Een keer heeft de Mol daar gewoon €10.000 weg gespeeld. Werd hem ook nog vergevenCrazy D schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 09:04:
[...]
Alleen in BE kun je meestal met een opdracht veel meer verdienen, maar idd, een lege pot hebben ze hier ook een paar keer gehad.
Dat was toch voordat ze vertrokken waren? Echt fantastisch.Pendora schreef op woensdag 17 december 2025 @ 12:12:
[...]
Een keer heeft de Mol daar gewoon €10.000 weg gespeeld. Werd hem ook nog vergeven
En, we hebben het uit een ander seizoen natuurlijk nog steeds over Hans. Ook zo gaaf.
Dit jaar met de WidM begonnen dat onze dochter mee kijkt. Ze is nu bijna twaalf, maar wilde het ook graag zien. Kijken of we De Mol ook met haar gaan kijken. Denk dat ze die ook echt gaaf gaat vinden.
Ja, dat was Bart. Die was gewoon kandidaat.streamnl schreef op woensdag 17 december 2025 @ 18:00:
Was dat niet die advocaat?
I like my men like I like my coffee
Ik denk dat je Lennart bedoelt, de mol van BE 2021Pendora schreef op woensdag 17 december 2025 @ 12:12:
[...]
Een keer heeft de Mol daar gewoon €10.000 weg gespeeld. Werd hem ook nog vergeven
De actie in kwestie.
Klopt. Meesterlijk gedaan.SpelFaut schreef op donderdag 18 december 2025 @ 13:57:
[...]
Ik denk dat je Lennart bedoelt, de mol van BE 2021
De actie in kwestie.
Dit blijft toch wel echt de mol van afgelopen jaren. Ik kijk uit naar het nieuwe seizoen. Vond het afgelopen speciale seizoen van NL ook wel aardig moet ik zeggen, maar nu loopt het gewone seizoen gelijk met de belgische
Is nog geen officiele startdatum genoemd voor de Belgische toch?
[ Voor 7% gewijzigd door Snowhite0901 op 21-01-2026 13:29 ]
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Volgens mij zeiden ze Trust Nobody podcast 3 weken nadat de NL is gestart? Zoiets.Snowhite0901 schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 13:29:
[...]
Dit blijft toch wel echt de mol van afgelopen jaren. Ik kijk uit naar het nieuwe seizoen. Vond het afgelopen speciale seizoen van NL ook wel aardig moet ik zeggen, maar nu loopt het gewone seizoen gelijk met de belgische
Is nog geen officiele startdatum genoemd voor de Belgische toch?
Exact expert nodig?
Mag ik m aankondigen? @Admiral Freebee
Zondag 29 maart start de belgische mol
https://fb.watch/FAlY4cprXQ/
Zondag 29 maart start de belgische mol
Toevallig zat ik net te zoeken, nog even geduld dus! Zin in!
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Tis pas nét aangekondigdQuad schreef op zondag 1 maart 2026 @ 21:18:
Toevallig zat ik net te zoeken, nog even geduld dus! Zin in!
[ Voor 52% gewijzigd door masauri op 01-03-2026 21:20 ]
En ook weer een gebruikelijke teaser met Gilles...
https://www.instagram.com/demol_play/reel/DVWrS65CPEk/
Op 29 maart de start. Op 22 maart worden de kandidaten aangekondigd.masauri schreef op zondag 1 maart 2026 @ 21:16:
Mag ik m aankondigen? @Admiral Freebee
Zondag 29 maart start de belgische mol![]()
![]()
Ja, sfeervol! Is er iemand al iets opgevallen?Jemeenthet schreef op maandag 2 maart 2026 @ 09:07:
En ook weer een gebruikelijke teaser met Gilles...
[ Voor 32% gewijzigd door Admiral Freebee op 10-03-2026 20:42 ]
Tweedracht maakt macht.
https://fb.watch/FOQvYjwCA1/
Al jaren speculeren we over twee mollen. Is het dan nu zover?masauri schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 20:49:
Tweedracht maakt macht.
Deze zou moeten werken zonder Instagram of Facebook account: https://www.instagram.com/reel/DVy9KX6iCTI/?l=1streamnl schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 08:11:
Nu wordt ik wel nieuwsgierig
Is er ook een andere link voor de mensen zonder FB?
Ben benieuwd hoe lang het duurt tot er met wat creativiteit bepaald kan worden wie er het beste passen qua lichaamsbouw nav dit filmpje
Geeft wel wat praktische uitdagingen denk ik als je met 2 mollen speelt. Hoe ga je om met vragen / antwoorden bijv. in de test. Maar ook leuk: stel er gaan 4 mannen uit achter elkaar. Als je weet dat er een man en een vrouw is ga je straks naar hele hoge kans dat je 1 mol weet. Maar uiteraard weten we niet wat de kandidaten weten tijdens het spel en wanneer ze waarvan op de hoogte komen.
Heb er wel zin in om te gaan kijken in ieder geval!
Geeft wel wat praktische uitdagingen denk ik als je met 2 mollen speelt. Hoe ga je om met vragen / antwoorden bijv. in de test. Maar ook leuk: stel er gaan 4 mannen uit achter elkaar. Als je weet dat er een man en een vrouw is ga je straks naar hele hoge kans dat je 1 mol weet. Maar uiteraard weten we niet wat de kandidaten weten tijdens het spel en wanneer ze waarvan op de hoogte komen.
Heb er wel zin in om te gaan kijken in ieder geval!
Kan me echt niet voorstellen dat er 2 mollen gaan zijn. Dat wordt wel echt heel veel afwijken van het format. Sowieso heeft De Mol altijd wel van dit soort aankondigingen waarvan je denkt dat er iets substantieels gaat veranderen aan het spel, maar dat gebeurt puntje bij paaltje eigenlijk nooit. Denk dat dat dit keer ook zo gaat zijn.
Bovendien heeft die "haar" een behoorlijk specifieke lichaamsbouw, die zou je denk ik vrij makkelijk kunnen gaan herkennen en zoals @IntToStr aangeeft de andere figuur waarschijnlijk ook wel.
Bovendien heeft die "haar" een behoorlijk specifieke lichaamsbouw, die zou je denk ik vrij makkelijk kunnen gaan herkennen en zoals @IntToStr aangeeft de andere figuur waarschijnlijk ook wel.
Deze zondag worden de kandidaten voorgesteld. Ik ben erg benieuwd!
Laatste trailer voor de start volgende week:
Facebook
'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.
