De Mol - 2022 België Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:14

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
Mede-auteur:
  • Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:56

Arunia

20 maart gaat het nieuwe seizoen weer van start en de locatie van dit jaar is de Canarische Eilanden.

Terug naar Inhoudsopgave

Het nieuwe seizoen gaat van start op Lanzarote, maar al snel gaat het programma langs de andere eilanden in het gebied.

Terug naar Inhoudsopgave

-
Terug naar Inhoudsopgave

Terug naar Inhoudsopgave

Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur dan een DM naar rens-br of Arunia.

VersieDatumAanpassingenWie?
V1.016-02-2022Topic aangemaaktrens-br

Terug naar Inhoudsopgave

[ Voor 3% gewijzigd door rens-br op 28-02-2022 16:03 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik zag dit topic langskomen en ik ben al gelijk enthousiast :P Voor mij elk jaar een hoogtepunt op het vlak van televisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:01
Gezien het begin van eerdere seizoenen zal het wel over een week of 4 beginnen. Mooi dat ze ondanks corona toch weer zo'n mooie lokatie hebben kunnen kiezen :)

[removed]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
Nice! Dank je wel @rens-br om deze keer de start op je te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
Arunia schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 10:38:
Nice! Dank je wel @rens-br om deze keer de start op je te nemen.
Mocht jij (of iemand anders) mede-TS'er willen worden, laat mij dat dan vooral weten. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
@rens-br Is goed, op dit moment een beetje druk, maar als ik tijd heb, wil ik de kandidatenlijst (is volgens mij nog niet bekend) wel weer opzetten zoals voorgaande jaren met de linkjes etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
Weer een seizoen om naar uit te kijken vrienden!

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• torx
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:36
De voorjaarspresentatie met hints naar De Mol: YouTube: Ontdek de geheimen achter de schermen van Play
Filmpje van Gilles: https://fb.watch/b8xKaAlKh9/

Dit zijn de coördinaten in het filmpje: https://goo.gl/maps/rvZnmUydKuE4dFoQ9 (Lanzarote)
Maar het frappante is dat er precies op die lokatie een panoramafoto in Google Streetview staat: https://goo.gl/maps/B9kgheSmVJafjvyJ6

Honda CB750 Hornet :: Yamaha Fazer FZ6 SA (2011 - 2023) | F1Pool.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:21

masauri

aka qwybyte

We gaan het weer live meemaken, wat kijk ik hier toch ieder jaar naar uit!
Helaas al meermaals met vrouwlief gesproken, maar ik mag me niet opgeven voor geen enkel seizoen. Ze kan me zolang niet missen... (En mijn zoontje denk ik ook niet)

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-04 12:24
torx schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 11:08:
Maar het frappante is dat er precies op die lokatie een panoramafoto in Google Streetview staat: https://goo.gl/maps/B9kgheSmVJafjvyJ6
Die foto is uit 2017, dus zal er niet direct mee te maken hebben...

alhoewel het beeld er wel een beetje uitziet als een hol/ molshoop waaruit je naar buiten kijkt
(en het beeld van de foto lijkt ook niet echt overeen te komen met het landschap/ satellietbeeld)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torx
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:36
Chillz schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 13:12:
[...]

alhoewel het beeld er wel een beetje uitziet als een hol/ molshoop waaruit je naar buiten kijkt
(en het beeld van de foto lijkt ook niet echt overeen te komen met het landschap/ satellietbeeld)
Klopt, 2017 had ik ook gezien :) Maar ik vind het nog steeds frappant

Honda CB750 Hornet :: Yamaha Fazer FZ6 SA (2011 - 2023) | F1Pool.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
masauri schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 11:13:
Helaas al meermaals met vrouwlief gesproken, maar ik mag me niet opgeven voor geen enkel seizoen. Ze kan me zolang niet missen... (En mijn zoontje denk ik ook niet)
Elk jaar is het zo'n stiekeme fantasie maar ik zou het moeilijk vinden om op te vallen tussen zo'n gigantisch aantal kandidaten en ik twijfel over mijn fysieke paraatheid :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-04 16:08
masauri schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 11:13:
Wij zijn de vervelendste niet en willen jou best wel opgeven :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Audiowaste schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 08:03:
[...]

Wij zijn de vervelendste niet en willen jou best wel opgeven :D
Dank je!
Admiral Freebee schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 21:22:
[...]

