In 2026 komt er weer een nieuw seizoen van De Mol in België. Wat mij betreft altijd een genot om naar (uit) te kijken en hét hoogtepunt van het TV-jaar. Veel is er nog niet bekend momenteel, maar ik vul de topic start aan met meer informatie wanneer deze beschikbaar komt. Er zijn wat raadselachtige filmpjes verschenen op het Instagram account van De Mol. Niet iedereen kan een nieuwe aflevering op hetzelfde moment kijken. Neem je eigen verantwoordelijkheid en open het topic niet als je niet de meest recente aflevering hebt gekeken. Spoilertags zijn dus niet nodig. Terug naar Inhoudsopgave Terug naar Inhoudsopgave Na elke aflevering post ik een poll om bij te houden wie jullie verdenken. Ik zal het overzicht hieronder bewaren. Terug naar Inhoudsopgave Terug naar Inhoudsopgave De voorbije jaren was het mogelijk om naar De Mol te kijken vanuit Nederland Live kijken via goplay.beVia de website van GoPlay kan je live meekijken vanuit Nederland. Casten naar je TV via Chromecast is daarbij een mogelijkheid. Je moet wel eerst een GoPlay account aanmaken. Als Belg moest ik daar geen adres- of telefoongegevens voor invullen. Enkel een postcode. GoPlay heeft ook een app en een app voor Android TV. In België kan ik hiermee live kijken maar de Android TV app lijkt alvast niet beschikbaar te zijn voor Nederlandse gebruikers. De dag erna kijken via NPO StartNederlandse kijkers kunnen op maandag vanaf 20:00 ook de meest recente aflevering streamen via NPO Start of NL Ziet. Ik heb begrepen dat vorige maandag de aflevering pas om 21:30 beschikbaar was via deze platformen. VPN en zoMogelijk kan je met het gebruik van een VPN creatief gebruik maken van de apps van GoPlay maar hier gaan we best niet verder op in aangezien het mogelijk de uitzendrechten schendt. We zijn tweakers en die kunnen buiten dit topic wel uitzoeken hoe dit technisch werkt Terug naar Inhoudsopgave
Terug naar Inhoudsopgave |
Kan niet wachten
Do { Ping } while ( LOL )
Same here. Nu nog wie is de mol, maar de mol is natuurlijk heer en meester.
Er zijn al promotie video’s die de locatie van dit jaar verklappen. Het zou alleen de Mol niet zijn als ze er geen spelletje van maken, er zijn er op dit moment al 15. Het speuren kan beginnen
https://www.instagram.com...28-4764-8290-5CE1FCD6AB48
spoiler:
Jurassic Park en de maan moet ik geen tekening bij maken
Bij de andere zit altijd een fout in. De Eiffeltoren zou 417m hoog zijn terwijl die maar 330m hoog is. De Chinese muur staat in het noorden ipv het zuiden van China. Hij zegt Pyangyong, in plaats van Pyongyang. Hij noemt Sydney de hoofdstad van Australië maar dat is natuurlijk Canberra. De kleine zeemeermin in Kopenhagen is 2 keer haar hoofd kwijt geraakt ipv 4 keer. De rest laat ik aan jullie over 
'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.