Toon posts:

Het KIA EV6 leveringen topic

Pagina: 1 ... 53 54 55 Laatste
Acties:

• Franciesco
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 15:30
Veel plezier met de EV6 @TGEN. Ik kan me je twijfel om te annuleren voorstellen.

Levertijden blijven ook wel bijzonder: mijn EV6 (AWD GT-line) was ook begin november 2021 besteld (particulier). En ik rijd er inmiddels al behoorlijk wat maanden mee: de levering was eind mei 2022...

Maar goed, we weten al langer dat bestelmoment niks zegt over het levermoment.

• joeypedro13
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-02 10:50
Ibix schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 10:20:
[...]

Gaaf man congrats! benieuwd naar je ervaringen ermee.
heb er nu 2200 km op zitten, de auto rijdt heerlijk de snelheid is ongekend.. Ik kom uit een mazda cx-5 nou kan je vertellen die is niet vooruit te branden, en dit is net een kleine raket. Wat me wel tegenvalt is de actieradius toen ik hem bij de dealer ophaalde stond er 425 als ik hem nu oplaad max 350 🙈.. maar moet wel zeggen elke stoplicht waar ik vooraan staan zet ik hem in GT en sprint ik weg. Wat me ook opviel is dat bij het automatisch inparkeren de auto ineens naar deens of zweeds overschakelt en je dus niet helemaal begrijpt wat er in het scherm staat. Doordat er zoveel opties opzitten leer ik elke x weer nieuwe functies of kom ik ze per ongeluk tegen. Tot nu toe wel het wachten van 14 maanden waard geweest!

• Franciesco
@joeypedro13 dat de taal in het Zweeds o.i.d. staat tijdens de parkeerassistent is een bekend bug. Met de meest recente versie van de infotainment software is dat opgelost.

• joeypedro13
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-02 10:50
Franciesco schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 18:03:
@joeypedro13 dat de taal in het Zweeds o.i.d. staat tijdens de parkeerassistent is een bekend bug. Met de meest recente versie van de infotainment software is dat opgelost.
Dat moet denk ik bij de dealer gedaan worden of kan je dat ook zelf? Thanks!

• DaMenaz
  • Registratie: December 2016
  • Nu online
joeypedro13 schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 13:46:
[...]

Dat moet denk ik bij de dealer gedaan worden of kan je dat ook zelf? Thanks!
Check het andere topic (o.a. openingspost).

Het grote KIA EV6 topic

Dartlink in "Het grote KIA EV6 topic"

[Voor 10% gewijzigd door DaMenaz op 01-02-2023 13:54]

It only takes a fraction of a second to turn your life upside down

• kraaknogschaak
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 10:57
Voor een liefhebber: Er staat een zwarte GT op een bekend internet occassionplatform.
De prijzen doen het goed, maar liefst 76.000 euro voor een met iets meer dan 1000 km op de teller.
Even getwijfeld om te kijken of mijn bestelling niet kon annuleren en deze bij wijze van spreken morgen kon gaan rijden, maar geduld is een schone zaak toch? (en ik vind moonscape matte gewoon het tofst).

Uit een facebookgroep begreep ik dat ze in Duitsland voor maar een slordige 85.000 van de hand gaan!

• LuckyLuke
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 15:17
@kraaknogschaak ik zag hem ook voorbijkomen. Gaat mijn leasemaatschappij de auto straks nog met winst verkopen ;) Geduld is een schone zaak. Welke leveringsdatum heb jij nu? Je bent qua bestellen net paar weekjes later dan mij. Dealer houdt eind maart vol, leasemaatschappij noemt eind juni...

• kraaknogschaak
LuckyLuke schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 19:21:
@kraaknogschaak ik zag hem ook voorbijkomen. Gaat mijn leasemaatschappij de auto straks nog met winst verkopen ;) Geduld is een schone zaak. Welke leveringsdatum heb jij nu? Je bent qua bestellen net paar weekjes later dan mij. Dealer houdt eind maart vol, leasemaatschappij noemt eind juni...
Gek, want leasemaatschappij zou dezelfde informatie van dealer moeten krijgen als jijzelf. Overigens weet de dealer 'niks' zolang de auto nog niet geproduceerd is. En geven ze een telkens opschuivende fictieve datum af. Dus eerst chassisnummer/VIN, daarna statusupdates. Maar vanaf dat moment kan je zelf ook wel redelijk schatten (+2a3 maanden). Tenminste, dat is mijn afdronk na dit topic al die tijd bijgehouden te hebben.

Mijn auto heeft nog geen nummer, dus ik reken al niet meer op maart of april. Helaas. Maar soms koester ik de hoop dat ze het allemaal mis hebben en dat ding ineens in de haven of bij de dealer staat.

• LuckyLuke
  • Laatst online: 15:17
Leasemaatschappij krijgt informatie van Kia Nederland begreep ik. Vind het zelf ook gek. Ik heb ook geen VIN. Na productie indd zon 2 maanden voor ie bij de dealer is en dan nog rijklaarmaken.
Juni gaat hem dan misschien niet eens voor ons worden.

• roach82
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-03 10:28
Ik werd zojuist gebeld door de dealer dat mijn Plus 77.4kWh RWD in Snow White Pearl gebouwd is en begin maart bij de dealer wordt verwacht :D

Besteld op 12-7-2022 bij Wassink in Arnhem.

• Remko S
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 09-03 16:14
Zojuist gehoord dat mijn deep forst green 77,4 plus maandag bij de dealer in Rotterdam aankomt 😄

• Rikje
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 15:47
Remko S schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 15:27:
Zojuist gehoord dat mijn deep forst green 77,4 plus maandag bij de dealer in Rotterdam aankomt 😄
super mooie kleur, de mijne is onderweg. Leverdatum nog niet bekend, maar wagen wel geproduceerd :)

• Brandtje
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 27-03 14:04
Grappig om te lezen, dat er verschillende scenario's denkbaar zijn. Via Leaseplan wordt aangegeven, dat mijn Plus Advanced 77,4 kW Yacht Blue in week 13 binnen komt. Mijn Kia dealer in Hengelo geeft aan begin maart ?! Maar heb nog geen VIN-nummer of iets dergelijks. Berusting en hopen, dat ik juli 2023 op vakantie kan met de caravan naar Frankrijk ... mét de EV6 !!

• fredraket
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-02 13:34

Eindelijk! na levering nog gewacht op montage trekhaak, en het wrappen.
Vandaag mn eerste kilometers!
GTLine AWD

• Jenz
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 07-03 18:38
Besteld in maart/april, geleverd medio november. Toch nog maar ff posten...!

Apart he, hoe dat werkt, als je eenmaal je auto hebt gekregen en je dan niet meer de noodzaak voelt om op een forum te kijken... ;-) Heeft niks te maken met alle posters hier, want er is veel waardevolle info te vinden binnen deze draadjes.

Maar afijn! De EV6 werd op 15/11/22 geleverd. Stond keurig klaar met prachtige Gunsan LMV. Ben trouwens benieuwd wat jullie van de velgen vinden, pas 1 andere EV6 gezien met dezelfde velgen. Ik vind ze prachtig!

En zoals bekend, de wagen rijdt geweldig. Wat een comfort en luxe. Ik heb het instapmodel, maar dat is meer dan genoeg voor mij een mijn vriendin. Zelfs met de grotere LMV's valt het verbruik in deze tijd van het jaar mee. Gemiddeld 18,2/100. Overigens kijk ik daarbij wel naar feitelijk geladen aantal KWh's (via geijkte KWh-meter; laad alleen thuis). Volgens de KIA Connect app rijd ik zuiniger, maar die klopt volgens mij niet helemaal.

Inmiddels al weer dik 5000 blije kilometers verder. Paar kleine minpuntjes: condensvorming aan binnenzijde is fors. Auto heeft er moeite mee om e.e.a. weg te blazen (met klimaatcontrole/heat aan). Daarnaast is de achteruirij-camera matig te noemen. Vangt veel regendruppels waardoor beeld 's avonds belabberd is. En een fatsoenlijke achterruit kent de Ev6 helaas niet ;-) . Maar goed, kleinigheidjes wat mij betreft.

Een superfijne auto en ik wens alle bestellers hier, een erg snelle levering toe!!!! Het is het wachten waard!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:36

The Wizard

Moderator Mobile
Jenz schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 10:53:

En zoals bekend, de wagen rijdt geweldig. Wat een comfort en luxe. Ik heb het instapmodel, maar dat is meer dan genoeg voor mij een mijn vriendin. Zelfs met de grotere LMV's valt het verbruik in deze tijd van het jaar mee. Gemiddeld 18,2/100. Overigens kijk ik daarbij wel naar feitelijk geladen aantal KWh's (via geijkte KWh-meter; laad alleen thuis). Volgens de KIA Connect app rijd ik zuiniger, maar die klopt volgens mij niet helemaal.
Je hebt natuurlijk wel een behoorlijk verlies met het thuisladen, hou rekening met minimaal 10%, het verbruik is wat je zelf rijdt, niet wat uit je stopcontact komt :P.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

• Franciesco
@Jenz de Kia app berekent het verbruik zonder de regeneratie. Vandaar dat die waarde lager (/te rooskleurig) is dan de auto zelf aangeeft die dit gelukkig wel meerekent. Maar dat onderwerp past beter in het algemene EV6 topic.
Veel plezier verder met de auto.

• Franciesco
PS: de Gunsan velgen staan hem inderdaad goed! Beter dan ik verwacht had adhv de velgenplaatjes in de brochure.

• Jenz
The Wizard schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 13:59:
[...]

Je hebt natuurlijk wel een behoorlijk verlies met het thuisladen, hou rekening met minimaal 10%, het verbruik is wat je zelf rijdt, niet wat uit je stopcontact komt :P.
Ah, ik had geen idee van het verlies met thuisladen. Dat verklaart ook het e.e.a. :)

• Jenz
Franciesco schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 17:25:
PS: de Gunsan velgen staan hem inderdaad goed! Beter dan ik verwacht had adhv de velgenplaatjes in de brochure.
Thnx! Vond ik eigenlijk ook!

• DaMenaz
  • Nu online
Mijn EV6 is eindelijk gebouwd. oOo

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Nice, wat is de vermoedelijke aankomstdatum?

• DaMenaz
  • Nu online
The Wizard schreef op maandag 6 februari 2023 @ 20:52:
[...]

Nice, wat is de vermoedelijke aankomstdatum?
10 april lossen.

• Mister_XE
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 14:04
Die van mij heeft ook de losdatum 10 april.

• AnotherFruitcake
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-03 20:30
Voor de mijne zeggen ze 21 april aankomst en levering in 5 dagen. Geloof ik dat......?

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
AnotherFruitcake schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 00:37:
Voor de mijne zeggen ze 21 april aankomst en levering in 5 dagen. Geloof ik dat......?
Vanaf Rotterdam is het idd ongeveer 5 dagen naar de dealer, vanaf Antwerpen kan het oplopen naar enkele weken.

• Zalmijbenieuwen
  • Laatst online: 27-03 08:51
Mister_XE schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 00:24:
[...]

Die van mij heeft ook de losdatum 10 april.
De dealer gaf bij mij aan niet te weten wat de losdatum is. Wel dat ze hem met redelijke zekerheid op 29 maart binnen verwachten. Kan dat kloppen of kunnen ze dat als dealer wel zien in hun systeem? Eerder was het 9 maart toen terug naar 7 maart en nu dus 29 maart. (Toen ik belde op 11 jan bleek VIN nr bekend)

Vermoedelijk staat hij dan op de Morning Lisa of de Tosca alleen vwb die laatste twijfel ik omdat die nog niet was geladen terwijl de status al wel "ON SEA" was. Het verzacht het lange wachten te weten op welke boot, vandaar.

