Plutus.it - Crypto Visa kaart

Pagina: 1 ... 19 ... 95 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:04
@Jozias Minimaal risico toch? Curve vraagt kaart 2 om geld (GBIT), lukt dat niet pech. Lukt dat wel dan betaald curve terug aan kaart 1.
Je vult in Curve de naam in die aan de kaart hangt. Dan charged Curve met die naam. Voorbeeld mijn creditkaart GBIT naar plutus kaart Partner.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ov2MfuqHFSd4xiJzlRZYw3ElxpM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZdwbmPAugwmujBB1lqiZxggj.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 96% gewijzigd door enermax op 02-12-2022 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
Net nog even GBIT getest. Mijn CC > partner Plutus getest, je ziet gelijk de - afschrijving in Plutus en de + reservering in de creditkaart app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
Eindhoven Albert Heijn werkt nu met Curve. En in Curve topic zijn meer AHs gemeld. Als het met curve werkt dat kun je Plutus rewards krijgen *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12:02
Jozias schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 14:24:
[...]

Is het je gelukt om de 2 verschillende Plutus kaarten te koppelen aan 1 Curve account? Ik ben nog een beetje huiverig, omdat ze aangeven dat de kaart op je eigen naam moet staan. Bovenstaande zou voor mij ook perfect zijn namelijk.
Dat is geen enkel probleem. Werkt hier al maanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:36

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Jozias schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 14:24:
[...]

Is het je gelukt om de 2 verschillende Plutus kaarten te koppelen aan 1 Curve account? Ik ben nog een beetje huiverig, omdat ze aangeven dat de kaart op je eigen naam moet staan. Bovenstaande zou voor mij ook perfect zijn namelijk.
De backup creditcard die ik en mijn vrouw gebruiken staat ook op haar naam en werkt prima in mijn Curve. Tweede Plutus kaart is nog onderweg (klinkt bekend hè ;) ) dus daar heb ik verder geen ervaring mee.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozias
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 23-01 21:34
Top, dank allemaal voor de reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cognitief
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-07 09:35
enermax schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 12:31:
@Cognitief Ik+vriendin gebruiken hetzelfde curve account en betalen beide via (nfc?) telefoon. "Echte creditkaart" als eerste betaaloptie en ik regel zelf de betaling richting 2 plutus kaarten. Alleen tanken werkt niet via telefoon en gebruik ik curve kaart.
Voordeel voor mij is dat ik regelmatig over de 2000 euro zit, dan kan ik makkelijk via Curve richting de 2e kaart Plutus afschrijven voor nog eens 2000 euro. 4x tanken per maand is al 600 euro afschrijving, wel 3% cashback O-)
Perfect! Momenteel wachten we nog op onze tweede plutus kaart (achteraf meteen moeten doen) en dan gaan we deze op bovenstaande manier gebruiken.

Het gebruik van een eigen creditcard is wel echt een uitkomst want ik zit nog steeds te wachten op een top-up waardoor ik mijn spotify perk ben misgelopen. Door gbit te gebruik kan ik dan wat makkelijker een bedrag reserveren op plutus voor de maandelijkse afschrijvingen. Als de tweede kaart binnen is zet ik die daar voor in!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:25
StefanoZ schreef op donderdag 1 december 2022 @ 15:40:
Bij mij werd de Curve kaart ook geaccepteerd bij AH in Voorburg.
Morgen uitproberen bij AH bezorging!
Was het een succes of bij bezorging nog geen go?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22-08-2024
lubbertkramer schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 00:25:
[...]

Was het een succes of bij bezorging nog geen go?
Werkte helaas niet, ook niet bij de AH hier in het dorp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Kan de Curve discussie wellicht verder in het correcte topic?

Curve (prepaid creditcard)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Modbreak:Curve heeft inderdaad een eigen topic, daar graag Curve specifieke berichten plaatsen en niet hier in het Plutus topic. Tenzij het uiteraard om de interactie tussen beide gaat.

Replace fear of the unknown with curiosity | 42 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouwette
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-07 23:53

Rouwette

Rouwette.com

StefanoZ schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 09:08:
[...]

Werkte helaas niet, ook niet bij de AH hier in het dorp
Mijn plutus werkte wel bij AH en Etos in Beek (lb), in de Makado.

Etos luiers met korting 😜

https://www.rouwette.com/

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-07 21:52
Nieuws van de week.

Het aantal PLU dat beschikbaar is op de markt neemt verder af.

Er gaan aanpassingen komen op de kaart tiers. Hou dit in de gaten, mogelijk dat je van tevoren nog snel van tier wilt wisselen. Als de prijs omhoog gaat, dan worden de huidige users "grandfathered". Dit houd in dat je je level behoud onder de huidige voorwaarden

Er zijn weer enkele tientallen mensen toegevoegd als "ambassadeur"
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/R4KgLb0/Apmbassador.png

Het doel van dit programma is dat je punten kan sparen als je mensen helpt. En deze kan je dan weer inwisselen voor merchandise. Als je hiervoor hebt opgegeven, check dan je mailbox :P

Er komt een event op 14 december in Londen. Gratis drinken, versnaperingen, lachen gieren & brullen. Er is plek voor 400 man. Op dit moment zijn de uitnodigingen "goat's only". In de loop van de aankomende week zal iedereen zich wel kunnen aanmelden denk ik. Wil jij hier naar toe? Ik twijfel nog. Misschien wil iemand een hotelkamer delen :P
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/THzGgK0/GOAT.png

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06-07 20:36
Gelukszoekr schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 13:23:
Er komt een event op 14 december in Londen. Gratis drinken, versnaperingen, lachen gieren & brullen. Er is plek voor 400 man. Op dit moment zijn de uitnodigingen "goat's only". In de loop van de aankomende week zal iedereen zich wel kunnen aanmelden denk ik. Wil jij hier naar toe? Ik twijfel nog. Misschien wil iemand een hotelmaker delen :P
Gratis warme schuimwijn en Minute Maid daar en voor de rest wel 500 pond op een dag of 3 uitgeven in Londen. Maar je kan daar wel weer cashback over krijgen. oOo

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-07 19:52
Nieuws van de week.

[Twitter]
Er gaan aanpassingen komen op de kaart tiers. Hou dit in de gaten, mogelijk dat je van tevoren nog snel van tier wilt wisselen. Als de prijs omhoog gaat, dan worden de huidige users "grandfathered". Dit houd in dat je je level behoud onder de huidige voorwaarden
[Twitter]
[Afbeelding]

Het doel van dit programma is dat je punten kan sparen als je mensen helpt. En deze kan je dan weer inwisselen voor merchandise. Als je hiervoor hebt opgegeven, check dan je mailbox :P

Er komt een event op 14 december in Londen. Gratis drinken, versnaperingen, lachen gieren & brullen. Er is plek voor 400 man. Op dit moment zijn de uitnodigingen "goat's only". In de loop van de aankomende week zal iedereen zich wel kunnen aanmelden denk ik. Wil jij hier naar toe? Ik twijfel nog. Misschien wil iemand een hotelkamer delen :P
[Afbeelding]
Eerst mekkeren op CDC, Plutus is er snel bij met het omlaag gooien van hun tiers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Dacuuu schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 13:32:
[...]

Eerst mekkeren op CDC, Plutus is er snel bij met het omlaag gooien van hun tiers.
Zeker, CDC ben ik nog steeds helemaal klaar mee :*) Er zijn nogal wat verschillen tussen die deze twee hè.
Bij CDC ga je een contract aan van 180 dagen. Maar CDC had er een handje van dit "contract" wanneer het hun uitkwam aan te passen.

Plutus heeft altijd aangegeven dat ze de tiers kunnen aanpassen, en dat waarschijnlijk ook doen. Je hebt hier echter geen contract, je kan elke dag wisselen van tier, en straks, als het in je nadeel werkt, zal je "grandfathered" worden onder oude voorwaarden

Hoe dan ook is het handig dat men hier weer dat er aanpassingen komen. Waarschijnlijk kan je, nadat het nieuwe model beschikbaar komt nog wel een paar dagen kiezen wat je wilt. Ik denk dat het wel meevalt, en als het me allemaal niet aanstaat dan verkoop ik de hele zooi ook weer met hetzelfde gemak

[ Voor 24% gewijzigd door Gelukszoekr op 03-12-2022 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Gelukszoekr schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 13:39:
[...]

Zeker, CDC ben ik nog steeds helemaal klaar mee :*) Er zijn nogal wat verschillen tussen die deze twee hè.
Bij CDC ga je een contract aan van 180 dagen. Maar CDC had er een handje van dit "contract" wanneer het hun uitkwam aan te passen.

Plutus heeft altijd aangegeven dat ze de tiers kunnen aanpassen, en dat waarschijnlijk ook doen. Je hebt hier echter geen contract, je kan elke dag wisselen van tier, en straks, als het in je nadeel werkt, zal je "grandfathered" worden onder oude voorwaarden

Hoe dan ook is het handig dat men hier weer dat er aanpassingen komen. Waarschijnlijk kan je, nadat het nieuwe model beschikbaar komt nog wel een paar dagen kiezen wat je wilt. Ik denk dat het wel meevalt, en als het me allemaal niet aanstaat dan verkoop ik de hele zooi ook weer met hetzelfde gemak
Zou het alleen gaan om de "stake" perks of ook om de abbo's?

Hero: 250 PLU
Veteran: 500 PLU
Legend: 1.000 PLU
G.O.A.T: 2.000 PLU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Dacuuu schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 13:46:
[...]

Zou het alleen gaan om de "stake" perks of ook om de abbo's?

Hero: 250 PLU
Veteran: 500 PLU
Legend: 1.000 PLU
G.O.A.T: 2.000 PLU
Ik heb geen idee. Ik heb niet meer info dan dat er iets aan zit te komen. Zodra ik iets hoor zal ik het posten. Ik vermoed dat ze het gratis model zullen verschralen. misschien dat er een soort tussenlevel komt.

gratis 2%, en voor 50 PLU 3% ofzo? Maar dat is puur speculatie. Dat maakt het voor veel mensen nog wel leuk om te sparen voor een nieuw niveau. Nu is dat eerste level van 250 PLU wat mij betreft te duur

[ Voor 11% gewijzigd door Gelukszoekr op 03-12-2022 13:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dacuuu
Gelukszoekr schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 13:48:
[...]

Ik heb geen idee. Ik heb niet meer info dan dat er iets aan zit te komen. Zodra ik iets hoor zal ik het posten. Ik vermoed dat ze het gratis model zullen verschralen. misschien dat er een soort tussenlevel komt.

gratis 2%, en voor 50 PLU 3% ofzo? Maar dat is puur speculatie
We gaan het zien!

Ik had gisteren wel wat raars, ik betaalde met Googlepay -> Curve -> plutus. De pin terminal gaf aan dat ik betaald had. En daar bleef de pin terminal ook op hangen. Op mijn telefoon kreeg ik ook de melding dat ik betaald had etc. Ik ben benieuwd hoe dit af liep, ik ben weggegaan.

Vanochtend kwam mn vrouw thuis, had 15 minuten bij de Hema gestaan. Ze betaalde contactloos met haar Curve pas->plutus. (volgens mij pakt die betreffende Hema nog geen Visa/master) Pin terminal ging over de flip, en ze moesten het hele boeltje resetten.. Heb zoiets nog nooit meegemaakt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 00:16
Gelukszoekr schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 13:48:
[...]

gratis 2%, en voor 50 PLU 3% ofzo? Maar dat is puur speculatie. Dat maakt het voor veel mensen nog wel leuk om te sparen voor een nieuw niveau. Nu is dat eerste level van 250 PLU wat mij betreft te duur
Als dit maar geen koersdaling zoals cro voor gevolg zal hebben. Een extra tussenstap naar 3% lijkt me goed voor het ecosysteem.
1000 plu houden voor 6% is dan weer wat overkill. Moet je al zo’n 3 a 4 jaar harken om eraan uit te geraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:18
[Afbeelding]
Als ze het nou 3 dagen later deden, ok. Helaas pindakaas. Ik ga al naar Southampton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

[…]
[Twitter]
[…]
Ik hoop niet dat dit tot een verschraling leidt van de betaalde abo’s. Die Stakes zijn met de huidige prijzen (voor mij :p) onbetaalbaar, de eerste TIER met 4% kost je al >2000€. Tegen 1% extra (en 2 perks a 10€ ;) ) ben je dan bij 1500€ per maand uitgave al 57 maanden bezig om break even te komen (want die PLU kan je niet verkopen zonder je stake level te verliezen…) bij gelijkblijvende prijs van PLU :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Tomba schreef op zondag 4 december 2022 @ 09:28:
[...]

Ik hoop niet dat dit tot een verschraling leidt van de betaalde abo’s. Die Stakes zijn met de huidige prijzen (voor mij :p) onbetaalbaar, de eerste TIER met 4% kost je al >2000€. Tegen 1% extra (en 2 perks a 10€ ;) ) ben je dan bij 1500€ per maand uitgave al 57 maanden bezig om break even te komen (want die PLU kan je niet verkopen zonder je stake level te verliezen…) bij gelijkblijvende prijs van PLU :/
Ja, dat vind ik dus ook. De instap om uberhaupt PLU te sparen isnte hoog

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:19

knakworst

Get more sats!

lubbertkramer schreef op woensdag 30 november 2022 @ 15:53:
[...]

op die ene factuur van de bouwer van 22000 niet maar als ik kijk dat ik nog een 250000 euro moet betalen aan de bouwer, keuken, vloeren, badkamers e.d. tot en met eind maart/april dan tikt zelfs 0,05%/1,05% aan op een max uitgave van 22500 per maand bij Plutus. Dat maakt Billhop toch wel zeer interessant om te gebruiken voor deze facturen. Bij reward level van 250PLU steek ik dan een krappe 1000 euro in de zak :) Maand november zit ik al hoog door black friday aankopen voor de woning maar de bouwfactuur hoeft pas december betaald te worden _/-\o_

Vraag is durf ik het aan om ineens 22000 naar Plutus te sturen, ondanks dat ik afgelopen maand ook een 12000 erheen gestuurd heb maar dan steeds in deel overboekingen verschillend van 500-2000 euro

[Afbeelding]

Kijkend naar de max over de komende 4 maanden:
0,05% over max van 90000 (4 x 22.500 i.p.v. 250.000) = 45 euro = +- 5PLU
1,05% over max van 90000 (4 x 22.500 i.p.v. 250.000) = 945 euro = +- 105PLU
2,05% over max van 90000 (4 x 22.500 i.p.v. 250.000) = 1845 euro = +- 205 PLU
3,05% over max van 90000 (4 x 22.500 i.p.v. 250.000) = 2745 euro = +- 305PLU
5,05% over max van 90000 (4 x 22.500 i.p.v. 250.000) = 4545 euro = +- 505PLU

Vraag:
Wederhelft heeft nu ook een Plutus kaart, weet iemand of we hier dezelfde metamask wallet aan kunnen koppelen voor stakingslevel dan zouden we een limiet hebben van 45000 met gedeelde staking (haar PLU kaart is nieuw die van mij nu een maand oud met +- 50 PLU onderweg) ? :9
Houd wel rekening met de jaarlimieten van Plutus. Die zijn30.000 euro voor e-commerce transacties (Curve en Billhop?) 75.000 euro.

https://plutus.it/fees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
knakworst schreef op zondag 4 december 2022 @ 11:47:
[...]

Houd wel rekening met de jaarlimieten van Plutus. Die zijn30.000 euro voor e-commerce transacties (Curve en Billhop?) 75.000 euro.

Uiteraard rekening houden met de limieten, maar daarom nu toch een 2e Plutus kaart besteld voor de wederhelft. Na deze periode rondom de nieuwe woning zullen onze uitgaven normaliseren tot de “standaard” maandelijkse uitgaven. Uitgaven zijn nu gewoon extreem alleen al kijkend naar verf, behang en andere zaken bij de bouwmarkten, alles verlicht met Hue lampen / spotjes en nieuw apparatuur als een warmtepompdroger ipv condensdroger met slang naar buiten. Dan nog niet gesproken over de facturen van de bouw, keuken e.d. Wel lastig te bepalen wat ze onder welke categorie scharen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentAbee
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-06 19:53
knakworst schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 10:50:
[...]

Ik zou toch lekker hi aanvragen, die plutus krijg je nooit meer.
Hi?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05:25
En ook: Hi launches world's first NFT customizable card with MasterCard.

Beetje suf dat dat andere topic is gesloten. Ik denk dat we hier volwassen genoeg zijn om te bepalen of we een (al dan niet groot) risico willen lopen of niet.
Heb zelf alles klaarstaan voor een Silver card; de daarvoor benodigde 'buy-in' volledig gefinancierd met de gratis coin die ik in de loop der tijd via Coinbase quizjes had verzameld dus loop netto geen risico.

DM eventueel voor meer info.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• enermax
Al eerder gemeld dat ik 2 plutus kaarten beheer in Curve. Curve gekoppelt via 2 telefoons aan nfc chip. 4 perks a 10 euro per maand en tot 4000 euro cashback. Wat ik niet gemeld heb is dat ik op beide accounts kan inloggen met de functie "Dual app". Dat is denk ik niet een standaard android feature. Ik heb een Xiaomi telefoon. Misschien heeft jou telefoon ook deze functie. Wel handig voor GoBackInTime om je bedrag te checken. Via browser kan evt ook. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M7BkNTjpi6ZcKjVU4f-oJE_-dB0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NLVQvFZgsnscl44RpzXF3KQg.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 8% gewijzigd door enermax op 05-12-2022 07:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
Per ongeluk deze reactie. Laat ik er maar iets nuttigs inzetten. Black Friday laptop gekocht bij alternate. Via shopbuddies 3% korting en plutus nog eens 3% terug. Combineer je plutus kaart simpel met een cashback linkje: Lidl/Dell/bol/mediamarkt enz.

Ook vind ik Scoupy wel handig, heb ik ook "dual app". Die heeft weer cashback op je normale bankkaart. En wekelijks gratis producten in de supermarkt. Nu.nl artikel van gisteren.

[ Voor 245% gewijzigd door enermax op 05-12-2022 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oceanview
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10:35
Net een top-up gedaan op het befaamde 9:48 als tijdstip maar helaas niet instant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 710428

Oceanview schreef op maandag 5 december 2022 @ 10:08:
Net een top-up gedaan op het befaamde 9:48 als tijdstip maar helaas niet instant.
49e min volgende keer proberen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
nobleone schreef op maandag 5 december 2022 @ 07:02:
[...]

En ook: Hi launches world's first NFT customizable card with MasterCard.

Beetje suf dat dat andere topic is gesloten. Ik denk dat we hier volwassen genoeg zijn om te bepalen of we een (al dan niet groot) risico willen lopen of niet.
Heb zelf alles klaarstaan voor een Silver card; de daarvoor benodigde 'buy-in' volledig gefinancierd met de gratis coin die ik in de loop der tijd via Coinbase quizjes had verzameld dus loop netto geen risico.

DM eventueel voor meer info.
Om niet teveel het Plutus topic te kapen ik heb @Taro een DM gedaan of het HI topic niet weer open kan/mag met de waarschuwing geen referrals e.d. te delen. Je merkt nu dat hier, in Curve en andere topics Hi terugkomt als gesprek wat volgens mij ook weer tegen de regels van Tweakers is :P .

Hier ook staker, dan nog voor Black in afwachting van beter nieuws om nog even naar Silver te duwen nu Hi nog laag staat. Hier ook met gratis coins / wat kleine restjes shitcoins omgezet naar Hi waardoor als ik die 30 euro kwijt ben het al gratis geld was.
enermax schreef op maandag 5 december 2022 @ 07:45:
Al eerder gemeld dat ik 2 plutus kaarten beheer in Curve. Curve gekoppelt via 2 telefoons aan nfc chip. 4 perks a 10 euro per maand en tot 4000 euro cashback. Wat ik niet gemeld heb is dat ik op beide accounts kan inloggen met de functie "Dual app". Dat is denk ik niet een standaard android feature. Ik heb een Xiaomi telefoon. Misschien heeft jou telefoon ook deze functie. Wel handig voor GoBackInTime om je bedrag te checken. Via browser kan evt ook. [Afbeelding]
Wat is dat "Dual App" met Plutus? iPhone (Prive) en Oneplus (Zakelijk) maar ben wel benieuwd wat het nu precies doet voor je GBIT en 2 Plutus kaarten aangezien dat ook gewoon in Curve kan toch ?

[ Voor 27% gewijzigd door lubbertkramer op 05-12-2022 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Oceanview schreef op maandag 5 december 2022 @ 10:08:
Hier om 11:52 instant. Ik denk niet dat de tijd er nog toe doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
Vraagje, vrijdag had ik een topup gedaan maar dat duurde te lang, dus via GBIT op curve de betaling even overgezet vanochtend naar Plutus.

Nu gaat het om een betaling bij Lidl (10 eu perk). Krijg ik voor deze transactie ook nog de cashback of werkt dit niet na een GBIT transactie? Iemand ervaring hier mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:27

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Jelmer93 schreef op maandag 5 december 2022 @ 13:16:
Vraagje, vrijdag had ik een topup gedaan maar dat duurde te lang, dus via GBIT op curve de betaling even overgezet vanochtend naar Plutus.

Nu gaat het om een betaling bij Lidl (10 eu perk). Krijg ik voor deze transactie ook nog de cashback of werkt dit niet na een GBIT transactie? Iemand ervaring hier mee?
Dit werkt gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 710428

Deveon schreef op maandag 5 december 2022 @ 12:32:
[...]

Hier om 11:52 instant. Ik denk niet dat de tijd er nog toe doet.
hier om 13:17 gedaan, staat er niet op :) dus maar weer wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
Fijn bedankt!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:33
lubbertkramer schreef op maandag 5 december 2022 @ 12:00:
[...]

Wat is dat "Dual App" met Plutus? iPhone (Prive) en Oneplus (Zakelijk) maar ben wel benieuwd wat het nu precies doet voor je GBIT en 2 Plutus kaarten aangezien dat ook gewoon in Curve kan toch ?
Als je 2 accounts hebt, dan kan je hiermee 2x inloggen en je transacties bekijken (zonder elke keer uit te moeten loggen). Bij Curve zie je niet je saldo bv. Denk dus meer een handigheidje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 07-07 22:18

NeoflexNL

Forever young

Nieuws van de week.

[Twitter]
[Twitter]
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik heb de quote even bewaard:

Dear Plutus Member,
You’re so close to enjoying 3% in crypto rewards for the rest of your life!

Wordt dit een CDC'tje?

Ik weet niet hoe public je nieuwtje is, maar de koers lijkt in het geheel niet van slag..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
NeoflexNL schreef op maandag 5 december 2022 @ 13:31:
[...]

Dear Plutus Member,

Wordt dit een CDC'tje?

Ik weet niet hoe public je nieuwtje is, maar de koers lijkt in het geheel niet van slag..
Het kan ook zijn dat de Plu stake niveaus hoger worden en men zich snel inkoopt op "Oude niveau"... Afwachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
knakworst schreef op zondag 4 december 2022 @ 11:47:
[...]

Wat ik begrijp, is dat wanneer je Curve gebruikt het als POS zal gelden. En dan kom je dus op de limiet van 100k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
[...]

Dear Plutus Member,

Wordt dit een CDC'tje?

Ik ben ook benieuwd wat @Gelukszoekr exact bedoelt met " dan worden de huidige users "grandfathered". Behoud je de voordelen, of puur je status (en kunnen de voordelen per status worden aangepast)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
[...]

Dear Plutus Member,

Wordt dit een CDC'tje?

Ja, ik vind die tekst ook niet zo handig,

Helemaal omdat ook al langer bekend is dat de tiers aanpasbaar zijn. Ze willen dit niet snel doen, maar dit heeft wel een beetje te maken met de tokenprijs.

Als ik het zo inschat, dan zijn er nu 2 problemen. Namelijk dat de eerste tier te duur is. 250 PLU voor 1% extra is niet de moeite. Aan de andere kant is GOAT misschien te goedkoop.

In de GOAT chat zitten ze een beetje te sparren over wat een goed model zou zijn, dan dan komen ze bij zoiets. Nogmaals, dit is puur speculatief
What I would like to see...
If US launch date is, just as an example, 31st March 2023.

Grandfathering at current levels until 31st March 2023. Provide price support through worst of recession and partially protects against any potential buy the rumour sell the news dump on US launch.

Then from 31st March 2022 similar to Casimir's suggestion, still give 3% on the 3 different subscription levels but only for a trial period of 3 months. After that:

Free = 1% + 0 perk

Level 1 = 50 PLU ( or €400 worth ) = 2% + 2 perks

Level 2 = 100 PLU = 3% + 3 perks.

Level 3 = 250 PLU = 4% + 4 perks

Level 4 = 500 PLU = 5% + 5 perks

Level 5 = 1250 PLU = 6% + 6 perks

Level 6 = 3000 PLU = 8% + 8 perks

Grandfathering Phase Two to occur in 2023 or 2024 so that those told the new information have a certain amount of time to achieve targets at current levels.

No higher levels than 8%.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
lucatoni schreef op maandag 5 december 2022 @ 13:39:
[...]

Ik ben ook benieuwd wat @Gelukszoekr exact bedoelt met " dan worden de huidige users "grandfathered". Behoud je de voordelen, of puur je status (en kunnen de voordelen per status worden aangepast)?
Stel dat je nu 500 PLU hebt voor 5%. En onder de nieuwe voorwaarden krijg je pas 5% bij 1000PLU. Dan behoud jij je 5% zolang jij je PLU in de wallet houd waar deze nu in zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
Gelukszoekr schreef op maandag 5 december 2022 @ 13:44:
[...]

Stel dat je nu 500 PLU hebt voor 5%. En onder de nieuwe voorwaarden krijg je pas 5% bij 1000PLU. Dan behoud jij je 5% zolang jij je PLU in de wallet houd waar deze nu in zit
Thanks! Dat verklaart toch ook een de koersstijging. Nu kan je nog tegen een lagere prijs je percentage vastzetten.

Ben alleen wel benieuwd wat er straks met de prijs bedoelt. Als de tarieven 50% stijgen, dan moet je hopen dat de prijs niet 50% zakt zodat effectief niks is verandert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-06 22:02
Gelukszoekr schreef op maandag 5 december 2022 @ 13:44:
[...]

Oke maar what about the abonnementen? Welke verandering wordt daarin voorzien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
PHPResource schreef op maandag 5 december 2022 @ 14:04:
[...]
Oke maar what about the abonnementen? Welke verandering wordt daarin voorzien?
Ik weet het niet. We gaan het meemaken een dezer dagen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
lucatoni schreef op maandag 5 december 2022 @ 13:56:
[...]

Thanks! Dat verklaart toch ook een de koersstijging. Nu kan je nog tegen een lagere prijs je percentage vastzetten.

Ben alleen wel benieuwd wat er straks met de prijs bedoelt. Als de tarieven 50% stijgen, dan moet je hopen dat de prijs niet 50% zakt zodat effectief niks is verandert.
Dan ga je er vanuit dat het duurder gaat worden. Misschien gaat het wel goedkoper worden. Zou ik niet heel vreemd vinden. Het huidige model is geïntroduceerd toen PLU iets van €4.50 waard was.

Plutus heeft niet zoveel last van de bearmarket zoals Crypto.com dat had/heeft omdat ze niet afhankelijk zijn van de prijs van PLU. De meerderheid van de inkomsten komt uit de abonnementen, en die ontvangen ze in EUR/GBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
Gelukszoekr schreef op maandag 5 december 2022 @ 14:53:
[...]

Dan ga je er vanuit dat het duurder gaat worden. Misschien gaat het wel goedkoper worden. Zou ik niet heel vreemd vinden. Het huidige model is geïntroduceerd toen PLU iets van €4.50 waard was.

Plutus heeft niet zoveel last van de bearmarket zoals Crypto.com dat had/heeft omdat ze niet afhankelijk zijn van de prijs van PLU. De meerderheid van de inkomsten komt uit de abonnementen, en die ontvangen ze in EUR/GBP
In jou voorbeelden geef je toch aan dat het goed zou kunnen dat het duurder wordt? Bv 1000 plu ipv 500 plu voor 5 procent? Daarom benieuwd wat dit soort wijzigingen met de prijs van PLU gaat doen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• evaniperen
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-01-2023
Zojuist Albert Heijn bezorging betaald met Curve:) dus plutus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glv0601
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 04-01-2023
Heeft er iemand ervaring met Plutus en Bill hop?
Ondertussen 2-tal maand met Plutus bezig. Via Bill hop kan je betaling uitvoeren, er wel een Bill hop kost van 2,95%. Dus vanaf Hero of hoger…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glv0601
Ondertussen 2-tal maand met Plutus bezig. Via Bill hop kan je betaling uitvoeren, er wel een Bill hop kost van 2,95%. Dus vanaf Hero of hoger…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

glv0601 schreef op maandag 5 december 2022 @ 22:59:
Psst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glv0601
Th1x4nG schreef op donderdag 1 december 2022 @ 20:40:
[...]

you can only register for a Billhop account if you live in any of the following countries:

United Kingdom
Sweden
Italy
Netherlands
Finland
Ireland

:)B
Heb het nagevraagd blijkbaar zou je wel kunnen registreren vanuit België.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Gisteren getankt bij een firezone. De plutus pas in de sleuf gedaan, process doorlopen maar pasje geweigerd op het eind. Toen de curve pas gepakt (met die zelfde plutus kaart direct daar achter) Dit ging wel gewoon goed... Meer mensen deze ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08:22

Ypho

Allround Nerd

Dacuuu schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 14:08:
Gisteren getankt bij een firezone. De plutus pas in de sleuf gedaan, process doorlopen maar pasje geweigerd op het eind. Toen de curve pas gepakt (met die zelfde plutus kaart direct daar achter) Dit ging wel gewoon goed... Meer mensen deze ervaring?
Bekend probleem, heb ik ook altijd. Staat ook in hun support artikel: https://support.plutus.it...Why-was-my-card-declined-
You attempted to use your card at a pay-at-pump fuel station
Geen idee waarom dit zo is, vooral vervelend.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Ypho schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 16:07:
[...]

Bekend probleem, heb ik ook altijd. Staat ook in hun support artikel: https://support.plutus.it...Why-was-my-card-declined-

[...]

Geen idee waarom dit zo is, vooral vervelend.
Ja gek wel, want met de curve kaart gaat het perfect. Nouja, voor elk probleem is een oplossing laten we maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik91
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-07 19:22
Ik heb van t weekend wat geld overgemaakt naar m'n plutus rekening, daarna een deel overgezet naar de kaart. Maar nu lijkt het erop dat ze het bedrag dubbel op de kaart hebben gezet.

Beginstand
Plutus rekening = €0
Plutus kaart = €10

Bank --> €50 Plutus rekening

1 dag later
Plutus rekening --> €40 Plutus kaart

1 dag later - eindstand
Plutus rekening = €10
Plutus kaart = €100

Nu heb ik dus +€90 op de kaart en +€10 op de rekening terwijl ik maar €50 heb overgemaakt. Nu klaag ik hier uiteraard niet over maar kan ik het beste even support een bericht sturen? Of nog even 1 a 2 dagen wachten om te zien of het gecorrigeerd wordt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rutger
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Nieuwe tweet over de changes, geen inhoud verder overigens.
Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van dit soort "major news hype" creeëren, het is meer onzekerheid imo. Ik heb vaak het idee dat dit soort hype juist averechts werkt.

[ Voor 10% gewijzigd door Rutger op 06-12-2022 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NordicMan
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 26-08-2024
erik91 schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 18:19:

Nu heb ik dus +€90 op de kaart en +€10 op de rekening terwijl ik maar €50 heb overgemaakt. Nu klaag ik hier uiteraard niet over maar kan ik het beste even support een bericht sturen? Of nog even 1 a 2 dagen wachten om te zien of het gecorrigeerd wordt?
Al eens geprobeerd de rekeningstand te refreshen in de app? Ik heb soms ook inconsistenties, refreshen lost het altijd op.
Kan je doen door de home pagina in de app naar beneden te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik91
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-07 19:22
NordicMan schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 19:48:
Al eens geprobeerd de rekeningstand te refreshen in de app? Ik heb soms ook inconsistenties, refreshen lost het altijd op.
Kan je doen door de home pagina in de app naar beneden te trekken.
Blijft nog altijd t zelfde bedrag aangeven. Denk dat ik eerst 2 dagen wacht om te kijken of het gecorrigeerd wordt en zo niet dan support maar mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyena
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-05 06:14
JohanNL schreef op woensdag 30 november 2022 @ 18:44:
[...]

In principe kun je altijd je premie handmatig overmaken naar de verzekeraar, net als de andere kosten.
Mochten ze toch automatische incasso vereisen, dan doe je dat met met je gebruikelijke rekening hiervoor, maar blokkeer of storneer je uiteindelijk de incasso en zul je wel een betaalverzoek krijgen die je dan weer handmatig kunt overmaken ( met eventueel een andere rekening )
Even een noob vraag. Wat heb je aan handmatig overmaken? Je hebt toch creditcard acceptatie nodig? Of Billhop? (Is trouwens naar 3.5% gegaan voor particulieren) en Billhop heeft geen concurrentie.

Chill | BMW i3 60Ah Lodge Privé

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 08-07 20:24
Hyena schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 23:56:
[...]

Even een noob vraag. Wat heb je aan handmatig overmaken? Je hebt toch creditcard acceptatie nodig? Of Billhop? (Is trouwens naar 3.5% gegaan voor particulieren) en Billhop heeft geen concurrentie.
Nee daar heb je bij nader inzien helemaal niets aan inderdaad.

In vino veritas, in aqua sanitas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
erik91 schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 21:17:
[...]

Blijft nog altijd t zelfde bedrag aangeven. Denk dat ik eerst 2 dagen wacht om te kijken of het gecorrigeerd wordt en zo niet dan support maar mail.
Heb het nu ook. Er is geld op de kaart in de totaalstand erbij gezet, maar de topup staat niet in de statements erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melkislekker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-07 07:34
evaniperen schreef op maandag 5 december 2022 @ 20:39:
Zojuist Albert Heijn bezorging betaald met Curve:) dus plutus
Wat

hoe dan

De bezorger laat een pinautomaat zien toch

Ik dacht dat alleen maestro er op werkte

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• melkislekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr

Ik heb toch maar wat PLU bijgekocht. Ik vind het maar bullish allemaal _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Gelukszoekr schreef op woensdag 7 december 2022 @ 12:56:
[Twitter]
Ik heb toch maar wat PLU bijgekocht. Ik vind het maar bullish allemaal _/-\o_
Misschien een domme vraag maar hoe koop ik precies PLU? (En zorg ik dat ze zichtbaar zijn voor Plutus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Tomba schreef op woensdag 7 december 2022 @ 13:05:
[...]

Misschien een domme vraag maar hoe koop ik precies PLU? (En zorg ik dat ze zichtbaar zijn voor Plutus)
Je kan ze kopen op bijvoorbeeld KuCoin, of Coinbase. Als je ze zichtbaar wilt maken voor Plutus, dan moet je ze verplaatsen naar een wallet van jezelf, en deze koppelen aan je Plutus account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Gelukszoekr schreef op woensdag 7 december 2022 @ 13:10:
[...]

Je kan ze kopen op bijvoorbeeld KuCoin, of Coinbase. Als je ze zichtbaar wilt maken voor Plutus, dan moet je ze verplaatsen naar een wallet van jezelf, en deze koppelen aan je Plutus account
Coinbase geeft bij mij aan dat het een ‘Markt waar alleen weergeven mogelijk is’ betreft;
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u8ug96FhO8PIXQzpD9J5iEzOBYs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QZfV0py650cmrLbDHb4vIME8.jpg?f=fotoalbum_large
KuCoin ben ik nog niet mee bekend, ga ik eens naar kijken dan…

KuCoin app geïnstalleerd, ik zie geen PLU?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ITdm8-u-OJ1uHaVizMHWgAjwT8U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lOyZ7FMmAwBj99Pu7nR1mkLR.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 20% gewijzigd door Tomba op 07-12-2022 13:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lucatoni
@Tomba Je kan ze direct via de app kopen. Volgens mij is dat de meest simpele methode. Wel eerst via metamask je wallet koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Net betaald bij mn lokale Appie. Was eerst niet mogelijk, nu gelukkig wel! Nu die andere pauper supermarkt nog die er naast zit, maar die hebben normaal al nooit hun zooi op orde, ben benieuwd hoe dat nu zal gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12:02
Tomba schreef op woensdag 7 december 2022 @ 13:14:
[...]

Coinbase geeft bij mij aan dat het een ‘Markt waar alleen weergeven mogelijk is’ betreft;

KuCoin app geïnstalleerd, ik zie geen PLU?
Ik kan hier zowel via coinbase als via kucoin gewoon PLU kopen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zo6B1mIohPLTrKdyPsmClEu0vsw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/j1wUK0LgMux3rZxhmvZ8vF01.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OzP3qt_kZJtjjDcS9z6-i-wTLbE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/fYhef3t1zzXeONnddpxjdOup.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
erik91 schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 21:17:
[...]

Hier blijft het ook op een bepaald bedrag staan. Sommige af- en bijboekingen zijn (nog) niet verwerkt. lthans, in het bedrag, ze zijn 'in het echt' wel gewoon verwerkt.
Zal vast binnenkort weer verholpen worden.

[ Voor 7% gewijzigd door anandus op 07-12-2022 14:35 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
Heb iets betaald met USD. Wisselkoers valt mee.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ka1ogbckIwrUhsjf8U_3t_HDopo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5Z1uOQK707UnPuhmv8KBEo9T.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melkislekker
Dacuuu schreef op woensdag 7 december 2022 @ 13:37:
Net betaald bij mn lokale Appie. Was eerst niet mogelijk, nu gelukkig wel! Nu die andere pauper supermarkt nog die er naast zit, maar die hebben normaal al nooit hun zooi op orde, ben benieuwd hoe dat nu zal gaan.
Kan je bij de Appie betalen met Mastercard/Visa dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
melkislekker schreef op woensdag 7 december 2022 @ 16:23:
[...]

Ja sinds een weekje nu wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melkislekker
Dacuuu schreef op woensdag 7 december 2022 @ 16:23:
[...]

Ja sinds een weekje nu wel.
Ik kijk nu op cardmapr en ik zie 3 locaties in Amsterdam, dus ben benieuwd of buiten Amsterdam dit veel vaker voorkomt.

https://cardmapr.nl/merken/albert-heijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
melkislekker schreef op woensdag 7 december 2022 @ 16:25:
[...]

Ik kijk nu op cardmapr en ik zie 3 locaties in Amsterdam, dus ben benieuwd of buiten Amsterdam dit veel vaker voorkomt.

Ja is nieuw, alles in NL gaat over..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Nu online
melkislekker schreef op woensdag 7 december 2022 @ 16:23:
[...]

Ja, met Mastercard Debit en Visa Debit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DvE
  • Laatst online: 10:10

DvE

ORA-00000

melkislekker schreef op woensdag 7 december 2022 @ 16:25:
[...]

Volgens mij is AH nog voor het einde van het jaar bezig alles om te zetten.
Den Haag, Rijswijk en Wateringen kan ik al betalen waar dit in Wateringen een week geleden nog niet kon. (Den Haag, Rijswijk ook eerder geprobeerd en die werkte toen ook nog niet)
Dus gewoon blijven proberen.
De cardmapr site is in ieder geval totaal niet bijgewerkt zo te zien.

[ Voor 10% gewijzigd door DvE op 07-12-2022 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Nu online
DvE schreef op woensdag 7 december 2022 @ 16:43:
[...]
Die site gaat ook niet over debitcards:
Ontdek met CardMapr alle hotspots in Nederland waar je kunt betalen met creditcards van American Express (AMEX), MasterCard en VISA.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DvE

DvE

ORA-00000

U123456 schreef op woensdag 7 december 2022 @ 19:45:
[...]
Die site gaat ook niet over debitcards:
[...]
My bad, maar we zitten dan ook in het plutus topic (debitcard) en achter de curve app kan je zowel credit als debitcards hangen.
Dit werd eerst niet geaccepteerd bij AH waar ik het heb kunnen proberen. Nu dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-07 06:31
Honselersdijk of naaldwijk ook toevallig geprobeerd??
Vorige week vrijdag in Honselersdijk nog niet
DvE schreef op woensdag 7 december 2022 @ 16:43:
[...]

Volgens mij is AH nog voor het einde van het jaar bezig alles om te zetten.
Den Haag, Rijswijk en Wateringen kan ik al betalen waar dit in Wateringen een week geleden nog niet kon. (Den Haag, Rijswijk ook eerder geprobeerd en die werkte toen ook nog niet)
Dus gewoon blijven proberen.

[ Voor 4% gewijzigd door Dazzie op 07-12-2022 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE

DvE

ORA-00000

Dazzie schreef op woensdag 7 december 2022 @ 21:56:
Honselersdijk of naaldwijk ook toevallig geprobeerd??
Vorige week vrijdag in Honselersdijk nog niet

[...]
Nee, beide locatie heb ik niet geprobeerd. Maar Wateringen werkte dus vorige week ook nog niet (expliciet geprobeerd nadat Den Haag wel werkte) en afgelopen woensdag dus wel.
Zou het gewoon blijven proberen want ik heb het idee dat het nu heel snel is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Zal maar niet direct panikeren maar mijn plutus card staat -4xx euro terwijl ik gisteren nog +20 stond. Er gaat dus weer iets mis, ik zal maar eerst wachten voor ik een ticket open, want dat duurt toch weken. Dat is het enige spijtige.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Waxxx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:03
Ik ben aan het kijken om Plutus te gaan gebruiken i.c.m. Curve.
Het gros van de boodschappen doe ik nl. bij de Lidl.

Is dan de volgende manier om te beginnen het handigst?

Curve (black) aanvragen
Plutus Everyday aanvragen
Perks selecteren
Saldo op Plutus zetten via Curve
Betalen in de winkel met Curve kaart (telefoon zonder NFC)

Heb het topic gelezen maar het was mij nog niet geheel duidelijk, vandaar de vraag,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

A-Waxxx schreef op donderdag 8 december 2022 @ 12:06:

Curve (black) aanvragen
Perks selecteren

Heb het topic gelezen maar het was mij nog niet geheel duidelijk, vandaar de vraag,
Je Plutus kaart kun je ook direct gebruiken bij de Lidl, hoeft niet perse via Curve (maar dat is wel mogelijk). Saldo naar Plutus overzetten kan volgens mij niet via Curve, maar gewoon via IBAN overboeking.

Overigens weet ik niet hoe Plutus omgaat met Lidl transacties via Curve, of ze op basis van de omschrijving kunnen zien of het een Perk-transactie is, maar dat weet iemand hier wellicht.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Gister kon er bij de lokale AH hier ook lekker al met de Curve-kaart worden betaald, dus dat is weer een mooie meevaller :) Next up: de lokale groentenboer die zo te zien een nieuwe terminal heeft staan :P

Lukt me al enkele dagen om bedragen tussen de 30-250 euro in delen van 10 euro direct over te zetten naar de kaart, volgende keer als het minder haast heeft weer een groter bedrag proberen :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:43
na veel mailen met Plutus klantenservice boden ze zelf aan om mijn account te verwijderen en opnieuw aan te vragen. echter wacht ik hier mee want klantenservice zei ook dat ze zeer waarschijnlijk in deze aankomende dagen opgelost te hebben. aangezien ik al 7 maanden wacht maken deze paar dagen ook niet uit :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swbr
  • Laatst online: 12:39
Ypho schreef op donderdag 8 december 2022 @ 12:10:
[...]

Je Plutus kaart kun je ook direct gebruiken bij de Lidl, hoeft niet perse via Curve (maar dat is wel mogelijk). Saldo naar Plutus overzetten kan volgens mij niet via Curve, maar gewoon via IBAN overboeking.

Overigens weet ik niet hoe Plutus omgaat met Lidl transacties via Curve, of ze op basis van de omschrijving kunnen zien of het een Perk-transactie is, maar dat weet iemand hier wellicht.
Laatst met Curve betaald bij Lidl, daarna GBIT gedaan van m'n 'echte' cc naar Plutus, netjes de perk reward gekregen.

If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

swbr schreef op donderdag 8 december 2022 @ 12:19:
[...]
Laatst met Curve betaald bij Lidl, daarna GBIT gedaan van m'n 'echte' cc naar Plutus, netjes de perk reward gekregen.
Nice, goed om te weten. Ik heb nu meerdere pasjes altijd bij me, maar met alleen Curve moet het dus ook te doen zijn. Scheelt weer aan plastic meezeulen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Curve (black) aanvragen
Perks selecteren

Ik zou wachten met Curve Black tot de Plutus creditcard binnen is dan kun je direct de Curve perk scoren ;) (Ik deed dat niet en heb de eerste 9,99 niet in PLU gekregen)

NB betalen met Plutus werkt bij mij ook op veel plaatsen, o.a. Lidl en onze lokale bakker. Curve gebruik ik vooral omdat geld op je Plutus Card somsd wat bewerkelijk is (ik doe dan een GBIT nadat het geld aangekomen is op de Plutus card)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr

Curve (black) aanvragen
Perks selecteren

Als je Curve Black doet, kan je 3 retailers kiezen waarop je 1% cashback krijgt. Moet je kijken bij Curve Cash kaart en dan tandwiel icoontje eronder. Je kan Lidl hier kiezen.
Bij Plutus krijg je 3% cashback als je daar Lidl kiest als perk. Totaal verdien je dan 4% cashback.

Saldo zet je over van je bank naar IBAN van Plutus en dan je Plutus kaart topuppen.
Je kan met de Curve kaart gewoon betalen bij de betaalautomaat in de Lidl. Ik heb dat onlangs gedaan met nieuwe kaart. Wel in de betaalautomaat gestoken en pincode gebruikt. Contactloos betalen nog niet geprobeerd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:01
Niann-Tsyr schreef op donderdag 8 december 2022 @ 12:37:
[...]

Als je Curve Black doet, kan je 3 retailers kiezen waarop je 1% cashback krijgt. Moet je kijken bij Curve Cash kaart en dan tandwiel icoontje eronder. Je kan Lidl hier kiezen.
Bij Plutus krijg je 3% cashback als je daar Lidl kiest als perk. Totaal verdien je dan 4% cashback.

Saldo zet je over van je bank naar IBAN van Plutus en dan je Plutus kaart topuppen.
Je kan met de Curve kaart gewoon betalen bij de betaalautomaat in de Lidl. Ik heb dat onlangs gedaan met nieuwe kaart. Wel in de betaalautomaat gestoken en pincode gebruikt. Contactloos betalen nog niet geprobeerd.
Yup. Onder retailers heb ik Lidl, AH en shell gekozen. Maandelijks gaat hier het meeste geld heen. Stake plus curve toch 5% cashback :)

Ohja. Lidl mag je ook altijd bij pinnen. Handig als je gaat stappen en contant nodig hebt. Krijg je alvast cashback over je cash :)

[ Voor 7% gewijzigd door Pukson op 08-12-2022 12:43 ]

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjkmemo8
  • Laatst online: 22-06 01:14
2Dutch schreef op donderdag 8 december 2022 @ 12:12:
Gister kon er bij de lokale AH hier ook lekker al met de Curve-kaart worden betaald, dus dat is weer een mooie meevaller :) Next up: de lokale groentenboer die zo te zien een nieuwe terminal heeft staan :P

Lukt me al enkele dagen om bedragen tussen de 30-250 euro in delen van 10 euro direct over te zetten naar de kaart, volgende keer als het minder haast heeft weer een groter bedrag proberen :)
Laatst 3000 euro was instant op plutus, alleen de topup duurde een etmaal :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjkmemo8
  • Laatst online: 22-06 01:14
Niann-Tsyr schreef op donderdag 8 december 2022 @ 12:37:
[...]

Je krijgt altijd 3 procent ongeacht of het wel of niet een PERK is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

bjkmemo8 schreef op donderdag 8 december 2022 @ 13:19:
[...]

Je krijgt altijd 3 procent ongeacht of het wel of niet een PERK is.
Correct, de eerste 10 euro krijg je volledig en de rest 3% (of meer als je staked ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-07 15:34
Hallo,

Ben nu ook al 1,5 maand de Plutus kaart ingebruik met name bij de Aldi, maar hoe kan je zien hoeveel PLU je hebt?
Wanneer ik inlog op de desktop, zie ik telkens dat mijn wallet Disconnected is. Zou dat hiermee te maken hebben? Heb BTW MetaMask hieraan gekoppeld.

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Pagina: 1 ... 19 ... 95 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.