De Mol - 2021 België Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:51
Mede-auteur:
  • René90
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-07-2024

René90

Het nieuwe seizoen is weer begonnen! Vanaf 21 maart kunnen we weer aan het scherm gekluisterd zijn.

Dit jaar lijkt het er op dat we naar Duitsland gaan, daarnaast is niemand zeker van zijn plek. Er is ook een oranje scherm.
Maar hoe dat verder gaat, wie weet. Bekijk hier de trailer:
https://www.goplay.be/vid...nd-is-zeker-van-zijn-plek
14 maart wordt er mee bekend gemaakt over het oranje scherm in een speciale aflevering.

De 'waarschijnlijke kandidaten:
Introductie nieuwe seizoen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/N2yoPBcfjEinnJLilymd6Coq.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/cwRFWcBsODJre5HcUHakDYha.jpg
Annelotte
is 25 jaar en is recruiter.
Dami
is 20 jaar en is studente psychologie.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/ndu0HcmboTFod3li7kIDf57Y.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/ndu0HcmboTFod3li7kIDf57Y.jpg
Jasmien
is 30 jaar en is advocate.
Jens
is 30 jaar en is schrijnwerker.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/qcTczBJQoWhdPrHLCQAoxoCi.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/sQJ1jkXzU8hL20rOPXqTzH8E.jpg
Katrien
is 39 jaar en is vaatchirurg.
Kevin
is 30 jaar en is jurist.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/zjJeAzqb8lKEu7roTSj79B7T.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/3PeaSVhsCFi5upEHJlOMk8lq.jpg
Lennart
is 25 jaar en is opvoeder.
Philip
is 51 jaar en is docent marketing.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/gdwJLpJltH9ptFCvgovmnYD3.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/qAw4mgqgfnBKyFLtBsBGHG0b.jpg
Samina
is 42 jaar en is flamencolerares.
Sven
is 41 jaar en is horeca-uitbater.

Intro dit jaar:
https://www.wieisdemol.be/
https://www.vier.be/video...-nieuw-seizoen-van-de-mol

Buiten België hopelijk te zien op:
https://www.goplay.be/de-mol#afleveringen
(account nodig)

Het seizoen van vorig jaar is te zien op:
https://www.npostart.nl/w...-be/VPWON_1301610/episode
(niet getest of het betaald is) Account is in ieder geval nodig.

Topic van vorig jaar:
De Mol - 2020 België

[ Voor 73% gewijzigd door Arunia op 15-03-2021 14:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16:29
Blijkbaar is mijn vier.be account omgezet naar goplay.be. Dat werkt allemaal nog, nu hopen dat we zonder VPN kunnen kijken :) Ik heb er weer zin in.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:14
Linkje naar NPO Start werkt iig niet met een gratis account :( En nu nog maar hopen dat 't met GoPlay een beetje wilt werken anders wordt ook dat nog een gedoe.
Maar ben in elk geval heel benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@LordSinclair Ik moet het allemaal nog even afwachten. Zijn gelukkig wel mogelijkheden door lieve mensen om het alsnog te bekijken. Al is het dan wat later.

@ShitHappens Heb het er even bij gezet. Geen idee of het met een account wel te bekijken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15:49
Ik kan seizoen 8 kijken met alleen een inlog, zonder VPN. Ik weet niet of dit wat zegt over het nieuwe seizoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DePaul
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:08
Wij zitten er weer klaar voor, we hebben net zaterdag de finale van het voorprogramma gezien dus laat het echte Spel maar beginnen! :+

Veel, of eigenlijk alles wat je doet is volstrekt onbelangrijk. Het is echter heel belangrijk dat je het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:55
Is er een mogelijkheid dit op je tv te kijken? Afleveringen downloaden? Of een bepaald kanaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16:29
Piet_Piraat7 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 15:29:
Is er een mogelijkheid dit op je tv te kijken? Afleveringen downloaden? Of een bepaald kanaal?
Vorig seizoen kon ik vanuit Chrome casten (van vier.be) naar m'n Chromecast.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:27

Crazy D

I think we should take a look.

Hopelijk GoPlay.be zonder VPN :)

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:09

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Kijk er naar uit; eindelijk weer de ECHTE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DePaul
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:08
LordSinclair schreef op maandag 8 maart 2021 @ 15:31:
[...]

Vorig seizoen kon ik vanuit Chrome casten (van vier.be) naar m'n Chromecast.
Bij mij werkte het ook zo. Ga het zo ook weer doen dit jaar

Veel, of eigenlijk alles wat je doet is volstrekt onbelangrijk. Het is echter heel belangrijk dat je het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-04 12:24
Ik ben benieuwd!

De twists en nieuwigheden (zoals nu met oranje scherm) gaan in De Mol toch altijd weer lekker een stukje verder en gewaagder dan bij 'familieprogramma' WIDM.

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• René90
Ook erg enthousiast, ik vind De Mol altijd veel sterker dan de Nederlandse variant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:45

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

GurbY{nl} schreef op maandag 8 maart 2021 @ 16:04:
Kijk er naar uit; eindelijk weer de ECHTE!
De enige bedoel je ;)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Laatst online: 08:55

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Weet iemand een app zoals de nederlandse versie? Of een website waar je met al je vrienden elke aflevering kan stemmen op de mol.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@DNA_Saint Voor zover is er geen app voor De Mol.
Wel een door iemand gemaakte app genaamd Molboekje België.
Maar voor zover is dat ook met veel reclame en qua tekst lijkt het er op dat die alleen voor vorig jaar is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17:04
Heb er zin in. Ook mijn account is netjes omgezet

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• René90
Blijkbaar vandaag al een soort 1e aflevering waarin de kandidaten worden voorgesteld? Op vier, 19.55 tot 20.30.

