Plutus.it - Crypto Visa kaart

Pagina: 1 ... 17 ... 96 Laatste
Acties:
  • 613.101 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rouwette
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-09 16:23

Rouwette

Rouwette.com

Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2022 @ 07:50:
en ja hoor, weer exact op de 49e minuut een topup gedaan en stond er instantly op, top ups voor mij zijn dus op 19e en 49e minuut. Heeft met een update schedule te maken tussen deze minuten 19 en 49e minuut komt het in een wachtrij en dan wordt pas rond de 49e of 19e minuut de wachtrij weer leeggemaakt en verzonden.
Ik deed het nu 7:56 en ook meteen.

https://www.rouwette.com/

• Can
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 17-07 09:14

Can

Geld storten op plutus lukt me niet meer. Eerste 2x 20 euro overgemaakt zonder problemen. Afgelopen dagen 3x 130 euro overgemaakt, elke x is het gestorneerd. Iemand enig idee waarom? Ik krijg er ook geen melding van of een reden

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:37
Hier ook geregeld +24 uur. Vind dit toch wel een groot nadeel van deze kaart. Het is te belachelijk voor woorden dat een interne transfer op hun platform zo lang moet duren.

Verwijderd

Can schreef op donderdag 24 november 2022 @ 08:54:
Geld storten op plutus lukt me niet meer. Eerste 2x 20 euro overgemaakt zonder problemen. Afgelopen dagen 3x 130 euro overgemaakt, elke x is het gestorneerd. Iemand enig idee waarom? Ik krijg er ook geen melding van of een reden
Heb je bij het overmaken, de naam van de tegenrekening, noem je dat als naam Plutus ofz, of gebruik je de naam zoals je geregistreerd ben met KYC dus je naam zoals paspoort?

Verwijderd

CHRlS schreef op donderdag 24 november 2022 @ 08:57:
Hier ook geregeld +24 uur. Vind dit toch wel een groot nadeel van deze kaart. Het is te belachelijk voor woorden dat een interne transfer op hun platform zo lang moet duren.
Ja hier zijn ze wel mee bezig om het instant te krijgen, moet nog eea ontwikkeld worden. Waar ik ook van baal is dat je niet goed kan inzien in de app, van welke transactie je al rewards heb gekregen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-09 19:14

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2022 @ 09:02:
[...]

Ja hier zijn ze wel mee bezig om het instant te krijgen, moet nog eea ontwikkeld worden. Waar ik ook van baal is dat je niet goed kan inzien in de app, van welke transactie je al rewards heb gekregen
Dat laatste is wel gewoon zichtbaar via de website:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hVZ4pmvEtV3CUUlf9Jz9pxH89tU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Byy1NAJlGKCtxeG5exxEiGJZ.png?f=fotoalbum_large
(Pending in deze context is dat de 45 dagen dat ie 'vast' staat nog niet voorbij is)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

CHRlS schreef op donderdag 24 november 2022 @ 08:57:
Mijn tip zou zijn, doe het om 9.48:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SsiOR9ZZvyW2QLzkv76F59hZGeg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/YmmkMXG2gB2eprqbKA3inKDI.png?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XwgIFq4XbmD_McR_a1h6ipwwJpM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/K7FueKn0fD2uQE3Vll8Rd0qo.png?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v6x6-f1YyTy9PqWpSCr5yYARqfY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/WhWBQ0jt1J7iMsi398qyp5vs.png?f=user_large

Credits voor deze ontdekking zijn overigens voor @Verwijderd ;) (Verwijderd in "Plutus.it - Crypto Visa kaart")

[ Voor 7% gewijzigd door Tomba op 24-11-2022 09:16 ]

• The Real Gunnar
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 15:32
Mijn transactieoverzicht klopt niet met het saldo, hebben meer mensen dat? Lijkt alsof niet alle transacties in het overzicht staan.
Is er een manier om een kloppend transactieoverzicht te krijgen?

• Rouwette

Rouwette

Rouwette.com

Hmm ik heb gister aankopen gedaan, Jan Linders en Lidl (perk) maar die staan niet bij de rewards pending PLU? Duurt dat altijd even of is er misschien iets mis?

https://dex.plutus.it/dashboard/pluton
The Real Gunnar schreef op donderdag 24 november 2022 @ 10:21:
Mijn transactieoverzicht klopt niet met het saldo, hebben meer mensen dat? Lijkt alsof niet alle transacties in het overzicht staan.
Is er een manier om een kloppend transactieoverzicht te krijgen?
https://dex.plutus.it/dashboard/statements

daar zie je je transacties

[ Voor 51% gewijzigd door Rouwette op 24-11-2022 11:55 ]

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-09 10:19
Godverdomme die dikke pomp, ik heb nog een stukje nodig om aan 250 PLU te komen en wil graag een GBIT-sessie houden. Dipje terug in de 7 is welkom. :D

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 27-09 12:07

NeoflexNL

Forever young

Mensen hier ervaring met Google Pay, via de NFC van je telefoon waar je bijv. de Curve kaart aan kan hangen?

Kan je dan ook betalen op plekken waar geen Visa/MC wordt ondersteund, zoals bijvoorbeeld de AH? Zal wel niet.. :)

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
NeoflexNL schreef op donderdag 24 november 2022 @ 12:34:
Mensen hier ervaring met Google Pay, via de NFC van je telefoon waar je bijv. de Curve kaart aan kan hangen?

Kan je dan ook betalen op plekken waar geen Visa/MC wordt ondersteund, zoals bijvoorbeeld de AH? Zal wel niet.. :)
Helaas, dat kan niet.
Maar Google pay/wallet werkt prima (waar dat wel kan dan, hè).