Elk jaar is het zo'n stiekeme fantasie maar ik zou het moeilijk vinden om op te vallen tussen zo'n gigantisch aantal kandidaten en ik twijfel over mijn fysieke paraatheid :P
Kan ik iemand plezieren met de vragenlijst voor deelname? :+ 8)

[ Voor 36% gewijzigd door masauri op 17-02-2022 08:05 ]

• Audiowaste
Misschien dat iemand hier het antwoord weet, ik ben benieuwd hoe de Nederlanders naar De Mol België kijken.

Ik heb thuis een mediaspeler met daarop Android TV, nu heb ik al op voorhand gekeken hoe ik Goplay kan kijken maar heb nog geen enkele oplossing gevonden.
  • Goplay app sideloaden werkt, alleen is de app niet geschikt voor Android TV (je kan niet op Play drukken).
  • Via verschillende browsers geprobeerd, die geven bij het videoscherm allemaal een zwart scherm.
  • Puffin browser werkt misschien, alleen kun je geen VPN gebruiken omdat Puffin een cloud browser is die altijd via een Amerikaans IP werkt (misschien zit er geen geo restrictie op de Mol).
  • Kodi addon geïnstalleerd maar daarmee kan ik niet inloggen.
Wordt het dan toch maar de laptop met een HDMI kabel op mijn TV aansluiten?

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Crazy D

I think we should take a look.

Dat is wel hoe ik kijk. Laptop met VPN aan en kijken maar.

Exact expert nodig?

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:29

Mavamaarten

Omdat het kan!

Audiowaste schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 08:09:
Misschien dat iemand hier het antwoord weet, ik ben benieuwd hoe de Nederlanders naar De Mol België kijken.

Ik heb thuis een mediaspeler met daarop Android TV, nu heb ik al op voorhand gekeken hoe ik Goplay kan kijken maar heb nog geen enkele oplossing gevonden.
  • Goplay app sideloaden werkt, alleen is de app niet geschikt voor Android TV (je kan niet op Play drukken).
  • Via verschillende browsers geprobeerd, die geven bij het videoscherm allemaal een zwart scherm.
  • Puffin browser werkt misschien, alleen kun je geen VPN gebruiken omdat Puffin een cloud browser is die altijd via een Amerikaans IP werkt (misschien zit er geen geo restrictie op de Mol).
Puffin werkt idd niet, omdat zij al het verkeer door hun eigen servers sluizen. Behalve eng, werkt het idd ook niet.
Ik gebruik meestal de Retrospect plugin voor kodi. Als dat niet werkt (bv. voor Big Brother) dan gebruik ik ofwel de Telenet TV app (maar daar ga je natuurlijk geen gebruik van kunnen maken als je in NL woont, Telenet is een ISP), maar als browser werkt https://play.google.com/s...tvwebbrowser.v22&hl=en_IN wel (getest met Big Brother).

Android developer & dürüm-liefhebber

• Audiowaste
Mavamaarten schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 08:12:
[...]

Puffin werkt idd niet, omdat zij al het verkeer door hun eigen servers sluizen. Behalve eng, werkt het idd ook niet.
Ik gebruik meestal de Retrospect plugin voor kodi. Als dat niet werkt (bv. voor Big Brother) dan gebruik ik ofwel de Telenet TV app (maar daar ga je natuurlijk geen gebruik van kunnen maken als je in NL woont, Telenet is een ISP), maar als browser werkt https://play.google.com/s...tvwebbrowser.v22&hl=en_IN wel (getest met Big Brother).
Retrospect had ik toen ook al eens geprobeerd net zoals deze addon: https://github.com/add-ons/plugin.video.viervijfzes
Retrospect gaf toen een foutmelding bij het afspelen en viervijfzes gaf een foutmelding bij het inloggen. Misschien dat ze toch vallen over de VPN.
TVwebbrowser ga ik dan toch nog eens testen ondanks ik die toen ook al geprobeerd had.

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:09

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ik meende dat vorig jaar de boel gewoon (weliswaar één dag later) te kijken was vanuit NL?

• sebasd
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:20

sebasd

loopt op espresso

GurbY{nl} schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 08:25:
Ik meende dat vorig jaar de boel gewoon (weliswaar één dag later) te kijken was vanuit NL?
Ja hoor, kon het (inderdaad wel een dag later maar boeiend) gewoon via goplay.be kijken, laptop aan de TV en gaan.

Kan niet wachten op het nieuwe seizoen.

[ Voor 6% gewijzigd door sebasd op 17-02-2022 08:52 ]

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:23

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Tof! deze gaan we ook weer volgen!
Wij keken het voorheen via een mobiel, deze de stream laten afspelen en dan scherm mirroren naar de chromecast. (waarom geen laptop? -> Lui ;P )

Battle.net Spud#2543

• Chillz
Een dag later?
Ik dacht gewoon zodra de live-uitzending klaar was.

Vorig jaar keek ik altijd gewoon via Safari op Iphone, en dan streamen via Airplay naar de televisie

Leeg - Sinds 20180907

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:00
Chillz schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 13:12:
[...]

Niemand de bergwandelschoen en blauwe sok op dit beeld opgevallen. Kijk maar eens helemaal omlaag. #molhints >:) 8) :+ *O* _O-

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• redwing
Chillz schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 08:56:
Een dag later?
Ik dacht gewoon zodra de live-uitzending klaar was.

Vorig jaar keek ik altijd gewoon via Safari op Iphone, en dan streamen via Airplay naar de televisie
Vorig jaar was ie ongeveer een half uurtje na de live-uitzending beschikbaar. Ik geloof dat er 1 keertje was dat dat niet goed ging en je een dag later moest kijken.

[removed]

• ShitHappens
  • Laatst online: 23-04 21:07
Nice :) Ben zelf 2x op Lanzarote geweest dus ben benieuwd of er nog wat herkenbare plekken voorbij komen.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:22

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik zet het aan op de laptop en cast het tabblad naar m'n TV. Werkt goed :Y

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11:48
Ik kijk het gewoon op de laptop. Prima. Heb er iig weer zin in!

[ Voor 24% gewijzigd door Snowhite0901 op 17-02-2022 11:21 ]

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

• Audiowaste
GurbY{nl} schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 08:25:
Gelijk na de uitzending zelfs maar het ging meer om de manier van afspelen. Ik had gehoopt dat ik dit gewoon via mijn Android TV device kon doen maar dat werkt helaas niet. De laptop pakken en de HDMI kabel insteken is toch veel werk voor iemand die lui is 8)

• GreatDictator
  • Laatst online: 23-04 16:43
Er was (en hopelijk is nog steeds) iemand met een Youtube-kanaal die de afleveringen van Engelse ondertitels voorziet. Die gebruik ik zelf altijd zodat m'n vrouw ook kan meekijken :)

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

;) ik ook!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:01

Met VPN en onderstaande app, hiermee stream ik naar een Chromecast. (pakt de video url eruit, geschikt voor chromecast)
https://play.google.com/s...ts.cast.webvideo&hl=en_IN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Voor de liefhebber, wat vind ge van de vragen?
Members only natuurlijk 8)

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• La1974
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:29
Leuk!! Moest wel even mijn vpn aanzetten voordat ik het kon kijken. Was voorgaande jaren niet nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lindenberger
  • Laatst online: 12:19
La1974 schreef op maandag 28 februari 2022 @ 13:06:
[...]

Leuk!! Moest wel even mijn vpn aanzetten voordat ik het kon kijken. Was voorgaande jaren niet nodig.
Is dit ook het geval bij goplay.be waar de trailer origineel staat : https://www.goplay.be/vid...ontuur-op-zondag-20-maart ?

Het lijkt wel of ze alle stemmen en de gezichten van de voorgaande mollen 'gemixt' hebben in de persoon met de wijde fedora... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedQber
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 23-04 19:28
Lindenberger schreef op maandag 28 februari 2022 @ 18:08:
[...]
Is dit ook het geval bij goplay.be waar de trailer origineel staat : https://www.goplay.be/vid...ontuur-op-zondag-20-maart ?
Ook niet beschikbaar in het buitenland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
Blech, dat is wel balen hoe. Vorige jaren geen probleem. Ik vind het ook prima om er voor te betalen, maar goed. Dan maar via de andere wegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShitHappens
https://www.instagram.com...V/?utm_medium=share_sheet

Dezelfde trailer maar dan op Instagram, zit niet achter geoblock. Voor de daadwerkelijke uitzendingen zullen we t nog moeten zien... Dacht soortgelijk issue vorig jaar ook gehad te hebben maar uiteindelijk goed gekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noodgang
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23-04 21:52
Elk jaar toch weer één van de TV hoogtepunten. Toffe trailer, ik heb er zin in. Hopelijk staan de afleveringen zoals andere jaren niet achter een geoblock. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-04 11:59

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Hopelijk plaatst een bepaalde wit zwarte beer de HD versies ook weer op de vaste plek ;)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• julliedehong
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 28-07-2022
Ik kijk al heel wat jaren met heel veel plezier online de afleveringen van de Mol. Weet niet zeker welke content er vorige jaren vooraf vanaf het buitenland beschikbaar was maar valt me nu op dat video's nu niet meer beschikbaar zijn. Is dit een voorbode dat de afleveringen straks op reguliere wijze straks niet meer te zien zijn, weet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik ben benieuwd met de geolock. Hoop het niet. Maar we zien het wel. Zou wel een grote domper zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
Nm start is 20 maart. Beter ook ff in de ts zetten?

[ Voor 60% gewijzigd door Snowhite0901 op 12-03-2022 19:14 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• noodgang
Arunia schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 19:09:
Ik ben benieuwd met de geolock. Hoop het niet. Maar we zien het wel. Zou wel een grote domper zijn.
Play4 gaf op Twitter aan dat we vanuit Nederland ook kunnen kijken. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-N3GIufXcSsfNfaZfmOOBOzyrMs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/06REX4XcyYUjKRDlEpQJv06M.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Snowhite0901 schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 19:13:
Nm start is 20 maart. Beter ook ff in de ts zetten?
Staat bovenaan de TS.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowhite0901
Sorry sorry sorry, blijkbaar 2x overheen gelezen.
* Snowhite0901 gaat zich zitten schamen in een hoekje en mompelt wat over meer slaap enzo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
@Snowhite0901 had mij ook kunnen overkomen. Sterker nog, overkomt mij heel vaak. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marijn15
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23-04 14:05
Vanavond om 19:55 bekendmaking van de kandidaten die dit jaar mee gaan doen. Zal in cafe de mol gebeuren, met de nieuwe presentator Dennis Xhaët.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebas1979
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 20:47
Is die Dennis alleen de nieuwe presentator van Café de Mol, of ook van de hele serie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marijn15
Sebas1979 schreef op zondag 13 maart 2022 @ 19:48:
Is die Dennis alleen de nieuwe presentator van Café de Mol, of ook van de hele serie?
Van Café de Mol, Gilles kunnen ze niet zomaar vervangen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marijn15
Café de Mol staat klaar waar de kandidaten bekend worden gemaakt.

https://www.goplay.be/vid...-s4-aflevering-1#autoplay

[ Voor 5% gewijzigd door marijn15 op 13-03-2022 21:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Artikel in HBVL met alle kandidaten : https://www.hbvl.be/cnt/DMF20220313_96982972
En een leuke preview met iets wat ze gaan doen met de gezichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-04 17:06
Niet in NL te bekijken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Ben benieuwd.
Vanavond kijken :)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-04 17:06
Tips en trucs bespreken om geografische restricties te omzeilen is niet toegestaan.

[ Voor 65% gewijzigd door tweakduke op 15-03-2022 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
Wij moeten t nog proberen, maar doen eerste gok op Nordvpn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowhite0901
Niet! Waarom nou..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• La1974
Brammos85 schreef op maandag 14 maart 2022 @ 18:19:
Iemand een oplossing toch in NL te kijken? Alles is geoblocked..
Op Twitter werd bevestigd dat de afleveringen zelf wel te kijken zijn (zie screenshot eerder in dit forum).

Mocht dat dan niet werken dan blijft alleen een VPN over (of iemand die het ergens anders beschikbaar stelt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
La1974 schreef op maandag 14 maart 2022 @ 21:22:
[...]

Op Twitter werd bevestigd dat de afleveringen zelf wel te kijken zijn (zie screenshot eerder in dit forum).

Mocht dat dan niet werken dan blijft alleen een VPN over (of iemand die het ergens anders beschikbaar stelt).
Voorgaande jaren is het ook verschillende keren zo geweest dat sommige voorfilmpjes niet te kijken waren. Uiteindelijk waren de normale afleveringen wel te bekijken en kwamen ook de voorfilmpjes later wel beschikbaar. 1 keer is het ook zo geweest dat de afleveringen pas een week later in het buitenland bekeken konden worden.

Al met al ga ik er nog steeds van uit dat we straks via goplay gewoon de afleveringen kunnen bekijken.

[removed]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noodgang
La1974 schreef op maandag 14 maart 2022 @ 21:22:
[...]

Al zie ik nu ook t volgende voorbij komen. Goplay lijkt zichzelf ook wat tegen te spreken (niet uit eerste hand, kan de datum/jaartal ook niet zien, dus t blijft speculeren)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ltYcv6Lw_yn8w0PdTLugL0rJA6E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SIkD6TyM34jdnjjLNMcA48pg.jpg?f=fotoalbum_large

Merk wel dat ze bij Goplay al verschillende NordVPN servers op de Blacklist hebben staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
noodgang schreef op maandag 14 maart 2022 @ 22:41:
[...]

