Wat een geniale aflevering weer. Heb weer hard gelachen
En dat einde... 3 verbaasde koppies 
En Sven ging niet eens naar beneden. Hoogtevrees, maar ook een makkelijke manier om te mollen. Dus dat is het ook niet. En bij het voorlezen was zijn stukje niet geraden maar ja dat is maar 1000 euro. Dat is niet echt indrukwekkend.
Blijft over het meisje, die gaf echt heel goede aanwijzingen over wat ze had gezien, als een fanatieke deelnemer. En ze ging als laatste, wist dat er al 4500 was misgelopen dus ze kon prima haar best doen om 1500 binnen te halen (met nog steeds de kans dat die 2 in de kamer het niet begrepen....). Ik denk dan, "hoi Jan beste mol ever". Zo fanatiek. Misschien een beetje verwarring zaaien bij die sprookjes maar ja, wisten jullie ze wel? Ik herkende minder dan de helft
Ze had wel vrij eenvoudig betrapt kunnen worden in het kasteel. De stoel die ze niet in het midden van de ruimte zette en dus nog een keer terug moest. Maar ja, er was de vorige aflevering al zoveel geld uit de pot gejast dat deze aflevering niet zoveel uit de pot houden niet echt prio meer heeft denk ik. Blijft een lage pot als je ziet hoeveel erin had kunnen zitten.
Maar, aangezien ik het altijd mis heb
Zal het Lennart wel zijn
Dat is te opzichtig. Dus hij is het niet.AppleFan2007 schreef op zondag 2 mei 2021 @ 21:50:
Ik weet niet of het ergens logisch is en of het dan effectief zo is, daarmee blijf ik toch bij Lennart.
Zeker door zijn flater met ‘euh’.
En Sven ging niet eens naar beneden. Hoogtevrees, maar ook een makkelijke manier om te mollen. Dus dat is het ook niet. En bij het voorlezen was zijn stukje niet geraden maar ja dat is maar 1000 euro. Dat is niet echt indrukwekkend.
Blijft over het meisje, die gaf echt heel goede aanwijzingen over wat ze had gezien, als een fanatieke deelnemer. En ze ging als laatste, wist dat er al 4500 was misgelopen dus ze kon prima haar best doen om 1500 binnen te halen (met nog steeds de kans dat die 2 in de kamer het niet begrepen....). Ik denk dan, "hoi Jan beste mol ever". Zo fanatiek. Misschien een beetje verwarring zaaien bij die sprookjes maar ja, wisten jullie ze wel? Ik herkende minder dan de helft

Maar, aangezien ik het altijd mis heb
Exact expert nodig?