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05:56
Th1x4nG schreef op donderdag 24 november 2022 @ 11:59:
Godverdomme die dikke pomp, ik heb nog een stukje nodig om aan 250 PLU te komen en wil graag een GBIT-sessie houden. Dipje terug in de 7 is welkom. :D
250 PLU respect. Je moet nog steeds 5 euro betalen om >250 euro cashback te krijgen en dan heb je 4 perks voor 60 euro per jaar en 4% cashback. Maar Plu kan natuurlijk flink stijgen.

Ik zelf betaal liever 60 euro meer per jaar voor 4 perks (2kaarten, 2abo) en krijg dan 1% minder cashback. Die 2000 euro die ik niet hoef te staken in PLU, stop ik in sp500 aandelen. Ook een risico maar gevoelsmatig minder hoog risico dan Plutus. Ik zie nog niet hoe Plutus geld kan verdienen, zonder nieuwe aanwas van stakers. Als die er niet bijkomen, wie betaald dan de euros voor Plu. Maar dit kan best nog 2 jaar goed gaan ;)

[ Voor 16% gewijzigd door enermax op 24-11-2022 13:04 ]

• Tomba

Tomba

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qfNsE9Fvk3XmeKU23VCk3rVMHEI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/RVxocQ21CHrltx9bQn3QY4SW.png?f=user_large
Now I am tempted :) Leuke actie. Hoe makkelijk is het om weer terug te schakelen naar Everyday?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
Tomba schreef op donderdag 24 november 2022 @ 13:05:
...
Now I am tempted :) Leuke actie. Hoe makkelijk is het om weer terug te schakelen naar Everyday?
Als het goed is 2 klikken, kun je al doen 1 dag na de activatiedag van premium. Als je niet weet welke je moet pakken. Zet 200 euro op je kaart. Pak Shell onbemand tank, betaal via Curvekaart voor bijv twintig euro. Dan schrijft Curve 150 af bij Plutus. Krijg je 10 euro van de perk en 4.50 van de tankbeurt in PLU. Je krijgt pas je 150 euro - tankbedrag terug na 1 week. Maar goed je hebt wel 14.50 euro winst.

[ Voor 6% gewijzigd door enermax op 24-11-2022 13:18 ]

• Tomba

Tomba

enermax schreef op donderdag 24 november 2022 @ 13:11:
[...]

Als het goed is 2 klikken, kun je al doen 1 dag na de activatie. Als je niet weet welke je moet pakken. Zet 200 euro op je kaart. Pak Shell onbemand tank via Curve voor een twintig euro. Dan schrijft Curve 150 af. Krijg je 10 euro van de perk en 4.50 van de tankbeurt in PLU. Je krijgt wel je 150 euro - tankbedrag terug na 1 week.
Ik heb een EV dus die Shell perk gaat m niet worden vrees ik :P (wel een enorm goede tip)

• Rouwette

Rouwette

Rouwette.com

[Afbeelding]
Hmm ik heb de black actie gepakt maar heb de extra perk per direct, dacht pas vanaf januari?

• Tomba

Tomba

Rouwette schreef op donderdag 24 november 2022 @ 13:21:
[...]

Hmm ik heb de black actie gepakt maar heb de extra perk per direct, dacht pas vanaf januari?
Je PLU reward komt in januari, je upgrade begint per direct.

• enermax
@Rouwette Dan krijg je de rewards terug. Je moest altijd al 45 dagen. ;)

• Rouwette

Rouwette

Rouwette.com

ahh (y)

• Tomba

Tomba

[Afbeelding]
Ik zit door de Perks te kijken en voor mij persoonlijk zit er toch wel erg weinig bij ;) Lidl en Curve zijn eigenlijk de enige die ik actief gebruik (ow ja heb ook nog Amazon Prime maar das maar 2.99€ per maand :P)
Denk dat ik desondanks ga upgraden, 5€ besparen op 'Everyday' voor een maand is toch niet vervelend. Neem ik wel 10€ Apple tegoed, kan dan mooi naar betalen van iCloud gaan :P

• Tomba

Tomba

Rouwette schreef op donderdag 24 november 2022 @ 13:21:
[...]

Wel vreemd trouwens, ik lees hier het volgende;
Updating an ongoing subscription

At the moment, moving Everyday>Premium or Premium>Everyday during an active subscription period is not an available option. Any upgrade/downgrade needs to wait for the current subscription period to end.

You can use the subscription management options to queue up your next intended plan.
Hebben ze je creditcard al geincasseerd en wat staat hier bij jou?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jHPGOFh1LS03zHitbPjCvebEo_o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/HQDHoAFjnvTVKF3MF1WrSNoR.png?f=user_large

[ Voor 18% gewijzigd door Tomba op 24-11-2022 13:38 ]

• enermax
Tomba schreef op donderdag 24 november 2022 @ 13:33:
[...]
Ik zit door de Perks te kijken en voor mij persoonlijk zit er toch wel erg weinig bij ;) Lidl en Curve zijn eigenlijk de enige die ik actief gebruik (ow ja heb ook nog Amazon Prime maar das maar 2.99€ per maand :P)
Denk dat ik desondanks ga upgraden, 5€ besparen op 'Everyday' voor een maand is toch niet vervelend. Neem ik wel 10€ Apple tegoed, kan dan mooi naar betalen van iCloud gaan :P
Vriendin heeft dezelfde kaart aan de NFC van de telefoon hangen. Als ik niet een perk kies dan activeert zij wel Starbucks O+.

