Het Kia EV6 leveringen topic

Pagina: 1 ... 66 67 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edje040
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:26
EV6 84kW RWD Plus Advanced in het Wolf Grey.

Half december besteld dus levertijd val me best mee.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Edje040
Binnen! Heel blij mee..en nu genieten ;-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W8GOmzA85v7ZqFQSI6obeTPByBc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RPtBTXSVieEAJEWxBGOOvv9W.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:37
Het logo op het stuur, waarom moet dat nou niet in het midden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edje040
turkeyhakan schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 13:55:
Het logo op het stuur, waarom moet dat nou niet in het midden?
Ach...ik stoor me er niet aan. Ik vind het wel iets hebben..anders dan anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:36
blb4 schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 14:57:
[...]

Update: gisteren maar eens gebeld naar de dealer; de connection box wordt blijkbaar einde van de maand geleverd en nu een afspraak op 4 december voor montage. Kan ik vanaf dan eindelijk met een caravan of iets anders van 1800kg achter me aan gaan rondrijden 😀
Is die trekhaak nu bij jou succesvol geïnstalleerd? Ik wacht nu ondertussen al weken op de nieuwe aflevering van mijn Plus omdat ze nog gedoe hebben met de te installeren trekhaak. :| Het bericht was dat ze eerst een verkeerde kabelboom hebben, nu wel de goede, maar nog foutmeldingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
Edje040 schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 13:52:

[Afbeelding]
Mooi man. :) Geniet! Ik zit te wachten op vrijwel dezelfde (Plus zonder Advanced). Alleen nog die trekhaak... 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edje040
Burn_and_Fire schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 11:29:
[...]

Mooi man. :) Geniet! Ik zit te wachten op vrijwel dezelfde (Plus zonder Advanced). Alleen nog die trekhaak... 8)7
Mij mij zit er de trekhaak onder. Ik heb hem alleen nog niet getest haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blb4
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14:03
Burn_and_Fire schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 11:24:
[...]

Is die trekhaak nu bij jou succesvol geïnstalleerd? Ik wacht nu ondertussen al weken op de nieuwe aflevering van mijn Plus omdat ze nog gedoe hebben met de te installeren trekhaak. :| Het bericht was dat ze eerst een verkeerde kabelboom hebben, nu wel de goede, maar nog foutmeldingen...
Ja, na die montage begin december werkt 't allemaal zonder problemen.

Panasonic J 7kW WP, boiler & HeishaMon, 6022 Wp PV, Enphase+ST GW, SOLAX SK-SU3000E 13kWh BESS, ITHO Qualityflow WTW, Elvi Smart Charging+ laadpunt, Kia EV6 84kWh EA MY25, gasloos '23

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iwan_app
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-05 09:02
Edje040 schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 13:52:

[Afbeelding]
Ziet er goed uit :) Vrijdag kan ik vrijwel dezelfde ophalen. Alleen dan een GT. Toch wel de juiste kleur gekozen. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iwan_app
Burn_and_Fire schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 11:24:
[...]

Mijn dealer vertelde al zoiets. Ik heb er voor gekozen om de trekhaak op een later moment te laten monteren, zodat de aflevering niet vertraagd wordt. Dan kunnen de eerst alle onderdelen bestellen. Ik zou de dealer vragen om de installatie een andere keer te doen. Dan kun je tenminste genieten van de nieuwe EV6

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
iwan_app schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 10:13:
[...]

Mijn dealer vertelde al zoiets. Ik heb er voor gekozen om de trekhaak op een later moment te laten monteren, zodat de aflevering niet vertraagd wordt. Dan kunnen de eerst alle onderdelen bestellen. Ik zou de dealer vragen om de installatie een andere keer te doen. Dan kun je tenminste genieten van de nieuwe EV6
Dat had ik ook al bedacht, echter heeft mijn leasemaatschappij bedacht om de auto bij een dealer aan de andere kant van het land af te laten leveren. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iwan_app
Burn_and_Fire schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 10:23:
[...]

Dat had ik ook al bedacht, echter heeft mijn leasemaatschappij bedacht om de auto bij een dealer aan de andere kant van het land af te laten leveren. 8)7
Wow. Dat is wel heel logisch.

Je kunt die trekhaak ook gewoon bij een andere Kia dealer laten monteren. Dat heb ik bij de EV6 die ik nu rijdt ook gedaan. Dus gewoon achteraf laten toevoegen aan het lease contract.
Pagina: 1 ... 66 67 Laatste