Toon posts:

Het KIA EV6 leveringen topic

Pagina: 1
Acties:

• Wesco
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 20:31

Dit is het topic voor bestellingen, leveringen en "waar is de boot"-posts over de Kia EV6.

Andere posts over de Kia EV6 kunnen in Het grote KIA EV6 topic

Tweaker @Anunnaki houdt een lijst bij met bestellingen en leveringen: Overzicht
Je kunt je eigen bestelling hier toevoegen: Fomulier
En de datum van uitlevering hier: Uitlevering

[Voor 7% gewijzigd door Wesco op 24-11-2021 20:57. Reden: Link naar uitlevering-formulier toegevoegd]

Opel Ampera-e (2020)

• Heems78
  • Registratie: november 2021
  • Laatst online: 17:20
Bedankt!

Ja ik snap jullie opmerking,, ik volg werkelijk waar alles mbt de ev6 en specifiek de GT versie, en kan het eigenlijk ook niet geloven...... temeer idd releasedatum op q4 2022 staat.

Maar goed de dealer zal het toch wel bij het juiste eind hebben, dus ga er nu ook maar vanuit 😀

Ik heb een foto van mijn bestelling, toch echt de 430kw.

• radeondutch
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 20:51
BDelamontagne schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 09:45:
De Morning Lynn vaart inmiddels boven de kop van Spanje! Nog even geduld jongens, ze komen er aan :)
Ik heb een ev6 Athlon editie (wit) die in december zou komen. Komen alle december auto's op die ene boot? De morning Lynn.

Ik word allemachtig zenuwachtig van 1 januari. Men kan wel raden waarom.

PS het lijkt erop alsof hij naar het VK gaat:

[Voor 34% gewijzigd door radeondutch op 02-12-2021 01:25]

• xxander968
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 21:57
radeondutch schreef op donderdag 2 december 2021 @ 01:14:
Komen alle december auto's op die ene boot? De morning Lynn.

Ik word allemachtig zenuwachtig van 1 januari. Men kan wel raden waarom.
Nee, er zijn er nog twee onderweg naar Antwerpen om het nóg spannender te maken. 29 December is de laatste aankomst dit jaar :P

• cville
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 20:36
JPoers83 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 00:16:
[...]

De morning lynn heeft ca 90cm diepgang verloren in rotterdam. Zal gauw een 200 auto's misschien wel zijn. Zeg dat er max 8 autos op een trailer gaan (weet niet of dat lukt met gewichten van 2000kg) maar dan ben je toch even bezig om dat allemaal rond te brengen. En dan moet t in de werkplaats ook nog meezitten. En de rdw die als een gek kentekens moet registreren. (En die zijn al niet zo dol op werken, geintje he O-) )
Ik kom tot een heel andere schatting m.b.t. het aantal geloste auto's in Rotterdam. M.b.v. de volgende ruwe berekening kom ik tot 4000 ontscheepte auto's; de helft van de capaciteit van de Morning Lynn.

diepgang voor aankomst Rotterdam: 8.9m
diepgang ne vertrek Rotterdam: 8.1m
verschil 0.8m

l x b x h
232 x 32 x 0.8 = (afgerond) 6000 ton

aanname: gemiddeld gewicht 1500kg (er zitten ook kleine auto's in de mix)

aantal geloste auto's = 6000/1.5 = 4000

In Drammen (NO) is er gisteren ongeveer 10cm van de diepgang afgegaan. Dat komt overeen met 500 auto's. Dat zou best kunnen als je naar het aantal auto's kijkt dat gisteren op de kade verschenen is.

Verder niet zo belangrijk maar ik kan me voorstellen dat het processen en op transport zetten van 4000 auto's even duurt.

PVOutput - East/West: 26 x QCELLS Q-peak G5 Duo 325Wp, SMA STP6.0-3AV-40, inclination 13°, az 101/281°; South: 14 x Yingly Panda YL260C-30b, SMA SB 3000-TL21, inclination: 23°; az: 101°

• Phusebox
  • Registratie: mei 2002
  • Nu online
Ik denk dat ik toch op zoek moet naar een andere auto... Hoor alleen maar slecht nieuws qua levertijd.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing | PVoutput

• Phusebox
  • Registratie: mei 2002
  • Nu online
Van een ander forum, verwachte levertijden in het Verenigd Koninkrijk. Let op: datum screenshot is ergens begin November, getuige de cut-off date van 8 november.

[Voor 10% gewijzigd door Phusebox op 14-12-2021 10:57]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing | PVoutput

• JPoers83
  • Registratie: augustus 2021
  • Laatst online: 18:27

Yess daar is die, vanochtend opgehaald mijn EV6 GT-Line AWD.
De naaststaande Optima PHEV per direct beschikbaar bij Kia Vermeulen in Goes ;)

sorry ga weer even een rondje rijden

• Darksprout
  • Registratie: september 2021
  • Laatst online: 26-01 13:03

Well that’s not gone well…..
Just has update from Kia Lease in NL this morning.
I am NOT happy with this but seemingly every time I talk to the dealer there is nothing he can do!!
😔

• MChellinga
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 21:58
Begin december besteld en kan donderdag Yacht Blue AWD Plus versie halen.

Heb hem zelfs al zien staan! En op kenteken.. nu nog paar lange dagen wachten.

• TWJT78
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 20-01 19:26

Zojuist opgehaald! @Anunnaki : wil je mijn leverdatum aanpassen naar 31-12-2021? Nog net het gunstige leasetarief dus, pfieuw. Gelukkig maar 7 weken hoeven wachten na bestelling, mazzeltje dus!

• 1Mark
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 20:18
frank3523 schreef op maandag 10 januari 2022 @ 18:35:
Ik kreeg zojuist een telefoontje van de dealer dat mijn op 18 dec bestelde EV6 Plus waarschijnlijk al in maart gaat komen. De wonderen zijn nog niet de wereld uit.
Dat is dan misschien wel dit schip:

bron: https://www.eukor.com/schedule-search

Ik heb ook vanaf half december een bestelling voor een Plus, met een verwachte levering in Maart.

• Franciesco
  • Registratie: januari 2021
  • Laatst online: 19:55
Als ik me niet vergis zagen we begin vorige week nog geen latere vertrekdatum dan 8 januari van Pyeongtaek naar Antwerpen. Nu zijn er wel twee latere vertrekdata zichtbaar (19 en 24 januari).

Fingers crossed dat daar EV6-en voor Tweakers bij zitten! :)

Edit: onderstaande URL toegevoegd
https://www.eukor.com/schedule-search

[Voor 6% gewijzigd door Franciesco op 17-01-2022 17:32]

• cville
Waterman53 schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 16:35:
Is het niet zo dat de voor de Nederlandse markt bestemde EV’s in Rotterdam aankomen? Ik kreeg door dat die van mij op 24 januari in Rotterdam verwacht wordt. Staat dus op de Morning Lady die nu op weg is naar Cork, Ierland.
Ik ben daar nooit echt achtergekomen. De mijne zou eerst op de Morning Lynn zitten (aankomst 3 december in Rotterdam) maar die heeft de boot gemist. Kia heeft levering in week 7 bevestigd en de dealer heeft eind januari genoemd. Ik neem aan dat de auto dus op de Morning Lady staat die gisteren door de Straat van Gibraltar is gevaren (sorry; ik kon het niet laten :) )

PVOutput - East/West: 26 x QCELLS Q-peak G5 Duo 325Wp, SMA STP6.0-3AV-40, inclination 13°, az 101/281°; South: 14 x Yingly Panda YL260C-30b, SMA SB 3000-TL21, inclination: 23°; az: 101°

• cville
De Morning Lady is zojuist Rotterdam binnen gevaren.

• BelPhil
  • Registratie: januari 2022
  • Laatst online: 15:51
Mijn EV6 GT-Line AWD is ook besteld als nieuwe leasewagen. Heb alle opties genomen buiten de 20 inch banden, in België is dit mogelijk. De levertijden lijken wel serieus op te lopen door het grote succes. Ik kreeg dit schema mee van de dealer:
https://tweakers.net/i/b9CRaFnVtglybiiy4so8Xqm3J2I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7MDreUpED1yFKqdJMtwTVPhR.png?f=fotoalbum_large

• De Ideale Man
  • Registratie: december 2021
  • Laatst online: 22:00
Ik zie jullie dat er 7 februari een boot vertrekt en 11 maart in Rotterdam aankomt.

• ViWe
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 16:40
De Ideale Man schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 12:54:
Ik zie jullie dat er 7 februari een boot vertrekt en 11 maart in Rotterdam aankomt.

[Afbeelding]
Ook in Antwerpen veel aankomsten vanuit Korea. Enig idee hoe te zien of hier EV6jes op staan?
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee