Het grote Renault Scenic e-Tech 2024 topic

Pagina: 1 ... 44 45 Laatste
Acties:

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:17

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

TopOne01 schreef op zondag 27 april 2025 @ 16:16:
[...]

Heel erg klote ja! Lijkt mij ook niks mis met de software maar iets in de omvormer wat niet helemaal lekker is.

Erg zonde dat je er niet mee op vakantie kan. Wat een geweldige reisauto is het toch.
Ben alsnog met een Scenic, heb geruild met een collega die het snelladen toch niet nodig heeft de komende week.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NRSiNJByZgUHHUV9_I7JEJsaISs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/B6nBfZasL9plY7nUpxHV9AAI.jpg?f=fotoalbum_large

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potpourri
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 09:50
Chaoss schreef op zondag 27 april 2025 @ 22:08:
[...]

Ben alsnog met een Scenic, heb geruild met een collega die het snelladen toch niet nodig heeft de komende week.

[Afbeelding]
Welke vouwwagen heb je en wat was je verbruik als ik vragen mag?
Wij zouden deze zomer ook gaan kamperen met de scenic en we twijfelen wat tussen de tent of toch wat meer luxe.

Thanks

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Potpourri schreef op maandag 28 april 2025 @ 09:29:
[...]

Welke vouwwagen heb je en wat was je verbruik als ik vragen mag?
Wij zouden deze zomer ook gaan kamperen met de scenic en we twijfelen wat tussen de tent of toch wat meer luxe.

Thanks
Campooz Lazy Jack, verbruik 25kwh. Door Nederland meestal 90kmh gereden door België ook een stukje 100kmh.

Campooz is vrij hoog omdat het een tentrailer is. Ik denk dat je met een lagere vouwwagen nog iets zuiniger kunt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hjm0oqjCutjRkHxdVqMZQPNd2VQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RXe4vMInaK8KtsuJzXWM5qwO.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 36% gewijzigd door Chaoss op 28-04-2025 12:18 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• zjeeraar84
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
zjeeraar84 schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 13:33:
[...]
Ik mag een nieuwe leaseauto uitzoeken en de keuze gaat tussen de Scenic en de Skoda Elroq.
De keuze is inmiddels gemaakt... trommelgeroffel...
het is de Scenic geworden!
Renault Scenic Iconic MY2025 in rouge flamme met afneembare trekhaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonyuri
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:53

bonyuri

Investigator!

Wat kost een afneembare trekhaak? Is de prijs opende website correct?

Edit: congrats trouwens 😀

[ Voor 18% gewijzigd door bonyuri op 28-04-2025 17:21 ]

What Do You Call An Alligator In A Vest?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dendrowen
  • Registratie: Februari 2018
  • Nu online
bonyuri schreef op maandag 28 april 2025 @ 17:19:
Wat kost een afneembare trekhaak? Is de prijs opende website correct?

Edit: congrats trouwens 😀
Ik heb er 1 laten monteren bij trekhaakcentrum voor 1050 (ish)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zjeeraar84
  • Nu online
Op de offerte staat 1250, hetzelfde als op de website. T.o.v de prijslijst is er overigens nog bijna 3400 euro korting vanaf gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonyuri
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:53

bonyuri

Investigator!

zjeeraar84 schreef op maandag 28 april 2025 @ 18:16:
Op de offerte staat 1250, hetzelfde als op de website. T.o.v de prijslijst is er overigens nog bijna 3400 euro korting vanaf gegaan.
Prive of lease?

What Do You Call An Alligator In A Vest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerplay
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:16
zjeeraar84 schreef op maandag 28 april 2025 @ 16:25:
[...]

De keuze is inmiddels gemaakt... trommelgeroffel...
het is de Scenic geworden!
Renault Scenic Iconic MY2025 in rouge flamme met afneembare trekhaak.
Mag ik vragen waardoor je de keuze hebt gemaakt? Ik twijfel namelijk tussen dezelfde auto's en kan nog niet de knoop doorhakken.

-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zjeeraar84
  • Nu online
powerplay schreef op maandag 28 april 2025 @ 19:35:
[...]

Mag ik vragen waardoor je de keuze hebt gemaakt? Ik twijfel namelijk tussen dezelfde auto's en kan nog niet de knoop doorhakken.
- Bereik is iets in het voordeel van de Scenic maar het scheelt niet veel.
- De meest uitgebreide versie is iets goedkoper
- Er waren al 2 Elroq’s in bestelling bij mijn werkgever en nog geen Scenic’s
- De infotainment van de Scenic is beter
- Het panoramadak van de Scenic
- De Harman/Kardon geluidsinstallatie klinkt super

De Skoda vond ik als voordeel:
- achterwielaandrijving dus geen aandrijfreacties in het stuur
- de Skoda voelde iets meer solide gebouwd (maar de Renault scoort nog steeds een ruime voldoende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zjeeraar84
  • Nu online
Het betreft een leaseauto. Maar dat staat niet op de offerte.

[ Voor 13% gewijzigd door zjeeraar84 op 28-04-2025 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirickteur
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:14
Teknoman360 schreef op woensdag 23 april 2025 @ 10:56:
Ik werd gebeld door de dealer. Mijn Iconic (MY24) besteld op 3-4-2025 kan niet worden gefabriceerd. Alleen MY25. Ik heb 2 opties. Een voorraadmodel in het zwart of een MY25 configureren en bestellen. Mijn vrouw wou absoluut geen zwarte auto dus er zit niks anders op. Voelt als een achteruitgang vanwege die 11 kW lader. Kreeg ook nieuwe info te horen, zoals dat die actieve interieurfilter nu weg is bij MY25 (ik zie hem wel nog staan in de nieuwe prijslijst). Daar staat tegenover een lagere fiscale waarde (want solarbay en augmented vision packs zijn nu standaard), one pedal driving, a-pillar camera, electrische passagierstoel en mogelijkheid op V2L en V2G in de toekomst. Een probleem is wel dat ik toen ik de MY24 bestelde, Renault nog zaken deed met Santander Leasing. Daarna met een andere maatschappij. Dus de verkoper gaat navragen hoe we deze aanpassing zonder kleerscheuren kunnen ondergaan :D
Yes ik had ook een belletje van de dealer. Overigens is ook het geluidssysteem iets aangepast (in MY25 9 speakers tov 12 speakers in het vorige model). Lagere fiscale waarde valt bij mij helaas wel mee, paar tientjes maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnabben
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 17:32
Dirickteur schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 15:48:
[...]

Yes ik had ook een belletje van de dealer. Overigens is ook het geluidssysteem iets aangepast (in MY25 9 speakers tov 12 speakers in het vorige model). Lagere fiscale waarde valt bij mij helaas wel mee, paar tientjes maar...
Wanneer hadden jullie besteld? Hadden jullie wel al een bevestiging en verwachte leverdatum gehad?

Ik heb zelf namelijk ook een bestelling lopen via Santander, 31 maart hebben zij hem besteld, en op 1 april heb ik een mailtje gehad met daarin een een verwachte leverdatum van 25-7....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:39

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Nemean schreef op maandag 14 april 2025 @ 23:54:
Ik mocht een nieuwe auto uit kiezen van mijn werkgever en helaas was het budget vrij beperkt (geen eigen bijdrage). Mijn eerste keuze had eigenlijk de Ford Mustang Mach-E geweest (zeer positieve proefrit gehad), maar op het moment van bestellen viel deze helaas (ineens) buiten het budget.

Daarna gekeken naar de Kia EV6 en de Peugeot e-308 SW, maar vond de EV6 qua uiterlijk toch niet helemaal je-van-het (zeker de facelift niet) en de ander was iets te laag (met twee kleine kinderen is iets hoger toch wel wenselijk). Waardoor we uiteindelijk bij de Renault Scenic zijn uitgekomen.

Vorige week dan ook de knoop doorgehakt en de Renault Scenic EV87 220 pk long range techno besteld met zowel de Pack Comfort Premium als de Pack Advanced Driving Assist & Augmented Vision.

En gekozen voor de kleur zwart (mijn eerste zwarte auto ;)). Persoonlijk vond ik de geheel zwarte Alpine uitvoering wel mooier ogen dan de Techno met zijn chrome onderdelen.

Levertijd lijkt nu op 25-06-2025 te staan, dus ben erg benieuwd.
En hij is inmiddels binnen (ging verrassend snel in vergelijking tot mijn Proceed, geen idee hoe, denk o.a. door de MY24), maar mijn huidige leasecontract loopt nog tot september dus ben benieuwd of ik hem toch eerder in ontvangst kan nemen. Nog even afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B R M
  • Laatst online: 15:43
Ik weet dat het niet altijd nuttig is, qua snelheid en levensduur etc, maar is het überhaupt mogelijk om met dc laden de scenic >80% op te laden? Bij Fastned stopt mijn auto automatisch bij 80%. Is dat bij iedereen zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mokum
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 15:26
B R M schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 22:34:
Ik weet dat het niet altijd nuttig is, qua snelheid en levensduur etc, maar is het überhaupt mogelijk om met dc laden de scenic >80% op te laden? Bij Fastned stopt mijn auto automatisch bij 80%. Is dat bij iedereen zo?
Je kan bij instellingen zelf het accupercentage instellen. Standaard staat dit op 80%, maar is uiteraard in te stellen tot 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B R M
Die staat gewoon op 100%

Of is er nog een speciale instelling voor maximale percentage bij snelladen ? Want die ken ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TopOne01
  • Registratie: April 2024
  • Nu online
B R M schreef op woensdag 30 april 2025 @ 17:08:
Die staat gewoon op 100%

Of is er nog een speciale instelling voor maximale percentage bij snelladen ? Want die ken ik niet.
Nee is er niet. Keer de slider van links naar rechts, en desnoods een keer bij een andere fast charge proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fredericm
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 00:10
Voor de prive rijders, zijn er mensen die hebben gekozen voor verlengde garantie? De informatie die ik kreeg was outdated. Zou bij mij 2400 euro moeten zijn voor 5 jaar extra bij 140.000 km (per jaar 20.000 km)

[ Voor 44% gewijzigd door Fredericm op 02-05-2025 12:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kakaa
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 16:44
Hier ook een prive-rijder en ik heb niet gekozen voor de verlengde garantie. Let goed op de voorwaarden: het is een verzekeringsproduct en dekt alleen zaken die je als gebruiker niet kunt aanraken en niet onder de noemer "slijtagedeel" valt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• B R M
TopOne01 schreef op woensdag 30 april 2025 @ 18:14:
[...]

