De Mol - 2021 België Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:15
Het_Eendje schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 20:20:
[...]

Je hebt alleen wel een +32-nummer nodig. Maar goed, alles is te regelen. :9
Die 2 kun je gewoon vervangen voor een 1
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DMAduT3nvOiwbhyJH_2BMiG2568=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6Qgq3KHKk0LJPSMpHYG7J3UO.png?f=fotoalbum_large

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:01

masauri

aka qwybyte

Als het zou lukken, dit is dan wel vragen om bepaalde meme's :p :)B _O-

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:16
Tomba schreef op maandag 17 mei 2021 @ 12:32:
[...]

De oude seizoenen terug kijken?
Haha, ben zojuist begonnen met seizoen 5, Zuid-Afrika.
Gek genoeg weet ik niet meer wie de Mol is, dus blijkbaar al lang geleden begonnen met De Mol België :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-05 09:32
chrisborst schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:09:
[...]

Haha, ben zojuist begonnen met seizoen 5, Zuid-Afrika.
Gek genoeg weet ik niet meer wie de Mol is, dus blijkbaar al lang geleden begonnen met De Mol België :*)
Wat zou volgens de fervente Mol kijkers echt een top seizoen zijn om met het gezin terug te kijken? Kinderen en wij waren erg enthousiast over afgelopen seizoen en weten nagenoeg niets over afgelopen seizoenen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:38

ralpje

Deugpopje

Ik heb me laten vertellen dat seizoen 4 en 5 toppers zijn.

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:14

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

ralpje schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 11:22:
Ik heb me laten vertellen dat seizoen 4 en 5 toppers zijn.
Klopt, eigenlijk is elk seizoen top al vond ik persoonlijk de mol van vorig jaar de minste (niet de serie maar de persoon qua molacties)
@Joster Gewoon lekker bij 4 beginnen zou ik adviseren, productie wordt steeds professioneler.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:53

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Joster schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 11:13:
[...]

Wat zou volgens de fervente Mol kijkers echt een top seizoen zijn om met het gezin terug te kijken? Kinderen en wij waren erg enthousiast over afgelopen seizoen en weten nagenoeg niets over afgelopen seizoenen..
Allemaal!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thieske1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:35
Seizoen 7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:38

ralpje

Deugpopje

Overigens zijn ze volgens mij pas vanaf seizoen 5 terug te kijken via GoPlay, maar de ouderen seizoenen zijn hier en daar nog wel te vinden denk ik.

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:48
chrisborst schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:09:
[...]

Eerste seizoen is al uit 1998

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

whoami schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 11:53:
[...]

Eerste seizoen is al uit 1998
Ja klopt, zit een 13 jaar tussen totdat 4 in 2016 de restart deed. Heb tot op heden seizoen 1-2-3 nooit kunnen vinden (niet gek gezien het jaar dat ze uitkwamen)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:14
Tomba schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 11:59:
[...]

Ja klopt, zit een 13 jaar tussen totdat 4 in 2016 de restart deed. Heb tot op heden seizoen 1-2-3 nooit kunnen vinden (niet gek gezien het jaar dat ze uitkwamen)
Ik heb ze wel eens gevonden uit minder-legale-bron maar het zijn digitaliseringen van videocassettes, dus kwaliteit is om van te huilen. Ruis en fletse kleuren.. Dan nog de antieke auto’s, de retro kapsels, de andere presentator (Michiel Devlieger), … Het is niet te vergelijken met de huidige seizoenen ;) Ik heb me er nog niet aan kunnen zetten om ze uit te kijken.

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Malantur schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 12:34:
[...]

Ik heb ze wel eens gevonden uit minder-legale-bron maar het zijn digitaliseringen van videocassettes, dus kwaliteit is om van te huilen. Ruis en fletse kleuren.. Dan nog de antieke auto’s, de retro kapsels, de andere presentator (Michiel Devlieger), … Het is niet te vergelijken met de huidige seizoenen ;) Ik heb me er nog niet aan kunnen zetten om ze uit te kijken.
Ik heb pogingen gewaagd maar helaas nooit kunnen vinden, ben er toch wel benieuwd naar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

[...]

Jep. Die versie heb ik ook gevonden. Maar echt veel soeps is het niet, dus ook weinig zin / behoefte om dat te gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:48
[...]

Je doet me oud voelen :'(

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-05 13:55
[...]

Erg jammer, want het tweede Belgische seizoen is naar mijn mening het beste mol seizoen van allemaal. Dat klopte destijds aan alle kanten. Als ze dat toch eens zouden uitbrengen in een degelijke remaster..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:38

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:13
Tijd voor een -2022 topic!

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rouchken11
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07-05 14:18
Brammos85 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:24:
[...]

Erg jammer, want het tweede Belgische seizoen is naar mijn mening het beste mol seizoen van allemaal. Dat klopte destijds aan alle kanten. Als ze dat toch eens zouden uitbrengen in een degelijke remaster..
idem dito. Heb dat ooit eens nagevraagd bij woestijnvis (toen nog), dat ligt niet meteen op de agenda jammer genoeg :(

Persoonlijk vond ik seizoen 3 nóg beter dan seizoen 2. Daar zaten een paar opdrachten in die ik qua kijkplezier het beste vond wat er ooit ingezeten heeft.
En ook een heel sterke mol vond ik. Prachtig seizoen, geniaal leuke groep en een finale zoals er nooit nog een geweest is O-)

Nieuw seizoen voor 2022 Belgie gaat trouwens door op de Kanarische eilanden, ze gaan eilandhoppen !

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Pagina: 1 2 3 4 Laatste