Besteld in maart/april, geleverd medio november. Toch nog maar ff posten...!
/f/image/mL8rhUjOLwXjpYbb2I4htxHA.png?f=fotoalbum_large)
Apart he, hoe dat werkt, als je eenmaal je auto hebt gekregen en je dan niet meer de noodzaak voelt om op een forum te kijken... ;-) Heeft niks te maken met alle posters hier, want er is veel waardevolle info te vinden binnen deze draadjes.
Maar afijn! De EV6 werd op 15/11/22 geleverd. Stond keurig klaar met prachtige Gunsan LMV. Ben trouwens benieuwd wat jullie van de velgen vinden, pas 1 andere EV6 gezien met dezelfde velgen. Ik vind ze prachtig!
En zoals bekend, de wagen rijdt geweldig. Wat een comfort en luxe. Ik heb het instapmodel, maar dat is meer dan genoeg voor mij een mijn vriendin. Zelfs met de grotere LMV's valt het verbruik in deze tijd van het jaar mee. Gemiddeld 18,2/100. Overigens kijk ik daarbij wel naar feitelijk geladen aantal KWh's (via geijkte KWh-meter; laad alleen thuis). Volgens de KIA Connect app rijd ik zuiniger, maar die klopt volgens mij niet helemaal.
Inmiddels al weer dik 5000 blije kilometers verder. Paar kleine minpuntjes: condensvorming aan binnenzijde is fors. Auto heeft er moeite mee om e.e.a. weg te blazen (met klimaatcontrole/heat aan). Daarnaast is de achteruirij-camera matig te noemen. Vangt veel regendruppels waardoor beeld 's avonds belabberd is. En een fatsoenlijke achterruit kent de Ev6 helaas niet ;-) . Maar goed, kleinigheidjes wat mij betreft.
Een superfijne auto en ik wens alle bestellers hier, een erg snelle levering toe!!!! Het is het wachten waard!