Al zie ik nu ook t volgende voorbij komen. Goplay lijkt zichzelf ook wat tegen te spreken (niet uit eerste hand, kan de datum/jaartal ook niet zien, dus t blijft speculeren)

[Afbeelding]

Merk wel dat ze bij Goplay al verschillende NordVPN servers op de Blacklist hebben staan.
Op zich zou het goed nieuws zijn als de NPO het gaat uitzenden, maar dat zou dan wel betekenen dat het nog even gaat duren en je dus behoorlijk achterloopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Exocet schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 07:02:
[...]

Op zich zou het goed nieuws zijn als de NPO het gaat uitzenden, maar dat zou dan wel betekenen dat het nog even gaat duren en je dus behoorlijk achterloopt.
Ja.. maar moet ik eerlijk zeggen: zo erg is het ook weer niet als je niet meteen weet wie De Mol is, want in Nederland kijken toch maar weinig mensen het. Dus je zou het prima een paar maanden later kunnen kijken. (Grotere kans dat je het bij de koffie automaat er over kan hebben, trouwens, als je het pas kijkt als het in Nederland op TV is)

Wel slim van de NPO om het aan te bieden, denk dat veel mensen het willen zien. Moeten ze volgend jaar wel WIDM upgraden, want als je De Mol hebt gezien, wil je eigenlijk niet meer terug! :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Wel irritant dit, snap dat NPO ook een keer een fatsoenlijke Mol op televisie wil hebben maar stop dat geld dan gewoon in het slappe aftreksel wat je zelf uitzendt ;)

*knip*

[/spoiler]

[ Voor 33% gewijzigd door tweakduke op 15-03-2022 09:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Modbreak:Tips en trucs bespreken om geografische restricties te omzeilen is niet toegestaan.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
Waar zie je dat npo het wil uitzenden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
Snowhite0901 schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 10:18:
Waar zie je dat npo het wil uitzenden?
Volgens: noodgang in "De Mol - 2022 België" heeft NPO de rechten gekocht, dus daarmee zou het logisch zijn dat de NPO het wil gaan uitzenden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowhite0901
rens-br schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 10:26:
[...]

Volgens: noodgang in "De Mol - 2022 België" heeft NPO de rechten gekocht, dus daarmee zou het logisch zijn dat de NPO het wil gaan uitzenden.
Ligt me bij dat ik dat bericht een van de vorige seizoenen had gezien, maar toen werd het wel gewoon uitgezonden en kwam het later wel (ook) beschikbaar op npoplus. Er is nog geen bron met dit jaartal erbij toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• purge
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Een paar eerdere posts van noodgang een officiele bericht via Twitter van GoPlay, gedateerd van 2 maart, zou het wel mogelijk zijn.

Om nu al te spreken over geo-restricties lijkt mij voorbarig en geeft het weg-modden toch een raar gevoel. Wanneer het argument zou zijn op basis van de huidige streams (niet beschikbaar in NL), dan vindt ik de mod-edit wel terecht.

[ Voor 20% gewijzigd door purge op 15-03-2022 10:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Ach, jullie moeten gewoon gezellige Belgische tweakers zoeken waar je mee mag komen kijken :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

purge schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 10:47:
Een paar eerdere posts van noodgang een officiele bericht via Twitter van GoPlay, gedateerd van 2 maart, zou het wel mogelijk zijn.

Om nu al te spreken over geo-restricties lijkt mij voorbarig en geeft het weg-modden toch een raar gevoel. Wanneer het argument zou zijn op basis van de huidige streams (niet beschikbaar in NL), dan vindt ik de mod-edit wel terecht.
Het ging over het voorstelrondje binnen Cafe de Mol die om onduidelijke redenen door GoPlay ge-geoblockt is.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WwBVY2mEPk-zgR-nbcMN1Z_OtWI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ITuN8W46n0WtB2wbaLW6rfho.png?f=fotoalbum_large

[update]
Hier de bevestiging vanuit Play4:

[ Voor 28% gewijzigd door Tomba op 15-03-2022 14:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Zojuist Café de Mol gekeken, helemaal HYPED :)
Mogen de verdenkingen al besproken worden?

Lees net dat er ook een documentaire op 21-3 uitgezonden wordt ‘10x de Mol’. Die ga ik ook zeker weten (proberen te) kijken!

[ Voor 56% gewijzigd door Tomba op 15-03-2022 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Nu online

Crazy D

https://showbizznetwork.n...-mol-te-zien-op-npo-start

Als ze niet te ver achterlopen ook wel handig. Of natuurlijk VPN.

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Admiral Freebee schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 12:07:
Ach, jullie moeten gewoon gezellige Belgische tweakers zoeken waar je mee mag komen kijken :P
Ik heb nog plaats op de bank vrij :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Tomba schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 18:15:
Zojuist Café de Mol gekeken, helemaal HYPED :)
Mogen de verdenkingen al besproken worden?