Gilles Van Bouwel ontvangt presentator Gilles De Coster, die in primeur de kandidaten van 'De Mol 2021' zal voorstellen. Ook de drie finalisten van het vorige seizoen - Bart, Jolien en Alina - laten hun licht schijnen over de nieuwe lichting.
https://www.demorgen.be/t...9d-40b4-9746-90092e48f623

[ Voor 48% gewijzigd door René90 op 14-03-2021 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:21

masauri

aka qwybyte

spoiler:
:+ Mooie intro, al gelijk achter de scherm beelden.
Verduidelijking over de Oranje schermen.
Ik heb der zin in!!!!!! :)B
Annelotte is mijn mol.
En dit jaar weer paintball!!! (Lasergamen is voor watjes O-) )
En als afsluiter een nieuwe trailer.

Hoeveel hints zitten hier in 8)
Mooie intro.

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
spoiler:
Potverdorie, die trailer is toch wel weer lekker hoor. Nog geen Mol hier, ik wacht het maar even af. Wel interessant als de mol, de mol blijft. Dan moet er dus in die eerste opdracht iets geregeld worden dat de mol niet kan worden vervangen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• René90
Bij deze de kandidaten, even op een rij.
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RYmhmM16acfxYC7AcRuoE_biaWE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kDPMQkwF8x0eCN6necRaGexW.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
Wanneer mogen we buiten de spoilers om praten trouwens? Is het niet op den duur ook aan degene die op dit topic klikken die dan weten dat er spoilers in kunnen staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

René90 schreef op zondag 14 maart 2021 @ 22:09:
Wanneer mogen we buiten de spoilers om praten trouwens? Is het niet op den duur ook aan degene die op dit topic klikken die dan weten dat er spoilers in kunnen staan?
Ja bij het Nederlandse topic is het toch ook gewoon zonder spoiler tags...
Anders kunnen we wel héél véél spoiler tags gaan gebruiken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
Ik probeer het overgaf altijd wel te ontwijken.
Nu nog niet bekeken. Zag dat de goplay site wel gewoon werkt vanuit Nederland.
Nu kijken of ik het voor binnenshuis kan rippen. Dan kan het gewoon op de tv. Of ik moet gaan klooien met een browser en de website op de Shield. Zie dat minder zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdej
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:54

basdej

OutSystems Consultant

Arunia schreef op maandag 15 maart 2021 @ 00:01:
Nu kijken of ik het voor binnenshuis kan rippen. Dan kan het gewoon op de tv. Of ik moet gaan klooien met een browser en de website op de Shield. Zie dat minder zitten.
Laptopje en hdmi kabel? Zo kijken wij het.

Hoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
René90 schreef op zondag 14 maart 2021 @ 22:09:
Niet weer deze discussie.
Gewoon zonder spoiler tags. Ikzelf heb nog niets gezien maar weet dat ik hier dingen ga lezen wat ik misschien nog niet wil weten.

Eigen schuld.

Ik was vergeten dat het gisteren begon...
Ben wel benieuwd hoe zij omgaan met de COVID-19 regels. Dit speelt toch iets later af dan de NL versie, toch?

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
Arunia schreef op maandag 15 maart 2021 @ 00:01:
HDMI kabeltje doe ik ook altijd.

Kan jij trouwens de OP updaten met de foto van de kandidaten? Zie mijn post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
streamnl schreef op maandag 15 maart 2021 @ 07:00:
[...]

Niet weer deze discussie.
Gewoon zonder spoiler tags. Ikzelf heb nog niets gezien maar weet dat ik hier dingen ga lezen wat ik misschien nog niet wil weten.

Eigen schuld.

Ik was vergeten dat het gisteren begon...
Ben wel benieuwd hoe zij omgaan met de COVID-19 regels. Dit speelt toch iets later af dan de NL versie, toch?
Hier hebben ze wel even bij stil gestaan in die eerste aflevering. Sowieso waren ze bezig om op een ander land te focussen echter toen kwam Corona en werd het Duitsland :+

Verder met bubbels, waarbij de kandidatengroep er één was. Wij zouden er niet veel van merken werd aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@basdej @René90 hdmi kabeltje ga ik niet doen :+ die tijd heb ik gehad. Rip het bestand naar de server en via plex wil ik het dan streamen. Komt wel goed. :)

Zal de TS updaten zodra ik tijd heb. Aantal besprekingen vandaag, maar komt wel goed.

Mocht er iemand mede auteur willen worden, let me know.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stijn014
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:07
René90 schreef op maandag 15 maart 2021 @ 07:41:
[...]
-

Verder met bubbels, waarbij de kandidatengroep er één was. Wij zouden er niet veel van merken werd aangegeven.
Buiten Gilles die niet meer de bagage naar de auto draagt bij de afvallers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
Ik moet wel zeggen, die trailer van de eerste opdracht....dat ziet er toch wel weer écht top uit. Gelijk vol de actie in en dat vind ik zo een verschil met de Nederlandse versie. Daar moet je het hebben van een opdracht waarin ze op bergen staan, een tekening moeten maken en met een verrekijker over moeten schilderen...

