Toon posts:

Plutus.it - Crypto Visa kaart

Pagina: 1 ... 18 ... 26 Laatste
Acties:

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-01 05:08
PHPResource schreef op maandag 2 mei 2022 @ 10:31:
Leuk hoor guys. Maar dit eindigt net als CDC in een flinke mineur. En kom nou niet vertellen dat zij een ander verdienmodel hebben. Gratis geld bestaat niet.
ja dat houdt mij ook tegen. Het klinkt iets te goed.
Op zich is er niet snel een man overboord want het is een extra maar de volatiliteit van crypto en het feit dat de bonus 45 dagen vaststaat kan maken dat alles voor niets is geweest.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
PHPResource schreef op maandag 2 mei 2022 @ 10:31:
Leuk hoor guys. Maar dit eindigt net als CDC in een flinke mineur. En kom nou niet vertellen dat zij een ander verdienmodel hebben. Gratis geld bestaat niet.
O ja hoor gratis geld genoeg, maar je moet het maar net zien te liggen. :9

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Is het ook mogelijk om in de app je coins naar Metamask over te maken? Het is hier gekoppeld maar zie geen optie hiervoor. In de browser weer wel maar daar heb ik geen Metamask gekoppeld..

• Niann-Tsyr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:46
Deveon schreef op maandag 28 november 2022 @ 15:49:
Is het ook mogelijk om in de app je coins naar Metamask over te maken? Het is hier gekoppeld maar zie geen optie hiervoor. In de browser weer wel maar daar heb ik geen Metamask gekoppeld..
App heeft beperkte functies, dus je zal toch de browser extensie van Metamask moeten proberen.

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:01
Deveon schreef op maandag 28 november 2022 @ 15:49:
Wanneer je via de app Plutus koopt, dan komen ze direct in je wallet. Uiteraard moet je wel je Metamask gekoppeld hebben.

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:23
icecreamfarmer schreef op maandag 28 november 2022 @ 15:20:
[...]

Op zich is er niet snel een man overboord want het is een extra maar de volatiliteit van crypto en het feit dat de bonus 45 dagen vaststaat kan maken dat alles voor niets is geweest.
Mja ik ben er ondanks m'n kritische eerste post toch in meegegaan en heeft tot nu toe wel gratis euro's opgeleverd dus op zich niet verkeerd

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:13
icecreamfarmer schreef op maandag 28 november 2022 @ 15:20:
[...]
Het verschil met CDC is dat je bij plutus er 0 euro in stopt en gewoon 3% plutus krijgt. Je kunt plutus verkopen (zonder metamask) voor euros na 45 dagen. Stel je geeft 300 euro uit en plutus staat 9 euro. Dan krijg je 3% van 300 -> 9 euro aan Plutus waarde. Na 45 dagen daalt Plutus met 50% dan krijg je nog 4.50 euro terug. Dan heb je 1.5% winst, snap het probleem niet zo.
Geef je nu weer 300 euro uit dan krijg je 2x zoveel plutus munten (door waardedaling) maar nog steeds waarde 9 euro.
Het risico voor mij zit erin dat je euros op je plutus kaart zet en plutus failliet gaat dat je die euros kwijt bent. Maar ik heb al 600 euro aan plutus verkocht (7maanden tijd) dus verlies lijden wordt moeilijk.

[Voor 12% gewijzigd door enermax op 28-11-2022 19:54]

• enermax
Gratis geld bestaat wel, alleen je moet het willen vinden. Vandaag een laptop gekocht bij alternate. uitvoering: ASUS TUF Gaming A15 FA506ICB-HN119W

Bij Shopbuddies 3% terug gekregen en met Curve met "echte credit kaart" betaalt. Als morgen de laptop geleverd wordt zet ik de betaling om naar Plutus voor nog eens 3% korting. In totaal betaal ik ~664 ipv 699.

Als ik een laptop bij Media markt had gehaald. Had ik Plutus 3% + 1% Curve + 3% (Scoupy/shopbuddies) kunnen doen.
Dell -> 3% Plutus + 6% (Scoupy/shopbuddies) enz.

[Voor 27% gewijzigd door enermax op 28-11-2022 20:15]

• VincentAbee
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21-01 11:51
Vandaag laatste dag voor 30 dollar sign up reward

• icecreamfarmer
VincentAbee schreef op maandag 28 november 2022 @ 20:37:
Vandaag laatste dag voor 30 dollar sign up reward
Hoe en waar?

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:16
Wat is nu het grote voordeel van plutus eigenlijk als je geen crypto hebt? is het de cashback of hoe moet ik dat zien?

• icecreamfarmer
Heb een account aangemaakt. Heb je perse een crypto wallet nodig of niet?

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
enermax schreef op maandag 28 november 2022 @ 19:48:
[...]
Het risico voor mij zit erin dat je euros op je plutus kaart zet en plutus failliet gaat dat je die euros kwijt bent.
Als je Curve met GBIT gebruikt heb je ook dat probleem niet echt, gelukkig.
Zodra het geld op de Plutus-CC staat is het weer foetsie.

Tenzij ze nét failliet gaan op het moment dat je er even geld op gezet hebt :+

[Voor 19% gewijzigd door anandus op 28-11-2022 22:16]

• icecreamfarmer

• Gravano
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 19:41
Ik lees online bij een uitleg van Plutus kaarten dat je alleen de 3% cashback krijgt als je geld/Crypto/Plu staked (dus vast zet)
Dus als ik een gratis account aanmaak en de kaart heb ontvangen, dan moet ik geld staken om de 3% casback op aankopen te kunnen krijgen?

Hoeveel omgerekend in euro's moet je staken voor de gratis account en 3% cashback plus 1 Perk?

• Niann-Tsyr
Gravano schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 00:59:
Ik lees online bij een uitleg van Plutus kaarten dat je alleen de 3% cashback krijgt als je geld/Crypto/Plu staked (dus vast zet)
Dus als ik een gratis account aanmaak en de kaart heb ontvangen, dan moet ik geld staken om de 3% casback op aankopen te kunnen krijgen?

Hoeveel omgerekend in euro's moet je staken voor de gratis account en 3% cashback plus 1 Perk?

[Afbeelding]
Lees ff de openingspost van TS door svp. Bij Starter account krijg je al 3% cashback zonder staking.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online

Kol Nedra

don't trust, verify

weet iemand hoelang het duurt voordat deze veranderd in "card lost"?

mijn gevoel zegt dat er al ruim 1 maand verstreken is

the bull charges

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:56

knakworst

Get Dilberted!

Kol Nedra schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 10:44:
[Afbeelding]

Ik zou toch lekker hi aanvragen, die plutus krijg je nooit meer.

• Dacuuu
  • Nu online

[Afbeelding]
Onzin. Je krijgt gewoon cb ook al stake je niet.

• Kol Nedra
  • Nu online

Kol Nedra

don't trust, verify

knakworst schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 10:50:
[...]

Ik zou toch lekker hi aanvragen, die plutus krijg je nooit meer.
zijn die kaarten er al?

the bull charges

• Roellie80
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:46
Kol Nedra schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 10:44:
[Afbeelding]

Dit is een bug. Nieuw ticket aanmaken met dit in de screenshot.

Trouwens, Borja, hoofd-support gaat 2x per week op Discord livesessies houden om support te geven, misschien kan je je hiervoor opgeven

₿itcoin, a weapon of mass disruption

• Roellie80

[Afbeelding]
Ik weet niet waar je dit vandaan hebt maar het is onjuist. Er bestaat geen staking van PLU

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20:06

Domino

Wen ADA moon??

Roellie80 schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 13:33:
[...]

Ik weet niet waar je dit vandaan hebt maar het is onjuist. Er bestaat geen staking van PLU
Dat is natuurlijk niet (helemaal) waar, je kan PLU staken voor een hogere tier. Ze noemen het zelf ook staking: https://support.plutus.it...LU-for-additional-rewards

Het staat niet gelocked, en je kan het dus ten alle tijden wisselen naar fiat (ten koste van je tier).
Zou jij moeten weten ouwe GOAT ;)

An IPv6 packet walks into a bar. Nobody talks to him. pvoutput

• Roellie80
Domino schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 14:15:
[...]

Dat is natuurlijk niet (helemaal) waar, je kan PLU staken voor een hogere tier. Ze noemen het zelf ook staking: https://support.plutus.it...LU-for-additional-rewards

Het staat niet gelocked, en je kan het dus ten alle tijden wisselen naar fiat (ten koste van je tier).
Zou jij moeten weten ouwe GOAT ;)
Ja, oke, touche. Maar je krijg geen rendament op de tokens, en het staat ook niet vast

• Roellie80
Dit zijn trouwens wel gouden dagen hier hoor, bijna 90 PLU harken :P

• Dacuuu
  • Nu online
Roellie80 schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 14:30:
Dit zijn trouwens wel gouden dagen hier hoor, bijna 90 PLU harken :P

[Afbeelding]
Lol wat is die 2x €4k dan, je hyptheek?

• Roellie80
Dacuuu schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 15:06:
[...]

Lol wat is die 2x €4k dan, je hyptheek?
Schilder. Ik heb m wel verteld dat ik z'n factuur in 2 delen zou betalen, vanwege de limieten dus :P

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Roellie80 schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 15:22:
[...]

Schilder. Ik heb m wel verteld dat ik z'n factuur in 2 delen zou betalen, vanwege de limieten dus :P
Is echt wel alleen interessant als je zoals jij een dikke bult PLU hebt 'gestaked'. Met 3% cashback kan dat de moeite niet zijn. (BIllhop vraagt immers 2.95% van het bedrag dus krijg je effectief maar 0,05%)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• Roellie80
Tomba schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 15:26:
[...]

Is echt wel alleen interessant als je zoals jij een dikke bult PLU hebt 'gestaked'. Met 3% cashback kan dat de moeite niet zijn. (BIllhop vraagt immers 2.95% van het bedrag dus krijg je effectief maar 0,05%)
Zeker. Helemaal mee eens. Maar ik ben ook ergens begonnen. En ik zeg al jaren tegen iedereen die het wilt horen dat je alles en je moeder met zo'n kaart moet betalen. Dan krijg je vanzelf meer cashback

• Rubert
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:02
MadMess schreef op maandag 28 november 2022 @ 13:26:
Inmiddels nog steeds aan het wachten op een top up van 22 november. Ticket bij support ingeschoten, schijnbaar is er vorige week iets mis gegaan en ze hopen dat het deze week weer opgelost word, ben benieuwd.

De instant top up gaat bij mij alleen goed op de 21ste minuut in de ochtenduren.
Support response tijd is ook random? Ik wacht al 2 weken op een reactie.

• StiwenJ
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 31-01 22:58
Zie ik het nou goed of ligt het aan mij?
Volgens mij kan een ieder nu “kosteloos” (mits perk geselecteerd) upgraden naar Curve Metal.
Een Curve Metal subscription kost nu €7,49 p/m en we krijgen (in PLU) tot €10 euro vergoed.

• Jaerock
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
StiwenJ schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 17:47:
Zie ik het nou goed of ligt het aan mij?
Volgens mij kan een ieder nu “kosteloos” (mits perk geselecteerd) upgraden naar Curve Metal.
Een Curve Metal subscription kost nu €7,49 p/m en we krijgen (in PLU) tot €10 euro vergoed.
3 maanden korting, minimaal 6 maanden abbo

• Kol Nedra
  • Nu online

Kol Nedra

don't trust, verify

wauw na lang wachten opeens antwoord:

nou ben benieuwd....

the bull charges

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:45
Roellie80 schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 15:22:
[...]

Met 50 PLU voor deze maand op de teller vind ik jouw casus leuk om ook te kunnen doen gezien onze nieuwbouwwoning. Hoe heb je de schilder betaald, zijn pinautomaat was geschikt voor creditcard of?

• Roellie80
Kol Nedra schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 19:37:
wauw na lang wachten opeens antwoord:

[Afbeelding]

nou ben benieuwd....
Ik had dezelfde bug. Ik heb aangedrongen om m'n account te deleten. Dat duurde een week. Daarna opnieuw begonnen en een week later kon ik weer aan de gang. Ik zou daar op aandringen

• Roellie80
lubbertkramer schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 20:28:
[...]

Met 50 PLU voor deze maand op de teller vind ik jouw casus leuk om ook te kunnen doen gezien onze nieuwbouwwoning. Hoe heb je de schilder betaald, zijn pinautomaat was geschikt voor creditcard of?
Helaas. Ik gebruik Billhop. En dat is pas interessant vanaf wat meer cashback omdat je eerst 3% extra moet betalen voor deze dienst

• lubbertkramer
Roellie80 schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 20:33:
[...]

Helaas. Ik gebruik Billhop. En dat is pas interessant vanaf wat meer cashback omdat je eerst 3% extra moet betalen voor deze dienst
Ik ga het even bekijken want nu net een factuur van 25k van de bouwer binnengekregen vanwege gereed komen van het stuc- en spackwerk (betaling begin dec) en komen nog 2 facturen aan naast die van de keuken, twee badkamers, gietvloeren en meer. Ik denk dat ik die 3% er dan wel uithaal, en anders even beetje bij staken om 250 PLU aan te tikken. Om deze reden heb ik ook Plutus Premium om tot 22k te kunnen gaan, jammer dat daarboven dan geen PLU meer geeft :P

[Voor 4% gewijzigd door lubbertkramer op 29-11-2022 20:55]

• Tomba

Tomba

lubbertkramer schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 20:50:
[...]

Ik ga het even bekijken want nu net een factuur van 25k van de bouwer binnengekregen vanwege gereed komen van het stuc- en spackwerk (betaling begin dec) en komen nog 2 facturen aan naast die van de keuken, twee badkamers, gietvloeren en meer. Ik denk dat ik die 3% er dan wel uithaal, en anders even beetje bij staken om 250 PLU aan te tikken. Om deze reden heb ik ook Plutus Premium om tot 22k te kunnen gaan, jammer dat daarboven dan geen PLU meer geeft :P
Billhopp kost je 2,95% dus dan wordt de prijs 25737,50€
0,05% van 22000,00 is 11,00€, heb je de 14,95 die je voor Premium uit moet geven er bijna uit.
Vwb staken
250 PLU kosten je zo’n 2000€, dan krijg je 1,05% over die 22k dus 231,00€ in PLU.
500 PLU kosten je zo’n 4000€, dan krijg je 2,05% dus 451,00€ in PLU.
1000 PLU kosten je zo’n 8000€, dan krijg je 3,05% dus 671,00€ in PLU.
2000 PLU kosten je zo’n 16500€, dan krijg je 5,05% das 1111,00€ in PLU.

Aan jou de keuze of t de moeite is ;)

• Roellie80
Net PLU de revu laten passeren bij Doopiecash @50:00
Het is natuurlijk ook een shitcoin om te traden haha

• Niann-Tsyr
Ik deed vandaag net na de middag weer een topup, maar deze is ook nog niet aangekomen. Ik heb ook de aanwijzingen gevolgd van de mensen die aangaven dat zij het tussen .48 en .49 van het uur deden.

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 20:04
Niann-Tsyr schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 22:43:
Ik deed vandaag net na de middag weer een topup, maar deze is ook nog niet aangekomen. Ik heb ook de aanwijzingen gevolgd van de mensen die aangaven dat zij het tussen .48 en .49 van het uur deden.
Standaar 24 u per transactie, funds naar plutus en dan nog eens 24u top up op kaart.

Gebruik curve met gbit, geen probleem en je harkt nog eens enkele % binnen via curve. Win-win

• Dacuuu
  • Nu online
Even een reminder, een transactie duurt vrijwel altijd 1 dag. Als je vandaag bijv naar de Lidl gaat, loop je je 100% cashback van deze maand mis omdat de transactie morgen pas rond is.

Betaal geen perks op de laatste dag van de maand.

• Niann-Tsyr
Masstje schreef op woensdag 30 november 2022 @ 09:11:
[...]

Standaar 24 u per transactie, funds naar plutus en dan nog eens 24u top up op kaart.

Gebruik curve met gbit, geen probleem en je harkt nog eens enkele % binnen via curve. Win-win
De voorgaande keren duurde het langer dan 24 uur. Dus zo standaard is het niet.

• GmR
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:31
Dacuuu schreef op woensdag 30 november 2022 @ 09:15:
Even een reminder, een transactie duurt vrijwel altijd 1 dag. Als je vandaag bijv naar de Lidl gaat, loop je je 100% cashback van deze maand mis omdat de transactie morgen pas rond is.

Betaal geen perks op de laatste dag van de maand.
Het is dmv een ticket dan alsnog wel te regelen, maar voorkomen is makkelijker inderdaad :)

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 19:46
GmR schreef op woensdag 30 november 2022 @ 10:14:
[...]

Het is dmv een ticket dan alsnog wel te regelen, maar voorkomen is makkelijker inderdaad :)
Is dit dan te ondervangen met Curve of werkt dat niet?

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:58
PLU -> EUR@card withdrawal vraagje:
Op de website kun je via Pluton -> Transactions -> Withdrawals zien wat de intentie is van een withdrawal, maar waar kan ik zien of een bepaalde withdrawal ook daadwerkelijk op m'n card is bijgeschreven?

• lubbertkramer
Tomba schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 21:16:
[...]

Billhopp kost je 2,95% dus dan wordt de prijs 25737,50€
0,05% van 22000,00 is 11,00€, heb je de 14,95 die je voor Premium uit moet geven er bijna uit.
Vwb staken
250 PLU kosten je zo’n 2000€, dan krijg je 1,05% over die 22k dus 231,00€ in PLU.
500 PLU kosten je zo’n 4000€, dan krijg je 2,05% dus 451,00€ in PLU.
1000 PLU kosten je zo’n 8000€, dan krijg je 3,05% dus 671,00€ in PLU.
2000 PLU kosten je zo’n 16500€, dan krijg je 5,05% das 1111,00€ in PLU.

Aan jou de keuze of t de moeite is ;)
op die ene factuur van de bouwer van 22000 niet maar als ik kijk dat ik nog een 250000 euro moet betalen aan de bouwer, keuken, vloeren, badkamers e.d. tot en met eind maart/april dan tikt zelfs 0,05%/1,05% aan op een max uitgave van 22500 per maand bij Plutus. Dat maakt Billhop toch wel zeer interessant om te gebruiken voor deze facturen. Bij reward level van 250PLU steek ik dan een krappe 1000 euro in de zak :) Maand november zit ik al hoog door black friday aankopen voor de woning maar de bouwfactuur hoeft pas december betaald te worden _/-\o_

Vraag is durf ik het aan om ineens 22000 naar Plutus te sturen, ondanks dat ik afgelopen maand ook een 12000 erheen gestuurd heb maar dan steeds in deel overboekingen verschillend van 500-2000 euro

https://tweakers.net/i/xbq3Oy9-3-uV-H9brbZcnmjPJdg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bjETybY9A6P5KszdycG8Fp4E.png?f=fotoalbum_large

Kijkend naar de max over de komende 4 maanden:
0,05% over max van 90000 (4 x 22.500 i.p.v. 250.000) = 45 euro = +- 5PLU
1,05% over max van 90000 (4 x 22.500 i.p.v. 250.000) = 945 euro = +- 105PLU
2,05% over max van 90000 (4 x 22.500 i.p.v. 250.000) = 1845 euro = +- 205 PLU
3,05% over max van 90000 (4 x 22.500 i.p.v. 250.000) = 2745 euro = +- 305PLU
5,05% over max van 90000 (4 x 22.500 i.p.v. 250.000) = 4545 euro = +- 505PLU

Vraag:
Wederhelft heeft nu ook een Plutus kaart, weet iemand of we hier dezelfde metamask wallet aan kunnen koppelen voor stakingslevel dan zouden we een limiet hebben van 45000 met gedeelde staking (haar PLU kaart is nieuw die van mij nu een maand oud met +- 50 PLU onderweg) ? :9

[Voor 8% gewijzigd door lubbertkramer op 30-11-2022 16:06]

• Domino

Domino

Wen ADA moon??

lubbertkramer schreef op woensdag 30 november 2022 @ 15:53:
[...]

Vraag:
Wederhelft heeft nu ook een Plutus kaart, weet iemand of we hier dezelfde metamask wallet aan kunnen koppelen voor stakingslevel dan zouden we een limiet hebben van 45000 met gedeelde staking (haar PLU kaart is nieuw die van mij nu een maand oud met +- 50 PLU onderweg) ? :9
Nee, dat kan niet. Plutus herkent het adres.
Ik had datzelfde geintje ook al bedacht.

• Dacuuu
  • Nu online
Domino schreef op woensdag 30 november 2022 @ 16:29:
[...]

Hoelang heb je nog voordeel als je je wallet disconnect? :+

• Domino

Domino

Wen ADA moon??

Dacuuu schreef op woensdag 30 november 2022 @ 16:30:
[...]

Hoelang heb je nog voordeel als je je wallet disconnect? :+
Zover heb ik het niet doorgezet, maar ik denk 24h max.
Ik dacht eens gehoord/gelezen te hebben dat ze elke 24h de balans opvragen van de geconnecteerde wallets.
Die moeite zou ik jezelf besparen, het is ook redelijk makkelijk te detecteren door Plutus denk ik.

• Dacuuu
  • Nu online
Domino schreef op woensdag 30 november 2022 @ 16:47:
[...]

Zover heb ik het niet doorgezet, maar ik denk 24h max.
Ik dacht eens gehoord/gelezen te hebben dat ze elke 24h de balans opvragen van de geconnecteerde wallets.
Die moeite zou ik jezelf besparen, het is ook redelijk makkelijk te detecteren door Plutus denk ik.
Ach ik stake niet, maar vind het wel leuk altijd om zulke flaws te onderzoeken. :P

• Tomba

Tomba

lubbertkramer schreef op woensdag 30 november 2022 @ 15:53:
[...]

op die ene factuur van de bouwer van 22000 niet maar als ik kijk dat ik nog een 250000 euro moet betalen aan de bouwer, keuken, vloeren, badkamers e.d. tot en met eind maart/april dan tikt zelfs 0,05%/1,05% aan op een max uitgave van 22500 per maand bij Plutus. Dat maakt Billhop toch wel zeer interessant om te gebruiken voor deze facturen. Bij reward level van 250PLU steek ik dan een krappe 1000 euro in de zak :) Maand november zit ik al hoog door black friday aankopen voor de woning maar de bouwfactuur hoeft pas december betaald te worden _/-\o_

Vraag is durf ik het aan om ineens 22000 naar Plutus te sturen, ondanks dat ik afgelopen maand ook een 12000 erheen gestuurd heb maar dan steeds in deel overboekingen verschillend van 500-2000 euro

[Afbeelding]

Kijkend naar de max over de komende 4 maanden:
0,05% over max van 90000 (4 x 22.500 i.p.v. 250.000) = 45 euro = +- 5PLU
1,05% over max van 90000 (4 x 22.500 i.p.v. 250.000) = 945 euro = +- 105PLU
2,05% over max van 90000 (4 x 22.500 i.p.v. 250.000) = 1845 euro = +- 205 PLU
3,05% over max van 90000 (4 x 22.500 i.p.v. 250.000) = 2745 euro = +- 305PLU
5,05% over max van 90000 (4 x 22.500 i.p.v. 250.000) = 4545 euro = +- 505PLU

Vraag:
Hou er wel rekening mee dat je die 2.95% van billhop wel gewoon af moet rekenen hè! Op 250.000€ heb je het dan over 6250€ die je aan Billhop moet betalen en je krijgt er PLU voor terug die én 45 dagen vaststaat en zomaar helemaal kan imploderen qua waarde in de tussentijd. Op 90000€ is het nog altijd een niet misse 2655€ dus je moet al minimaal 1000 PLU (ook nog eens 8000€ out of pocket) staken om billhop terug te verdienen.
Overigens bizar die bedragen die jij uitgeeft, das een budget waar de meeste mensen alleen van kunnen dromen ;) 12000€ aan creditcard in 1 maand…mind blown… daar kom ik in een jaar net aan.

• TobiasdePagter
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18:45
Is er iemand die het volgende weet? Zijn er zorgverzekeringen die niet met een automatische incasso werken? Uiteindelijk zou het een mooie korting zijn als ik dit met mijn Plutus-kaart kan betalen.

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
TobiasdePagter schreef op woensdag 30 november 2022 @ 18:33:
Is er iemand die het volgende weet? Zijn er zorgverzekeringen die niet met een automatische incasso werken? Uiteindelijk zou het een mooie korting zijn als ik dit met mijn Plutus-kaart kan betalen.
In principe kun je altijd je premie handmatig overmaken naar de verzekeraar, net als de andere kosten.
Mochten ze toch automatische incasso vereisen, dan doe je dat met met je gebruikelijke rekening hiervoor, maar blokkeer of storneer je uiteindelijk de incasso en zul je wel een betaalverzoek krijgen die je dan weer handmatig kunt overmaken ( met eventueel een andere rekening )

📈 Voordelig, eenvoudig & gespreid beleggen in aandelen 💸

• lubbertkramer
Domino schreef op woensdag 30 november 2022 @ 16:29:
[...]

Jammer maar begrijpelijk :P
Tomba schreef op woensdag 30 november 2022 @ 17:57:
[...]

Hou er wel rekening mee dat je die 2.95% van billhop wel gewoon af moet rekenen hè! Op 250.000€ heb je het dan over 6250€ die je aan Billhop moet betalen en je krijgt er PLU voor terug die én 45 dagen vaststaat en zomaar helemaal kan imploderen qua waarde in de tussentijd. Op 90000€ is het nog altijd een niet misse 2655€ dus je moet al minimaal 1000 PLU (ook nog eens 8000€ out of pocket) staken om billhop terug te verdienen.
Overigens bizar die bedragen die jij uitgeeft, das een budget waar de meeste mensen alleen van kunnen dromen ;) 12000€ aan creditcard in 1 maand…mind blown… daar kom ik in een jaar net aan.
Wat ik aan Billhop moet betalen is 2655 over 90000 want meer via Billhop doen is niet logisch aangezien ik daar geen PLU over krijg. Je mag max 22500 uitgeven waar je PLU over krijgt per maand met Plutus Premium. Gelukkig kun je gewoon rekeningen splitten en heb ik dat ook al eerder moeten doen met de rekening van de bouwer van 55K die het limiet van de Rabobank raakte per overboeking voor consumenten.

Hierdoor past mijn beeld van wat ik in mijn eerdere post deed waar ik uitga van geen staking en door 0,05% (3.00-2.95) een 45 euro winst pak (2700 Plutus - 2655 kosten billhop over 90000 uitgaven). Even naar 250PLU stakingslevel en dat levert al 945 euro op als winst (3600 Plutus - 2655 kosten billhop over 90000 uitgaven). Uiteraard kan de waarde schommelen maar dat is met alle Crypto munten, dan gewoon HODL en hopen op betere tijden en altijd met geld doen wat je dus kan missen. 2655 extra uitgeven om net geen 1000 winst te maken is prima te doen.

Als je het bekijkt valt het wel mee. In die 12K zitten ook normale uitgaven naar streamingdiensten of zaken die we gewoon maandelijks kopen bijvoorbeeld de jus bij de Aldi. Helaas is onze grootste kostenpost AH nog niet om naar Mastercard/Visa anders was die nog leuker via Curve -> Plutus op een bedrag van +-1000 per maand.

Verder toevallig kaarten gekocht voor de familie(waarvan maar 2 voor onszelf voor Aida. Daarnaast sparen we maandelijks voor Black Friday, dit jaar stond onder andere een nieuwe warmtepompdroger op de aankopenlijst naast kerstcadeautjes zoals Airpods Pro 2 of een iPhone voor onze dochter die na de zomer naar de middelbare school gaat. Tel daar aankopen voor de woning bij op zoals alle buiten- binnenlampen en spotjes van Hue, (foto)behang, verf, ikea en andere zaken voor de nieuwe woning dan valt het onder de streep wel mee die 12K in een maand.

Deze bedragen zullen vooral tot maart/april aanhouden en dan afzakken mits ik Billhop niet ga gebruiken voor de facturen zoals die van de keuken, badkamers, velux dakserre, gietvloeren, rolluiken, tuin en wat meer nog in de planning staat.

[Voor 4% gewijzigd door lubbertkramer op 30-11-2022 19:04]

• Tomba

Tomba

lubbertkramer schreef op woensdag 30 november 2022 @ 19:03:
[...]

Wat ik aan Billhop moet betalen is 2655 over 90000 want meer via Billhop doen is niet logisch aangezien ik daar geen PLU over krijg. Je mag max 22500 uitgeven waar je PLU over krijgt per maand met Plutus Premium. Gelukkig kun je gewoon rekeningen splitten en heb ik dat ook al eerder moeten doen met de rekening van de bouwer van 55K die het limiet van de Rabobank raakte per overboeking voor consumenten.

Hierdoor past mijn beeld van wat ik in mijn eerdere post deed waar ik uitga van geen staking en door 0,05% (3.00-2.95) een 45 euro winst pak (2700 Plutus - 2655 kosten billhop over 90000 uitgaven). Even naar 250PLU stakingslevel en dat levert al 945 euro op als winst (3600 Plutus - 2655 kosten billhop over 90000 uitgaven). Uiteraard kan de waarde schommelen maar dat is met alle Crypto munten, dan gewoon HODL en hopen op betere tijden en altijd met geld doen wat je dus kan missen. 2655 extra uitgeven om net geen 1000 winst te maken is prima te doen.
[…]
Ah zo je had zelf de kosten van Billhop er al af gehaald, dan klinkt het al wat beter :) Zelf niet goed nagerekend excuses.

Neemt niet weg dat je 2655€ extra uitgeven prima te doen noemt voor mij betekent dat je niet slecht boert :)
[...]

[
Als je het bekijkt valt het wel mee. In die 12K zitten ook normale uitgaven naar streamingdiensten of zaken die we gewoon maandelijks kopen bijvoorbeeld de jus bij de Aldi. Helaas is onze grootste kostenpost AH nog niet om naar Mastercard/Visa anders was die nog leuker via Curve -> Plutus op een bedrag van +-1000 per maand.

Verder toevallig kaarten gekocht voor de familie(waarvan maar 2 voor onszelf voor Aida. Daarnaast sparen we maandelijks voor Black Friday, dit jaar stond onder andere een nieuwe warmtepompdroger op de aankopenlijst naast kerstcadeautjes zoals Airpods Pro 2 of een iPhone voor onze dochter die na de zomer naar de middelbare school gaat. Tel daar aankopen voor de woning bij op zoals alle buiten- binnenlampen en spotjes van Hue, (foto)behang, verf, ikea en andere zaken voor de nieuwe woning dan valt het onder de streep wel mee die 12K in een maand.
12.000€ vind ik toch echt extreem veel :p Jij en ik leven duidelijk een ander leven ;)

• Niann-Tsyr
[...]

Je kan bij aantal AH betalen. Ik vond deze info op hun site. Is alleen handig helaas als je in Amsterdam woont of vlakbij een treinstation met een AH to go.

• lubbertkramer
Niann-Tsyr schreef op woensdag 30 november 2022 @ 20:35:
[...]

Je kan bij aantal AH betalen. Ik vond deze info op hun site. Is alleen handig helaas als je in Amsterdam woont of vlakbij een treinstation met een AH to go.

[Afbeelding]
Klopt, maar ik kom haast nooit in een fysieke AH maar heb iedere dinsdag de bezorger op de stoep staan. Het komt eraan begin 2023 (volgens de chat) -> https://nieuws.ah.nl/albe...rt-de-digitale-betaalpas/

• Niann-Tsyr
lubbertkramer schreef op woensdag 30 november 2022 @ 21:29:
[...]

Klopt, maar ik kom haast nooit in een fysieke AH maar heb iedere dinsdag de bezorger op de stoep staan. Het komt eraan begin 2023 (volgens de chat) -> https://nieuws.ah.nl/albe...rt-de-digitale-betaalpas/
Dat is wat anders dan de overgang van Maestro naar Mastercard Debit die vanaf juli 2023 van start gaat.https://www.mastercard.nl...overzicht/debit-card.html

Ik zie in die video van AH niks gezegd worden erover. Tenzij je je credit card kunt koppelen in die AH betaalpas, maar dat zag ik ook niet in die video.

• lubbertkramer
Niann-Tsyr schreef op woensdag 30 november 2022 @ 21:56:
[...]

Dat is wat anders dan de overgang van Maestro naar Mastercard Debit die vanaf juli 2023 van start gaat.https://www.mastercard.nl...overzicht/debit-card.html

Ik zie in die video van AH niks gezegd worden erover. Tenzij je je credit card kunt koppelen in die AH betaalpas, maar dat zag ik ook niet in die video.
Inderdaad, het staat los van de uitfasering van Maestro op de betaalpas en betaalautomaat. Het is afrekenen voor bezorgingen via de AH app. Je zou het bijna een Curve kaart kunnen noemen maar dan van AH waar je je creditcard of rekening achter kunt plakken om mee te betalen alleen nu nog beperkt tot Rabobank en ING 👇
De digitale betaalpas is een samenwerking tussen Albert Heijn, Adyen, ING, Mastercard en Rabobank. De introductie vindt gefaseerd plaats vanaf maandag 31 oktober en is op dit moment alleen beschikbaar voor klanten van ING en Rabobank.

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 30-01 08:16
ik zie opeens een complimentary gift op Plutus?
30 November 2022, 13:40
Complimentary gift
5.9100 PLU
Available

geen idee waar dit nou weer vandaan komt

edit: Dit zou dus door referral moeten zijn gekomen? echter heb ik niemand mijn link gegeven. Gratis geld me likey

[Voor 29% gewijzigd door Jelmer93 op 30-11-2022 22:43]

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Nu online
Niann-Tsyr schreef op woensdag 23 november 2022 @ 00:38:
[...]

Je kan bij automatische betalingen kiezen bij Disney waar het eerst van wordt afgeschreven, Paypal saldo of van welke kaart. Standaard staat Paypal saldo aan, dat kan je met tabje erachter uitzetten.
Niet gelukt. De betaling gaat uiteindelijk toch via mijn betaalrekening lopen, zie ik op PayPal. Terwijl de Plutus kaart als voorkeur staat.

EDIT: zie nu waarom, blijkbaar staat in mijn PayPal mijn betaalrekening gekoppeld voor Disney. In het Automatische betaaloverzicht. :F

[Voor 12% gewijzigd door Bushalte op 01-12-2022 07:20]

 MacBook Air M1 2020 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 14 midnight 

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:50

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Vanochtend bij onze plaatselijke AH kunnen betalen met een debit card (Curve). Was hier voorheen niet mogelijk.

Misschien bij meer filialen inmiddels?

Daikin FTXA35BS/RXA35A |

• swbr
  • Laatst online: 17:47
WishmasterNL schreef op donderdag 1 december 2022 @ 09:30:
Vanochtend bij onze plaatselijke AH kunnen betalen met een debit card (Curve). Was hier voorheen niet mogelijk.

Bij 'mijn' AH kon ik gisteren ook ineens met Curve betalen bij de zelfscan kassa.

If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA

• igi0n
  • Laatst online: 15:09
Jelmer93 schreef op woensdag 30 november 2022 @ 22:42:
ik zie opeens een complimentary gift op Plutus?
30 November 2022, 13:40
Complimentary gift
5.9100 PLU
Available

geen idee waar dit nou weer vandaan komt

edit: Dit zou dus door referral moeten zijn gekomen? echter heb ik niemand mijn link gegeven. Gratis geld me likey
Wellicht gekregen door de Halloween promotion van afgelopen maand?

• Rouwette
  • Registratie: Maart 2007

Rouwette

Rouwette.com

Ik heb nog nergens gehad dat mijn Plutus kaart geweigerd werd :P

https://www.rouwette.com/

• Dacuuu
  • Nu online
swbr schreef op donderdag 1 december 2022 @ 09:42:
[...]

Bij 'mijn' AH kon ik gisteren ook ineens met Curve betalen bij de zelfscan kassa.
Ik lees meerdere berichten nu op tweakers.. Binnenkort eens testen bij mijn lokale ap.

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Rouwette schreef op donderdag 1 december 2022 @ 09:48:
Meen 1 keer dat ie ergens online er niet doorheen kwam (vergeten waar), maar daar hebben we Curve voor. Ook al lekker dat steeds meer winkels MC/Visa accepteren: al 2 slagers gevonden die moderne spullen hebben staan en dus niet mekkeren met de Curve, niet verkeerd met die boodschappenprijzen :)

[Voor 3% gewijzigd door 2Dutch op 01-12-2022 12:19]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 30-01 08:16
Wel echt ruk dat het eigenlijk alleen mogelijk is om of je plu om te zetten naar cash en op je kaart te zetten of verkopen via Metamask (3 euro gas fee's). rechtstreeks naar je account om dan naar je bank te sturen werkt niet...

• Roellie80
Jelmer93 schreef op donderdag 1 december 2022 @ 12:51:
Wel echt ruk dat het eigenlijk alleen mogelijk is om of je plu om te zetten naar cash en op je kaart te zetten of verkopen via Metamask (3 euro gas fee's). rechtstreeks naar je account om dan naar je bank te sturen werkt niet...
Ik snap het probleem niet helemaal. Wat gaat de bank doen met PLU?

Je kan het in de app omzetten naar EUR op je kaart, of inderdaad opsparen en dan later uitcashen

• KapiteinRoel
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 10:01
Rouwette schreef op donderdag 1 december 2022 @ 09:48:
shell express helaas... curve werkt daar ook niet.

• bjkmemo8
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:11
KapiteinRoel schreef op donderdag 1 december 2022 @ 13:12:
[...]

shell express helaas... curve werkt daar ook niet.
plutus helaas ook niet....

• Niann-Tsyr
WishmasterNL schreef op donderdag 1 december 2022 @ 09:30:

Is dat in de Randstad?

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:50

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Nee, buiten de randstad en geen grote stad.

Daikin FTXA35BS/RXA35A |

• evaniperen
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-01 11:53
Hier vandaag ook geprobeerd, en het werkte bij een kleine AH in Hilversum

• StefanoZ
  • Registratie: Januari 2018
  • Nu online
Bij mij werd de Curve kaart ook geaccepteerd bij AH in Voorburg.
Morgen uitproberen bij AH bezorging!

• Niann-Tsyr
StefanoZ schreef op donderdag 1 december 2022 @ 15:40:
Nice. Morgen ff testen in de stad. Ik heb bij Curve die cashback van AH aangezet toen bij de upgrade naar Metal.

• Dacuuu
  • Nu online
Vergeet ook niet koopzegels te kopen bij de appie, over die aankoop krijg je ook lekker 3% :-D

• Niann-Tsyr
Dacuuu schreef op donderdag 1 december 2022 @ 15:55:
Vergeet ook niet koopzegels te kopen bij de appie, over die aankoop krijg je ook lekker 3% :-D
Deed ik al toen ze hun Premium abo introduceerden XD Ik heb sindsdien 8 boekjes vol gespaard *O*

• lubbertkramer
StefanoZ schreef op donderdag 1 december 2022 @ 15:40:
Ben benieuwd, hier deed hij het afgelopen dinsdag nog niet bij de bezorging

• lucatoni
Waar in de Curve app kan je de winkels selecteren voor de 1procent cashback? Ik kreeg bij upgrade naar Metal een popup, maar kan de optie nergens in de app vinden.

• Niann-Tsyr
lucatoni schreef op donderdag 1 december 2022 @ 19:49:
Waar in de Curve app kan je de winkels selecteren voor de 1procent cashback? Ik kreeg bij upgrade naar Metal een popup, maar kan de optie nergens in de app vinden.
Je gaat naar Curve Cash card in Wallet. Onder de kaart staat 'Curve Cash tandwiel icoontje'. Klik op het icoontje. Dan zie je het volgende. Klik op de >

• lucatoni
Billhop zal vast heel blij zijn met Plutus....Wat een businessmodel hebben die opeens....

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:19
lucatoni schreef op donderdag 1 december 2022 @ 20:34:
Billhop zal vast heel blij zijn met Plutus....Wat een businessmodel hebben die opeens....
you can only register for a Billhop account if you live in any of the following countries:

United Kingdom
Sweden
Italy
Netherlands
Finland
Ireland

:)B

R7 5700X, 32 GB, RTX 3080 FE, PG279Q | MacBook Air M1 | Pixel 7 | DS215j + 20 TB

• lucatoni
Voor 0.5% van de factuur wil ik hem wel voor je indienen :P
(grapje natuurlijk)

• pjonk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 09:18
lubbertkramer schreef op donderdag 1 december 2022 @ 18:26:
[...]

Ben benieuwd, hier deed hij het afgelopen dinsdag nog niet bij de bezorging
Hier Plutus en Curve via Apple Pay bij AH in Alkmaar getest.
- Plutus kaart wordt niet herkend. Draadloos of kaart insteken maakt geen verschil.
- Telefoon met Curve ervoor houden werkt feilloos.

Geen idee waarom Visa debit dan niet werkt en Mastercard debit wel, maar prima zo want vrouwlief heeft de fysieke curve kaart :)

It’s nice to be important but it’s more important to be nice

• DvE
  • Laatst online: 20:11

DvE

ORA-00000

Hmmm, ben benieuwd hoe snel het overal is doorgevoerd bij AH en of er verschil zit tussen franchisehouders en 'echte' AH vestigingen.
Bij mij in Wateringen wordt Curve in ieder geval nog niet geaccepteerd.

• Cognitief
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-01 11:35
Hoi allen,

Sinds kort maak ik ook met veel plezier gebruik van Plutus. Dit bevalt erg goed en het is ook leuk om het er met familie en vrienden over te hebben; soms kijken ze je aan alsof ze water zien branden...

Net als jullie zou ik graag zien dat Sepa overschrijvingen + top-ups sneller verlopen om gebrek aan kreditie én fomo bij het afrekenen te voorkomen.

Nu ben ik voornemens om een creditcard van mijn bank te gaan gebruiken in combinatie met curve + plutus om bovenstaande te voorkomen. Als ik dan vervolgens mijn fysieke kaart (curve) aan mijn vrouw geef en zelf gebruik maak van de digitale, kan zij dan gewoon altijd afrekenen omdat de creditcard van onze bank hier achter hangt?

De berichten over het afrekenen bij de AH zijn ook fijn en gaan we dit weekend zeker proberen :9~

• Tomba

Tomba

Cognitief schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 09:48:
Hoi allen,

Sinds kort maak ik ook met veel plezier gebruik van Plutus. Dit bevalt erg goed en het is ook leuk om het er met familie en vrienden over te hebben; soms kijken ze je aan alsof ze water zien branden...

Net als jullie zou ik graag zien dat Sepa overschrijvingen + top-ups sneller verlopen om gebrek aan kreditie én fomo bij het afrekenen te voorkomen.

Nu ben ik voornemens om een creditcard van mijn bank te gaan gebruiken in combinatie met curve + plutus om bovenstaande te voorkomen. Als ik dan vervolgens mijn fysieke kaart (curve) aan mijn vrouw geef en zelf gebruik maak van de digitale, kan zij dan gewoon altijd afrekenen omdat de creditcard van onze bank hier achter hangt?

De berichten over het afrekenen bij de AH zijn ook fijn en gaan we dit weekend zeker proberen :9~
Deze vraag zou je inderdaad beter in het Curve topic kunnen stellen ja :p

Het antwoord is in ieder geval ja dat gaat goed want Curve heeft Anti Embarrasment Mode:

• Cognitief
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-01 11:35
Tomba schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 10:38:
[...]

Deze vraag zou je inderdaad beter in het Curve topic kunnen stellen ja :p

Het antwoord is in ieder geval ja dat gaat goed want Curve heeft Anti Embarrasment Mode:
[Afbeelding]
Je hebt helemaal gelijk, daar had ik ook even kunnen kijken! Bedankt voor de snelle reactie in ieder geval en goed om te horen dat dit gewoon werkt.

Echt een uitkomst om zo alle betalingen direct/ indirect via plutus te laten verlopen.

• Rubert
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:02
Rubert schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 17:45:
[...]

Support response tijd is ook random? Ik wacht al 2 weken op een reactie.
Na 3 weken eindelijk een reactie! *O*
Of ik nog wat gegevens kan geven om te verifiëren dat ik het wel echt ben. Omdat ik dat bericht 's nachts kreeg de volgende ochtend gedaan, nu is het weer een paar dagen stil. Ben bang dat ik nu weer 3 weken mag wachten voor het vervolg -O-

Toch wel vervelend dat ik dan al 6 weken geen gebruik kan maken van m'n kaart.

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:22

St@m

@ Your Service

Hier bij de lokale AH net de boodschapjes ook met Curve kunnen betalen. Thanks voor de tip! Scheelt weer wat centen per maand!

Wat zullen we nu eens verbieden: vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - patatje/frietje oorlog

• enermax
@Cognitief Ik+vriendin gebruiken hetzelfde curve account en betalen beide via (nfc?) telefoon. "Echte creditkaart" als eerste betaaloptie en ik regel zelf de betaling richting 2 plutus kaarten. Alleen tanken werkt niet via telefoon en gebruik ik curve kaart.
Voordeel voor mij is dat ik regelmatig over de 2000 euro zit, dan kan ik makkelijk via Curve richting de 2e kaart Plutus afschrijven voor nog eens 2000 euro. 4x tanken per maand is al 600 euro afschrijving, wel 3% cashback O-)

[Voor 31% gewijzigd door enermax op 02-12-2022 13:04]

• hsp
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-12-2022
Ik heb pas met mijn via mijn Plutus kaart gekoppeld aan Curve betaald bij een onbemande pomp. Die pompen reserveren blijkbaar 200 euro op je kaart, en die transactie word dan bevestigd op basis van het bedrag wat je daadwerkelijk getankt hebt. Dit bedrag klopt nu in Curve, maar in Plutus staat nog steeds de 200 euro afgeschreven. Ik heb op dinsdag getankt.

Iemand een vergelijkbare situatie gehad? Word dit bedrag nog automatisch aangepast?

• enermax
@hsp Over 1 week krijg je het verschil erbij in je Plutus account (kaart). Nergens te traceren. En als het goed is 45 dagen later plu over 200 euro. Zie deze reactie van een tijdje geleden: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/73554686

[Voor 29% gewijzigd door enermax op 02-12-2022 13:39]

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
enermax schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 13:35:
@hsp Over 1 week krijg je het verschil erbij in je Plutus account (kaart). Nergens te traceren. En als het goed is 45 dagen later plu over 200 euro. Zie deze reactie van een tijdje geleden: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/73554686
Can confirm. Dit heeft bij mij enorm lang geduurd (ticket staat al 2-3 weken open). Het verschil is inderdaad na ruim een week teruggestort op mijn kaart, maar de transactie op het scherm is nog steeds 200 euro.

• enermax
Ik krijg berichtjes van gebruikers die niet weten hoe het werkt. Hier een printscreen over hoe een tankbeurt werkt en nee Plutus heeft geen meta mask nodig. Gebruik pc browser.

[Voor 41% gewijzigd door enermax op 02-12-2022 14:04]

• hsp
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-12-2022
Oke, dan word het gewoon afwachten dus. Was al bang dat het geld weg zou zijn, maar dat valt dus mee.

• Jozias
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 19:42
enermax schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 12:31:
@Cognitief Ik+vriendin gebruiken hetzelfde curve account en betalen beide via (nfc?) telefoon. "Echte creditkaart" als eerste betaaloptie en ik regel zelf de betaling richting 2 plutus kaarten. Alleen tanken werkt niet via telefoon en gebruik ik curve kaart.
Voordeel voor mij is dat ik regelmatig over de 2000 euro zit, dan kan ik makkelijk via Curve richting de 2e kaart Plutus afschrijven voor nog eens 2000 euro. 4x tanken per maand is al 600 euro afschrijving, wel 3% cashback O-)
Is het je gelukt om de 2 verschillende Plutus kaarten te koppelen aan 1 Curve account? Ik ben nog een beetje huiverig, omdat ze aangeven dat de kaart op je eigen naam moet staan. Bovenstaande zou voor mij ook perfect zijn namelijk.
Pagina: 1 ... 18 ... 26 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee