Toon posts:

Het KIA EV6 leveringen topic

Pagina: 1 2 3 ... 57 Laatste
Acties:

• Wesco
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:13

Dit is het topic voor bestellingen, leveringen en "waar is de boot"-posts over de Kia EV6.

Andere posts over de Kia EV6 kunnen in Het grote KIA EV6 topic

Lijsten met bestellingen en leveringen
De originele lijst van @Anunnaki op Monday.com:
Bestelling | Levering / aanpassing (wordt handmatig verwerkt)
Overzicht | Statistieken

De lijst van @Phusebox op Google (ook gebruikt in de Kia EV6 NL/BE Facebook-groep):
Bestelling / levering / aanpassing (Google-account nodig)
Overzicht

Waar is de boot?
Bij EUKOR kun je zien welke schepen onderweg zijn.
Vul in bij Departure: Pyeongtaek.
Vul in bij Arrival: Antwerp of Rotterdam.

Bij Vesselfinder kun je dan rechtsbovenin de naam van het schip (zonder de letter en cijfercombinatie) invoeren om te kijken waar deze is (zoek in de lijst naar 'Vehicles carrier)'.

[Voor 95% gewijzigd door Wesco op 12-01-2023 09:32]

Opel Ampera-e (2020)

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:45

PB-powell

Mr. Laziness

Nou als eerste aanvulling dan, rond 17:45 door leaseplan gebeld met de boodschap dat de dealer mijn auto waarschijnlijk niet als actie auto had aangemeld maar als normale bestelling. Morgen zou dit aangepast worden in alle systemen en daarna komt de dealer met een nieuwe leverdatum. Dus dit jaar op kenteken en begin januari rijden :D (mits de vakantie naar Zwitserland door mag/kan gaan)

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.

• Anunnaki
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23-04 13:26
Wesco schreef op woensdag 24 november 2021 @ 18:01:
[Afbeelding]

Dit is het topic voor bestellingen, leveringen en "waar is de boot"-posts over de Kia EV6.

Andere posts over de Kia EV6 kunnen in Het grote KIA EV6 topic

Tweaker @Anunnaki houdt een lijst bij met bestellingen en leveringen: Overzicht

Je kunt je eigen bestelling en/of levering hier toevoegen: Fomulier
Topple!
Mocht je de datum van uitlevering in willen vullen kan dat hier:
Uitlevering

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:36
PB-powell schreef op woensdag 24 november 2021 @ 19:23:
Nou als eerste aanvulling dan, rond 17:45 door leaseplan gebeld met de boodschap dat de dealer mijn auto waarschijnlijk niet als actie auto had aangemeld maar als normale bestelling. Morgen zou dit aangepast worden in alle systemen en daarna komt de dealer met een nieuwe leverdatum. Dus dit jaar op kenteken en begin januari rijden :D (mits de vakantie naar Zwitserland door mag/kan gaan)
Wat is het verschil tussen een actie auto en een normale bestelling?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:45

PB-powell

Mr. Laziness

Phusebox schreef op woensdag 24 november 2021 @ 19:53:
[...]

Wat is het verschil tussen een actie auto en een normale bestelling?
De actie auto’s kwamen uit ‘voorraad’, lees ze hadden een sloot auto’s besteld die dit jaar geleverd worden tegen de huidige bijtelling. Nadeel is dan dat niet alle uitvoeringen en kleurstellingen beschikbaar waren.

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:55
Leuk die lijst. Ben benieuwd naar de verdeling van de bestelde kleuren :)

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• KingOfNorway
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 20-03 09:53
B-Bandit schreef op woensdag 24 november 2021 @ 20:06:
Leuk die lijst. Ben benieuwd naar de verdeling van de bestelde kleuren :)
In het andere EV6 topic post iemand regelmatig een overzicht. Ongeveer 30% is zwart. Rood en groen zijn de minst gekozen kleuren.

• Phusebox
KingOfNorway schreef op donderdag 25 november 2021 @ 08:43:
[...]

In het andere EV6 topic post iemand regelmatig een overzicht. Ongeveer 30% is zwart. Rood en groen zijn de minst gekozen kleuren.
Hebben ze in Nederland toch goed gekozen om rood de standaardkleur te maken, nu verkopen ze voor vrijwel elke auto een andere kleur erbij. Als het wit was geweest, hadden ze weer minder omzet gehad :P

• MChellinga
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 31-05 10:12
Hi allen,

paar weken geleden nieuwe KIA EV6 Plus AWD in het Yacht Blue besteld! Was eigenlijk in de markt voor de GT line RWD. Maar die was niet meer leverbaar voor dit jaar (ivm zakelijke lease en de kleur blauw) De kleur blauw is een verplichting van de werkgever vandaar. Ik ben dus uiteindelijk voor de KIA EV6 Plus AWD gegaan die als enige nog leverbaar was in die kleur. Vanuit de dealer kreeg ik als datum 20 december door. Maar de leasemaatschappij geeft aan dat ik met een week of 2 waarschijnlijk wel m'n auto kan ophalen. We gaan het zien!

• Franciesco
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 22:31
Niks mis met de kleur blauw hoor. Sterker nog, het is de mooiste kleur voor de EV6! ;)

Heb zelf ook een blauwe in bestelling staan :+

• MChellinga
Nee valt me ook zeker mee hoor.. Echter vind ik persoonlijk zwart of grijs op de 1 of andere manier atlijd het mooiste. Maar goed ik houd komende tijd met spanning m'n telefoon en mailbox in de gaten. Van Mossel - Amersfoort daar moet hij binnenkomen.

• svenska
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02-03 08:27
Als ik het forum en deze (voorlopig kleine) lijst er op na lees, dan zijn de bestellingen voor Vlaanderen/Belgie toch wel fors langer wachten dan in NL, waarschijnlijk mede door de druk van de Kia NL invoerder omtrent de bijtelling in 2021.
Hopelijk stromen er dan wat meer exemplaren naar BE vanaf 1/2022.

• Heems78
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 08-04 16:15
Goedemorgen allen,

Dit is mijn eerste post, maar heb wel alle andere post gelezen (heel wat 😀). Ik zie bij de leveringen een groot verschil met andere mensen die een GT hebben besteld. Die van mij, komt rond q1 2022 naar Nederland, terwijl anderen tot q4 2022 moeten wachten.

Ik heb ook al op andere forums gekeken, en in principe wordt de GT pas leverbaar per q4 2022. Toen ik mijn verzekering ging regelen bij de dealer toch maar schoorvoetend gevraagd of ze geen fout hebben gemaakt en dat het 2023 gaat worden. Kreeg de bevestiging dat hij al in de maak was, in principe zwart, maar de auto was nog niet voorzien van lak, dus bij navraag bij de fabriek in S-Korea kon dit worden aangepast naar Moonscape matte!

Gevraagd hoe het nu zit met al die afwijkende levertijden gaf de verkoper gaf mij ook aan dat Wensink op voorhand al 5 GT "slots" had besteld bij KIA, en ik de laatste heb besteld (en dus geluk heb)

Maar als je alles tot je neemt op diverse forums, is het idd wel een verwarrend gebeuren mbt de levertijden. Nu maar elke dag kijken wanneer de eerste echte GT review komt.

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:55
Heems78 schreef op zondag 28 november 2021 @ 08:02:
Goedemorgen allen,

Dit is mijn eerste post, maar heb wel alle andere post gelezen (heel wat 😀). Ik zie bij de leveringen een groot verschil met andere mensen die een GT hebben besteld. Die van mij, komt rond q1 2022 naar Nederland, terwijl anderen tot q4 2022 moeten wachten.

Ik heb ook al op andere forums gekeken, en in principe wordt de GT pas leverbaar per q4 2022. Toen ik mijn verzekering ging regelen bij de dealer toch maar schoorvoetend gevraagd of ze geen fout hebben gemaakt en dat het 2023 gaat worden. Kreeg de bevestiging dat hij al in de maak was, in principe zwart, maar de auto was nog niet voorzien van lak, dus bij navraag bij de fabriek in S-Korea kon dit worden aangepast naar Moonscape matte!

Gevraagd hoe het nu zit met al die afwijkende levertijden gaf de verkoper gaf mij ook aan dat Wensink op voorhand al 5 GT "slots" had besteld bij KIA, en ik de laatste heb besteld (en dus geluk heb)

Maar als je alles tot je neemt op diverse forums, is het idd wel een verwarrend gebeuren mbt de levertijden. Nu maar elke dag kijken wanneer de eerste echte GT review komt.
Lekker zeg. Heb bewust geen navraag gedaan omdat het voor mij te laat zou zijn. Daarnaast ga ik nu al €800 pm betalen aan private lease, denk dat de GT richting de €900 zou gaan, dat krijg ik er hier thuis niet doorheen denk ik haha :P

Hou ons op de hoogte, prachtig de GT!

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• Wesco
Heems78 schreef op zondag 28 november 2021 @ 08:02:
Goedemorgen allen,

...
Dat is best bijzonder, want al tijdens de allereerste introductie van de EV6 werd bekend gemaakt dat de GT pas in Q4 2022 leverbaar zou zijn. Het enige wat ik me kan voorstellen dat er een beperkte pré-productierun gedraaid wordt in Q1 2022, waarvan je er dan een hebt kunnen bemachtigen. Ik ben benieuwd!

Ik hoop oprecht voor je dat er niet ergens een vergissing gemaakt is en er een GT line in plaats van een echte GT besteld is...

[Voor 8% gewijzigd door Wesco op 28-11-2021 11:16]

Opel Ampera-e (2020)

• Heems78
Bedankt!

Ja ik snap jullie opmerking,, ik volg werkelijk waar alles mbt de ev6 en specifiek de GT versie, en kan het eigenlijk ook niet geloven...... temeer idd releasedatum op q4 2022 staat.

Maar goed de dealer zal het toch wel bij het juiste eind hebben, dus ga er nu ook maar vanuit 😀

Ik heb een foto van mijn bestelling, toch echt de 430kw.

• Phusebox
Misschien inderdaad enorm lucky en doen ze een kleine productie run voor pers en een paar gelukkige zielen ;)

Zou wel tof zijn als je een van de eerste ter wereld bent met die auto.

• Heems78
Ja dat zou wat zijn, maar ik denk dat Zuid-Koreaanse markt als eerste aan de beurt is.

• someone4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 31-05 13:33
Heems78 schreef op zondag 28 november 2021 @ 11:33:
Bedankt!

Ja ik snap jullie opmerking,, ik volg werkelijk waar alles mbt de ev6 en specifiek de GT versie, en kan het eigenlijk ook niet geloven...... temeer idd releasedatum op q4 2022 staat.

Maar goed de dealer zal het toch wel bij het juiste eind hebben, dus ga er nu ook maar vanuit 😀

Ik heb een foto van mijn bestelling, toch echt de 430kw.[Afbeelding]
Ik ben vooral benieuwd wat de "Lakbescherming Master Care" is en aan welke kost dit wordt aangerekend...

• Heems78
Ik heb die bescherming er maar als optie bijgenomen, ik heb al begrepen dat de gekozen kleur gevoelig is. Better safe than sorry 😉

• Phusebox
Heems78 schreef op zondag 28 november 2021 @ 19:30:
Ik heb die bescherming er maar als optie bijgenomen, ik heb al begrepen dat de gekozen kleur gevoelig is. Better safe than sorry 😉
Die lakbescherming op de matte lak vind ik gek, ik zou daar toch even navraag naar doen of die wel geschikt is voor de matte lak.

Is ook iets van Nederland, beetje manier om wat extra te verdienen. Andere landen bieden zoiets niet aan en dat Master Care is ook een Nederlands bedrijf.

• Heems78
Ja nu je het zo zegt begin ik ook te twijfelen, zal eens vragen

• BDelamontagne
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 09-05 09:52
De Morning Lynn vaart inmiddels boven de kop van Spanje! Nog even geduld jongens, ze komen er aan :)

• BramBo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-05 13:55
BDelamontagne schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 09:45:
De Morning Lynn vaart inmiddels boven de kop van Spanje! Nog even geduld jongens, ze komen er aan :)
Momenteel ligger er 3 schepen in de haven van Antwerpen
* Morning Concert
* Morning Pilot
* Morning Chanpion

Al deze schepen hebben in de afgelopen maand(en) Pyeongtaek aangedaan. Mijn vermoeden is dan ook dat hier een grote hoevelheid bestelde auto's wordt afgeleverd, welke in de komende 2 weken richting de dealers zal gaan.

• Kayflay
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 21-03-2022
BramBo schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 10:58:
[...]

* Morning Concert
* Morning Pilot
* Morning Chanpion

Al deze schepen hebben in de afgelopen maand(en) Pyeongtaek aangedaan. Mijn vermoeden is dan ook dat hier een grote hoevelheid bestelde auto's wordt afgeleverd, welke in de komende 2 weken richting de dealers zal gaan.
Dat is wel waar de dealer bij mij op aan stuurde, dat er een grote "bups" (met daaronder die van mij) eind november via Antwerpen binnen zou komen. 8)

• Anunnaki
BramBo schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 10:58:
[...]

* Morning Concert
* Morning Pilot
* Morning Chanpion

Klopt, je vermoeden is helemaal correct. Gisteren telefoontje gehad van de dealer dat mijn EV6 is aangekomen en onderweg naar de dealer is. Afspraak om op te halen is over 2 weken.

• Phusebox
Mooie kerst voor jullie!
Ik hoop dat ik voor de kerst iets krijg te horen over een verwachte levertijd, maar heb al diverse berichten gezien dat het nog wel eens lang kan gaan duren. Als de levertijd langer dan 6-7 maanden gaat zijn moet ik waarschijnlijk toch annuleren.

• MChellinga
Mijn KIA EV6 plus AWD komt 23 december binnen bij de dealer. Gelukkig nog op tijd op kenteken anders mochten ze hem houden :)

• Heems78
Goed nieuws mannen!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-05 08:15

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Blij verrast met de Kia dealer. Ik kreeg eerste week november door dat ik een nieuwe lease auto uit mocht kiezen. Restrictie is wel; alleen 100% elektrisch.
Ik had toen niet de illusie dat er nog wat dit jaar te leveren zou zijn. Deels vanwege de corona/grondstof perikelen en anderzijds vanwege de bijtellingwijziging.

Na een proefrit bij de Kia dealer gaf hij aan nog een Plus te hebben (in het wit) die eind november aan zou komen in NL. Dus verder geen proefritten meer gemaakt en de auto laten reserveren. Ik kreeg net de mail dat de auto op kenteken staat en ik kan hem vrijdag al ophalen.
Enige concessie die ik heb moeten maken is dat ik liever en donkergrijze/zwarte uitvoering had gehad. Maar voor een kleine 150 euro in de maand voor een looptijd van 5 jaar vind ik wit ook heel leuk :-).
Dus al met al enorm verrast dat het allemaal zo soepel ging.

De alternatieven (op mijn shortlist) op de Kia waren; Ford Mustang, Ioniq, Polestar 2, maar die zouden sowieso niet meer dit jaar leverbaar zijn, dus de keuze was erg snel gemaakt.

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• Kayflay
MChellinga schreef op woensdag 1 december 2021 @ 11:59:
Mijn KIA EV6 plus AWD komt 23 december binnen bij de dealer. Gelukkig nog op tijd op kenteken anders mochten ze hem houden :)
Welke dealer als ik vragen mag? Wassink zegt tegen mij namelijk exact het zelfde :X

• MChellinga
Van Mossel Amersfoort als het goed is.

• jmens
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 16-01 22:24
Kayflay schreef op woensdag 1 december 2021 @ 16:04:
[...]

Welke dealer als ik vragen mag? Wassink zegt tegen mij namelijk exact het zelfde :X
Vandaag ook langs de garage geweest die de EV6 mag gaan leveren voor Ahtlon, de computer gaf ook 23 december aan. Dus wel dit jaar op kenteken, maar waarschijnlijk in de eerste of tweede week 2022 uitleveren.
Wel vreemd te horen dat ze niet kunnen vertellen waar de auto op dit moment is.
Misschien op de boot, misschien al in de haven.🤔
Het gaat hier om een Plus uitvoering, snow pearl white .

• MChellinga
Uitlevering maakt me niet zoveel uit. Als die maar dit jaar op kenteken komt. Anders mogen ze hem echt houden! Wel gisteren een laadpaal op m'n oprit laten installeren dus dat zou wel erg jammer zijn haha.

• radeondutch
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-05 11:21
BDelamontagne schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 09:45:
Ik heb een ev6 Athlon editie (wit) die in december zou komen. Komen alle december auto's op die ene boot? De morning Lynn.

Ik word allemachtig zenuwachtig van 1 januari. Men kan wel raden waarom.

PS het lijkt erop alsof hij naar het VK gaat:

[Voor 34% gewijzigd door radeondutch op 02-12-2021 01:25]

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
radeondutch schreef op donderdag 2 december 2021 @ 01:14:
[...]

