De Mol - 2021 België Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:40
@Crazy D nee, de dame die hem hielp. Die zei dat namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:19

Harrie

NederVlaming

Crazy D schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 07:49:
[...]

Ja dat viel mij ook op. En hij was snel met zeggen "kijk op de doos" (of zoiets). Pianospel is erg snel verbeterd.... Kortom te opvallend, hij kan de mol niet zijn :+

[...]

Dat was Kevin.
spoiler:
Maar die is niet meer

Bij de wijn denk ik dat de mol bij 1 van de 2 groepen zat die eerst opdrachten moesten doen. Want van begin af aan had je 2 glazen die je kunt laten omvallen, maar bij die 2 tussenopdrachten kon je voorkomen dat er meer glazen 'gewonnen' zouden worden.
spoiler:
Bij het druiven persen is dat dus sowieso mislukt, dus moet het bij die andere opdracht zijn geweest. Met Philip, Kevin en Jasmien was het toch? Philip is te opvallend, dus geen mol. Kevind is niet meer. Dus ga ik voor Jasmien

Streamen via AirPlay naar m'n LG tv werkt trouwens echt als een tiet, zouden meer sites en apps moeten doen (Ziggo, luister je even mee? niet alleen live maar ook tijdens replay).

Tot hoeveel dagen na de uitzending moeten we spoilertags gebruiken? Kun je niet gewoon pas in dit topic komen als je het gezien hebt :P
spoiler:
Het was toch Annelotte die zei "Oei, dan zijn we het al heel de tijd verkeerd aan het leren"? Ze was het Kevin aan het leren...

Ja, ik vind dat eigenlijk ook. Als je de meest recente aflevering nog niet gezien heb, even nog niet hier komen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:59
Kun je niet gewoon pas in dit topic komen als je het gezien hebt :P
Dat lijkt mij de beste tactiek.. zo'n topic vol met streepjescodes is onleesbaar. Bijna een Mol actie te noemen :D

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:01

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

LordSinclair schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 08:37:
[...]

Dat lijkt mij de beste tactiek.. zo'n topic vol met streepjescodes is onleesbaar. Bijna een Mol actie te noemen :D
Dat doe ik ook. Dit topic negeren als ik de uitzending nog niet heb gekeken. Als ik zie dat hier veel wordt gepost, wordt het wel spannend en krijg ik vel zin om te kijken merk ik :P

Opnieuw een erg goede uitzending met goede opdrachten, erg creatief team hebben ze in BE. De geldbedrag verspreking vonden we hier ook erg verdacht.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:09
Streamen via AirPlay naar m'n LG tv werkt trouwens echt als een tiet, zouden meer sites en apps moeten doen (Ziggo, luister je even mee? niet alleen live maar ook tijdens replay).
Ik stream iPhone via AirPlay naar AppleTV, werkt heel goed voor GoPlay inderdaad.

Met Ziggo werkte het ook goed. Totdat zij een eigen AppleTV-app uitbrachten. Die werkt goed, sindsdien gaat Airplay vanuit de ZiggoGo iPhone app ineens een stuk minder lekker...
janvanduschoten schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 08:40:
Dat doe ik ook. Dit topic negeren als ik de uitzending nog niet heb gekeken. Als ik zie dat hier veel wordt gepost, wordt het wel spannend en krijg ik vel zin om te kijken merk ik :P
Daar ben ik ook voor. Gewoon jezelf inhouden totdat je gekeken hebt. Hoeft de rest niet moeilijk te doen met spoilertags.

Moet er misschien wel even ergens een waarschuwingstekstje komen..?
Opnieuw een erg goede uitzending met goede opdrachten, erg creatief team hebben ze in BE. De geldbedrag verspreking vonden we hier ook erg verdacht.
Het was dubbelop voor Phillip. En de verspreking 5000€, terwijl dat later pas bekend werd. En hij bedacht ineens heel slim dat de code misschien op de doos zelf zou staan, máár toen hij in de andere kamer zat deed hij daar niks mee totdat de hint van Gilles voorbij kwam.
En dan was hij ook nog eens geen afvaller

Maar het zat dan weer net té duidelijk in de montage om echt verdacht te zijn als mol, het was meer een verdacht-making.

Jasmien vond ik zelf verdachter hier...
Favoriete wijn, wijnkennis en dan toch net niet goed genoeg doen. En dan vervolgens nog even wat extra wijn naar binnen kappen (zelf, maar ook de andere 2 aansporen), terwijl je (als mol) kan weten wat voor bergtocht er nog aan gaat komen.

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpeedQber
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 07-05 20:19
Memes van deze aflevering:
https://www.reddit.com/r/...s_van_aflevering_2_play4/

en via https://www.humo.be/humor...aflevering-twee~bd9341b6/

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ExlzIF_XEAYJSy4?format=jpg&name=small

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ExlphWdXEAE_1-r?format=jpg&name=small

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Exlyq7HWgAAVw1b?format=jpg&name=small

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Exlza39WUAEhMEl?format=jpg&name=small

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:06

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

Hi-la-risch! -O- :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedQber
@AppleFan2007 Die zaten in die reddit link, maar ik kreeg de plaatjes niet kleiner.
Heb jij ze geresized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 13:10
SpeedQber schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:18:
@AppleFan2007 Die zaten in die reddit link, maar ik kreeg de plaatjes niet kleiner.
Heb jij ze geresized?
Ik heb ze gewoon in Facebook opgeslagen en dan gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebas1979
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:11
Ik ben qua verdenkingen weinig wijzer geworden van afl2.
De verspreking van Philip ligt mij er te dik bovenop. Als hij de mol was hadden ze dat er wel uitgeknipt.
Je ziet per seizoen toenemen dat de deelnemers ook hier doorkrijgen dat jezelf verdacht maken een uitstekende tactiek is. Gelukkig nog veel minder dan in NL - het geld is relevanter voor OBV’s dan voor BN’ers.

Ontzettend gaaf om in die bunker uit de koude oorlog een opdracht te doen. Denk wel dat ze de overweging nog wat complexer hadden kunnen maken. Nu was het een no-brainer dat beide teams zsm op de rode knop zouden willen drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Laatst online: 11:25
Nog een andere reden om voor Philip te gaan: zijn reactie toen er 2 uitgingen.. was eigenlijk net te laat. (Hij deed hetzelfde als de andere 2, maar een seconde later).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-05 09:32
janvanduschoten schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 08:40:
[...]

Precies zo ja, kijken het meestal pas op vrijdagavond met de kinderen :) Dan negeer ik dit topic maar gewoon en lees ik later wel terug :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Zo, weer een leuke aflevering!
spoiler:
Mijn verdachte blijft gewoon Jasmien. Philip doet iets te hard zijn best om verdacht te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:31

masauri

aka qwybyte

Admiral Freebee schreef op zondag 4 april 2021 @ 21:55:
spoiler:
Mijn verdachte blijft gewoon Jasmien. Philip doet iets te hard zijn best om verdacht te zijn.
Ik heb me vandaag weer serieus aan hem geërgerd ... Die mag er van mij snel uitvliegen. Maar kan de mol niet zijn. De opmerking die gegeven werd over Isadoor naar Annelotte toe, is er ook 1tje om over na te denken. want als mol zal je Isadoor al vroeger ontmoet hebben.
Kunnen we die ook toevoegen aan de kandidatenlijst? ^^

Verder zie ik wel veel reclame voor de mol achter de schermen enz. Ziet er wel leuk uit, misschien is bekijken.
Om zo toch iets meer regie inzicht te krijgen waarom ze bepaalde shots maken, en misschien naar volgend seizoen te zien hoe ze de mol in beeld brengen. Dat moet als cameraman/vrouw toch meespelen.

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14:37
masauri schreef op zondag 4 april 2021 @ 22:29:
[...]

Ik heb me vandaag weer serieus aan hem geërgerd ... Die mag er van mij snel uitvliegen. Maar kan de mol niet zijn. De opmerking die gegeven werd over Isadoor naar Annelotte toe, is er ook 1tje om over na te denken. want als mol zal je Isadoor al vroeger ontmoet hebben.

Verder zie ik wel veel reclame voor de mol achter de schermen enz. Ziet er wel leuk uit, misschien is bekijken.
Om zo toch iets meer regie inzicht te krijgen waarom ze bepaalde shots maken, en misschien naar volgend seizoen te zien hoe ze de mol in beeld brengen. Dat moet als cameraman/vrouw toch meespelen.
Wat is hij irritant zeg, hoop niet dat hij de Mol is. Maar daarvoor doet hij ook te verdacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordSinclair
De sfeer is soms lekker om te snijden zeg. En wat een gepruts met domino stenen. Dat had gewoon geen kans van slagen. Zeker niet als de nieuwe reisgezel erbij wordt gezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TPar
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-05 11:02
Admiral Freebee schreef op zondag 4 april 2021 @ 21:55:
spoiler:
Zonder me uit te spreken wie de mol is (er valt letterlijk voor iedereen iets te zeggen) viel het me op dat
spoiler:
Jasmien een blauwe pull droeg met de tekst blauw er op toen bij het domino-spel en toen ze dat gebouw binnengingen passeerde de camera even langs een reclamebord aan de deur waar ook iets met “blau” op stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

TPar schreef op maandag 5 april 2021 @ 08:15:
[...]

Zonder me uit te spreken wie de mol is (er valt letterlijk voor iedereen iets te zeggen) viel het me op dat
spoiler:
Jasmien een blauwe pull droeg met de tekst blauw er op toen bij het domino-spel en toen ze dat gebouw binnengingen passeerde de camera even langs een reclamebord aan de deur waar ook iets met “blau” op stond.
Die had ik idd ook gezien. Was ook wel iets waar ik van denk, is het niet té makkelijk? Ik weet dat een andere mol een ander jaar altijd kleren droeg met de kleur van de opdracht of afvaller.die had zijn garderobe erop afgestemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
Na de aflevering van gisteren heb ik toch twee verdachten.
Jasmien en Philippe, Philippe heeft heel veel steentjes bij de domino proef omvergegooid.
Soms leek het zelfs expres.
En jasmien komt in mijn ogen een beetje hypocriet over. Eerst honderd keer benadrukken dat ze voor het geld koos en niet pasvragen, om dan nadien met pasvragen toe te komen met zo een glimlach en dan tegen de andere zeggen dat ze het ook zouden hebben gedaan.
Nadat Philippe alle steentjes omver gooide probeert ze met haar rechterarm nog te voorkomen maar die rechterarm steekt ze in de richting waar de steentjes al 5 seconden geleden waren gevallen.
Lijkt me toch raar, niet?

En dan in de proef met de honden, die UPS leverancier moeten ze toch gezien hebben?
Iemand die in een draaimolen zit zien ze maar die UPS koerier die recht voor hun neus loopt niet?

Misschien zit ik ook wel in een tunnelvisie sinds de vorige aflevering nadat Philippe en Jasmien met elkaar moesten bellen.
Ik vond heb toen allebei verdacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn014
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-05 14:51
[...]

Bij de crew weet ook bijna niemand wie de Mol is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SpeedQber
Isidoor woont inmiddels bij Annelotte thuis.
Voor De Mol had Isidoor geen thuis, maar sinds een maand voor de opnames woonde hij bij iemand van de productie van De Mol. Die zou Isidoor ook adopteren na de reis, tenzij één van de kandidaten hem in huis zou willen halen.
https://newsmonkey.be/de-mol-alles-over-isidoor/

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/xg0183os48r61.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&s=2d0a5d92ab43a30cc4c8c42e4ed3df7698def046

https://www.reddit.com/r/widm/comments/mk589x/tunnelvisie/

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Sebas1979
Leuke naam voor die hond.

Isidoor? Ja, hij wel 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Mijn vrouw maakte een goeie opmerking.
Dit is de 3e aflevering van de mol. En 1tje waarin ze alsnog "interactief" met buitenstaanders kunnen zijn. Een opdracht in publiek te noemen.
Dit hebben we bij de mol NL niet gezien.
Toch weer een pluspuntje voor België :)B

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Sebas1979 schreef op maandag 5 april 2021 @ 22:08:
Leuke naam voor die hond.

Isidoor? Ja, hij wel 😂
Leuk detail en misschien een hint: 4 april is de heiligendag van Sint Isidoor, de beschermheilige van de encyclopedieën en het internet.