Bij de Belgische variant zouden ze nog een element toevoegen door aan een tokkelbaan van de ene berg naar de andere te gaan terwijl je met je verrekijker het moet afkijken of zoiets :) Tevens vind ik ook dat de Belgische beter in elkaar zit en je meer kan Mollen. Het is niet alleen opdrachten met communicatie waarin je kan lopen kloten door het knopje in te drukken of een opdracht niet op te volgen omdat je alleen staat bij een puzzelbord...Het is wat meer gewaagder imo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chillz
stijn014 schreef op maandag 15 maart 2021 @ 08:31:
[...]

Buiten Gilles die niet meer de bagage naar de auto draagt bij de afvallers :)
en niet meer aanschuift voor het diner...

Vind ik toch wel jammer, dat gaf altijd een goed beeld van de onderlinge sfeer tussen Gilles en de kandidaten.
Veel persoonlijker dan Rik van de Westelaken, waarvan je hoort dat ze hem echt alleen zien bij opdrachten en executies.

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn014
Hopelijk blijven Gilles en de kandidaten nog wel *kruist armen*beste vrienden. :D

Ik heb ergens een knagend gevoel dat De Mol nog niet bij de 10 kandidaten zat en dat ze die er nog in steken met het spel zondag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:24
stijn014 schreef op maandag 15 maart 2021 @ 11:15:
Ik heb ergens een knagend gevoel dat De Mol nog niet bij de 10 kandidaten zat en dat ze die er nog in steken met het spel zondag.
Das een goeie :9 We zullen moeten zien of er iemand gewisseld wordt, en hoeveel moeite hij hiervoor heeft moeten doen. Of hoeveel kansen hij zichzelf kan geven om zich erin te mollen. Interessante piste :)

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Malantur schreef op maandag 15 maart 2021 @ 11:38:
[...]

Das een goeie :9 We zullen moeten zien of er iemand gewisseld wordt, en hoeveel moeite hij hiervoor heeft moeten doen. Of hoeveel kansen hij zichzelf kan geven om zich erin te mollen. Interessante piste :)
De winnaar van de 10 onbekenden is de mol. En 1 iemand die nu bekend is gaat eruit zou ik dan denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Gisteren de aflevering zitten kijken.
Erg mooie inzichten en ben heel benieuwd. Leuk dat de paintball opdracht er weer in zitten en tof hoe ze het opgepakt hebben.
Geen idee hoe het verder gaat, maar we gaan het volgende week zien.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-04 17:30
Wij hebben ook de aflevering gekeken van zondagavond.
Holy shitballs de laatste trailer is al meteen een enorme mindgame voor de 10 mogelijke kandidaten.
Dat maakt de Belgische de Mol zo ontzettend veel leuker tov van de Nederlandse.

Aap!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Laatst online: 14:09

GurbY{nl}

GurbY{nl}

harmageddon schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 09:15:
Wij hebben ook de aflevering gekeken van zondagavond.
Holy shitballs de laatste trailer is al meteen een enorme mindgame voor de 10 mogelijke kandidaten.
Dat maakt de Belgische de Mol zo ontzettend veel leuker tov van de Nederlandse.
Is gewoon geen discussie over mogelijk: De Mol is sowieso met afstand beter dan WIDM. Enige wat de NL versie wellicht iets beter doet (door meer budget) is cameravoering/mooieplaatjesschieterij.

Voor de rest: betere opdrachten, géén "sterretjes" van het B (of C) garnituur die dit als een podiumpje zien voor wat meer exposure, géén rare presentator die nogal gemaakt wat afstandelijk probeert te doen, véééél beter geluid (niet 130% muziek met 45% stemgeluid), géén gedwongen bondjes en wannabee mollen en ga zo maar door. Maar vooral de opdrachten steken er met kop en schouders bovenuit: vernuftig, maar toch uit te leggen. In tegenstelling tot de NL opdrachten waar je soms bij voorbaat al weet: dit gaat gewoon helemaal niemand lukken.

[ Voor 13% gewijzigd door GurbY{nl} op 16-03-2021 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:13
Moet ik een app downloaden om via Chromecast te kijken? Lukt niet via de website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-04 17:30
Joostje123 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:32:
Moet ik een app downloaden om via Chromecast te kijken? Lukt niet via de website
Dat gaat helaas niet lukken, tenzij je met VPN de goplay app weet te downloaden en af te spelen.
Ik kijk via de browser van mijn PS4.

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:14
Zla dan weer aan de techniek kunnen liggen. Heb zelf eens geprobeerd met VPN naar USA Netflix te kijken via chromecast, maar dat gaat dan niet lukken. Workaround is dan maar Screen Mirroring (MacOS)/Wireless display (Windows) aan te gooien :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• La1974
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:58
ShitHappens schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 00:21:
Zla dan weer aan de techniek kunnen liggen. Heb zelf eens geprobeerd met VPN naar USA Netflix te kijken via chromecast, maar dat gaat dan niet lukken. Workaround is dan maar Screen Mirroring (MacOS)/Wireless display (Windows) aan te gooien :p
AirPlay werkt perfect. Maar dan moet je wel een Apple TV hebben of een tv die dit ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-04 17:06
Er zijn genoeg plekken op het internet te vinden waar iedere zondag de aflevering nog online gezet wordt 😇

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j4y
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:17

j4y

Hier op een LG CX zit er een bugje in de goplay site, waardoor na de advertenties de video niet afspeelt. Als je dan met cursor aan het begin van de tijdline klikt dan gaat die opnieuw beginnen maar speelt dan wel af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:57
Zelf kijk ik De Mol altijd via de goplay site, destijds op vier.be een account aangemaakt en die werkt nog steeds prima. Afspelen via Chrome incl adblockers (of gebruik Brave!) en dan via mijn ingebouwde chromecast van mijn tv direct vanuit de browser casten naar de tv.
Een optie om live te kijken heb ik nog niet gevonden, dus tot nu toe lekker achteraf kijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
chrisborst schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 09:37:
Zelf kijk ik De Mol altijd via de goplay site, destijds op vier.be een account aangemaakt en die werkt nog steeds prima. Afspelen via Chrome incl adblockers (of gebruik Brave!) en dan via mijn ingebouwde chromecast van mijn tv direct vanuit de browser casten naar de tv.
Een optie om live te kijken heb ik nog niet gevonden, dus tot nu toe lekker achteraf kijken.
Ik doe precies hetzelfde. Maandagavond is (wie is) De Mol avond.

Net ook weer even gezocht, maar volgens mij is het niet mogelijk om live te kijken in NL.

Degene die live gaan kijken, alvast veel plezier.

[ Voor 3% gewijzigd door streamnl op 21-03-2021 18:40 ]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
Ik doe het meestal om 21.30, Goplay is snel wel met het online plaatsen, dus daar hoop ik vanavond ook weer even op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04 14:57

Harrie

NederVlaming

streamnl schreef op zondag 21 maart 2021 @ 18:40:
[...]

Ik doe precies hetzelfde. Maandagavond is (wie is) De Mol avond.

Net ook weer even gezocht, maar volgens mij is het niet mogelijk om live te kijken in NL.

Degene die live gaan kijken, alvast veel plezier.
Hier live aan het kijken, het is echt weer goed :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Jens lijkt verdacht veel op Jasmien :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• La1974
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:58
Harrie schreef op zondag 21 maart 2021 @ 20:28:
[...]

Hier live aan het kijken, het is echt weer goed :)
Hoe kan je live kijken? Je woont zeker in België?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

La1974 schreef op zondag 21 maart 2021 @ 21:01:
[...]

Hoe kan je live kijken? Je woont zeker in België?
Ja inderdaad, dus gewoon op TV.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stijn014
Nederlandse vrienden het zou nu op goplay moeten staan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Mindfuck einde!!!!
En wie zei dat de camera beelden beter waren in nl? Kzou me toch is goed beraden daarover O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:58
Nu ja, Jens mag dus vervangen worden hé :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15:49
Zo wat balen voor Jens, heel sneu

Vette aflevering weer, zit er gelijk helemaal in!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basdej

basdej

OutSystems Consultant

Zojuist gekeken met deze browser op Android: https://play.google.com/s...instantbits.cast.webvideo

Hiermee kan je het zonder moeite naar je tv casten.

En wat een super gave aflevering weer. Vooral het einde :-)

spoiler:
Wel echt zielig voor die gast die niet mee mocht. Zou nóg erger zijn als hij de mol was

Hoi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j4y
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:17

j4y

Deze aflevering bewijst weer dat de Belgen het spel zoveel beter maken dan NL. Wat een heerlijke show

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Malantur
Sjurm schreef op zondag 21 maart 2021 @ 22:57:
Zo wat balen voor Jens, heel sneu

Vette aflevering weer, zit er gelijk helemaal in!
Wie de voorbije seizoenen gevolgd heeft en zoals ‘s avonds bevestigd: je kan er alleen uit vallen met een rood scherm. S avonds is er niemand afgevallen omdat niet alle namen ingetikt werden, maar ook voor Jens is er geen rood scherm getoond. Ik heb hem nog niet helemaal afgeschreven ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
Net even snel op onze server gezet om op de tv te kijken.
Holy shit. Spanning. Zat gewoon op het puntje van de bank.
Ben heel erg benieuwd. En nu nog, het oranje scherm.

Ieder jaar weer een verrassing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• René90
Wat een vette start weer, ook dat laatst stukje met de mol vs de mol....je vraagt je dan de hele aflevering af hoe dit zit en toch komt er dan nog zo een teaser...

Ideaal, lekker begin weer :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:58
Wat was dit weer een leuke 1e aflevering ! Alles zit er gelijk weer in :P

[removed]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Knipoogje binnen half uurtje

;)

[ Voor 11% gewijzigd door SadisticPanda op 22-03-2021 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdej

basdej

OutSystems Consultant

Wat bedoel je?

Hoi.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Inside Joke die al enkele jaren meegaat, de oudgedienden van de Belgische mol snappen het wel 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sebas1979
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 20:47
Zo, ik meld me hier ook weer. Net aflevering 1 gekeken (goplay inlog, chromecast).

Mijn conclusie: 99% zeker dat Noah niet de mol is. Te veel geluk nodig om als reservemol als eerste in de auto terecht te komen.
Noah zou met zijn postuur ook tamelijk herkenbaar zijn voor de originele mol denk ik, en die zou kogels kunnen sparen om alleen hem af te schieten.
De mol zal dus graag bij de laatste schutters geweest zijn, om zo zijn/haar eigen positie veilig te stellen.