Ik heb een ev6 Athlon editie (wit) die in december zou komen. Komen alle december auto's op die ene boot? De morning Lynn.

PS het lijkt erop alsof hij naar het VK gaat:

[Afbeelding]
Klopt eerst VK en morgen door naar R’dam.

• xxander968
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 31-05 14:52
radeondutch schreef op donderdag 2 december 2021 @ 01:14:
Komen alle december auto's op die ene boot? De morning Lynn.

Nee, er zijn er nog twee onderweg naar Antwerpen om het nóg spannender te maken. 29 December is de laatste aankomst dit jaar :P

• Speedfight
  • Niet online
xxander968 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 07:50:
[...]

Nee, er zijn er nog twee onderweg naar Antwerpen om het nóg spannender te maken. 29 December is de laatste aankomst dit jaar :P

[Afbeelding]
Mijn dealer gaf aan dat hun EV6 auto’s allemaal via R’dam komen.

• De Ideale Man
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 19:03
In oktober heb ik een ID.4 pure 52kwh besteld. De auto is prettig en heeft voldoende ruimte. Verder draadloos opladen en zonder draadje AA. Helaas iets langzamer naar de 100 km/h in 10.9 sec.
Kreeg helaas van de dealer te horen dat de auto pas in 2023 geleverd wordt.

Ik heb in 2022 een nieuwe auto nodig en liever niet in 2023.
Ik heb toen maar verder gekeken naar een auto die wel leverbaar is in 2022. Ik kwam toen uit bij Kia EV6 Plus. Voordeel groter accu en een stuk vlotter. Wel iets kleiner kofferbak, maar wel een frunk! Wel een stuk duurder in bijtelling.
Na een proefrit heb ik de knoop doorgehakt en een kia ev6 plus yacht blue besteld. Wat een fijne auto om in te rijden. Veel leuker als de ID.4. Ik kan niet wachtend.... helaas heb ik nog geen leverdatum, zal wel in loop van december bekend worden. Hopelijk niet langer als 6 maanden.
Hopelijk zijn dan alle kinderziektes opgelost.

• Phusebox
De Ideale Man schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:44:
In oktober heb ik een ID.4 pure 52kwh besteld. De auto is prettig en heeft voldoende ruimte. Verder draadloos opladen en zonder draadje AA. Helaas iets langzamer naar de 100 km/h in 10.9 sec.
Kreeg helaas van de dealer te horen dat de auto pas in 2023 geleverd wordt.

Ik heb in 2022 een nieuwe auto nodig en liever niet in 2023.
Ik heb toen maar verder gekeken naar een auto die wel leverbaar is in 2022. Ik kwam toen uit bij Kia EV6 Plus. Voordeel groter accu en een stuk vlotter. Wel iets kleiner kofferbak, maar wel een frunk! Wel een stuk duurder in bijtelling.
Na een proefrit heb ik de knoop doorgehakt en een kia ev6 plus yacht blue besteld. Wat een fijne auto om in te rijden. Veel leuker als de ID.4. Ik kan niet wachtend.... helaas heb ik nog geen leverdatum, zal wel in loop van december bekend worden. Hopelijk niet langer als 6 maanden.
Hopelijk zijn dan alle kinderziektes opgelost.
Congrats. Ben benieuwd wat je te horen krijgt, mijne is 3 weken geleden ongeveer besteld maar konden pas een verwachte leverdatum geven als de auto in productie was. Bij bestellen was de levertijd naar verwachting ruim 6 maanden.

• De Ideale Man
Ik ben nieuw, weet niet hoe ik kan reageren op jouw bericht.

Ja ik ben benieuwd of ik hem voor augustus krijg of erna. Ga ik met de nieuwe auto op vakantie. Is toch allemaal wennen en als je dan gelijk een lange reis in het buitenland gaat maken, met alle laadpasjes en geen idee wat het werkelijk bereik is.

• Wesco
De Ideale Man schreef op donderdag 2 december 2021 @ 15:36:
Ik ben nieuw, weet niet hoe ik kan reageren op jouw bericht.

Ja ik ben benieuwd of ik hem voor augustus krijg of erna. Ga ik met de nieuwe auto op vakantie. Is toch allemaal wennen en als je dan gelijk een lange reis in het buitenland gaat maken, met alle laadpasjes en geen idee wat het werkelijk bereik is.
Welkom @De Ideale Man !

Je kunt op een bericht reageren via de 'Quote' optie rechtsboven in elk bericht. Je maakt dan een nieuw bericht waarin je het betreffende bericht citeert. Zonodig kun je de quote ook nog beperken (stuk er uit knippen) als je op een specifiek deel reageert.

Over het werkelijke bereik van de EV6 in de praktijk hebben de eerste berijders tegen de zomer wel ruim ervaring opgedaan om je te adviseren. En met de grote accu van 77 kWh hoef je je sowieso niet veel zorgen te maken!

Laadpassen is een apart topic voor: [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 2.
Mijn tip is om je hier pas een of twee maanden voor je vakantie in te gaan verdiepen, het verschilt per land welke passen het handigst/best zijn, maar dat kan in de loop van de tijd ook flink veranderen door tariefswijzigingen of nieuwe aanbieders.
In Nederland kun je in principe met 1 laadpas overal terecht, al zijn er wel prijsverschillen. Maar misschien krijg je die pas wel van een leasemaatschappij?

Opel Ampera-e (2020)

• De Ideale Man
Wesco schreef op donderdag 2 december 2021 @ 17:06:
[...]

Over het werkelijke bereik van de EV6 in de praktijk hebben de eerste berijders tegen de zomer wel ruim ervaring opgedaan om je te adviseren. En met de grote accu van 77 kWh hoef je je sowieso niet veel zorgen te maken!

Laadpassen is een apart topic voor: [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 2.
Mijn tip is om je hier pas een of twee maanden voor je vakantie in te gaan verdiepen, het verschilt per land welke passen het handigst/best zijn, maar dat kan in de loop van de tijd ook flink veranderen door tariefswijzigingen of nieuwe aanbieders.
In Nederland kun je in principe met 1 laadpas overal terecht, al zijn er wel prijsverschillen. Maar misschien krijg je die pas wel van een leasemaatschappij?
Bedankt voor de nuttige informatie.
Ja ik ben achteraf wel blij met wat meer accu :)
Bedankt voor de link. Voor het buitenland heb ik wel een pas nodig. Ik ga mij 2 maanden van te voren hierin verdiepen.
Gelukkig heb ik pas van de LM voor nederland.

• radeondutch
Zou de leasemaatschappij moeten weten waar de auto uithangt of de uitleverende dealer?
De dealer heeft zo ver ik begrijp met deze 'Athlon editie' de order niet zelf geplaatst bij Kia.
En zo ja zijn lease maatschappijen een beetje meewerkend met info verstrekken?

• xxander968
Kia Louwman uit Goes heeft een witte GT AWD staan die je direct mee kan nemen. Wie o wie rent daar nog naartoe?

• Speedfight
  • Niet online
radeondutch schreef op donderdag 2 december 2021 @ 17:25:
Zou de leasemaatschappij moeten weten waar de auto uithangt of de uitleverende dealer?
De dealer heeft zo ver ik begrijp met deze 'Athlon editie' de order niet zelf geplaatst bij Kia.
En zo ja zijn lease maatschappijen een beetje meewerkend met info verstrekken?
Mijn ervaring is dat Athlon vrij weinig weet. De dealer kan pas wat meer zien op het moment dat het reserveringsnummer van de auto bij Kia NL aan hun is gekoppeld.
Wat ik heb gedaan toen er nog geen dealer aangehangen was is met het reserveringsnummer (dat Athlon mij wel kon geven) contact opgenomen met Kia NL, die gaven toen ook wat meer info mbt indicatie levering.

• radeondutch
Speedfight schreef op donderdag 2 december 2021 @ 18:45:
[...]

Mijn ervaring is dat Athlon vrij weinig weet. De dealer kan pas wat meer zien op het moment dat het reserveringsnummer van de auto bij Kia NL aan hun is gekoppeld.
Wat ik heb gedaan toen er nog geen dealer aangehangen was is met het reserveringsnummer (dat Athlon mij wel kon geven) contact opgenomen met Kia NL, die gaven toen ook wat meer info mbt indicatie levering.
reserveringsnummer nummer, dat spoor ga morgen volgen :-)

• BDelamontagne
De Morning Lynn wordt inmiddels afgemeerd in Rotterdam!

• Speedfight
  • Niet online
BDelamontagne schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 08:24:
De Morning Lynn wordt inmiddels afgemeerd in Rotterdam!
Ik was het ook al aan het volgen oOo

• BDelamontagne
Speedfight schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 08:33:
[...]

Ik was het ook al aan het volgen oOo
Toch grappig waar je als volwassenen nog zo blij als een kind van kunt worden. 7(8)7

• Phusebox
Speedfight schreef op donderdag 2 december 2021 @ 18:45:
[...]

En dat reserverings nummer, is dat iets met 14 cijfers/letters?

• Speedfight
  • Niet online
Phusebox schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 08:41:
[...]

En dat reserverings nummer, is dat iets met 14 cijfers/letters?
10 cijfers bij mij. Mijne begint met 2103.

• Phusebox
Speedfight schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 08:46:
[...]

10 cijfers bij mij. Mijne begint met 2103.
Ok, dan heb ik dat nummer niet gekregen van mijn dealer. Helaas heeft Kia geen online tracking systeem, is toch wel een beetje het plezier van wachten dat je kunt zien hoe ver het met je auto staat.

• De Ideale Man
Kun je dat niet zien op kia app? waar de locatie van jouw auto is?
Toen met mijn opel astra kon ik vanaf fabriek volgen waar deze zich bevond.

• Phusebox
De Ideale Man schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 10:33:
Kun je dat niet zien op kia app? waar de locatie van jouw auto is?
Toen met mijn opel astra kon ik vanaf fabriek volgen waar deze zich bevond.
Nope, Kia geeft geen info, buiten een leverindicatie via de dealer.

• radeondutch
Net e-mailtje gehad van dealer, 23/12/2021 mag ik hem ophalen.15/12/2021 staat hij al bij de dealer vanuit transport.

ps geen idee welke boot dat is.
Morning Lynn staat in dit topic in een screenshot op 15-12-2021 maar die ligt nu ook in de haven van Rotterdam, ikke nie snappe nie... hij zal niet met mach 3 terugvaren voor nog een rondje en dan hier weer zijn op 15-12 : o )

[Voor 56% gewijzigd door radeondutch op 03-12-2021 21:25]

• Speedfight
  • Niet online
radeondutch schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:27:
Net e-mailtje gehad van dealer, 23/12/2021 mag ik hem ophalen.15/12/2021 staat hij al bij de dealer vanuit transport.

ps geen idee welke boot dat is.
Morning Lynn staat in dit topic in een screenshot op 15-12-2021 maar die ligt nu ook in de haven van Rotterdam, ikke nie snappe nie... hij zal niet met mach 3 terugvaren voor nog een rondje en dan hier weer zijn op 15-12 : o )
Moet dan wel de Morning Lynn zijn geweest.
Die is afgelopen dag gelost in R’dam en zojuist richting zeebrugge vertrokken.
Diepgang is sinds het lossen 0,9m minder, dus er zullen wel flink wat auto’s gelost zijn.

• radeondutch
3-12 auto op het vasteland in Nederland, 15-12 bij de dealer.
Douane die deze vertraging veroorzaakt?

• Anunnaki
radeondutch schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 19:26:
Waarschijnlijk te weinig transport mogelijkheden. Van mij kwam 29-11 van de boot en 16-12 pas ophalen.

• Speedfight
  • Niet online
Er staat standaard 10 werkdagen voor het transport zo begreep ik van de dealer.

• MChellinga
Toch nog maar even gebeld met Van Mossel Apeldoorn. EV6 Plus Yacht Blue AWD staat gepland op 23 december. "We doen ons uiterste best deze dit jaar nog op kenteken te krijgen" Dat word een waanzinnige discussie met de lease maatschappij als ze dit niet gaan redden. Want beloofd is beloofd..

• De Ideale Man
MChellinga schreef op maandag 6 december 2021 @ 19:05:
Toch nog maar even gebeld met Van Mossel Apeldoorn. EV6 Plus Yacht Blue AWD staat gepland op 23 december. "We doen ons uiterste best deze dit jaar nog op kenteken te krijgen" Dat word een waanzinnige discussie met de lease maatschappij als ze dit niet gaan redden. Want beloofd is beloofd..
Is inderdaad heel spannend.

• radeondutch
Ik zou nu al die discussie op gang brengen. Mij is gezegd niet op kenteken 2021 dan kan je kosteloos afhaken. Zwart op wit zou het beste zijn maar is voor mij niet nodig, de engelen zijn mij goed gezind. :-]

[Voor 4% gewijzigd door radeondutch op 06-12-2021 21:55]

• Leezer14
  • Laatst online: 30-05 19:23
Ik lees als een tijdje mee in het Grote Kia EV6-topic, maar heb nu eindelijk te horen gekregen dat mijn rode EV6 GT-Line in de week van 13-12 bij de dealer binnen komt. Ik hoop hem voor Kerst nog op te mogen halen!

• Phusebox
Leezer14 schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 14:42:
Ik lees als een tijdje mee in het Grote Kia EV6-topic, maar heb nu eindelijk te horen gekregen dat mijn rode EV6 GT-Line in de week van 13-12 bij de dealer binnen komt. Ik hoop hem voor Kerst nog op te mogen halen!
Mooi kerstcadeau :)

• Yilar
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-05 13:55
Wel bizar dat er zoveel verschil is in aflevering? Die van mij stond ook op de Morning Lynn en ik kreeg afgelopen vrijdag een belletje dat ie op de kade stond en a.s. vrijdag kan ik hem ophalen.. Maar 7 dagen..

“The trouble with having an open mind, of course, is that people will insist on coming along and trying to put things in it.” Terry Pratchett, Diggers

• JPoers83
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 10-02 16:31
Yilar schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 22:27:
[...]

Wel bizar dat er zoveel verschil is in aflevering? Die van mij stond ook op de Morning Lynn en ik kreeg afgelopen vrijdag een belletje dat ie op de kade stond en a.s. vrijdag kan ik hem ophalen.. Maar 7 dagen..
De morning lynn heeft ca 90cm diepgang verloren in rotterdam. Zal gauw een 200 auto's misschien wel zijn. Zeg dat er max 8 autos op een trailer gaan (weet niet of dat lukt met gewichten van 2000kg) maar dan ben je toch even bezig om dat allemaal rond te brengen. En dan moet t in de werkplaats ook nog meezitten. En de rdw die als een gek kentekens moet registreren. (En die zijn al niet zo dol op werken, geintje he O-) )

• Anunnaki
Yilar schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 22:27:
[...]

Yup raar. Mijne was er nog eerder. Maar kan pas de 16e ophalen.

• De Ideale Man
Zit er verschil in levertijd met de ev6 plus of de ev6 gt-line?
Ik heb de ev6 plus 26 november besteld maar nog geen leverdatum ontvangen. Ben benieuwd hoe lang ik moet wachten. Zo als ik nu lees 8 maanden, maar de dealer zegt 4-6 maanden. Ik ga ervan uit dat ik over een week wel een geschatte leverdatum heb.

• Phusebox
De Ideale Man schreef op woensdag 8 december 2021 @ 08:22:
Zit er verschil in levertijd met de ev6 plus of de ev6 gt-line?
Ik heb de ev6 plus 26 november besteld maar nog geen leverdatum ontvangen. Ben benieuwd hoe lang ik moet wachten. Zo als ik nu lees 8 maanden, maar de dealer zegt 4-6 maanden. Ik ga ervan uit dat ik over een week wel een geschatte leverdatum heb.
Ik heb twee weken voor jou besteld en ook nog geen geschatte leverdatum. 8 maanden zou voor mij annulering zijn.

• Leezer14
  • Laatst online: 30-05 19:23
Leezer14 schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 14:42:
Gisteren gebeld dat ik hem 16 december mag ophalen bij de dealer! :O

• De Ideale Man
Phusebox schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:03:
[...]

Ik heb twee weken voor jou besteld en ook nog geen geschatte leverdatum. 8 maanden zou voor mij annulering zijn.
Welke auto ga je dan bestellen. Volgens mij zijn er geen andere merken die sneller kunnen leveren.

• Phusebox
De Ideale Man schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:30:
[...]

Welke auto ga je dan bestellen. Volgens mij zijn er geen andere merken die sneller kunnen leveren.
Dan wacht ik wel tot de facelift te reserveren is waar alle problemen opgelost zijn en het Nvidia Drive systeem er in zit.

• De Ideale Man
Phusebox schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:32:
[...]

Dan wacht ik wel tot de facelift te reserveren is waar alle problemen opgelost zijn en het Nvidia Drive systeem er in zit.
Ik ga ervan uit dat alle onderdelen die nu vervangen moeten worden of updates bij onze levering al zijn uitgevoerd.

• Phusebox
De Ideale Man schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:34:
[...]

Ik ga ervan uit dat alle onderdelen die nu vervangen moeten worden of updates bij onze levering al zijn uitgevoerd.
Ik denk niet dat ze zo snel alles opgelost hebben, het is een hele sloot issues, soft- en hardware.

Onderdelen zijn al lang van tevoren ingekocht en tijdens het testen (toch ook zeker een paar maanden neem ik aan) hebben ze blijkbaar deze issues ook niet kunnen vinden/oplossen.

[Voor 20% gewijzigd door Phusebox op 08-12-2021 09:41]

• De Ideale Man
Phusebox schreef op woensdag 8 december 2021 @ 09:36:
[...]

Ik denk niet dat ze zo snel alles opgelost hebben, het is een hele sloot issues, soft- en hardware.

Onderdelen zijn al lang van tevoren ingekocht en tijdens het testen (toch ook zeker een paar maanden neem ik aan) hebben ze blijkbaar deze issues ook niet kunnen vinden/oplossen.
Als de levertijd van de ev6 bij jou maar 4-6 maanden is, dan neem je de auto wel met zijn issues?

• Phusebox
De Ideale Man schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:03:
[...]

Als de levertijd van de ev6 bij jou maar 4-6 maanden is, dan neem je de auto wel met zijn issues?
Ik denk dat ik er niet onderuit kan.

• MChellinga
Krijg net bericht dat ik hem de 20e mag komen ophalen. Wel weer bijzonder dat ie gister op de 23ste pas zou binnenkomen. En nu mag ik hem de 20e al halen.

• Speedfight
  • Niet online
Ook weer even geïnformeerd bij de dealer (betreft een Kia EV6 GT-Line RWD 77Kwh in het wit welke op 18 juni bij Kia in bestelling is gezet):

In mijn bestel systeem staat dat de auto gelost wordt hier omstreeks 23-12-2021.
De auto staat bij mij nog op de boot. Betekend dat de auto nog niet van de boot af is / ingeklaard is.
Maar geen zorgen de auto komt op tijd.

• xxander968
23 december is wel de heilige datum kennelijk. Ook bij mij is dat de datum waarop hij bij de dealer geleverd zal worden, 'maar het kan ook zomaar eerder zijn'.

• jmens
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 16-01 22:24
Bij mij ook 23 dec staat in het systeem wat de garage kan uitlezen.
Verder geen detail informatie.
De LM heeft ook geen informatie, een soort "track and trace" systeem wordt in ieder geval door KIA niet gedeeld met de klanten. Dit in tegen stelling tot diversen andere merken.

3 fase aansluiting en laadpaal is vandaag afgerond, en functioneert - 12,1 KW beschikbaar,
dus ik zou zeggen; Laat maar komen. ;)

We zullen eens zien, wordt het een kerstcadeau of nieuwjaarsgeschenk (wel met kenteken 2021 uiteraard)

• TWJT78
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-04-2022
@Speedfight : bij welke dealer is dat? De Beer toevallig?

• MChellinga
jmens schreef op woensdag 8 december 2021 @ 16:59:
Bij mij ook 23 dec staat in het systeem wat de garage kan uitlezen.
Verder geen detail informatie.
De LM heeft ook geen informatie, een soort "track and trace" systeem wordt in ieder geval door KIA niet gedeeld met de klanten. Dit in tegen stelling tot diversen andere merken.

3 fase aansluiting en laadpaal is vandaag afgerond, en functioneert - 12,1 KW beschikbaar,
dus ik zou zeggen; Laat maar komen. ;)

We zullen eens zien, wordt het een kerstcadeau of nieuwjaarsgeschenk (wel met kenteken 2021 uiteraard)
Aaah bij mij vorige week! Een wallbox Copper SB heb ik laten plaatsen. Ik zie allen m'n Amperes die beschikbaar zijn

• Speedfight
  • Niet online
TWJT78 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 19:58:
@Speedfight : bij welke dealer is dat? De Beer toevallig?
Nee, Wolters IJsselstein.

• cville
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:07
JPoers83 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 00:16:
[...]

De morning lynn heeft ca 90cm diepgang verloren in rotterdam. Zal gauw een 200 auto's misschien wel zijn. Zeg dat er max 8 autos op een trailer gaan (weet niet of dat lukt met gewichten van 2000kg) maar dan ben je toch even bezig om dat allemaal rond te brengen. En dan moet t in de werkplaats ook nog meezitten. En de rdw die als een gek kentekens moet registreren. (En die zijn al niet zo dol op werken, geintje he O-) )
Ik kom tot een heel andere schatting m.b.t. het aantal geloste auto's in Rotterdam. M.b.v. de volgende ruwe berekening kom ik tot 4000 ontscheepte auto's; de helft van de capaciteit van de Morning Lynn.

diepgang voor aankomst Rotterdam: 8.9m
diepgang ne vertrek Rotterdam: 8.1m
verschil 0.8m

l x b x h
232 x 32 x 0.8 = (afgerond) 6000 ton

aanname: gemiddeld gewicht 1500kg (er zitten ook kleine auto's in de mix)

aantal geloste auto's = 6000/1.5 = 4000

In Drammen (NO) is er gisteren ongeveer 10cm van de diepgang afgegaan. Dat komt overeen met 500 auto's. Dat zou best kunnen als je naar het aantal auto's kijkt dat gisteren op de kade verschenen is.

Verder niet zo belangrijk maar ik kan me voorstellen dat het processen en op transport zetten van 4000 auto's even duurt.

PVOutput - East/West: 26 x QCELLS Q-peak G5 Duo 325Wp, SMA STP6.0-3AV-40, inclination 13°, az 101/281°; South: 14 x Yingly Panda YL260C-30b, SMA SB 3000-TL21, inclination: 23°; az: 101°

• Anunnaki
cville schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:01:
[...]

Ik kom tot een heel andere schatting m.b.t. het aantal geloste auto's in Rotterdam. M.b.v. de volgende ruwe berekening kom ik tot 4000 ontscheepte auto's; de helft van de capaciteit van de Morning Lynn.

verschil 0.8m

l x b x h

In Drammen (NO) is er gisteren ongeveer 10cm van de diepgang afgegaan. Dat komt overeen met 500 auto's. Dat zou best kunnen als je naar het aantal auto's kijkt dat gisteren op de kade verschenen is.

Verder niet zo belangrijk maar ik kan me voorstellen dat het processen en op transport zetten van 4000 auto's even duurt.

[Afbeelding]
En in de laatste week van November lagen er ook nog eens 3 schepen uit Korea aan de kade van Belgie die gelost werden. Zaten ook auto's voor Nederland bij. Stel dat ze hetzelfde verschil in diepgang hadden...

Dus nog meer belasting op het transport naar de dealers.

• cville
Anunnaki schreef op donderdag 9 december 2021 @ 12:09:
[...]

En in de laatste week van November lagen er ook nog eens 3 schepen uit Korea aan de kade van Belgie die gelost werden. Zaten ook auto's voor Nederland bij. Stel dat ze hetzelfde verschil in diepgang hadden...

Dus nog meer belasting op het transport naar de dealers.
En er komen er dit jaar nog 2 aan in Antwerpen...

PVOutput - East/West: 26 x QCELLS Q-peak G5 Duo 325Wp, SMA STP6.0-3AV-40, inclination 13°, az 101/281°; South: 14 x Yingly Panda YL260C-30b, SMA SB 3000-TL21, inclination: 23°; az: 101°

• Wiliyama
  • Laatst online: 29-05 22:56
[...]

verschil 0.8m

l x b x h

[Afbeelding]
Volgens mij klopt je berekening niet! Je berekening is gebaseerd op zoet water van 1kg/dm3 bij een temperatuur van 20°C!
Rekening houdende met te temperatuur van het zeewater, de plek van lossen in de haven, dichterbij of verderaf van de zee, het aantal aangevoerde kubieke meters zoetwater vanuit de Maas, kunnen we uitgaan van een gemiddelde soortelijke massa van 1,018kg/dm3 en niet van 1kg/dm3 waar jij mee rekende!
Dat wil zeggen dat er dan geen 4000 maar 4072 auto's gelost zijn. Stel je voor dat bij die 72 stuks extra juist onze auto zit!!!!! ;-)

( Uiteraard is bovenstaand verhaaltje ouweh....rij)

• De Ideale Man
Ik lees net dat er ook een trein onderweg is naar Nederland met Kia Ev6 erop. Komt volgende week aan

• cville
De Ideale Man schreef op donderdag 9 december 2021 @ 17:01:
Ik lees net dat er ook een trein onderweg is naar Nederland met Kia Ev6 erop. Komt volgende week aan
Heb je een link?

• JPoers83
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 10-02 16:31
[...]

verschil 0.8m

l x b x h

[Afbeelding]
In totaal zullen het er vast meer zijn. Scherp opgemerkt. Maar denk dat er ook een hoop naar het achterland zal vertrekken (duitsland en verder), vermoedelijk met de trein.

Gezien de hoeveelheid registraties binnen nederland bij de vorige levering een inschatting gedaan. En dat zorgt binnen nederland voor transport uitdagingen met vrachtwagens ed.

• Anunnaki
cville schreef op donderdag 9 december 2021 @ 12:14:
[...]

En er komen er dit jaar nog 2 aan in Antwerpen...
En ook nog 1 in Rotterdam.

• Anunnaki
Denk dat die trein uit België komt.

• cville
Die ken ik niet, althans niet dit jaar; welke is dat dan?

• Wiliyama
  • Laatst online: 29-05 22:56
Anunnaki schreef op donderdag 9 december 2021 @ 19:27:
[...]

Denk dat die trein uit België komt.
O
Misschien rechtstreeks met de Siberië express... Extra capaciteit.

• Kayflay
Dat is ook wat mijn dealers zei (Wassink) dat de auto met de trein vanuit Antwerpen zou komen, we gaan het meemaken.

• Ingegno
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-04 19:58
Zo, LeasePlan geeft aan dat ie in week 41 geleverd zal worden (heel recent de bestelling kunnen plaatsen).

Nu heel jaloers kijken naar anderen en hopen dat tegen die tijd iig wat problemen zijn gefixt. :) Waiting game dus, helaas pindakaas.

• Phusebox
Ingegno schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 10:18:
Zo, LeasePlan geeft aan dat ie in week 41 geleverd zal worden (heel recent de bestelling kunnen plaatsen).

Nu heel jaloers kijken naar anderen en hopen dat tegen die tijd iig wat problemen zijn gefixt. :) Waiting game dus, helaas pindakaas.
Oh my god... week 41. Dat is dus 10 maanden...

(ben even Captain Obvious hier)

[Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 10-12-2021 10:48]

• 1Mark
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-05 15:33
Er komen nu zo'n 150 ev6'en binnen per week.

Dus er is een backorder van zo'n 41 x 150 = 6150 ev6 auto's ongeveer?

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-05 08:15

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Ingegno schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 10:18:

WTF... Exclusieve/idiote kleur ofzo besteld?

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Pagina: 1 2 3 ... 57 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee