Waarvan akte. Ik kan je vertellen dat mijn humeur de afgelopen 24 uur niet echt een stijgende lijn kent. Dat wordt weer kluizenaartje spelen.t_captain schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 13:16:
Als je in bijvoorbeeld Noord-Holland woont, ben je veel kwetsbaarder voor de nukken van het kabinet. Dan is alles over de grens ver weg.
Ik ervaar het in coronatijd als een groot voordeel om twee landsgrenzen binnen behapbare afstand te hebben.
Binnenkort staat een weekje in een huisje op de Veluwe gepland, was voor m'n dochter genoeg te ondernemen. Nu waarschijnlijk niets meer, kunnen we kiezen tussen tegen de muren op vliegen of inderdaad maar over de grens gaan kijken.
Haar verjaardag begin januari dan ook wel weer niets worden. Heeft ze één derde van haar verjaardagen gewoon niet normaal mee kunnen maken. (heb ik meer last van dan zij vermoed ik, maar toch)
Het je zo frustrerend om te zien dat het wel te begrijpen is hoe het OMT tot de redenatie komt maar dat je weet dat het meer komt door hun vastgeroeste proces en denkwijze dan dag het nog zinnige besluiten zijn de laatste tijd.
Ergens hoop ik nog op het standaard vingertje van Rutte en meer niet, maar ik vrees dat die tegenwoordig ook te bang zijn geworden om te durven.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8