Als het zou lukken, dit is dan wel vragen om bepaalde meme's

Haha, ben zojuist begonnen met seizoen 5, Zuid-Afrika.
Gek genoeg weet ik niet meer wie de Mol is, dus blijkbaar al lang geleden begonnen met De Mol België
Wat zou volgens de fervente Mol kijkers echt een top seizoen zijn om met het gezin terug te kijken? Kinderen en wij waren erg enthousiast over afgelopen seizoen en weten nagenoeg niets over afgelopen seizoenen..chrisborst schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:09:
[...]
Haha, ben zojuist begonnen met seizoen 5, Zuid-Afrika.
Gek genoeg weet ik niet meer wie de Mol is, dus blijkbaar al lang geleden begonnen met De Mol België
Ik heb me laten vertellen dat seizoen 4 en 5 toppers zijn.
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Klopt, eigenlijk is elk seizoen top al vond ik persoonlijk de mol van vorig jaar de minste (niet de serie maar de persoon qua molacties)ralpje schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 11:22:
Ik heb me laten vertellen dat seizoen 4 en 5 toppers zijn.
@Joster Gewoon lekker bij 4 beginnen zou ik adviseren, productie wordt steeds professioneler.
Allemaal!Joster schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 11:13:
[...]
Wat zou volgens de fervente Mol kijkers echt een top seizoen zijn om met het gezin terug te kijken? Kinderen en wij waren erg enthousiast over afgelopen seizoen en weten nagenoeg niets over afgelopen seizoenen..
Overigens zijn ze volgens mij pas vanaf seizoen 5 terug te kijken via GoPlay, maar de ouderen seizoenen zijn hier en daar nog wel te vinden denk ik.
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Eerste seizoen is al uit 1998chrisborst schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:09:
[...]
https://fgheysels.github.io/
Ja klopt, zit een 13 jaar tussen totdat 4 in 2016 de restart deed. Heb tot op heden seizoen 1-2-3 nooit kunnen vinden (niet gek gezien het jaar dat ze uitkwamen)
Ik heb ze wel eens gevonden uit minder-legale-bron maar het zijn digitaliseringen van videocassettes, dus kwaliteit is om van te huilen. Ruis en fletse kleuren.. Dan nog de antieke auto’s, de retro kapsels, de andere presentator (Michiel Devlieger), … Het is niet te vergelijken met de huidige seizoenenTomba schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 11:59:
[...]
Ja klopt, zit een 13 jaar tussen totdat 4 in 2016 de restart deed. Heb tot op heden seizoen 1-2-3 nooit kunnen vinden (niet gek gezien het jaar dat ze uitkwamen)
'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.
Ik heb pogingen gewaagd maar helaas nooit kunnen vinden, ben er toch wel benieuwd naarMalantur schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 12:34:
[...]
Ik heb ze wel eens gevonden uit minder-legale-bron maar het zijn digitaliseringen van videocassettes, dus kwaliteit is om van te huilen. Ruis en fletse kleuren.. Dan nog de antieke auto’s, de retro kapsels, de andere presentator (Michiel Devlieger), … Het is niet te vergelijken met de huidige seizoenenIk heb me er nog niet aan kunnen zetten om ze uit te kijken.
Jep. Die versie heb ik ook gevonden. Maar echt veel soeps is het niet, dus ook weinig zin / behoefte om dat te gaan kijken.Malantur schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 12:34:
[...]
Ik heb ze wel eens gevonden uit minder-legale-bron maar het zijn digitaliseringen van videocassettes, dus kwaliteit is om van te huilen. Ruis en fletse kleuren.. Dan nog de antieke auto’s, de retro kapsels, de andere presentator (Michiel Devlieger), … Het is niet te vergelijken met de huidige seizoenenIk heb me er nog niet aan kunnen zetten om ze uit te kijken.
Je doet me oud voelenMalantur schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 12:34:
[...]
https://fgheysels.github.io/
Erg jammer, want het tweede Belgische seizoen is naar mijn mening het beste mol seizoen van allemaal. Dat klopte destijds aan alle kanten. Als ze dat toch eens zouden uitbrengen in een degelijke remaster..Malantur schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 12:34:
[...]
Tijd voor een -2022 topic!
Leeg - Sinds 20180907
idem dito. Heb dat ooit eens nagevraagd bij woestijnvis (toen nog), dat ligt niet meteen op de agenda jammer genoegBrammos85 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:24:
[...]
Erg jammer, want het tweede Belgische seizoen is naar mijn mening het beste mol seizoen van allemaal. Dat klopte destijds aan alle kanten. Als ze dat toch eens zouden uitbrengen in een degelijke remaster..
Persoonlijk vond ik seizoen 3 nóg beter dan seizoen 2. Daar zaten een paar opdrachten in die ik qua kijkplezier het beste vond wat er ooit ingezeten heeft.
En ook een heel sterke mol vond ik. Prachtig seizoen, geniaal leuke groep en een finale zoals er nooit nog een geweest is

Nieuw seizoen voor 2022 Belgie gaat trouwens door op de Kanarische eilanden, ze gaan eilandhoppen !
Bij deze: De Mol - 2022 BelgiëChillz schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 09:11:
Tijd voor een -2022 topic!