Ik weet niet precies hoe dat zit, ik krijg de factuur van mijn installateur komende zondag en wil het dan gewoon even dit jaar nog indienen dan zie ik het wel!ApexAlpha schreef op donderdag 22 december 2022 @ 10:52:
Oh dat van die subsidie moet ik nog even nagaan dan. Maar wisselt die subsidie ook met terugwerkende kracht? Dus als de installatie dit jaar is?
En ja die app is wat matig, wat ik zo kan zien. Wellicht is die met een abonnment wel nuttig, maar de prijs van dit apparaat mag je wel een app verwachten.
Maar goed blij dat het ding hier is. Nu is het nog wachten op de nieuwe kozijnen in januari.
En tot die tijd claim ik - tot het tegendeel bewezen is - het enige huis te zijn met een volledig elektrische warmtepomp, balansventilatie én overal enkel glas uit 1970!
Klopt abonnement is niet goedkoop, ik weet ook nog niet zeker of ik dit afneem of ik probeer het 1 jaar.
Ah kijk, kozijnen met HR++ of Triple zal je wel gaan merken.
Nou mijn installateur zelf heeft vorige week zijn eigen S2125-12 up en running in zijn eigen woning uit 1950 met deels enkel glas en enkel radiatoren. Hij houd zijn huis netjes warm nu op 19 graden, dus dan zou het bij jou ook moeten lukken.
WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / Easee Home / Gardena Smart