@
D_V : Ik had vernomen van deze beurs... Heb zelfs overwogen om te gaan, maar ik ga binnenkort al naar de platenbeurs in Den Bosch en ik had die avond al wat staan: een optreden/ concert van de band Bökkers in De Pul in het plaatsje Uden... Aldaar ook hun nieuwste album gekocht en deze meteen laten signeren door Hendrik Jan Bökkers (ja, die man die ook in Woeste Grond te zien is en genomineerd was voor beste acteur), Leadzanger van de band...
Tevens ook nog een aantal andere aankopen de afgelopen tijd gedaan bij Riddim Recordstore en omdat ik er toch moest zijn MFB-Freaks in Lochem:
In Lochem trof ik twee LP's aan van de Golden Earring:
- Het album NorthEastWestSouth
- De verzamelaar van Arcade van de Golden Earring
Bij Riddim Recordstore:
- Normaal - Fonkel Ni-je Nummers Van Olde Knakkers
- Normaal - Vernemstig Te Passe
Die laatst genoemde is een live registratie van Normaal uit 2003 dat opgenomen zou zijn in vereenigingsgebouw "Juliana" in 't Woold als ik
Discogs mag geloven bij de notes van de CD variant...
Tjah en dan het nieuwe album van Bökkers: Zeum, gewoonweg zeer goede boerenrock! Hendrikjan Bökkers, ooit nog onderdeel van de band Jovink en de voederbietels richtte een eigen band op nadat Jovink en de voederbietels door gezondheids redenen van een bandlid moest stoppen... Onder de naam Bökkers Dut Normaal leerde ik deze band kennen tijdens het slot concert van Rowwen Hèze en destijds, zoals de naam al aan gaf coverde ze Normaal...
Twee jaartjes later waren ze er weer bij Rowwen Hèze in het voor programma, nu onder de naam Bökkers en met eigen werk... Ik raakte verkocht aan de muziek en sindsdien ben ik elk album aan het kopen geslagen voor mijn eigen collectie... Veel is er zover ik weet nog niet op LP, maar het laatste Album en een live album die ik eerder gekocht had wel, dus die heb ik op LP en de rest op CD...
Ook dit album zeer geslaagd!

Aanrader voor wie van Boerenrock houdt!