Ik rij met een evolution 130pk 60kW eind 2023 leasing Belgie. Ik heb hier alle mogelijke destijds opties op gepakt. Dus eigenlijk is het bijna een techno. De reden dat ik dit gedaan heb is: Voorbumper vond ik destijds mooier van de evolution, en 130pk in het achterhoofd eventueel aanpassing VAA in de toekomst.
Ik heb met de 130pk en de 220pk gereden en voor mij is de 130pk meer dan vlot genoeg. Ik rij nu zelfs met de 130pk in eco mode en dat is voor mij al meer als genoeg.
weet ook 130pk EV is niet hetzelfde als 130pk ice.
Zoals ik zei heb ik een full option evolution van 2023.
Hetgene het verschil is en ik wel of niet mis:
*Achterlichtjes bij de achterdeuren mis ik
*De led verlichting in het dashboard was mooi geweest maar geen must.
*18 inch velgen ipv 20inch, een bewuste keuze want die 20inch rij je denk ik veel rapper stuk. Ik heb liever wat meer "band"
*Multi sense mis ik totaal niet omdat ik zelfs met de 130pk in eco mode rij
*Chrome afwerking buitenkant mis ik niet want ik vind zwart mooier
*Hetgene wel beter mocht is het audiosysteem. Vanaf de techno zit er die Harmon cardon versie in en die gaat wel beter klinken.
*Huidige evolution heeft idd de ingebouwde navigatie niet, dat vind ik persoonlijk een meerwaarde.
*Middenarm steun heb ik ook en dat is absoluut een meerwaarde als je lange ritten doet.
*Led dagverlichting voor en achter zijn anders maar dat zie ik toch niet.
Voor de rest is mijn evolution een techno, ik heb nog de evolution met het 12inch scherm. De huidige heeft maar 9 inch.
Dus samengevat:
Zou ik mijn bestelling van de evolution in 2023 herdoen. Zeker weten!
Zou ik mijn bestelling van de evolution vandaag doen in zijn huidige configuratie? Zeker niet! Dan kies je beter de techno.