49 instant gegaan, kleine en grote bedragen.
Juist de load card werkt vaak instant om :49 en :19.GabrielZ schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 09:18:
[...]
En load card?
Dit duurt bij mij nu al 2 dagen..
Dat bedoel ik! Van account naar kaart om 9:49 gaat bij mij altijd instant.GabrielZ schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 09:18:
[...]
En load card?
Dit duurt bij mij nu al 2 dagen..
[Voor 23% gewijzigd door Kol Nedra op 16-02-2023 10:37]
Sorry to hear you've been having issues with some of your transactions being stuck in Pending.
To give you some context, we had a Server Overload a few weeks ago that caused some of these transactions to not show correctly and stay in Pending, as a result, rewards for these were not being generated at the time. Although this is similar to the Visa per Pay issue we had a few weeks ago, it is not quite the same. The good news is that our Development team has found the root cause for this and will be deploying a fix for this soon!
Once the fix is in effect you will see the rewards generated for the eligible transactions showing up in your transaction history; rewards will be added retroactively and as such, we cannot add them manually at this time. So for now, I'll ask you for some patience while this gets completely processed!
Ik heb er nu 2 pending...pl0xs schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 09:26:
[...]
Dat bedoel ik! Van account naar kaart om 9:49 gaat bij mij altijd instant.
Van bankrekening naar Plutus account gaat bij mij ook redelijk snel.
Dat wás hij mij zo, maar topup van afgelopen dinsdag 9.49 staat bij mij nog open…pl0xs schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 09:26:
[...]
Dat bedoel ik! Van account naar kaart om 9:49 gaat bij mij altijd instant.
Van bankrekening naar Plutus account gaat bij mij ook redelijk snel.
Bij mij duurt het een dag. Verwar je niet de rewards met de available?Kol Nedra schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 10:36:
Ik heb al enige tijd geen cashback ontvangen, alles tussen 5 feb en 16 feb nog geen cashback ontvangen.....
ik vond BNB met 3 dagen al lang, maar dit is dus al 10 dagen
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details