Los van dit probleem, dat inderdaad door Google te fixen moet zijn met een knopje, "negeer laadvoorstellen, ik wil thuiskomen met x procent" vind ik de conclusie dat de navigatie kut is op basis van 1 edge case, ook erg ver gaan.
Praktisch gezien zou je in dit geval ook even Android Auto kunnen aanzetten om je rit verder tot thuis te kunnen vervolgen. Zelfde navigatie, maar dan zonder de integratie met de auto-accu.
De opmerking: zeker nooit een Tesla gehad vind ik ook een beetje vreemd trouwens. Ik denk dat de meeste mensen nooit een Tesla hebben gehad. Anders hoor je er niet bij ofzo? En als je daar zo tevreden mee was, was dan lekker bij Tesla gebleven denk ik dan.
Praktisch gezien zou je in dit geval ook even Android Auto kunnen aanzetten om je rit verder tot thuis te kunnen vervolgen. Zelfde navigatie, maar dan zonder de integratie met de auto-accu.
De opmerking: zeker nooit een Tesla gehad vind ik ook een beetje vreemd trouwens. Ik denk dat de meeste mensen nooit een Tesla hebben gehad. Anders hoor je er niet bij ofzo? En als je daar zo tevreden mee was, was dan lekker bij Tesla gebleven denk ik dan.
[ Voor 23% gewijzigd door Remuzzz op 28-12-2025 07:49 ]
/f/image/tSLLysGMLaAkc94ukbeEIvZ5.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/WFK1iXbtGboeQeu04gQUUCmw.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/vFMTrZmXjPtbYuEyzxHNWoa3.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QEm34Yv4Irwt1O40KqaZp7XK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DZh9UQy3W3SfzATzUuywfFke.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/Tss5pRheCzEFXprX2FVynd7M.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JX4FwmaN6VurdtLzrajpSAcN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3shlRjAylJEmpOS3eyj8Ieyh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KARPFfqgUHZSbWDeFE1vhPQO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1N0Cw8BlsoZfqyoHVPiWZkIG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lHRY785zOukGjCYcRW9aK4vA.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Ho1SSGjqywxPz4NT4bVSyf3a.jpg?f=fotoalbum_large)