Hi.com Debit Kaart en App - Ervaringen

Pagina: 1 ... 17 18 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 17:13
pimsaint schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 13:17:
[...]

Dat heb ik gedaan en heb ook een hele rits met ARN's gekregen die bij de transacties horen. Maar het vreemde is dat ik niet naar Hi, maar naar ING word verwezen door Curve. Zij zeggen dat die GBIT's op 17 mei succesvol waren en dat de afschrijvingen niet bij Hi, maar bij ING zijn teruggeboekt.

Maar bij de ING is nu na ruim een maand nog steeds niets te zien dus heb 10 dagen geleden daar boel voorgelegd bij transactieonderzoek@ing.nl na 100 stappen via chat, formulieren, etc.
Verrassend genoeg zijn de mislukte GBITs van zo rond 17 mei allemaal teruggeboekt. En dan niet bij Hi (waar het volgens mij fout ging) maar bij ING. Helemaal prima natuurlijk, heb ik er alsnog cashback over gekregen. Maar wel vreemd, aangezien ik hier volgens mij lees dat de meesten juist bij Hi moeten aakloppen met hun ARNs.

Ook vrij toevallig; vandaag een stuk of 5 refunds op mijn Hi kaart ontvangen waarvan ik niet eens (meer) wist dat er uberhaupt refunds waren. Zo'n zooitje is het hier inmiddels met al die crypto kaarten en wel/niet mislukte GBITs. Ik wilde de Hi kaart uit m'n curve app gooien om foutjes in te toekomst te voorkomen, maar misschien toch nog maar even aanhouden. Wie weet welke refunds ik nog meer over het hoofd heb gezien 😅
In ieder geval niet betalen/ GBIT via Curve want dat gaat nog steeds harstikke fout bij Hi.

En wat betreft de Hi tokenomics - die nieuwe 30 of 45 dagen cashback delay policy is natuurlijk wel effectief gebleken om de boefjes buiten te houden die flinke cashbacks harken en dan binnen 30 dagen een refund doen. Komende van crypto.com vond ik dat altijd maar wat vreemd systeem bij Plutus, maar het scheelt blijkbaar toch een hoop ellende aan hun kant. Wie weet is het nog niet te laat voor een beetje stabiliteit.

Dat gezegd hebbende:
2022.05.1 Breaking: Crypto.com to ditch staking rewards and reduce card rewards: CRO $0.37 op de dag van de aankondiging, $0.18 een maand later.
2022.07.23 Card updates: Revision to merchant rebate benefit period : CRO $0.134 op de dag van de aankondiging, $0.12 een maand later.

Ik snap best dat gratis geld niet bestaat en dat ze ook bij Hi.com een keer tot die conclusie zouden komen,. Maar de weg naar boven wordt.. vooral heel lastig ($0.05 is de dagprijs van CRO op moment van schrijven)

Zowel Hi.com en vooral crypto.com hebben een redelijk ecosysteem rondom hun app en crypto.com zelfs een eigen chain (chronos). Daarom verbaast het mij dat Plutus (tot nu toe) zo stabiel blijft. Misschien zijn abonnementen, een cooldown periode voor de cashbacks en verder geen gekkegheid nou precies the way to go.

[ Voor 7% gewijzigd door pimsaint op 01-07-2023 03:52 ]

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:46
lubbertkramer schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 15:55:
Vandaag is mijn plastic gouden hi kaartje binnengekomen. Morgen verwacht ik de gouden metal kaart en zal ik een vergelijking plaatsen

[Afbeelding]
Iets langer geduurd omdat PostNL pas vandaag de metal kwam brengen terwijl deze net als de plastic op dinsdag stond volgens de app. Maar hieronder de gouden metal vs gouden plastic hi kaart. Voelbare verschil is dat de metal zwaar, stevig en goed aanvoelt alsof je echt serieus met een kaart gaat betalen.

Zonder licht
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VNd6qpS4fzbItQI-ugLzI_CobNA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IUr1HMu347utLqobYAIKvDk6.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EbEut56k0hzXOPZgJWR-93DyfzM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YkMSYZiPppARLcRlFsCkg9wA.jpg?f=fotoalbum_large

Met licht aan
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hauHDKqOmZ0La31CJY2YbovIs4o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/y42dHS0uwRlX5hk7yg42jv9V.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Oh3d8vlfweDVohadcW_gwUw5LYY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iuNYWPALaFQZnZ5kflrCg1nI.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 13:58
Th1x4nG schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 17:58:
My apologies for the delay in your case's outcome. I understand that waiting such a long time should be frustrating. Please note that we’re constantly improving our Customer Support to make sure everybody gets a reply as soon as possible.However, it’s not always immediately possible due to the large number of messages we’re getting.

Our relevant team is still looking into these issues with the Hi card and we will get back with an update as soon as possible.

Please be patient for a while.
Update:

Zaterdag van Curve eindelijk de RRN's gekregen, zaterdagochtend aan Hi alle details bezorgd.

Na 2 dagen staat mijn bericht naar hun support nog op ongelezen. ;w

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Die gouden kaart ziet er inderdaad stukken beter uit! Ik vond die metalen kaarten van CDC ook erg stoer, maar dat reliëf in de logo's op die Hi kaart is next level.
lubbertkramer schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 20:32:
[...]
Voelbare verschil is dat de metal zwaar, stevig en goed aanvoelt alsof je echt serieus met een kaart gaat betalen.
Is voor jou Hi momenteel het meest lucratief, of wordt het vooral shinen in de lade voor deze kaart?
Th1x4nG schreef op maandag 3 juli 2023 @ 15:17:
[...]
Na 2 dagen staat mijn bericht naar hun support nog op ongelezen. ;w
Gaat allemaal goedkomen, ik kreeg afgelopen vrijdag -30 juni- ineens allerlei refunds bijgeschreven op de Hi kaart. Even goed gezocht en dit bleken nog wat GBIT's van de beruchte 17 mei te zijn, waar ik niet achteraan ben gegaan.

Geduld en een heel klein beetje vertrouwen, dan komt het allemaal goed ;)

[ Voor 33% gewijzigd door pimsaint op 04-07-2023 03:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:12
Wacht al bijna 2 maanden op antwoord waarom mijn kaart geblokkeerd is.

1 Juli nog maar eens gevraagd en kaart is 3 dagen later unlocked... Geen sorry, geen uitleg waarom, geen compensatie...

Voor mij is hi nog alleen bruikbaar voor Curve, Spotify en Netflix perk. Zou er niet iets anders mee betalen aangezien ze maanden je euros kunnen gijzelen en je kaart zomaar blokkeren.

Als je "grandfathered" bent tot eind dit Jaar, hoef je volgens mij niet je goud aan te houden. Althans ik verkoop alle hi (90k nu nog) die vrijkomt en ben nog steeds in juli goud in de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Nu online
enermax schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 07:51:
Als je "grandfathered" bent tot eind dit Jaar, hoef je volgens mij niet je goud aan te houden.
Klopt. Ik ben de Hi-tokens die dagelijks vrij komt aan het terugtrekken en ben daarom ruim onder de grens gekomen, dat had geen gevolgen.

Voor mij persoonlijk is Hi een gesloten boek. Keer op keer worden afspraken geschonden, worden klanten zwart gemaakt en ondertussen zie je je investering in waarde afnemen. Ik heb mijn investering er uit kunnen halen maar mensen van het eerste begin zijn financieel goed de pineut.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:12

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

pimsaint schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 03:48:

[...]

Is voor jou Hi momenteel het meest lucratief, of wordt het vooral shinen in de lade voor deze kaart?

[...]
Ik denk dat dat voor niemand meer zo is, zoals @enermax al zegt hooguit de rebates nog (die voor mij bv al niet werken)
Van @lubbertkramer weet ik dat hij al een ander paard heeft om op te wedden dat als t goed is in juli launcht.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:46
Tomba schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 11:46:
[...]

Ik denk dat dat voor niemand meer zo is, zoals @enermax al zegt hooguit de rebates nog (die voor mij bv al niet werken)
Van @lubbertkramer weet ik dat hij al een ander paard heeft om op te wedden dat als t goed is in juli launcht.
Trek inderdaad in zover mogelijk alle Hi er steeds uit en zit tussentijds goed bij Plutus met 5%. Hoop nu dat mijn founders Renegade - Crypto Visa kaart snel komt en ik weer kan genieten van 8% zoals ik bij Hi had en goed gebruik van heb kunnen maken _/-\o_
pimsaint schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 03:48:
Die gouden kaart ziet er inderdaad stukken beter uit! Ik vond die metalen kaarten van CDC ook erg stoer, maar dat reliëf in de logo's op die Hi kaart is next level.

Hi heeft mij genoeg geld opgebracht inderdaad, een van de gelukkigen die er wat winst uit heeft mogen halen vanwege grote uitgaven m.b.t. nieuwbouwwoning en dan een 8% kaartje hebben.

Maar beide Hi kaarten gaan shinen in de lade. Niet alleen om het feit dat hi nu maar 1,5% i.p.v. 8% geeft maar heb daarnaast een hekel aan fysieke kaarten. Alles loopt via Apple Pay

[ Voor 37% gewijzigd door lubbertkramer op 04-07-2023 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik kreeg vandaag de fysieke kaart in de bus. Was helemaal vergeten dat ik dat ding überhaupt besteld had _o-
enermax schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 07:51:
Wacht al bijna 2 maanden op antwoord waarom mijn kaart geblokkeerd is.

1 Juli nog maar eens gevraagd en kaart is 3 dagen later unlocked... Geen sorry, geen uitleg waarom, geen compensatie...
Zal het ook maar even vragen dan, bij mij was-ie ook zomaar op slot.

Edit:
Hoe moet je die kaart activeren? Er zit een QR-code bij "scan to activate", maar die stuurt me naar de app store-pagina van Hi :P

[ Voor 12% gewijzigd door anandus op 11-07-2023 17:16 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:41
Timmy schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 08:52:
[...]

Klopt. Ik ben de Hi-tokens die dagelijks vrij komt aan het terugtrekken en ben daarom ruim onder de grens gekomen, dat had geen gevolgen.

Voor mij persoonlijk is Hi een gesloten boek. Keer op keer worden afspraken geschonden, worden klanten zwart gemaakt en ondertussen zie je je investering in waarde afnemen. Ik heb mijn investering er uit kunnen halen maar mensen van het eerste begin zijn financieel goed de pineut.
daarom speel ik dit keer op safe bij Renegade. mijn verlies is nog beperkt bij Hi (Silver) maar als ik gold deed had ik hetzelfde pijn gevoeld als bij CDC met de Jade Green

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22-08-2024
Iemand al rewards op de perks van juni gehad?
Drama dit. Volgende maand maar op een andere kaart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
Kol Nedra schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 19:42:
[...]
daarom speel ik dit keer op safe bij Renegade...
Waarom is renegade op safe spelen? Geen pools, geen werkende contracten, app in beta en "simulatie mode", geen cex etc. Komt allemaal nog. Hi had je tenminste nog een bruikbaar platform. En vele hebben een aantal keer de inleg eruit gehaald.

Renegade is naar mijn mening een grotere gok. Maar kan ook best x3 je inleg opbrengen in korte tijd of verliezen ;)

[ Voor 10% gewijzigd door enermax op 13-07-2023 21:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
enermax schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 21:07:
[...]

Waarom is renegade op safe spelen? Geen pools, geen werkende contracten, app in beta en "simulatie mode" etc. Hi had je tenminste nog een bruikbaar platform. En vele hebben een aantal keer de inleg eruit gehaald.

Renegade is naar mijn mening een grotere gok. Maar kan ook best x3 je inleg opbrengen in korte tijd of verliezen ;)
ik ga voor de 100% gratis variant.... :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digiben
  • Laatst online: 08-09 14:27
Kol Nedra schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 19:42:
[...]

daarom speel ik dit keer op safe bij Renegade. mijn verlies is nog beperkt bij Hi (Silver) maar als ik gold deed had ik hetzelfde pijn gevoeld als bij CDC met de Jade Green
Jade Green heeft mij het begin van Icy White en winst opgeleverd.
Begon met zo'n groen kaartje 150000 cro voor geloof 3500€
Daarna gingen ze nog naar bijna een 1€
Opgewaardeerd, en nu nog altijd blij mee.
Stake staan er ook genoeg voor de volgende ronde 🔆

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
@Kol Nedra Ah gratis kan ook haha. Renegade kan ook leuk zijn. Alleen duurder instappen tov hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
digiben schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 21:13:
[...]

Jade Green heeft mij het begin van Icy White en winst opgeleverd.
Begon met zo'n groen kaartje 150000 cro voor geloof 3500€
Daarna gingen ze nog naar bijna een 1€
Opgewaardeerd, en nu nog altijd blij mee.
Stake staan er ook genoeg voor de volgende ronde 🔆
als de bullrun echt bezig is en CRO staat nog laag gewaardeerd wellicht dat ik weer de Ruby ga aanschaffen, maar voor nu is PLU voor mij beste keuze

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digiben
Voor mij nog steeds btc, eth, matic, cro, nexo, xrp, bnb, mexc, ltc enzovoort 🔆

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Th1x4nG
Pfff, ik heb afgelopen weekend 84 cent overgeschreven naar Hi omdat er nog een klein beetje geld stond, en ik dacht één betaling te GBIT'en en zo op 0 te komen.

Geld is nog altijd niet aangekomen, is dat te weinig om over te schrijven misschien?

Edit ok lol Ik zie het al. Fuck. Onder de 10 euro 1 euro service fee.

Ze kunnen allemaal doodvallen daar.

[ Voor 17% gewijzigd door Th1x4nG op 27-07-2023 11:36 ]

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
digiben schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 22:02:
Voor mij nog steeds btc, eth, matic, cro, nexo, xrp, bnb, mexc, ltc enzovoort 🔆
BNB ook?

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:13

knakworst

Get more sats!

Hi 'moon'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Goeie oude tijden dat dit soort berichten nog dit soort effect hadden, sentiment O+

Dit stukje verbaasde me wel eigenlijk:
In 2022, hi – which has amassed over 3.5 million users with 1 million KYC-ed users –

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
lol, vanochtend mijn rebate ingewisseld :+

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ik had 12.000 voor 3 rebates. Dat is nu waard, wat het waard had moeten zijn. Namelijk 36 dollar. Hopelijk komt spend met Hi ook echt deze maand zoals beloofd door T.

En de juli rebates heb ik alle 3 al uitgegeven toen de koers van Hi 50% lager stond. Ben benieuwd welke koers ze gaan pakken zodra die uitgekeerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:44
wat een boefjes zijn het ook he. Ff de rebates vertragen zodat iederen ze dumpt tegen een zo laag mogelijke Hi Koers. En wanneer de rebates zijn uitbetaald aan iedereen ff deze aankondiging doen.

T en zijn team zullen de Hi's wel weer goedkoop hebben opgepikt op MEXC en pancakeswappie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

paul-s83 schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 17:11:
wat een boefjes zijn het ook he. Ff de rebates vertragen zodat iederen ze dumpt tegen een zo laag mogelijke Hi Koers. En wanneer de rebates zijn uitbetaald aan iedereen ff deze aankondiging doen.

T en zijn team zullen de Hi's wel weer goedkoop hebben opgepikt op MEXC en pancakeswappie
Dat zou handel met voorkennis zijn. Dat zie ik niet gebeuren bij crypto en zeker niet bij een not for profit als Hi.

/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzaracing
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
Werkt GBIT nu terug bij HI? En krijg je er cashback voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

forzaracing schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 07:56:
Werkt GBIT nu terug bij HI? En krijg je er cashback voor?
GBIT werkt, maar nee geen cashback.

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digiben
Ja nu wat minder... een beetje mee op passen 😅
Al ik begon er daar mee, volgens mij waren ze nog geen dollar.
Zal het niet precies meer weten.
Dus hou er toch liever nog een paar 🥳

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-09 22:09

Ypho

Allround Nerd

Werkt de Hi kaart nu naar behoren? Ik moet een paar betalingen doen en Plutus gaat nu een weekend overheen.

De laatste paar pogingen met Hi een paar weken terug faalden steeds (via Adyen).

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Ypho schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 07:32:
Werkt de Hi kaart nu naar behoren? Ik moet een paar betalingen doen en Plutus gaat nu een weekend overheen.

De laatste paar pogingen met Hi een paar weken terug faalden steeds (via Adyen).
Net zo goed als al maanden - aka niet en met weinig tot geen cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digiben
Ypho schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 07:32:

Hier werkte de kaart niet.
Wou hem keer proberen.
Maar naar geldautomaat 🏧 gegaan... Pincode aangepast.
En het werkt gewoon bijna overal.
Op de tank station na dan.
Gewoon netjes cashback.
Alleen ik gebruik nr 1 cdc of wirex.
En of hi.
Plutus alleen doosje sigaren en tank beurt soms 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijnwouters
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 03-10-2023
Newbie hier. Ik zit dit forum en de Hi website te bekijken, omdat Plutus straks voor mij gaat afvallen bij de verandering in Q4 (hogere abo kosten en veel lagere maandelijkse uitgaven), maar ik zie op de qebsite van Hi nu geen 'stake ... Hi' voor een bepaalde kleur kaart, maar ze praten nu over bepaald aantal 'points' (bijv. 100 points voor de black kaart). Weet iemand hoe die points werken?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• paul-s83
Hi Martijn,

Ik zou voor nu adviseren om Hi links te laten liggen. Momenteel kan je de 5-8% cashback alleen verkrijgen wanneer je de aankopen via de Hi kaart middels hun eigen Hi coin afrekent.

Alleen is deze functionaliteit nog niet beschikbaar, wordt ergens in de toekomst uitgerold zeggen ze.

Daarnaast is dat nieuwe puntensysteem ook een gedrocht en snapt niemand dat exact. Wat ik wel weet is da de investering die je moet doen om ook maar een beetje kaart te bemachtigen het risico niet waard is.

Dan zou ik toch advisreren om eens wat dieper in de nieuwe Renegade kaart te duiken:
Renegade - Crypto Visa kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijnwouters
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 03-10-2023
paul-s83 schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 10:26:
Hi Martijn,

Ik zou voor nu adviseren om Hi links te laten liggen. Momenteel kan je de 5-8% cashback alleen verkrijgen wanneer je de aankopen via de Hi kaart middels hun eigen Hi coin afrekent.

Alleen is deze functionaliteit nog niet beschikbaar, wordt ergens in de toekomst uitgerold zeggen ze.

Daarnaast is dat nieuwe puntensysteem ook een gedrocht en snapt niemand dat exact. Wat ik wel weet is da de investering die je moet doen om ook maar een beetje kaart te bemachtigen het risico niet waard is.

Dan zou ik toch advisreren om eens wat dieper in de nieuwe Renegade kaart te duiken:
Renegade - Crypto Visa kaart
Dank voor je reactie, ondertussen zie ik het forum/de website van Renegade ook en dit lijkt veelbelovend (tov andere partijen) inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 22:10
Martijnwouters schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 10:21:
Newbie hier. Ik zit dit forum en de Hi website te bekijken, omdat Plutus straks voor mij gaat afvallen bij de verandering in Q4 (hogere abo kosten en veel lagere maandelijkse uitgaven), maar ik zie op de qebsite van Hi nu geen 'stake ... Hi' voor een bepaalde kleur kaart, maar ze praten nu over bepaald aantal 'points' (bijv. 100 points voor de black kaart). Weet iemand hoe die points werken?
Ik ben Hi met dezelfde reden gaan bekijken, maar je moet blijkbaar 1000 USD in Hi 180 dagen staken voor een schamele 25 punten:
https://help.hi.com/en/ar...-membership-status-points

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

exelletor schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 11:42:
[...]

Ik ben Hi met dezelfde reden gaan bekijken, maar je moet blijkbaar 1000 USD in Hi 180 dagen staken voor een schamele 25 punten:
https://help.hi.com/en/ar...-membership-status-points
En de hoeveelheid cashback die ze adverteren klopt ook niet, want dat is bij Spend with Hi wat "nog" niet actief is. De percentages voor andere crypto overstijgen niet de conversiekosten.

Laat dit project dus compleet links liggen. Zelfs aan mijn ergste vijanden zou ik dit project niet toe willen wensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TobiasdePagter
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 10:26
iNSaNe-oNe schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 08:15:
[...]

GBIT werkt, maar nee geen cashback.
Iemand die weet of de Curve Subscription nu wel cashback geeft als Lifestyle Subscription?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

TobiasdePagter schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 23:25:
[...]
Iemand die weet of de Curve Subscription nu wel cashback geeft als Lifestyle Subscription?
Dat zou wel moeten als je met Hi betaalt. Dat lijkt voor juni gelukt maar zeker weten doe ik het niet want die subscription krijg je eind juli uitbetaald tegen een door Hi bedachte token prijs. De juli subscriptions zijn (uiteraard) ook nog niet uitbetaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TobiasdePagter
knakworst schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 08:40:
[...]

Dat zou wel moeten als je met Hi betaalt. Dat lijkt voor juni gelukt maar zeker weten doe ik het niet want die subscription krijg je eind juli uitbetaald tegen een door Hi bedachte token prijs. De juli subscriptions zijn (uiteraard) ook nog niet uitbetaald.
Had jij toevallig Curve ook in Juli als Subscription en is deze afgelopen dagen uitbetaald? Zo ja, dan ga ik voor september ook Curve toevoegen als Subscription.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

TobiasdePagter schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 01:16:
[...]
Had jij toevallig Curve ook in Juli als Subscription en is deze afgelopen dagen uitbetaald? Zo ja, dan ga ik voor september ook Curve toevoegen als Subscription.
Ik heb Curve als subscription maar nog geen rebate uitbetaald gekregen.

• enermax
Vandaag ook Netflix betaald gekregen. ~7 euro - 3778 hi. 66% van totaalbedrag 10.5 euro.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• epdm2be
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-09 03:48
knakworst schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 13:57:
[...]

En de hoeveelheid cashback die ze adverteren klopt ook niet, want dat is bij Spend with Hi wat "nog" niet actief is. De percentages voor andere crypto overstijgen niet de conversiekosten.

Laat dit project dus compleet links liggen. Zelfs aan mijn ergste vijanden zou ik dit project niet toe willen wensen.
Het wordt nog veel erger dan dat. Ze zijn nu de waarde van Hi doelbewust aan't verlagen tegen dat de meeste mensen hun fondsen vrij komen, de Hi Dollar compleet waardeloos is. Ik steven nu al af op een verlies van MEER dan 90% op mijn geinvesteerd bedrag. Bovendien is de beloofde 10% cashback maar 5% (dit is misleidende reclame of zelfs fraude), Perks worden uitbetaald op het moment dat de koers nog eens 20% of meer is gedaald waardoor ze in feite veel minder uitbetalen dan ze beloven.

Dit is puur oplichting!

BTW, "Spend with HI" is wel actief... tenminste voor 1 persoon.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EVtKOW0WHH_eyhx1iaiBOslp7R0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RDZ6G79XAXKlqkMmrxjgCzTs.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 19% gewijzigd door epdm2be op 06-09-2023 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
wow, much Rekt!
die koers is nu echt rekt!

ik doe er ook niet veel mee, ik zet er elke maand het bedrag op voor mijn Spotify +Curve betaling.
tot nu toe bijna altijd rebate voor terug gekregen.

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
@epdm2be Mosterd na de maaltijd. Altijd oppassen met inkopen van hoge tiers bij crypto kaarten. Als je aan de start niet veel uitgaven gepland hebt dan zou ik niet voor al te hoge tiers instappen. Ik ben met Hi zilver begonnen. Redelijk snel terug verdiend maar had niet hoge uitgaven gepland. Maart 2023 moest ik wel veel uitgaven doen vanwege verbouwing en vakantie. Ik ben toen pas naar goud geuprade en uiteindelijk met een mooie winst geeindigd. Ik verkoop nu alle hi die vrijkomt en zoals @Kol Nedra betaal nog alleen Curve en Netflix.

Dezelfde strategie gebruik ik bij Renegade (nog niet gestart). Ik ga die 2500 euro (hoogste kaart) moeilijk (nooit?)terug verdienen door rewards te verkopen. Ik moet dan hopen/bidden op een koerswinst. Echter de 1000 euro tier gaat misschien wel lukken. Als je rond de 6-8k uit kunt geven bij de start, dan is de kans op verlies een stuk lager.

Ik heb ook mijn PLU stake verkocht net voor de recente daling. Ik was zelfs grandfathered maar het zag er niet goed uit. Slechte keuzes door het team, en de munt heeft er nog last van. Soms moet je blij zijn met de winst die je hebt. En nu kan ik als ik wil de stake terug kopen met ~15-20% winst.

[ Voor 13% gewijzigd door enermax op 10-09-2023 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveZ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 24-06 13:17
Hmm dacht ik met Uber subscription ook rebate te krijgen voor Uber eats, had nog niks ontvangen bleek dat dit helaas geldt voor alleen Uber One abonnement

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Voor de mensen die hi nog gebruiken; naar aanleiding van een post in Hi flyers zijn de withdrawal rates fors verhoogd van 10 hi (BSC)/30 hi (ERC20) naar 200/2000hi… (was zelfs even 1000/5000hi)
Een nog verdere devaluatie van eventuele rebates die je krijgt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sjIQ7wL0aj1qhwZZnnkNmxSXk9w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/idlxpEREetuKJqEmvA0oNcIh.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
rebates ontvangen, naar Metamask gestuurd....

de fees kosten BsC zijn verhoogd naar 200 Hi

ach ja, die Hi tokens moet je direct kwijt raken...

[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 02-10-2023 09:54 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
Hier ook eindelijk de Rebates ontvangen. Kreeg ze de afgelopen maanden rond de 24e dus dit keer weekje vertraging.

in totaal 10.900 Hi voor een Netflix en Spotify subscription...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
Ik heb september + oktober Curve betaald (die van 5 EUR) en nu in oktober Zwift (15 EUR) genomen op de Hi-kaart.

Rechtstreeks. Deze twee perks staan geselecteerd.

Natuurlijk nog totaal geen rebate voor gekregen. Gewoon niet op rekenen of komt het er wel eens door? :') Iemand recent nog iets gezien?

Ik kijk af en toe eens om te zien of ik ze al naar Metamask kan trekken... want als je de Hi een week ervoor hebt gekregen zijn ze tegen dan nog de helft waard.

;w

[ Voor 3% gewijzigd door Th1x4nG op 27-10-2023 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Laatst online: 12-09 14:14
Moet ook de rebates van september nog krijgen, uiteindelijk komt het wel. Anders even een ticket aanmaken.
Heb geloof ik nog gold t/m december en de bijbehorende benefits waar ik gebruik van maak, daarna maar eens evalueren.

Is de spend with hi functie al actief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Rebates weer ontvangen zie ik.....nu richting Metamask gestuurd en dan direct weer verkopen voor BNB 👍

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
Gisteren 20 euro rebates (2perks) ontvangen. Had ze pas begin dec verwacht. Vorige betaling was 7 Nov.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Kol Nedra schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 21:26:
Rebates weer ontvangen zie ik.....nu richting Metamask gestuurd en dan direct weer verkopen voor BNB 👍
Dat verklaart de koersdaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TobiasdePagter
enermax schreef op woensdag 22 november 2023 @ 08:17:
Gisteren 20 euro rebates (2perks) ontvangen. Had ze pas begin dec verwacht. Vorige betaling was 7 Nov.
Die je gisteren hebt gekregen, gaat dat over de maand oktober of november?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:24
Waar ik ooit voor 800 euro aan Hi heb vastgezet, heb ik het aantal Hi zojuist met een tientje kunnen verdubbelen.

Zelf gebruik ik de kaart niet meer, ook niet voor de perks. Merk ook dat ik erg weinig referral rewards ontvang terwijl ik best wat refferals heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

RisingSun schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 09:58:
Waar ik ooit voor 800 euro aan Hi heb vastgezet, heb ik het aantal Hi zojuist met een tientje kunnen verdubbelen.

Zelf gebruik ik de kaart niet meer, ook niet voor de perks. Merk ook dat ik erg weinig referral rewards ontvang terwijl ik best wat refferals heb.
Volgens zijn er ook niet zo bijster veel actieve gebruikers meer dus das wel te verwachten natuurlijk . Door het zo goed als verwijderen van cashback en de rebates die of niet komen of als ze komen alweer de helft minder waard zijn ook niet zo gek natuurlijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Rebates vanochtend binnen gekregen, hup gelijk weg ermee naar Metamask 👌

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
Kol Nedra schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 10:06:
Rebates vanochtend binnen gekregen, hup gelijk weg ermee naar Metamask 👌
Bedankt voor de tip. Hier niks terug te vinden.

Al 2x Zwift genomen via Hi.com (14,99 EUR) en nog geen enkele keer rebate van gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
RisingSun schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 09:58:

Zelf gebruik ik de kaart niet meer, ook niet voor de perks.
niet? zonde toch, ik heb deze maand $19.60 gekregen van 2 Rebates, toch bijna volledig terug gekregen dus....
de inflatie van Hi is nu best stabiel, de maand ervoor kreeg ik $~15
voor de rest gebruik ik de kaart niet hoor, elke maand staat er maar €21 op de kaart voor Spotify en Curve

[ Voor 13% gewijzigd door Kol Nedra op 28-11-2023 10:11 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
Is al bekend wanneer 'spend with Hi token' actief wordt? Waarschijnlijk wachten ze eerst totdat alle mensen van het eerste uur hun tier level kwijt zijn aan het eind van dit jaar?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Emcee schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 16:21:
Is al bekend wanneer 'spend with Hi token' actief wordt? Waarschijnlijk wachten ze eerst totdat alle mensen van het eerste uur hun tier level kwijt zijn aan het eind van dit jaar?
Zodra een nieuwe token live is en de 'oude' houders maximaal gepaald zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Emcee schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 16:21:
Das bekend ja, helaas is het antwoord nooit ;)

• SkyField
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-09 09:34
Th1x4nG schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 10:07:
[...]

Bedankt voor de tip. Hier niks terug te vinden.

Al 2x Zwift genomen via Hi.com (14,99 EUR) en nog geen enkele keer rebate van gekregen.
Hier ook nog geen rebate voor Zwift gehad. Ook niet voor mijn andere 2 perks deze maand..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
SkyField schreef op donderdag 30 november 2023 @ 10:34:
[...]

Hier ook nog geen rebate voor Zwift gehad. Ook niet voor mijn andere 2 perks deze maand..
Vandaag net iets binnengehad: 22.111 HI

Snel naar Metamask en BNB van maken zolang het nog iets waard is. :P

Ben nog maar thuis tot de 15e maar kan dan met een gerust hart nog eens een maandje Zwift nemen. Als er een redelijke zekerheid is dat er geld terugkomt, valt de schade wel mee.

[ Voor 21% gewijzigd door Th1x4nG op 01-12-2023 14:50 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• enermax
Netflix+Curve ~25 euro. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CI6mj1cB0c-IYERDWtJ0iPJKs_I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LIq1zYxRAIXnJlGmXNloHPXU.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door enermax op 23-12-2023 18:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
nu is het een prima kaartje, Hi token is stabiel. ik gebruik hem nu iets meer met online aankopen (voor cashback) en natuurlijk elke maand rebates terug van Spotify +Curve.
dit gaat allemaal 1x per maand naar Metamask en wordt omgezet in BNB.
dit keer zeer goed uitgepakt, ik had Hi omgezet naar BNB toen BNB niet deze pumperino gedaan had. 🙂

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

Kol Nedra schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 15:18:
nu is het een prima kaartje, Hi token is stabiel. ik gebruik hem nu iets meer met online aankopen (voor cashback) en natuurlijk elke maand rebates terug van Spotify +Curve.
dit gaat allemaal 1x per maand naar Metamask en wordt omgezet in BNB.
dit keer zeer goed uitgepakt, ik had Hi omgezet naar BNB toen BNB niet deze pumperino gedaan had. 🙂
Hoe zet jij funds op de kaart? Ik ben afgehaakt toen er onder de $1,000 een zin bijkwam van $10 fee. Wil er niet teveel opzetten naast wat rebates. Of kan dat met stables?

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
@Coldcat Onder de 10 euro is er 1 euro fee daarboven geen fee. Dus nooit onder de 10 euro overmaken. Geld overmaken via je bank app (iban) duurt meestal 1 sec en dan kun je via je hi kaart geld uitgeven.

Stable (usdt) kan trouwens ook. Hoewel ik de laatste maanden alleen euro heb gebruikt voor kaart uitgaven. Ik weet niet of de kaart nog rendabel is voor rewards volgend jaar. Plutus is nu mijn meest gebruikte rewards kaart.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B5JeXMXB0Wnr9souTZyyMCLXoH8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5q3lBeZmLTrB9g1gyvxKiMrs.jpg?f=fotoalbum_large

Zoals Kol nedra al aangaf. Hi withdrawal naar metamask is 200hi ~18 cent. Of gelijk naar Mexc (central exchange) en zet het daar om naar usdt of iets anders.

[ Voor 98% gewijzigd door enermax op 29-12-2023 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

enermax schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 15:30:
@Coldcat Onder de 10 euro is er 1 euro fee daarboven geen fee. Dus nooit onder de 10 euro overmaken. Geld overmaken via je bank app (iban) duurt meestal 1 sec en dan kun je via je hi kaart geld uitgeven.

Stable (usdt) kan trouwens ook. Hoewel ik de laatste maanden alleen euro heb gebruikt voor kaart uitgaven. Ik weet niet of de kaart nog rendabel is voor rewards volgend jaar. Plutus is nu mijn meest gebruikte rewards kaart.
[Afbeelding]

Zoals Kol nedra al aangaf. Hi withdrawal naar metamask is 200hi ~18 cent. Of gelijk naar Mexc (central exchange) en zet het daar om naar usdt of iets anders.
Verkeerd gekeken. Bij USD kost een top-up onder de $1000 dan weer $10. Geen idee waarom ik niet naar de € keek.

Mooi man kan ik Pornhub weer in full HD bekijken :+

edit: shit, aan het eind van de maand worden de status points me afgenomen. Kort genot dan.

[ Voor 5% gewijzigd door Coldcat op 30-12-2023 00:33 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
afgelopen dagen ook gebruikt gemaakt van de fysieke Hi kaart voor boodschappen, mooie cashback erop en Hi is best stabiel. hopelijk binnenkort de Renegade kaart erbij, Plutus afschalen lijkt mij wel een verstandig idee

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Kol Nedra schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 10:03:
afgelopen dagen ook gebruikt gemaakt van de fysieke Hi kaart voor boodschappen, mooie cashback erop en Hi is best stabiel. hopelijk binnenkort de Renegade kaart erbij, Plutus afschalen lijkt mij wel een verstandig idee
Ze houden nog steeds die status aan terwijl ik nul punten heb. Raaaaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TobiasdePagter
knakworst schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 10:53:
[...]

Ik zie dat dat bij mij ook nog het geval is, toevallig afgelopen week de rebates voor december gekregen. Heb jij in januari nog betaald voor de Lifestyle Benefits? Ben benieuwd of je daarvoor dan nog rebates ontvangt. Ik heb mijn Lifestyle Benefits deze maand namelijk omgezet naar Perks bij Plutus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ik heb één lifestyle benefit laten staan. Kijken wat er gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
Tot nu toe zijn mijn 2 benefits (spotify&Netflix) elke maand netjes uitbetaald.

Heb 2 weken geleden mijn Netflix elders onder gebracht en Curve Black als 2e benefit geactiveerd. Benieuwd of die ook goed wordt herkend bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
knakworst schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 10:53:
[...]

Hier ook nog gold met 0 punten, misschien loopt het door tot het eind van de maand.
Maar laat ze eerst de benefits van dec nog even uitbetalen, is wel onprettig dat volstrekt niet duidelijk is wanneer ze dat uitbetalen.
Heb mijn benefits voor jan door laten lopen, maar daarna zet ik Hi in de wacht want krijg mijn 3 subscription based benefits al niet eens vol.

[ Voor 14% gewijzigd door Emcee op 12-01-2024 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
Ik betaal nog altijd de noodzakelijke perks met Hi kaart. Ik kan nu wel curve en netflix bij plutus pakken. Maar ik kan daar ook Amazon pakken of iets anders. En dan is hi een bonus erbovenop als ze nog betalen.

@Kol Nedra Betaal je met crypto of euro? Hoelang duurt de rewards betaling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Waarom zou je dat doen zolang je nog bij Plutus 3% krijgt met een goedkoop abo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
enermax schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 09:06:
Ik betaal nog altijd de noodzakelijke perks met Hi kaart. Ik kan nu wel curve en netflix bij plutus pakken. Maar ik kan daar ook Amazon pakken of iets anders. En dan is hi een bonus erbovenop als ze nog betalen.

@Kol Nedra Betaal je met crypto of euro? Hoelang duurt de rewards betaling?
meestal de dag erna gewoon. tot nu toe geen problemen dus ik ga gewoon door.
ik betaal met euros.

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enermax
Ik denk dat dit December is: ~18 euro. Netflix+ Curve. Ik heb nog 1x Curve betaald in Januari om te kijken of perks in 2024 werken. Heb nog 25 euro hi staked (gold) staan. Nu plutus 7 perks heeft met Hero stake, heb ik Netflix in Januari al omgezet.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gW_yDfMXoSh5yHkKMm7YFKVkR3I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9zhB3CfPGmNEISibO6DUau7z.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fry77
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 12-09 17:30
nou, ik kwam hier om te kijken of H iets was ter vervanging de plutus card, maar de pitch is hier ook nog niet overtuigend :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10:35
fry77 schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 11:40:
nou, ik kwam hier om te kijken of H iets was ter vervanging de plutus card, maar de pitch is hier ook nog niet overtuigend :D
Ben je een jaar te laat, wees blij dat je het niet zelf hoeft te ondervinden. Hi is op sterven na dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destrega
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 13:04
Ik gebruik Hi nu al ruim een jaar als mijn hoofdkaart, het bevalt me tot dusver prima.
De perks en waarde van de hi token zelf is idd niet heel veel soeps.
Echter, vergeleken met de overige debitcards vind ik het wel een groot pluspunt dat je bij Hi wekelijks 2.5% rente ontvangt over je 'lopende rekening'.
Metname een jaar geleden was dit erg aantrekkelijk toen de grootbanken nog geen halve procent rente gaven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
gebruik het ook veel meer dan voorheen... beetje mix van PLU en Hi op dit moment....

zeker 20-25ste van de maand, daartussen krijg ik de rebates van Spotify en Curve... als dat binnen is dan gaat het naar Metamask en convert ik het in BNB

[ Voor 48% gewijzigd door Kol Nedra op 26-01-2024 15:23 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Iemand een idee hoe lang die membership points blijven bestaan? Ik sta nog steeds op "Silver" maar mijn stake is al een tijd verlopen, en ik gebruik Hi al maanden niet meer. Twijfel of ik nu Hi wil gaan inzetten voor Curve Black, maar alleen als mijn subscription nog wordt vergoed door Hi (anders pak ik wel een andere kaart).

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
Ypho schreef op maandag 29 januari 2024 @ 09:09:
Iemand een idee hoe lang die membership points blijven bestaan? Ik sta nog steeds op "Silver" maar mijn stake is al een tijd verlopen, en ik gebruik Hi al maanden niet meer. Twijfel of ik nu Hi wil gaan inzetten voor Curve Black, maar alleen als mijn subscription nog wordt vergoed door Hi (anders pak ik wel een andere kaart).
Sta zelf nog op gold, de 500 status points staan sinds eind dec wel op 0, dus ik verwacht dat in feb dat het geactualiseerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
iemand Rebates ontvangen deze maand?
normaal gesproken had ik het al binnen gekregen... of zijn ze ermee gestopt?

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Kol Nedra schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 09:23:
iemand Rebates ontvangen deze maand?
normaal gesproken had ik het al binnen gekregen... of zijn ze ermee gestopt?
Je membership gedowngrade? Ik had silver, en sinds begin februari niet meer. Waarschijnlijk was het jaar om, dus nu tijd om op te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
Ik ben ook geen goud tier meer en heb geen rebates ontvangen. Naga is een gratis alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
enermax schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 11:27:
Ik ben ook geen goud tier meer en heb geen rebates ontvangen. Naga is een gratis alternatief.
Naga werkt erg goed en de cashback is in BTC, dat is stabiel en overtime up only, minder risico dan PLU of Hi-token d:)b

Het lijkt er dus op idd dat het rebate afgelopen is. ik krijg nog echter wel cashback op mijn uitgaven.
gebruik de kaart niet veel meer (geswitched naar naga), alleen voor spotify, Curve en Steam aankopen

[ Voor 23% gewijzigd door Kol Nedra op 02-03-2024 12:17 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Kol Nedra schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 12:15:
[...]

Naga werkt erg goed en de cashback is in BTC, dat is stabiel en overtime up only, minder risico dan PLU of Hi-token d:)b
Is Naga te opwaarderen via direct-SEPA? Zou wel fijn zijn namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digiben
Dat hi is natuurlijk leuk zo lang het blijft bestaan.
Want het is en blijft een oplichters zooitje 😅
Ik zag vandaag ook alles terug gezet.
Gebruik hem soms en zet ze weer in earn.
Wie weet over een aantal jaar.
En of ze nog bestaan.
Is en blijft altijd een gok met zulke figuren die ontslagen zijn bij crypto.com.
Ze worden niet voor niks er uit gegooid 🎉
Maar wie weet word het nog wat🔆

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Beetje jammer, ik probeer een Amazon cadeaubon te kopen van mijn overgebleven Hi tegoed. Wordt wel van mijn kaart afgehaald, en achteraf door Hi (blijkbaar) geweigerd. Iemand een idee waarom? Saldo is nu wel 0 euro :-D

Amazon zegt: "Kaart die eindigt op ****geweigerd wegens onvoldoende saldo"

Kan het zijn omdat Amazon een reservering en een betaling tegelijk doet? Een ander idee om geld van de kaart af te halen als dit het geval is?

[ Voor 33% gewijzigd door Ypho op 05-03-2024 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digiben
Ypho schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 09:09:
Beetje jammer, ik probeer een Amazon cadeaubon te kopen van mijn overgebleven Hi tegoed. Wordt wel van mijn kaart afgehaald, en achteraf door Hi (blijkbaar) geweigerd. Iemand een idee waarom? Saldo is nu wel 0 euro :-D

Amazon zegt: "Kaart die eindigt op ****geweigerd wegens onvoldoende saldo"

Kan het zijn omdat Amazon een reservering en een betaling tegelijk doet? Een ander idee om geld van de kaart af te halen als dit het geval is?
Dan pinnen automaat 😅 en of naar je rekening terug storten.
Maar, Wel raar, hier nog geen last mee gehad,verleden week.
Nu gebruik ik het niet veel hi.
Zo af en toe,... en alles werkt (tot nu toe) altijd wel goed.
Snel geld er op en of af, en nooit geen problemen met de kaart.
Alleen jammer dat ze het zo afgebroken hebben met hun beleid 🎉
Maar wie weet als het blijft bestaan 🔆

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
geen rebates meer (zo te zien) maar nog wel cashback...
muntje ook stabiel, prima alternatief als je het limiet bereikt hebt bij bijv. Plutus/Naga :)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Sinds 22 april veel trading paren in onderhoud. Normaal duurt onderhoud een paar uur. Ik wil geen fud hier zaaien, maar wees verstandig, en zoals met elke CEX, zorg dat je er niet te veel hebt geparkeerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Een jaartje te laat en het kan opeens....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z-4bbyooxnWY8SOufEfAQdsdtXA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nW6YTHk35l7NgyQDA7EXRrwt.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Hi verkopen in de app kan ook zomaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
knakworst schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 20:45:
Een jaartje te laat en het kan opeens....

[Afbeelding]
'spend with hi' neem ik aan? heeft even geduurd ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
gebruikt iemand de kaart nog?
Cashback krijgen werkt wat omslachtiger voortaan volgens mij.
wel goed om te zien dat je Hi direct weer kan gebruiken om mee te betalen, iig beter dan bij PLU.

ik gebruik nu maar 3 kaarten: PLU, Naga en cdc, die van PLU is capped op €500, die gebruik ik voor mijzelf, daarna stap ik over op cdc

en de Naga kaart gebruikt mijn vrouw

[ Voor 32% gewijzigd door Kol Nedra op 27-06-2024 09:27 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

De Hi app staat niet meer in de play store.

Zorg dus dat je geen cent meer op die exchange hebt staan!
Pagina: 1 ... 17 18 Laatste

Let op:
Hi.com is een nieuwe partij en brengt daarom een hoog risico met zich mee. Wees terughoudend en zeer voorzichtig. Investeer alleen geld dat je bereid bent te verliezen. Ga geen lange termijn verplichtingen (Bijv. staking) aan.

Referrals / invites aanbieden of er om vragen is niet toegestaan. Wees je er daarnaast van bewust dat sommige gebruikers voordelen kunnen krijgen door jou iets te adviseren (bijv. referral/invite inkomsten).

Er is melding gedaan van oplichting via Telegram groepen. Wees je ervan bewust dat niet iedereen de intentie heeft om je daadwerkelijk te helpen, maar je ook kan proberen op te lichten.

Blijf daarom kritisch en voorzichtig!