Ah, dan is een mea culpa wel op z'n plaats, bij dezenErA schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 09:35:
Het woord "Endgame" woord gebruikt door St@m in zijn vraag:
"Nouja, ik ben er nog steeds niet achter wat nou de 'endgame' is.. ik begrijp er in ieder geval geen fluit van dat de hele kamer eigenlijk zonder kritische blik alles maar accepteert."
St@m in "Het Coronavirus in Nederland en België - deel 11"
Mijn post is een reactie daarop. Om de verwijzing duidelijk te houden gebruik ik derhalve dat woord.
Ook hier moet ik m'n punt misschien wat duidelijker maken. Wat ik eigenlijk probeerde te zeggen is dat mensen zich steeds meer bewegen naar ongenuanceerd nieuws en bronnen zoals die van jou, die dit verder aandikken maar niet begrijpen wat de onderliggende uitwerking is en hierdoor totaal naast de plank slaan. Ik had dat in m'n originele reactie veel uitgebreider omschreven, maar het was nacht en ik wilde het niet te lang maken omdat dit inderdaad een coronatopic is. Nogmaals sorry dat dit niet duidelijker overkwamAls dit jouw Take away of conclusie is naar aanleiding van het artikel wat ik heb gedeeld dan heb je het óf niet gelezen, of niet helemaal begrepen.
Ik denk zelf het eerste, aangezien er letterlijk word ingegaan op de verschillen tussen de situatie die jij neerzet en "het nieuwe normaal" uit het artikel.
Hoewel Follow the Money inderdaad vaak goed werk levert, schuren ze soms behoorlijk tegen de ongenuanceerde kant aan. Juist doordat ze de kant van de implementatie niet altijd begrijpen.
De beste stuurlui...
Eens met het eerste. En op zich eens met dat vehikel. Maar niet eens met de uitwerking waar de grote denkers zo bang voor zijn. Maar misschien werd ik vooral gewoon iets teveel getriggerd door het goedpraten van BaudetjesEn daar heeft Banenplant zeker een punt. De lastigheid zit m er echter in, en dat zei ik al eerder, dat de Coronacrisis het vehikel is waarop deze ontwikkeling naar binnen wordt gereden. En dan het antwoord op de eerdere vraag van St@m "Wat is de endgame" en antwoord is welke niets meer met Corona te maken heeft.
mand.
Dat zit wel Schnorr.