Eerste idee: Jasmien is de mol.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malantur
Sebas1979 schreef op maandag 22 maart 2021 @ 21:01:
Zo, ik meld me hier ook weer. Net aflevering 1 gekeken (goplay inlog, chromecast).

Mijn conclusie: 99% zeker dat Noah niet de mol is. Te veel geluk nodig om als reservemol als eerste in de auto terecht te komen.
Noah zou met zijn postuur ook tamelijk herkenbaar zijn voor de originele mol denk ik, en die zou kogels kunnen sparen om alleen hem af te schieten.
De mol zal dus graag bij de laatste schutters geweest zijn, om zo zijn/haar eigen positie veilig te stellen.

Er is toch gewoon 1 op 10 kans dat hij de mol is? En je verondersteld dat de andere mol 1 van de 3 schutters is op het einde (3 op 10 kans), en dat hij/zij tussen de rookbommen en adrenaline posturen kan herkennen, en er zijn maar 2(?) aanvallers geraakt met 40 kogels dus echt veel raakkans bleek er niet te zijn.
Maar goed ik denk ook niet dat Noah de mol is :)

Voorlopig zit ik op Lennart. Tips via Facebook:
- de Axolotl is een Mexicaanse MOLsalamander
- op het schilderij van het late avondmaal staat hij op de plek van de Judas

Al zijn beide misschien wat té opzichtig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Wat een aflevering. _/-\o_

Het begin was erg goed verzonnen en ze sluiten heel sterk af.

Als dit een voorbode is voor de rest... dan staat ons mooie afleveringen te wachten.

@onze zuiderburen
Ik heb ook de proloog?? bekeken. Ze spraken vaak over ‘je hoort goed dat persoon X uit X komt’
Is dat een “dingetje” in België?

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebas1979
Malantur schreef op maandag 22 maart 2021 @ 21:26:
[...]

Er is toch gewoon 1 op 10 kans dat hij de mol is? En je verondersteld dat de andere mol 1 van de 3 schutters is op het einde (3 op 10 kans), en dat hij/zij tussen de rookbommen en adrenaline posturen kan herkennen, en er zijn maar 2(?) aanvallers geraakt met 40 kogels dus echt veel raakkans bleek er niet te zijn.
Dacht dat er idd 2 afgeschoten waren, en 2 die geen boekje meer konden pakken.
Als mol kun je sturen, omdat je weet wat de opdracht inhoudt. Imo heeft de mol dus zeker meer dan 30% kans om op de gewenste plek uit te komen.

Wat betreft Noah’s kans op mol: 1/10, minus de hinder die hij had van de originele mol die alleen maar hem er uit wilde houden. Moeilijk te kwantificeren, dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
Noah is kleine kans, ik vind hem ook niet echt gelijk het profiel ervoor hebben wat ik nu zie qua zijn gedrag etc. Ik denk ook dat je als Mol als laatste wil staan bij de schutters.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chillz
De video op het eind vond ik wel sterk.
Ik denk zelf ook niet direct dat Noah de mol is. Maar het is wel goed dat ze op deze manier aangeven dat de andere kandidaten hem niet direct af moeten schrijven; hij heeft nog steeds evenveel mogelijkheid als de rest om Mol te kunnen zijn.
streamnl schreef op maandag 22 maart 2021 @ 21:48:
@onze zuiderburen
Ik heb ook de proloog?? bekeken. Ze spraken vaak over ‘je hoort goed dat persoon X uit X komt’
Is dat een “dingetje” in België?
Dat zou in NL toch ook zijn?
Dat je goed het verschil hoort in accenten. (Limburgs, Brabants, Fries, achterhoek, plat Amsterdams... etc/etc)
Dat zou dan ook benoemd worden.

Alleen de meeste 'zulke' programma's in NL zijn met BN'ers. Die over het algemeen wel ABN Standaardnederlands praten. Dan is het niet zo ter sprake

Overigens is het dan dus wel zo een 'dingetje' natuurlijk (net zoals het in NL zou zijn)
Als je in West-Vlaanderen woont, zal plat Limburgs (=andere kant van t land) moeilijk te verstaan zijn, en andersom.
Dus voor Gilles ook mooi om te benoemen :)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn014
Er was wel treurnis dat de enige west-Vlaming niet mee mocht. Maar die is dus vervangen door een andere.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• stijn014
Overigens zijn ook De Mol memes weer terug
Het beste aan een nieuw seizoen van ‘De mol’: de terugkeer van de Mol-memes
https://www.humo.be/a-b513bb27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Ik heb de aflevering opnieuw geupload naar een normaal kanaal waar je wel gewoonkan Chromecasten. *knip*
Helaas mag dat dus niet.

[ Voor 34% gewijzigd door tweakduke op 23-03-2021 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Chillz schreef op maandag 22 maart 2021 @ 22:26:
De video op het eind vond ik wel sterk.
Ik denk zelf ook niet direct dat Noah de mol is. Maar het is wel goed dat ze op deze manier aangeven dat de andere kandidaten hem niet direct af moeten schrijven; hij heeft nog steeds evenveel mogelijkheid als de rest om Mol te kunnen zijn.

[...]

Dat zou in NL toch ook zijn?
Dat je goed het verschil hoort in accenten. (Limburgs, Brabants, Fries, achterhoek, plat Amsterdams... etc/etc)
Dat zou dan ook benoemd worden.

Alleen de meeste 'zulke' programma's in NL zijn met BN'ers. Die over het algemeen wel ABN Standaardnederlands praten. Dan is het niet zo ter sprake

Overigens is het dan dus wel zo een 'dingetje' natuurlijk (net zoals het in NL zou zijn)
Als je in West-Vlaanderen woont, zal plat Limburgs (=andere kant van t land) moeilijk te verstaan zijn, en andersom.
Dus voor Gilles ook mooi om te benoemen :)
Klopt, je hoort “hier” inderdaad vaak ook wel waar iemand vandaan komt. Tenminste, welke regio.
Maar het mij nooit opgevallen dat dit benoemd wordt in een programma.
Daarom viel het mij zo op dat Gilles dat wel deed.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:59

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

chrisborst schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 09:37:
Ik wilde op die manier terugkijken maar iedere keer na een seconde of 10 stopte de video ermee als ik Chromecast?

Zowel met Chrome als Edge... Uiteindelijk maar op laptop zelf gekeken, maar niet ideaal uiteraard. Iemand die hetzelfde had?

Do { Ping } while ( LOL )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Super aflevering hoor, wat een begin. Lekkere mindfuck in het begin, leuk voor Noah jammer voor die ander. En die flinke mindfuck op het eind. Leuke opdrachten. Beloofd wat voor de rest van het seizoen. Heb echt krom gelegen om Sven, de niet-knuffelaar :o Eerst die opdracht, daarna de Group hug :D

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:14
Sebas1979 schreef op maandag 22 maart 2021 @ 21:01:

Ik zou dat niet zo stellig durven beweren. Ik denk juist dat de kans niet kleiner is dan een andere deelnemer en misschien zelfs iets groter. Dit om de volgende redenen:

- Linie 1 was makkelijk te breachen. Zolang je maar op tijd je eigen slot open krijgt. Als Mol weet je natuurlijk die code.
- Linie 2 was ook goed te doen door combinatie van voldoende cover, moeilijke schietpositie en rook. Het enige wat je hier als Mol moet doen is simpelweg andere het werk (en risico) laten doen.

- Als aanvallende mol weet je dat het grote heikelpunt gaat zijn dat de paintballs op zijn in linie 3. Hier wacht je dus op en je laat je veel te fanatieke aanvallers als eerste gaan.

- Jens heeft een positie zelf gekozen, al dan niet omdat hij dacht daar een voordeel te hebben.
- We hebben nooit een rood scherm gezien voor Jens

- (We hebben nooit gezien dat Noah in de auto stapte. Wel een persoon met helm en pak, maar niet wie. Het kan dus zelfs zo zijn dat de rest allemaal acteurs waren en ze in de auto zijn omgewisseld.)

Verder denk ik op dit moment ook niet dat Noah de mol is, maar dat komt door de opdrachten daarna. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Hogader schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 08:44:
[...]

Ik zou dat niet zo stellig durven beweren. Ik denk juist dat de kans niet kleiner is dan een andere deelnemer en misschien zelfs iets groter. Dit om de volgende redenen:

1 Linie 1 was makkelijk te breachen. Zolang je maar op tijd je eigen slot open krijgt. Als Mol weet je natuurlijk die code.
2 Linie 2 was ook goed te doen door combinatie van voldoende cover, moeilijke schietpositie en rook. Het enige wat je hier als Mol moet doen is simpelweg andere het werk (en risico) laten doen.

3) Als aanvallende mol weet je dat het grote heikelpunt gaat zijn dat de paintballs op zijn in linie 3. Hier wacht je dus op en je laat je veel te fanatieke aanvallers als eerste gaan.

4) Jens heeft een positie zelf gekozen, al dan niet omdat hij dacht daar een voordeel te hebben.
5) We hebben nooit een rood scherm gezien voor Jens

6) (We hebben nooit gezien dat Noah in de auto stapte. Wel een persoon met helm en pak, maar niet wie. Het kan dus zelfs zo zijn dat de rest allemaal acteurs waren en ze in de auto zijn omgewisseld.)

Verder denk ik op dit moment ook niet dat Noah de mol is, maar dat komt door de opdrachten daarna. :P
1) eens
2) eens
3) deels eens. Je begint hier met gokken als Mol. (snap overigs niet dat ze meteen begonnen te schieten. ze hadden het terrein van te voren al verkend. wachten was beter geweest)
Maar, ikzelf zou ook niet als eerste gerend hebben en zeker niet in een rechte lijn.

4 en 5) geen mening
6) geloof ik niet. Zeker niet bij De Mol. Dat zou valsspelen zijn. Als dit ooit uit zou komen...

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebas1979
Hogader schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 08:44:
[...]

- Linie 1 was makkelijk te breachen. Zolang je maar op tijd je eigen slot open krijgt. Als Mol weet je natuurlijk die code.
- Linie 2 was ook goed te doen door combinatie van voldoende cover, moeilijke schietpositie en rook. Het enige wat je hier als Mol moet doen is simpelweg andere het werk (en risico) laten doen.

- Als aanvallende mol weet je dat het grote heikelpunt gaat zijn dat de paintballs op zijn in linie 3. Hier wacht je dus op en je laat je veel te fanatieke aanvallers als eerste gaan.

- Jens heeft een positie zelf gekozen, al dan niet omdat hij dacht daar een voordeel te hebben.
- We hebben nooit een rood scherm gezien voor Jens

- (We hebben nooit gezien dat Noah in de auto stapte. Wel een persoon met helm en pak, maar niet wie. Het kan dus zelfs zo zijn dat de rest allemaal acteurs waren en ze in de auto zijn omgewisseld.)

1: dat betwijfel ik. Oneerlijk naar de andere aanvallers.
2: true, maar de andere aanvallers hadden dit ook eenvoudig kunnen bedenken of wisten dit al (hebben ook uitleg gekregen over de opdracht)
3: zelfde als 2: dat weten de andere aanvallers ook wel, dat de laatste linie het grote probleem wordt.
4 correct, maar welke conclusie of ideeen verbind je daaraan? Ik verwacht nog wel een herkansing voor Jens idd. Een afvaller die met Jens op een ander eiland een proef moet afleggen ofzo 😉
5: dit lijkt me valsspelen, kan me niet voorstellen dat ze dit zouden doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stijn014
Wel spijtig dat ze de cafe De Mol content enkel aan Telenet klanten geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik denk ook wel dat Jens nog een kans gaat krijgen. Geen rood scherm en waar zijn die oranje schermen? Dat wordt ook nog een dingetje. Of wellicht vaker de kans dat iemand anders die plek in kan nemen.
Wie weet zijn er wel iedere keer 10 gegadigden (waaronder oud kandidaten die er uit zijn gegaan zoals Jens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Sebas1979 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 11:50:
[...]

1: dat betwijfel ik. Oneerlijk naar de andere aanvallers.
Waarom? De Mol heeft altijd voorkennis. Waarom zou het nu anders zijn?
Arunia schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 12:12:
Of wellicht vaker de kans dat iemand anders die plek in kan nemen.
Wie weet zijn er wel iedere keer 10 gegadigden (waaronder oud kandidaten die er uit zijn gegaan zoals Jens).
Dat zou wat zijn!!! :o

[ Voor 38% gewijzigd door streamnl op 23-03-2021 16:23 ]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebas1979
Die persoon is op dat moment nog niet de mol, maar 1 van de 10 die hopen er alsnog in te komen. Zou m.i. raar zijn om die voordeel te geven tov de anderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chillz
Arunia schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 12:12:
... en waar zijn die oranje schermen? Dat wordt ook nog een dingetje.
Ja he... :)

Zo mooi, na de nieuwe trailer vorige week nam iedereen maar aan dat de oranje schermen betrekking hadden op de 10 extra kanshebbers...
Blijkt niet te zijn...
Wat gaat er dan mee gebeuren..? :D

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Laatst online: 15:40
Harrie schreef op zondag 21 maart 2021 @ 21:04:
[...]

Ja inderdaad, dus gewoon op TV.
Zit je bij Telenet? Zo ja, zijn die extra's De Mol leuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:14
streamnl schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 09:58:
[...]

6) geloof ik niet. Zeker niet bij De Mol. Dat zou valsspelen zijn. Als dit ooit uit zou komen...
Dit was vooral de verklaring die ik voor mijzelf had opgesteld over waarom Noah niet uitgesloten kon worden voordat ze de scene op het einde lieten zien, dus vandaar dat ik hem ook al tussen haakjes had gezet. Ik zou het zelf overigens niet als valsspelen zien, maar meer als "Niets is wat het lijkt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

walterworld schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 15:56:
[...]

Zit je bij Telenet? Zo ja, zijn die extra's De Mol leuk?
Nee, Orange. Dus die zijn volgens mij niet beschikbaar voor mij.

Vroeger was "Cafe de Mol" gewoon op TV, dat was wat napraten over de aflevering, en kwam ook de persoon die die aflevering naar huis is gegaan langs.
Werd ook een soort ranking getoond wie volgens Vlaanderen het meest verdacht is enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-04 11:56
Shadow_Agent schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 07:24:
[...]

Ik wilde op die manier terugkijken maar iedere keer na een seconde of 10 stopte de video ermee als ik Chromecast?

Zowel met Chrome als Edge... Uiteindelijk maar op laptop zelf gekeken, maar niet ideaal uiteraard. Iemand die hetzelfde had?
Bij mij lukte het wel gewoon, maar ik vond ook nog een andere methode. Binnen Kodi gebruik ik de add-on Retrospect. Daar kan je ook de Belgische kanalen terugkijken. Indien je een GoPlay account hebt kan je binnen de add-on settings inloggen met je GoPlay account op het kanaal van Vier. Vervolgens kon ik gewoon via Retrospect terug kijken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

Man man, hij was echt weer lekker vandaag! Damn!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Harrie schreef op zondag 28 maart 2021 @ 21:34:
Man man, hij was echt weer lekker vandaag! Damn!
Ik vraag me af of ik ooit opdrachten heb gezien bij de Nederlandse mol waarbij je de andere groep kon saboteren als mol tijdens je eigen opdracht... Geniaal....
Als Philip de mol is, dan is het makkelijk om nu al te zeggen dat hij voor 1 iemand gaat.
Maar het toch véél te vroeg om nu al te gaan tunnelen....
Wel een mooie slotopdracht!
Rijden, garage, en dan daar het spel spelen na een avondje drinken en eten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• azerty
Inderdaad mooie aflevering vandaag :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

masauri schreef op zondag 28 maart 2021 @ 22:01:
[...]