Ik zit momenteel nog in de "deze kandidaten zijn toch niet zo leuk als de voorgaande jaren" fase
Dat heb ik elk jaarstijn014 schreef op maandag 23 maart 2026 @ 08:30:
Ik zit momenteel nog in de "deze kandidaten zijn toch niet zo leuk als de voorgaande jaren" fase
Battle.net Spud#2543
Heb ik ook elk jaarstijn014 schreef op maandag 23 maart 2026 @ 08:30:
Zou nog wel eens een allstart seizoen willen zien met alle favoriete personages uit eerdere seizoenen
Do { Ping } while ( LOL )
Dat heb je natuurlijk met onbekenden, daar weet je nog niks van
Bij BV's/ BN'ers kun vooraf al een beeld vormen van hoe ze over zullen gaan komen.
Maar zeker bij De Mol vind ik dat de introductie van de kandidaten (Afl 1, nog niet in Cafe de Mol) altijd goed gedaan wordt. Je krijgt altijd al snel een beeld van de personen en van de groep
Hier thuis klaagt mn vriendin meestal ook bij de eerste aflevering nog over de groep en de mensen, maar met een of twee weken is dat vaak wel vervlogen.
Bij BV's/ BN'ers kun vooraf al een beeld vormen van hoe ze over zullen gaan komen.
Maar zeker bij De Mol vind ik dat de introductie van de kandidaten (Afl 1, nog niet in Cafe de Mol) altijd goed gedaan wordt. Je krijgt altijd al snel een beeld van de personen en van de groep
Hier thuis klaagt mn vriendin meestal ook bij de eerste aflevering nog over de groep en de mensen, maar met een of twee weken is dat vaak wel vervlogen.
Leeg - Sinds 20180907
Het duurt voor mij ook altijd even voor ik een klik krijg met de kandidaten. En soms worden de kandidaten die je eerst wat vervelend vindt toch een stuk leuker
Bijvoorbeeld Lancelot in 2023.
Er wees iemand mij via DM nog op dat het hele seizoen vanaf 25 mei op NPO start zou staan: https://www.ziggo.nl/entertainment/series/de-mol-belgie/de-mol-belgie-2026
Ik weet niet of jullie andere legale manieren hebben om vroeger te kunnen kijken. Laat maar weten!
De kandidatenlijst vul ik later deze week aan trouwens. Het was erg druk deze week en dit weekend!
Er wees iemand mij via DM nog op dat het hele seizoen vanaf 25 mei op NPO start zou staan: https://www.ziggo.nl/entertainment/series/de-mol-belgie/de-mol-belgie-2026
Ik weet niet of jullie andere legale manieren hebben om vroeger te kunnen kijken. Laat maar weten!
De kandidatenlijst vul ik later deze week aan trouwens. Het was erg druk deze week en dit weekend!
Nee dat is juist het punt, deze keer niet, om niet te botsen met de NL Mol.ChrisM schreef op zondag 29 maart 2026 @ 17:20:
Normaal is het de volgende dag via NPO te zien (in ieder geval bij NLZiet)
Ik weet niet of het legaal is via VPN? Zou eigenlijk niet weten waarom dat niet legaal zou zijn? (en dat meen ik oprecht trouwens, als ze willen dat je als niet-Belg het niet kunt kijken moeten ze het aanmaken van een account want moeilijker maken dan een random postcode uit BE opgeven....).
Maar je kunt vorig seizoen zo te zien zonder VPN terugkijken, en bij de Trust Nobody podcast zeiden ze volgens mij ook dat live via VPN moet maar terugkijken wel gewoon kan (maar misschien wat restricties qua streaming naar TV via AirPlay en zo).
Exact expert nodig?
Het VPN verhaal heeft vooral met uitzendrechten te maken vermoed ik. Vaak zijn die geografisch beperkt of in het geval van de openbare omroep aan het land en/of nationaliteit. In dit geval lijken er in Nederland wel rechten aangekocht te zijn maar kiest men ervoor om de uitzendingen nog niet beschikbaar te maken.Crazy D schreef op zondag 29 maart 2026 @ 18:19:
[...]
Nee dat is juist het punt, deze keer niet, om niet te botsen met de NL Mol.
Ik weet niet of het legaal is via VPN? Zou eigenlijk niet weten waarom dat niet legaal zou zijn? (en dat meen ik oprecht trouwens, als ze willen dat je als niet-Belg het niet kunt kijken moeten ze het aanmaken van een account want moeilijker maken dan een random postcode uit BE opgeven....).
Maar je kunt vorig seizoen zo te zien zonder VPN terugkijken, en bij de Trust Nobody podcast zeiden ze volgens mij ook dat live via VPN moet maar terugkijken wel gewoon kan (maar misschien wat restricties qua streaming naar TV via AirPlay en zo).
De vraag is of het dan ook echt illegaal is? Dat weet ik niet. We gaan in het topic in ieder geval geen spoiler tags gebruiken dus als je nog niet hebt kunnen kijken kan je best uit het topic blijven vanaf vanavond tot je zelf hebt kunnen kijken
Geen VPN nodig, gewoon account maken op https://www.play.tv/ met Belgische postcode naar keuze.
Ze zetten speciaal (cafe) de mol open om te kunnen kijken zonder regiocheck. Ze weten ook wel dat er veel NL fans kijken
Ze zetten speciaal (cafe) de mol open om te kunnen kijken zonder regiocheck. Ze weten ook wel dat er veel NL fans kijken
[ Voor 12% gewijzigd door CyBeRSPiN op 29-03-2026 19:59 ]
Voor de liefhebbers, kaarten voor finale in Kinepolis zijn inmiddels ook te koop.
De eerste opdracht is alvast goed gevonden.
Alleen de vraag 'hoe waren ze zeker dat er geen kans was dat de mol hier al achter bleef?'
Alleen de vraag 'hoe waren ze zeker dat er geen kans was dat de mol hier al achter bleef?'
De enveloppe niet als keuze hebben en pas daarna er bij sneakenMschamp schreef op zondag 29 maart 2026 @ 20:32:
Dat vroeg ik me ook af, zeker omdat als ze daar mee kunnen spelen, de mol dus ook makkelijk kan zitten bij de 2 losse spelers.Mschamp schreef op zondag 29 maart 2026 @ 20:32:
[removed]
Mooi begin in Portugal. Ik vraag me af of we de twee boogschutters Yannis en Yana al niet kunnen strepen. Ja ze kunnen goed beoefend ten tonele verschijnen. Maar wil je het risico lopen dat een lenige kandidaat alle boekjes veilig stelt? Want je moet ook meteen on the spot goed kunnen raak schieten.
En oké dat deed Yannis verdraaid goed. Beter dan Yana. En Yannis had ook al zo'n positie op de boot. Daar kan je de aanwijzingen verkeerd verstaan, je kan die hint sowieso kopen en dan nog verkeerd gokken op de juiste fles.
En oké dat deed Yannis verdraaid goed. Beter dan Yana. En Yannis had ook al zo'n positie op de boot. Daar kan je de aanwijzingen verkeerd verstaan, je kan die hint sowieso kopen en dan nog verkeerd gokken op de juiste fles.
Yannis is een kunstgrasverdeler, ik heb even gezocht op dat beroep, maar dit bestaat niet lijkt wel. Vreemd.
Verder hebben hij en Yana de beste optie om later pas in het spel te komen door de tegenkandidaten te elimineren.
Heerlijke aflevering, vooral hoe die opdrachten bedacht zijn. Wel veel alcohol zo tijdens het spel.. Mooi seizoen!
Verder hebben hij en Yana de beste optie om later pas in het spel te komen door de tegenkandidaten te elimineren.
Heerlijke aflevering, vooral hoe die opdrachten bedacht zijn. Wel veel alcohol zo tijdens het spel.. Mooi seizoen!
nggyu nglyd
Maar op alle andere plekken is er best wat toeval. Al hebben ze daar vast goed over nagedachtJoosie200 schreef op zondag 29 maart 2026 @ 21:47:
Mooi begin in Portugal. Ik vraag me af of we de twee boogschutters Yannis en Yana al niet kunnen strepen. Ja ze kunnen goed beoefend ten tonele verschijnen. Maar wil je het risico lopen dat een lenige kandidaat alle boekjes veilig stelt? Want je moet ook meteen on the spot goed kunnen raak schieten.
Dat alle 10 de boekjes gepakt zouden worden is denk ik sowieso vrij onmogelijk. 1 iemand die geraakt wordt en de kans wordt al flink kleiner dat alle boekjes worden gered. En met 2 mensen geraakt zo goed als onmogelijk. Je moet dan allemaal 2 boekjes pakken he, en je zag hoe makkelijk dat loshalen ook ging. Maar ik kan me alleen niet voorstellen dat Yannis of Yani de mol zijn. Dat voelt een beetje voorspelbaar, te gemakkelijk. Alleen op welke andere manier ze ervoor zouden kunnen zorgen dat de mol z'n boekje sowieso in het spel zit, geen idee.
Maar dat gebeurde niet. Ja, de hint van 500 euro kopen. Maar beide gasten dachten 6 of 8. Heb je 50/50 kans. Nu hebben we niet gezien welke fles de barvrouw weg heeft gehaald natuurlijk, als dat 6 was was het een inkopper, als dat die andere was zodat 6 en 8 overbleven was het gewoon 50/50. Het is wel de enige plek waar je definitief bepaald of er geld wordt verdient of niet. Maar 2 keer Wally gewoon keihard missen is 2000 euro minder.En oké dat deed Yannis verdraaid goed. Beter dan Yana. En Yannis had ook al zo'n positie op de boot. Daar kan je de aanwijzingen verkeerd verstaan, je kan die hint sowieso kopen en dan nog verkeerd gokken op de juiste fles.
Die wijn opvangen (lachen opdracht trouwens
Dus dan zou ik denk ik als mol op zoek willen naar Wally, en 'm 2 keer missen
Maar jezus, wat een vette aflevering
Exact expert nodig?
Een “verdeler” is Vlaams voor importeur (want dat klinkt te Frans).Quad schreef op zondag 29 maart 2026 @ 23:11:
Yannis is een kunstgrasverdeler, ik heb even gezocht op dat beroep, maar dit bestaat niet lijkt wel. Vreemd.
Dus hij zal een eigen bedrijfje hebben dat kunstgras uit het buitenland inkoopt en weer lokaal doorverkoopt. Ik zou er niks achter zoeken.
Thanks, dan is dat in elk geval niets. HahaCyBeRSPiN schreef op maandag 30 maart 2026 @ 04:56:
[...]
Een “verdeler” is Vlaams voor importeur (want dat klinkt te Frans).
Dus hij zal een eigen bedrijfje hebben dat kunstgras uit het buitenland inkoopt en weer lokaal doorverkoopt. Ik zou er niks achter zoeken.
nggyu nglyd
Ik moet zeggen dat ik dat jaar al wel sneller warm loop voor de kandidatengroep. Misschien omdat er iemand uit mijn streek bij is dat ik het er werm van krijg.
Wat weer een prachtig begin! Lijkt mij tè voor de hand liggend dat Yara of Yannis de mol zijn. Maar Yannis was wel echt op iedere sleutelpositie aanwezig. Ook op de boot nam hij vooral initatief om niets te horen, verkeerde kant op pushen voor de fles. Maar goed: ik kan mij niet voorstellen dat hij echt de mol is. Qua regie ligt dat er echt veel te dicht bovenop.
Mijn inschatting zou zijn dat op de brug (Zoek Wally) het meeste geld verloren kon gaan namelijk 3 keer 1000€. Dat lukte ook aardig doordat er toch 2000 bleef liggen. Lijkt mij niet dat de mol bij het andere groepje wilde zitten. Daar viel relatief weinig te mollen. Ik zou mijn geld nu zetten op iemand van de brug. Ken alleen de kandidaten nog niet goed genoeg, Isabel weet ik nog.
Maar zoals gezegd: prachtig seizoen staat ons weer te wachten! Dit heeft alles wat de NL Mol niet heeft: montage, kandidaten, presentator, diepere opdrachten met meerdere lagen.
Mijn inschatting zou zijn dat op de brug (Zoek Wally) het meeste geld verloren kon gaan namelijk 3 keer 1000€. Dat lukte ook aardig doordat er toch 2000 bleef liggen. Lijkt mij niet dat de mol bij het andere groepje wilde zitten. Daar viel relatief weinig te mollen. Ik zou mijn geld nu zetten op iemand van de brug. Ken alleen de kandidaten nog niet goed genoeg, Isabel weet ik nog.
Maar zoals gezegd: prachtig seizoen staat ons weer te wachten! Dit heeft alles wat de NL Mol niet heeft: montage, kandidaten, presentator, diepere opdrachten met meerdere lagen.
Dat shot met de twee BMW's die voorbij Gilles rijden was weer hollywoodwaardig
Eigenlijk is het wat we in Nederland een 'dealer' noemen.CyBeRSPiN schreef op maandag 30 maart 2026 @ 04:56:
[...]
Een “verdeler” is Vlaams voor importeur (want dat klinkt te Frans).
Zoals bij autodealers. Dan gaat het in vlaanderen over 'de locale Skoda verdeler'
Leeg - Sinds 20180907
Kunstgrassendealer is trouwens in Vlaanderen hilarisch grappig sinds nonkel Willy uit de reeks Nonkels.
Dit jaar ga ik pas beginnen als de NL versie afgelopen is. Om er 2 door elkaar te kijken, zie ik niet zo zitten. Als ik jullie berichten zo lees, is het weer een goed begin. Mooi zo.
