• GerkeP
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04:09

GerkeP

Vragen mag altijd........

Ik ben op zoek naar iemand die een Humminguru HG01 in zijn of haar bezit heeft en die voor mij 1 plaat wil wassen daarmee.
Ik overweeg om naast mijn Tonar Wash & Dry (Okki Nokki) de HG01 ook aan te schaffen, maar wil graag eerst aanschouwen hoeveel verschil dat maakt.
Iemand die mij daar mee wil helpen?
Voor het gemak, ik woon in Friesland en zoek dus iemand in Groningen, Friesland of Drenthe die mij dat wil laten zien.

GerkeP

• JimmyNL
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:34
GerkeP schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 13:14:
.....
Ik overweeg om naast mijn Tonar Wash & Dry (Okki Nokki) de HG01 ook aan te schaffen, maar wil graag eerst aanschouwen hoeveel verschil dat maakt.
.....
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Ik overweeg ook een HG ik heb nu een knosti. De behaalde resultaten zijn ok... maar qua klikjes en popjes had ik op meer gehoopt.

• D_V
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03:32

D_V

Ik woon denk ik net iets te ver weg, in Venlo. :D

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:24

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik vraag me oprecht af of je daar echt een vergelijk in kunt maken. Je bent nl ook afhankelijk van de vloeistof mix die je gebruikt en de baddertijd van je platen. Die mix kun je proberen gelijk te houden natuurlijk, maar toch.

Bovendien moet je dan ook je platenspeler en versterking plus speakers meesleuren voor een eerlijk vergelijk.

[ Voor 19% gewijzigd door The Eagle op 17-02-2026 20:54 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• GerkeP
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04:09

GerkeP

Vragen mag altijd........

D_V schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 20:45:
Ik woon denk ik net iets te ver weg, in Venlo. :D
Dat is inderdaad een eindje fietsen 😂

GerkeP

Pagina: 1 ... 78 79 Laatste