Ik zou niet weten wat voor hint het is maar ik geloof nooit dat het toeval is. Het kan ook een verwijzing zijn naar de speurtocht online natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:20

Crazy D

I think we should take a look.

Philipe kan het niet zijn, dat ligt er gewoon te dik bovenop. Hij is een echte Ron Boszhard, gewoon een kluns. Volgens mij zijn er geen seizoenen geweest waarin de mol zo duidelijk aan het mollen was in beeld.

Ik denk wel dat de mol bij het groepje moet zitten die met de honden aan het lopen waren. Daarin had je toch wel heel eenvoudig de kans om de nodige 100'en euro's uit de pot te halen. En het was gewoon hilarisch, met z'n 3'en 200 x alle namen roepen en dan hopen dat er nog een hond reageert 8)7
(al was het bij de hondjes dat Philipe wel heel nadrukkelijk zei dat het 7 teefjes waren... hmmm...).

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Crazy D schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 07:53:
Philipe kan het niet zijn, dat ligt er gewoon te dik bovenop. Hij is een echte Ron Boszhard, gewoon een kluns. Volgens mij zijn er geen seizoenen geweest waarin de mol zo duidelijk aan het mollen was in beeld.

Ik denk wel dat de mol bij het groepje moet zitten die met de honden aan het lopen waren. Daarin had je toch wel heel eenvoudig de kans om de nodige 100'en euro's uit de pot te halen. En het was gewoon hilarisch, met z'n 3'en 200 x alle namen roepen en dan hopen dat er nog een hond reageert 8)7
(al was het bij de hondjes dat Philipe wel heel nadrukkelijk zei dat het 7 teefjes waren... hmmm...).
Philip kan het niet zijn. De tactiek om zichzelf verdacht te maken, en de mol die langs de zijlijn lacht....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Persoonlijk vond ik de aflevering saai en langdradig. Dat ben ik niet gewend bij de zuiderburen.
De hond zal zeker wel een hint zijn, al ontgaat die mij nu nog.

Het klinkt erg maar het leukste van deze aflevering, was een stukje van de volgende aflevering.
Ik zal dit in een spoiler plaatsen aangezien dit nog niet is uitgezonden.

Ik lag dubbel
spoiler:
Je zou dit op je af zien komen _O- _O-
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VbjEKg2ptC1510Ey4RgzzbsrJR4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jvPACVvPn63Le7wLIMkkfOMY.png?f=fotoalbum_large

edit:
Ik ben wel weer Alt-J aan het luisteren

[ Voor 3% gewijzigd door streamnl op 06-04-2021 08:11 ]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stevosmax
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-05 07:23
Admiral Freebee schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 07:27:
[...]

Leuk detail en misschien een hint: 4 april is de heiligendag van Sint Isidoor, de beschermheilige van de encyclopedieën en het internet.

Ik zou niet weten wat voor hint het is maar ik geloof nooit dat het toeval is. Het kan ook een verwijzing zijn naar de speurtocht online natuurlijk.
Isidoor van Sevilla.
Samina komt uit Sevilla...

https://www.flamenco-flamenco.be/samina

Het zou wel een leuke tip zijn, maar zou te simpel zijn aangezien veel mensen dit zagen toen ze maandag hun druivelaar(scheurkalender) aangepast hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door stevosmax op 06-04-2021 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
stevosmax schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 08:48:
[...]

Isidoor van Sevilla.
Samina komt uit Sevilla...

https://www.flamenco-flamenco.be/samina

Het zou wel een leuke tip zijn, maar zou te simpel zijn aangezien veel mensen dit zagen toen ze maandag hun druivelaar(scheurkalender) aangepast hebben.
Dat zou er inderdaad té dik op liggen. Het lijkt me dan eerder een zijspoor. Ik heb het inderdaad ook op onze scheurkalender gezien :D

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SMGGM
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-05 22:09
Voor zij die benieuwd zijn, iedere week maakt de Ideale wereld een samenvatting van de aflevering. Deze van afgelopen zondag kan je hier zien:

YouTube: Het Molletje: drugs onderscheppen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-05 09:32
[...]

Ik zit wel zo'n beetje op Annelotte sinds ze Kevin het pianostuk verkeerd aan het aanleren was. Ze leek hem bewust een verkeerde toets aan te leren (wellicht de toets waarbij het busje steeds op zijn rem moest).

Daarnaast was zij degene die bij de chihuahua hond wel heel snel zei dat het een teefje zou zijn terwijl het een reu was.. Daarmee liep die opdracht in de soep. Komt Isidoor die haar al lijkt te kennen nog bij inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Dju, mijn tweede op de ranglijst van de verdachten ligt eruit :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppleFan2007
De mol is dit jaar toch goed bezig, mede dankzij de andere die zichzelf verdacht maken.

Mijn hoofdverdachte is Jasmien met op de tweede plaats Sven en op de derde Philippe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Leuke opdrachten, dat overnachten aan de berg had ik ook wel willen doen! jammer dat ze geen zicht hadden.

Het leek wel een moorddiner! Zoiets spelen is ook wel is leuk! Wormenpuree iemand?
Ik zou denken dat tussen de 2 overblijvende de mol zit. Die wil kunnen beïnvloeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
masauri schreef op zondag 11 april 2021 @ 21:55:
Leuke opdrachten, dat overnachten aan de berg had ik ook wel willen doen! jammer dat ze geen zicht hadden.

Het leek wel een moorddiner! Zoiets spelen is ook wel is leuk! Wormenpuree iemand?
Ik zou denken dat tussen de 2 overblijvende de mol zit. Die wil kunnen beïnvloeden.
Denk je? Ik kan me niet voorstellen dat er uiteindelijk voor geld gekozen zou worden. Toch zeker niet met het type persoonlijkheden dat men voor dit soort programma selecteert.

spoiler:
Mijn hoofdverdachte blijft Jasmien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Admiral Freebee schreef op zondag 11 april 2021 @ 22:10:
[...]

Denk je? Ik kan me niet voorstellen dat er uiteindelijk voor geld gekozen zou worden. Toch zeker niet met het type persoonlijkheden dat men voor dit soort programma selecteert.
Wat zou gij dan doen als mol in deze situatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
masauri schreef op zondag 11 april 2021 @ 22:12:
[...]

Wat zou gij dan doen als mol in deze situatie?
Net niet bij de twee overgebleven kandidaten gaan zitten maar me gewoon vrij gedeisd houden. Er zitten nog genoeg figuren aan tafel die sowieso willen stoken voor jou.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Admiral Freebee schreef op zondag 11 april 2021 @ 22:17:
[...]

Net niet bij de twee overgebleven kandidaten gaan zitten maar me gewoon vrij gedeisd houden. Er zitten nog genoeg figuren aan tafel die sowieso willen stoken voor jou.
Doet me denken aan het spel weerwolven.
Maar ik zou als mol zo lang mogelijk willen blijven zitten.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:33
masauri schreef op zondag 11 april 2021 @ 21:55:
Mijn analyse:
spoiler:
Sven kiest wel als eerste een stoel en kiest ook de middelste van drie wat voor velen toch niet de eerste keuze zou zijn.
Maar voor de rest heb ik Sven niet echt op de radar. Enkele goals gemaakt bij het voetballen, omhoog geklommen op de rots voor de vogeltjesdans en blijven dansen zonder rood licht uit wantrouwen van Phillipe.

Phillipe vind ik super verdacht sinds vorige aflevering met de domino’s, de hond meteen laten weglopen en verkeert tellen met de rekensom rond die honden. Deze aflevering met de voetbal ook “ik denk dat het B is maar we nemen toch A” Samina: “Kunnen we nog wisselen” “Nee dat is te laat” (zijn glimlach spreekt daar boekdelen).
Maar hij is zo verdacht dat ik het erg slecht zou vinden moest hij echt de mol zijn. Ik vermoed dat hij zich deels verdacht maakt om andere af te leiden zodat hij zelf verder geraakt.

Lennart staat nog steeds op mijn nummer 1 sinds de aflevering in het kasteel waarbij zijn gezicht op de plaats van de Judas stond in het schilderij van het laatste avondmaal, en zijn axolotl salamander dat een molsalamander is. Hij brengt ook weinig geld binnen.

Samina verklapt meteen dat ze pikant eten heeft dus verknalt haar kans al meteen. Voor mij afgeschreven als mol.

Annelotte is door veel mensen verdacht maar brengt wel veel geld binnen. Ook bij de bingewatch kwam ze er goed uit voor mij. Natuurlijk zat ze wel op een bomstoel (waar je als mol wil zitten om die 5000 euro uit de pot te houden).

Als laatste nog Jasmien, die de UPS man gemist heeft en de wijnproeverij ook niet 100% tot een goed einde kon brengen. Voor mij niet mollerig genoeg om een serieuze optie te zijn.

Lennart is dus voor mij de mol met Phillipe als behulpzame saboteur :)

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
Wat hebben die vragen bij het voetbalspel voor zin? Daar heb je alleen wat aan als je zeker weet dat het goed is en dat kan de persoon in het doel niet weten. Voor de rest leidt het alleen maar af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
LordSinclair schreef op maandag 12 april 2021 @ 17:52:
Wat hebben die vragen bij het voetbalspel voor zin? Daar heb je alleen wat aan als je zeker weet dat het goed is en dat kan de persoon in het doel niet weten. Voor de rest leidt het alleen maar af.
Ik weet niet wat je exact bedoeld maar die vragen waren bedoeld om al een hint te geven in welk kader de bal zou getrapt worden.
Als het antwoord A was dan werd de bal in de hoek van A getrapt en hetzelfde voor B en C.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
AppleFan2007 schreef op maandag 12 april 2021 @ 18:05:
[...]

Ik weet niet wat je exact bedoeld maar die vragen waren bedoeld om al een hint te geven in welk kader de bal zou getrapt worden.
Als het antwoord A was dan werd de bal in de hoek van A getrapt en hetzelfde voor B en C.
Stel dat ze denken dat het antwoord A is, zowel de beantwoorders als de keeper kregen geen bevestiging dat het antwoord goed was voordat de bal geschoten werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
LordSinclair schreef op maandag 12 april 2021 @ 18:42:
[...]

Stel dat ze denken dat het antwoord A is, zowel de beantwoorders als de keeper kregen geen bevestiging dat het antwoord goed was voordat de bal geschoten werd.
de bevestiging dat het antwoord goed of slecht was wisten de keeper en de beantwoorders allebei maar op het moment dat de bal werd geschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn014
LordSinclair schreef op maandag 12 april 2021 @ 17:52:
Het zijn in België ook wel erg gekende fragmenten (ja ook "that's another cook"). Die van Goethals met zijn 99,9% misschien iets minder. Akkiketdoendannistrood is een cult hit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
AppleFan2007 schreef op maandag 12 april 2021 @ 18:44:
[...]

de bevestiging dat het antwoord goed of slecht was wisten de keeper en de beantwoorders allebei maar op het moment dat de bal werd geschoten.
Precies mijn punt, dus had je niks aan die voorkennis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
LordSinclair schreef op maandag 12 april 2021 @ 20:09:
[...]

Precies mijn punt, dus had je niks aan die voorkennis.
je had niet 100% de zekerheid, daarom werd er ook gezegd dat als ze het niet zeker wisten gewoon bij B moesten blijven staan.
Helaas hielden ze zich daar niet aan en begon Samina gewoon A te roepen.
je had dus wel een voordeel.
Ik vond die opdracht wel goed gevonden omdat je het teamwork wel stimuleert.
Dus als een het verkeerde roept ondanks dat die niet zeker is verpest die het voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Ik heb bijna in mijn broek gezeken van het lachen bij die voetbalopdracht, geweldig :D Vind het wel lastig. Ik denk dat de mol op de bomstoel wilde zitten om zeker te zijn dat er echt voor pasvragen gegaan werd. Zeker toen bleek dat het 1 + 5 was waardoor iemand wel echt een serieus flink voordeel pakt... En degene die er maar 1 krijgt, kan daar natuurlijk best moeite mee hebben en toch voor het geld willen gaan. Of "dan maar niks" en opstaan zonder die pasvraag in de hand. Voor de mol maakt het natuurlijk geen ene reet uit, als er maar geen geld in de pot komt. Dus die zal prima akkoord gaan met 1 pasvraag.