Veel plezier en over een aantal weken ben ik wel weer bij
Veel plezier en over een aantal weken ben ik wel weer bij
Ik vond het boogschieten wel verdraait makkelijk (als je het zelf ooit gedaan hebt, is iemand raken op die afstand die nagenoeg stil moet zitten best wel eenvoudig), waardoor ik het risico heel erg laag zou hebben geschat dat het niet zou lukken. Ze afstrepen zou ik dus iig niet doen.Joosie200 schreef op zondag 29 maart 2026 @ 21:47:
Voor de 2e opdracht denk ik dat zowel de positie in de boot, als de Wally een goede plek zouden kunnen zijn voor de mol. Je moet iig niet de drank op gaan vangen, want naast dat je er weinig geld mee kon winnen of verliezen werd je ook nog eens goed vies.
Al met al weer een goede start.
Aan het einde zagen we ook dat er 1 weer terug komt (en volgens mij in de korte beelden zag je ook degene die terug komt) maar daar is natuurlijk ook nog wat mee te doen. Stel dat de mol daar tussen zat kan je een opdracht maken die de mol niet fout kan doen en zo weer terug in het spel leiden.Joosie200 schreef op zondag 29 maart 2026 @ 21:47:
Toffe aflevering. De opdrachten zijn toch altijd wel heel tof bij de Belg hoor. Mooie dubbele lagen, vleugje humor en prima haalbaar cq. niet zo ingewikkeld dat het ook zonder mol wel zou mislukken.
Zelf schrijf ik de nieuwelingen wel af als ik eerlijk ben. Hoewel de kans klein is dat alle 10 de molboekjes gered zouden worden, acht ik het risico toch te groot om er niet bij te zitten. Ben ook wel benieuwd naar hoe het risico dat het boekje van de mol gepakt zou worden is ondervangen, maar de Belg kennende gaan ze dat in de laatste aflevering ongetwijfeld laten zien. Daarom is Maxim wel een eerste verdachte voor me, die heeft z'n eigen molboekje losgemaakt waarna het eenvoudig veilig kon worden gesteld. M'n vrouw vond hem na de eliminatie van Maite ook een onoprechte houding hebben. Ze gebruikte zelfs de woorden dat ie zichzelf verraden heeft daar.
Geloof overigens ook niet zo dat Abbigail of Vincent de mol gaat zijn, dan heb je al te veel gemist zo.
Baal trouwens wel dat het niet op NPO Start staat dit seizoen. Daar kon ik tenminste ondertitels aan zetten. Ik begrijp soms geen zak van wat ze zeggen
Zelf schrijf ik de nieuwelingen wel af als ik eerlijk ben. Hoewel de kans klein is dat alle 10 de molboekjes gered zouden worden, acht ik het risico toch te groot om er niet bij te zitten. Ben ook wel benieuwd naar hoe het risico dat het boekje van de mol gepakt zou worden is ondervangen, maar de Belg kennende gaan ze dat in de laatste aflevering ongetwijfeld laten zien. Daarom is Maxim wel een eerste verdachte voor me, die heeft z'n eigen molboekje losgemaakt waarna het eenvoudig veilig kon worden gesteld. M'n vrouw vond hem na de eliminatie van Maite ook een onoprechte houding hebben. Ze gebruikte zelfs de woorden dat ie zichzelf verraden heeft daar.
Geloof overigens ook niet zo dat Abbigail of Vincent de mol gaat zijn, dan heb je al te veel gemist zo.
Baal trouwens wel dat het niet op NPO Start staat dit seizoen. Daar kon ik tenminste ondertitels aan zetten. Ik begrijp soms geen zak van wat ze zeggen
Ik neig toch ook naar Maxim.
* Was opvallend snel om zich als eerste te bevrijden van het kruis, stuurt ook een beetje zodat Vincent achterblijft ("Isabel, antwoord jij ?") en heel raar dat die groep na 3 touwen al wegloopt. Je weet dat je daarna nog minstens 2 minuten hebt, leek mij wat te vroeg
* Gelooft niets van wat Julie en Maité zeggen ivm de boekjes en draait dan 2 boekjes los, waaronder dat van hemzelf
* Gilles zegt "goed gedaan, man" tegen hem wanneer hij zijn boekje krijgt. Subtiele hint straight in our face ?
* Zit in de Find Wally groep, waar je wilt zitten lijkt me. Veruit het meeste geld te verdienen, makkelijker om de andere te saboteren (wat je niet kan bij het wijnvangen) en op de boot moet je wel echt veel alcohol binnenkappen wat gevaarlijk is als mol. Elke niet gevonden wally was 1000 euro, het vet van de soep zat in dat deel van de proef. Ik zou daar als mol ook willen zitten, wetende dat je nog een backup hebt dat 2 beschonken kandidaten hopelijk de foute fles aanduiden.
Yana staat bij mij op 2, maar ondanks mijn voornemens om het niet te doen zit ik al stevig in de Maxim tunnel.
Also: call me crazy, maar als mol liep je hier toch een risico dat je gesjareld werd in de 1ste proef ? Veel vraagtekens nog:
* wat als er maar 1 plaats overwas voor Yanis en Yana, hoe werd dat dan beslist ?
* wat als de mol zijn boekje het enige was dat niét safe was, was er dan een backup mol ?
Beetje atypisch om die plotholes open te laten in de BE versie
* Was opvallend snel om zich als eerste te bevrijden van het kruis, stuurt ook een beetje zodat Vincent achterblijft ("Isabel, antwoord jij ?") en heel raar dat die groep na 3 touwen al wegloopt. Je weet dat je daarna nog minstens 2 minuten hebt, leek mij wat te vroeg
* Gelooft niets van wat Julie en Maité zeggen ivm de boekjes en draait dan 2 boekjes los, waaronder dat van hemzelf
* Gilles zegt "goed gedaan, man" tegen hem wanneer hij zijn boekje krijgt. Subtiele hint straight in our face ?
* Zit in de Find Wally groep, waar je wilt zitten lijkt me. Veruit het meeste geld te verdienen, makkelijker om de andere te saboteren (wat je niet kan bij het wijnvangen) en op de boot moet je wel echt veel alcohol binnenkappen wat gevaarlijk is als mol. Elke niet gevonden wally was 1000 euro, het vet van de soep zat in dat deel van de proef. Ik zou daar als mol ook willen zitten, wetende dat je nog een backup hebt dat 2 beschonken kandidaten hopelijk de foute fles aanduiden.
Yana staat bij mij op 2, maar ondanks mijn voornemens om het niet te doen zit ik al stevig in de Maxim tunnel.
Also: call me crazy, maar als mol liep je hier toch een risico dat je gesjareld werd in de 1ste proef ? Veel vraagtekens nog:
* wat als er maar 1 plaats overwas voor Yanis en Yana, hoe werd dat dan beslist ?
* wat als de mol zijn boekje het enige was dat niét safe was, was er dan een backup mol ?
[ Voor 14% gewijzigd door rouchken11 op 31-03-2026 08:13 ]
Daar dient de laatste aflevering voor. Iedere keer weer "hoe hebben ze het bedacht"rouchken11 schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 08:10:
Zo, m'n GoPlay accountje afgestoft - ik ga toch zeker niet wachten tot de NL versie klaar is, kom zeg.
Die kijk ik tóch weer mee, de groepsdruk vanuit het gezin is te groot
. Na de 1e aflevering in NL had ik goede hoop op een seizoen wat een beetje richting de kwaliteit van De Mol zou gaan, maar inmiddels is NL weer terug naar oud en vertrouwd, en dus suf.
Maar goed: analyse:
- Yannis zit 2x heel strategisch
- Wally niet zien is ook een heel goede strategie om geld niet te verdienen, en valt minder op dan op de boot naar de verkeerde port sturen.
- Hoe hebben ze er voor gezorgd dat de mol zeker bij de 10 zou zitten?
Deze vraag hield me even bezig, tot ik me het seizoen met Comfort als mol herinnerde: daar werden de 'regels' van het spel vrolijk verbogen om haar er 'bijna' uit te laten gaan. Conclusie: niemand is af te schrijven als mol.
Die kijk ik tóch weer mee, de groepsdruk vanuit het gezin is te groot
Maar goed: analyse:
- Yannis zit 2x heel strategisch
- Wally niet zien is ook een heel goede strategie om geld niet te verdienen, en valt minder op dan op de boot naar de verkeerde port sturen.
- Hoe hebben ze er voor gezorgd dat de mol zeker bij de 10 zou zitten?
Deze vraag hield me even bezig, tot ik me het seizoen met Comfort als mol herinnerde: daar werden de 'regels' van het spel vrolijk verbogen om haar er 'bijna' uit te laten gaan. Conclusie: niemand is af te schrijven als mol.
Door een drukke agenda kon ik pas deze avond kijken. Moeilijk om te wachten en uit dit topic te blijven!!! Nu eerst gaan slapen maar ik verdenkt Yannis en Karla.
Even nog een tip die ontdekt is:
Vond het altijd grappig dat bij de voorstelling kandidaten de volgorde van namen altijd verschilde met de volgorde van filmpjes.
Enkel Kristof kwam 2 keer als 8ste aan de beurt! En wat zie ik op Wikipedia? De 8ste aflevering van het 8ste seizoen van FC De Kampioenen heet ‘De infiltrant’
Spijtig dat Karla eruit ligt. Ik had er wel sympathie voor. Zeker na de hoelahoep proef :) verder vind ik het dit seizoen bijzonder moeilijk om mijn pijlen op iemand te richten. Ik blijf voorlopig bij Yannis omdat ik zijn reacties niet oprecht vind. Kijk maar naar de eliminatie van de eerste aflevering.
Ik vind het ook wat moeilijker om een klik te maken met deze groep. Misschien komt dat omdat we in aflevering 2 al zo'n mindfuck opdracht hebben gehad. Of misschien moet het gewoon nog komen zoals bij de vorige seizoenen. Nu naar bed want het is weer een druk weekend!
Door alle drukte heb ik dit jaar ook geen polls gemaakt. Ik weet niet of hier nog interesse voor is?
Ik vind het ook wat moeilijker om een klik te maken met deze groep. Misschien komt dat omdat we in aflevering 2 al zo'n mindfuck opdracht hebben gehad. Of misschien moet het gewoon nog komen zoals bij de vorige seizoenen. Nu naar bed want het is weer een druk weekend!
Door alle drukte heb ik dit jaar ook geen polls gemaakt. Ik weet niet of hier nog interesse voor is?
[ Voor 7% gewijzigd door Admiral Freebee op 07-04-2026 22:06 ]
Waar blijft de poll?Admiral Freebee schreef op zondag 5 april 2026 @ 23:06:
Door de manier hoe het terugkomen van Vincent/Abigail was bedacht kan Abigail prima de mol zijn. De Mol weet natuurlijk prima de antwoorden.
Was een heftige aflevering voor de helft van de groep. Wel een leuke aflevering! En volgende week gaat er weer veel gebeuren zo te zien.
nggyu nglyd
Abigail als mol zou wel antwoord geven op de vraag hoe ze bij het spel met de pijl en boog op het strand zeker konden weten dat de envelop van de mol in het spel zou blijven: dat wisten ze wellicht niet zeker.Pendora schreef op maandag 6 april 2026 @ 09:21:
Door de manier hoe het terugkomen van Vincent/Abigail was bedacht kan Abigail prima de mol zijn. De Mol weet natuurlijk prima de antwoorden.
Waarmee de terugkeer van Abigail een plan-B variant is. (Of een vooraf al gepland scenario, waardoor de kandidaten aan dat spel minder kunnen afleiden waar de mol zich moest bevinden…).
Ik vond het wel weer opvallend hoe Yannis zijn subgroep stuurt naar ‘niemand van ons, en twee van hen er uit’. Deze strategie levert onherroepelijk 0 euro voor de pot op.
Onbegrijpelijk trouwens van de andere groep dat men daar zo snel voor de pasvragen is gegaan. De eigen kansen waren beter geweest als ze geprobeerd hadden met de spellen op gelijke stand (of winst) te komen.
Van het spel met het bevrijden van de ingegraven deelnemers kan ik weinig maken qua verdachten.
Het spel uit gaan levert je ook 0 euro op.
Abigail had denk ik toch wel een joker gepakt, dus ik vind de acties niet zo gek.
Lullig voor Karla, vond ik een leuke kandidaat. Had liever Dries en Abigail zien gaan.
Abigail had denk ik toch wel een joker gepakt, dus ik vind de acties niet zo gek.
Lullig voor Karla, vond ik een leuke kandidaat. Had liever Dries en Abigail zien gaan.
Battle.net Spud#2543
Door deze opdracht toe te voegen zoals die nu iig is gespeeld is de kans erg groot dat de mol niet Yannis of Yann de mol is. Van de rest is het 100% zeker dat de mol weer terug kan komen. Bij Yannis en Yann was de kans zeer groot maar niet 100%. Lijkt me als programma makers toch wel een te groot risico.Sebas1979 schreef op maandag 6 april 2026 @ 16:03:
[...]
Abigail als mol zou wel antwoord geven op de vraag hoe ze bij het spel met de pijl en boog op het strand zeker konden weten dat de envelop van de mol in het spel zou blijven: dat wisten ze wellicht niet zeker.
Waarmee de terugkeer van Abigail een plan-B variant is. (Of een vooraf al gepland scenario, waardoor de kandidaten aan dat spel minder kunnen afleiden waar de mol zich moest bevinden…).
Of veel bellen of (zoals Abigail) eraf vallen en de ander meenemen. Geen feedback terug en tijdrekken en daarmee hopen dat het net niet gehaald wordt.Van het spel met het bevrijden van de ingegraven deelnemers kan ik weinig maken qua verdachten.
Hier dan toch maar de poll voor jouw verdachte na aflevering 2:
Poll: Wie is de Mol 2026? (na aflevering 2)
• Abigail
• Dries
• Isabel
• Julie
• Maxim
• Wout
• Yana
• Yannis

Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Wie is de Mol 2026? (na aflevering 2)
• Abigail
• Dries
• Isabel
• Julie
• Maxim
• Wout
• Yana
• Yannis
edit:
De resultaten van de poll willen weer niet altijd refreshen. Hier had ik vorig jaar ook last van. Het is een soort caching issue. Uitslag kan je via deze link raadplegen: https://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=407525&layout=2&sort=prc (bedankt @Quad !)
Oei oei, ik zie net dat ik Maïté nog als optie heb staan... Niet meer op stemmen
De resultaten van de poll willen weer niet altijd refreshen. Hier had ik vorig jaar ook last van. Het is een soort caching issue. Uitslag kan je via deze link raadplegen: https://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=407525&layout=2&sort=prc (bedankt @Quad !)
Oei oei, ik zie net dat ik Maïté nog als optie heb staan... Niet meer op stemmen
[ Voor 20% gewijzigd door Admiral Freebee op 07-04-2026 14:02 ]
@Admiral Freebee paste de link naar de uitslag, deze verwijst naar dezeserver en zal wel de laatste uitslag zien. Caching idd van Tweakers.
https://poll.dezeserver.n...=407525&layout=2&sort=prc
https://poll.dezeserver.n...=407525&layout=2&sort=prc
nggyu nglyd
Deze nieuwste aflevering van de Mol is wel echt precies waarom de Mol zo goed is, vind ik. Onrust in de groep brengen, en dan zien wat er weer gebeurd. Wat een heerlijke aflevering was het. Ben benieuwd wat we hier van gaan merken de komende afleveringen.
Ja, dit is echt genieten. Gecontroleerde chaos, (drie)dubbele lagen en kandidaten die vol voor zichzelf gaan en volledig schijt aan de groep in zijn geheel hebben. Dit moet toch voer zijn voor psychologen, maar ik vind het heerlijke tv.
Precies! Hierom kijk ik De Mol! Dat zoetsappige WIDM met BN'ers op een snoepreisje hoef ik niet te zien.
Vond het overigens enorm dom / naïef dat groepje niet alsnog voor de overwinning zou willen gaan. Ik bedoel: nee heb je, ja kun je krijgen. 8.4 seconden was absoluut haalbaar geweest. Maar goed
Vond die mini graafmachine ook heerlijk bedacht
Al lijkt het mij gek dat je de mol bij deze twee personen zet. Dries speelt de Mol maar is het niet. Karla #neverforget viel af helaas.
Vond het overigens enorm dom / naïef dat groepje niet alsnog voor de overwinning zou willen gaan. Ik bedoel: nee heb je, ja kun je krijgen. 8.4 seconden was absoluut haalbaar geweest. Maar goed
Vond die mini graafmachine ook heerlijk bedacht
Met de kennis van de huidige aflevering: de mol had prima bij de boogschutters kunnen zitten. Met de kleine kans dat de mol eruit zou gaan zou hij/zij zich altijd kunnen terug kunnen halen, want de test in de auto maakt de mol natuurlijk altijd het beste.Vld1989 schreef op maandag 30 maart 2026 @ 22:54:
Toffe aflevering. De opdrachten zijn toch altijd wel heel tof bij de Belg hoor. Mooie dubbele lagen, vleugje humor en prima haalbaar cq. niet zo ingewikkeld dat het ook zonder mol wel zou mislukken.
Die snapte ik ook niet. Door de joker te pakken ga je voor 40% kans om er uit te gaan (ok, net iets minder vanwege de joker), terwijl bij spelen je die kans makkelijk naar 0% kunt brengen. Dus waarom pak je daar de jokerShadow_Agent schreef op dinsdag 7 april 2026 @ 09:08:
[removed]
Uiteindelijk viel er nog iemand met pasvraag af.redwing schreef op dinsdag 7 april 2026 @ 09:22:
[...]
Die snapte ik ook niet. Door de joker te pakken ga je voor 40% kans om er uit te gaan (ok, net iets minder vanwege de joker), terwijl bij spelen je die kans makkelijk naar 0% kunt brengen. Dus waarom pak je daar de jokerDaarbij was na de 1e proef wel duidelijk dat er 1 team voor de winst aan het gaan was, dus ook daarom zou je als ander team altijd ook moeten overstappen naar de winst pakken.
Precies, en zeker met die 8.4s moet je makkelijk dichterbij kunnen komen en dan sta je met 2-1 voor in plaats van dat je achter staat. Als het nu om een paar tienden was gegaan zou ik het nog snappen, maar in dit geval was de kans wel heel groot dat je het beter kunt doen.stijn014 schreef op dinsdag 7 april 2026 @ 11:10:
[...]
Uiteindelijk viel er nog iemand met pasvraag af.
[removed]
Ja.. dat is inderdaad de rationele benadering. In dat moment, dan denk ik dat het emotioneel wordt.. en dan krijgen ze de paniek van "oh shit, we gaan in het team zitten waar 2 mensen uit moeten.. ik pak elk voordeel dat ik kan pakken.".. denk ik.redwing schreef op dinsdag 7 april 2026 @ 09:22:
[...]
Die snapte ik ook niet. Door de joker te pakken ga je voor 40% kans om er uit te gaan (ok, net iets minder vanwege de joker), terwijl bij spelen je die kans makkelijk naar 0% kunt brengen. Dus waarom pak je daar de jokerDaarbij was na de 1e proef wel duidelijk dat er 1 team voor de winst aan het gaan was, dus ook daarom zou je als ander team altijd ook moeten overstappen naar de winst pakken.
Hij mocht er ook boven zitten. Misschien was hij dat vergeten?redwing schreef op dinsdag 7 april 2026 @ 11:16:
[...]
Precies, en zeker met die 8.4s moet je makkelijk dichterbij kunnen komen en dan sta je met 2-1 voor in plaats van dat je achter staat. Als het nu om een paar tienden was gegaan zou ik het nog snappen, maar in dit geval was de kans wel heel groot dat je het beter kunt doen.
Kristof zijn redenatie dat dat scheuren niet sneller kon kan ik wel volgen.
