Dat druist toch in tegen het gedachtegoed van de Koning. Een paar jaar terug sprak hij nog over een participatiesamenleving. Iedereen moet hun steentje bijdragen.
Als ze dat niet willen dan houdt het toch op? Wat is dan nog het fundament waarop deze personen kunnen functioneren in onze maatschappij?
Dan kom ik weer terug op mijn eerste punt; waarbij er alleen maar problemen worden gecreëerd in plaats van opgelost. En daar help je die mensen ook niet mee. Die voelen zich vervolgens ook niet gewaardeerd omdat iedereen daar op ligt te foeteren in plaats van respect erover uitspreekt.
Dus die drijf je naar een haat-kant toe.
En dan krijg je hetzelfde principe als bepaalde jonge generaties van Turkse of Marokkaanse personen. Die voelen zich niet gehoord en keren vervolgens hun rug toe naar de NL-bevolking omdat wij ze met de nek aankijken. Dat vind ik echt heel jammer. En dan krijg je misschien hier ook die tweestrijd. Dat moet je dus nu al in de kiem smoren.
Dus dan moet je nu al een goed plan maken. Echter mis ik in dit hele verhaal een goed plan van de overheid. Ze doen maar wat zonder na te denken.......
Nogmaals, ik wil niemand beledigen maar gewoon eerlijk mijn mening ventileren. Dus ik hoop dat dit ook niet wordt weg-gecensureerd.
[
Voor 51% gewijzigd door
defiant op 27-08-2022 00:56
]