Van alle vinyl die ik wil hebben hou ik 'hengeltjes' aan op discogs. zo heb ik Mizuki Nana - Eternal Blaze alsnog in bezit gekregen via hhv.de op discogs. (en nog goedkoper dan totaalprijs bij cdjapan geweest zou zijn).Bartjoo71 schreef op woensdag 25 maart 2026 @ 15:12:
[quote]Nerpissad schreef op maandag 9 maart 2026 @ 10:51:
Ik was gisteren weer eens op de platenbeurs in Haarlem (Kennemer Sporthal). Viel me op dat het een stuk rustiger was dan voorgaande jaren.
Ik ben benieuwd hoe jij (en anderen) dat aanpakt zo'n bezoekje aan de platenbeurs. Ik ben laatst een keertje geweest in Leiden. Heel veel nieuw spul dat net zo duur is als in de winkel. 2e hands is ook minimaal 20 euro. En dan het "bladeren" in al die bakken, de meeste plastic bakken zitten zo vol dat je maar heel moeilijk kan zoeken in het aanbod. Ik heb uiteindelijk wel één LP gevonden. Was al-met-al toch een beetje een deceptie.
Dus eigenlijk is mijn vraag waar haal ik 2e hands LP's ? MP? Vinted? rommelmarkt op koningsdag en 5 mei?
Dan ben ik bv op zoek naar Faith no More, niet te vinden onder pop/rock/metal. #eindeklaagzang
Op DC zijn ook alle verschillende uitgaves makkelijk te vinden, en is nee zeggen om de prijs simpel naar gelang je eigen budget.
Een wishlist op DC is ook je vriend om te zien of verkopers soms meer te koop hebben, kost enige moeite maar heeft voor mij al veel opgelevert (bijv 'Pastorale in NM' originele mono, hoofdman was knuppeldik (unplayed!) in Mint en JA enkele deurzakkers unplayed
Verder kijken dan je neus lang is is altijd het advies maar op MP heb ik geen ervaring met vinyl kopen, ik heb het idee dat mensen daar vaak vragen wat de gek zou geven.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
:strip_exif()/f/image/c79OtjJ2Lz5OAx8PaDXjh47b.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/f70O8c1XELxeKongL1xloOOs.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/szVUZVcTLnz5aElkNOghJZZZ.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xTPafprSaBs5imnvJYdZXH7Y.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/o8p1Tr0MIM0pnL8YZDxKSVSV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UHqfXAUi7v18KKOM6aAhictC.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/varKBDgnB2fZK7yZ5k7zTtc8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/IZGDwT7RlP6xcvyMDIxzofBb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jzkLU8piqMUSurB1VweZxgmN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2VJQtmyvxktU2tVBcIYvRCRK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nvELRGdNZqb2ktBKjyEb9N1P.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CsMkQmtSXtjPTN3N9gIqdWcf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YNjyPOMQE2TKXedJ3IDQiqsk.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/iBv5UoMNUQDPwq7NZHTxtUoJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/d6LLDAa1bagByKme3h8EpEt7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vS4pmk2JN4Pw44yvBmfxwX4l.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tdFo8KduWStmarF8MdF3F3Nv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/btsg9eiQtrm1Gb9XASXOHc9S.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0CPYFuTtMiqqhWOA6dVMgM8K.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NKMSavRbrMfPAAjmOVY2wEtk.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lcN4waws4WwN0RBOiC6lNupj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZnrMmFUrquGfNK6mOOakD0i3.jpg?f=fotoalbum_large)