Ik vraag me af of ik ooit opdrachten heb gezien bij de Nederlandse mol waarbij je de andere groep kon saboteren als mol tijdens je eigen opdracht... Geniaal....
Als Philip de mol is, dan is het makkelijk om nu al te zeggen dat hij voor 1 iemand gaat.
Maar het toch véél te vroeg om nu al te gaan tunnelen....
Wel een mooie slotopdracht!
Rijden, garage, en dan daar het spel spelen na een avondje drinken en eten...
spoiler:
Versprak hij zich nu door te zeggen voor de volle 5000 euro te gaan, terwijl ze nog voor 3000 euro aan het spelen waren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
Harrie schreef op zondag 28 maart 2021 @ 22:41:
[...]

spoiler:
Versprak hij zich nu door te zeggen voor de volle 5000 euro te gaan, terwijl ze nog voor 3000 euro aan het spelen waren?
Heb ik me achteraf ook zitten afvragen, ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdej

basdej

OutSystems Consultant

[...]

spoiler:
Viel me ook direct al op.
spoiler:
Hij had ook heel snel door dat de code op de doos stond maar daar werd ineens niks meer mee gedaan, zelfs niet toen hij al ging wisselen.

Hoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Heerlijke aflevering weer!
Smullen!

Ik denk zelf dat de mol diegene was die bij de piano opdracht zei:"oh, zitten we het al de hele tijd verkeerd te oefenen?" die liet ook namelijk snel de wijn vallen enzovoorts.

[ Voor 71% gewijzigd door Arunia op 29-03-2021 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
basdej schreef op zondag 28 maart 2021 @ 23:18:
[...]

Viel me ook direct al op.
spoiler:
Hij had ook heel snel door dat de code op de doos stond maar daar werd ineens niks meer mee gedaan, zelfs niet toen hij al ging wisselen.
Maarja de mol gaat toch niet naar huis, en waarschijnlijk wist hij van die laatste tip? Hij was wel erg verdacht deze aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-04 17:06
Als mol wil je zitten bij de groep die piano speelt. Zelf je 1000 euri binnenhalen om je niet verdacht te maken en vervolgens non stop op die pianotoets rammen om de bus een noodstop te laten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
Tja welke positie wil je zitten:

1. Bij de piano, je kan dubbel mollen, eventueel geld binnenhalen als mollen. Je kan hier ook zonder problemen op die knop rammen want niemand weet dit. Achteraf dus bedenken wie nu vaak die toets heeft gedrukt is lastig.

In de auto zelf noemde Jasmien het 3e antwoord wat gelijk geld ophaalde. Als mol zijnde kon je blijven gissen want Dami was te druk met zichzelf. Dus voor mij zakt Jasmien wel wat op de lijst. Noah eveneens, was te goed bezig met het uitbeelden continue.

2. Met de wijnproef kan je als Sven zijnde het tempo dusdanig opvoeren dat mensen het laten vallen en dat je dus snel bij de volgende opdracht bent zodat die niet kan worden afgemaakt. Echter is dat niet echt gelukt dus de vraag is of de mol de route niet al kende en wist wat wel / niet haalbaar is? Beetje ingewikkeld welke plek je pakt, ik denk alleen 'lopen' (muv Sven eventueel) zou ik als mol niet willen. Je kan dan alleen die 2 glazen 'mollen'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:44

CyBeRSPiN

sinds 2001

j4y schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 09:31:
Hier op een LG CX zit er een bugje in de goplay site, waardoor na de advertenties de video niet afspeelt. Als je dan met cursor aan het begin van de tijdline klikt dan gaat die opnieuw beginnen maar speelt dan wel af
Met een iPhone/iPad kun je via AirPlay perfect streamen naar de LG. Echt superkwaliteit dit jaar via GoPlay.

En los daarvan, wat een seizoen wordt dit weer, eerste 2 afleveringen zijn echt weer smullen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

[...]

spoiler:
Ja dat viel mij ook op. En hij was snel met zeggen "kijk op de doos" (of zoiets). Pianospel is erg snel verbeterd.... Kortom te opvallend, hij kan de mol niet zijn :+
Arunia schreef op maandag 29 maart 2021 @ 00:20:
Ik denk zelf dat de mol diegene was die bij de piano opdracht zei:"oh, zitten we het al de hele tijd verkeerd te oefenen?" die liet ook namelijk snel de wijn vallen enzovoorts.
Dat was Kevin.
spoiler:
Maar die is niet meer

Bij de wijn denk ik dat de mol bij 1 van de 2 groepen zat die eerst opdrachten moesten doen. Want van begin af aan had je 2 glazen die je kunt laten omvallen, maar bij die 2 tussenopdrachten kon je voorkomen dat er meer glazen 'gewonnen' zouden worden.
spoiler:
Bij het druiven persen is dat dus sowieso mislukt, dus moet het bij die andere opdracht zijn geweest. Met Philip, Kevin en Jasmien was het toch? Philip is te opvallend, dus geen mol. Kevind is niet meer. Dus ga ik voor Jasmien

Streamen via AirPlay naar m'n LG tv werkt trouwens echt als een tiet, zouden meer sites en apps moeten doen (Ziggo, luister je even mee? niet alleen live maar ook tijdens replay).

Tot hoeveel dagen na de uitzending moeten we spoilertags gebruiken? Kun je niet gewoon pas in dit topic komen als je het gezien hebt :P

Exact expert nodig?

Pagina: 1 2 3 4 Laatste