En Sven heeft wel wat doelpunten gescoord maar ja, er werd ook wel flink geblunderd. En sowieso was er best een flinke kans dat niet alle penalty's tegengehouden zouden worden. Ik zou Sven daardoor iig niet uitgummen. Wellicht wel omdat hij een fanatieke kandidaat lijkt. Maar ja, anyone remembers Jan? De beste mol ever. Nooit zo'n fanatieke kandidaat gezien. Blijkt hij de mol te zijn 8)7 En Sven kan prima een goal scoren als er 2 tegenoverstaan van de Duitsers zijn dat nog steeds 2 penalities. En beetje fanatiek omhoog klimmen en daar de vogeltjesdans doen, geweldig hilarisch. En natuurlijk wil hij graag als 1e boven zijn, de bonus om aan die berg te hangen en te slapen is toch gaaf. Klein beetje geld in de pot brengen is ook niet erg als mol, zeker niet als je weet dat je de volgende dag 5K uit de pot kan halen.

Weet niet of hij het is maar het zou heel goed kunnen. En anders die blonde, de andere bomzitter :P

Exact expert nodig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Crazy D schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 08:05:

Weet niet of hij het is maar het zou heel goed kunnen. En anders die blonde, de andere bomzitter :P
Annelotte, die voor mij voorlopig met twijfel op plek 1 blijft staan...

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• basdej
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:01

basdej

OutSystems Consultant

https://www.goplay.be/vid...-s1-compilatie-1#autoplay

Voor de liefhebbers, een uur lang achter de schermen t/m aflevering 4! Heel tof om naar te kijken.

Hoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedQber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
basdej schreef op woensdag 14 april 2021 @ 00:47:
https://www.goplay.be/vid...-s1-compilatie-1#autoplay

Voor de liefhebbers, een uur lang achter de schermen t/m aflevering 4! Heel tof om naar te kijken.
Ik kan er uren naar kijken, maar dat komt omdat de twee eerste filmpjes om en om worden afgespeeld 8)7 :?

Verder zie ik nog een paar andere filmpjes die ik kan zien, maar daarna gaan ze altijd Isidoor weer ophalen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arunia
Gisteren gekeken en man, het blijft een genot.
We zitten hier eigenlijk op Samina Jasmien of Annelotte, maar neig zelf meer naar Samina Jasmien eigenlijk.

[ Voor 9% gewijzigd door Arunia op 19-04-2021 09:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sjurm
Arunia schreef op maandag 19 april 2021 @ 08:56:
We zitten hier eigenlijk op Samina of Annelotte, maar neig zelf meer naar Samina eigenlijk.
Welke aflevering heb je gisteren gezien?

[ Voor 11% gewijzigd door Sjurm op 19-04-2021 08:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arunia
@Sjurm Aflevering 5 was dat. Erg leuke aflevering. Viel me op dat ze wel weer wat meer focussen op Isidoor.

Oh shoot! Niet Samina! Jasmien bedoelde ik!

Iets zegt me ook dat het oranje scherm met de rode knop voor Isidoor te maken heeft.

[ Voor 12% gewijzigd door Arunia op 19-04-2021 09:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malantur
In de mollengroep op Facebook zie ik ook regelmatig mensen die denken dat het oranje scherm nog komt, maar volgens mij was dat gewoon de teaser dat iedereen in de eerste aflevering nog niet zeker was van zijn plaats? Al zit ik nog steeds te wachten op de herintrede van Jens die nooit zijn rood scherm heeft gehad, maar de kans is altijd maar kleiner dat dit nog zal gebeuren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arunia
@Malantur Ik twijfel er ook heel hard over, maar een echt oranje scherm hebben we niet gezien nog.
Probleem die je aan haalt is inderdaad dat het steeds meer richting de finale gaat.
Als ze nu nog iemand gaan wisselen, heeft die eigenlijk nooit mee gedaan met de activiteiten. Denk dat dat het programma ook niet ten goede zal komen.
Inderdaad, Jens heeft geen rood scherm gehad. Maar wellicht is hij er toch ook echt gewoon uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Arunia schreef op maandag 19 april 2021 @ 09:35:
@Malantur Ik twijfel er ook heel hard over, maar een echt oranje scherm hebben we niet gezien nog.
Probleem die je aan haalt is inderdaad dat het steeds meer richting de finale gaat.
Als ze nu nog iemand gaan wisselen, heeft die eigenlijk nooit mee gedaan met de activiteiten. Denk dat dat het programma ook niet ten goede zal komen.
Inderdaad, Jens heeft geen rood scherm gehad. Maar wellicht is hij er toch ook echt gewoon uit.
Jens gaan ze niks meer mee doen, daar zitten te veel afleveringen tussen.

Misschien dat de knop iets te maken heeft met een vrijstelling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

De camera beelden waren iets beter, poging tot meer spanning. Maar waren het net niet.

De Japanner was me helaas wel bekend toen de opdracht zelfs nog niet uitgelegd was... Moet ik me zorgen maken?

Mijn verdenking naar Annelotte is weer wat gegroeid. Ze vond stukjes op de grond, maar ik zou eerder denken dat ze er een deel vast heeft en doet alsof er liggen, om er dan terloops een deel weg te gooien.
Ze lijkt me ook de conditie te hebben om 2m40 was het? Haar adem in te houden. Maar het niet willen doen omdat dan zou blijken hoe goed ze was? Terwijl faken ook goed gaat.
Ook voor ze als eerste ging lopen tot de bel. (Ter land ter zee en in de lucht momentje?)
Dan zou Gilles dus gelijk weten of ze als mol de snelste tijd zou lopen of niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Arunia schreef op maandag 19 april 2021 @ 08:56:
We zitten hier eigenlijk op Samina Jasmien of Annelotte, maar neig zelf meer naar Samina Jasmien eigenlijk.
Ik verdenk Jasmien ook nog altijd het meeste. Ik weet niet goed waarom want ze lijkt wel mee te werken maar dan ook weer net niet goed genoeg.

De opdracht met de puzzel was heel makkelijk om te saboteren voor de mol. Je hebt best wel wat kennis op voorhand en er is veel chaos en kans om de zaken te vertragen of puzzelstukjes te laten verdwijnen.

