De Mol - 2022 België Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
AppleFan2007 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 22:16:
Mijn hoofdverdachten:
spoiler:
Uma of Nele, maar bij Nele zou er te veel op liggen

Maar de geschiedenis herhaalt zich waarschijnlijk dus ik zal er naast zitten, … of niet.
Wel weer een fantastische aflevering, ze hebben de lat weer hoog gelegd.
Voor mij:
spoiler:
Bert of Sven

Weer een toffe aflevering en leuk om wat oude beelden te zien.

De poll voor jouw verdachte:
Poll: Wie is de mol?
Anke
Bert
Emanuelle
Nele
Philippe
Sven
Toon
Uma
Yens
Jens
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=404357&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 50% gewijzigd door Admiral Freebee op 22-03-2022 16:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• andyvie1979
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 06-07 21:35
Ik probeerde de aflevering via AirPlay op mijn AppleTV te krijgen via de website van goplay.be, maar ik kreeg alleen het geluid. Hebben jullie dit probleem ook? Vorig jaar werkte dat perfect..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:32

CyBeRSPiN

sinds 2001

Wat een leuke start weer! Zit er na 1 aflevering al weer helemaal in. Leuk die terugblikken inderdaad.
andyvie1979 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 23:32:
Ik probeerde de aflevering via AirPlay op mijn AppleTV te krijgen via de website van goplay.be, maar ik kreeg alleen het geluid. Hebben jullie dit probleem ook? Vorig jaar werkte dat perfect..
Met mn Macbook wel airplay kunnen doen, vanaf mn ipad niet. Heb en adblocker actief op mn ipad, had de indruk dat het daarmee te maken had. Kreeg geen beeld op mn ipad ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:45
SadisticPanda schreef op zondag 20 maart 2022 @ 22:25:
720p beschikbaar tijdens uitzending, 1080i erachter. Morgen wss, 1080p ^^

De Mol geeft prachtige beelden buiten een goede spelshow <3
Hij was idd sneller dan verwacht al afspeelbaar via goplay. Weer een flink aantal prachtige drone shots en ook de muziek keuze is weer zeer lekker.

Ik zit er weer helemaal in iig!

spoiler:
Voor nu zet ik in op Sven, vanwege de eerste opdracht waar hij makkelijk wat van de roosjes (of wat was het ook alweer) had kunnen laten verdwijnen.

Verder mooi dat Jens een 2e kans krijgt, alhoewel ik verwacht dat hij het niet zo super ver zal schoppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Hoe lang moeten we trouwens met spoiler tags communiceren? Of moeten mensen maar zo slim zijn om het topic niet te openen tot ze de aflevering gezien hebben? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rouchken11
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 27-06 13:48
Ik zit ook op
spoiler:
Sven
. Gewoon omdat, nog voor de kandidaten bekend werden mijn dochter vroeg wie ik dacht wie de mol was. Gewoon een random naam gezegd. Blijkt er dan ook een kandidaat met die naam mee te doen, dus dan hang je eraan. En na aflevering 1 vind ik het nog een legit potentiele mol ook :)

Ik vond het een heel erg leuke aflevering, met veel knipogen naar vorige seizoenen:
spoiler:
* Het auto-ongeluk in het begin en de koker komen zo uit seizoen 3, fun fact, de mol zat toen aan het stuur van de wagen en hij wist dat hij aangereden ging worden
* de rode knoppen uiteraard
* de verfbom
* in het cactusveld de kandidaten vooruit bewegen (seizoen elisabeth)
* kandidaten die starten in de grafkisten (begin seizoen 6)
* op tijd op een feest moeten geraken (vorig seizoen met de wijnglazen)

Bijzonder leuke aflevering, het wordt een kippenvel seizoen denk ik dan zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeRSPiN

CyBeRSPiN

sinds 2001

Zal wel lache zijn als
spoiler:
Jens
de mol is, al acht ik die kans bijzonder klein, het zou wel in het straatje van mindfucks passen :)

[ Voor 4% gewijzigd door CyBeRSPiN op 21-03-2022 19:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 512943

Is dat 'm op NPO start?

https://www.npostart.nl/wie-is-de-mol-belgie/VPWON_1301610

Lijkt nog niet helemaal goed ingevoerd, datum uitzending klopt niet en ook alleen voor NPO plus?

PS:
Helaas, NPO plus zegt : "Dit programma kan niet afgespeeld worden (18)."

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 512943 op 21-03-2022 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-07 13:27

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hier doet ie het ook niet.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdej
  • Registratie: Augustus 2010

basdej

OutSystems Consultant

Hoi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:24

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Bekijk Wie is de Mol? België op https://www.npostart.nl/VPWON_1301610

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN

CyBeRSPiN

sinds 2001

Anoniem: 512943 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 19:11:
Is dat 'm op NPO start?

https://www.npostart.nl/wie-is-de-mol-belgie/VPWON_1301610

Lijkt nog niet helemaal goed ingevoerd, datum uitzending klopt niet en ook alleen voor NPO plus?

PS:
Helaas, NPO plus zegt : "Dit programma kan niet afgespeeld worden (18)."
Doet het hier nu wel :)
Gisteren gewoon vertrouwd via Goplay.be gekeken.

Kan hem nog niet via NLziet (o.a. NPO Plus) vinden, duurt misschien nog even?

[ Voor 8% gewijzigd door CyBeRSPiN op 21-03-2022 20:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Heerlijke aflevering, blij verrast met
spoiler:
Jens, gun het hem helemaal
.
Maar man, wat is die 'muziek' bij de executie toch irritant. Dat is het enige wat ik echt steevast een misser blijf vinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:01
Weer in 1 woord: Geweldig!!!!

Zoveel super gave spelelementen en bizarre goed doordachte zaken
spoiler:
een jaar vooraf het kado van Jens!!

[ Voor 7% gewijzigd door chrisborst op 21-03-2022 21:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Admiral Freebee schreef op zondag 20 maart 2022 @ 22:26:
[...]

Voor mij:
spoiler:
Bert of Sven

Weer een toffe aflevering en leuk om wat oude beelden te zien.

De poll voor jouw verdachte:
spoiler:
Poll: Wie is de mol?
Anke
Bert
Emanuelle
Nele
Philippe
Sven
Toon
Uma
Yens
Jens
[Afbeelding]
spoiler:
Ik schat Nele. Ze speelt heel erg het spel, wat opzich natuurlijk niet verkeerd is. Maar zij is degene die de verkeerde tekst van Anne begon te zingen, nadat een andere foute opening al was gezongen. En die tekst die ze zong was precies de tekst die op de kaart stond, waardoor ze de verkeerde doos pakten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:53

masauri

aka qwybyte

Ik vermoed dat er veel dingen uit de vorige seizoenen aan bod gaan komen. Jammer voor de Nederlanders die vorige seizoenen nog willen bekijken. Toch wel wat spoilers dan.
Voor mij vallen nu af: Nele (competitief met een vrijstelling te willen nemen, als mol wilt ge die hint laten liggen) , Sven (te emotioneel bij de Eliminatie) , Uma (een mol heeft geen vrijstelling nodig in deze fase van het spel, maakt u meer verdacht en ge wilt geen aandacht op u). Ge wilt als mol dat de auto van Jens ontploft en die 3000 euro uit de pot gaat. Dus de mol was er van de start af aan bij. Ook op die 2 andere achter te laten. Dat is al weer zoveel uit de pot. Ben alleen aan het denken wie het in het begin waren. Als mol wilt ge vanaf de start kunnen mollen.

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 512943

CyBeRSPiN schreef op maandag 21 maart 2022 @ 20:45:
[...]

Doet het hier nu wel :)
Gisteren gewoon vertrouwd via Goplay.be gekeken.

Kan hem nog niet via NLziet (o.a. NPO Plus) vinden, duurt misschien nog even?
Wij hebben hem vandaag ook via goplay.be bekeken. De kwaliteit is daar dit jaar een stuk beter dan vorig jaar dus helemaal prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VantageR
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Gisteravond via NPO start gekeken. Als fervent Wie is de Mol (NL) kijker was ik ook wel eens benieuwd naar deze versie. Het is wat minder serieus en voelt wat "rauwer" aan, maar het bevalt me wel. Wat ik erg goed vind is dat ze heel veel mindfucks in de opdrachten verwerken en de kandidaten ook vaak voor het dilemma zetten om voor zichzelf te kiezen of voor de groep. Ik ga dit zeker verder volgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:48

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

VantageR schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 09:13:
Gisteravond via NPO start gekeken. Als fervent Wie is de Mol (NL) kijker was ik ook wel eens benieuwd naar deze versie. Het is wat minder serieus en voelt wat "rauwer" aan, maar het bevalt me wel. Wat ik erg goed vind is dat ze heel veel mindfucks in de opdrachten verwerken en de kandidaten ook vaak voor het dilemma zetten om voor zichzelf te kiezen of voor de groep. Ik ga dit zeker verder volgen.
2 grote pluspunten die ik zie zijn het feit dat de kandidaten er niet zijn om hun boek, TVprogramma of CD te pluggen maar om het spel te spelen. Daarnaast is Gilles een gouden presentator.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rouchken11
masauri schreef op maandag 21 maart 2022 @ 22:48:
Voor mij vallen nu af: ..., Sven (te emotioneel bij de Eliminatie) ,.... Dus de mol was er van de start af aan bij.
Beetje food for thought: 1 van de vorige mollen heeft nog gezegd dat het hielp toen ze bij eliminaties emotioneel deed omdat dat haar minder verdacht maakte. Anderzijds kan je het ook beschouwen als huilen door schuldbesef... Sven verliest degene waar hij de beste klik mee had...door zijn schuld mogelijk. misschien kwam dat gewoon binnen ?
Ik vond dat hij ook opvallend fel buiten de groep zat. Een hint ?

Ten slotte: bij de start was Sven erbij (hij liep met die taart te zeulen) :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jajofisher
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 15:25
Gewoon uit oprechte nieuwsgierigheid; wat vind je minder serieus aan De Mol ten opzichte van WIDM? In mijn beleving is De Mol juist meer serieus en WIDM de feel-good low-stakes versie van hetzelfde spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
Jajofisher schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 10:07:
[...]

Gewoon uit oprechte nieuwsgierigheid; wat vind je minder serieus aan De Mol ten opzichte van WIDM? In mijn beleving is De Mol juist meer serieus en WIDM de feel-good low-stakes versie van hetzelfde spel.
Ik snap het wel, er is bij de Mol gewoon meer tijd voor het in beeld brengen van tussenliggende leuke momenten samen. Lekker zingen in de auto, lekker feesten e.d niet altijd maar de serieuze spelmoment in beeld en het geforceerd praten als/over bondjes.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jajofisher
Ah zo, ja. Zo keek ik er niet naar maar die snap ik wel inderdaad! :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• CyBeRSPiN

CyBeRSPiN

sinds 2001

Pas maar op, menigeen die de Vlaamse Mol is gaan volgen is daarna gestopt met WIDM juist omdat de De Mol zoveel beter in elkaar zit: oprechte kandidaten die willen winnen, opdrachten die voor de kijker te volgen zijn, goede muziek, de vele mindfucks en humor in elke aflevering :)
Omdat dit seizoen een jubileum betreft met verwijzingen naar het verleden zou je kunnen overwegen eerst wat oude seizoenen te kijken, je zal er geen spijt van krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ga vanavond de aflevering kijken, ben benieuwd of ze bij de Belgen hetzelfde doen als bij de NL versie, namelijk constant alles herhalen. Zo irritant. Dan legt die kerel wat uit, en dan naar een kandidaat "dus, wij moeten met die pijl en boog dat ieniemienie ding raken om zo de sleutel te krijgen waar we het geld mee kunnen ophalen."

Zo irritant.

Ik meende trouwns dat er ook een pre-seizoen aflevering was, ergens in Januari. Die kan ik niet meer vinden op GoPlay, is dat nog belangrijk?

[ Voor 17% gewijzigd door MrVegeta op 22-03-2022 10:23 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Nu online
MrVegeta schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 10:22:
Ga vanavond de aflevering kijken, ben benieuwd of ze bij de Belgen hetzelfde doen als bij de NL versie, namelijk constant alles herhalen. Zo irritant. Dan legt die kerel wat uit, en dan naar een kandidaat "dus, wij moeten met die pijl en boog dat ieniemienie ding raken om zo de sleutel te krijgen waar we het geld mee kunnen ophalen."

Zo irritant.
Oei, dan zou ik maar niet gaan kijken. Na de reclame momenten krijg je altijd een korte samenvatting van wat er daarvoor gebeurd is. Maar voor mij maakt dat de opdrachten ook beter te volgen ipv er gebeurd maar wat als in de Nederlandse versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

LordSinclair schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 10:24:
[...]

Oei, dan zou ik maar niet gaan kijken. Na de reclame momenten krijg je altijd een korte samenvatting van wat er daarvoor gebeurd is. Maar voor mij maakt dat de opdrachten ook beter te volgen ipv er gebeurd maar wat als in de Nederlandse versie.
Met de reclamemomenten wel ja, maar daar buiten valt het allemaal juist erg mee naar mijn mening. Het is mij in ieder geval niet opgevallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Vooral opdrachten worden bij De Mol naar mijn mening juist beter uitgelegd.
In NL krijg je een snelle uitleg van Rik, waarna de kandidaten in hun biecht nog zaken toelichten.
In De Mol een soms nog snellere uitleg van Gilles, maar daarna in voice over met plaatjes nog meer uitleg van wat nu precies de bedoeling is.

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik heb seizoen 6 en 9 ook gezien van de Belgische versie, groot fan. Maar toen viel het mij ook niet op, pas toen ik (weer) de NL versie zag viel het mij op. Ga er nu dus ook even op letten. Iemand omschreef de NL versie als een schoolreisje, wat ik wel een toepasselijke omschrijving vond.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Xanthine
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 28-04 11:50
Hier mijn conclusie na aflevering 1 te hebben gezien.

SPOILERS

Sven is de mol

- Sven heeft de taart vast en kon makkelijk de roosjes doen verdwijnen. Na het tellen van de roosjes + degene die Philippe op gegeten had zijn er nog steeds te kort. Hierdoor werd het al onmogelijk de 3000 euro binnen te halen zonder hem te vermoeden want over de andere vragen was ook geen zekerheid.

- In de mol van 2020 had Alina de taart vast, die was toen ook de mol. De geschiedenis herhaalt zich...

- De mol heeft gekozen wie er vastgeketend zat, en toevallig waren dat de enige 4 mensen die Spaans konden, en waren de vragen nadien in het Spaans.

- Sven wordt niet zoveel gefilmd als de andere kandidaten. De focus ligt enorm op Nele & Uma.

- Werd emotioneel tijdens de eerste eliminatie. De mol kent de kandidaten natuurlijk al langer want heeft alle filmpjes en interviews bestudeert. Misschien ook wat schuldgevoel?

- Hij woont in Liedekerke, waar de mol 2021 begonnen is.(Op de site staat Denderleeuw, maar op zijn Linkedin staat nog Liedekerke)

- In de extra aflevering 10x de mol maakt de huidige mol een vermelding van Disneyland. Zijn volledige naam (Sven Pede) komt meermaals voor in de Spaanse tekst van Frozen. Toeval?

Dus ja ik ben vrij zeker en zou geld inzetten op Sven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

MrVegeta schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 10:30:
Ik heb seizoen 6 en 9 ook gezien van de Belgische versie, groot fan. Maar toen viel het mij ook niet op, pas toen ik (weer) de NL versie zag viel het mij op. Ga er nu dus ook even op letten. Iemand omschreef de NL versie als een schoolreisje, wat ik wel een toepasselijke omschrijving vond.
Ik vind de Nederlandse versie vooral een NPO carrierebank geworden, hier komen C/D/E/Z-listers zich bekend maken bij het grote publiek met als meest blatante voorbeeld Sinan die gewoon toegaf dat ie daar zat om zijn docu's te pluggen.,, Ik weiger nog te kijken, sterker nog er is maar 1 de Mol ;)

Overigens vind ik wel een beetje jammer dat inmiddels ook bij 'De Mol' het Art Rooijakkers gedrag steeds meer te zien is (zelf heel erg mollen om zo langer in het spel te kunnen blijven omdat mensen dan op jou gaan zitten)

[ Voor 13% gewijzigd door Tomba op 22-03-2022 10:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:44
masauri schreef op maandag 21 maart 2022 @ 22:48:
Ik vermoed dat er veel dingen uit de vorige seizoenen aan bod gaan komen. Jammer voor de Nederlanders die vorige seizoenen nog willen bekijken. Toch wel wat spoilers dan.
Voor mij vallen nu af: Nele (competitief met een vrijstelling te willen nemen, als mol wilt ge die hint laten liggen) , Sven (te emotioneel bij de Eliminatie) , Uma (een mol heeft geen vrijstelling nodig in deze fase van het spel, maakt u meer verdacht en ge wilt geen aandacht op u). Ge wilt als mol dat de auto van Jens ontploft en die 3000 euro uit de pot gaat. Dus de mol was er van de start af aan bij. Ook op die 2 andere achter te laten. Dat is al weer zoveel uit de pot. Ben alleen aan het denken wie het in het begin waren. Als mol wilt ge vanaf de start kunnen mollen.
Over Nele, door direct de kaart te pakken voorkomt ze dat er drie andere mee gaan (=3x€200 uit de pot) en voorkomt ze dat de vraag over het kenteken te beantwoorden is (=€3000 uit de pot). Daarnaast lijkt het zeer op een kandidaten actie. resultaat, minder verdacht en €3600 uit de pot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VantageR
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Jajofisher schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 10:07:
[...]

De keuze om wel of geen BN'ers (of BV'en) als kandidaten te nemen speelt wel mee. Zoals Tomba al aangeeft doen ze in NL toch ook mee voor een stukje zelfpromotie en dan gedraag je je anders (iets netter) dan als je puur voor het geld meedoet. Ook de opdrachten vind ik wat minder serieus (lees meer humor): bv. in een balonnenpak door een cactustuin lopen of "the floor is lava".
CyBeRSPiN schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 10:21:
[...]

Pas maar op, menigeen die de Vlaamse Mol is gaan volgen is daarna gestopt met WIDM juist omdat de De Mol zoveel beter in elkaar zit: oprechte kandidaten die willen winnen, opdrachten die voor de kijker te volgen zijn, goede muziek, de vele mindfucks en humor in elke aflevering :)
Omdat dit seizoen een jubileum betreft met verwijzingen naar het verleden zou je kunnen overwegen eerst wat oude seizoenen te kijken, je zal er geen spijt van krijgen.
Ik ben erg benieuwd naar de komende afleveringen, maar de NL versie heeft ook z'n pluspunten en blijf ik ook zeker volgen. Terugkijken gaat 'm niet worden i.v.m. tijdgebrek. Afleveringen duren ook best lang. Overigens was deze eerste aflevering zonder voorkennis goed te volgen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jajofisher
VantageR schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 10:46:
[...] Zoals Tomba al aangeeft doen ze in NL toch ook mee voor een stukje zelfpromotie en dan gedraag je je anders (iets netter) dan als je puur voor het geld meedoet. Ook de opdrachten vind ik wat minder serieus (lees meer humor): bv. in een balonnenpak door een cactustuin lopen of "the floor is lava".
Ja, ik zat gewoon te veel vast in m'n eigen denkwijze ;) Omdat al deze mensen oprecht aan het programma mee willen doen heb ik mijn hoofd ervan gemaakt dat deze versie serieuser is. Maar dat is niet wat er getoond wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Nu online
Iemand een idee of/waar op Goplay.be de documentaire "10 X De Mol" te zien is??

Als ik via de tv-gids op het uitzendmoment van gisteren van de docu klik,
dan kom ik gewoon bij aflevering 1 van zondag uit.
:?

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeRSPiN

CyBeRSPiN

sinds 2001

VantageR schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 10:46:
[...]
Overigens was deze eerste aflevering zonder voorkennis goed te volgen hoor.
Mijn punt was meer: er zullen spoilers zitten in dit seizoen, dus als je oudere seizoenen nog eens wilt zien is dat dan minder handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Chillz schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 11:30:
Iemand een idee of/waar op Goplay.be de documentaire "10 X De Mol" te zien is??

Als ik via de tv-gids op het uitzendmoment van gisteren van de docu klik,
dan kom ik gewoon bij aflevering 1 van zondag uit.
:?
Hij staat er helaas nog niet op lijkt t :'(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:52

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Gelukkig is in NL het aantal BN'ers inmiddels dusdanig ingeklonken dat het merendeel wat daarin meedoet mij totaal niet bekend voorkomt (zal de leeftijd zijn... xD). Maar inderdaad: die gebruiken het allemaal als podiumpje om het sterretje van het B-garnituur wat op te poetsen. Allemaal bondjes met elkaar, en opdrachten die bij voorbaat al niet te halen zijn, enzovoorts.

Voeg daarbij de totaal misplaatste en vreemd toneelspel spelende Rik van de Westelaken, zeker tegenover een volkomen natuurlijke Gilles de Coster, en daar is de reden dat ik de laatste paar jaar al niet meer naar WIDM kijk.

En nu na de intro van de eerste De Mol samen met mijn jongste zoon op zowat hetzelfde moment zeg 'manmanman... dit is toch echt al direct zóveel leuker'.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:01
Tomba schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 12:03:
[...]

Hij staat er helaas nog niet op lijkt t :'(
Deze wil ik ook graag zien. Pas seizoen 2 nog gekeken. In mijn ogen toch de allerbeste Mol serie ooit..

OH, en wat betreft dit seizoen: Als je uit de namen van alle voorgaande mollen 1 letter haalt kun je de naam van 1 van de huidige kandidaten halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextnext
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 04-07 19:54
Brammos85 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 14:58:
[...]

Deze wil ik ook graag zien. Pas seizoen 2 nog gekeken. In mijn ogen toch de allerbeste Mol serie ooit..
Waar kun je seizoen 2 nog kijken? Zie hem niet op goplay.be

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brammos85
nextnext schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 16:38:
[...]

Waar kun je seizoen 2 nog kijken? Zie hem niet op goplay.be
Kwaliteit is bedroevend, maar stuur even een PB voor meer uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Brammos85 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 16:49:
[...]

Kwaliteit is bedroevend, maar stuur even een PB voor meer uitleg.
De kwaliteit is hoog maar het beeld zelf is uit het VHS tijdperk inderdaad ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brammos85
Tomba schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 16:56:
[...]

De kwaliteit is hoog maar het beeld zelf is uit het VHS tijdperk inderdaad ;)
Ik weet, maar ik zou goud geld over hebben voor een 'remaster' van die serie :)B

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Fantastische aflevering. De Nederlandse versie zit ik veel op de telefoon, maar hier toch 90 minuten met een grijns zitten kijken. Fantastisch wending met Jens.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:57

ralpje

Deugpopje

MrVegeta schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 21:01:
Fantastische aflevering. De Nederlandse versie zit ik veel op de telefoon, maar hier toch 90 minuten met een grijns zitten kijken. Fantastisch wending met Jens.
Om nog even aan te geven hoe briljant de Vlaamse productie is: de ringtone op de telefoon in de auto was hetzelfde muziekje als onder het beeld zat van de eliminatie van Jens vorig seizoen. Over werkelijk álles is nagedacht.

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:11
Heerlijk!! Zit er weer helemaal in! Vandaag via NLZIET gekeken.. toch wel handig zonder extra gedoe zo kijken via de Apple TV.
Het is echt genieten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:02

Crazy D

I think we should take a look.

Leuke aflevering. Geinige opdrachten, die ballonnen was leuk verzonnen. Leuk verwijzen naar het verleden. Waarbij de vraag natuurlijk is, welk stukje uit eerdere seizoenen herhaalt zich.. en wat juist niet... En superhandig om gewoon met NPO Start te kunnen kijken :)

Exact expert nodig?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• sebastiaan89
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:28
Na jaren van opmerkingen hier op dit forum nu eindelijk eens begonnen met De Mol kijken na al jaren langWie is de mol gevolgd te hebben... (zal wel iets te maken hebben dat t nu gewoon op de NPO is ofzo )

Maar holy shit! Er is niets overdreven aan de opmerkingen dat de BE versie 100x beter is!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

sebastiaan89 schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 08:24:
Na jaren van opmerkingen hier op dit forum nu eindelijk eens begonnen met De Mol kijken na al jaren langWie is de mol gevolgd te hebben... (zal wel iets te maken hebben dat t nu gewoon op de NPO is ofzo )

Maar holy shit! Er is niets overdreven aan de opmerkingen dat de BE versie 100x beter is!
Zien is geloven, of toch niet ? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07:08
Wat blijft het toch een topserie. Ook die vloer is lava was hilarisch.

Vond het alleen wel een beetje apart met Jens:
-op vakantie maar koekoeksklok moest mee? Van wie en waarom?
- telefoon met zijn naam erop gaat maar hij wacht echt heel lang met oppakken
- gedrag is af en toe voor mijn gevoel vreemd.

Tegelijkertijd komt hij niet slim geboeg over om de Mol te zijn....hmmn

Enne het voorstukje voor volgende aflevering beloofd wat

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthine
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 28-04 11:50
Snowhite0901 schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 15:23:
Op de luchthaven zie je dat er een vrouw bij Jens is (niet zijn vrouw). Dus mogelijk ging er iemand van de productie mee om ter plaatse aan de Moesel bij enkele Mol locaties van 2021 foto's te maken met de klok.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chillz
  • Nu online
Snowhite0901 schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 15:23:
Wat blijft het toch een topserie. Ook die vloer is lava was hilarisch.

Vorig jaar bij De Mol heeft hij 2 dingen gewonnen, de reis én de koekoeksklok.
Niet heel vreemd als ze dan bijvoorbeeld zouden vragen de klok ook mee te nemen op reis. Al zou het maar zijn voor een promo-fototje op Instagram ofzo
- telefoon met zijn naam erop gaat maar hij wacht echt heel lang met oppakken
Als je op een onbekende plek bent, waar je niks verwacht... Dan is het heel vreemd om ineens je eigen naam tegen te komen, lijkt me. Dan zou ik ook even aarzelen
- gedrag is af en toe voor mijn gevoel vreemd.
Ook hoorde ik zeggen dat het vreemd is dat hij zelf nog niet in de klok had gekeken.
Dat vind ik niet. Waarom zou je zonder reden aan de binnenkant van een voorwerp kijken, wat je daarvoor mogelijk moet forceren/ kapot maken...

Maar aan de andere kant heb je wel iets van gelijk,
het klinkt allemaal wel heel meegaand/ makkelijk te gaan, dat je zou verwachten dat hij toch wel iets van voorkennis gehad moet hebben over het plan hem daar te krijgen...

Voorkennis of niet, nog altijd een toffe actie dat hij op déze manier een 2e kans heeft gehad

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09:50
Wat een heerlijke aflevering! Samen met mn vrouw veel hardop gelachen en dat heb je tegenwoordig niet vaak meer.
Heel gaaf dat Jens er zo inkomt. Wat zat die vreemd te kijken :P

Wie de mol is is ngo lastig maar ik verwacht wel 1 van de 4 mensen die er vanaf het begin gelijk bij waren. Dus de 2 in de auto of die met de taart. Dan heb je namelijk invloed op de rest van het verloop terwijl je dat anders niet heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:55
Shifty47 schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 16:08:
Wie de mol is is ngo lastig maar ik verwacht wel 1 van de 4 mensen die er vanaf het begin gelijk bij waren. Dus de 2 in de auto of die met de taart. Dan heb je namelijk invloed op de rest van het verloop terwijl je dat anders niet heb.
Dat klopt op zich wel, maar de mol kan er ook voor kiezen om juist in de eerste aflevering de verdenkingen van hem af te houden en vertrouwen te winnen.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:00
ralpje schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 21:09:
[...]

Om nog even aan te geven hoe briljant de Vlaamse productie is: de ringtone op de telefoon in de auto was hetzelfde muziekje als onder het beeld zat van de eliminatie van Jens vorig seizoen. Over werkelijk álles is nagedacht.
Van de eliminatie kan in me het nummer niet meer herinneren, maar het zat ook onder het allerlaatste shot bij de bekendmaking van de mol, waarbij de drone door het theater vloog, door een raam eruit en dan een prachtig overzicht van de stad. Dat was ook echt onwijs gaaf gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Heeft iemand trouwens een manier gevonden om de mol op zondag te kijken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
MrVegeta schreef op zondag 27 maart 2022 @ 17:01:
Heeft iemand trouwens een manier gevonden om de mol op zondag te kijken?
Web video cast.

Dat is er voor Android en IPhone

[ Voor 27% gewijzigd door streamnl op 27-03-2022 17:17 ]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

streamnl schreef op zondag 27 maart 2022 @ 17:16:
[...]

Web video cast.

Oh de Belgische versie staat op zondagavond al op hun website? https://www.goplay.be/de-mol, ath om half tien.

[ Voor 5% gewijzigd door MrVegeta op 27-03-2022 18:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
MrVegeta schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:09:
[...]

Oh de Belgische versie staat op zondagavond al op hun website? https://www.goplay.be/de-mol, ath om half tien.
Klopt. En als je de link opent in de app, dan kan je dat naar je chromecast streamen.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Wat een aflevering weer met de nodige mindfucks er in.
Klasse gewoon om het allemaal te bedenken.
En het duidelijk uit te leggen per opdracht.
Daar kan Nederland écht wat van leren!

Mooie opdrachten, maar wie kan ff 6 meter duiken? Al dan niet achter een zeemeermin?
Mooie beelden ook weer gemaakt!
Heather was volgens mij ook aan het mollen met het bordje !!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Poll: Wie is de mol? (na aflevering 2)
Sven
Philippe
Emanuelle
Uma
Yens
Nele
Anke
Bert
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=404377&layout=2&sort=prc

Wat een heerlijke aflevering weer! :9

[ Voor 3% gewijzigd door Admiral Freebee op 28-03-2022 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
Snap alleen nog niet helemaal hoe ze bij Jens de datingtest hebben kunnen afnemen. Hij heeft een vriendin dus dan lijkt het me dat je dat niet vrijwillig gaat doen.

spoiler:
Niet dat het nog uit maakt natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
Pendora schreef op zondag 27 maart 2022 @ 22:56:
Snap alleen nog niet helemaal hoe ze bij Jens de datingtest hebben kunnen afnemen. Hij heeft een vriendin dus dan lijkt het me dat je dat niet vrijwillig gaat doen.

spoiler:
Niet dat het nog uit maakt natuurlijk
Het was als gesprek voor een ander spelprogramma gecamoufleerd. Ik denk dat er veel puzzelstukjes in elkaar gevallen zijn nadat de bom ontplofte in zijn auto en hij ineens in de Mol zat :p

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Om de jaarlijkse discussie weer aan te slingeren…
Zullen we de spoiler tags achterwege laten?

Je hebt hier in principe “niets te zoeken” als je de aflevering nog niet gezien hebt.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
streamnl schreef op maandag 28 maart 2022 @ 06:43:
Om de jaarlijkse discussie weer aan te slingeren…
Zullen we de spoiler tags achterwege laten?

Je hebt hier in principe “niets te zoeken” als je de aflevering nog niet gezien hebt.
Voor mij best!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rouchken11
Ik ga nu toch meer op Yens. Initiële indruk was dat de mol in afl1 nooit in zo'n kist kruipt, maar eigenlijk is dat niet zo dom:
* ofwel halen de eerste 4 hen eruit (na een beetje tijd te verliezen) en is de mol er van de start bij om de rest mee te saboteren
* ofwel laten ze je zitten en hebben ze niet de leeftijd van dolly parton en de gegevens van de kinderen van 2 kandidaten (en kan je de gespeelde onschuld uithangen)
Geniaal eigenlijk als je erover nadenkt. Bovendien zei hij toen hij uit die kist kroop "die hebben ons hier achtergelaten of wat ?" Wisten die 2 in die kist dat de rest hen moest oppikken of versprak de mol zich daar ?

Hoe hij deed tegen emanuella toen die per sé haar ding wou doen bij het duo-stemmen leek mij ook een beetje een paniekreactie. Denk dat emanuella hem door heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
Malantur schreef op maandag 28 maart 2022 @ 00:35:
[...]

Het was als gesprek voor een ander spelprogramma gecamoufleerd. Ik denk dat er veel puzzelstukjes in elkaar gevallen zijn nadat de bom ontplofte in zijn auto en hij ineens in de Mol zat :p
Vandaar! Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Nu online
rouchken11 schreef op maandag 28 maart 2022 @ 09:39:
... Denk dat emanuella hem door heeft.
of blijkbaar niet, gezien het stukje van de Mol briefing
:)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Ik heb nog wel een paar theoriën:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Nog een artikel: https://www.hbvl.be/cnt/DMF20220327_96782852

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SpeedQber
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 06-07 21:36
Hier nog even wat samenvattingen:

Ze hebben ook interviews met Gilles en Jens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Serieus boeiende aflevering weer. De mol is volgens mij wat buiten spel gezet. Sommigen vielen op met mollen, met inzet om de opdrachten te doen mislukken. Wat dan helaas net niet gelukt is en er geld is binnen gekomen.
En wat een test opdracht vlak voor de Eliminatie!
Ff in u hemd gezet worden voor de mensen die lang blijven zitten.
Daar kunt ge u nu aardig op mislukken als kandidaat.
Blijft ge als mol best lang zitten of niet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Poll: Wie is de mol? (na aflevering 3)
Uma
Yens
Philippe
Anke
Sven
Manuelle
Bert
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=404393&layout=2&sort=prc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Wie herkent het muziekje op t einde bj het logo van de mol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rouchken11
masauri schreef op zondag 3 april 2022 @ 22:08:
Serieus boeiende aflevering weer. De mol is volgens mij wat buiten spel gezet. Sommigen vielen op met mollen, met inzet om de opdrachten te doen mislukken. Wat dan helaas net niet gelukt is en er geld is binnen gekomen.
Ik vind die stukjes achteraf waar je de mol hoort spreken nog wel boeiend. Vorige week kwam het woord "keihard" (oid, iig iets met "kei") naar voren. Da's iets waar je als vlaming alvast op kan luisteren om een dialect te plaatsen zodat je mensen kan uitsluiten.
Ook gisteren weer, die onzekerheid en dat niet kunnen doorpushen, da's gedrag dat je er ook moet kunnen zien doorsijpelen bij de kandidaten zelf. Denk dat degenen die er te dominant en vrolijk doorgaan (genre bert en anke) hierdoor voor mij al afvallen.

Mensen die daarentegen al wat meer onzeker of geïrriteerd gaan rondlopen komen bij mij meer op de radar. Momenteel zit ik op Sven en Yens. Gasten die zich wel vaak op onopvallende wijze op sleutelposities proberen te zetten maar ook vaak door de groep overruled worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn014
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:48
rouchken11 schreef op maandag 4 april 2022 @ 09:46:
[...]

Ik vind die stukjes achteraf waar je de mol hoort spreken nog wel boeiend. Vorige week kwam het woord "keihard" (oid, iig iets met "kei") naar voren. Da's iets waar je als vlaming alvast op kan luisteren om een dialect te plaatsen zodat je mensen kan uitsluiten.
"Kei" is helaas nogal generiek over heel Vlaanderen. Ze vervormen de stem ook zo dat je echt niets meer hoort van dialect. Met "Kei" kan je waarschijnlijk wel de echte jeugd uitsluiten, ik denk niet dat het daar nog veel gebruikt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:45
masauri schreef op zondag 3 april 2022 @ 22:08:
Strakke aflevering weer en ik heb ook het gevoel dat de Mol wel wat geprobeerd heeft, maar de groep het toch tot een succes heeft kunnen brengen.

Lastig wie ik nu het meest zou verdenken, dus blijf bij Sven. Wat mij betreft te vaak op een positie waar iets net niet helemaal goed gaat. (of juist net wel mbt de raket opdracht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Geen de Mol op NPO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chloortablet
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online

Chloortablet

Atoomnummer 17

Af en toe verschijnt deze in de lijst met afleveringen: https://www.npostart.nl/w.../13-01-2024/VPWON_1336475
Weigert alleen wel om af te spelen.

Ook een bijzondere afspeeldatum: 13 januari 2024.
Zouden ze voornemens hebben om het dan een keer op TV uit te zenden? :+

[ Voor 5% gewijzigd door Chloortablet op 04-04-2022 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Wederom:
Web video cast.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bj2K6NR-uZyj58CDfq-zxdulsNY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bjAZ0tHfPaNklxiwCeT3PdNa.jpg?f=fotoalbum_large

Daar op klikken en je kan het naar je TV streamen.

Edit: als je op het gele logo hebt geklikt, zie je zoiets als het onderstaande:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CwFniND-T568IOKMMiW4toUBKzE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/lsBuQIhp87gCYmh0WawFTjRK.png?f=fotoalbum_large

Ik kijk dan naar de tijd. En als dat iets van 1:nogwat is, dan druk ik daarop en volg de introducties. (Waar je hem heen wilt streamen)

[ Voor 29% gewijzigd door streamnl op 04-04-2022 20:29 ]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:13
Daar heb ik ook last van...

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Nou ja, maar op mijn eigen Plex kijken dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:46
MrVegeta schreef op maandag 4 april 2022 @ 21:16:
Nou ja, maar op mijn eigen Plex kijken dan...
Hier ook. Geen gezeik en met dank aan een lieve panda.

Net gekeken en man, intriges en alles weer. Super gaaf en 1,5 uur kijk plezier.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iConfesss
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10:56
Hier staat nog een leuke behind the scenes/niet uitgezonden fragmenten: YouTube: De beelden die je niet zag op TV: deel 1 | De Mol 2022

Elke dinsdag 16:00 staat er een nieuwe compilatie op het YouTube account van GoPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

iConfesss schreef op woensdag 6 april 2022 @ 08:02:
Hier staat nog een leuke behind the scenes/niet uitgezonden fragmenten: YouTube: De beelden die je niet zag op TV: deel 1 | De Mol 2022

Elke dinsdag 16:00 staat er een nieuwe compilatie op het YouTube account van GoPlay
Had ik zelf nog niet gespot, zie er ook geen reclame voor voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebas1979
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-07 21:19
Zo, ik ben ook weer 'bij' qua afleveringen kijken :)

Ik vind de opdrachten dit jaar weer erg leuk bedacht, hoewel soms erg pittig (5 meter diep duiken zonder flessen, 12 meter met flessen, voor ongeoefende duikers...)
Wel merk ik dat ik de groep deelnemers minder leuk vind dan voorgaande seizoenen. Misschien komt dat nog.

Ik heb nog geen idee wie de mol is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik ben ook weer bij. Maar manmanman, ik word moe van Emanuelle en ik weet niet of ze echt zo dom is, of dat ze de mol is.

Alleen al bij de paren vorige keer. Zij was er van overtuigd dat haar partner de mol zou kunnen zijn. Maar dat is dan toch geweldig? Dan hoef je de test niet eens te maken, je bent toch wel door want de mol gaat er niet uit. Of hij is de mol niet, en dan kun je op iedereen behalve hem in zetten...
iConfesss schreef op woensdag 6 april 2022 @ 08:02:

Ik begin paranoide te worden, maar op 1:04 trek Manu rode all stars uit de koffer, voor geluk. Maar waren het ook niet rode all stars in de hotel kamer?

[ Voor 40% gewijzigd door Gropah op 06-04-2022 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Nu online
Gropah schreef op woensdag 6 april 2022 @ 20:00:
Ik ben ook weer bij. Maar manmanman, ik word moe van Emanuelle en ik weet niet of ze echt zo dom is, of dat ze de mol is.
Inderdaad,
vind haar ook wel wat vermoeiend...
Ik begin paranoide te worden, maar op 1:04 trek Manu rode all stars uit de koffer, voor geluk. Maar waren het ook niet rode all stars in de hotel kamer?
Nope,
Rode Reeboks, witte Nikes

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Nu online
Gropah schreef op woensdag 6 april 2022 @ 20:00:
Ze was ook bij het duiken eindeloos aan het proberen. Terwijl duidelijk was dat 1 van de 2 genoeg was. Daarnaast bleef de andere maar onder water wachten en zuurstof gebruiken.

Wat mij ook opvalt dat de pot een digitale rekening is. Er hoeft dus niemand op het geld te letten of kan het als Mol gewoon simpel door de plee spoelen.

[ Voor 16% gewijzigd door LordSinclair op 06-04-2022 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-07 22:30
Dat laatste is al jaren, met het prijzengeld in De Mol wordt dat een veel te dikke stapel :+ Misschien dat 't iets is dat juist door de Nederlandse productie is toegevoegd als spelelement? Daar zie je natuurlijk ook nog dat de penningmeester soms wat speciale taken krijgt, of sturing in het spel, maar dat is bij De Mol echt totaal afwezig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Niet online
Oh wauw.. deze aflevering, das nogal een bommetje wat ze deze aflevering droppen. Ik zal geen spoilers plaatsen voor de mensen die de aflevering nog niet hebben gezien, maar dit had ik zo niet verwacht.

[ Voor 9% gewijzigd door Lanfear89 op 10-04-2022 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Wat een wending inderdaad! Gooi al wat je dacht te weten maar overboord :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:46
Mooi bommetje, ja :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Poll: Wie is de mol? (na aflevering 4)
Sven
Yens
Emanuelle
Uma
Anke
Bert
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=404415&layout=2&sort=prc
Een moeilijke poll deze keer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Niet online
Maar veel respect, dit is niet een keuze die je lichtzinnig kan maken. Dat zal de makers ook even echt voor het blok hebben gezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 11:55
Wat een aflevering!! Een serieuze bom dat ze hebben gedropt.
Klik niet op deze spoiler als je de aflevering nog niet (volledig) hebt gezien!
spoiler:
Ergens snap ik Philippe wel, gezondheid is belangrijk, maar het komt wel een beetje over dat hij zijn zin niet kan krijgen en het opstapt. Verder moet je ook weten als je meedoet aan de mol dat je moet kunnen doorzetten. Misschien toch verkeerd gecast door de ploeg en flauw dat je zomaar opgeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
Wauw...

Ze hebben hier wel een beetje ervaring mee maar als nog.
Wat ik wel interessant vind is dat er een quote van Elisabet aan het begin zat. Zou ergens wel leuk zijn als dit toch van te voren was opgezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
AppleFan2007 schreef op zondag 10 april 2022 @ 22:11:
Wat een aflevering!! Een serieuze bom dat ze hebben gedropt.
Klik niet op deze spoiler als je de aflevering nog niet (volledig) hebt gezien!
spoiler:
Ergens snap ik Philippe wel, gezondheid is belangrijk, maar het komt wel een beetje over dat hij zijn zin niet kan krijgen en het opstapt. Verder moet je ook weten als je meedoet aan de mol dat je moet kunnen doorzetten. Misschien toch verkeerd gecast door de ploeg en flauw dat je zomaar opgeeft.
Geen spoiler tag want je hebt hier niets te zoeken als je aflevering 4 nog niet gezien hebt :P

In Café de Mol vertelde Philippe dat hij zich had versproken in zijn slaap en daarna niet meer durfde/kon slapen. Ik denk dat je de belasting van de rol als mol niet mag onderschatten en al zeker niet als je moet functioneren met een groot slaaptekort. Een bepaalde hoeveelheid slaap is heilig om op hoog niveau te kunnen functioneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Holy shit man. Uniek, en toch apart om het zo te doen...
Gilles was echt het grootste allerergste sollicitatie gesprek aan het doen dat ge ooit kunt hebben...
Emanuelle graag als eerste eruit nu...

Voor de liefhebbers wel een mooie fietstocht! Maar in NL is het meer F1 vermoed ik ^^ .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Niet online
Dat vind ik eerlijk gezegt te makkelijk beoordeeld.
spoiler:
Van tevoren weet je niet hoe licht of zwaar de rol is, dat merk je pas echt tijdens de reis. Als dat je dan toch geestelijk te hard opbreekt, spanning/mistlukte sabotage, dan moet je heel stevig in je schoenen staan om dan het besluit te nemen om het spel te verlaten in plaats van als half-verlamde mol door te gaan. Opgeven als kandidaat is al moeilijk maar als mol lijkt me dat een haast onmogelijke keuze als je bedenkt dat je dan alles over hoop kan gooien. Ik denk dat de makers dan ook echt meerdere hebben moeten zeggen "het is goed Philippe, je gezondheid gaat voor. Zet niet door als het niet gaat" voordat ie echt de knoop door heeft kunnen hakken.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
Tips en trucs bespreken om geografische restricties te omzeilen is niet toegestaan.