Exact expert nodig?
Wij zijn pas vrij laat ingestapt met De Mol dit jaar door WidM omdat deze vrij laat begon.
Daarnaast gewacht om onze dochter het mee te geven, maar die vond het niks. Serieus! Scheer je weg vlegel! Maar goed, we hebben rustig kunnen kijken.
Man, echt top dit seizoen en vooral die opdracht op het strand! Totally awesome en Gilles was sowieso lekker bezig dit seizoen met opmerkingen en alles. Heerlijk weggekeken. Goede mol ook dit jaar. Zat wel in het groepje waarvan we dachten dat het 1 van de 3 moest zijn.
Voor mij het beste seizoen als ik heel eerlijk ben.
Daarnaast gewacht om onze dochter het mee te geven, maar die vond het niks. Serieus! Scheer je weg vlegel! Maar goed, we hebben rustig kunnen kijken.
Man, echt top dit seizoen en vooral die opdracht op het strand! Totally awesome en Gilles was sowieso lekker bezig dit seizoen met opmerkingen en alles. Heerlijk weggekeken. Goede mol ook dit jaar. Zat wel in het groepje waarvan we dachten dat het 1 van de 3 moest zijn.
Voor mij het beste seizoen als ik heel eerlijk ben.
[ Voor 5% gewijzigd door Arunia op 28-05-2026 16:27 ]
Toch wel ont-erft zeker?Arunia schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 16:27:
Wij zijn pas vrij laat ingestapt met De Mol dit jaar door WidM omdat deze vrij laat begon.
Daarnaast gewacht om onze dochter het mee te geven, maar die vond het niks. Serieus! Scheer je weg vlegel! Maar goed, we hebben rustig kunnen kijken.
Exact expert nodig?
Of zit ondertussen onder de grond als een mol?
Absoluut. Ze moet nu buiten slapen. Dat is geen kind van ons hoor.
Nu alles online staat kijk ik alles in één keer, maar vond het toch leuker toen er elke week een aflevering kwam
telkens naderhand op Tweakers met jullie discussiëren wat mogelijke tips zijn. Dat mist nu volledig. Ik kan dit topic ook helaas niet verder kijken omdat ik pas bij aflevering 4 of 5 ben.
Snap ik!Piet_Piraat7 schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 13:37:
Nu alles online staat kijk ik alles in één keer, maar vond het toch leuker toen er elke week een aflevering kwamtelkens naderhand op Tweakers met jullie discussiëren wat mogelijke tips zijn. Dat mist nu volledig. Ik kan dit topic ook helaas niet verder kijken omdat ik pas bij aflevering 4 of 5 ben.
Voordeel voor jou is: je hebt nog een aantal afleveringen in het verschiet, "wij" moeten weer een jaar wachten
Do { Ping } while ( LOL )
Inmiddels het einde gezien
leuk seizoen! Wel grappig, dit is de tweede keer dat ik in de finale dacht: "Oke, die of die kunnen het zijn maar persoon 3 ècht niet." En dan was het persoon 3. Idem zo in het seizoen in Amerika
Michaël Moens, de verliezende finalist van ‘De mol’ in 2024, is overleden. Dat bevestigt zijn familie via zender Play.
Michaël Moens, die het in 2024 tot de laatste drie kandidaten van het Play-programma ‘De mol’ schopte, is overleden. Dat bevestigt zijn familie via de zender.
Moens, een boomverzorger uit Grembergen, koos ervoor om uit het leven te stappen. Dat deelt zijn familie mee, in de hoop te sensibiliseren rond het thema.
Michaël laat een zoon van 15 jaar, twee pluskinderen en een pluskleinkind achter.
Triest nieuws. Rust in vrede.
All your base are belong to us!
moest hem even opzoeken maar heftig zeg. Triest, vooral voor de nabestaanden.
Rust in vrede
Rust in vrede
Do { Ping } while ( LOL )