mr.DJ95 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 12:50:
Ik heb mijn Enphase gekocht op aanraden van een vriend en hiervoor de "verwijs een vriend" actie gebruikt echter heb ik hierna nooit meer iets van Enphase gehoord of gezien. Mijn installatie ligt er inmiddels sinds begin oktober.
Iemand ervaring hiermee?
[
Afbeelding]
Als het goed is heb je toen een mail van Enphase gehad (al komt die niet altijd aan volgens mij) met daarin instructies. Daarin staat onderstaande. Je moet dus nog even een mailtje sturen naar dat emailadres (en soms nog een herinnering

):
"Beste meneer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw interesse in Enphase Energy. U bent via een vriend of familielid verwezen naar ons ‘Verwijs een Vriend” programma, waarbij u en de persoon die u verwezen heeft bij aanschaf en installatie van een zonnepanelensysteem, een Amazon cadeaubon ter waarde van 100 euro krijgen. Om hiervoor in aanmerking te komen dient u te voldoen aan de volgende regels:
Let op! Neem deze goed door.
Registratie (formulier via de link ingevuld en verstuurd) dient altijd minstens 15 dagen en maximaal 90 dagen voor de installatiedatum plaats te vinden. Wanneer de installatie voor de registratie plaatsvindt vervalt het recht op de Amazon cadeaubon en ook slechts het ontvangen van de link telt niet als registratie.
U dient uw systeem te activeren door middel van het e-mailadres wat u heeft ingevuld tijdens het registreren voor dit programma.
Zodra wij aan de hand van uw e-mailadres zien dat uw systeem geactiveerd is doen wij aanvraag bij Amazon voor de uitgifte van de vouchers voor u en de verwijzer. De vouchers worden per e-mail verstuurd, de afzender is Amazon zelf en deze e-mail komt soms in de spambox terecht.
Volgende Stappen:
Neem contact op met uw installatie bedrijf
Zorg dat uw installatie minstens 15 dagen en maximaal 90 dagen na uw registratie voor ons ‘Verwijs een Vriend’ programma heeft plaats gevonden.
Wanneer uw Enphase systeem geplaatst en geactiveerd is stuurt u een email naar referralprogram_NL@enphaseenergy.com dan zorgen wij dat uw voucher zo snel mogelijk wordt verzonden.
Indien u hulp nodig heeft bij het vinden van een betrouwbare en ervaren installateur stuurt u een email naar referralprogram_NL@enphaseenergy.com Dan sturen wij u graag de gegevens van een lokale installateur.
Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,"