• Solarman
  • Niet online
The Wizard schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 06:06:
[...]

Vanaf Rotterdam is het idd ongeveer 5 dagen naar de dealer, vanaf Antwerpen kan het oplopen naar enkele weken.
Die van mij was letterlijk 2,5wk vanuit Rotterdam bij de dealer.
Dus ook uit Rotterdam kan het enige tijd duren.

Ik vermoed dat @AnotherFruitcake met de 5 dagen bedoelde dat na aankomst bij de dealer de auto binnen 5 dagen aan hen geleverd wordt.

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Solarman schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 08:26:
[...]

Die van mij was letterlijk 2,5wk vanuit Rotterdam bij de dealer.
Dus ook uit Rotterdam kan het enige tijd duren.

Ik vermoed dat @AnotherFruitcake met de 5 dagen bedoelde dat na aankomst bij de dealer de auto binnen 5 dagen aan hen geleverd wordt.
Mijn auto komt rond de 15e binnen bij de dealer en deze zou op de morning courier moeten staan die de 10e in Rotterdam aankomt. Die autotransporten moeten al een tijdje van te voren ingepland worden. Soms heb je geluk en staat de auto binnen enkele dagen bij de dealer, maar je hoort ook vaak dat het soms enkele maanden duurt.

• Solarman
  • Niet online
Zalmijbenieuwen schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 08:02:
[...]

De dealer gaf bij mij aan niet te weten wat de losdatum is. Wel dat ze hem met redelijke zekerheid op 29 maart binnen verwachten. Kan dat kloppen of kunnen ze dat als dealer wel zien in hun systeem? Eerder was het 9 maart toen terug naar 7 maart en nu dus 29 maart. (Toen ik belde op 11 jan bleek VIN nr bekend)

Vermoedelijk staat hij dan op de Morning Lisa of de Tosca alleen vwb die laatste twijfel ik omdat die nog niet was geladen terwijl de status al wel "ON SEA" was. Het verzacht het lange wachten te weten op welke boot, vandaar.
Ja, dat kunnen ze bij benadering.

• Zalmijbenieuwen
Solarman schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 08:44:
[...]

Ja, dat kunnen ze bij benadering.
[Afbeelding]
Dankjewel, daar kan ik wat mee :)!

• T9000
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 25-03 10:47
Net de bevestiging gekregen dat de auto als status "at sea" is - 29/03 bevestigd - Dus die staat op de TOSCA V-034

• Patje073
  • Laatst online: 05-03 16:57
The Wizard schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 08:41:
[...]

Mijn auto komt rond de 15e binnen bij de dealer en deze zou op de morning courier moeten staan die de 10e in Rotterdam aankomt. Die autotransporten moeten al een tijdje van te voren ingepland worden. Soms heb je geluk en staat de auto binnen enkele dagen bij de dealer, maar je hoort ook vaak dat het soms enkele maanden duurt.
Die van mij staat ook op de Morning Courier. Komt idd 10 februari aan in Rotterdam.
Volgens de dealer is transport op voorhand al geregeld en komt hij dinsdag 14 februari aan bij de dealer.
Door de carnaval staat hij pas op 22 februari gepland in de werkplaats en zal de aflevering omstreeks 24 februari liggen.

• turt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:55
Die van mij is al sinds 2 weken in Antwerpen, dealer weet nog niet wanneer transport gepland is...

• DigitalHombre
  • Nu online
turt schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 16:42:
Die van mij is al sinds 2 weken in Antwerpen, dealer weet nog niet wanneer transport gepland is...
Same here, Turt! Je zou denken dat ze bij Kia een extra efforke doen omdat de levering al zo lang op zich laat wachten. Nee, laat die wagens nog maar eens een maand in de haven van Antwerpen staan blinken :|

• 277ABS
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 10:23
Helaas bericht ontvangen, levering laat nog wel even op zich wachten. Leverdatum is verplaatst van 7 maart naar 5 mei. Op zich niet verrassend, de 7 maanden leek mij al die tijd al erg optimistisch, zeker gezien de ervaringen hier. Op dit moment is er alleen een productienummer bekend, dus eerst maar eens wachten wanneer de dealer het VIN nummer weet te melden. Voorlopig mag ik nog wel even doorrijden in de voorloop auto.

• Remko S
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 09-03 16:14
Mijn Kia 29/1 gelost in Antwerpen staat nu al bijna een week bij de dealer Kia Rotterdam, volgende week ophalen 😄

• Gert1969
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 14:39
Nog maar eens navraag gedaan bij dealer. Bestellingen zouden volgens volgorde afgewerkt worden nog +-130 BO's te gaan. Met andere woorden als ik heel veel geluk heb word hij in maart gemaakt. Eerste keer dat we een iets of wat deftige communicatie krijgen van KIA Belgium. Maar er is hoop

• AstroDude
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 24-02 06:30
Daarnet bij Tesla geweest, ik overweeg mijn EV6 te annuleren gezien ik nog steeds niks weet van KIA zoals steeds.

• kraaknogschaak
Gert1969 schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 15:14:
Nog maar eens navraag gedaan bij dealer. Bestellingen zouden volgens volgorde afgewerkt worden nog +-130 BO's te gaan. Met andere woorden als ik heel veel geluk heb word hij in maart gemaakt. Eerste keer dat we een iets of wat deftige communicatie krijgen van KIA Belgium. Maar er is hoop
Toch gek dat er dan mensen zijn die (veel) later besteld hebben, maar wel al rondrijden inmiddels..

• DaMenaz
  • Nu online
Ja, dat blijft onnavolgbaar.

