Nee hoor, waarschijnlijk heb je het gewoon nog nooit opgemerkt. Let maar eens op! Als de auto een nieuw verkeersbord detecteert, dan verschijnt die even in beeld met een aantal vierkantjes er omheen. Als je niet in die tijd op de RES knop drukt neemt hij de verkeersbord snelheid over in plaats van resumé te doen. En zo zijn er meer kleinigheidjes die voor rariteiten kunnen zorgen als je net op een verkeerd moment een knopje indrukt.
Zo heb ik regelmatig gehad dat ik ingestelde snelheid van de acc op 100kmh had staan, ik van een 70kmh strook kom waar ik de acc in stand-by mode had staan, dus ik rijd dan zelf 70kmh, ik rij de snelweg op, auto detecteert 100km/h bord, en op dat moment druk ik op RES om terug naar de ingestelde 100kmh te gaan, dat dat de auto ineens 130kmh in de acc gooit en ik dus half gelanceerd werd op die invoegstrook. Dat soort dingetjes.. Ik liep er altijd op dezelfde punten tegenaan, dus ik kan me ook goed voorstellen dat sommigen er nooit tegenaan lopen..
Verder ook wel meer dingen, knopje omhoog houden zou de snelheid met 10kmh per stap moeten verhogen, doet het soms wel, doet het soms niet. Ook een kleinigheidje. Echter in de Scenic (en naar ik aanneem dus ook in de nieuwe meganes) zijn al deze gekkigheidjes weg. Samen met de nieuwe stuurindeling maakt dat echt wel een wat betere ervaring.
Desalniettemin, als je er geen last van hebt, heb je ook geen probleem
Zie trouwens in het RDW register dat mijn vorige Megane S-133-KH een nieuwe eigenaar heeft gevonden. Iemand hier op het forum? Indien geïnteresseerd heb ik de laadstatistieken voor die persoon
[
Voor 18% gewijzigd door
Japie.G op 24-07-2024 15:08
]