Ik betaal trouwens Amazon Prime via Curve Black: Heb namelijk Amazon als 1 van de 3 shops. Toch weer 3 cent. :F

• Tomba

Tomba

enermax schreef op donderdag 24 november 2022 @ 13:39:
[...]

Vriendin heeft dezelfde kaart aan de NFC van de telefoon hangen. Als ik niet een perk kies dan activeert zij wel Starbucks O+.

Ik betaal trouwens Amazon Prime via Curve: Heb namelijk Amazon als 1 van de 3 shops. Toch weer 3 cent. :F
Hoe krijg je dat voor elkaar? (Curve kaart bij je vriendin op de telefoon)

Bij Curve heb ik Amazon idd ook als 1 van de 1% cashbackers hahaha, zo met de Sint/Kerst tijd toch al best wat opgeleverd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
Tomba schreef op donderdag 24 november 2022 @ 13:40:
[...]
Hoe krijg je dat voor elkaar? (Curve kaart bij je vriendin op de telefoon)
Gewoon aan Apply pay koppelen. Ze kan alleen niet de Curve app installeren, die laat maar 1 telefoon toe. Maar die heb je meestal niet nodig. Hm wel vreemd, misschien heeft ze nooit een hoog bedrag betaald met de kaart. Of apple pay vraagt nooit voor een code via nfc.

[ Voor 20% gewijzigd door enermax op 24-11-2022 13:45 ]

• Rouwette

Rouwette

Rouwette.com

Tomba schreef op donderdag 24 november 2022 @ 13:36:
[...]

Wel vreemd trouwens, ik lees hier het volgende;

[...]

Hebben ze je creditcard al geincasseerd en wat staat hier bij jou?
[Afbeelding]
code:
1
2
3
4
Current Plan
Everyday
Upgrade to unlock more rewards and perks.
Your new Starter plan will automatically take effect at the start of the next billing cycle 24 December 2022.
de 4.99 is vandaag afgeschreven ja.

• Tomba

Tomba

Rouwette schreef op donderdag 24 november 2022 @ 14:03:
[...]

code:
1
2
3
4
Current Plan
Everyday
Upgrade to unlock more rewards and perks.
Your new Starter plan will automatically take effect at the start of the next billing cycle 24 December 2022.
de 4.99 is vandaag afgeschreven ja.
Ah je bent van Free naar Everyday gegaan. Ik heb al Everyday en kan naar Premium. Dan denk ik dat de Help pagina klopt en mijn Premium pas per 5-12 in gaat :)

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 25-09 22:30
Rouwette schreef op donderdag 24 november 2022 @ 11:34:
Hmm ik heb gister aankopen gedaan, Jan Linders en Lidl (perk) maar die staan niet bij de rewards pending PLU? Duurt dat altijd even of is er misschien iets mis?

https://dex.plutus.it/dashboard/pluton

[...]

https://dex.plutus.it/dashboard/statements

daar zie je je transacties
Mag ik vragen in welke Jan Linders je de Plutus kaart heb kunnen gebruiken en weet je toevallig sinds wanneer je dit kunt?

Bij de Jan Linders in Maastricht heb ik tot vorige week nooit gebruik kunnen maken van VISA Debit :(

• Tomba

Tomba

Tomba schreef op donderdag 24 november 2022 @ 14:05:
[...]

Ah je bent van Free naar Everyday gegaan. Ik heb al Everyday en kan naar Premium. Dan denk ik dat de Help pagina klopt en mijn Premium pas per 5-12 in gaat :)
Ja dus:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b6Bn76QcW8FiQ0jxlADmn8m3g0U=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/myJ7rB5HPMbZPS9GJDU8HbjM.png?f=user_large
FYI ik kan voor volgende maand nog niet 3 perks kiezen.

[ Voor 5% gewijzigd door Tomba op 24-11-2022 14:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rouwette

Rouwette

Rouwette.com

Steefmeister schreef op donderdag 24 november 2022 @ 14:18:
[...]

Mag ik vragen in welke Jan Linders je de Plutus kaart heb kunnen gebruiken en weet je toevallig sinds wanneer je dit kunt?

Bij de Jan Linders in Maastricht heb ik tot vorige week nooit gebruik kunnen maken van VISA Debit :(
Ik heb hem in Stein gebruikt.

• igi0n
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-09 15:00
Zijn er users die de Spotify perk gebruiken voor Spotify Family? Als ik het goed lees krijg je 100% terug, dus €14,99 in PLU. Klopt dat?

• DvE
  • Laatst online: 09:02

DvE

ORA-00000

igi0n schreef op donderdag 24 november 2022 @ 15:08:
Zijn er users die de Spotify perk gebruiken voor Spotify Family? Als ik het goed lees krijg je 100% terug, dus €14,99 in PLU. Klopt dat?
Ook wel benieuwd. Vanaf 1 januari over van Crypo.com naar Plutus voor Spotify.
Grappige is, is dat bij andere perks op de site het limiet 'Up to 10 euro' staat, maar bij Spotify niet.

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08:50

Ypho

Allround Nerd

Overgaan van Everyday > Premium is een beetje onduidelijk. De melding zegt dat het gelukt is, maar een refresh laat bijna niets zien (focus is nog steeds op "everyday"). Het enige waar ik iets uit kan opmaken is:
Your new Premium plan will automatically take effect at the start of the next billing cycle 23 December 2022.
Ik ga er dan vanuit dat ik eind december overga naar Premium (helaas, want ik zit nu al op de 2000 voor de 3%), in december dan de perks kies voor januari, en ik dan in januari weer kan "terug" kan naar Everyday?

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• swbr
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-09 20:50
Ik krijg 11 euro in PLU terug voor m'n Spotify Family abonnement. Niet de volle 14,99, maar wel meer dan de 10 euro die je voor andere perks krijgt.

Edit: Sorry, ik krijg 11 euro voor Netflix, voor Spotify Family is het 'gewoon' 10 euro.

[ Voor 25% gewijzigd door swbr op 24-11-2022 15:14 ]

If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
swbr schreef op donderdag 24 november 2022 @ 15:13:
Ik krijg 11 euro in PLU terug voor m'n Spotify Family abonnement. Niet de volle 14,99, maar wel meer dan de 10 euro die je voor andere perks krijgt.

Edit: Sorry, ik krijg 11 euro voor Netflix, voor Spotify Family is het 'gewoon' 10 euro.
Zou dit te maken hebben dat Spotify family 11 euro in Litouwen is? En de kaart ook uitgegeven is in Litouwen? Hint: zet je spotify op Litouwen ;)

• Tomba

Tomba

Ypho schreef op donderdag 24 november 2022 @ 15:12:
Overgaan van Everyday > Premium is een beetje onduidelijk. De melding zegt dat het gelukt is, maar een refresh laat bijna niets zien (focus is nog steeds op "everyday"). Het enige waar ik iets uit kan opmaken is:

[...]

Ik ga er dan vanuit dat ik eind december overga naar Premium (helaas, want ik zit nu al op de 2000 voor de 3%), in december dan de perks kies voor januari, en ik dan in januari weer kan "terug" kan naar Everyday?
Klopt zie mijn post:
Tomba in "Plutus.it - Crypto Visa kaart"
Op 23-12 kan je je extra perk kiezen (omdat je dan pas Premium hebt)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

igi0n schreef op donderdag 24 november 2022 @ 15:08:
Zie de tip van @enermax , omzetten naar Litouwen (kan want je Plutus kaart komt uit Litouwen ;) ) en dan goedkoper uit zijn:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nRiqwu2L7sWlSZCHYVGzr0uj8Xk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LWW2zcbDLWrkU88bQRfLecyS.png?f=fotoalbum_large
Je betaalt dan 10.99-10-0,03=96 cent voor Family

[ Voor 3% gewijzigd door Tomba op 24-11-2022 15:36 ]

• StiwenJ
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-01 13:33
Tomba schreef op donderdag 24 november 2022 @ 15:30:
[...]

Zie de tip van @enermax , omzetten naar Litouwen (kan want je Plutus kaart komt uit Litouwen ;) ) en dan goedkoper uit zijn:
[Afbeelding]
Leuke tip, alleen mijn Plutus kaart komt uit Engeland en niet Litouwen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UeUZ_Telo7n1JaTl3r0Ey9lgyNQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ydwvnkksXewe1lmSbOVPxEMB.png?f=fotoalbum_large

• igi0n
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-09 15:00
[...]

[Afbeelding]
Heel goed om te weten! Thanks @enermax en @Tomba _/-\o_

[ Voor 51% gewijzigd door igi0n op 24-11-2022 15:45 ]

• DvE
  • Laatst online: 09:02

DvE

ORA-00000

StiwenJ schreef op donderdag 24 november 2022 @ 15:44:
[...]

[Afbeelding]
Euh, hoe moet ik dit zien en is dit niet gewoon je naar je banking account en niet perse je debit card?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Th1x4nG
StiwenJ schreef op donderdag 24 november 2022 @ 15:44:
[...]

[Afbeelding]
Dit is de rekening waarnaar je geld overschrijft en dat is in UK, maar de kaart is Litouws.

The Plutus Debit Card is an e-money product, and although it is regulated by the FCA and supervised by the Bank of Lithuania, it is not covered by the FSCS nor the Deposit Insurance System of the Republic of Lithuania.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

• Rouwette

Rouwette

Rouwette.com

Th1x4nG schreef op donderdag 24 november 2022 @ 15:51:
[...]

Dit is de rekening waarnaar je geld overschrijft en dat is in UK, maar de kaart is Litouws.

The Plutus Debit Card is an e-money product, and although it is regulated by the FCA and supervised by the Bank of Lithuania, it is not covered by the FSCS nor the Deposit Insurance System of the Republic of Lithuania.
Klinkt bijna als een witwas constructie tussen banken.

• Th1x4nG
Rouwette schreef op donderdag 24 november 2022 @ 16:03:
[...]

Klinkt bijna als een witwas constructie tussen banken.
Niks ongewoons, gewoon het meeste maken van flexibele regelgeving. :) In Litouwen kan je snel een banklicentie krijgen, lagere kapitaalvereisten, etc.

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

[...]

[Afbeelding]
Handige tip 👍🏼

Maar hoe doe je dat met leden toevoegen als je moet aangeven op hetzelfde adres te wonen? Wat vul je in dan?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Tomba

Tomba

Vis schreef op donderdag 24 november 2022 @ 19:30:
[...]

Handige tip 👍🏼

Maar hoe doe je dat met leden toevoegen als je moet aangeven op hetzelfde adres te wonen? Wat vul je in dan?
Ik heb zelf Apple Music dus eerlijk gezegd geen idee ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enermax
Vis schreef op donderdag 24 november 2022 @ 19:30:
[...]
Handige tip 👍🏼
Oude quote van mij:
Ik zag dat men moeite heeft met Spotify en Plutus. Probeer dit eens: Inloggen Spotify -> account -> edit profile -> Country region Lituania. Dan kun je direct met Plutus kaart betalen. Je kunt gewoon je Nederlands adres behouden in spotify. Ik heb net geupgrade van duo naar family (11euro). En mijn 2e account heb ik Nederlands adres gebruikt als family verificatie.