• Timbus
  • Laatst online: 25-03 13:59
Ik zwaai af in dit topic. Inmiddels vandaag m’n zwarte awd gt-line opgehaald (besteld Jan 2022).
Fijne auto zeg! Ik blijf nog wel even bij het andere topic hangen. Succes met wachten allemaal!

• marvdd
  • Laatst online: 15:57
kraaknogschaak schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 18:44:
[...]

Toch gek dat er dan mensen zijn die (veel) later besteld hebben, maar wel al rondrijden inmiddels..
De volgorde is per land, niet per bestelling. Als er in Nederland 5000 reservaties waren, in België slechts 500, dan is het na de 500ste levering wachten tot volgend jaar. Met andere woorden, er zijn er die 2 jaar en meer gaan mogen wachten in België terwijl er in Nederland en Frankrijk vlot geleverd wordt na 5 a 9 maand.

• JanMe
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 14:53
Helaas, maar ook in Nederland is de gemiddelde wachttijd langer dan 9 maanden, ik zelf wacht nu 11 maanden en ook bij mij staan de auto nog niet voor de deur. uitzonderingen daargelaten.

• Solarman
  • Niet online
Afgelopen dinsdag is mijn EV6 ook geleverd, fantastische auto. d:)b
Ik hoop dat de nog wachtenden snel beloond zullen worden, het is het wachten waard geweest.
Ik ga over naar het andere forum :w

• turt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:55
DigitalHombre schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 20:18:
[...]

Same here, Turt! Je zou denken dat ze bij Kia een extra efforke doen omdat de levering al zo lang op zich laat wachten. Nee, laat die wagens nog maar eens een maand in de haven van Antwerpen staan blinken :|
Levering op maandag, ben benieuwd :Y

• AstroDude
Ik heb mijn EV6 geannuleerd, voornamelijk omwille van het gebrek aan communicatie en perspectief.

Veel geluk met wachten nog (vooral de Belgen dan).

• iwan_app
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-03 18:27
Na een jaar wachten en wat aandringen bij de dealer kunnen we volgende week vrijdag de EV6 ophalen… pfff. Vorige week per email contact gehad met de dealer en die gaf aan nog niets te weten. Vandaag toch maar eens langs gegaan en wat blijkt.. de auto staat al meer dan twee weken te wachten. :? 8)7

• marvdd
Heb gisteren ook nog eens een mailtje gedaan, inmiddels zijn we 1 jaar na bestelling, uitvluchten over speciale opties gaan al lang niet meer op. De Full option Gt-line van begin 2022 is immers de standaard Gt-line 2023, ik hou slechts het open dak als optie over. Ondanks dat, nog steeds geen productiedatum bekend. Uit de Belgische posts zou ik kunnen opmaken dat het ergens voor einde maart zou kunnen zijn, tenminste als het voorjaar en het goede weer samen valt, als de oorlog in Oekraine geen uitbreiding neemt, als er geen nieuwe Corona opstoot komt in Korea, als er geen nieuwe stakingen komen, kortom er worden meer uitvluchten verzonnen bij KIA Belgium dan er auto's geleverd worden. Wat mij betreft is het mijn eerste en laatse overzeese wagen, niet gebouwd in Europa, geen enkele kans meer om in de kandidatenlijst te komen. Bij bestelling koos ik voor de KIA, korte levertijd (8m) mijn collega's kozen in de maanden die volgde, Mercedes EQB, EQC, Skoda Enyaq, ondanks allen langere levertermijnen aangegeven, soms tot 2 jaar, rijden ze allen al 3 a 4 maand rond met hun nieuwe wagen. Kia is vandaag in zijn electrische tak geen haar beter dan Tesla 5 jaar geleden. Ze brengen een top product op de markt, zonder de capaciteit om ze te maken. In tegenstelling tot pionier Tesla kan ik het niet opbrengen om Kia hiervoor krediet te geven. Zij zijn immers reeds jaren actief in de autobranche en hadden de reactie van de markt veel beter moeten kunnen inschatten.

• AstroDude
marvdd schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 05:36:
Heb gisteren ook nog eens een mailtje gedaan, inmiddels zijn we 1 jaar na bestelling, uitvluchten over speciale opties gaan al lang niet meer op. De Full option Gt-line van begin 2022 is immers de standaard Gt-line 2023, ik hou slechts het open dak als optie over. Ondanks dat, nog steeds geen productiedatum bekend. Uit de Belgische posts zou ik kunnen opmaken dat het ergens voor einde maart zou kunnen zijn, tenminste als het voorjaar en het goede weer samen valt, als de oorlog in Oekraine geen uitbreiding neemt, als er geen nieuwe Corona opstoot komt in Korea, als er geen nieuwe stakingen komen, kortom er worden meer uitvluchten verzonnen bij KIA Belgium dan er auto's geleverd worden. Wat mij betreft is het mijn eerste en laatse overzeese wagen, niet gebouwd in Europa, geen enkele kans meer om in de kandidatenlijst te komen. Bij bestelling koos ik voor de KIA, korte levertijd (8m) mijn collega's kozen in de maanden die volgde, Mercedes EQB, EQC, Skoda Enyaq, ondanks allen langere levertermijnen aangegeven, soms tot 2 jaar, rijden ze allen al 3 a 4 maand rond met hun nieuwe wagen. Kia is vandaag in zijn electrische tak geen haar beter dan Tesla 5 jaar geleden. Ze brengen een top product op de markt, zonder de capaciteit om ze te maken. In tegenstelling tot pionier Tesla kan ik het niet opbrengen om Kia hiervoor krediet te geven. Zij zijn immers reeds jaren actief in de autobranche en hadden de reactie van de markt veel beter moeten kunnen inschatten.
Voor mij was het ook op, net als u was het deze week de verjaardag van mijn bestelling.
Voor KIA gekozen destijds omwille van de snelle levering die beloofd werd, en de 7 jaar garantie was mooi meegenomen.
Maar het gebrek aan communicatie kan ik niet meer verdragen nu, mijn begrip voor "de situatie" is op.
Volgende week (normaal gezien) ontvang ik een Model Y.
Intussen hebben ze mij toch goed aan het lijntje gehouden en moeten ze geen prijsverhoging dragen voor mijn EV6, KIA wint dus weer en ik ben tijd kwijt.
Het zal lang duren, als het al ooit zover zou komen, eer ik nog een KIA rijd.

• DigitalHombre
  • Nu online
iwan_app schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 22:27:
Na een jaar wachten en wat aandringen bij de dealer kunnen we volgende week vrijdag de EV6 ophalen… pfff. Vorige week per email contact gehad met de dealer en die gaf aan nog niets te weten. Vandaag toch maar eens langs gegaan en wat blijkt.. de auto staat al meer dan twee weken te wachten. :? 8)7
Pffff, ik verdenk sommige dealers er van dat ze de bestelde EV6 stiekum enkele dagen/weken als showroommodel te gebruiken.

• DaMenaz
  • Nu online
marvdd schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 05:36:Wat mij betreft is het mijn eerste en laatse overzeese wagen, niet gebouwd in Europa, geen enkele kans meer om in de kandidatenlijst te komen.
Bestel een Q4 (been there), krijg je ook nul communicatie, zijn veel opties niet leverbaar (momenteel de warmtepomp) of worden na het bestellen geschrapt (draadloos telefoon laden, zonnedak) en zit je ook anderhalf jaar te wachten. En die fabriek staat bij onze Oosterburen.

Het is gewoon drama. :(

• Mad_Master
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14:35
Ben gisteren langs de dealer geweest en mijn 20 mei bestelde gt-line AWD is al on sea. Ze verwachten hem eind maart te kunnen leveren. Er is een licht aan het einde van de tunnel.
Wat dat betreft was de schatting die ze mij gaven wel correct voor levertijd

• Flips
  • Laatst online: 11:41
Mad_Master schreef op zondag 12 februari 2023 @ 08:47:
Ben gisteren langs de dealer geweest en mijn 20 mei bestelde gt-line AWD is al on sea. Ze verwachten hem eind maart te kunnen leveren. Er is een licht aan het einde van de tunnel.
Wat dat betreft was de schatting die ze mij gaven wel correct voor levertijd
Tof zeg dat het wachten voor jou er bijn a op zit! Was dit al een vooruit bestelde auto? 20 mei bestellen en nu al on sea is wel heel erg snel. Wat voor kleur krijg je?

• Mad_Master
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14:35
Flips schreef op zondag 12 februari 2023 @ 14:33:
[...]

Tof zeg dat het wachten voor jou er bijn a op zit! Was dit al een vooruit bestelde auto? 20 mei bestellen en nu al on sea is wel heel erg snel. Wat voor kleur krijg je?
Als het goed is niet. Het is ook geen leasebak dus is denk ik gewoon vanuit de dealer in Rotterdam rechtstreeks bij Kia NL geplaatst. Is een witte gt-line AWD

Ik vond het ook best snel gezien alle wachttijden die langs komen. Alleen zie ik wel al voorbij komen dat mensen die feb/maart besteld hebben langzamerhand hun auto’s krijgen dus klopt ook wel een beetje.

• Flips
  • Laatst online: 11:41
Het geeft wel weer hoop al die goede berichten over leveringen van begin 2022 bestelde gt-lines AWD. Ik heb in maart besteld maar ben bang dat de moonscape kleur het nog lastiger maakt. Nog steeds geen VIN maar ooit gaat hij vast ook komen

• Hans Br
  • Laatst online: 27-03 12:11
Ik heb mijn EV6 einde julli 2022 besteld. Leverdatum september 2024.
Zijn er nog Belgen die na julli 2022 besteld hebben. Zoja welke is jullie mogelijke leverdatum?

• Rikje
Rikje schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 15:36:
[...]

super mooie kleur, de mijne is onderweg. Leverdatum nog niet bekend, maar wagen wel geproduceerd :)
Ondertussen is de aankomstdatum op eind maart geschat, afleverdatum begin april. Aftellen kan beginnen.

• Levertraan
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-03 21:02
Hans Br schreef op maandag 13 februari 2023 @ 08:39:
Zijn er nog Belgen die na julli 2022 besteld hebben. Zoja welke is jullie mogelijke leverdatum?
eind juni besteld; levering mid augustus 2023 - lijkt dus wel te kloppen.

EDIT: jij in 2024??? jawadde...

[Voor 5% gewijzigd door Levertraan op 13-02-2023 20:01]

• Rikje
2024? Da's dan meer dan 2 jaar wachten?

• VHS83
  • Laatst online: 25-03 22:15
Ik ben in augustus bij Kia geweest voor een EV6 (België) en de dealer zei toen 30 maanden.
Met Gt-line en schuifdak was het 36 maanden…
Ik ben dus voor een Ioniq 5 gegaan, augustus 2022 besteld, leverdatum is voorlopig 30 april 2024.

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:44

KoudeAardbei

Moderator

Zijn er nog mensen uit Nederland die eind juli hebben besteld? Mijn dealer geeft weinig informatie over levertijd en begin met met bovenstaande schattingen wel wat zorgen te maken.
Er was februari aangegeven bij het bestellen maar begin te vermoeden dat het eerder februari 2024 wordt dan 2023 =)

Bestelde uitvoering: GT Line AWD moonscape matte.

[Voor 3% gewijzigd door KoudeAardbei op 14-02-2023 06:14]

• Winnende Egel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:25
Het is interessant om te lezen dat de levertijden zo enorm lang zijn, terwijl ons is verteld dat de levertijd ongeveer 3-4 maanden is. Zijn we (nog) goedgelovig of gaan de leveringen nu echt op gang komen? Tijd zal leren...

28 januari 2023 hebben we de bestelling voor een GT-Line AWD in Yacht Blue gedaan. Verwachte leverdatum bij de dealer is 2 mei 2023! Dit zagen we ook bij de dealer in een lijst van KIA Nederland waarin alle bestellingen staan. De onze zou dan uit een pool moeten komen van bestellingen die KIA Nederland al op voorhand heeft gedaan. Hopelijk klopt het en komen die van jullie ook snel. 🤞

• IGKR5
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11:35
KoudeAardbei schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 06:14:
Zijn er nog mensen uit Nederland die eind juli hebben besteld? Mijn dealer geeft weinig informatie over levertijd en begin met met bovenstaande schattingen wel wat zorgen te maken.
Er was februari aangegeven bij het bestellen maar begin te vermoeden dat het eerder februari 2024 wordt dan 2023 =)

Bestelde uitvoering: GT Line AWD moonscape matte.
Ik heb eind juli besteld (Plus Gravity Blue). Initiele levertijd was week 22, is inmiddels uitgesteld tot week 30.

• mfj84
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 20-03 21:34
Vandaag bij de KIA dealer in Amsterdam gehoord dat de levertijd momenteel 12 maanden is.

• founz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-03 19:58
Iemand toevallig een Deep Forest besteld bij Louwman omgeving Breda? Ik heb deze vandaag op een oplegger voorbij komen, wat een mooie kleur! 😃

Ik mag de mijne volgende week vrijdag ophalen in Amsterdam 🥳

• JanMe
Zojuist bij de dealer geweest, de door mijn op 22 maart 2022 bestelde en door de dealer definitief op 27 maart 2022 bestelde EV6 plus 77,4 Steel Gray is "on sea" en wordt bij de dealer verwacht op 24-03-2002.
Dus na bijna een lang jaar wachten eindelijk een redelijke definitieve datum!

• CaptainB41
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 21-03 13:11
Vorige weekend is de Morning Courrier gelost in Antwerpen. Ik vermoedde dat mijn EV6 earth 77,4 full option gravity blue hier op zat, en belde dus naar de dealer. Ik dacht, nu gaat het vooruit gaan... maar blijkbaar kan ik hem maar begin/midden maart krijgen....

• Solarman
  • Niet online
Winnende Egel schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 10:38:
Het is interessant om te lezen dat de levertijden zo enorm lang zijn, terwijl ons is verteld dat de levertijd ongeveer 3-4 maanden is. Zijn we (nog) goedgelovig of gaan de leveringen nu echt op gang komen? Tijd zal leren...

28 januari 2023 hebben we de bestelling voor een GT-Line AWD in Yacht Blue gedaan. Verwachte leverdatum bij de dealer is 2 mei 2023! Dit zagen we ook bij de dealer in een lijst van KIA Nederland waarin alle bestellingen staan. De onze zou dan uit een pool moeten komen van bestellingen die KIA Nederland al op voorhand heeft gedaan. Hopelijk klopt het en komen die van jullie ook snel. 🤞
Wat de verkoper in zijn systeem heeft staan is de "verwachte" leverdatum, deze is zonder bekende VIN nog alles behalve zeker.
Dus heb je geen VIN, of is er nog geen VIN bekend, dan is de verwachte leverdatum puur fictief.
Ze weten pas echt waaneer er geleverd kan worden als de auto gemaakt is, en dat is een 10/12 weken voor levering dealer.
Vraag hem naar het VIN

• Meteorcrash996
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 15:26
Mijn is besteld midden juli 2022. Leverdatum is 30 juli 2023, ik hoop dat mijn bestelling niet zoals de jouwe gaat lopen. :/

[Voor 1% gewijzigd door Meteorcrash996 op 15-02-2023 16:12. Reden: Datum verbeterd]

• PeterBla
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 25-03 10:32
Ev6 earth 77kwh awd, besteld 17/1 2022, komt aan in Antwerpen 22/2, bij de dealer 10 dagen later, eindelijk

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
PeterBla schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 18:12:
Ev6 earth 77kwh awd, besteld 17/1 2022, komt aan in Antwerpen 22/2, bij de dealer 10 dagen later, eindelijk
Hou er rekening mee dat dit ook weer uitgesteld kan worden, mijn auto wordt weer 10 dagen later geleverd ivm transportproblemen en dat is vanuit Rotterdam en niet vanuit Antwerpen waar ze veel meer problemen hebben met transport. Bij Ford staan sommige auto's al sinds vorig jaar op de kade maar is er geen transport capaciteit.

• marvdd
Anunnaki schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 08:18:
Best zonde dat sommige hun aanpassingen aan de lijst niet doorgeven. Het kan natuurlijk zijn dat iets niet lukt omdat je helemaal niet weet hoe dit moet. Maar neem dan even contact met me op of vraag het hier, dan kunnen we je helpen.

Nauwkeurigheid van de lijst bepalen we zelf hier met zijn allen.

Wil je een wijziging aanbrengen, nadat je jezelf al hebt toegevoegd, bijvoorbeeld de verwachte levertijd of datum dat hij is geleverd, gebruik dan het gele formulier:
Uitlevering

[Afbeelding]
Aangezien alle deelnemers op dit forum op zoek zijn naar info betreffende de realistische levertermijnen, zou het handig zijn dat ook alle gebruikers een account aanmaken op de lijst die door een van onze collega's is gemaakt. Op deze manier krijgen we een beter en correcter inzicht. Ik hoop dat de host van dit rekenblad mijn post leest en de links nog eens netjes terug plaatst. Alvast bedankt iedereen.

• Zalmijbenieuwen
marvdd schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 07:13:
[...]

Aangezien alle deelnemers op dit forum op zoek zijn naar info betreffende de realistische levertermijnen, zou het handig zijn dat ook alle gebruikers een account aanmaken op de lijst die door een van onze collega's is gemaakt. Op deze manier krijgen we een beter en correcter inzicht. Ik hoop dat de host van dit rekenblad mijn post leest en de links nog eens netjes terug plaatst. Alvast bedankt iedereen.
Helemaal eens. Helaas is een behoorlijk aantal afgezwaaid naar het andere forum en vergat datum geleverd in te vullen. Het zou chique zijn die alsnog in te vullen ;w

• Timbus
  • Laatst online: 25-03 13:59
Eens, ingevuld. Links staan in de openingspost.

• ColdRain
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-03 12:55
GT-Line yacht blue RWD 77 kWh full option
- besteld 7 maart 2022 (Kia Geel)
- verwachte productiedatum 23 februari 2023
- levering 6 à 8 weken dus ergens 2de helft april

• Blue Label
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 01-03 11:54
Hoop zo dat hij op de "Morning Pilot" staat....19 febr in Rotterdam.
Vlak voor zijn (de boot) vertrek kreeg ik mijn VIN. En zou hij 7 mrt bij de dealer klaar staan.

Dat zou kunnen kloppen.

Vergelijkbare auto 1 maand (april 22) voor mij bestelt stond 1e week februari bij de dealer.

Blijven duimen.

• Zalmijbenieuwen
Blue Label schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 16:27:
Hoop zo dat hij op de "Morning Pilot" staat....19 febr in Rotterdam.
Vlak voor zijn (de boot) vertrek kreeg ik mijn VIN. En zou hij 7 mrt bij de dealer klaar staan.

Dat zou kunnen kloppen.

Vergelijkbare auto 1 maand (april 22) voor mij bestelt stond 1e week februari bij de dealer.

Blijven duimen.
Ik ontdekte dat er een VIN nr was op 11 jan. Mogelijk eerder, dealer niet pro actief in communiceren.
Hoorde toen: krijgen hem op 9 mrt binnen.
Later wijzigde dat in respectievelijk 7mrt --> 29mrt --> 24mrt
Niet kunnen achterhalen bij dealer of Kia NL wat afvaartdatum boot was of verwacht in haven kortom zeg het maar. Ik hoop dus hetzelfde Morning Pilot en dan vlot daarna bij de dealer (dan al met al 1 jaar gewacht)

• UltraRebel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-03 11:18
September besteld en vandaag te horen gekregen dat die op de boot staat. Helaas moet ik eerst mijn huidige auto uitrijden anders had ik al half april kunnen rijden. Nu eind mei. Maar wel top nieuws. Heb de sheet bijgwerkt trouwens.

[Voor 7% gewijzigd door UltraRebel op 17-02-2023 10:24]

• AstroDude
Vandaag mijn Tesla gaan ophalen.
Mijn Kia- bestelling mag dus geschrapt worden in de monday-lijst op pagina 1.
Ik denk niet dat ik dit zelf kan doen ?

[Voor 11% gewijzigd door AstroDude op 17-02-2023 20:39]

• marvdd
AstroDude schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 19:33:
Vandaag mijn Tesla gaan ophalen.
Mijn Kia- bestelling mag dus geschrapt worden in de monday-lijst op pagina 1.
Ik denk niet dat ik dit zelf kan doen ?
Veel rijplezier en hopelijk geen spijt of heimwee naar de EV6.

• rbib33
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 27-03 21:35
Vandaag Morning prosperity vertrokken van uit pyeongteak als goed is staat mijn gt op deze boot.

• Mister_XE
rbib33 schreef op zondag 19 februari 2023 @ 13:06:
Vandaag Morning prosperity vertrokken van uit pyeongteak als goed is staat mijn gt op deze boot.
Ik hoop die van mij ook, eerst zou de afleverdatum 4 april zijn. Morgen maar hopen dan dat er een update van de dealer komt dat de auto's "On Sea" zijn :)

• DaMenaz
  • Nu online
rbib33 schreef op zondag 19 februari 2023 @ 13:06:
Ik gok de mijne ook.

• AstroDude
marvdd schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 06:52:
[...]

Veel rijplezier en hopelijk geen spijt of heimwee naar de EV6.
ik moet zeggen dat ik toch onder de indruk ben van de Tesla.
Die wagen rijdt echt wel zeer goed en een stuk ruimere koffer dan de EV6.
Enfin, ik laat het hierbij.
Veel succes aan de wachtenden, adios !

• Gert1969
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 14:39
Eindelijk een lichtpuntje. Vandaag bij dealer geweest en een vermoedelijke productiedatum gekregen.
earth ,77 kw, RWD
deep forest green
groen interieur
besteld 24/02/2022
geplande productie 16/03/2023

we kijken er naar uit als alles goed gaat kunnen we eind mei op verlof met de nieuwe auto

• Mister_XE
Net bericht van mijn dealer gehad dat mijn GT op de boot staat dus de "Morning prosperity" *O* *O*

• KiaEV6DA
  • Laatst online: 13:03
Nog iemand ervaring met het volgende?
Wagen besteld op 7 maart 2022. Na 10 maanden windstilte is er op 17 januari 2023 een update van de status in het systeem van Kia Belgium volgens de dealer: 'Bestelling doorgegeven' en 'datum productie' en 'datum levering' staan 'nog te bevestigen'. Dealer zegt: 'Goed nieuws, de status is veranderd. Over twee maanden is hij hier.'
Sindsdien elke week gebeld voor update: nog niets gewijzigd aan status. De ene verkoper zegt: 'tegen april is hij er zeker'. De andere verkoper zegt: 'Voor de zomervakantie zou moeten lukken, maar ik kan niets garanderen.' En ook: het zou ook kunnen dat hier volgende week toch een trailer met jouw EV6 op de oprit staat. We weten het zelf ook niet.'
Zucht...

• TGEN
  • Nu online

TGEN

Hmmmx_

KiaEV6DA schreef op maandag 20 februari 2023 @ 15:43:
Nog iemand ervaring met het volgende?
Wagen besteld op 7 maart 2022. Na 10 maanden windstilte is er op 17 januari 2023 een update van de status in het systeem van Kia Belgium volgens de dealer: 'Bestelling doorgegeven' en 'datum productie' en 'datum levering' staan 'nog te bevestigen'. Dealer zegt: 'Goed nieuws, de status is veranderd. Over twee maanden is hij hier.'
Sindsdien elke week gebeld voor update: nog niets gewijzigd aan status. De ene verkoper zegt: 'tegen april is hij er zeker'. De andere verkoper zegt: 'Voor de zomervakantie zou moeten lukken, maar ik kan niets garanderen.' En ook: het zou ook kunnen dat hier volgende week toch een trailer met jouw EV6 op de oprit staat. We weten het zelf ook niet.'
Zucht...
Met het stukje "Over twee maanden is hij hier" heb ik zeker ervaring; dat werd mij elke maand, 15 maanden lang verteld :).

Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly

• JanMe
Beste KIAEV6DA, De dealer kan je een kopie afbeelding van de status geven, zo weet ik sinds eind dec 2022 dat mijn auto een vin nummer heeft en sinds begin deze maand weet ik dat de auto "on sea" is.
hioeonder een afbeelding daarvan waarop het vin nummer en mijn adres zwart zijn gemaakt

• Brandtje
Yes, ook mijn auto is onderweg op de boot; zojuist mail gekregen van de dealer. Eind maart is deze er en dan eindelijk ophalen. Nu al zin in !!

• PTish
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:12
Vandaag de bestelling van mijn EV6 eindelijk geplaatst. Verwachte levering is 31 augustus 2023, wat erg hoopvol klinkt als ik de meeste levertijden hier zie.

edit:
Helemaal als je in de excel sheet kijkt, waarbij iemand 2 maanden eerder een soortgelijke versie besteld heeft bij dezelfde dealer groep, waarbij de levering pas in september is 8)7

Gaat om een 77.4kWh RWD Plus in Yacht Blue.

[Voor 33% gewijzigd door PTish op 23-02-2023 14:51]

• DaMenaz
  • Nu online
PTish schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 14:43:
Vandaag de bestelling van mijn EV6 eindelijk geplaatst. Verwachte levering is 31 augustus 2023, wat erg hoopvol klinkt als ik de meeste levertijden hier zie.

edit:
Helemaal als je in de excel sheet kijkt, waarbij iemand 2 maanden eerder een soortgelijke versie besteld heeft bij dezelfde dealer groep, waarbij de levering pas in september is 8)7

Gaat om een 77.4kWh RWD Plus in Yacht Blue.
Grappig. Ik bestelde mijn 77.4kWh RWD Plus (Advanced) in Yacht Blue vorig jaar rond deze tijd en kreeg ook 31 augustus (2022) als datum mee.

Eind april 2023 staat hij als het goed is klaar. ;w

Hoop dat jij meer geluk hebt.

• JanMe
Dat hoop ik uiteraard voor je, maar op Kia Nederland wordt nog steeds 9 maanden levertijd gegeven, zonder garantie.
1 jaar geleden krijg ik ook bij het bestellen 5 a 6 maanden te horen. :?

• PTish
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:12
DaMenaz schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 15:55:
[...]

Grappig. Ik bestelde mijn 77.4kWh RWD Plus (Advanced) in Yacht Blue vorig jaar rond deze tijd en kreeg ook 31 augustus (2022) als datum mee.

Eind april 2023 staat hij als het goed is klaar. ;w

Hoop dat jij meer geluk hebt.
Volgens de excel sheet heeft mijn dealer vorig jaar in april een 77.4kWh RWD Plus in zwart besteld en 6 maanden later was hij er blijkbaar inderdaad. Laten we maar hopen dat deze dealer een streepje voor heeft :P (n=1)

Ik ben er altijd vanuit gegaan dat ik hem met geluk dit jaar zou kunnen krijgen, gezien kia.nl zelf al richting eind november schuift. Dus we wachten rustig af en we zien wel :)

• marvdd
Brandtje schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 12:15:
Yes, ook mijn auto is onderweg op de boot; zojuist mail gekregen van de dealer. Eind maart is deze er en dan eindelijk ophalen. Nu al zin in !!
Wanneer heb je je bestelling geplaatst?

• Brandtje
Ik heb mijn EV6 in augustus 2022 besteld via Leaseplan / Van Mossel.

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 15:51
Brandtje schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:56:
Ik heb mijn EV6 in augustus 2022 besteld via Leaseplan / Van Mossel.
Dan moet ik maar eens bellen. Heb besteld in Juli 2022 nog geen bericht 8)7

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

• marvdd
Desutoroiya schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 09:43:
[...]

Dan moet ik maar eens bellen. Heb besteld in Juli 2022 nog geen bericht 8)7
Geen paniek, mijn in België bestelde GT-line (Feb-2022) heeft zelfs nog geen productiedatum, en ik ben absoluut geen uitzondering. er zijn er nog van dec-2021 zonder info

• DaMenaz
  • Nu online
Mister_XE schreef op maandag 20 februari 2023 @ 10:58:
Net bericht van mijn dealer gehad dat mijn GT op de boot staat dus de "Morning prosperity" *O* *O*
Die schuit is nu al bijna een week bezig met een Grand Tour langs alle Koreaanse havenplaatsen. :-(

Zeker alle vervangingsonderdelen voor Phusebox ophalen. :)

[Voor 9% gewijzigd door DaMenaz op 24-02-2023 10:03]

Pagina: 1 ... 53 54 55 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee