Het grote Renault Scenic e-Tech 2024 topic

Pagina: 1 ... 72 73 Laatste
Acties:

• filthymushroom
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14:46
bvsteyn schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 13:43:
[...]

Al wat getest met Gemini; werkt op zich prima. Maar als ik vraag of Gemini het bestuurdersraam open kan doen krijg ik eerst nog de vraag of ik het zeker weet? Dus eigenlijk moet je je zin beginnen met 'Ik weet zeker....".... 8)7
Hier zal ik eens mee testen als ik weer in de auto stap. Ik heb in mijn telefoon iemand met de naam Matthijs staan en soms dan kende de assistent vreemd genoeg alleen met één t, dus vrranderd en een t weg gehaald. Gemini kent nu sinds vanochtend alleen maar Matthijs met dubbel t, dus dat werkte weer niet...

Dit blijft toch wel een dingetje met zowel assistent als Gemini bij mij hoor... Iemand anders deze ervaring ook of ligt het soms aan mijn spraakgebrek :+

• adinsx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:45
adinsx schreef op donderdag 24 september 2026 @ 23:39:
Ik ben morgen op Circuit Zandvoort voor een overleg, maar de EV experience is er ook. Meteen daar even een rondje maken en nog wat navragen dus...
Even doorgevraagd... Volgende week worden de nieuwe prijzen bekend gemaakt inclusief specs van de nieuwe homologatie. ... ...

Meer mocht hij er niet over zeggen ;)

• borkhuis
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:52
filthymushroom schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 13:56:
[...]

Hier zal ik eens mee testen als ik weer in de auto stap. Ik heb in mijn telefoon iemand met de naam Matthijs staan en soms dan kende de assistent vreemd genoeg alleen met één t, dus vrranderd en een t weg gehaald. Gemini kent nu sinds vanochtend alleen maar Matthijs met dubbel t, dus dat werkte weer niet...

Dit blijft toch wel een dingetje met zowel assistent als Gemini bij mij hoor... Iemand anders deze ervaring ook of ligt het soms aan mijn spraakgebrek :+
Wat ik nog steed irritant vind is dat er geen connectie is met Whatsapp of andere chat apps. Ik stuur vaak een berichtje over wanneer ik thuis ben. Daarvoor moet ik eerst naar de Android Auto tab switchen, dan kan ik Google een bericht laten sturen.

De laatste keer dat ik het probeerde in het Automotive scherm accepteerde hij het bericht wel maar deed er verder niets mee. Ik zou graag willen zien dat er een Whatsapp app was voor Automotive om berichten te sturen.

• davejan
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Heeft iemand met een nieuwe Scenic Alpine eigenlijk een Renault autoverzekering afgesloten? En wat vond je hier goed aan?
En zo ja, welke aanvullende dekkingen hebben jullie dan genomen?

De voordelen lijken me best prima, en het is niet de goedkoopste, maar zeker ook niet de duurste.

https://www.renault.nl/verzekering.html

[ Voor 5% gewijzigd door davejan op 25-09-2026 16:13 ]

• MaSw85
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:57
Hier ook de Gemini update binnen. Toen ik net parkeerde en eens bij de Play Store keek naar updates, stonden er twee:

- Google Automotive App Host

- Google Assistent - in de auto.

Na installatie van die tweede kreeg ik een pop-up over Gemini. Vanavond maar eens wat testen.

Komoot

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:13

Japie.G

Colour Classic

MaSw85 schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 16:57:
Hier ook de Gemini update binnen. Toen ik net parkeerde en eens bij de Play Store keek naar updates, stonden er twee:

- Google Automotive App Host

- Google Assistent - in de auto.

Na installatie van die tweede kreeg ik een pop-up over Gemini. Vanavond maar eens wat testen.
Wonder is geschied.. hier nu toch ook 👍🏼

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output - 48kWh LiFePo4 op 15kVa Victron systeem

• Gipia
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17:25
borkhuis schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 15:52:
[...]

Wat ik nog steed irritant vind is dat er geen connectie is met Whatsapp of andere chat apps. Ik stuur vaak een berichtje over wanneer ik thuis ben. Daarvoor moet ik eerst naar de Android Auto tab switchen, dan kan ik Google een bericht laten sturen.

De laatste keer dat ik het probeerde in het Automotive scherm accepteerde hij het bericht wel maar deed er verder niets mee. Ik zou graag willen zien dat er een Whatsapp app was voor Automotive om berichten te sturen.
Via sms kan je wel een bericht inspreken en versturen via "verstuur bericht naar..."

• zjeeraar84
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
borkhuis schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 15:52:
[...]

iPhone/Carplay gebruiker hier, maar als ik een bericht met Siri (dus via CarPlay) wil versturen hou ik de assistent knop op het stuur even ingedrukt. Werkt dat met Android Auto niet hetzelfde? Kort indrukken is assistent van auto, lang indrukken is assistent van telefoon?
Pagina: 1 ... 72 73 Laatste