De Mol - 2021 België Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Crazy D

I think we should take a look.

Wat een geniale aflevering weer. Heb weer hard gelachen :D En dat einde... 3 verbaasde koppies :o
AppleFan2007 schreef op zondag 2 mei 2021 @ 21:50:
Ik weet niet of het ergens logisch is en of het dan effectief zo is, daarmee blijf ik toch bij Lennart.
Zeker door zijn flater met ‘euh’.
Dat is te opzichtig. Dus hij is het niet.

En Sven ging niet eens naar beneden. Hoogtevrees, maar ook een makkelijke manier om te mollen. Dus dat is het ook niet. En bij het voorlezen was zijn stukje niet geraden maar ja dat is maar 1000 euro. Dat is niet echt indrukwekkend.

Blijft over het meisje, die gaf echt heel goede aanwijzingen over wat ze had gezien, als een fanatieke deelnemer. En ze ging als laatste, wist dat er al 4500 was misgelopen dus ze kon prima haar best doen om 1500 binnen te halen (met nog steeds de kans dat die 2 in de kamer het niet begrepen....). Ik denk dan, "hoi Jan beste mol ever". Zo fanatiek. Misschien een beetje verwarring zaaien bij die sprookjes maar ja, wisten jullie ze wel? Ik herkende minder dan de helft 8)7 Ze had wel vrij eenvoudig betrapt kunnen worden in het kasteel. De stoel die ze niet in het midden van de ruimte zette en dus nog een keer terug moest. Maar ja, er was de vorige aflevering al zoveel geld uit de pot gejast dat deze aflevering niet zoveel uit de pot houden niet echt prio meer heeft denk ik. Blijft een lage pot als je ziet hoeveel erin had kunnen zitten.

Maar, aangezien ik het altijd mis heb :P Zal het Lennart wel zijn :+

Exact expert nodig?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yariva
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22:03

Yariva

Moderator Internet & Netwerken

Power to the people!

Misschien leuk om een kleine Tweakerspoll op te zetten voor de laatste 3 die overblijven ;) Volgens mij is het dit jaar, en zeker na de laatste aflevering, echt een lastige opgave om de mol eruit te pikken.

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
U vraagt, wij draaien ;)

Poll: Wie is de mol 2021?
Annelotte
Lennart
Sven
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=403584&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-04 11:15

Harrie

NederVlaming

Hier de reactie van Philip, als hij ziet dat ze alle 3 zeggen dat ze vol op hem zaten:
https://www.wieisdemol.be...-op-verrassende-plottwist

Edit: Ik heb op Annelotte gestemd, maar werkelijk geen idee. Lennart met zijn molsalamander? (axolotl) En op de stoel van Judas bij het laatste avondmaal?
Maar dan zo 10.000 euro eruit halen?

[ Voor 37% gewijzigd door Harrie op 04-05-2021 16:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:37
Ik heb op Annelotte gestemd aangezien ik sinds de piano opdracht wel een beetje in de Annelotte tunnel zit. Bij de opdracht met de honden was ze ook doorslaggevend voor een mislukking. Verder eens met @Crazy D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:00
Harrie schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 16:32:
Lennart met zijn molsalamander? (axolotl) En op de stoel van Judas bij het laatste avondmaal?
Maar dan zo 10.000 euro eruit halen?
Sinds die aflevering zit ik op Lennart en ik zal er op blijven tot het bittere einde :) Ja 10000 is niet echt mol stijl maar langs de andere kant: wie kan er geld uit halen en daarbij minder verdacht worden? Gek of geniaal ;) Ik hecht meer waarde aan de axolotl en de Judas, dan aan een buikgevoel: “de mol zou nooit 10000 uit de pot halen”…

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yariva
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22:03

Yariva

Moderator Internet & Netwerken

Power to the people!

Geheel in stijl met voorgaande jaren zit ik er compleet naast.

Bij mij was het eerst Jasmien, daarna dan maar voor Phillip gegaan. Het is voor mij nu echt gissen wat het stiekem ook wel echt heel leuk maakt :) Ik heb op Sven gestemd gezien ik het echt fantastisch zou vinden mocht hij de mol zijn. Maar na de keuken actie van zondag acht ik de kans klein, hij heeft weinig moeite laten zien om iemand te betrappen.

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bdbfz
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 15:14
Poll: Wie was de onbekende tegenstander van Annelotte bij de hoepel-opdracht?
Sven
de tweedekans-mol uit Afl. 1
een onbekende
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=403586&layout=2&sort=org

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
bdbfz schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 18:18:
Poll: Wie was de onbekende tegenstander van Annelotte bij de hoepel-opdracht?
Sven
de tweedekans-mol uit Afl. 1
een onbekende
[Afbeelding]
Ik mis nog de afgevallen kandidaat :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stijn014
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:46
Joster schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 16:59:
Ik heb op Annelotte gestemd aangezien ik sinds de piano opdracht wel een beetje in de Annelotte tunnel zit. Bij de opdracht met de honden was ze ook doorslaggevend voor een mislukking. Verder eens met @Crazy D
Bij de zoek het verschil op de graffiti was ze ook superverwarrend.
"De man met de bril links-rechts" Toevallig was dat een verschil.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Joster
stijn014 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 22:47:
[...]

Yes, en met die koordjes van die trui ook..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bdbfz
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 15:14
Joster schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 10:38:
[...]

Yes, en met die koordjes van die trui ook..
En ook bij de sprookjes bleef ze op twijfel aansturen.
#annelotte #tunnelvisie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thy...
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 27-04 23:01
Ik heb een tijdlang een Annelotte tunnel gehad. Deels door haar acties, maar ook deels omdat het een geweldige actie zou zijn als Isodoor de hond van de mol zou zijn. En die zit altijd bij Annelotte op schoot. Maar qua gedrag en acties verdenk ik Lennart steeds meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GreatDictator
  • Nu online
stijn014 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 22:47:
[...]

Tsja, en Sven 'vergat' daar even door te geven dat hij die bolletjes fout had en er dus weer een chaser op het team afkwam :)

Overigens hoop ik dat Jens de tegenstander van Annelotte was bij de hoelahoepinpakopdracht (6x woordwaarde).

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:35
Over de onbekende tegenstander: zal gewoon een local/crewlid oid zijn. Als het een bekende was (Sven?) had Annelotte die meteen kunnen herkennen aan de houding ofzo. En ze zei aan het einde ook iets Engels van thanks/goodbye, kan me dus ook indenken dat ze buiten de getoonde beelden een paar woorden hadden gewisseld.

En het hondje zal niet van Annelotte zelf zijn, als dat het geval was zou iedereen die haar privé kent dat dus al meteen weten...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stijn014
Ondertussen is de hond dus wel van Annelotte. Zij heeft hem geadopteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thy...
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 27-04 23:01
FoxLenny schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 11:25:

En het hondje zal niet van Annelotte zelf zijn, als dat het geval was zou iedereen die haar privé kent dat dus al meteen weten...
Ja dat is wel een goed punt inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedQber
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 19:24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:11
@FoxLenny @Thy... Daar had ik het vandaag met mijn vrouw ook al over.
Maar wat als ze die vlak van te voren geadopteerd heeft. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crazy D
  • Nu online

Crazy D

Arunia schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 19:54:
@FoxLenny @Thy... Daar had ik het vandaag met mijn vrouw ook al over.
Maar wat als ze die vlak van te voren geadopteerd heeft. :P
Of ze heeft weekje in quarantaine met dat beestje gezeten :P Of ze is de mol helemaal niet, maar hondje vind haar gewoon het leukste en wil daarom vooral bij haar zijn. Ik zou als hondje ook liever bij haar op schoot zitten dan bij die mannen 8)7 (maar ja hoe wist hondje dan dat ze van begin af aan bij haar moet zijn omdat zij de finale haalt... hmmm....).

Exact expert nodig?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joster
Zag nog een leuke gedachte / theorie voorbij komen...

Bij aanvang van het seizoen heeft Gilles gezegd; "Dit jaar is niemand zeker van zijn plek" en op dat moment zagen we een oranje scherm achter hem. Wat nu als dat niet alleen voor de 1e aflevering maar ook voor de Mol richting de finale geldt?

Het oranje scherm is nog nergens terug gekomen, maar het afvallers-scherm van Philippe was een stuk meer oranje getint (vooral het logo wat normaal uit witte lijnen bestaat) dan dat van de andere afvallers. Dus wat als Philippe wel degelijk de mol was maar hij is afgevallen omdat de overige kandidaten hem ontmaskerd hadden? De productie kan dat weten, want bij de test wordt uiteraard openlijk de vraag gesteld wie de mol is waarbij de kandidaten één naam moeten invullen. Het kan natuurlijk zijn dat de kandidaten eerder in het seizoen al op Philippe zaten, maar dat de regel met het oranje scherm enkel van toepassing is voor de plaatsen in de finale.

En wat nu als Philippe - de mol - nu in de gevarenzone zit door zijn oranje scherm en definitief kan worden geëlimineerd door Isidoor..? Isidoor heeft immers nog een rode knop tot beschikking. Dus wat nu als Philippe definitief naar huis kan worden gestuurd indien Isidoor op de rode knop gaat drukken en we daardoor 3 winnaars hebben in plaats van 1..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:40

ralpje

Deugpopje

Ik denk dat we het oranje scherm dit weekend terug gaan zien, als blijkt dat beiden kandidaten elkaar verdenken en er dus niemand op de juiste mol zit.
De vraag is: is er dan wel een winnaar? Of is dan gewoon degene die de meeste antwoorden goed heeft (en bij gelijk spel degene die de test het snelst gemaakt heeft) de winnaar?

Ik kan me een finale voorstellen waarbij dan beide kandidaten een oranje scherm krijgen (want ze hebben het fout maar ze hebben nog niet verloren), waarna duidelijk wordt dat het op tijd / aantal goede antwoorden gaat.

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

Afbeeldingslocatie: https://images0.persgroep.net/rcs/_oiS4mlCodoUikkX7zfHPiaOSQI/diocontent/202605361/_fitwidth/694/?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0.8
Ja inderdaad. Is die vingerafdruk nu oranje, of is het een tv met slechte kijkhoek..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Harrie schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 10:33:
[Afbeelding]
Ja inderdaad. Is die vingerafdruk nu oranje, of is het een tv met slechte kijkhoek..
Op deze foto is het wel echt verreweg het meest oranje eliminatiescherm:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/WJ9iKaC.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18:18
ralpje schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 10:16:
Ik denk dat we het oranje scherm dit weekend terug gaan zien, als blijkt dat beiden kandidaten elkaar verdenken en er dus niemand op de juiste mol zit.
De vraag is: is er dan wel een winnaar? Of is dan gewoon degene die de meeste antwoorden goed heeft (en bij gelijk spel degene die de test het snelst gemaakt heeft) de winnaar?

Ik kan me een finale voorstellen waarbij dan beide kandidaten een oranje scherm krijgen (want ze hebben het fout maar ze hebben nog niet verloren), waarna duidelijk wordt dat het op tijd / aantal goede antwoorden gaat.
Het lijkt me bijna onmogelijk dat de mol niet zou geraden worden, je zal altijd wel een vraag juist hebben of dat nu bewust of onbewust is.
En als ze het echt niet zekere zijn zullen zo over 2 personen spreiden en dan gaat het om wie het meest juiste antwoord heeft of wie het snelste was.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ralpje

ralpje

Deugpopje

AppleFan2007 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 11:17:
[...]

Het lijkt me bijna onmogelijk dat de mol niet zou geraden worden, je zal altijd wel een vraag juist hebben of dat nu bewust of onbewust is.
En als ze het echt niet zekere zijn zullen zo over 2 personen spreiden en dan gaat het om wie het meest juiste antwoord heeft of wie het snelste was.
Dat is dus nog een beetje de vraag, omdat het nooit is voorgekomen: wat als niemand 'op de juiste mol zit'? Met andere woorden: niemand heeft het juiste antwoord op de laatste vraag in de test 'hoe heet de Mol'?

Je zou verwachten dat dan het aantal juiste antwoorden gewoon telt, maar aan de andere kant: de mol is niet ontmaskerd. Is er dan wel een winnaar?

Alles wat we kunnen doen is speculeren, want zo'n situatie is nog nooit voorgekomen en productie heeft daar ook nog nooit echt een eenduidig antwoord op gegeven, volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapa
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:25
Sjurm schreef op zondag 2 mei 2021 @ 22:49:
spoiler:
[Afbeelding]
Dit lijkt erg op Sven en hij had hier moeten hangen maar had 'hoogtevrees'.
Ik kwam naar deze thread om precies dit te posten. Toevallig zette ik het precies op dit beeld stil om wat tegen m'n vriendin te zeggen en die zei meteen dat die ogen heel erg lijken op
spoiler:
Sven
Het zou ook heel goed uitkomen met de rest van die opdracht en dingen die al eerder in het seizoen opgezet zijn. Het voelt ook als iets dat ze bij de Belgische Mol zouden doen, ook al heb ik maar een ander seizoen daarvan gezien.

spoiler:
Ik zit sowieso al een aantal afleveringen op Sven, dus dit past ook mooi in mijn tunnel. Ik twijfelde nog over Philip, maar dat is nu dus duidelijk. Ook bij de eliminatie van Philip zouden de reacties van de andere twee echt grootse acteerprestaties zijn als ze de mol zijn, terwijl Sven er absoluut geen Oscar mee zou winnen. Verder heeft Sven tijdens het hele seizoen niet zo heel veel opzichtig fout gedaan (behalve ALLEEN een valse noot op de alpenhoorn spelen als het erop aankomt*), maar ook niet zo veel duidelijk goed dat echt serieus geld oplevert. Annelotte verdenk ik totaal niet en Lennart heb ik ook het hele seizoen vrijwel niet verdacht. En die 10k zou dan misschien weer te brutaal zijn voor een mol met een beetje eergevoel.

Bij de sprookjesopdracht was het behoorlijk raar dat Annelotte die vlecht niet met Rapunzel associeerde, maar omdat ze de laatste twee sprookjes echt niet leken te weten was het voor beide heel makkelijk geweest om het bewust verkeerd te doen.

* Die Jodel opdracht zat trouwens echt vol aanwijzingen richting Sven. De zanger zingt over Die Maulwurf dat het voor hem "kleines Bier" is, wie bestelt er een kleines Bier aan de bar? Sven! Op het opnamebordje staat letterlijk "Die Maulwurf, Sven", Maulwurf is Duits voor mol, mocht dat niet duidelijk zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door Lapa op 08-05-2021 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
René90 schreef op zondag 21 maart 2021 @ 19:43:
Ik doe het meestal om 21.30, Goplay is snel wel met het online plaatsen, dus daar hoop ik vanavond ook weer even op.
Is half 10 inderdaad de tijd dat het op Goplay staat? Kinderen wilden het graag vanavond meteen kijken maar dat gaat dan te laat zijn..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18:20
Joster schreef op zondag 9 mei 2021 @ 13:40:
[...]

Is half 10 inderdaad de tijd dat het op Goplay staat? Kinderen wilden het graag vanavond meteen kijken maar dat gaat dan te laat zijn..
Hij staat altijd direct na de aflevering online. Op de tv gids zie ik dat het volgende programma om 21:20 begint, dus als het goed is (tot nu toe elke keer zo geweest) moet hij tussen 21:20 en 21:25 er wel op staan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18:18
Waarschuwing, de spoiler gaat dus om wie de mol is.
spoiler:
Ja het is de Lennart.
De eerste keer in jaren dat ik er in de finale op zit.
Ook wel verbazend dat er nu pas iemand op Lennart stemt.

Het was deze keer echt moeilijk maar weer een leuk seizoen.

[ Voor 10% gewijzigd door AppleFan2007 op 09-05-2021 21:17 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

spoiler:
Hij heeft dat echt heel goed gedaan. Ben benieuwd naar de aflevering van volgende week. Hij was in de groep echt degene die overal mee weg kwam, de onschuldige jongen :) Annelotte die 10min voor invullen van de vragen nog haar keuze zegt omgegooid te hebben, geeft wel aan dat zelfs de winnaar niet heel zeker was.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:29

masauri

aka qwybyte

spoiler:
Wat een mooie camerashots weer, en iets minder dan een maandje om de vragenlijst voor volgend seizoen in te vullen. Ben benieuwd naar de verschillende molacties. Altijd leuk de aflevering van volgende week ^^ . Damn, kad dus de winnaar goed, niet de mol :p

Wie bedenkt in hemelsnaam de opdracht met de kip!!!!!
Wat een genialiteit bij de opdrachten dit jaar _/-\o_

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TPar
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 14:03
Sjurm schreef op zondag 2 mei 2021 @ 22:49:
spoiler:
[Afbeelding]
Dit lijkt erg op Sven en hij had hier moeten hangen maar had 'hoogtevrees'.
Misschien was de mol van het andere team een vroegere winnaar/mol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebas1979
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Mooie ontknoping. Heel benieuwd naar de molacties die we volgende week te zien krijgen. Na de eliminatie van Jasmien heb ik dus goed gegokt. Ben voor mezelf vooral tevreden over mijn analyse van het allereerste spel 😊
spoiler:
De mol zal dus graag bij de laatste schutters geweest zijn, om zo zijn/haar eigen positie veilig te stellen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• stijn014
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F2kOBkMCgDzfKWVLtKCXSqK_AxA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/39WLn6qfb7MBeAihBpjciRQc.png?f=fotoalbum_largedeze is geweldig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Sebas1979 schreef op zondag 9 mei 2021 @ 22:48:
Mooie ontknoping. Heel benieuwd naar de molacties die we volgende week te zien krijgen. Na de eliminatie van Jasmien heb ik dus goed gegokt. Ben voor mezelf vooral tevreden over mijn analyse van het allereerste spel 😊

spoiler:
De mol zal dus graag bij de laatste schutters geweest zijn, om zo zijn/haar eigen positie veilig te stellen.
Maar dan ging je er van uit dat de mol de vervanger kon herkennen.

Maar wat heeft de mol het goed gedaan zeg, had die ook geen moment op het oog. Ik ben erg benieuwd naar de molacties en voorbereidingen volgende week.

In ieder geval, als ik die opdracht met de kip had mogen doen had ik vanaf het begin al gezegd dat ze die eieren niet hoefden te vangen. Laat dat beestje maar lekker van de graantjes eten terwijl ik met een veel te grote glimlach toe zit te kijken :P

[ Voor 7% gewijzigd door Lanfear89 op 10-05-2021 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebas1979
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Lanfear89 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 00:23:
[...]
Maar dan ging je er van uit dat de mol de vervanger kon herkennen.
Niet per se, dat weet je als mol ook niet van te voren, of je je vervanger zal herkennen.
Maar áls de kans op herkenning er is, wil je wel per se in de laatste lijn staan.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:58
Mooie finale! Goede mol!

Annelotte zei in het stukje voor de toets nog dat ze op Sven zat.
Dus toen zij won, was natuurlijk de eerste gedachte "Dan is het Sven" :D

Ik ben benieuwd naar de Mol-acties van Lennart. De stukjes die we op het eind zagen, gaven al aan dat hij in ieder geval niet te bang was om wat met de camera te spelen :)
Voor de makers heeft hij het in ieder geval goed gedaan. Nooit genoemd tot op het allerlaatste moment. En in de vorige aflevering iedereen nog vol op Philipe. (y)

---
Het had wat geweest als hij helemaal niet ontdekt was...
Als Sven en Annelotte in de laatste toets alles op elkaar gezet hadden. Iemand had dan wel de meeste vragen goed gehad en gewonnen, dus gedacht goed te zitten... En dat er dan toch iemand anders achter het doek uit zou komen...
Dat had ook top-tv geweest!
Maar dat is voor een toekomstig seizoen ooit hopelijk :)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ralpje

ralpje

Deugpopje

Ik zit wel nog een beetje met die 10k in m'n maag die Lennart voor die vrijstelling overhad. Ik vind dat een beetje onetisch ofzo, als mol. Maar hé, uiteindelijk heb je én de laagste pot, én word je pas in de finale genoemd als mogelijke mol. Dan doe je toch niets goed :+

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Malantur
Uit het nieuwsartikel op het Laatste Nieuws over die 10000 euro:
“Voor de duidelijkheid: het was en is Lennart die zelf met dat idee naar ons is gekomen. We hebben dat dan duizend keer bekeken, gewikt en gewogen. Maar eigenlijk was het een gedurfde sabotage die hem door de anderen op een plateautje is aangeboden”, maakt presentator Gilles De Coster duidelijk. “Het was brutaal, ongezien, over the top. Eigenlijk hét signaal aan alle anderen om te zeggen dat hij de Mol was. Maar Lennart was heel zeker dat iedereen hem zelfs die daad zou vergeven. Omdat hij zo goed in de groep lag.” Er was bovendien grondig nagedacht over die ultieme sabotagedaad. “Lennart had zijn plan goed opgesteld. Hij ging als eerste de dagboekkamer in en keek niet in de dagboeken. Indien alle kandidaten dat hadden gedaan, had hij niet kunnen mollen. Maar Philip en Jasmien keken wel, zodat Lennart voor een zogezegde vrijstelling kon gaan. En ondanks die enorme som die verdween toch de sympathie van de groep behield. Ook al omdat we hem bij de volgende proeven wel actief en positief hebben laten meespelen. Maar in Berlijn kon hij zich toch weer niet inhouden. Ook daar sloeg hij met heel veel lef toe. Met meer lef zelfs dan de redactie eigenlijk wilde. Eerder al hadden we hem afgeremd. Tijdens de proef met de bom onder de stoelen. Zonder dat hij het wist hebben we toen zijn Duits stoofpotje veel pikanter gemaakt. Anders had hij ook daar de hele zaak gemold. “

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-04 19:04
Mooie laatste aflevering. Lekker sfeertje ook. Zo lang buiten beeld van iedereen gebleven. Dat is best knap.
De positive kant van die €10.000 bieden was ook dat er echt ging tussen de kandidaten wie de test het best gemaakt had. Ik ben ook heel benieuwd naar alle Mol acties volgende week. Hij heeft het rookgordijn goed opgehouden in ieder geval.

Alleen jammer dat de drone was technische problemen leek te hebben. Die vloog vooral op z'n kop :+

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SpeedQber
Nog wat info: https://www.hln.be/tv/bes...moeten-afremmen~a8d0dbdb/
De eerste eliminatieronde eindigde op een ex aequo. Pas na tien extra vragen bleek Annelotte net iets meer details te weten over de Mol dan Sven.
En de achter de schermen beelden: https://www.goplay.be/vid...-schermen-s1-compilatie-2
Blijkbaar waren sommige dronebeelden ondersteboven omdat de wereld van de finalisten ook op z'n kop stond.

Bericht van Gilles: https://forum.wieisdemol.be/viewtopic.php?t=5132
- Het familiebezoek was aanvankelijk een volwaardige opdracht, op een Alpenwei hoog in de bergen bij ondergaande zon, en dus in principe zowel visueel als inhoudelijk een mooi moment. Maar een storm heeft er een stokje voor gestoken, waardoor we in allerijl alles hebben moeten verplaatsen. Dat we de kandidaten in een bestelwagentje naar daar hebben gevoerd was gewoon om ze nog even op het verkeerde been te zetten.
- De finale is geëindigd op een ex-aequo. Hoewel Annelotte pas in laatste instantie heeft besloten alles in te zetten op Lennart, haalden zij en Sven dezelfde score op de 30 finalevragen. Tien extra vragen hebben daar de beslissing moeten brengen, wat de spanning tot het uiterste heeft gedreven.
- In aflevering 4 zie je de vrouwen samen in de jacuzzi zitten met een heerlijk glas wijn. Een fijn zen-moment, ware het niet dat ze daarvoor Isidoortje dus wel even aan de mannen hadden toevertrouwd. Die hem vrijwel meteen kwijt waren geraakt: Isi was al snel aan hun waakzaamheid ontsnapt en liep ergens rond in het hotel. Dus terwijl de vrouwen languit lagen te genieten, waren Lennart, Sven en Philip radeloos op zoek naar hun kleinste vriend, in de hoop dat de dames het niet in de smiezen zouden krijgen. Isi lag uiteindelijk ergens in het hotel te maffen.
- Dat Lennart een deugniet is, heeft ie dit weekend weer laten blijken toen we aflevering 9 opnamen. Iedereen die die dag aanwezig was moest een negatieve Coronatest kunnen voorleggen. Lennart heeft ons even doen geloven dat ie positief had getest, en onze reacties gefilmd met een gsm. Toch zeker anderhalve minuut lang was er paniek, daarna liet hij weten dat het een grap was. 😃
- Ik had het al eerder aangegeven, maar de oranje schermen hadden géén verdere betekenis dan de onzekerheid van de kandidaten (en de mollen) aan de start van de reis. Het is ook niet zo dat Philip een speciaal scherm kreeg bij zijn exit…
- Neen, Sven was niet de aanvaller tegen wie Annelotte de hoelahoep-opdracht speelde. Dat was overigens ook niet de tweede mol. Het was gewoon één van onze Duitse crewleden.
- Ikzelf ervaarde dit seizoen het grootste stressmoment in 6 reeksen van de mol: piano moeten spelen met camera’s en nieuwsgierige ogen op mij gericht. 😃 Ik kan geen noten lezen en heb geen enkele muzikale vorming, dus ik had best veel stress dat ik de ene na de andere fout ging spelen. Gelukkig maakten Lennart en Sven de fouten, niet ik.
- De opnamedag met de wijnopdracht en de bunker, in aflevering 2, was onze langste dag ooit. We zijn toen bijna 26 uur in de weer geweest om alles gedraaid te krijgen: twee volledige opdrachten, een eliminatie, lange afstanden en veel technische uitdagingen. Gelukkig was er daarna een reisdag naar München om te bekomen.
- De molsalamander was helemaal geen tip: Lennart heeft zijn huisdier al jaren, en dus was dit geen verwijzing naar de mol. Lennart had ooit zelfs twee Axolotls. Jack en Jones. Jack is ondertussen gestorven en ligt begraven aan de kerk van Schoonbroek. Lennart heeft nog nooit een poot afgehakt om de theorie bevestigd te zien.

[ Voor 98% gewijzigd door SpeedQber op 10-05-2021 19:50 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-04 09:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Bedankt Tweakers voor het introduceren van deze Belgische Mol serie. Wij hebben ons ontzettend vermaakt, de proeven, de kandidaten, de muziek. Alles was beter dan de laatste Nederlandse serie.

Ik zat al een paar afleveringen op Sven. Vaak centraal in de proeven, veel foutjes en onoplettendheid. Mijn vriendin zat op Lennart maar die had ik vakkundig overtuigd om ook voor Sven te gaan haha.

Veel zin in volgende week. Vraagje, zijn de andere seizoenen ook van deze kwaliteit?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-04 20:14
Ik heb de voorgaande 2 seizoenen ook gezien, en kan die van harte aanbevelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:55

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

@MrVegeta ik persoonlijk vond de voorgaande seizoenen sterker. leukere groep, leukere opdrachten. Vond dit seizoen eigenlijk de minste. Wel mee vermaakt uiteraard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedQber
Ik zou ze zeker terugkijken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:58

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

MrVegeta schreef op maandag 10 mei 2021 @ 21:32:
Bedankt Tweakers voor het introduceren van deze Belgische Mol serie. Wij hebben ons ontzettend vermaakt, de proeven, de kandidaten, de muziek. Alles was beter dan de laatste Nederlandse serie.

Ik zat al een paar afleveringen op Sven. Vaak centraal in de proeven, veel foutjes en onoplettendheid. Mijn vriendin zat op Lennart maar die had ik vakkundig overtuigd om ook voor Sven te gaan haha.

Veel zin in volgende week. Vraagje, zijn de andere seizoenen ook van deze kwaliteit?
Zeker kijken, seizoen na seizoen smullen. Ik heb dit seizoen genoten, ben het dus niet met @Shadow_Agent eens. De Mol van vorig seizoen was geen schim van onzen
spoiler:
Lennart
, ik was wel trots, zat al vanaf het begin op deze geinegappert maar wat heeft
spoiler:
hij
het goed gespeeld!

De Mol heeft de ranzige smaak die WIDM de laatste 2-3 seizoenen (inmiddels al 3 seizoen niet meer gekeken) dat ik nog gekeken heb helemaal weggespoeld. Zo heerlijk om te kijken naar mensen die het spel spelen ipv een poging doen hun carrière te lanceren :*)
Wat zou ik me graag opgeven, helaas als kaaskop mag ik niet mee doen :'(

[ Voor 15% gewijzigd door Tomba op 10-05-2021 21:53 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Poekie

Super Furry Animal

Ik had het (soort van) goed! Ik verdacht
spoiler: aflevering 9/finale
Lennart en Sven, zoals ik eerder had aangegeven, maar bij Sven had ik toch behoorlijk wat twijfels zoals ik daar ook had aangegeven, omdat hij behoorlijk fanatiek uit de hoek kwam. Dus vanaf de jodelaflevering zat ik op Lennart.

Nu al zin in de molactiesaflevering van volgende week!

Smashrun | Strava | Citystrides | Brickset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Laatst online: 18:20

Ik heb vorig jaar voor het eerst de Mol België gezien. Dat seizoen was ook echt fantastisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:33

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile

Ja zeker. Als je ze nog niet gezien hebt. Dan echt een aanrader om dat wel te doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thieske1
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online

als je gaat terug kijken begin dan met seizoen 5! Die start geweldig.
spoiler:
want ze beginnen daar met 10 kandidaten en zonder mol. De mol word in de eerste aflevering onder de ogen van de overige kandidaten gekozen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• René90
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-07-2024

Zeker kijken, vorige seizoenen vind ik nog beter.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LordSinclair
Tomba schreef op maandag 10 mei 2021 @ 21:51:
De Mol heeft de ranzige smaak die WIDM de laatste 2-3 seizoenen (inmiddels al 3 seizoen niet meer gekeken) dat ik nog gekeken heb helemaal weggespoeld.
je kijkt ze niet maar moet wel de nare smaak wegspoelen :?

Maar de Belgische Mol voelt op een of andere manier transparanter. Je krijgt veel betere uitleg over de spellen zodat je ze als kijker ook snapt. Ook zitten de spellen niet super ingewikkeld in elkaar. Wel zijn er vaak veel afhankelijkheden waardoor het alles of niets is. Wat ook regelmatig gebeurd is dat de groep gesplitst op pad gaat. Dat gebeurd in de Nederlandse mol ook zelden. En daarnaast is de presentator niet een afstandelijk persoon maar juist een hartelijk persoon.

Oh en wat je totaal niet ziet, zijn die geforceerde bondjes. Of geforceerde tussenmomentjes. Alles voelt wat minder gespeeld aan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

LordSinclair schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:30:
[...]

je kijkt ze niet maar moet wel de nare smaak wegspoelen :?
[…]
Ik kijk ze inderdaad niet meer sinds een jaar of 3; moeilijk he begrijpende lezen :p
LordSinclair schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:30:
[...]

Maar de Belgische Mol voelt op een of andere manier transparanter. Je krijgt veel betere uitleg over de spellen zodat je ze als kijker ook snapt. Ook zitten de spellen niet super ingewikkeld in elkaar. Wel zijn er vaak veel afhankelijkheden waardoor het alles of niets is. Wat ook regelmatig gebeurd is dat de groep gesplitst op pad gaat. Dat gebeurd in de Nederlandse mol ook zelden. En daarnaast is de presentator niet een afstandelijk persoon maar juist een hartelijk persoon.

Oh en wat je totaal niet ziet, zijn die geforceerde bondjes. Of geforceerde tussenmomentjes. Alles voelt wat minder gespeeld aan.
Klopt allemaal, maar het ergste vind ik dat men bij WIDM eigenlijk al sinds het seizoen waarin
spoiler:
Art Rooijakkers
won niet meer om de pot gaat, maar alleen om je als D-list ‘B’N-er te profileren om je album, boeken of radio/Tv-programma te pluggen…
Plus dat de Molstreken er ook niet echt meer toe lijken te doen (kreeg dan hooguit 10 minuutjes ipv een hele aflevering zoals in Bels…)

De Mol is op alle vlakken sterker, zeker nu ze de camera beelden een fixe upgrade hebben gegeven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Nu online

Crazy D

Mooie ontknoping. Leuke aflevering, leuke opdrachten. Bizarre mol. Ik wist pas dat hij het was toen Gile vroeg aan iedereen 'ben jij de mol'. De andere 2 keken Gile aan en gaven antwoord, Lennart keek eerst weg en vervolgens zei hij nee maar knikte. Toen zei ik : hij is het. Mijn vrouw was nogal ongelovig :P Ben heel benieuwd naar volgende week. Was voor molstreken heeft ie kunnen flikken. Hij was wel een beetje het goedzakje die wel wegkwam met dingen (zelfs 10K uit de pot halen "ik vond het tijd om aan mijzelf te denken" werd gewoon geaccepteerd alsof dat ook heel normaal is, hoeveel de ena-hoogste er ook niet een misselijke 7600 voor over had....). En achteraf, zoals die opdracht op met de bom-stoel. Was er van overtuigd dat de mol op 1 van die stoelen moest zitten. Maar ja, waarom. Je kan er toch wel99,9% zeker vanuit gaan dat de kandidaten voor de pasvragen zouden gaan en niet voor het geld. Daar heb je de mol niet voor nodig. Leuk seizoen!

Exact expert nodig?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• stijn014
Met die bomstoel heeft de productie hem trouwens gepest. Zijn eten was nog extra pikant omdat ze de kandidaten ook eens wat wouden gunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedQber

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:53

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Nou kan ik hier een enorm verhaal ophangen over verschillen met nl en wat superlatieven over opdrachten, kandidaten, productie, weet ik wat al niet meer, maar dat doe ik even niet. Ik zeg maar één ding: kanniewachtetotvolgendjaar.....!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Wij hebben ook erg genoten van De Mol - België! Eerste keer dat we dit met het gezin keken (kinderen van 8 en 11) en zaten er echt heerlijk in :D
SpeedQber schreef op maandag 10 mei 2021 @ 19:05:
Nog wat info: https://www.hln.be/tv/bes...moeten-afremmen~a8d0dbdb/

[...]

En de achter de schermen beelden: https://www.goplay.be/vid...-schermen-s1-compilatie-2
Blijkbaar waren sommige dronebeelden ondersteboven omdat de wereld van de finalisten ook op z'n kop stond.

Bericht van Gilles: https://forum.wieisdemol.be/viewtopic.php?t=5132

[...]
Wat mij betreft had in elk geval een deel van het bericht van Gilles wel wat meer naar voren mogen komen in de uitzending. Zoals de finale test die in ex-aequo eindigde en de extra vragen die daarop volgde. En dat dus Sven ook eindelijk op de juiste Mol zat :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malantur
Joster schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 17:14:
Wij hebben ook erg genoten van De Mol - België! Eerste keer dat we dit met het gezin keken (kinderen van 8 en 11) en zaten er echt heerlijk in :D

[...]

Wat mij betreft had in elk geval een deel van het bericht van Gilles wel wat meer naar voren mogen komen in de uitzending. Zoals de finale test die in ex-aequo eindigde en de extra vragen die daarop volgde. En dat dus Sven ook eindelijk op de juiste Mol zat :)
Ik vond het ook dat het vermeld mocht worden, maar ik denk dat ze er nog wel op terug komen volgende week. Dan bespreken ze namelijk de mol-acties maar ook details over eliminaties en ook klassiek de beelden van de 10 kandidaten die samen naar de finale kijken (en 7 personen die zullen verschieten als het Lennart blijkt te zijn :))

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chillz
Dat zullen ze komende zondag wel in de aflevering benoemen allemaal, verwacht ik.

Bij De Mol is de achteraf-aflevering ook gewoon goed bekeken.
(in NL hebben ze ooit gekozen om de ontknoping in die terugblik aflevering te doen, omdat ze bang waren dat er anders veel minder mensen naar de laatste zouden kijken als ze al eenmaal wisten wie de mol dat keer is geweest)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SpeedQber
Hier is nog een chat met Gilles de Coster: https://be.wieisdemol.com/dm2021-chat-gilles/

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Lapa
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:25
Chillz schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 17:50:
Dat zullen ze komende zondag wel in de aflevering benoemen allemaal, verwacht ik.

Bij De Mol is de achteraf-aflevering ook gewoon goed bekeken.
(in NL hebben ze ooit gekozen om de ontknoping in die terugblik aflevering te doen, omdat ze bang waren dat er anders veel minder mensen naar de laatste zouden kijken als ze al eenmaal wisten wie de mol dat keer is geweest)
Ik vind het ook veel prettiger zoals ze het in BE doen (en vroeger in NL). In de NL versie lijkt het tegenwoordig wel de Lord of the Rings, met al die eindes en wel drie keer dat Rick of Art ongeveer hetzelfde verhaaltje houdt dat alle drie de finalisten het wel zouden kunnen zijn.

Seizoen 9 was de eerste keer dat we De Mol België keken. We hebben momenteel een lastige periode privé en dan is niks fijner dan De Mol bingen als ultiem escapisme, dus we zijn blij dat we nog een aantal seizoenen kunnen terugkijken. Waar we overigens in een sneltreinvaart doorheen gaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Ook wel een leuke:

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Weer een jaartje mol erop. Hoop dat jullie er allemaal van genoten hebben ;)

Marstek 5.12kw v148, CT003 v107, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

SadisticPanda schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:32:
Van de hints die ze gegeven hebben vond ik de 20000 Hertz toon toch de beste.
En na 2 afleveringen hadden we dus kunnen weten wie de mol was....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Het was heerlijk, enorm bedankt @SadisticPanda je weet wel waarom ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:55

Shadow_Agent

Lapa schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 12:56:
[...]

Ik vind het ook veel prettiger zoals ze het in BE doen (en vroeger in NL). In de NL versie lijkt het tegenwoordig wel de Lord of the Rings, met al die eindes en wel drie keer dat Rick of Art ongeveer hetzelfde verhaaltje houdt dat alle drie de finalisten het wel zouden kunnen zijn.
tenenkrommend vind ik dat altijd! Laatste seizoen was echt vreselijk langdradig. Gewoon hele stukken doorgespoeld ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Shadow_Agent schreef op maandag 17 mei 2021 @ 12:27:
[...]
tenenkrommend vind ik dat altijd! Laatste seizoen was echt vreselijk langdradig. Gewoon hele stukken doorgespoeld ook.
Doe zoals ik en doe gewoon net of WIDM niet bestaat ;)
There is only De Mol!
Maakt je leven een stuk leuker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn014
Wat gaan we nu doen met onze zondagavonden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

stijn014 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 12:31:
Wat gaan we nu doen met onze zondagavonden
De oude seizoenen terug kijken?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• davidov
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:35
Waanzinnig genoten van het gehele seizoen. Een rollercoaster vol verrassingen en twists en dat al vanaf spel 1 in ep 1.
Vrijwel alles is net wat leuker bij de Belgen; de originaliteit en complexiteit van de spellen, de humor en bizarre situaties, maar ook de onderlinge sfeer tussen de kandidaten soms super gezellig en dan weer enorm gespannen... alles bruist en leeft.
De presentatie is ook veel prettiger om naar te kijken, geen eindeloos gezever "over wie is nou de mol" (no shit, alsof we na 20 seizoenen nog niet weten waar we naar kijken). Ik heb liever Gilles die ook sterk betrokken is bij het spel (voor de opnames kandidaten spreken, tijdens opnames in geheim met kandidaten spreken, maar ook bijv de verteller spelen die de gedachten vd kandidaten oplas bij de "bom onder stoel" opdracht).
En de regie was ditmaal ook tiptop in orde....

Top vermaak. En dan heb ik het nog niet eens over de mol zelf gehad, dat was de lekkerste kers ooit bovenop een op zichzelf al vrijwel perfecte taart. Smullen geblazen. :D

En nu wachten op volgend jaar ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crazy D
  • Nu online

Crazy D

Leuke mollenstreken hoor. Zo terugkijkend natuurlijk allemaal obvious, maar hoe hij er mee weg kwam... dit is echt de Jan van België :D En de hints, man man je moet er maar op komen hoor. Vond die morse wel echt grappig, hondje aaien in morse code :D Was echt weer een topseizoen, wordt weer een lang jaar wachten...

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Het zwarte gat begint nu :-(

Elk jaar kijk ik wel uit naar een nieuw seizoen maar met corona was het nog extra welgekomen omdat er al zo weinig leuke dingen mogen of kunnen. Het was dan toch iets om naar uit te kijken aan het einde van de week :Y

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LordSinclair
Ik heb ook erg genoten van de laatste aflevering. Leuk dat het gewoon 99% om de deelnemers en hun reacties draait. Zat allemaal mooi in elkaar. En met de bloopers aan het einde is het ook wel duidelijk dat er zaken af en toe wel eens opnieuw opgenomen moeten worden. Mooi hoe je als mol overal mee weg komt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SaittamW
  • Laatst online: 23:16
Ik heb er zeker van genoten ;) Wederom een geweldig seizoen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:01
Tomba schreef op maandag 10 mei 2021 @ 21:51:
[...]

Wat zou ik me graag opgeven, helaas als kaaskop mag ik niet mee doen :'(
Weet je dat zeker?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p1ZFBeb41RqMfZs7E4biG0VpGZQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2oboZ1Cpju9gCqGKdmbKkwJL.jpg?f=fotoalbum_large

Home Assistant configuratie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedQber
Voor wie geen genoeg kan krijgen van zoeken naar de mol :P

https://www.ketnet.be/kij...1/kingsize-live-d20210516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het_Eendje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:42
Je hebt alleen wel een +32-nummer nodig. Maar goed, alles is te regelen. :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:01
Het_Eendje schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 20:20:
[...]

Je hebt alleen wel een +32-nummer nodig. Maar goed, alles is te regelen. :9
Die 2 kun je gewoon vervangen voor een 1
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DMAduT3nvOiwbhyJH_2BMiG2568=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6Qgq3KHKk0LJPSMpHYG7J3UO.png?f=fotoalbum_large

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Als het zou lukken, dit is dan wel vragen om bepaalde meme's :p :)B _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:55
Tomba schreef op maandag 17 mei 2021 @ 12:32:
[...]

De oude seizoenen terug kijken?
Haha, ben zojuist begonnen met seizoen 5, Zuid-Afrika.
Gek genoeg weet ik niet meer wie de Mol is, dus blijkbaar al lang geleden begonnen met De Mol België :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
chrisborst schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:09:
[...]

Haha, ben zojuist begonnen met seizoen 5, Zuid-Afrika.
Gek genoeg weet ik niet meer wie de Mol is, dus blijkbaar al lang geleden begonnen met De Mol België :*)
Wat zou volgens de fervente Mol kijkers echt een top seizoen zijn om met het gezin terug te kijken? Kinderen en wij waren erg enthousiast over afgelopen seizoen en weten nagenoeg niets over afgelopen seizoenen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralpje

ralpje

Deugpopje

Ik heb me laten vertellen dat seizoen 4 en 5 toppers zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

ralpje schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 11:22:
Ik heb me laten vertellen dat seizoen 4 en 5 toppers zijn.
Klopt, eigenlijk is elk seizoen top al vond ik persoonlijk de mol van vorig jaar de minste (niet de serie maar de persoon qua molacties)
@Joster Gewoon lekker bij 4 beginnen zou ik adviseren, productie wordt steeds professioneler.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Joster schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 11:13:
[...]

Wat zou volgens de fervente Mol kijkers echt een top seizoen zijn om met het gezin terug te kijken? Kinderen en wij waren erg enthousiast over afgelopen seizoen en weten nagenoeg niets over afgelopen seizoenen..
Allemaal!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thieske1
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online
Seizoen 7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralpje

ralpje

Deugpopje

Overigens zijn ze volgens mij pas vanaf seizoen 5 terug te kijken via GoPlay, maar de ouderen seizoenen zijn hier en daar nog wel te vinden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
chrisborst schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:09:
[...]

Eerste seizoen is al uit 1998

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

whoami schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 11:53:
[...]

Eerste seizoen is al uit 1998
Ja klopt, zit een 13 jaar tussen totdat 4 in 2016 de restart deed. Heb tot op heden seizoen 1-2-3 nooit kunnen vinden (niet gek gezien het jaar dat ze uitkwamen)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malantur
Tomba schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 11:59:
[...]

Ja klopt, zit een 13 jaar tussen totdat 4 in 2016 de restart deed. Heb tot op heden seizoen 1-2-3 nooit kunnen vinden (niet gek gezien het jaar dat ze uitkwamen)
Ik heb ze wel eens gevonden uit minder-legale-bron maar het zijn digitaliseringen van videocassettes, dus kwaliteit is om van te huilen. Ruis en fletse kleuren.. Dan nog de antieke auto’s, de retro kapsels, de andere presentator (Michiel Devlieger), … Het is niet te vergelijken met de huidige seizoenen ;) Ik heb me er nog niet aan kunnen zetten om ze uit te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Malantur schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 12:34:
[...]

Ik heb ze wel eens gevonden uit minder-legale-bron maar het zijn digitaliseringen van videocassettes, dus kwaliteit is om van te huilen. Ruis en fletse kleuren.. Dan nog de antieke auto’s, de retro kapsels, de andere presentator (Michiel Devlieger), … Het is niet te vergelijken met de huidige seizoenen ;) Ik heb me er nog niet aan kunnen zetten om ze uit te kijken.
Ik heb pogingen gewaagd maar helaas nooit kunnen vinden, ben er toch wel benieuwd naar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

[...]

Jep. Die versie heb ik ook gevonden. Maar echt veel soeps is het niet, dus ook weinig zin / behoefte om dat te gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
[...]

Je doet me oud voelen :'(

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:51
[...]

Erg jammer, want het tweede Belgische seizoen is naar mijn mening het beste mol seizoen van allemaal. Dat klopte destijds aan alle kanten. Als ze dat toch eens zouden uitbrengen in een degelijke remaster..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:53

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Tijd voor een -2022 topic!

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rouchken11
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-04 12:19
Brammos85 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:24:
[...]

Erg jammer, want het tweede Belgische seizoen is naar mijn mening het beste mol seizoen van allemaal. Dat klopte destijds aan alle kanten. Als ze dat toch eens zouden uitbrengen in een degelijke remaster..
idem dito. Heb dat ooit eens nagevraagd bij woestijnvis (toen nog), dat ligt niet meteen op de agenda jammer genoeg :(

Persoonlijk vond ik seizoen 3 nóg beter dan seizoen 2. Daar zaten een paar opdrachten in die ik qua kijkplezier het beste vond wat er ooit ingezeten heeft.
En ook een heel sterke mol vond ik. Prachtig seizoen, geniaal leuke groep en een finale zoals er nooit nog een geweest is O-)

Nieuw seizoen voor 2022 Belgie gaat trouwens door op de Kanarische eilanden, ze gaan eilandhoppen !

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Pagina: 1 2 3 4 Laatste