Toon posts:

Het KIA EV6 leveringen topic

Pagina: 1
Acties:

• Wesco
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 00:50

Dit is het topic voor bestellingen, leveringen en "waar is de boot"-posts over de Kia EV6.

Andere posts over de Kia EV6 kunnen in Het grote KIA EV6 topic

Tweaker @Anunnaki houdt een lijst bij met bestellingen en leveringen: Overzicht
Je kunt je eigen bestelling hier toevoegen: Fomulier
En de datum van uitlevering hier: Uitlevering

[Voor 7% gewijzigd door Wesco op 24-11-2021 20:57. Reden: Link naar uitlevering-formulier toegevoegd]

Opel Ampera-e (2020)

• Wesco
Heems78 schreef op zondag 28 november 2021 @ 08:02:
Goedemorgen allen,

Dit is mijn eerste post, maar heb wel alle andere post gelezen (heel wat 😀). Ik zie bij de leveringen een groot verschil met andere mensen die een GT hebben besteld. Die van mij, komt rond q1 2022 naar Nederland, terwijl anderen tot q4 2022 moeten wachten.
...
Dat is best bijzonder, want al tijdens de allereerste introductie van de EV6 werd bekend gemaakt dat de GT pas in Q4 2022 leverbaar zou zijn. Het enige wat ik me kan voorstellen dat er een beperkte pré-productierun gedraaid wordt in Q1 2022, waarvan je er dan een hebt kunnen bemachtigen. Ik ben benieuwd!

Ik hoop oprecht voor je dat er niet ergens een vergissing gemaakt is en er een GT line in plaats van een echte GT besteld is...

[Voor 8% gewijzigd door Wesco op 28-11-2021 11:16]

Opel Ampera-e (2020)

• Wesco
De Ideale Man schreef op donderdag 2 december 2021 @ 15:36:
Ik ben nieuw, weet niet hoe ik kan reageren op jouw bericht.

Ja ik ben benieuwd of ik hem voor augustus krijg of erna. Ga ik met de nieuwe auto op vakantie. Is toch allemaal wennen en als je dan gelijk een lange reis in het buitenland gaat maken, met alle laadpasjes en geen idee wat het werkelijk bereik is.
Welkom @De Ideale Man !

Je kunt op een bericht reageren via de 'Quote' optie rechtsboven in elk bericht. Je maakt dan een nieuw bericht waarin je het betreffende bericht citeert. Zonodig kun je de quote ook nog beperken (stuk er uit knippen) als je op een specifiek deel reageert.

Over het werkelijke bereik van de EV6 in de praktijk hebben de eerste berijders tegen de zomer wel ruim ervaring opgedaan om je te adviseren. En met de grote accu van 77 kWh hoef je je sowieso niet veel zorgen te maken!

Laadpassen is een apart topic voor: [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 2.
Mijn tip is om je hier pas een of twee maanden voor je vakantie in te gaan verdiepen, het verschilt per land welke passen het handigst/best zijn, maar dat kan in de loop van de tijd ook flink veranderen door tariefswijzigingen of nieuwe aanbieders.
In Nederland kun je in principe met 1 laadpas overal terecht, al zijn er wel prijsverschillen. Maar misschien krijg je die pas wel van een leasemaatschappij?

Opel Ampera-e (2020)

• Wesco
Franciesco schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 13:39:
@Wesco : kun je de (vermoedelijke) leverdatum van mijn bestelling op eind maart zetten? Dank!
P.S.: ik kan dit niet zelf aanpassen toch?
Zoals ook in de topicstart staat: Tweaker @Anunnaki houdt een lijst bij met bestellingen en leveringen, die kun je dus het beste even benaderen hiervoor.

Dit geldt tevens voor ontbrekende kleuren etc., hier kreeg ik ook persoonlijke berichten over.

Opel Ampera-e (2020)

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee