Ik was de haperende linker koplamp nog vergeten trouwens

Ik heb inmiddels een ODB2 reader standaard in de auto liggen om niet weer te stranden.
Maar het zal iets Aziatisch (niet Chinees) worden. Goede kans dat het een Lexus gaat worden voor de gezinswagen. Ze hebben nu een elektrisch SUV-model, ik hoop stiekem op een coupe in de komende twee jaar. Misschien wat suf, maar normaal gesproken oerdegelijk.
Overal gaat wel eens wat mis, we hebben ook een maandagmorgenmodel (10 punten) Toyota gehad (nummer 13 - het moest zo zijn). De hoeveelheid knulligheden in een jaar bij de Renault is wel hoog en het wordt niet altijd structureel opgelost. We hebben binnen het gezin van alles gehad, Amerikaans, Europees, Aziatisch. Onze ervaring is dat met de Aziatische merken het minste gezeur is en als er al wat is er serieus werk van wordt gemaakt om herhaling te voorkomen.
Ik heb met de gezinswagen gewoon geen zin in dit gewauwel, die moet het gewoon doen.
Nog geen verbinding hier trouwens, lijkt me vreemd als het alleen Orange is geweest. Hij zit hier op de wifi en die deed het gewoon, maar de uplink naar Renault werkte niet.
edit: nu net weer online, zowel auto aan/uit als de multimedia unit. Toen deed hij het weer, data is wel verouderd.
[
Voor 15% gewijzigd door
Verwijderd op 17-08-2024 23:01
]