Nee is er niet. Keer de slider van links naar rechts, en desnoods een keer bij een andere fast charge proberen.
Dit is gelukt. Vandaag in Duitsland tweemaal >80% geladen met een snellader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hwpaints
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 16:02
Fredericm schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 12:16:
Voor de prive rijders, zijn er mensen die hebben gekozen voor verlengde garantie? De informatie die ik kreeg was outdated. Zou bij mij 2400 euro moeten zijn voor 5 jaar extra bij 140.000 km (per jaar 20.000 km)
nee ik vind het veel te duur, bij mijn mustang koste het 550€ voor 3 jaar extra dat vond ik ok maar bij Renault belachelijke prijzen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffrey-nl
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:56
€ 829 voor 2 jaar extra met 20.000km per jaar. Ik heb het wel gedaan. Heb dus 80.000 km / 4 jaar fabrieksgarantie nu.

[ Voor 25% gewijzigd door jeffrey-nl op 03-05-2025 23:19 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• B R M
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z88YNY7kSihMXz8nf88pzaIQHGo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/So7mUaIW9Lg5ccP9ZvvBSdov.jpg?f=fotoalbum_large
Vandaag de Scenic naar 2800 meter gereden. Wat een genot om zo te rijden in de bergen. Ik ben gewend dit met een zware camper te doen. Dat is hard werken. Dit is een heerlijk makkie. Pure ontspanning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TopOne01
  • Nu online
B R M schreef op zondag 4 mei 2025 @ 15:15:
[Afbeelding]
Vandaag de Scenic naar 2800 meter gereden. Wat een genot om zo te rijden in de bergen. Ik ben gewend dit met een zware camper te doen. Dat is hard werken. Dit is een heerlijk makkie. Pure ontspanning.
En naar beneden een hoop stroom weer terugverdienen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B R M
Procentje of 10 erbij inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RogerSch
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Ik merk wel dat onze Tesla model 3 AWD meer energie kan recupereren dan de Scenic. Dat valt vooral op bij bergafwaarts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Viel mij ook op, kom net uit de zuid Eiffel (Moezel) en vooral met aanhanger zuipt hij echt als een malle zodra de weg stijgt. Verbruiks meter staat dan al snel permanent op 40kwh. En dat win je niet allemaal terug bij bergaf. Heb in de bergen/heuvels dus vrij rustig 90kmh gereden. Eenmaal weer in Nederland 100kmh met inhaal acties van 110kmh, door de vrij harde tegenwind een verbruik van 28kwh/100. Moest 2x laden op 520km.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakaa
Let goed op met het bijkopen van garantie: het is twee jaar standaard fabrieksgarantie en daarna aanvullende garantie via een verzekeringsproduct met andere voorwaarden.

[ Voor 12% gewijzigd door kakaa op 05-05-2025 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffrey-nl
Alle info en voorwaarden staan gewoon online; https://www.renault.nl/garantie-plus.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakaa
Dank. In de voorwaarden staat: GarantiePlus Verzekering van RCI Financial Services. Kijk ter lering en vermaak even onder artikel 12 Uitsluitingen.

Ik heb eerder een Renault gehad met een GarantiePlus verzekering. Bij iedere claim was het voor de dealer opnieuw duwen en trekken om een claim geaccepteerd te krijgen.

[ Voor 37% gewijzigd door kakaa op 05-05-2025 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:13
kakaa schreef op maandag 5 mei 2025 @ 19:11:
Ik heb eerder een Renault gehad met een GarantiePlus verzekering. Bij iedere claim was het voor de dealer opnieuw duwen en trekken om een claim geaccepteerd te krijgen.
Kan je misschien iets specifieker zijn?
Bijvoorbeeld, had dit invloed op jou?
Was het uiteindelijk de investering waard?
Etc..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Mijn Scenic staat nu een week bij de dealer i.v.m het snellaad issue, ze hebben nog geen status update... gaat lekker.

Rij nu in een Skoda Kodiaq, huurauto van de leasemij, das wel wennen... dan rijd de Scenic een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaSw85
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:02
Werkt bij jullie de Kelec app nog? Ik krijg een foutmelding dat de beta van Kelec verlopen is. Wellicht moet ik zelf iets doen met TestFlight ofzo, maar denk ik check het hier even.

Daarnaast kreeg ik een melding in het dashboard voor het eerste periodieke onderhoud, dus die ga ik inplannen. Zal gelijk vragen of ze de OPD optie kunnen activeren.

Komoot

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrEd79
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:54
MaSw85 schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 14:54:
Werkt bij jullie de Kelec app nog? Ik krijg een foutmelding dat de beta van Kelec verlopen is. Wellicht moet ik zelf iets doen met TestFlight ofzo, maar denk ik check het hier even.

Daarnaast kreeg ik een melding in het dashboard voor het eerste periodieke onderhoud, dus die ga ik inplannen. Zal gelijk vragen of ze de OPD optie kunnen activeren.
Yep, Kelec werkt bij mij (iOS)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaSw85
MrEd79 schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 14:57:
[...]

Yep, Kelec werkt bij mij (iOS)
Hier ook weer, blijkbaar moest ik even de app opnieuw downloaden.

Komoot

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marty210578
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 12:45
MaSw85 schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 14:54:

had ik gisteren ook,

Even de app opnieuw downloaden via appstore, vervolgens werkt alles weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffrey-nl
Het verbruik per rit lijkt niet goed te werken. Zelfs als ik 100km gereden heb is een simpele rem actie al genoeg om de waarde snel te doen dalen (bijv van 16,5 naar 15,8). Dat is dan niet mogelijk. Is er een andere manier om je rit verbruik te zien? De “sinds reset” lijkt wel stabiel en te werken trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknoman360
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 16:43
Update van mijn kant. De Iconic is inmiddels in bestelling per 2-5-2025. Verwachte leverdatum is 20-7-2025. Ik heb daarnaast apart wat accessoires besteld, de dubbele laadbodem en de comfort kussens (grijs) voor achterin. Heeft iemand ervaringen met deze items? Zijn ze het geld waard? Dank alvast voor jullie reacties!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A2b
  • Registratie: Maart 2025
  • Nu online

A2b

Ik heb enkel ervaring met dubbele laadbodem, ben er blij mee. Er past nog voldoende in de kofferbak en in de vakanties kun je een hoop kwijt in de vakken die de dubbele laadbodem oplevert. Enig nadeel is dat het extra diepe vak niet zonder meer toegankelijk is. Maar goed, dat gebruik ik toch maar paar keer per jaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• djrednas
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 08:42
A2b schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 18:28:
Ik heb enkel ervaring met dubbele laadbodem, ben er blij mee. Er past nog voldoende in de kofferbak en in de vakanties kun je een hoop kwijt in de vakken die de dubbele laadbodem oplevert. Enig nadeel is dat het extra diepe vak niet zonder meer toegankelijk is. Maar goed, dat gebruik ik toch maar paar keer per jaar.
Ik heb zelf de klep van de diepe bak opengezet, en daarna de dubbele laadbodem erin gezet. Dan kan je onder de dubbele bodem een hele boodschappentas kwijt rechtop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dendrowen
  • Nu online
Over de kofferbak gesproken. Ik heb nu een afneembare trekhaak en daarmee komen weer behoorlijk wat accessoires. Disselslot, spanbanden, trekhaak, sleuteltjes, etc...

Het past allemaal in dat vak samen met de 2 laadkabels maar het is nu wel een zootje. Heeft iemand ervaring met een op maar gemaakt bakje met verdeelvakjes? Ik ben van plan om iets van 3mm triplex te maken en te bekleden met vilt. Alle tips/ervaringen/ideëen zijn welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TaxiGilbert
  • Registratie: September 2022
Ondertussen heeft de mijne 25K km en ondertussen toch wel een paar vervelende rammels in het interieur. Het is een bloedmooie auto die Scenic, maar kwaliteit interieur valt me toch tegen. Dit is mijn 4e Renault en toch de 'slechtste' naar 'prijs-kwaliteit'.
Ik zou de panelen van deurstijlen en deuren zelf willen afnemen en bekijken hoe die met 'anti-rammel-tape' proberen rammelvrij te krijgen. Iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaSw85
djrednas schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 12:06:
[...]

Ik heb zelf de klep van de diepe bak opengezet, en daarna de dubbele laadbodem erin gezet. Dan kan je onder de dubbele bodem een hele boodschappentas kwijt rechtop :)
Hier net zo, ik heb de klep dubbelgevouwen, die ligt aan de achterkant. Lekker veel ruimte. Het is wel belangrijk om de dubbele bodem eruit te halen als je iets zwaars gaat vervoeren, want het is maar piepschuim.

Komoot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:29

Japie.G

Colour Classic

TaxiGilbert schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 13:32:
Ondertussen heeft de mijne 25K km en ondertussen toch wel een paar vervelende rammels in het interieur. Het is een bloedmooie auto die Scenic, maar kwaliteit interieur valt me toch tegen. Dit is mijn 4e Renault en toch de 'slechtste' naar 'prijs-kwaliteit'.
Ik zou de panelen van deurstijlen en deuren zelf willen afnemen en bekijken hoe die met 'anti-rammel-tape' proberen rammelvrij te krijgen. Iemand ervaring hiermee?
Hier bijna de 30k en niets aan rammels nog. Mijn ervaring is dus duidelijk anders. Misschien komt het nog🤪

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeroS
  • Laatst online: 14-05 18:49

HeroS

SmartHome Nerd

Japie.G schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 15:17:
[...]

Hier bijna de 30k en niets aan rammels nog. Mijn ervaring is dus duidelijk anders. Misschien komt het nog🤪
Je rijdt gewoon niet hard genoeg >:)

Blog over Smart Homes: https://www.hellosmarthome.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

HeroS schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 15:58:
[...]

Ben inderdaad wel een vrij rustige rijder moet ik toegeven. Altijd acc, 106 snelweg, 84 op provinciaalweg 🤪

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TaxiGilbert
HeroS schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 15:58:
[...]

Of het ligt aan onze Vlaamse wegen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphbaas
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:31
Heeft iemand achteraf een trekhaak gemonteerd?
Zo ja, welke? en Is dat aan te raden?

Ik had bij de aanvraag (lease) geen trekhaak genomen, omdat ik anders boven mijn budget uitkwam.
Inmiddels zijn de prijzen lager geworden, maar ik kan niks meer laten wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dendrowen
  • Nu online
ralphbaas schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 17:16:

Ik had bij de aanvraag (lease) geen trekhaak genomen, omdat ik anders boven mijn budget uitkwam.
Ja, bij trekhaakcentrum een afneembare trekhaak. Werkt prima. Kostte +/- €1050,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drvt175
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:53
ralphbaas schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 17:16:

Ja, zelf gedaan met een trekhaak van olifant trekhaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h4zn
  • Laatst online: 17:20
De dubbele laadbodem was geen optie in mijn geval, heeft iemand een tip om die buiten Renault om te verkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marty210578
TaxiGilbert schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 16:01:
[...]

Of het ligt aan onze Vlaamse wegen 8)
het antwoord op jou vraag is : ja ja ja ja :*) #geintje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cenics
  • Registratie: Juli 2024
  • Laatst online: 14:17
h4zn schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 20:22:
De dubbele laadbodem was geen optie in mijn geval, heeft iemand een tip om die buiten Renault om te verkrijgen?
Niet buitenom Renault, maar in de webshop van Renault is deze gewoon te verkrijgen.
https://shop-renault.com/acc/dealer/6748/nl-nl
Ik kan er helaas niet direct naar linken, maar je moet even zelf filteren op het juiste model en dan verder naar beneden scrollen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gMytJVz-gHyjyPalYqA7HMGfaMo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/0x3fGwLLRYSqPvmRI6zBznHr.png?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TopOne01
  • Nu online
Mijn Scenic heeft vandaag zijn eerste onderhoudsbeurt gehad. Bijna een jaar, 28.000km. A + B beurt met aircoreiniging, kosten ongeveer €300,-. Note to self: vaker in de winter de airco handmatig aanzetten, had nu een vieze lucht als de airco aansloeg. Update voor OPD is nog niet beschikbaar, nog onbekend wanneer die komt. Gevraagd naar de SoH. Heb zelf op het computerscherm mee kunnen kijken en die gaf 99%! aan d:)b.
Erg netjes geholpen in Amersfoort, desondanks dat hij nog een keertje terug moet vanwege het tikkende geluid bij gas geven en los laten. Iets met de aandrijving en helaas waren nog niet alle onderdelen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

A+B beurt na een jaar?? Fijn te horen dat je een goede dealer te pakken hebt. Ben voor de 4e keer voor ‘herprogrammeren’ terug geweest ivm niet binnenkomende updates. Mocht jiet meekijken in de garage. Herprogrammeren doet niets. Begin er nu wel een beetje zat van te worden. Geef t bij de aanstaande onderhoudsbeurt nog een kans. Anders wordt t afscheid nemen van deze dealer want ik begin te twijfelen aan de kundigheid.

[ Voor 89% gewijzigd door Japie.G op 09-05-2025 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TopOne01
  • Nu online
Japie.G schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 17:57:
A+B beurt na een jaar?? Fijn te horen dat je een goede dealer te pakken hebt. Ben voor de 4e keer voor ‘herprogrammeren’ terug geweest ivm niet binnenkomende updates. Mocht jiet meekijken in de garage. Herprogrammeren doet niets. Begin er nu wel een beetje zat van te worden. Geef t bij de aanstaande onderhoudsbeurt nog een kans. Anders wordt t afscheid nemen van deze dealer want ik begin te twijfelen aan de kundigheid.
Ja A+B vanwege km stand. Geen clue überhaupt wat het verschil is. Iets meer "checks" waarschijnlijk :?. Ach prijsverschil is niet mega groot. Klote dat je nog steeds niet verder bent v.w.b. het update verhaal. Misschien separaat contact opnemen met Renault NL, misschien dat zij wat kunnen betekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dendrowen
  • Nu online
Ik heb net het eerste "vreemde" dingetje gehad. Ik ben naar huis gereden en om dat te halen even kort snelgeladen. Eenmaal thuis de auto aan de gewone lader, maar de kabel ging er niet helemaal in. Dit had ik in eerste instantie niet door, want ik hoorde het slotje er wel op gaan, en heb de laadsessie gewoon gestart. Even later bleek de auto natuurlijk niet te laden.

Daarna was het best een gedoe om dat slot weg te krijgen zodat ik de kabel er goed in kon stoppen. De knop bij de lader deed niets en het vergrendelen of ontgrendelen van de auto ook niet. Uiteindelijk in een wilde poging de kabel uit de laadpaal getrokken en de laadpas nogmaals langs de laadpaal gehaald. Daarna reageerde de auto wel op de ontgrendelingsknop bij de stekker. Vervolgens de laadsessie gewoon weer kunnen starten.

Iemand een vergelijkbare ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B R M
Dendrowen schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 12:09:
Over de kofferbak gesproken. Ik heb nu een afneembare trekhaak en daarmee komen weer behoorlijk wat accessoires. Disselslot, spanbanden, trekhaak, sleuteltjes, etc...

Het past allemaal in dat vak samen met de 2 laadkabels maar het is nu wel een zootje. Heeft iemand ervaring met een op maar gemaakt bakje met verdeelvakjes? Ik ben van plan om iets van 3mm triplex te maken en te bekleden met vilt. Alle tips/ervaringen/ideëen zijn welkom!
Disselbak op m’n aanhanger. Alleen de trekhaak heb ik in de kofferbak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fredericm
Mijn scenic biedt technical update 1.1.0 aan. Zijn er mensen die problemen hebben gehad na installatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fredericm
TopOne01 schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 15:50:
Mijn Scenic heeft vandaag zijn eerste onderhoudsbeurt gehad. Bijna een jaar, 28.000km. A + B beurt met aircoreiniging, kosten ongeveer €300,-. Note to self: vaker in de winter de airco handmatig aanzetten, had nu een vieze lucht als de airco aansloeg. Update voor OPD is nog niet beschikbaar, nog onbekend wanneer die komt. Gevraagd naar de SoH. Heb zelf op het computerscherm mee kunnen kijken en die gaf 99%! aan d:)b.
Erg netjes geholpen in Amersfoort, desondanks dat hij nog een keertje terug moet vanwege het tikkende geluid bij gas geven en los laten. Iets met de aandrijving en helaas waren nog niet alle onderdelen binnen.
Op de Renault app kost a+B euro 238, waarom moet jij dan 300 betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TopOne01
  • Nu online
Fredericm schreef op zaterdag 10 mei 2025 @ 18:51:
[...]

Vink airco reinigen aan en dan kom je op 280 ofzo? Ze hadden gezegd ongeveer 300,-. Heb de factuur nog niet gehad. Zal het exacte bedrag later vermelden. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ebis
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Fredericm schreef op zaterdag 10 mei 2025 @ 18:51:
[...]

De prijzen in de app en de Renault website zijn richtprijzen maar dealers mogen gewoon zelf de uiteindelijke prijs bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djrednas
Sinds gisteren hangt de auto vast op "android wordt gestart". Het vasthouden van de uit knop lost dit helaas niet op.
Iemand dit al meegemaakt, en zelf opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

djrednas schreef op zondag 11 mei 2025 @ 08:18:
Sinds gisteren hangt de auto vast op "android wordt gestart". Het vasthouden van de uit knop lost dit helaas niet op.
Iemand dit al meegemaakt, en zelf opgelost?
In de megane een keer, oogelost door full reset via bootloader. (Plus en Min volumeknop op pookje vasthouden en dan ook de aanuitknop reset doen, dan kom in android bootloader waar je full reset kunt kiezen)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• djrednas
Japie.G schreef op zondag 11 mei 2025 @ 09:45:
[...]

In de megane een keer, oogelost door full reset via bootloader. (Plus en Min volumeknop op pookje vasthouden en dan ook de aanuitknop reset doen, dan kom in android bootloader waar je full reset kunt kiezen)
He bah! Dat wil ik nu net voorkomen, dan begin je weer vanaf 0 😂 maar ja, gok dat de garage hetzelfde doet

Edit: net de reset gedaan, en wat wil nu... Ineens krijg ik wel updates binnen. Direct een voertuig update beschikbaar. De eerste sinds het ontvangen van de auto in november...

[ Voor 17% gewijzigd door djrednas op 11-05-2025 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister8
  • Niet online
Afgelopen zaterdag een proefrit gedaan in de Iconic versie (enige wat beschikbaar was voor de proefrit) en wij waren heel enthousiast. Nu gaat de Iconic versie het sowieso niet worden omdat deze te duur is, maar we hebben een offerte aangevraagd voor de Techno 60 en de Esprit Alpine.

De verschillen kan ik wel vinden en ik weet uit ervaring dat het kleinere accupakket voldoende is voor ons. Het enige wat mij niet duidelijk wordt is of er verschil in stoelen zit tussen deze versie? Behalve het elektronisch verstelbare natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H143
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:05
Goedemorgen,

ik ben voornemens om een Scenic etech te gaan leasen
dit zal dan naar alle waarschijnlijkheid de longrange worden

ik twijfel alleen of ik nu het extra advances driving sssist & Augmented vision pack moet bestellen.
ik lees dat de lane depature niet echt optimaal is van de scenic dus daarvoor zou ik hem dan al niet nemen kan nog steeds goed zelf sturen :P

enige wat ik wel graag wil is de acc maar deze zit standaard op de techno uitvoering dacht ik

wie kan mij overtuigen om wel/niet dit pakket erbij te nemen is het deze 1500,- echt waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive_rhymz
  • Laatst online: 09:01
ACC zit in ieder geval standaard op elke scenic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morkie69
  • Laatst online: 16:35
H143 schreef op maandag 12 mei 2025 @ 12:44:
Goedemorgen,

ik twijfel alleen of ik nu het extra advances driving sssist & Augmented vision pack moet bestellen.
ik lees dat de lane depature niet echt optimaal is van de scenic dus daarvoor zou ik hem dan al niet nemen kan nog steeds goed zelf sturen :P

enige wat ik wel graag wil is de acc maar deze zit standaard op de techno uitvoering dacht ik

wie kan mij overtuigen om wel/niet dit pakket erbij te nemen is het deze 1500,- echt waard?
Hoi H143,

ik zou het pakket wel nemen, vooral lease dan is het per maand niet veel geld.
Lane departure is misschien soms iets TE, maar werkt toch goed. Vooral de driving assist werkt goed, ik kom van de Volvo XC40 P8 (ook vol elec.) en die was vaak wispelturiger dan de Renault. Vindt deze zeker fijner.
Ook de 360 camera is fijn bij het inpakeren in smalle parkeerplekken. Plus de achteruitrijcamera is van beter kwaliteit.
Blind spot, extra "meekijkers" links en rechts, nooit verkeerd.

Maar goed, het blijft een persoonlijke questie of je het geld waard vindt ja of nee

Renault Scenic Alpine E-tech 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaBioTh
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Goedemorgen,

Voorheen was in ieder geval het argument rondom de betere camera. Maar geloof met de nieuwe update dat dit argument weg is, al heb ik nog geen voorbeelden gezien. Verder tja.. het is aan jou of je de veiligheidszaken wilt hebben ja of nee, bijv. ook de achteruitkijkspiegel met scherm en zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphbaas
  • Laatst online: 14:31
Goedemorgen,

Dat zijn juist de kersen op de taart waar je voor €1500 de komende 5 jaar veel plezier en gemak van zal hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeroS
  • Laatst online: 14-05 18:49

HeroS

SmartHome Nerd

Goedemorgen,

Ik heb er niet voor gekozen, lees zoveel negatieve verhalen over die systeem. Was mij het niet waard.

Blog over Smart Homes: https://www.hellosmarthome.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TopOne01
  • Nu online
Wij zijn beide enorm fan van de driving assist. Tuurlijk heb je altijd wel eens dat het systeem een inschattingsfout maakt, maar zouden het systeem niet willen missen. Keuze wel of niet aanschaffen ligt uiteraard bij jezelf. Zou vooral kijken hoe jij zelf er mee omgaat. Als je van jezelf weet dat je het systeem nooit meer gebruikt als het een keer iets geks doet, niet aanschaffen. Als je daar wel mee om kan gaan, vooral meebestellen! Lange ritten zijn echt zoveel makkelijker.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mokum
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 15:26
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zJvmggTO6_-X_mXqJo5JIq__OgI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OeYXnOWtVZZMMGWKSTwkH9Zw.jpg?f=fotoalbum_large

Niet slecht, vandaag 148KW aan de lader....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:51
Mijn Scenic Etech vanmorgen naar de garage gebracht voor de terugroepactie.
Eind vd dag een capture alpine meegekregen.
Monteur heeft Wzh goed uitgevoerd maar krijgt fout hulpsystemen welke hij er niet uitkrijgt.
Morgen weer verder🤷

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marty210578
Veel belovende update van de iPhone app.
Tevens vandaag ook de open r link 3.2.0update ontvangen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PvWPpzJk58MwIOO6DT0yqGkYF_4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tjdtVLW44mQZWmn2JTWtzuWA.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zjanzjak
Om je uit de eventuele droom te helpen, hier mijn antwoord op iemands vraag uit het Megane topic die luidde: Weet iemand welke Renaults compatible zijn met bovenstaande functionaliteit?.
Zjanzjak schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 07:46:
Geen een.
Als er weer eens een update is van de app, komt dit bericht er soms ook wel eens bij, dat je via je mobiele telefoon dit kan doen. En dit nu al dik 2 jaar. Tot op heden 0 resultaat. We gaan het zien bij de Renault 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marty210578
Zjanzjak schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 08:10:
Om je uit de eventuele droom te helpen, hier mijn antwoord op iemands vraag uit het Megane topic die luidde: Weet iemand welke Renaults compatible zijn met bovenstaande functionaliteit?.

[...]
ja ik zag/zie inderdaad nergens ook maar een hint in de app en of auto om de keyless te configureren

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Morkie69
  • Laatst online: 16:35
HeroS schreef op maandag 12 mei 2025 @ 18:43:
[...]

Ik heb er niet voor gekozen, lees zoveel negatieve verhalen over die systeem. Was mij het niet waard.
Wil niemand overhalen om iets te nemen, maar hou er rekening mee dat in de forums vaak alleen de negatieve zaken belicht worden, dus lees je meer de mindere punten als de plus punten.
Daarnaast zijn geen van die systemen feilloos, ik rij al jaren met verschillende merken die de systemen hebben, ze hebben allemaal hun nukken. Maar over het algemeen voegen ze echt waarde toe.
En, zoals elk merk zal zeggen, het is een hulpsysteem, geen vervanging !! Probeer het vooral op die manier te zien en gebruiken

Renault Scenic Alpine E-tech 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lucantiek
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 14-05 16:58
Gisteren de open r link 3.2.0 ontvangen en met succes geinstalleerd.
De app blijft toch een probleem. Sinds vorige week is er hier een Master e-tech bijgekomen. Deze staat nu bij in de app, als er een wagen aan het laden is, kan je het dashbord van de andere wagen wel bekijken maar niet deze van de wagen die aan het laden is. Blijft constant een foutmelding bij het ladende voertuig. Hopelijk raakt dit ooit opgelost. In de kelec app geen probleem.

[ Voor 75% gewijzigd door Lucantiek op 13-05-2025 10:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Mijn Scenic staat inmiddels 2 weken bij de dealer i.v.m de problemen met het snelladen. Er is een nieuwe module besteld, geen idee welke, die 'waarschijnlijk' morgen vervangen gaat worden. Daarna moesten ze nog testen waarbij ze niet konden aangeven hoelang dat nog duurt.

Denk dat ik deze week nog wel moet doorkarren in de Kodiaq, 1 voordeel geen last van ghost breaking :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TaxiGilbert
Lucantiek schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 10:00:
Gisteren de open r link 3.2.0 ontvangen en met succes geinstalleerd.
De app blijft toch een probleem. Sinds vorige week is er hier een Master e-tech bijgekomen. Deze staat nu bij in de app, als er een wagen aan het laden is, kan je het dashbord van de andere wagen wel bekijken maar niet deze van de wagen die aan het laden is. Blijft constant een foutmelding bij het ladende voertuig. Hopelijk raakt dit ooit opgelost. In de kelec app geen probleem.
Vorige week nog de Renault Helpdesk aan de telefoon gehad en er komt voorlopig GEEN oplossing voor de app met Android toestellen. Ze hebben mij gevraagd om niet meer te bellen en gewoon af te wachten... :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B R M
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6t2X4xvs_mq_5W53TxxnGzijZuo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dOqAGTcuX369zutiR3vQvz31.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TaxiGilbert
Na de Open R Link 3.2.0 update eergisteren, kreeg ik bij trajectcontrole 'ploing' en een symbool naast verkeersbord. Maar vandaag op net dezelfde route niet meer? Heb nochtans niets aan de instellingen veranderd?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/39ZnZluS7XHvWypNWERG8jyxUKo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DguUmqX2vrMy5c9ANbQ6nOR5.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
TaxiGilbert schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 14:25:
Na de Open R Link 3.2.0 update eergisteren, kreeg ik bij trajectcontrole 'ploing' en een symbool naast verkeersbord. Maar vandaag op net dezelfde route niet meer? Heb nochtans niets aan de instellingen veranderd?
Alle nieuwe modellen hebben dit geluid nu en zoals het er nu naar uit ziet iedereen met 3.2.0 nu ook.
Vooralsnog nergens in te stellen dat je dat geluid niet meer te horen krijg.
Dattie het de ene keer wel en de andere keer niet doet op dezelfde route lijkt mij dan weer meer een Google Maps dingetje dan dat dat met de auto en/of met de eventuele update te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dendrowen
  • Nu online
Ik heb nog geen update en er is er ook geen beschikbaar. Is dit normaal? Ik heb een Iconic geleverd in oktober 2024.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrEd79
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:54
TaxiGilbert schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 14:25:
Ik heb ook (eindelijk) de 3.2.0 update. En had vandaag hetzelfde dat op een bekend flitspunt (vaste flitspaal) dit keer geen geluid.

Daarnaast merk ik ook dat de automation op de iPhone voor hotspot ook niet meer goed werkt. Ik krijg zelden nog een netwerkverbinding met mijn hotspot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djrednas
Dendrowen schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 16:25:
Ik heb nog geen update en er is er ook geen beschikbaar. Is dit normaal? Ik heb een Iconic geleverd in oktober 2024.
Dat is dus precies wat ik ook had. Pas na een geforceerde factory reset kreeg ik updates binnen. Kan je altijd nog proberen ;) Wel alles opnieuw instellen :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dendrowen
  • Nu online
djrednas schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 17:27:
[...]

Dat is dus precies wat ik ook had. Pas na een geforceerde factory reset kreeg ik updates binnen. Kan je altijd nog proberen ;) Wel alles opnieuw instellen :(
Jottem!

Ach, gewoon doen alsof je een nieuwe auto hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TaxiGilbert
Dendrowen schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 17:28:
[...]

Jottem!

Ach, gewoon doen alsof je een nieuwe auto hebt.
Updates worden niet allemaal in 1 keer 'gepushed' naar de auto's. Gaat in batches. Gewoon geduld hebben en opeens is het jouw beurt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dendrowen
  • Nu online
TaxiGilbert schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 17:42:
[...]

Updates worden niet allemaal in 1 keer 'gepushed' naar de auto's. Gaat in batches. Gewoon geduld hebben en opeens is het jouw beurt ;)
Maar ik wil het! 😉

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Vandaag na dik 2 weken de auto weer opgehaald, het snelladen zou nu moeten werken... :+ denk dat ik het vanaf nu maar 1x in de maand ga testen ook al heb ik het op dat moment niet nodig.

Had vandaag zelfs 2 updates Rlink 3.2.0 en een of andere Technical platform. Helaas nog steeds geen OPD..

Weet iemand trouwens hoe je een user profiel verwijderd? Heb door het menu geworsteld maar kan het nergens vinden.

[ Voor 17% gewijzigd door Chaoss op 14-05-2025 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TopOne01
  • Nu online
Chaoss schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:36:
Vandaag na dik 2 weken de auto weer opgehaald, het snelladen zou nu moeten werken... :+ denk dat ik het vanaf nu maar 1x in de maand ga testen ook al heb ik het op dat moment niet nodig.

Had vandaag zelfs 2 updates Rlink 3.2.0 en een of andere Technical platform. Helaas nog steeds geen OPD..
Ook toevallig het systeem op fabrieksinstellingen gehad?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

TopOne01 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:44:
[...]

Ook toevallig het systeem op fabrieksinstellingen gehad?
Niet dat ik weet, onze user profielen stonden er nog in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marty210578
MrEd79 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 16:30:
[...]

Ik heb ook (eindelijk) de 3.2.0 update. En had vandaag hetzelfde dat op een bekend flitspunt (vaste flitspaal) dit keer geen geluid.

Daarnaast merk ik ook dat de automation op de iPhone voor hotspot ook niet meer goed werkt. Ik krijg zelden nog een netwerkverbinding met mijn hotspot.
had/heb ik ook : zowel mijn iphone als boordcomputer herstart, daana heb ik het niet meer ervaren

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TaxiGilbert
1 jaar / 30000km / 99% SOH
Wie zegt nog dat electrisch niet kan tot 300000 km :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yWuLHa4EvOA0oiRR7G4D5K8jPAI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/joNhuqMnVwTxjt4q9gf5Noo4.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TopOne01
  • Nu online
TaxiGilbert schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 14:05:

[Afbeelding]
Ja had hetzelfde! Inderdaad netjes. Schijnt ook dat de SoH juist in het eerste jaar het meeste afneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A2b
  • Registratie: Maart 2025
  • Nu online

A2b

TaxiGilbert schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 14:05:

[Afbeelding]
Netjes! Hoe en door wie is deze test uitgevoerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TopOne01
  • Nu online
A2b schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 17:45:
[...]

Netjes! Hoe en door wie is deze test uitgevoerd?
Software van de Renault dealer.
Pagina: 1 ... 44 45 Laatste