Nee, een DHZ account is iets anders dan een bedrijfsaccount. Bedrijfsaccount is, zoals de naam het al zegt, voor installatiebedrijven met installateurs in dienst die als bedrijfsactiviteit (Enphase) systemen installeren en opleveren. Het DHZ account is voor diegene die zijn systeem niet door een bedrijf / installateur laat aanleggen, maar het allemaal zelf doet. Dan moet je wel de boel kunnen activeren en (softwarematig) inrichten. .
Daar is het DHZ account voor. Bij een home user / gebruikersaccount kan je alleen maar 'kijken', en vrijwel niets aanpassen. Overigens staan deze ook gewoon alle 4 onder elkaar in de registratie link die je noemt.
Ik ben toevallig al enkele avonden bezig om de TS aardig op de schop te nemen. Dat gebeurt nu vooral op de achtergrond / offline, maar ik wilde deze avond het één en ander gaan doorvoeren

Dat met de verschillende omgevingen wil ik er ook in gaan verwerken.
In het afgelopen jaar is veel info bij gekomen, maar ook info die eigenlijk nu niet meer relevant is. Maar het is een enorm werk. Het blijft een heel gezoek om in zo'n lange TS bij het wijzigen de plek te vinden waar je iets moet aanpassen. En weer posten om te kijken of het klopt, weer aanpassen , zoeken, toevoegen, checken, en dat 100x

Maar ik doe het graag, ben trots op dit topic, en wordt steeds een beetje beter en mooier, mede door de informatie die de tweakers hier aanbieden

Hoeft niet, maar ik heb de Envoy (IQ Gateway) en de PV achter een eigen automaat zitten, zodat ik ze onafhankelijk van elkaar kan uitschakelen.
Praktijkvoorbeeld: in april vorig jaar 9 panelen bijgeplaatst. PV uit, Envoy bleef aan. Alles geïnstalleerd, met de Installer Toolkit app de streepjes codes van de micro's scannen en dus in Enlighten zetten. PV weer aan en hoppa, gelijk alles herkent. Het maakt het gewoon iets makkelijker
[
Voor 19% gewijzigd door
Pazo op 19-04-2023 21:11
]