Plutus.it - Crypto Visa kaart

Pagina: 1 ... 21 ... 96 Laatste
Acties:
  • 613.072 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:35
enermax schreef op donderdag 15 december 2022 @ 09:20:
[...]

Bron? Half jaar geleden mijn berekening rond de 20 jaar. Totaal niet uitgegeven / uitgegeven rewards. Aangezien Plu waarde stijgt, is dat alleen maar gunstiger voor lange termijn.
Geen bron, aanname/voorspelling van mijn kant, had er duidelijker moeten staan. Mea Culpa.
History repeats zeggen ze toch? Kijk maar naar MCO/CDC. Of is het deze keer werkelijk anders?

Je moet jezelf afvragen waar deze cashback vandaan komt. Dat komt doordat er PLU wordt aangekocht op de exchanges. Maar wie gaat er (eind 2023) 600 PLU aanschaffen voor 1% extra cashback? Wie is op dat moment de beoogde koper voor jouw bij elkaar gesprokkelde PLU? Daar moet dus meer differentiatie in komen, meer 'incentive' om PLU te staken. En dus gaan de cashback percentages omlaag.

Voor wat betreft de plannen in 2023: PLU is op deze manier binnen een aantal jaar vrijwel waardeloos. Een kosten/baten berekening maken over een periode van 20 jaar is bij dit soort initiatieven, hoe goed ze ook gerund worden, compleet idioot. Sorry voor de harde woorden, maar: been there, done that

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-09 08:07
Even wat transparantie van mijn kant.

Ik heb een groot deel van mijn PLU verkocht. Ik heb er nog 500 gehouden om aan te kijken wat het zal brengen, maar mijn verwachtingen zijn sinds gisterenavond naar beneden bijgesteld.

De rede waarom ik dit gedaan heb zijn 2 dingen. Namelijk de uitgestelde/onzekere release van het product in de VS. Maar nog belangrijker, de nieuwe aanpassingen aan de levels.

Mijn gevoel zegt mij dat deze aanpassingen druk zullen geven op de prijs van PLU. Doordat het moeilijker wordt voor mensen om te sparen voor een hogere tier zal een meerderheid deze moeite niet (meer) doen en de ontvangen PLU direct gaan verkopen.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:36
Gelukszoekr schreef op donderdag 15 december 2022 @ 10:44:

Ik heb een groot deel van mijn PLU verkocht. Ik heb er nog 500 gehouden om aan te kijken wat het zal brengen, maar mijn verwachtingen zijn sinds gisterenavond naar beneden bijgesteld.

De rede waarom ik dit gedaan heb zijn 2 dingen. Namelijk de uitgestelde/onzekere release van het product in de VS. Maar nog belangrijker, de nieuwe aanpassingen aan de levels.

Mijn gevoel zegt mij dat deze aanpassingen druk zullen geven op de prijs van PLU. Doordat het moeilijker wordt voor mensen om te sparen voor een hogere tier zal een meerderheid deze moeite niet (meer) doen en de ontvangen PLU direct gaan verkopen.
Wellicht dat het "probleem" kleiner word als ze de tiers koppelen aan Euro/dollar ipv PLU? zodra PLU omhoog gaat word het aantrekkelijker om een hogere tier te nemen/te staken.

• Gelukszoekr
Dacuuu schreef op donderdag 15 december 2022 @ 10:52:
[...]

Wellicht dat het "probleem" kleiner word als ze de tiers koppelen aan Euro/dollar ipv PLU? zodra PLU omhoog gaat word het aantrekkelijker om een hogere tier te nemen/te staken.
Mogelijk, Maar over de afgelopen dagen zijn er tal van discussies gevoerd over hoe de aanpassingen zouden moeten worden. En gisteren hebben we dus gezien wat het is geworden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-09 19:14

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Ik denk dat je de spijker op zijn kop slaat en is ongeveer ook wat ik bedoelde.

Ik vind het hoe meer ik er over nadenk een rare stap.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:03
Ik vermoed dat eind Q1 de PLU prijs heel wat zal zakken. Tot rond de $6, en daarna heel langzaam alleen maar verder zal zakken.

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:03
Het idee achter deze veranderingen zal zijn om mensen aan te sporen op korte termijn snel PLU in te slaan. Wat Plutus extra kapitaal geeft om de kosten voor uitbreiding naar de US zal geven.

Maar ik denk dat dit gaat falen, en een grote PLU dump zal opleveren. Ook heb ik weinig vertrouwen dat Plutus populiar wordt in de States. Er zijn er veel voor gegaan bij wie dit plan is gefaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino

Ik denk dat het een wijs besluit is @Gelukszoekr, de toekomst zal het uitwijzen.
Al met al heb je toch een aardige deal gemaakt met je PLU.

• MevrouwDeKat
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 26-09 15:49

MevrouwDeKat

Miauw

Vorige maand gingen mijn Perks helemaal goed, maar voor December ineens niet? De 8ste Lidl + aldi aankopen gedaan, en nog steeds staat de cashback/Perk niet geregistreerd. Ik heb direct met de pas betaald, en er staat zelfs een Lidl/Aldi icoontje bij de transactie, dus ik heb geen idee waarom hij hem dit keer niet pakt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-09 07:42
Ik had deze actie wel verwacht. De kracht van Plu zit gedeeltelijk in het beperkt aantal Plu in omloop. Link. Ze hadden al aangegeven dat er een hoop ~60% Plu gestaked is. Misschien is het te makkelijk om te staken. Met deze stake verhoging maken ze de Plu die je hebt waardevoller.

Artikel 9dec What Changes Are Taking Place to the Model?
In 2023, we will also be improving the model further to ensure the

Pluton Rewards Programme can be sustained for multiple decades without ever lowering the reward rates.

Sinds 2020 gaat de lijn omhoog. Ik denk dat het team weet waar ze mee bezig zijn. En geloof niet dat ze de 3% voor gratis gebruikers zullen verlagen op korte/lange termijn. Immers nieuwe gebruikers zijn belangrijk voor het (piramide) spel. Tot nu heb ik zelf alle Plu verkocht maar ik kan altijd deze euros later gebruiken voor een plu Stake level te kopen.
Ik zelf gok op Hi.com 5% rewards. Dat gokje is 25x goedkoper dan Plutus 5%. Hi begint met uitrol van kaarten dec2022/2023, hopelijk mag het topic dan weer open.

[ Voor 25% gewijzigd door enermax op 15-12-2022 11:59 ]

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-09 21:34
enermax schreef op donderdag 15 december 2022 @ 11:42:
Ik zelf gok op Hi.com 5% rewards. Dat gokje is 25x goedkoper dan Plutus 5%. Hi begint met uitrol van kaarten dec2022/2023, hopelijk mag het topic dan weer open.
Ik ben intussen de helft van mijn inleg kwijt, jij toch ook zoiets? :D

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20:17

NeoflexNL

Forever young

Gelukszoekr schreef op donderdag 15 december 2022 @ 10:54:
[...]

En gisteren hebben we dus gezien wat het is geworden.
Is dat zo? Of was dit een soort van brainstormsessie met de peer group?

Ik vind trouwens dat hele grandfather gebeuren wel aardig ponzi-ish.

[ Voor 12% gewijzigd door NeoflexNL op 15-12-2022 13:03 ]

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
NeoflexNL schreef op donderdag 15 december 2022 @ 13:01:
[...]

Is dat zo? Of was dit een soort van brainstormsessie met de peer group?
Als het goed is wordt er vandaag een Medium post geplaatst met alle details

• enermax
Th1x4nG schreef op donderdag 15 december 2022 @ 12:56:
[...]
Ik ben intussen de helft van mijn inleg kwijt, jij toch ook zoiets? :D
Mega offtopic: Ik sta niet op verlies. Komt door de actie 5% hi USDT deposit bonus, hi rente op die usdt en 100hi euro deposit. Ik stuur elke week hi die vrijkomt naar mexc (25ct) en verkoop het voor usdt. Zit namelijk dik boven de 5% hi stake, heb dus niet meer hi nodig. Straks stuur ik de USDT in 1x als topup terug naar Hi.

• Froenker
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 19-08 06:43
MevrouwDeKat schreef op donderdag 15 december 2022 @ 11:37:
Vorige maand gingen mijn Perks helemaal goed, maar voor December ineens niet? De 8ste Lidl + aldi aankopen gedaan, en nog steeds staat de cashback/Perk niet geregistreerd. Ik heb direct met de pas betaald, en er staat zelfs een Lidl/Aldi icoontje bij de transactie, dus ik heb geen idee waarom hij hem dit keer niet pakt?
Dit vroeg ik mij ook af.

Al mensen ervaringen met de combinatie curve?

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:10

knakworst

Get more sats!

Ik heb niets verkocht maar ben ook niet blij met de aankondiging. Het wordt op de lange termijn te duur om een level bij te kopen. En dat is juist waar het om draait om de PLU koers te steunen. Op een gegeven moment worden de gratis gebruikers een te grote last, die dumpen de PLU op de markt maar kopen zelf niets. Ze hadden om de drie procent tier te behouden een almaar stijgende drempel moeten hebben, bijvoorbeeld ieder kwartaal 10 erbij. En als je minder hebt, slechts één procent cashback.

• Gelukszoekr
knakworst schreef op donderdag 15 december 2022 @ 14:23:
[...]

Ik heb niets verkocht maar ben ook niet blij met de aankondiging. Het wordt op de lange termijn te duur om een level bij te kopen. En dat is juist waar het om draait om de PLU koers te steunen. Op een gegeven moment worden de gratis gebruikers een te grote last, die dumpen de PLU op de markt maar kopen zelf niets. Ze hadden om de drie procent tier te behouden een almaar stijgende drempel moeten hebben, bijvoorbeeld ieder kwartaal 10 erbij. En als je minder hebt, slechts één procent cashback.
Er waren tallloze goede ideeën in de Discord, maar waar ze nu mee komen gaat averechts werken is mijn idee. Er zal later vandaag een medium post komen waar in detail alles uitgewerkt is

• MevrouwDeKat

MevrouwDeKat

Miauw

Froenker schreef op donderdag 15 december 2022 @ 13:57:
[...]

Dit vroeg ik mij ook af.

Al mensen ervaringen met de combinatie curve?
Met Curve zou moeten werken, maar ik heb dat zelf nog niet uigeprobeerd omdat ik er zeker van wilde zijn dat ik die cashback krijg. Daarnaast ga ik tot nu toe speciaal naar Aldi/Lidl toe voor deze perks en probeer ik dus rond de 10 euro te blijven met mijn aanschaf.

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15-09 09:36
MevrouwDeKat schreef op donderdag 15 december 2022 @ 16:28:
[...]

Met Curve zou moeten werken, maar ik heb dat zelf nog niet uigeprobeerd omdat ik er zeker van wilde zijn dat ik die cashback krijg. Daarnaast ga ik tot nu toe speciaal naar Aldi/Lidl toe voor deze perks en probeer ik dus rond de 10 euro te blijven met mijn aanschaf.
Werkt met curve gbit, heb ik al voorgehad vorige maand.

Btw, top-up van enkele honderden euro's binnen de 10 seconden vandaag _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enermax
Wel grappig wanneer je online Lidl betaalt dat je dan totaal 8.1% korting kunt krijgen. 3% Plutus + 1% Curve + 4.1% Shopbuddies (5% ex btw).

Cashback: Alternate en 3x BOL ging automatisch goed. Voor Lidl had ik een ticket aangemaakt bij shopbuddies maar misschien had ik langer moeten wachten >:)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MqK9C-bpPvPUHnebEBZt1SK7zNk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wEPfzSFxkOILAMqTFFML49D4.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door enermax op 15-12-2022 18:54 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• evaniperen
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-01-2023
En bij Albert Heijn nu ook, 3% Plutus + 1% Curve + koopzegels is ongeveer 6% in totaal

• Rouwette
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:23

Rouwette

Rouwette.com

Masstje schreef op donderdag 15 december 2022 @ 16:36:
[...]

Werkt met curve gbit, heb ik al voorgehad vorige maand.

Btw, top-up van enkele honderden euro's binnen de 10 seconden vandaag _/-\o_
Die van mij van 08:58 nog niet...

https://www.rouwette.com/

• Masstje
Rouwette schreef op donderdag 15 december 2022 @ 16:55:
[...]

Die van mij van 08:58 nog niet...
Heeft wel 2 dagen tijd in beslag genomen om van bank naar Plutus te krijgen 8)7

• Zazabez1
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 26-09 07:25
NeoflexNL schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 11:19:
[...]

Ik quote mezelf even.. Nu al ruim een week dat die 125 nog niet is aangepast naar het werkelijke bedrag. Hoe lang moet/mag dit duren voordat ik weer een ticket kan inschieten?
Ik heb hetzelfde probleem.

Gebruik Plutus nu een maand, maar kan niet zeggen dat ik er heel vrolijk van word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Meer mensen bij wie de verwerking fout lijkt te gaan?
  • Heb een Curve betaling die al sinds 12-12 op 'Visa Per Pay - [voornaam achternaam]' staat
  • De aankopen van gisteren hebben geen Pluton ontvangen
  • Heb een top up naar kaart dubbel ontvangen (en 1 topup die gedaan is juist niet)
Ah zie op Reddit dat ik niet de enige ben :/

[ Voor 19% gewijzigd door Tomba op 16-12-2022 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iSchel
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 21:16
Ik heb op 14 december zowel een card topup met geld gedaan als via een PLU transactie. Beide nog niet verwerkt. Meerdere gebruikers hier last van?

N.B. Ik gebruik Plutus al een tijdje en normaal gezien staat het er altijd binnen een uur op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MevrouwDeKat

MevrouwDeKat

Miauw

iSchel schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 10:49:
Ik heb op 14 december zowel een card topup met geld gedaan als via een PLU transactie. Beide nog niet verwerkt. Meerdere gebruikers hier last van?

N.B. Ik gebruik Plutus al een tijdje en normaal gezien staat het er altijd binnen een uur op.
mijn Top up van de 14de is ook nog niet verwerkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iSchel
MevrouwDeKat schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 10:52:
[...]

mijn Top up van de 14de is ook nog niet verwerkt...
Ah, dank. Goed te weten dat ik niet de enige ben! Heb een ticket aangemaakt, zal je op de hoogte houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

@iSchel / @MevrouwDeKat zie mijn post, ik ervaar ook rariteiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20:01
Hier geen probleem gehad, wel dagje later.

15de geld op account, 16de geld op kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:33
iSchel schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 10:49:

Hier nu ook inmiddels 2 topups (de 15e) gedaan binnen plutus van fiat naar card, en komen ook nog niet erbij.
Is irritant omdat het tegoed op de kaart op is en ik weer geld wil uitgeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iSchel
Emcee schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 15:00:
[...]

Hier nu ook inmiddels 2 topups (de 15e) gedaan binnen plutus van fiat naar card, en komen ook nog niet erbij.
Is irritant omdat het tegoed op de kaart op is en ik weer geld wil uitgeven
Precies dit, heel storend. Maar gelukkig betaal ik via en dan met GBIT naar Plutus, dat scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Zat me achter de oren te krabben omdat ineens het saldo in mijn sheet vs de app (ik hou een sheet bij ivm gezamenlijk vs persoonlijk) niet klopte. Ik had nog 1 terugbetaling pending (nergens te zien in plutus nog) die 2x geboekt lijkt te zijn onzichtbaar. Bijzonder vreemd, maar goed wel blij dat ik het afwijkende bedrag kan verklaren maar kloppen doet het nog steeds niet :P Zien hoe dat weer rechttrekt.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

2Dutch schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 23:47:
Zat me achter de oren te krabben omdat ineens het saldo in mijn sheet vs de app (ik hou een sheet bij ivm gezamenlijk vs persoonlijk) niet klopte. Ik had nog 1 terugbetaling pending (nergens te zien in plutus nog) die 2x geboekt lijkt te zijn onzichtbaar. Bijzonder vreemd, maar goed wel blij dat ik het afwijkende bedrag kan verklaren maar kloppen doet het nog steeds niet :P Zien hoe dat weer rechttrekt.
Je bent niet de enige waar het mis gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Waxxx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-09 15:18
Iemand enig idee hoelang het duurt voor je de kaart ontvangt?

Vorige week aangevraagd nog niet ontvangen,
de app geeft aan ready for activation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:39
A-Waxxx schreef op zondag 18 december 2022 @ 09:26:
Iemand enig idee hoelang het duurt voor je de kaart ontvangt?
Een week of twee... Wellicht wat langer nu vanwege de feestdagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Timmy schreef op zondag 18 december 2022 @ 09:45:
[...]

Een week of twee... Wellicht wat langer nu vanwege de feestdagen.
Of hij komt helemaal niet zoals bij mijn vrouw en @Kol Nedra :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Derpy december I guess :P Hopelijk fiksen ze dit wel rap, want die nieuwelingen krijgen zo wel een hele slechte eerste indruk natuurlijk. Wij ook, maar dat strepen we vooralsnog weg tegen de al verworven PLU denk ik :+

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:53
Naja lekker dan. Ben op vakantie en heb geen crypto nieuws gevolgd maar als ik lees wat ze van plan zijn dan ga ik maar het meeste van mn plu verkopen. De plu die ik via cashback heb ontvangen hou ik wel aan maar sparen voor de 250 plu wordt vrij zinloos op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
Nopheros schreef op zondag 18 december 2022 @ 19:06:
Naja lekker dan. Ben op vakantie en heb geen crypto nieuws gevolgd maar als ik lees wat ze van plan zijn dan ga ik maar het meeste van mn plu verkopen. De plu die ik via cashback heb ontvangen hou ik wel aan maar sparen voor de 250 plu wordt vrij zinloos op deze manier.
Eens je met 4 perks en cashback van 4% gaat het wel vlot. Gemiddelde van 3,5 PLU per week tot nu toe, dus dat tikt aan op n jaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Masstje schreef op zondag 18 december 2022 @ 20:31:
[...]

Eens je met 4 perks en cashback van 4% gaat het wel vlot. Gemiddelde van 3,5 PLU per week tot nu toe, dus dat tikt aan op n jaartje.
Heb sinds mei +/- 160 gratis PLU gespaard, deels door cashback en deels door traden. Maar die laatste 90 PLU ga ik niet krijgen voordat ze de benodigde PLU gaan wijzigen lijkt het.

Had gehoopt op de USA release en vroeg me al af waarom we zo kort voor de release nog geen info hadden gekregen... het antwoord is duidelijk omdat ze de release in Q1/Q2 geannuleerd hebben. Lekker communicatie ook. Aangezien dit nu geen pump meer veroorzaakt ga ik die laatste 90 PLU ook niet krijgen door te traden.

Zet m'n PLU ( excl. cashback plu) wel om in USDT, met wat geluk dropt de prijs flink en krijg ik het misschien nog op die manier voor elkaar om 250 PLU op m'n balans te zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

[..]
Getuige de crashende koers heb je hier heel goed aan gedaan, op de DEX inmiddels nog maar €7,69 (terwijl t tijden ruim boven de 8€ zat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 13:11
Tomba schreef op maandag 19 december 2022 @ 08:43:
[...]

Getuige de crashende koers heb je hier heel goed aan gedaan, op de DEX inmiddels nog maar €7,69 (terwijl t tijden ruim boven de 8€ zat)
Hier uitgerekend dat als ik Hero (nog 180 PLU stake) ik voor het einde van Q1 alleen al met de bouwfacturen via Billhop 250+ PLU kan verdienen voor stakingslevel veteran of verkoop van PLU om Hero te blijven en investering eruit te hebben. Daarvoor moet ik wel eerst Hero zijn om winst uit de weg via Billhop te halen. Van mij mag PLU daarom nog wel wat zakken voor de aankoop 😅

[ Voor 4% gewijzigd door lubbertkramer op 19-12-2022 11:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MevrouwDeKat

MevrouwDeKat

Miauw

iSchel schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 10:59:
[...]

Ah, dank. Goed te weten dat ik niet de enige ben! Heb een ticket aangemaakt, zal je op de hoogte houden.
Bij mij stond het er vanochtend om 8:15 op. Ik had ook contact met een support medewerker, die gaf aan dat toen hij ging kijken het bedrag er al op stond. Maar misschien dat het toch invloed heeft gehad. De medewerker heeft ook m'n niet uitgekeerde Lidl Perk handmatig uit laten betalen in PLU. Dus voor nu zijn al m'n issues weer verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Ik heb op dit moment de volgende openstaande issues
  • 3 transacties hangen op 'Visa Per Pay - [voornaam achternaam]', eentje van 12-12, 2 van 15-12
  • 1 transactie is netjes finalized maar geen PLU ontvangen (gaat om mijn vaste Lidl, puur de 3% cashback dus niet de Perk)
  • Ik heb 99,31€ teveel gestort gekregen op mijn kaart. (1 van mijn top ups is 2x bijgeschreven)
Je moet er dus echt bovenop zitten :P (ik hou dus maar alles in Excel bij...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Tomba schreef op maandag 19 december 2022 @ 12:27:
  • 3 transacties hangen op 'Visa Per Pay - [voornaam achternaam]', eentje van 12-12, 2 van 15-12
  • 1 transactie is netjes finalized maar geen PLU ontvangen (gaat om mijn vaste Lidl, puur de 3% cashback dus niet de Perk)
  • Ik heb 99,31€ teveel gestort gekregen op mijn kaart. (1 van mijn top ups is 2x bijgeschreven)
Ik ga ook het een en ander aan rewards nog extra nalopen vandeweek. Dubbele 'refund' is ook nog niet gecorrigeerd, markeren maar en wel goed rekening mee houden :P Het begint langzaamaan wel wat irritatie op te wekken. Heb toch liever dat ze eerst de huidige issues asap oplossen, wat dat betreft is die US release uitstellen geen slecht idee geweest.

[ Voor 10% gewijzigd door 2Dutch op 19-12-2022 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipfel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:12
Tomba schreef op maandag 19 december 2022 @ 12:27:
Ik heb dit ook met een transactie in de app, maar op de desktop staat het wel goed en ik heb ook de plu gekregen ervoor (Netflix perk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finsdefis
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Vind het allemaal sowieso maar bagger werken. Het is dat er gratis geld in zit, maar ik heb al meerdere terugstortingen/refunds gewoon nergens terug kunnen vinden in mijn overzicht (o.a. bol.com en Zalando). En alles narekenen kost enorm veel tijd - zou ook niet nodig moeten zijn - ook omdat je bijv PLU topups niet terugziet in je statement.

Voor nu doe ik alles waarbij enige kans op retournering bestaat maar via Curve om het pas later via GBIT naar Plutus te zetten. Anders vertrouw ik het gewoon echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

kipfel schreef op maandag 19 december 2022 @ 16:34:
[...]

Ik heb dit ook met een transactie in de app, maar op de desktop staat het wel goed en ik heb ook de plu gekregen ervoor (Netflix perk).
Ik kijk eigenlijk alleen nog maar op het web. Heb echt 3 transacties die blijven hangen (en heb er dus ook geen PLU op gehad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

finsdefis schreef op maandag 19 december 2022 @ 16:54:
Vind het allemaal sowieso maar bagger werken. Het is dat er gratis geld in zit, maar ik heb al meerdere terugstortingen/refunds gewoon nergens terug kunnen vinden in mijn overzicht (o.a. bol.com en Zalando). En alles narekenen kost enorm veel tijd - zou ook niet nodig moeten zijn - ook omdat je bijv PLU topups niet terugziet in je statement.

Voor nu doe ik alles waarbij enige kans op retournering bestaat maar via Curve om het pas later via GBIT naar Plutus te zetten. Anders vertrouw ik het gewoon echt niet.
Als je het bijhoudt valt het mee maar voor ik een werkbare Excel sheet had was ik wel effe aan t kleien ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Nh3zYoqRfry8dDDogCeS6-287ms=/800x/filters:strip_exif()/f/image/iewx1jGyXtdW0fewP8OEV2yE.png?f=fotoalbum_large

Met dit soort formules
code:
1
=(-(SOM.ALS($A$2:A206;"Card Deposit from Clear Junction";$E$2:E206)))-((SOM.ALS($A$2:A206;"Plutus - Load a card with deposit";$F$2:F206)))

voor kolom H bijvoorbeeld

(al klopt daar momenteel door de dubbele storting ook geen hout van natuurlijk....)

[ Voor 11% gewijzigd door Tomba op 19-12-2022 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finsdefis
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Tomba schreef op maandag 19 december 2022 @ 17:02:
[...]

Als je het bijhoudt valt het mee maar voor ik een werkbare Excel sheet had was ik wel effe aan t kleien ;)

[Afbeelding]

Met dit soort formules
code:
1
=(-(SOM.ALS($A$2:A206;"Card Deposit from Clear Junction";$E$2:E206)))-((SOM.ALS($A$2:A206;"Plutus - Load a card with deposit";$F$2:F206)))

voor kolom H bijvoorbeeld

(al klopt daar momenteel door de dubbele storting ook geen hout van natuurlijk....)
Haha, ja, het kan ook een soort van sport worden zoiets bij te houden. Maar heb er geen zin in om dat ook echt te doen vanuit een controledrang. Dan is het ook niet 'leuk' meer.

Dus maar weer de ARN opgevraagd bij Zalando en een ticket bij Plutus aangemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:47

Vis

Hoelang duurt het wel niet voordat je earned Plutus bij available komt te staan?

Mijn kaart is al langer dan 45 dagen actief en heb al wat Plutus opgebouwd maar kan er niets mee. Zie ik iets over het hoofd? Waarom duurt pending zo lang?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
Vis schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 08:36:
Hoelang duurt het wel niet voordat je earned Plutus bij available komt te staan?

Mijn kaart is al langer dan 45 dagen actief en heb al wat Plutus opgebouwd maar kan er niets mee. Zie ik iets over het hoofd? Waarom duurt pending zo lang?
Je kaart heeft niets met de 45 dagen te maken, gaat om de betalingen die je ermee doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Vis schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 08:36:

Na 45 dagen ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hmNgnN7YO5GVJhYqkxFczgOptyU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eNKZNJyq8jFu9jcZfYBH8dDB.png?f=fotoalbum_large
Alles van 5-11 of eerder zou available moeten zijn.

[ Voor 65% gewijzigd door Tomba op 20-12-2022 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 25-09 22:30
Vreemd.. ik heb op 14 december een uitbetaling van mijn PLU naar de kaart laten doen. Die withdrawal van 30 staat op Completed, maar in mijn statements overzicht kan ik nergens vinden dat er 30 euro is bijgestort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanderwufu
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23:25
Steefmeister schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 08:53:
Vreemd.. ik heb op 14 december een uitbetaling van mijn PLU naar de kaart laten doen. Die withdrawal van 30 staat op Completed, maar in mijn statements overzicht kan ik nergens vinden dat er 30 euro is bijgestort.
Gek genoeg is dat niet terug te vinden in statements, Heb me 1 keertje laten uitbetalen en enige bewijs dat het gelukt is, is mijn excel sheet waar ik het zelf bijhoud. Maar het is inderdaad nergens terug te vinden, het wordt er gewoon bijgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 25-09 22:30
Xanderwufu schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 09:09:
[...]

Gek genoeg is dat niet terug te vinden in statements, Heb me 1 keertje laten uitbetalen en enige bewijs dat het gelukt is, is mijn excel sheet waar ik het zelf bijhoud. Maar het is inderdaad nergens terug te vinden, het wordt er gewoon bijgeschreven.
oke goed om te weten. Door de vele transacties de laatste tijd kan ik niet met zekerheid zeggen of het bijgeschreven geworden is of niet. Jammer dat dat stukje transparantie er niet is dmv een volledig af en bijschrijvingsoverzicht waar ook de uitbetalingen in worden bijgehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Kan je maximaal 30 euro PLU 'sellen' naar je kaart? Per dag?

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
NeoflexNL schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 09:41:
Kan je maximaal 30 euro PLU 'sellen' naar je kaart? Per dag?
Via de DEX wel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Oke, thanks, had het idd al eerder gehoord. Ik zag dat verder niet meer staan in het betreffende tabblad. Knopje wordt ook niet grijs als je daar bijv. 100 euro aan PLU invult, maar had nog niet op proceed gedrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:47

Vis

Tomba schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 08:46:
[...]

Na 45 dagen ;)
[Afbeelding]
Ja das het vreemde.. ik heb al eerder betaald natuurlijk, maar wellicht zal het deze week dan beschikbaar komen.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Vis schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 10:41:
[...]

Ja das het vreemde.. ik heb al eerder betaald natuurlijk, maar wellicht zal het deze week dan beschikbaar komen.
Das raar, als ik jou was zou ik een ticket openen dan (let op reactie duurt erg lang….)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouwette
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:23

Rouwette

Rouwette.com

Tomba schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 08:46:
[...]

Na 45 dagen ;)
[Afbeelding]
Toch niet, mijn eerste aankoop 4-11 staat nog op pending, was meteen voor de lidl perk

https://www.rouwette.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Weet iemand of er eigenlijk ook een limiet zit op cash withdrawals (pinnen uit de muur) met de Plutus kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Rouwette schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 12:13:
[...]

Toch niet, mijn eerste aankoop 4-11 staat nog op pending, was meteen voor de lidl perk
Vreemd, bij mij is 5-11 en eerder allemaal niet meer pending. (en 5-11 is ook exact 45 dagen geleden)

[ Voor 6% gewijzigd door Tomba op 20-12-2022 12:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

NeoflexNL schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 12:19:
Weet iemand of er eigenlijk ook een limiet zit op cash withdrawals (pinnen uit de muur) met de Plutus kaart?
Ja:
https://plutus.it/fees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Tomba schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 11:41:
[...]

Das raar, als ik jou was zou ik een ticket openen dan (let op reactie duurt erg lang….)
Soms kan je ook even wachten, heb het idee dat jij er wel erg bovenop zit met alles.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• lubbertkramer
Waar ze eerst zeiden vanavond, vandaag, morgen komt er een medium artikel online met de veranderingen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dw0WM6F7RLlz9y_OU52ikKdLSoE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/q6J1TL8X0pGd7tuGkWa4n1oi.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9wzN7RfPJcogJvngxrL27hHO2Qo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QCpmHxu0aKbi2rXxFAsfoivd.png?f=fotoalbum_large

Is het nu ineens stil en onbekend. Lijkt alsof ze binnen Plutus toch de weerstand die er was wellicht ten harte nemen en nog eens terug gaan naar de tekentafel?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B_60sk-QoYV6PDAIr6nrCdo9qOg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/U1PT2wvm1LE5RwnYJcnSBnBC.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Gaat lekker bij PLU met de informatie voorziening... Nog steeds geen info over wat ze nu gaan doen behalve wat screenshots van random personen?

Nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
Nopheros schreef op woensdag 21 december 2022 @ 11:35:
Gaat lekker bij PLU met de informatie voorziening... Nog steeds geen info over wat ze nu gaan doen behalve wat screenshots van random personen?

Nice.
Er werd gezegd dat de voorgestelde aanpassingen nog ter discussie waren op dat moment. Wel beetje lullig om iets aan te kondigen dat men kog niet wil confirmeren.
Nuja, goed voor de koers atm. Koopkansjes geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Masstje schreef op woensdag 21 december 2022 @ 11:36:
[...]

Er werd gezegd dat de voorgestelde aanpassingen nog ter discussie waren op dat moment. Wel beetje lullig om iets aan te kondigen dat men kog niet wil confirmeren.
Nuja, goed voor de koers atm. Koopkansjes geweest.
Mja er werd ook gezegd dat we 15 december meer info zouden krijgen? Inmiddels een week verder :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ja jammer wel. Terwijl de promoties; #HappyPLUYear, en de poll over waar het volgende event moet plaatsvinden wel doorgaan. Dat voelt alsof ze toch de prioriteit niet helemaal helder hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Hi!

Hebben jullie ook problemen met het niet ontvangen van cashback? Gisteren voor 3k aan dingetjes 'ge-go-bekt' in time, maar amper voor 1200 aan cashback gekregen, waarbij sommige op pending blijven staan en andere niet ( bij statements )

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMess
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 18-06 21:43
Skrunsies schreef op woensdag 21 december 2022 @ 13:49:
Hi!

Hebben jullie ook problemen met het niet ontvangen van cashback? Gisteren voor 3k aan dingetjes 'ge-go-bekt' in time, maar amper voor 1200 aan cashback gekregen, waarbij sommige op pending blijven staan en andere niet ( bij statements )
Hier ook inderdaad. Afgelopen week 5 transacties zonder rewards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikenpeer
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 16-09 15:22
welke subscription hebben jullie? misschien boven de 2k limiet van everyday?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Nope, ik heb de premium

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Skrunsies schreef op woensdag 21 december 2022 @ 13:49:
Hi!

Yup same, sinds 12-12 heb ik al issues. Inmiddels 5 openstaande tickets (zonder reply)
Irritante is dat het vooral de hogere bedragen zijn

[ Voor 10% gewijzigd door Tomba op 21-12-2022 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Pfff, bol.com kan niet leveren en draait de transactie terug. Binnen 5 minuten bekend bij Curve, na 2 uur bij Plutus maar tot heden is de besteedbare ruimte niet vrijgekomen. Wat dat betreft werkte de CC van Crypto.com een stuk beter.

Verder ook nog even uitzoeken hoe ik mijn PLU kan opnemen. Vorige gaf die dacht ik €3 transactiekosten aan, is dat normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Deveon schreef op woensdag 21 december 2022 @ 15:20:
Pfff, bol.com kan niet leveren en draait de transactie terug. Binnen 5 minuten bekend bij Curve, na 2 uur bij Plutus maar tot heden is de besteedbare ruimte niet vrijgekomen. Wat dat betreft werkte de CC van Crypto.com een stuk beter.

Verder ook nog even uitzoeken hoe ik mijn PLU kan opnemen. Vorige gaf die dacht ik €3 transactiekosten aan, is dat normaal?
Die EUR 3 is voor een blockchain transactie, naar metamask (bijvoorbeeld, geen idee of er andere wallets onderstuend worden). Je kan PLU ook gewoon op de DEX verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Deveon schreef op woensdag 21 december 2022 @ 15:20:

Besteedbare ruimte kan tot een week duren tot die weer vrij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMess
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 18-06 21:43
erikenpeer schreef op woensdag 21 december 2022 @ 14:46:
welke subscription hebben jullie? misschien boven de 2k limiet van everyday?
Everyday heb ik en die zit nog niet op limiet, heb ook maar een ticket geopend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Nopheros schreef op woensdag 21 december 2022 @ 11:40:
[...]

Mja er werd ook gezegd dat we 15 december meer info zouden krijgen? Inmiddels een week verder :+
https://medium.com/plutus...y-adjustment-f4d9cb0847ee
Daar is ie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Was je me net voor. Maar geen lage entry level dus wat ik zo snel lees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Gelukszoekr schreef op woensdag 21 december 2022 @ 17:55:
[...]

Was je me net voor. Maar geen lage entry level dus wat ik zo snel lees
Nope eigenlijk bizar. Minder perks met je abo en dan voor 50/100 PLU een extra Perk had mijns inziens veel logischer geweest.
What happens if due to the supply shock and token value of PLU, the Reward Levels become unattainable and undesirable?
Extensive research has gone into the new Reward Level requirements and the team is confident in the difficulty adjustment calendar’s increments.
We will continue to review the data and, if necessary, improve the model by amending the requirements. Plutus reserves the right to amend the Reward Levels to ensure that they remain competitive and desirable worldwide.
Volgens mij is dit exact wat er gaat gebeuren, of meer: niemand gaat het ook maar proberen want het is toch nagenoeg onhaalbaar. Ik was behoorlijk bullish over de waarde maar deze aanpassing zorgt denk ik voor een lagere prijs. Sterker nog, zelfs nu er een soort van tijdsdruk is als je nog een stake level wil halen voor einde Q1 zakt de prijs…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
Misschien gaan die Amerikanen vol inkopen. Over 1 jaar betaal je het dubbele ;) voor dezelfde stake.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6OzvG6EUsSZjQbxgpUyKbqka_Pk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nFs3TjsQGRvgsKSIn9cHEuVV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:10

knakworst

Get more sats!

enermax schreef op woensdag 21 december 2022 @ 18:15:
Misschien gaan die Amerikanen vol inkopen. Over 1 jaar betaal je het dubbele ;) voor dezelfde stake.
[Afbeelding]
Er is natuurlijk niemand zo gek om een heel bedrag te investeren terwijl je die kaart nog niet eens kan bestellen. En gezien je meer PLU nodig hebt voor een level, doen mensen dat alleen bij een lagere PLU prijs. Dat lijkt me logisch. Tot juni heb je misschien wat fomo, daarna is het over en uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enermax
Ik blijf het moeilijk te verantwoorden om 250 PLU te staken. Ik zelf zit rond de €2500 pmaand uitgaven gemiddeld en dan verdien je bijna hetzelfde zonder stake met 2 kaarten. €2500 No stake = 1260 per jaar winst en €2500 + Stake = 1560 pjaar winst.

No stake 2 cards (spend €2000-4000)
2x everyday Abo -> Costs - 120 pjaar
Cashback 2x 2 perks: 480 euro
Cashback €2000*3%= 720 -> +480 - 120 = Profit €1080
Cashback €2500*3%= 900 -> +480 - 120 = Profit €1260
Cashback €4000/*3= 1440 -> + 480 - 120 = Profit €1800
___
Stake 250 PLU (spend €2000pm)
1x everyday Abo 4 perks -> Costs -€60 pjaar
Cashback 4 perks -> €480
Cashback €2000*4%-> 960 -> +480 - 60 = Profit €1380 euro

Stake 250 PLU = (spend €4000 pm)
2 everyday abo 6 perks -> Cost -€120 euro
Cashback 2cards ("6perk") -> 600 (5 perks)
Cashback €4000*4%-> 1920 -> -120 +600 = Profit €2400

Stake 250 PLU = (spend €5000 pm)
1 Premium abo 4 perks -> Cost 180 euro
Cashback (4perks) -> 480 (4 perks)
Cashback €5000*4%-> 2400 -> -180 +480 = Profit €2700

[ Voor 4% gewijzigd door enermax op 21-12-2022 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

enermax schreef op woensdag 21 december 2022 @ 19:33:
Ik blijf het moeilijk te verantwoorden om 250 PLU te staken. Ik zelf zit rond de €2500 pmaand uitgaven gemiddeld en dan verdien je bijna hetzelfde zonder stake met 2 kaarten. (onbemand tanken+vliegtickets)

No stake 2 cards (spend €2000-4000)
2x everyday Abo -> Costs - 120 pjaar
Cashback 2x 2 perks: 480 euro
Cashback €2000*3%= 720 -> +480 - 120 = Profit €1080
Cashback €2500*3%= 900 -> +480 - 120 = Profit €1260
Cashback €4000/*3= 1440 -> + 480 - 120 = Profit €1800
___
Stake 250 PLU (spend €2000pm)
1x everyday Abo 4 perks -> Costs -€60 pjaar
Cashback 4 perks -> €480
Cashback €2000*4%-> 960 -> +480 - 60 = Profit €1380 euro

Stake 250 PLU = (spend €4000 pm)
2 everyday abo 6 perks -> Cost -€120 euro
Cashback 2cards ("6perk") -> 600 (5 perks)
Cashback €4000*4%-> 1920 -> -120 +600 = Profit €2400

Stake 250 PLU = (spend €5000 pm)
1 Premium abo 4 perks -> Cost 180 euro
Cashback (4perks) -> 480 (4 perks)
Cashback €5000*4%-> 2400 -> -180 +480 = Profit €2700
Je moet ook maar eens genoeg perks hebben om te vullen. Ik had 1 maandje Premium (die Black Friday actie dat je volledige vergoeding kreeg) en heb echt moeten zoeken waar ik mijn 3e perk aan moest besteden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
Tomba schreef op woensdag 21 december 2022 @ 19:39:
[...]
Je moet ook maar eens genoeg perks hebben om te vullen. Ik had 1 maandje Premium (die Black Friday actie dat je volledige vergoeding kreeg) en heb echt moeten zoeken waar ik mijn 3e perk aan moest besteden :p
Voor mij is dat 7 perks: 2x Lidl + Curve + Netflix + Spotify + (2x Shell) Bij Shell kun je altijd voor een tientje tanken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

enermax schreef op woensdag 21 december 2022 @ 19:42:
[...]

Voor mij is dat 7 perks: 2x Lidl + Curve + Netflix + Spotify + (2x Shell) Bij Shell kun je altijd voor een tientje tanken. :+
Netflix hebben we niet en een fossiel rijdende auto ook niet dus die vallen al af. Lidl en Curve dan weer wel en dat zijn dan ook de enige 2 perks van diensten die we sowieso afnemen. Met Premium deze maand dan maar een keer thuisbezorgd besteld maar dat is bij ons ook eerder regel dan uitzondering :)

Zou nou die kaart van mijn vrouw een keer binnen komen zouden we inderdaad 2x Lidl kunnen pakken, maar ja daar heb je die tweede kaart toch echt voor nodig ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Tomba op 21-12-2022 20:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Doet er nog iemand mee?.
De Bitcoin Bodemvis Challenge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentAbee
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-08 23:16
Na hoe lang hadden jullie de kaart ontvangen? maand later nog steeds niks binnen op internet zie ik dat mensen het pas na 3 maanden hebben ontvangen etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Tomba schreef op woensdag 21 december 2022 @ 15:15:
[...]

Yup same, sinds 12-12 heb ik al issues. Inmiddels 5 openstaande tickets (zonder reply)
Even nagerekend, inmiddels voor zo'n 450€ geen PLU ontvangen:
  • 3x gewoon nog altijd geregistreerd als Visa Per Pay - [naam], 1x 12 december, 2x 15 december
  • 2x wel correcte naam, niet meer pending maar toch geen PLU
Daarnaast 99,31€ teveel op mijn kaart staan omdat een top up dubbel bijgeboekt is.
Oudste ticket is van 13-12 en daarop heb ik nog 0 reactie gehad (totaal nu 5 openstaan). Ook irritant; aan de bevestigingsmail kun je niet zien waar het ticket over gaat dus eigenlijk had ik dat ook nog eens bij moeten houden in mijn Excelsheet ;)

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-09 16:56
Tomba schreef op woensdag 21 december 2022 @ 22:06:
[...]

Even nagerekend, inmiddels voor zo'n 450€ geen PLU ontvangen:
  • 3x gewoon nog altijd geregistreerd als Visa Per Pay - [naam], 1x 12 december, 2x 15 december
  • 2x wel correcte naam, niet meer pending maar toch geen PLU
Daarnaast 99,31€ teveel op mijn kaart staan omdat een top up dubbel bijgeboekt is.
Oudste ticket is van 13-12 en daarop heb ik nog 0 reactie gehad (totaal nu 5 openstaan). Ook irritant; aan de bevestigingsmail kun je niet zien waar het ticket over gaat dus eigenlijk had ik dat ook nog eens bij moeten houden in mijn Excelsheet ;)
Administratieve nachtmerrie dus om ze een kaart te gebruiken.

• Tomba

Tomba

SonyEricsson schreef op donderdag 22 december 2022 @ 02:08:
[...]

Ja 100%, je moet best wat doen voor je cashback ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:02

St@m

@ Your Service

[...]

Nee hoor, gisteren even doorheen gekeken na die berichten hier. Gaat prima. Iedere dag een stukje meer gratis geld.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Tomba

Tomba

St@m schreef op donderdag 22 december 2022 @ 07:23:
[...]

Nee hoor, gisteren even doorheen gekeken na die berichten hier. Gaat prima. Iedere dag een stukje meer gratis geld.
Ik heb tot nog toe toch wel wekelijks iets wat niet goed gaat en de enige manier dat t zichtbaar is voor me is een schaduw administratie bijhouden.

Allemaal niet erg, ik vind de support kant een stuk irritanter. En ben desondanks wel tevreden; de betaalkant werkt werkelijk waar altijd (tot nog toe ;) )

• IUser
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Tomba schreef op woensdag 21 december 2022 @ 15:15:
[...]

Hmm ik wist niet dat het een ding was. Ik zie nu pas dat ik allemaal pending transacties heb sinds 8 november. Heb maar gelijk een ticket gesubmit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lubbertkramer
[...]

Sommige Tweakers maken er een nachtmerrie van bedoel je? Hier happy Plutus gebruiker net als bij andere cashback manieren maar zie het puur als gratis geld. Natuurlijk monitor ik altijd of mijn transacties doorkomen en of ik er later PLU % of mijn Perk op zie staan maar mocht ik een transactie missen is het geen eigen geld wat ik verlies maar gratis geld wat ik misloop. Mocht het mij opvallen dat ik een keer geen cashback krijg zoals ik toevallig vorige week zag bij lokale AH aankopen en Curve geen cashback had geregistreerd doe ik wel even een support ticket.
St@m schreef op donderdag 22 december 2022 @ 07:23:
[...]

Haha dat dus _/-\o_
VincentAbee schreef op woensdag 21 december 2022 @ 21:51:
Na hoe lang hadden jullie de kaart ontvangen? maand later nog steeds niks binnen op internet zie ik dat mensen het pas na 3 maanden hebben ontvangen etc
28-11 via BF deal de Plutus kaart van vriendin besteld en die is al binnen. Volgens mij was de maanden wachttijd iets van vroeger toen de kaarten op waren (in april/mei) maar is er sinds september er voorraad
Tomba schreef op woensdag 21 december 2022 @ 19:39:
[...]

Ik probeer nu slim om te gaan met perks, bijvoorbeeld Amazon Prime om de maand aan te zetten en dan gelijk twee betalingen die maand via Curve GBIT door te voeren.

Hier daarom een tweede Plutus kaart (nu nog met gratis abo) voor extra Perk vanwege tekort aan Perks en zit nog in twijfel om te staken naar 250 waarna ik met de facturen voor de bouw van de woning tot maart +-360 PLU terugverdien om eventueel te verkopen of door te staken naar 500 voor 5%. Ik hoop op nog een wat grotere dip dan de afgelopen dagen te zien was. Wacht eigenlijk nog een beetje af wat de veranderingen met Plutus en de koers gaan doen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_ATiQRMzs_G3Gl7cdMryKQ2OcQY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/y2K6mQnxcWMUkCShTZ9SA4kE.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 13% gewijzigd door lubbertkramer op 22-12-2022 10:43 ]

• VincentAbee
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-08 23:16
[b]

[...]

28-11 via BF deal de Plutus kaart van vriendin besteld en die is al binnen. Volgens mij was de maanden wachttijd iets van vroeger toen de kaarten op waren (in april/mei) maar is er sinds september er voorraad

[...]
Hmm jammer dan maar een ticket aanmaken. Thanks iig
Pagina: 1 ... 21 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.