Lees net dat er ook een documentaire op 21-3 uitgezonden wordt ‘10x de Mol’. Die ga ik ook zeker weten (proberen te) kijken!
Waar zie jij 21/3 ?

Ik zie nu alleen: De documentaire 10 x De Mol is nu te bekijken via Telenet

Vraag is dan alleen, Hoe kijk je iets "via Telenet"?
Klinkt niet als lineaire televisie uitzending. Maar dan via een website/ app?

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:03
Kijken hier alles al via NLZiet, waar NPO Start onderdeel van is. Dit zou top zijn.

Maar dan moeten ze wel opschieten :P ik kan best een dag of 2 wachten, maar als de serie op NPO Start 2 maanden later begint, dan ga ik toch naar andere oplossingen zoeken die hier niet besproken mogen worden ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:00
Richh schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 11:19:
[...]

Kijken hier alles al via NLZiet, waar NPO Start onderdeel van is. Dit zou top zijn.

Maar dan moeten ze wel opschieten :P ik kan best een dag of 2 wachten, maar als de serie op NPO Start 2 maanden later begint, dan ga ik toch naar andere oplossingen zoeken die hier niet besproken mogen worden ;)
Amen, exact dezelfde gedachten gang hier.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

SadisticPanda schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 08:21:
[...]

Ik heb nog plaats op de bank vrij :$
Hoor ik daar een beamer met live event voor de Nederlanders??? :+
Misschien ook ff polsen wie ze denken dat de mol is? (Wel tijdens de pauzes he)
//Rant naar NL live finale in Vondelpark

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Chillz schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 11:14:
[...]

Waar zie jij 21/3 ?

Ik zie nu alleen: De documentaire 10 x De Mol is nu te bekijken via Telenet

Vraag is dan alleen, Hoe kijk je iets "via Telenet"?
Klinkt niet als lineaire televisie uitzending. Maar dan via een website/ app?
In dit topic staat:
Op maandag 21 maart om 20.35 ook te zien op Play4 (& dus ook GoPlay!)
Je kunt m momenteel alleen kijken via 'Telenet TV-Theek' dus alleen als je een Telenet aansluiting in België hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Dus in plaats van gratis kijken via Goplay moeten wij Nederlanders nu maar gaan betalen voor NPO Start? Belachelijk, zeker gezien de treurige beelkwaliteit en brakke apps die ze bij NPO Start hebben. Ik zoek wel een andere methode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Haribo112 schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 12:57:
Dus in plaats van gratis kijken via Goplay moeten wij Nederlanders nu maar gaan betalen voor NPO Start? Belachelijk, zeker gezien de treurige beelkwaliteit en brakke apps die ze bij NPO Start hebben. Ik zoek wel een andere methode.
NPO Plus (de betaalde versie dus) werkt hier perfect anders op onze AppleTV zowel qua beeldkwaliteit als qua app. Ik heb echter Belgische vrienden dus wil niet wachten met kijken van De Mol ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Tomba schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 12:49:

In dit topic staat:

[ Op maandag 21 maart om 20.35 ook te zien op Play4 (& dus ook GoPlay!) ]

Je kunt m momenteel alleen kijken via 'Telenet TV-Theek' dus alleen als je een Telenet aansluiting in België hebt.
Top!
* Chillz zet in agenda

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:09

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ik lees hier toch echt NPO Start en niet Plus...?? Dan toch gewoon te kijken, en niet betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

GurbY{nl} schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 15:16:
Ik lees hier toch echt NPO Start en niet Plus...?? Dan toch gewoon te kijken, en niet betaald?
Klopt maar NPO Start heeft een kwaliteit vergelijkbaar met Play4 vorig jaar, qua resolutie iets beter dan DVD (576p) en zo’n 2Mbps bandbreedte.
NPO Plus heeft duidelijk betere beeldkwaliteit (FullHD 1080p) maar de app is exact hetzelfde.
Mijn reactie was dus ook op @Haribo112s opmerkingen aangaande kwaliteit (das een keuze als je Start neemt) en de app (die ik prima vind werken)

GoPlay is dit jaar 720p 3Mbps. Vorig jaar was dat 960x540 1.8Mbps, de ZieligePanda versie was altijd duidelijk betere kwaliteit (maar dat was dan ook 720p)

[ Voor 9% gewijzigd door Tomba op 16-03-2022 15:33 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:22

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Chloortablet
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online

Chloortablet

Atoomnummer 17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextnext
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 23-04 17:54
Leuk, heb er weer zin in! Cafe de mol gekeken op goplay.be, ze hadden het daar over eerste seizoen 24 (?) jaar geleden?! Maar het is nu het tiende seizoen, ik niet snap :+

btw, kreeg Airplay niet werkend op goplay.be, meer mensen last van? Uiteindelijk maar synchroon weergave gebruikt, dat ging prima.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chillz
nextnext schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 16:19:
Leuk, heb er weer zin in! Cafe de mol gekeken op goplay.be, ze hadden het daar over eerste seizoen 24 (?) jaar geleden?! Maar het is nu het tiende seizoen, ik niet snap :+
Makkelijk
Dit zijn de seizoenen:
1 - 1998-1999
2 - 2000
3 - 2003

4 - 2016
5 - 2017
6 - 2018
7 - 2019
8 - 2020
9 - 2021
10 - 2022

Ze nemen de tijd, zeg maar. (helemaal niet verkeerd ook, want waarom zou je perse elk seizoen/ elk jaar opnieuw terug moeten komen? Kwaliteit over kwantiteit)

Na het 3e waren ze eigenlijk gestopt. En toen in 2016 de bal weer opgepakt.
"Back by populair demand" zeg maar. + Goed naar concept en nieuwe uitvoering gekeken!
btw, kreeg Airplay niet werkend op goplay.be, meer mensen last van? Uiteindelijk maar synchroon weergave gebruikt, dat ging prima.
Kan kloppen hier ook last van.
Airplay van iPhone naar AppleTV werkte afgelopen jaar bij mij ook niet op de stream, maar inderdaad wel op synchrone weergave (en dan lijkt hij uiteindelijk toch alleen de stream weer te geven... :? )

[ Voor 8% gewijzigd door Chillz op 17-03-2022 16:43 ]

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextnext
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 23-04 17:54
Ah ok! Bedankt voor de uitleg! Net even op youtube naar seizoen 1 gekeken maar dat houdt snel op zonder ondertiteling :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crazy D
  • Nu online

Crazy D

Chillz schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 16:40:
Kan kloppen hier ook last van.
Airplay van iPhone naar AppleTV werkte afgelopen jaar bij mij ook niet op de stream, maar inderdaad wel op synchrone weergave (en dan lijkt hij uiteindelijk toch alleen de stream weer te geven... :? )
Maar Airplay stuurt toch vaak de bron door en niet de output? Dus is het logisch dat het niet werkt als je er een VPN voor nodig hebt. Ik hang gewoon een laptop aan de tv, die ligt daar toch bijna het hele jaar ivm F1 (hoewel Viaplay een app voor de tv heeft dus misschien is het daar niet meer voor nodig, maar goed).

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Crazy D schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 08:19:

Maar Airplay stuurt toch vaak de bron door en niet de output? Dus is het logisch dat het niet werkt als je er een VPN voor nodig hebt. Ik hang gewoon een laptop aan de tv, die ligt daar toch bijna het hele jaar ivm F1 (hoewel Viaplay een app voor de tv heeft dus misschien is het daar niet meer voor nodig, maar goed).
Ja, maar dan was het zonder VPN :)

Laptop aan tv ook lang gedaan. Toch ook makkelijk

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• rouchken11
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-04 12:19
Chillz schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 16:40:
[...]

Makkelijk
Dit zijn de seizoenen:
1 - 1998-1999
2 - 2000
3 - 2003

4 - 2016
5 - 2017
6 - 2018
7 - 2019
8 - 2020
9 - 2021
10 - 2022

Ze nemen de tijd, zeg maar. (helemaal niet verkeerd ook, want waarom zou je perse elk seizoen/ elk jaar opnieuw terug moeten komen? Kwaliteit over kwantiteit)

Na het 3e waren ze eigenlijk gestopt. En toen in 2016 de bal weer opgepakt.
"Back by populair demand" zeg maar. + Goed naar concept en nieuwe uitvoering gekeken!
Eigenlijk was het toen van de mannen van woestijnvis (de originele bedenkers van de mol) de gewoonte van nooit meer dan 2 seizoenen van een format te maken. Daarom dat er bv maar 2 seizoenen zijn van de toen énorm succesvolle "schalkse ruiters". (het progamma voor de mol van de mannen die ook de mol verzonnen en gemaakt hebben)
Omdat de mol echter zó populair was en er zoveel vraag kwam, hebben ze toen uitzonderlijk een 3de seizoen gemaakt. Vandaar dat er toen 3 jaar tussenzat en daarna het grote niets volgde.

De originele makers zijn daarna vertrokken bij woestijnvis en de rechten van de mol zaten daardoor ook bij meerdere partijen, wat een mogelijk nieuw seizoen bemoeilijkte. Maar ze zijn er (uiteraard) toch uitgekomen.
Temeer omdat een nieuwe generatie van programmamakers stond te popelen met daar mee aan de slag te gaan.

De originele presentator (Michiel Devlieger) is achter de schermen trouwens nog steeds betrokken bij de serie. In het vorige molseizoen is hij bv degene die het begin van aflevering 7 (het sprookjesboek) in spreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• La1974
rouchken11 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 09:47:
[...]

Eigenlijk was het toen van de mannen van woestijnvis (de originele bedenkers van de mol) de gewoonte van nooit meer dan 2 seizoenen van een format te maken. Daarom dat er bv maar 2 seizoenen zijn van de toen énorm succesvolle "schalkse ruiters". (het progamma voor de mol van de mannen die ook de mol verzonnen en gemaakt hebben)
Omdat de mol echter zó populair was en er zoveel vraag kwam, hebben ze toen uitzonderlijk een 3de seizoen gemaakt. Vandaar dat er toen 3 jaar tussenzat en daarna het grote niets volgde.

De originele makers zijn daarna vertrokken bij woestijnvis en de rechten van de mol zaten daardoor ook bij meerdere partijen, wat een mogelijk nieuw seizoen bemoeilijkte. Maar ze zijn er (uiteraard) toch uitgekomen.
Temeer omdat een nieuwe generatie van programmamakers stond te popelen met daar mee aan de slag te gaan.

De originele presentator (Michiel Devlieger) is achter de schermen trouwens nog steeds betrokken bij de serie. In het vorige molseizoen is hij bv degene die het begin van aflevering 7 (het sprookjesboek) in spreekt.
Leuk om te weten!

Ben het op zich helemaal eens met die filosofie. Het uitmelken van formats zijn we in Nederland nogal goed in. Maar als het op dit niveau gemaakt wordt, met zoveel oog voor detail en liefde dan heb ik er minder moeite mee.

Het vakmanschap spat er vanaf. Daar kunnen ze bij de NL Mol nog wat van leren. Als ze nu eens zouden stoppen met al die zogenaamde BN-ers te selecteren voor al die programma’s.

Kijk bijvoorbeeld naar Hunted. Op zich een leuk programma maar dan moet er weer een Hunted VIPS komen (met 3e en 4e-rangs BN-erg.). Zo jammer.

Ik hoop dat ze in België nog lang blijven proberen om ieder jaar te overtreffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:03
Wat fijn dat we de afleveringen gewoon de volgende dag via NPO Start kunnen kijken _/-\o_

Wellicht kan ik voor de ontknoping niet meer wachten en zal ik 'm via GoPlay kijken, maar voor de rest van de afleveringen dus niet meer nodig om te schuiven met laptop en hdmi kabel :P

*O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• La1974
Richh schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 12:41:
Wat fijn dat we de afleveringen gewoon de volgende dag via NPO Start kunnen kijken _/-\o_

Wellicht kan ik voor de ontknoping niet meer wachten en zal ik 'm via GoPlay kijken, maar voor de rest van de afleveringen dus niet meer nodig om te schuiven met laptop en hdmi kabel :P

*O*
Zondagavond is wel een lekkere avond om dit met het gezin te kijken. Veel beter dan maandagavond (sport ed.)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Sow, voor de degene die niet kunnen wachten...tot het einde, veel plezier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaittamW
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23-04 18:20
SadisticPanda schreef op zondag 20 maart 2022 @ 21:05:
Sow, voor de degene die niet kunnen wachten...tot het einde, veel plezier ;)
Thanks! Kan niet wachten :) Zoveel leuker dan de NL-se!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noodgang
Lekker begin weer hoor _O_
Aflevering ook al op tijd beschikbaar op Goplay zonder restricties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 07:30
Mijn hoofdverdachten:
spoiler:
Uma of Nele, maar bij Nele zou er te veel op liggen

Maar de geschiedenis herhaalt zich waarschijnlijk dus ik zal er naast zitten, … of niet.
Wel weer een fantastische aflevering, ze hebben de lat weer hoog gelegd.

[ Voor 16% gewijzigd door AppleFan2007 op 20-03-2022 22:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

720p beschikbaar tijdens uitzending, 1080i erachter. Morgen wss, 1080p ^^

De Mol geeft prachtige beelden buiten een goede spelshow <3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stijn014
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:07
Ben wel nog niet mee met de groep dit jaar. Nogal veel haantjesgedrag.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
Tips en trucs bespreken om geografische restricties te omzeilen is niet toegestaan.