[ Voor 19% gewijzigd door Admiral Freebee op 19-04-2021 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Ik neig steeds meer naar Lennart als mol, maar kan er mijn vinger nog niet opleggen over waarom buiten dat hij voor mijn gevoel niet bijster veel geld binnen haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
Hogader schreef op maandag 19 april 2021 @ 11:43:
Ik neig steeds meer naar Lennart als mol, maar kan er mijn vinger nog niet opleggen over waarom buiten dat hij voor mijn gevoel niet bijster veel geld binnen haalt.
Zelf denk ik nog steeds jasmien maar Lennart staat op nummer 3 bij mij.
Als Lennart de mol is dan is hij oftewel zeer goed of heeft hij zich goed kunnen verschuilen achter het geklungel van de anderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

AppleFan2007 schreef op maandag 19 april 2021 @ 16:18:
[...]

Zelf denk ik nog steeds jasmien maar Lennart staat op nummer 3 bij mij.
Als Lennart de mol is dan is hij oftewel zeer goed of heeft hij zich goed kunnen verschuilen achter het geklungel van de anderen.
Verschuilt een mol zich niet altijd achter het geklungel van anderen ? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
masauri schreef op maandag 19 april 2021 @ 16:19:
[...]

Verschuilt een mol zich niet altijd achter het geklungel van anderen ? >:)
Ja dat wel maar dit jaar is het geklungel van de anderen nog erger waardoor je als mol zelf al minder zou moeten doen.
De groepspot is wel zeer mager dit jaar dus het laat wel zien dat de mol zeer goed zijn best doet (bv als het Lennart is) of het geklungel komt van de mol zelf (bv Jasmien en Philippe)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stijn014
Nou het is dus niet Samina. Laat ik dan maar Annelotte verdenken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:00

Mavamaarten

Omdat het kan!

masauri schreef op maandag 19 april 2021 @ 09:48:
Ze lijkt me ook de conditie te hebben om 2m40 was het? Haar adem in te houden. Maar het niet willen doen omdat dan zou blijken hoe goed ze was? Terwijl faken ook goed gaat.
Als Annelotte de mol is dan was dat wel een slimme zet imo.
Het geld voor die proef was toch al verloren want zowel Lennart als Jasmien hadden een veel kortere tijd hun adem ingehouden. In die situatie kon ze ofwel het goed doen maar niet goed genoeg, of het slecht doen. Of (wat ze nu dus deed) gewoon liegen dat ze het niet durft. Op het eerste zicht is dat een onlogische actie van de mol, waardoor andere kandidaten zoiets hebben van huh, waarom zou de mol daar nu liegen? Terwijl het eigenlijk toch niet uitmaakte want zij had de touwtjes in handen :D

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Malantur
AppleFan2007 schreef op maandag 19 april 2021 @ 16:23:
[...]

Ja dat wel maar dit jaar is het geklungel van de anderen nog erger waardoor je als mol zelf al minder zou moeten doen.
De groepspot is wel zeer mager dit jaar dus het laat wel zien dat de mol zeer goed zijn best doet (bv als het Lennart is) of het geklungel komt van de mol zelf (bv Jasmien en Philippe)
Zowel Jasmien als Lennart brengen gevoelig minder geld binnen als de rest, en Phillipe staat zelfs bovenaan.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y4VV2deIq50vakJagUXg_xz3p48=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0r4BqWjv7sbZ4abU0aj5cVSX.jpg?f=fotoalbum_large
Ik zit nog vol op Lennart (zie bv de slechte afsprong bij het filmen van de clip). Ik vond 51 sec adem inhouden super sterk maar gisteren eens getest (wel zonder water) en in de eerste poging 1 min 15 sec gehaald (ikzelf BMI 27 en niet sportief). Lennart moet dit zelf beter kunnen maar wist dat 51 sec heel goed lijkt zodat Samina en Annelotte geen betere poging wagen en iedereen kijkt naar de anderen die een goede conditie hebben maar Lennart blijft zelf hier buiten schot voor zijn goede poging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

masauri schreef op maandag 19 april 2021 @ 09:48:
De camera beelden waren iets beter, poging tot meer spanning. Maar waren het net niet.

De Japanner was me helaas wel bekend toen de opdracht zelfs nog niet uitgelegd was... Moet ik me zorgen maken?
Ja >:)
Mijn verdenking naar Annelotte is weer wat gegroeid. Ze vond stukjes op de grond, maar ik zou eerder denken dat ze er een deel vast heeft en doet alsof er liggen, om er dan terloops een deel weg te gooien.
Ook voor ze als eerste ging lopen tot de bel. (Ter land ter zee en in de lucht momentje?)
Dan zou Gilles dus gelijk weten of ze als mol de snelste tijd zou lopen of niet.
Dat hoefde hij niet te weten als hij wist hoever ze met de puzzel waren. Als ze achter lagen, zouden ze sowieso het geld niet halen dus door te zorgen dat ze wel die verdubbelaar zouden hebben, maakt de mol zich niet verdacht.

De aflevering maakte het er voor mij niet duidelijker op. De enige van wie ik zeker blijf dat hij het niet is is Philip. Maar de rest....

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
  • Laatst online: 16:03
Verdenkt niemand JensSven? Vind het toch vreemd dat die man het prima doet op die alpenhoorn, behalve wanneer het echt moet. Hij springt ook meteen in de coördinerende rol wat altijd een goede plek is om overal subtiel te kunnen mollen. Dan nog die actie met dat waterboard waardoor ze veel tijd verloren...

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poekie
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Poekie

Super Furry Animal

@GreatDictator Dat is Sven.

Die staat bij mij met Lennart op het verdachtenlijstje. Maar die vogeltjesdans op hoogte (vorige aflevering) had hij prima kunnen laten falen, hij ging zelfs langer door. Voor een mol niet begrijpelijk.

Nog een reden om hem niet te verdenken: hij is allergisch voor honden. Als het productieteam dit wist van de mol, zouden ze waarschijnlijk Isidor nooit hebben toegevoegd.

[ Voor 27% gewijzigd door Poekie op 20-04-2021 12:01 ]

Smashrun | Strava | Citystrides | Brickset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:00

Mavamaarten

Omdat het kan!

GreatDictator schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 11:44:
Verdenkt niemand Jens? Vind het toch vreemd dat die man het prima doet op die alpenhoorn, behalve wanneer het echt moet. Hij springt ook meteen in de coördinerende rol wat altijd een goede plek is om overal subtiel te kunnen mollen. Dan nog die actie met dat waterboard waardoor ze veel tijd verloren...
Klopt, maar heel het team was vrij enthousiast om Sven die rol te geven. Dat laat je als team toch niet zomaar gebeuren als iedereen denkt dat Sven de mol is?

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
Mavamaarten schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 11:59:
[...]

Klopt, maar heel het team was vrij enthousiast om Sven die rol te geven. Dat laat je als team toch niet zomaar gebeuren als iedereen denkt dat Sven de mol is?
Tsja, of de meesten zitten ernaast, dat kan natuurlijk ook :) Of willen juist wel zien wat hij doet in die rol om hun vermoedens te kunnen bevestigen.

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Sven is toch bedrijfsleider? Dus op zich zou die wel een goede leidersrol op zich moeten kunnen nemen. Wat ie volgens mij ook goed deed. Maar goed punt, er was wel iets verdachts dat ie prima toeterde totdat het er tot deed. En allergisch voor de hond is natuurlijk ideaal, want niemand zal hem dan verdenken dat de hond hem al kent of zo. Ik zie 'm verder ook niet echt opvallend mollen voor mijn idee. Hij zat op 1 van de bom-stoelen, wat volgens mij wel een goede plek was als mol in die aflevering. Doet wel enthousiast mee (maar is geen topper qua hoeveelheid geld hij binnenhaalt). Het zou best weleens kunnen.

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
Crazy D schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 13:29:
Sven is toch bedrijfsleider? Dus op zich zou die wel een goede leidersrol op zich moeten kunnen nemen. Wat ie volgens mij ook goed deed. Maar goed punt, er was wel iets verdachts dat ie prima toeterde totdat het er tot deed. En allergisch voor de hond is natuurlijk ideaal, want niemand zal hem dan verdenken dat de hond hem al kent of zo. Ik zie 'm verder ook niet echt opvallend mollen voor mijn idee. Hij zat op 1 van de bom-stoelen, wat volgens mij wel een goede plek was als mol in die aflevering. Doet wel enthousiast mee (maar is geen topper qua hoeveelheid geld hij binnenhaalt). Het zou best weleens kunnen.
Sven is baas van een café in Aalst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn014
Hij ging natuurlijk wel recht naar die stoel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SpeedQber
De nieuwe memes: https://www.reddit.com/r/...s_van_aflevering_5_play4/

Extra content (bevat ook fragmenten van de goplay website):

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-05 17:46
Op de site van Goplay zelf staan de volledige 50 min. Zelf nog niet gekeken, van het weekend ga ik dat doen.
https://www.goplay.be/vid...-schermen-s1-compilatie-1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:50
walterworld schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 15:32:
[...]

Op de site van Goplay zelf staan de volledige 50 min. Zelf nog niet gekeken, van het weekend ga ik dat doen.
https://www.goplay.be/vid...-schermen-s1-compilatie-1
Het zijn beiden beelden van achter de schermen. Maar het zijn niet dezelfde. Persoonlijk vind ik het een erg toffe toevoeging. Mag van mij zeker blijven.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Ik krijg spontaan zin om msfs even op te starten ^^
Wel op autocheck natuurlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
masauri schreef op zondag 25 april 2021 @ 20:55:
Ik krijg spontaan zin om msfs even op te starten ^^
Wel op autocheck natuurlijk :+
Ik krijg spontaan zin om het spel te kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

AppleFan2007 schreef op zondag 25 april 2021 @ 21:08:
[...]

Ik krijg spontaan zin om het spel te kopen.
Probeer het anders is met een pizzadoos _O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AppleFan2007
Helaas licht mijn hoofdverdachte eruit.
Het bedrag dat Lennart heeft geboden is natuurlijk enorm. Dan is natuurlijk de vraag of je als mol wel direct zo een groot bedrag uitgeeft.

Philippe die dan in de dossiers heeft gekeken is verdacht maar voor mij is hij al uitgesloten als mol.
Lennart staat nu op nummer 1 gevolgd door Sven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
spoiler:
Als Lennart de mol is dan vind ik deze manier van geld uit de pot halen wel erg flauw. Het programma biedt de mogelijkheid om op een eenvoudige manier geld uit de pot te halen en het zou niet fair zijn om daar als mol zo gebruik van te maken. Het gaat in tegen de eer van een mol of zo :P

En ja, helaas mijn verdachte er uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Ik blijf bij annelotte, leuke mindtwists weer.
Vraag me af of ze het zo bij de DDR ook deden.
Te bedenken dat ze zoveel dossiers bij hielden...

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:02

ralpje

Deugpopje

Mag ik nog even een eervolle vermelding voor de cut van het shot met het papieren vliegtuigje naar het shot met het toestln in de simulator?
Mán, wat zit De Mol toch altijd boordevol met dat soort prachtige effecten. Ik overweeg een petitie om De Ml te nomineren voor een Nederlandse televisierring. Ook nu al zin de Trust Nobody van komende week.

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arunia
Crap. Mijn hoofdverdachte er uit.
Jeetje.
En nu heb ik zin om de laatste MS flight sim te installeren en mijn vr op te zetten. Haha.
Zag er super uit.

Verder alle shots en spelletjes, helemaal top weer. Schaf de NL versie maar af en laten we deze hier op de zender knallen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Malantur
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CqQaIcb6EzvSDG8kKxmCYkfpjWU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jGuo7mvSSCcSnccKr4ocf5a1.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lrnIba3rB7HplQXaMcq9zwXu0a8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/eefyM3dYgwVPouHUhyrFlOpP.jpg?f=user_large
Dit is wel een heel erg mooie hint naar Philip (des te meer omdat het de groene verf lijkt waarmee het spel voornamelijk gespeeld werd) maar ik blijf hopen dat het Lennart is. Al was dit een erg verdachte aflevering voor Philip (o.a. sleutelpositie om geld te verdubbelen in de opdracht met de verf en schilderijen, dossier inkijken waarmee onrechtstreeks 14000 euro uit de pot verdijnt, papieren vlieger die toevallig altijd afwijkt richting een storing die nog niet voorgekomen is).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stijn014
Simpel is nog altijd het beste voor de opdrachten. "Speel tikkertje"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordSinclair
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://www.wall-art.de/out/pictures/generated/product/2/780_780_80/1153-wandtattoo-maulswurd-03-web-einzel.jpg

Wel mooi dat in deze versie (waar dus geen mensen voor hun naambekendheid mee doen) er ook flink veel uit de pot wordt gehaald als er bepaalde keuzes gemaakt moeten worden. Wel lastig om met zo weinig uitleg zo'n vliegtuig te moeten besturen. Misschien ben ik er te veel mee bezig, maar de wielen kan je toch amper vergeten. Wel zijn er veel opdrachten waar als er 1 ding mis gaat er gelijk niks verdiend wordt, dat vind ik wel jammer. Zo blijft de pot heeeel makkelijk heel leeg.

Mooi vond ik nog even die film aan het einde.. niks is wat het lijkt.. wel zo eerlijk zo. Wat zullen ze nog moeten lachen om Philippe zijn memorabele worden als ze dit zelf terug zien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@LordSinclair vergis je niet, het max te winnen bedrag is wel ruim hoger dan in Nederland. Dacht dat het ton is.
Dan kun je ook wel harder straffen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sebas1979
Jammer dat Jasmien er uit is, mijn mol vanaf afl 1 en gewoon allround leuke kandidate.
Ik blijf bij mij stelling dat de mol zich in afl 1 in de laatste vuurlinie geposteerd zou hebben.
Dan hou ik Lennart en Annelot over.
Ik begin wel ook steeds meer te twijfelen over Philippe: volgens mij is de ‘mollen in plain site’ tactiek nog niet eerder toegepast. Hij legt het er zo dik bovenop dat je meteen denk dat het too obvious is, maar wat nou als dat niet zo is...
Sven verdenk ik eigenlijk niet.

Voorlopig even verder op Lennart.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:09

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Sebas1979 schreef op maandag 26 april 2021 @ 22:20:

Voorlopig even verder op Lennart.
Lennart is met deze actie wel van mijn lijst verdwenen. Een mol zal nooit zo opzichtig 10.000 euro uit de pot halen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• bdbfz
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 16:29
Bij mij staat Annelotte op nummer 1, als sinds de piano opdracht. Ze liet haar "leerling" 1 toets hoger of lager spelen dan de bedoeling was. Als Katrien dat niet ontdekt had, was zijn optreden mislukt, en had hij ontieglijk veel keren het remlicht doen branden bij de andere opdracht. Wie iets van muziek (pianomuziek) kent, gaat zo'n verschuiving van een toets meteen horen, de harmonie verandert en klopt niet meer. Zeer verdacht, en perfecte mollenstreek.

In de rest van de afleveringen is ze m.i. vaak Queen of Confusion. Hoeveel mannetjes zitten er precies bij de groep honden? Bril op linker of rechterhoofd?

Ik heb ook de indruk dat ze vaak de nood voelt om opmerkingen te maken wanneer ze iets op voorhand weet, maar dat voor de kandidaten een verrassing is. Met z'n allen na het eten achter in een busje? "Dit had ik niet zien aankomen hoor" zegt Annelotte dan, helemaal overbodig.

Katrien viel uit nadat ze had mogen bingewatchen met Annelotte, die daar goed meehielp (en me deed twijfelen). Katrien zegt na eliminatie dat ze net van mol veranderd was...

En bij de vorige eliminatie: wanneer iedereen mag zeggen wat hij/zij verdacht vond deze aflevering, hebben 2 deelnemers het over de touwtjes-misser van Annelotte, en Annelotte heeft het over Jasmien. Maar dan valt Jasmien af, dus Jasmien is niet de mol. Annelotte heeft haar antwoorden blijkbaar toch niet hard op Jasmien afgestemd... of ze is de mol.

En misschien is het allemaal gewoon tunnelvisie...

[ Voor 5% gewijzigd door bdbfz op 27-04-2021 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Leuke aflevering weer hoor. Heb zelf ook eens in zo'n sim gezeten. Was toch wel blij met de begeleider die ernaast zat want je moet echt focking veel doen :D

Als Lennart de mol is, is het wel hele opzichtig idd. Moet het nog even verwerken :D

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@bdbfz Ik dacht bij de piano dat dat Jasmien juist was, maar dan had ik me daar in vergist haha.

Annelotte met wat jij noemt klinkt heel aannemelijk. En zij is diegene die de hele tijd met Izidoor rond loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:06

Shadow_Agent

Ik weet vrijwel zeker dat de mol Annelotte is. Verdacht Jasmine maar goed, die is het niet. Lennart ookk maar de Mol zal niet snel 10k uit de pot spelen op deze manier. Blijven over Philip, Sven en Annelotte. Philip is het niet. Sven verdenk ik ook nog door z'n stoel actie dat hij snel de middelste stoel greep.

Dus 1 van die 2 is het :)

Moet zeggen dat de toevoeging van een hond echt geen goede toevoeging is. Beetje een derde wiel aan de wagen zonder enig nut tot op heden. Had niet gehoeven w.m.b.

Al met al vind ik dit seizoen de minste van allemaal. Vind de groep ook zo-zo. Opdrachten zijn wel goed, omgeving ook. Dus daar ligt het niet aan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Ik ben ook nog aan het wachten tot het moment waarop Isidoor ineens een mooie toevoeging aan het programma blijkt. Nu heb ik sowieso niets met honden dus voorlopig vind ik zijn aanwezigheid ook weinig bijdragen. Ik ga er wel vanuit dat er ergens nog een leuke twist komt :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• GreatDictator
Misschien is het te simpel maar ik verwacht dat het erop neerkomt dat de hond straks juist *niet* op de knop moet drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
GreatDictator schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 17:09:
Misschien is het te simpel maar ik verwacht dat het erop neerkomt dat de hond straks juist *niet* op de knop moet drukken.
Dat heb ik ook al gedacht :D

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Zo ik ben weer bij met de aflevering. Hij was weer heerlijk, in 1 klap de hele groepssfeer weer verpest en de groepspot historisch laag (zeker voor vlaanderen). Ik kon vooral lachen om Jasmien aan het eind die stiekem toch wel gekeken had.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste