• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-04 15:48

Crazy D

I think we should take a look.

stijn014 schreef op maandag 13 april 2026 @ 13:54:
Volgens mij zat de Mol bij de schapen. Daar kon je elke poging beinvloeden.
Ik zit halverwege de aflevering dus dr bibber heb ik nog geen oordeel over, maar bij de schapen zat je denk ik ook wel het makkelijkste qua mol. Maar, ook het dapperste. Dan sta je daar dapper het schaap met de rode stip buiten het vlak te houden terwijl er 3 naast staan. Bij de zip line kon je wel makkelijk die ene poging verpesten maar niet de rest. Ik denk dus ook dat de schapen wel de meest logische zijn. Maar als Mol zou ik denk ik alez, fuck it, zeggen, en de zipline doen. Supervet! De kans dat bij alle deelnemers beide antwoorden goed waren is ook niet heel groot. Dan maar m'n best doen om het bij mij te verknallen, maar wel supervette ervaring. En volgende opdracht wat extra mollen :D

Exact expert nodig?

• Crazy D

Crazy D

Ondertussen de rest ook gekeken. Lastig. Iedereen kwam die tekst tegen dat ze zo hard mogelijk moesten toeteren. Natuurlijk doet iedereen dat. Daar hoef je niet veel voor te mollen. En zo makkelijk was het dr bibberen ook niet blijkbaar, en je moest wel echt minimaal 2 dingen eruit halen om het muziekje herkenbaar te maken. Dus misschien zat de mol daarbij, misschien niet. Maar daarmee haalde je als mol maximaal 1000 uit de pot. Dus dat schiet niet op. En bij de andere duo's die muziek moesten herkennen kun je als mol ook maar 1000 voorkomen. Dus ook niet zo interessant.
Ik denk dat de beste plek voor de mol het laatste duo was, die te vertrouwen waren. Die gingen voor het geld, alleen, ach wat jammer nu, niet gelukt. Dubbelpech, geen info over de mol en ook geen geld... :-D Dat lijkt mij als mol de enige echt logische plek: in 1 klap 3000 wegspelen. Nog even kleine discussie wel of niet voor het geld gaan. Ja, maar wij zijn immers "te vertrouwen". Ok dan gaan we voor het geld. Hoppa. Easy 3k misgelopen.

Exact expert nodig?

• Sebas1979
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:47
In de laatste auto was idd veruit de beste plek voor de mol. Liefst natuurlijk achter het stuur, maar het viel me op dat Yana degene is die als het laatste groepje bepaald moet worden, naar Wout wijst als 'meest betrouwbaar'. Toevallig degene waar zij een groepje mee vormt.
Benieuwd of (en zo ja hoe) je zou kunnen mollen in de laatste auto als je niet achter het stuur zit.

I like my men like I like my coffee

• Crazy D

Crazy D

Sebas1979 schreef op woensdag 15 april 2026 @ 12:47:
[...]

In de laatste auto was idd veruit de beste plek voor de mol. Liefst natuurlijk achter het stuur, maar het viel me op dat Yana degene is die als het laatste groepje bepaald moet worden, naar Wout wijst als 'meest betrouwbaar'. Toevallig degene waar zij een groepje mee vormt.
Benieuwd of (en zo ja hoe) je zou kunnen mollen in de laatste auto als je niet achter het stuur zit.
Wat "oh's", "ah's", "allez manneke", "fuck" er tegenaan gooien ter afleiding? Of er vanuit gaan dat 10 rondes voorsprong houden sowieso niet gaat gebeuren :D

Exact expert nodig?

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23:16

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

Crazy D schreef op woensdag 15 april 2026 @ 15:15:
[...]

Wat "oh's", "ah's", "allez manneke", "fuck" er tegenaan gooien ter afleiding? Of er vanuit gaan dat 10 rondes voorsprong houden sowieso niet gaat gebeuren :D
misschien zat er een geheim pedaal ingebouwd waarmee ze kon remmen ofzo :D >:)

• noodgang
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23:29
Shadow_Agent schreef op woensdag 15 april 2026 @ 16:58:
[...]

misschien zat er een geheim pedaal ingebouwd waarmee ze kon remmen ofzo :D >:)
Wout gaf aan dat de auto op bepaalde momenten steeds uit de versnelling schoot, misschien heeft ze daar nog een rol in gehad

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Na aflevering 3 ziet de evolutie van wie jullie verdenken er zo uit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WZMT-lbXY1Ch10-wYHb5WMK4aJ4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/W2xn4GpzucZA1gqrHVYyoG20.png?f=user_large

Geen resultaten van na aflevering 1 want door tijdgebrek heb ik de aflevering pas erg laat kunnen zien en kon ik dus geen poll maken. Geen spoilers voor mezelf :)

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:40

ralpje

Deugpopje

Er zit dus wel een mol in dit topic :/

Fijne shout-out in de Trust Nobody podcast :+

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

• Admiral Freebee
  • Niet online
Poll: Wie is de Mol 2026? (na aflevering 4)
Isabel
Julie
Maxim
Wout
Yana
Yannis
Afbeeldingslocatie: https://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=407547&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Poll resultaten via deze link: https://poll.dezeserver.n...=407547&layout=2&sort=prc

[ Voor 7% gewijzigd door Admiral Freebee op 19-04-2026 22:44 ]

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

ralpje schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 11:13:
Er zit dus wel een mol in dit topic :/

Fijne shout-out in de Trust Nobody podcast :+
Link met time stamp? ;)

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Wc/Terras opdracht was echt heel tof! Genoten wederom.

• Admiral Freebee
  • Niet online
Shadow_Agent schreef op zondag 19 april 2026 @ 22:48:
Wc/Terras opdracht was echt heel tof! Genoten wederom.
Die vond ik ook heel tof en beide locaties waren geschikt voor de mol. Chaos alom.
Pagina: 1 2 Laatste