Ik vond het ook enorm gek dat Dries daar niet voluit voor het punt gaat en dan zijn team probeert zover te krijgen om ook 100% voor de winst te spelen. Een pasvraag gaat je op dat moment niet redden vrees ik. Ik roep niet vaak naar mijn TV, maar toen welShadow_Agent schreef op dinsdag 7 april 2026 @ 09:08:
Vond het overigens enorm dom / naïef dat groepje niet alsnog voor de overwinning zou willen gaan. Ik bedoel: nee heb je, ja kun je krijgen. 8.4 seconden was absoluut haalbaar geweest. Maar goed![]()
Vond die mini graafmachine ook heerlijk bedachtAl lijkt het mij gek dat je de mol bij deze twee personen zet. Dries speelt de Mol maar is het niet. Karla #neverforget viel af helaas.
Bij het zand werd de focus erg gelegd op hoe knullig Dries het aanpakte. Maar de communicatie liep op veel andere vlakken ook nog slecht. Ik denk ook dat de telefoonlijn erg slecht van kwaliteit was als je zag hoe ze aan de ene kant een oude telefoon gebruikte en aan de andere kant een soort werktelefoon.
Heerlijke aflevering weer. Moet nog beetje processen. In het groepsduel ging de groep wel snel voor pasvragen. Ik denk dat het prima had gekunt om dat te redden. Al is het thuis op de bank natuurlijk makkelijker dan daar. Maar goed. Ben even kwijt hoe ze daar geld konden verdienen. Dat de andere groep hun best deed om te winnen is logisch. Je wilt immers doorgaan. Liever dat jouw groep helemaal niet eruit gaat. Dat vind ik niet zo vreemd. Dus weet niet zo goed wat de moltactiek hier zou zijn.
En die opdracht om die 2 in het zand te bevrijden. Behalve dan 2 keer de antwoorden in verkeerde volgorde te noemen (vertragen..) leken hun niet zoveel fout te doen. Wat we zagen vond ik wel gewoon hun best doen. Dat sturen van het kraantje had makkelijker veel klungeliger gekund. Benoemen wat die gast in beeld zag ook. Ze leken hun best wel te doen. Maar als Mol kun je op de boot natuurlijk ook maar 1 keer iets fout zeggen als je zelf niet vast kunt houden is dat ook maar 1 keer effectief. Of je moet hopen dat jij en je medekandidaat er daarna allebei afvallen dan weet de rest niet welk antwoord sowieso fout was. Weet dus ook hier niet zo goed wat wijsheid was.
Wat ik wel weet is dat dit smullen was 🤣
En die opdracht om die 2 in het zand te bevrijden. Behalve dan 2 keer de antwoorden in verkeerde volgorde te noemen (vertragen..) leken hun niet zoveel fout te doen. Wat we zagen vond ik wel gewoon hun best doen. Dat sturen van het kraantje had makkelijker veel klungeliger gekund. Benoemen wat die gast in beeld zag ook. Ze leken hun best wel te doen. Maar als Mol kun je op de boot natuurlijk ook maar 1 keer iets fout zeggen als je zelf niet vast kunt houden is dat ook maar 1 keer effectief. Of je moet hopen dat jij en je medekandidaat er daarna allebei afvallen dan weet de rest niet welk antwoord sowieso fout was. Weet dus ook hier niet zo goed wat wijsheid was.
Wat ik wel weet is dat dit smullen was 🤣
Exact expert nodig?
De mol-tactiek: zorgen dat er gedrukt wordt (want dan gaat er geen 500 in de pot).. dus het team een beetje ophitsen "We gaan toch wel voor ons team, he!!?" en hoppa.. hoeft ook alleen maar de 1e keer, want bij alle rondes daarna gaat het vanzelf.Crazy D schreef op woensdag 8 april 2026 @ 07:59:
Heerlijke aflevering weer. Moet nog beetje processen. In het groepsduel ging de groep wel snel voor pasvragen. Ik denk dat het prima had gekunt om dat te redden. Al is het thuis op de bank natuurlijk makkelijker dan daar. Maar goed. Ben even kwijt hoe ze daar geld konden verdienen. Dat de andere groep hun best deed om te winnen is logisch. Je wilt immers doorgaan. Liever dat jouw groep helemaal niet eruit gaat. Dat vind ik niet zo vreemd. Dus weet niet zo goed wat de moltactiek hier zou zijn.
Grote kans dat de mol niet eens moet ophitsen. Er is vaak wel iemand die het initiatief neemtChrisM schreef op woensdag 8 april 2026 @ 12:43:
[...]
De mol-tactiek: zorgen dat er gedrukt wordt (want dan gaat er geen 500 in de pot).. dus het team een beetje ophitsen "We gaan toch wel voor ons team, he!!?" en hoppa.. hoeft ook alleen maar de 1e keer, want bij alle rondes daarna gaat het vanzelf.
Muziek bij de car chase:
Mamma Mia - ABBA
Rolling In The Deep - Adele
Atlas - Pommelien Thijs
Als je de eerste letter neemt van titel en uitvoerder dan kan je M A P A R A krijgen.
En wie van onze kandidates is er toevallig mama en heeft er een brevet als junior paracommando? (Yana)
Mamma Mia - ABBA
Atlas - Pommelien Thijs
Als je de eerste letter neemt van titel en uitvoerder dan kan je M A P A R A krijgen.
En wie van onze kandidates is er toevallig mama en heeft er een brevet als junior paracommando? (Yana)
Volgens mij zat de Mol bij de schapen. Daar kon je elke poging beinvloeden.
Poll: Wie is de Mol 2026? (na aflevering 3)
• Dries
• Isabel
• Julie
• Maxim
• Wout
• Yana
• Yannis

Resultaten hier raad te plegen: https://poll.dezeserver.n...=407532&layout=2&sort=prc
• Dries
• Isabel
• Julie
• Maxim
• Wout
• Yana
• Yannis
Resultaten hier raad te plegen: https://poll.dezeserver.n...=407532&layout=2&sort=prc
[ Voor 6% gewijzigd door Admiral Freebee op 13-04-2026 20:27 ]
Heerlijk hoe het brein bij sommige mensen werktmasauri schreef op maandag 13 april 2026 @ 13:50:
Muziek bij de car chase:
Mamma Mia - ABBA
Atlas - Pommelien Thijs
Aan de andere kant, het zijn zulke random nummers dat het bijna niet random meer is voor dit programma
Je kunt er ook RAAMPA van maken welke vader is een actieve bezoeker van de Vlaamse red light?masauri schreef op maandag 13 april 2026 @ 13:50:
Muziek bij de car chase:
Mamma Mia - ABBA
Atlas - Pommelien Thijs
Als je nog verder zoekt, zowel Pommelien en Abba hebben een lied Cassandra. De versie van Abba gaat over een vrouw die Troje waarschuwde voor "het paard van Troje" die we ook al hebben gezien. Weet alleen niet hoe ver je moet gaan zoeken
Wat een onwijs vette aflevering was dit.
De elementen bij elkaar die niet onmogelijk zijn, maar wel de nodige twists (foto schieten, Dr bibber, decibellen produceren, muziek in de auto's) hebben voor een extra spelelement.
Ik heb bijna een uur lang genoten van het spel.
De elementen bij elkaar die niet onmogelijk zijn, maar wel de nodige twists (foto schieten, Dr bibber, decibellen produceren, muziek in de auto's) hebben voor een extra spelelement.
Ik heb bijna een uur lang genoten van het spel.
nggyu nglyd
Ik zit halverwege de aflevering dus dr bibber heb ik nog geen oordeel over, maar bij de schapen zat je denk ik ook wel het makkelijkste qua mol. Maar, ook het dapperste. Dan sta je daar dapper het schaap met de rode stip buiten het vlak te houden terwijl er 3 naast staan. Bij de zip line kon je wel makkelijk die ene poging verpesten maar niet de rest. Ik denk dus ook dat de schapen wel de meest logische zijn. Maar als Mol zou ik denk ik alez, fuck it, zeggen, en de zipline doen. Supervet! De kans dat bij alle deelnemers beide antwoorden goed waren is ook niet heel groot. Dan maar m'n best doen om het bij mij te verknallen, maar wel supervette ervaring. En volgende opdracht wat extra mollenstijn014 schreef op maandag 13 april 2026 @ 13:54:
Volgens mij zat de Mol bij de schapen. Daar kon je elke poging beinvloeden.
Exact expert nodig?
Ondertussen de rest ook gekeken. Lastig. Iedereen kwam die tekst tegen dat ze zo hard mogelijk moesten toeteren. Natuurlijk doet iedereen dat. Daar hoef je niet veel voor te mollen. En zo makkelijk was het dr bibberen ook niet blijkbaar, en je moest wel echt minimaal 2 dingen eruit halen om het muziekje herkenbaar te maken. Dus misschien zat de mol daarbij, misschien niet. Maar daarmee haalde je als mol maximaal 1000 uit de pot. Dus dat schiet niet op. En bij de andere duo's die muziek moesten herkennen kun je als mol ook maar 1000 voorkomen. Dus ook niet zo interessant.
Ik denk dat de beste plek voor de mol het laatste duo was, die te vertrouwen waren. Die gingen voor het geld, alleen, ach wat jammer nu, niet gelukt. Dubbelpech, geen info over de mol en ook geen geld... :-D Dat lijkt mij als mol de enige echt logische plek: in 1 klap 3000 wegspelen. Nog even kleine discussie wel of niet voor het geld gaan. Ja, maar wij zijn immers "te vertrouwen". Ok dan gaan we voor het geld. Hoppa. Easy 3k misgelopen.
Ik denk dat de beste plek voor de mol het laatste duo was, die te vertrouwen waren. Die gingen voor het geld, alleen, ach wat jammer nu, niet gelukt. Dubbelpech, geen info over de mol en ook geen geld... :-D Dat lijkt mij als mol de enige echt logische plek: in 1 klap 3000 wegspelen. Nog even kleine discussie wel of niet voor het geld gaan. Ja, maar wij zijn immers "te vertrouwen". Ok dan gaan we voor het geld. Hoppa. Easy 3k misgelopen.
Exact expert nodig?
In de laatste auto was idd veruit de beste plek voor de mol. Liefst natuurlijk achter het stuur, maar het viel me op dat Yana degene is die als het laatste groepje bepaald moet worden, naar Wout wijst als 'meest betrouwbaar'. Toevallig degene waar zij een groepje mee vormt.
Benieuwd of (en zo ja hoe) je zou kunnen mollen in de laatste auto als je niet achter het stuur zit.
Wat "oh's", "ah's", "allez manneke", "fuck" er tegenaan gooien ter afleiding? Of er vanuit gaan dat 10 rondes voorsprong houden sowieso niet gaat gebeurenSebas1979 schreef op woensdag 15 april 2026 @ 12:47:
[...]
In de laatste auto was idd veruit de beste plek voor de mol. Liefst natuurlijk achter het stuur, maar het viel me op dat Yana degene is die als het laatste groepje bepaald moet worden, naar Wout wijst als 'meest betrouwbaar'. Toevallig degene waar zij een groepje mee vormt.
Benieuwd of (en zo ja hoe) je zou kunnen mollen in de laatste auto als je niet achter het stuur zit.
Exact expert nodig?
misschien zat er een geheim pedaal ingebouwd waarmee ze kon remmen ofzoCrazy D schreef op woensdag 15 april 2026 @ 15:15:
[...]
Wat "oh's", "ah's", "allez manneke", "fuck" er tegenaan gooien ter afleiding? Of er vanuit gaan dat 10 rondes voorsprong houden sowieso niet gaat gebeuren
Wout gaf aan dat de auto op bepaalde momenten steeds uit de versnelling schoot, misschien heeft ze daar nog een rol in gehadShadow_Agent schreef op woensdag 15 april 2026 @ 16:58:
[...]
misschien zat er een geheim pedaal ingebouwd waarmee ze kon remmen ofzo![]()
Na aflevering 3 ziet de evolutie van wie jullie verdenken er zo uit:
Geen resultaten van na aflevering 1 want door tijdgebrek heb ik de aflevering pas erg laat kunnen zien en kon ik dus geen poll maken. Geen spoilers voor mezelf
Geen resultaten van na aflevering 1 want door tijdgebrek heb ik de aflevering pas erg laat kunnen zien en kon ik dus geen poll maken. Geen spoilers voor mezelf
Er zit dus wel een mol in dit topic 
Fijne shout-out in de Trust Nobody podcast
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Poll: Wie is de Mol 2026? (na aflevering 4)
• Isabel
• Julie
• Maxim
• Wout
• Yana
• Yannis

Poll resultaten via deze link: https://poll.dezeserver.n...=407547&layout=2&sort=prc
• Isabel
• Julie
• Maxim
• Wout
• Yana
• Yannis
Poll resultaten via deze link: https://poll.dezeserver.n...=407547&layout=2&sort=prc
[ Voor 7% gewijzigd door Admiral Freebee op 19-04-2026 22:44 ]
Link met time stamp?ralpje schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 11:13:
Er zit dus wel een mol in dit topic
Die vond ik ook heel tof en beide locaties waren geschikt voor de mol. Chaos alom.Shadow_Agent schreef op zondag 19 april 2026 @ 22:48:
Wc/Terras opdracht was echt heel tof! Genoten wederom.