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15-09 09:36
Th1x4nG schreef op donderdag 24 november 2022 @ 11:59:
Deze range rond de 8,5 lijkt me gezien de dip van btc sterk houden. 7 zie ik niet direct meer gebeuren (hoop ik).

• Vis
  • Nu online

Vis

enermax schreef op donderdag 24 november 2022 @ 20:08:
[...]

Oude quote van mij:
Ik zag dat men moeite heeft met Spotify en Plutus. Probeer dit eens: Inloggen Spotify -> account -> edit profile -> Country region Lituania. Dan kun je direct met Plutus kaart betalen. Je kunt gewoon je Nederlands adres behouden in spotify. Ik heb net geupgrade van duo naar family (11euro). En mijn 2e account heb ik Nederlands adres gebruikt als family verificatie.
Ik kan met een ander account dus niet de Country of region aanpassen.. zie alleen de optie Netherlands.

Dus helaas zegt Spotify dan zodra ik op die link klik dat ik niet in hetzelfde land zit.

• Tomba

Tomba

Vis schreef op donderdag 24 november 2022 @ 21:53:
[...]

Ik kan met een ander account dus niet de Country of region aanpassen.. zie alleen de optie Netherlands.

Dus helaas zegt Spotify dan zodra ik op die link klik dat ik niet in hetzelfde land zit.
Heb je daaraan een betaal optie gekoppeld?
Zie https://support.spotify.c.../country-region-settings/
Als je toch je land of regio wilt wijzigen, dan moet je je betaalmethode bijwerken naar een methode die daar is goedgekeurd:

Log in op je accountpagina.
Klik onder Je abonnement naast je betaalmethode op BIJWERKEN.
Voer een nieuwe betalingsmethode in die is uitgegeven in je nieuwe land.

• Vis
  • Nu online

Vis

Nee met dat account wat ik wil toevoegen heb ik natuurlijk een gratis account, die ik wil toevoegen aan die family account van Plutus..

Kan bij een gratis account geen betaal optie toevoegen als ik niks betaal of zie ik iets niet goed?

Edit: ah op die link die je stuurde staat dit:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BDylmfWXW4FX62w30HnHXguT-1g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NpW5vU5a4uXnhvwlt7yMdoHv.jpg?f=fotoalbum_large

Dus ik moet eerst een premium account aanmaken met mijn account welke ik wil toevoegen aan family ?

Wat omslachtig 😅

[ Voor 36% gewijzigd door Vis op 24-11-2022 22:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
Vis schreef op donderdag 24 november 2022 @ 22:07:
[...]
Nee met dat account wat ik wil toevoegen heb ik natuurlijk een gratis account, die ik wil toevoegen aan die family account van Plutus..

Kan bij een gratis account geen betaal optie toevoegen als ik niks betaal of zie ik iets niet goed?

Edit: ah op die link die je stuurde staat dit:[Afbeelding]

Dus ik moet eerst een premium account aanmaken met mijn account welke ik wil toevoegen aan family ?

Wat omslachtig 😅
Ik heb zelf mijn gratis account gebruikt voor het 2e account. Misschien heb ik toen wel mijn vpn op Litouwen gezet. Eind deze week ga ik mijn broer proberen toe te voegen, dan weet ik meer.

Edit: Heb even een gratis Spotify account aangemaakt, dan heb ik inderdaad alleen Nederland als region. Zet ik VPN op Litouwen, dan gaat gaat het wel(browser).Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/INj0yQQ6hH4_s3nNKxXAgEPqmHc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aoWbN0aijrtztXM31RvDKaB3.jpg?f=user_large

[ Voor 19% gewijzigd door enermax op 24-11-2022 23:08 ]

• Vis
  • Nu online

Vis

enermax schreef op donderdag 24 november 2022 @ 22:13:
[...]

Ik heb zelf mijn gratis account gebruikt voor het 2e account. Misschien heb ik toen wel mijn vpn op Litouwen gezet. Eind deze week ga ik mijn broer proberen toe te voegen, dan weet ik meer.

Edit: Heb even een gratis Spotify account aangemaakt, dan heb ik inderdaad alleen Nederland als region. Zet ik VPN op Litouwen, dan gaat gaat het wel(browser).[Afbeelding]
Aah kijk.. duidelijk.
Ik heb geen VPN en geen zin om me daarin te storten.
Of is zoiets makkelijk op te zetten eenmalig?

• enermax
Vis schreef op donderdag 24 november 2022 @ 23:09:
[...]
Aah kijk.. duidelijk.
Ik heb geen VPN en geen zin om me daarin te storten.
Of is zoiets makkelijk op te zetten eenmalig?
Offtopic: Ik klik het land Litouwen in VPN en dan log ik in bij Spotify. En dan zet ik Spotify op Litouwen dan save, thats it. Dan heb je geen vpn meer nodig voor dat spotify acount. Dan link ik het account met het premium account(region Litouwen) met Nederlands adres. Het bespaart je 4 euro per maand. Je kunt altijd Spotify betalen met Plutus door te linken met paypal/curve. Maar dan betaal je 14.99.

• enermax
Curve werkt super icm met plutus, dus ik post even de Black-friday korting hier. Opmerking: je kan niet makkelijk de 3 winkels met 1% cashback wisselen. Dus denk er rustig over na: Link
.
Upgrade naar Curve Black met 50% korting voor 3 maanden (€4,99), of:
Upgrade naar Curve Metal met 50% korting voor 3 maanden (€7,49), of:
Upgrade naar Curve Metal met 33% korting voor 12 maanden (jaarbetaling van €120).

[ Voor 21% gewijzigd door enermax op 25-11-2022 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-09 09:49
enermax schreef op donderdag 24 november 2022 @ 23:58:
Curve werkt super icm met plutus, dus ik post even de Black-friday korting hier. Opmerking: je kan niet makkelijk de 3 winkels met 1% cashback wisselen. Dus denk er rustig over na: Link
.
Upgrade naar Curve Black met 50% korting voor 3 maanden (€4,99), of:
Upgrade naar Curve Metal met 50% korting voor 3 maanden (€7,49), of:
Upgrade naar Curve Metal met 33% korting voor 12 maanden (jaarbetaling van €120).
Ik vraag me alleen af, stel ik upgrade naar Curve X (die hier trouwens niet tussen staat voor 2,5 EUR/maand voor 3 maanden. Kan ik nadien dan makkelijk opzeggen en behoud ik dan mijn kaart of betaal ik kosten? Want ik heb begrepen dat je een nieuwe kaart krijgt bij het upgraden? Iemand die dit toevallig al eens gedaan heeft? Of heeft iedereen die Curve X heeft, nog nooit terug omgeschakeld naar de gratis variant?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Tomba schreef op donderdag 24 november 2022 @ 09:15:
[...]

Mijn tip zou zijn, doe het om 9.48:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Credits voor deze ontdekking zijn overigens voor @Verwijderd ;) (Verwijderd in "Plutus.it - Crypto Visa kaart")
En ook vandaag weer direct :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VO8y7ifjHjV9p4l1n869UE1JdEE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/SbNNrZmZ2MHPpnWgGPYsBwoQ.png?f=user_large
9:48 is the magic number (althans voor mij ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-09 18:32
enermax schreef op donderdag 24 november 2022 @ 23:58:
Je kunt via support vragen je retailers te resetten. Hier al twee keer gedaan zonder problemen waarna ik opnieuw mijn 3 retailers kon kiezen. Zou mooi zijn als ze dit net als Plutus gaan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:38
mooie deal bij plutus vandaag

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F32WDkn-Jfd5IvAuRWK6lCL-qO8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7OhcUkAEGQYByNAnjdVL1TJa.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
"Must remain upgraded for a minimum of 1 month" - wil dat zeggen dat ik het deze maand krijg en volgende maand ervoor moet betalen? Of wil dat zeggen dat ik meteen mag downgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Kan je op elk moment opzeggen? })

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toerq
je kan ook de andere nemen zie ik in de mail. heb zelf de everyday genomen. kom zelf alleen maar bij de aldi en lidl voor mijn boodschappen dus komt mooi uit. zie dat die gelijk geactiveerd is voor deze maand nog.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CZ8TO6zxEbz1rQbeNettkOBR_9k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rlyDDnZ3M9bsv5Fvbl5pbXc4.png?f=fotoalbum_large

Can I jump straight from Starter to Premium?
Yes, in this instance you would earn £/€14.99 in PLU.

[ Voor 69% gewijzigd door Toerq op 25-11-2022 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toerq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Ah, ik zag het ook inderdaad.. Beetje gerommel in de marge natuurlijk, maar best aardige deal voor een maandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08:13
Ik heb rond 11:40 een redelijk bedrag (skireis) naar kaart gezet en stond er zo goed als direct op 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Dus in principe gelijk al?
Ik heb Everyday en hoef niet perse een extra perk (zou niet weten welke), maar als ik op deze manier een maandje Everyday kan besparen scheelt het toch weer 5 euro :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

anandus schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 12:15:
[...]

Dus in principe gelijk al?
Ik heb Everyday en hoef niet perse een extra perk (zou niet weten welke), maar als ik op deze manier een maandje Everyday kan besparen scheelt het toch weer 5 euro :P
Je kan niet je huidige abo stil zetten, en vervolgens deze aanzetten dacht ik, dus je moet wel echt een upgrade doen.

Met de perks Shell, Lidl en Aldi valt er volgens mij altijd wel wat te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
NeoflexNL schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 12:23:
[...]

Je kan niet je huidige abo stil zetten, en vervolgens deze aanzetten dacht ik, dus je moet wel echt een upgrade doen.
Nee, maar je kan toch wel upgraden voor een maandje en daarna weer downgraden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

anandus schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 12:33:
[...]
Nee, maar je kan toch wel upgraden voor een maandje en daarna weer downgraden?
Ja, dat kan wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxiz
  • Laatst online: 29-12-2023
Minimaal 1 maand upgraden. Betekend dit dat er na deze maand sowieso een afschrijving van 5 of 15 dollar plaatsvindt? Ook al downgrade je 1 dag na deze "gratis" maand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouwette

Rouwette

Rouwette.com

maxiz schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 12:52:
Minimaal 1 maand upgraden. Betekend dit dat er na deze maand sowieso een afschrijving van 5 of 15 dollar plaatsvindt? Ook al downgrade je 1 dag na deze "gratis" maand?
Ja, de upgrade krijg je in PLU terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toerq
maxiz schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 12:52:
heb de everyday gepakt en er werd gelijk 5 euro afgeschreven, die krijg ik in januari terug in de vorm van plu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het is jammer dat premium qua cashback geen 5% heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxiz
  • Laatst online: 29-12-2023
Rouwette schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 13:01:
[...]

Ja, de upgrade krijg je in PLU terug
En is het niet zo dat je 2 maanden lid bent/moet zijn als je over 1 maand volledige cashback wil ontvangen? één dag na een volledige maand en je 2e maand is in principe al ingegaan. Kosten over die 2e maand worden niet vergoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

maxiz schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 13:11:
[...]

En is het niet zo dat je 2 maanden lid bent/moet zijn als je over 1 maand volledige cashback wil ontvangen? één dag na een volledige maand en je 2e maand is in principe al ingegaan. Kosten over die 2e maand worden niet vergoed.
Ik denk dat dit inderdaad het geval is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

maxiz schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 13:11:
[...]

Ja, dat denk ik ook. Kan met die drie perks wel gewoon uit natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
Amateur hour jongens

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_J1JeznqrOsWfETqIvdFCmvGsZ0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hpR1wGuegTfM6MY2SQKSqdeg.jpg?f=fotoalbum_large

Ik had geprobeerd om eens via de DEX te verkopen om te zien hoe dat loopt. Wat doe ik verkeerd ('insufficient funds for transfer')?

[ Voor 7% gewijzigd door Th1x4nG op 25-11-2022 20:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Th1x4nG schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 20:25:
Amateur hour jongens

[Afbeelding]

Ik had geprobeerd om eens via de DEX te verkopen om te zien hoe dat loopt. Wat doe ik verkeerd ('insufficient funds for transfer')?
Zelf niet eerder gedaan maar denk dat je eth nodig hebt voor de gas fee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
zenith schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 20:37:
[...]

Zelf niet eerder gedaan maar denk dat je eth nodig hebt voor de gas fee?
Denk dat het dat inderdaad is. Vind het maar krom dat PLU kopen op de DEX dan prima kan zonder ETH. Maakt het wel lastig om even in te cashen op de PLU rewards.

https://support.plutus.it...20the%20transaction%20fee.

Iemand die nog kan bevestigen? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
Ik heb gisteren de Everyday deal genomen, heb de Netflix en de Lidl perks aangezet.
Hoe werkt de Lidl perk ? Er staat tot maximaal €10,- ? Krijg je dan elke keer een percentage ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:45

Coldcat

HODL

RideWithUz schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 11:08:
Ik heb gisteren de Everyday deal genomen, heb de Netflix en de Lidl perks aangezet.
Hoe werkt de Lidl perk ? Er staat tot maximaal €10,- ? Krijg je dan elke keer een percentage ?
Je krijgt 10 euro in PLU. Het bedrag daarboven krijg je de reguliere PLU voor.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Vandaag geld overgemaakt in de verwachting dat het dan maandag verwerkt zou worden maar overboeking werd bijna instant verwerkt. Ik dacht dat overboekingen alleen doordeweeks werkten, ben benieuwd of de top-up naar de kaart nu ook gewoon verwerkt gaat worden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qj4m7PkUrTCKvyPRGEyqbD39QyM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bQr64o24wJ7fxjwiyBuTa4xF.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
@lubbertkramer Dus je top-up in euros staat op je debit kaart? Dat is normaal pas na het weekend. Als je Curve aan je "echte" kaart gekoppeld hebt dan doe je later go back in time. Dan maakt het allemaal niks meer uit wanneer euros op je kaart staan.

[ Voor 44% gewijzigd door enermax op 26-11-2022 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
enermax schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 17:44:
@lubbertkramer Dus je top-up in euros staat op je debit kaart? Dat is normaal pas na het weekend. Als je Curve aan je "echte" kaart gekoppeld hebt dan doe je later go back in time. Dan maakt het allemaal niks meer uit wanneer euros op je kaart staan.
Klopt, gebruik ik ook zeker zoals je hierboven wel in mijn posts ziet maar ik maak dan ook altijd het geld over naar Plutus alvast voor de GBIT. Dan is het alvast van mijn rekening en uit mijn systeem. Inmiddels een groot gebruiker van Plutus/Curve combinatie, deze maand tot nu toe 40 PLU verdiend waar ik hier lubbertkramer in "Plutus.it - Crypto Visa kaart" nog op bijna 19 zat😅

[ Voor 12% gewijzigd door lubbertkramer op 26-11-2022 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisbos
  • Nu online
Heeft iemand ervaring met de kaart gebruiken in het buitenland? En dan ook nog buiten de EU? Ga over een tijdje naar Londen en dat zijn natuurlijk ponden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjkmemo8
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-09 08:12
dennisbos schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 20:32:
Heeft iemand ervaring met de kaart gebruiken in het buitenland? En dan ook nog buiten de EU? Ga over een tijdje naar Londen en dat zijn natuurlijk ponden.
Overal waar VISA mogelijk is, kan je hem gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-09 18:40
dennisbos schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 20:32:
Met Curve betalen als je Plutus kaart toevoegt? Volgens Curve: 'Curve offers free foreign exchange and no fees when spending abroad'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisbos
  • Nu online
Niann-Tsyr schreef op zondag 27 november 2022 @ 00:29:
[...]

Met Curve betalen als je Plutus kaart toevoegt? Volgens Curve: 'Curve offers free foreign exchange and no fees when spending abroad'.
Curve heb ik al. Dus als dat zonder fees kan is dat helemaal top natuurlijk. Ik lees wel dat er een fee is in het weekend en het zal in het weekend zijn. Vraag me dus af of het zin heeft

[ Voor 14% gewijzigd door dennisbos op 27-11-2022 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
dennisbos schreef op zondag 27 november 2022 @ 23:25:
[...]

Curve heb ik al. Dus als dat zonder fees kan is dat helemaal top natuurlijk. Ik lees wel dat er een fee is in het weekend en het zal in het weekend zijn. Vraag me dus af of het zin heeft
Als je per se fees wilt vermijden. Als je Revolut hebt, euro's op de account storten, dat converten naar ponden en daarmee betalen in UK. Moet het aantal ponden op de account wel groter zijn dan het aantal euro's dacht ik. Maar mss heeft iemand ervaring ermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-09 09:49
Th1x4nG schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 20:25:
Amateur hour jongens

[Afbeelding]

Je dient ook 1% trading fee te betalen als je op starter subscription zit. Misschien is het dat? Of ben je everyday of premium subscription? Al weet ik niet wat voor fee er precies betaald moet worden is dat 1% fee in je fiat account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Tomba schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 13:31:
[...]

Ik denk dat dit inderdaad het geval is
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/26pNKGvr5IgAsd2n8q8gtjyjICA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fIZh2tbwkUoarrSgf4I8oCS0.png?f=fotoalbum_large

Je hoeft dus inderdaad maar 1 maand te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 09:01
Heb nu de eerste keer dat het geld op de pas zetten langer duurt. Gisteren geld overgemaakt van rabo naar plutus. Stond er binnen een uurtje bij. Toen meteen overgezet naar de pas, dat process is nog steeds niet voltooid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Th1x4nG
cooLopke schreef op maandag 28 november 2022 @ 08:04:
[...]

Je dient ook 1% trading fee te betalen als je op starter subscription zit. Misschien is het dat? Of ben je everyday of premium subscription? Al weet ik niet wat voor fee er precies betaald moet worden is dat 1% fee in je fiat account?
Ik heb Everyday.

Er is geen gas fee bij aankoop van PLU maar wel een gas fee bij verkoop, waar je dus ETH voor nodig hebt.

Voor het verkopen van 30 EUR aan PLU was de fee bij mij ergens tussen de 0,60 en 0,70 EUR in ETH. Na eerst wat vage errors te krijgen is het intussen gelukt. De PLU die je verkoopt naar EUR gaat trouwens meteen naar je kaart, niet naar je current account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
Dacuuu schreef op maandag 28 november 2022 @ 11:16:
Heb nu de eerste keer dat het geld op de pas zetten langer duurt. Gisteren geld overgemaakt van rabo naar plutus. Stond er binnen een uurtje bij. Toen meteen overgezet naar de pas, dat process is nog steeds niet voltooid.
In het weekend gebeurt er niks. Dat was althans bij mij de ervaring. Ik heb helaas een topup van account naar de kaart die doordeweeks is gedaan, maar week later er nog steeds niet op staat. Support doet ook geen ene hol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
Niann-Tsyr schreef op maandag 28 november 2022 @ 12:06:
[...]

In het weekend gebeurt er niks. Dat was althans bij mij de ervaring. Ik heb helaas een topup van account naar de kaart die doordeweeks is gedaan, maar week later er nog steeds niet op staat. Support doet ook geen ene hol.
Ik heb gisteren 600 EUR van current account naar kaart gezet en die is nog pending.
Vandaag had ik 640 EUR van current account naar kaart gezet en die was meteen beschikbaar.

Zero sense made. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Th1x4nG schreef op maandag 28 november 2022 @ 12:40:
[...]

Ik heb gisteren 600 EUR van current account naar kaart gezet en die is nog pending.
Vandaag had ik 640 EUR van current account naar kaart gezet en die was meteen beschikbaar.

Zero sense made. ;w
En gisteren was t weekend ;)

Mijn ervaring is dat 9.48 het ideale moment is om geld door te zetten. Komt dan (tot nog toe) altijd direct aan op de kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
Tomba schreef op maandag 28 november 2022 @ 13:06:
[...]

En gisteren was t weekend ;)
Daar kan ik in volgen, maar zou je dan niet verwachten dat die van het weekend aan de start van maandag gedaan worden?

[ Voor 18% gewijzigd door Th1x4nG op 28-11-2022 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Th1x4nG schreef op maandag 28 november 2022 @ 13:10:
[...]

Daar kan ik in volgen, maar zou je dan niet verwachten dat die van het weekend aan de start van maandag gedaan worden?
Ervaring leert dat dat helaas niet zo is nee :/
(Das ja je zou t verwachten maar het is dus zelden zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMess
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 18-06 21:43
Inmiddels nog steeds aan het wachten op een top up van 22 november. Ticket bij support ingeschoten, schijnbaar is er vorige week iets mis gegaan en ze hopen dat het deze week weer opgelost word, ben benieuwd.

De instant top up gaat bij mij alleen goed op de 21ste minuut in de ochtenduren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

MadMess schreef op maandag 28 november 2022 @ 13:26:
Inmiddels nog steeds aan het wachten op een top up van 22 november. Ticket bij support ingeschoten, schijnbaar is er vorige week iets mis gegaan en ze hopen dat het deze week weer opgelost word, ben benieuwd.

De instant top up gaat bij mij alleen goed op de 21ste minuut in de ochtenduren.
Das geen lekker gevoel zeg als je geld zolang ‘vast zit’.

Voor mij is en blijft 9.48 the magic number (vanochtend ook weer ruim 200€ instant over)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 09:01
Mijn storting van gisteren is vanochtend net voor 12u ook binnengekomen, en heb het geld alweer uitgegeven ook. :P

Ik kijk nooit naar tijden of dagen, buiten het weekend komt het altijd een uurtje later wel aan en kan ik het snel gebruiken.
Pagina: 1 ... 17 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.