"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Als je in die veronderstelling bent mag je wel een dag met mij doorbrengen, als halve Duitser 🤡SadisticPanda schreef op zondag 5 december 2021 @ 21:25:
[...]
Duitse degelijkheid....
Tis dan ook een Mercedes en geen jappanertje die onder je wegroest
Van degelijkheid is geen sprake.
Hamilton heeft alle ruimte en Max staat bijna stil. Als je daar dan toch tegenop rijdt terwijl je eerst zelf ook al bijna stil staat, maak je toch echt een fout. En voorlopig vallen alle gemaakte 'fouten' en bijbehorende straffen wel heel erg in het voordeel van Ham uit.jopie schreef op zondag 5 december 2021 @ 21:26:
Ik hoop helemaal dat Max het gaat halen volgende week, maar ik lees hier wel erg veel dat Hamilton bevoordeeld wordt en te makkelijk punten krijgt.
Ik herinner me echter ook de "race" met halve punten, waar Max uitloopt terwijl er eigenlijk geen sprake is van een race.
En vandaag bij het moment van achterop klappen van Hamilton was er ook niet echt sprake van de zijlijn aanhouden en Hamilton er voorbij laten.
[removed]
Ik gok dat Massa sinds de laatste race van seizoen 2008 ook niet echt meer objectief over Hamilton is. Laatste race? Laatste bocht van de laatste race bedoel ik.
vrij moeilijk om iets te communiceren wanneer Verstappen vertraagd op het moment dat de FIA het aan Mercedes meldt. Het zou daarom in de toekomst beter zijn om de volgorde om te draaien. Eerst het achterliggende team informeren zodat zij de wagen achterop al kunnen inlichtenDaan XVII schreef op zondag 5 december 2021 @ 21:26:
[...]
Over de boordradio's hoorde je duidelijk dat Max de opdracht kreeg om de plek te geven, wat hij ook direct opvolgde. Mercedes wist dat ze de plek terugkregen omdat de FIA dat aan hun mededeelde. Echter, Mercedes heeft dit niet (tijdig) gecommuniceerd naar Lewis.
Mercedes probeerde daar nog onderuit te komen door via de boordradio naar de FIA te wijzen, maar die hielden voet bij stuk. Zij hebben Mercedes direct op de hoogte gesteld dat ze de plek terugkregen. De fout ligt bij het niet (tijdig) communiceren van Mercedes.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Zolang iedereen netjes blijft hebben de admins het niet drukmeenkdrie schreef op zondag 5 december 2021 @ 21:30:
Mooi voer voor de forums deze week. Succes admins
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dat was alleen maar in het nadeel van Max, want bij een hele race was hij meer punten uitgelopen op Lewis.jopie schreef op zondag 5 december 2021 @ 21:26:
Ik herinner me echter ook de "race" met halve punten, waar Max uitloopt terwijl er eigenlijk geen sprake is van een race.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Is that glock!?zacht schreef op zondag 5 december 2021 @ 21:30:
[...]
Ik gok dat Massa sinds de laatste race van seizoen 2008 ook niet echt meer objectief over Hamilton is. Laatste race? Laatste bocht van de laatste race bedoel ik.
www.google.nl
[ Voor 4% gewijzigd door Michel242186 op 05-12-2021 21:32 ]
DRIVER STANDINGS
— Formula 1 (@F1) 5 december 2021
For the first time since 1974, our top two go into the finale TIED on points 🤯#SaudiArabianGP 🇸🇦 #F1 pic.twitter.com/aWnshxNyT7
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Storend.
Ja dat kan wel, volgens mij heeft RB een x aantal dagen om daar tegen in beroep te gaan.Bastie-88 schreef op zondag 5 december 2021 @ 21:28:
[...]
Kunnen ze niet meer in beroep dan?
Lijkt mij dat ze deze gaan aanvechten
Maar interessanter is wat er zo uitkomt als VER en HAM bij de stewards zijn geweest voor dat achterop rijden.
Hoe komt die schade nu weer aan die diffuser?!?! Pruttelbak die RBR Honda, niet te vertrouwen.StefanVerkerk schreef op zondag 5 december 2021 @ 21:31:
Volgens Horner bij SkyF1 zaten er scheuren in de achterbanden in de laatste 3 rondes voor Max. Ook schade aan de achterzijde (Diffuser).
[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 05-12-2021 21:32 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
SadisticPanda schreef op zondag 5 december 2021 @ 21:25:
[...]
Duitse degelijkheid....
Tis dan ook een Mercedes en geen jappanertje die onder je wegroest

Zo.... tsja, wat mag je daar nog op zeggen. British Formula 1.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Niet net zo hypocriet bedoel je?Bastie-88 schreef op zondag 5 december 2021 @ 21:26:
[...]
Precies beide rijden met de ellebogen zo breed mogelijk. Op en soms net over het randje. Alleen mist Verstappen imho de geslepenheid van Hamilton om het subtieler te doen en het gelijk huilen nadat het bij jou gebeurt
redwing schreef op zondag 5 december 2021 @ 21:30:
[...]
Hamilton heeft alle ruimte en Max staat bijna stil. Als je daar dan toch tegenop rijdt terwijl je eerst zelf ook al bijna stil staat, maak je toch echt een fout. En voorlopig vallen alle gemaakte 'fouten' en bijbehorende straffen wel heel erg in het voordeel van Ham uit.

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Ze hadden in 2012 en 2013 zo vaak botsingen dat ze elkaar echt niet meer konden luchten.zacht schreef op zondag 5 december 2021 @ 21:30:
[...]
Is dat niet gewoon smaad?Dentist schreef op zondag 5 december 2021 @ 21:31:
Ham weer: "You fight with a guy that doesn't have the same rulebook. We persevered as a team."
Storend.
Maar dan nog moeten de straffen de race niet bepalen. Veel straffen worden veel te laat uitgedeeld (na de race) of heel inconsequent. Beide zorgen ervoor dat de straffen de race veel meer bepalen dan zou moeten.PolarBear schreef op zondag 5 december 2021 @ 21:29:
Wel grappig die reactie van Verstappen, "Zoals het nu gaat, bestaat deze sport meer uit het uitdelen van straffen dan racen. Dit heeft niets met Formule 1 te maken. Ze moeten ons laten racen". Klinkt op het eerste gezicht heel goed maar als je er langer over nadenkt... F1 zit vol met regels en de randen opzoeken hoort daarbij (kijk naar het ontwerp van de auto tot tracklimits). F1 heeft altijd regels gehad en dus ook straffen. Het is geen free for all racen zoals je bij een Porsche cup ziet waar je straffeloos de spiegels van je tegenstander van de auto kan rijden bij een inhaalactie.
[removed]
De fout ligt bij Mercedes. De FIA heeft het op tijd gecommuniceerd. Mercedes niet.Blokker_1999 schreef op zondag 5 december 2021 @ 21:30:
[...]
vrij moeilijk om iets te communiceren wanneer Verstappen vertraagd op het moment dat de FIA het aan Mercedes meldt. Het zou daarom in de toekomst beter zijn om de volgorde om te draaien. Eerst het achterliggende team informeren zodat zij de wagen achterop al kunnen inlichten
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Een nederlandse crew misschienCousinBoneless schreef op zondag 5 december 2021 @ 21:27:
[...]
Bij F1TV moeten ze een keer een objectieve (lees: niet-Britse) crew laten becommentariëren.
3.05 kWp Zuid - https://pvoutput.org/list.jsp?userid=80995 - Daikin Comfora FTXP 3.5 kW
Mee eens. Ook wel een beetje het risico wat Max moet nemen met z'n wagen voor het kampioenschap (in deze fase), maar met al die uitloopstroken kun je het zo gewoon forceren.Franco10 schreef op zondag 5 december 2021 @ 21:18:
Als Max elke keer dat ie wordt ingehaald met geen enkele behoefte om de bocht te halen rechtdoor de baan af gaat rijden, krijg je dit soort races en situaties.
Dat cliché met 'laat het op de baan uitvechten' betekent niets als je op het moment dat je wordt ingehaald op de baan, buiten de baan (en daarmee de regels) gaat.
Ook nog een reden om een grindbak weg te leggen. Max schiet door de grindbak in, Hamilton niet.
Klinkt als BrexF1it.siggy schreef op zondag 5 december 2021 @ 21:31:
Hamilton 'difficult to race with a guy who races with a different rulebook'.
Heb zo'n idee dat er al veel voorbereidend werk is gedaan. Bedankt daarvoor @DaniëlWW2 en @tweakduke en kornuiten.G_Dragon schreef op zondag 5 december 2021 @ 21:31:
[...]
Zolang iedereen netjes blijft hebben de admins het niet druk
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Verwijderd
Gelukkig hebben we jou dan héBlokker_1999 schreef op zondag 5 december 2021 @ 21:27:
[...]
Je bedoelt dat Max in Brazilie de bocht volledig mocht missen en Hamilton eraf mocht rijden zonder straf en deze keer wel de plaats moest afgeven?
Ik zie hier heel veel en heel vaak afgegeven worden op de FIA, altijd als het in het nadeel is van Max. In Hongarije was er bijv. ook zo een shitshow over het feit dat Lewis zijn banden onder rode vlag mocht wisselen. Vandaag heeft dat RBR een piststop uitgespaard. Maar daar hoor je vandaag dan weer niemand over (behalve op Sky ..., verdomde Engelsen).
Maar als men een fout van Max door de vingers ziet dan is er niets aan de hand, dan is het een racing incident, hoort erbij en zij die roepen om een straf hebben een bias tegen Max.
Datgene waar ze de FIA van beschuldigen, daar zondigen ze zelf ook tegen. Ik denk dan dat we eens wat meer afstand moeten nemen en eens kijken naar alle incidenten. Iemand die een volledig lijstje wenst te maken om het eindelijk eens aan te tonen?
We kunnen een bingo maken…De_Bastaard schreef op zondag 5 december 2021 @ 21:31:
Zometeen Lewis bij de microfoon. Eens zien wat hij gaat vertellen
We keep pushing
Amazing crowd
Never give up
I don’t know what happened
I’m making Roscoe vegan
They are so quick
VER kan het echter niet zoveel schelen als hij als 'bad boy' wordt gezien, als hij maar wint.
Difficult to manage, race control struggled also
Hard die 5 sec straf.
HAM mag uitleg geven over aanrijden max
Horner weet niet waarom lewis ook liftte, zij gaven de plek terug hij remde met ze mee
RB probeerde het, erg vervelend en frustrerend allemaal hoe het gelopen is.
2 sectoren zijn de driver 3e sector is motorvermogen.
Incredible wat max gedaan heeft
RB reed met erg lage downforce
MERC auto was amazing en ze waren wat sneller.
HAM reed in de diffuser die damage opliep. Daarna rustiger gereden om te finishen, geen zin in lekke band.
Abu Dahbi heeft weer een andere layout dit jaar, wordt een straight fight till the end.
Max gevochten als een leeuw
Beiden gingen ze wijd, let them race, pittig om daar 5 sec voor te krijgen
Hill zegt dat hij fair is, Horner houd wijselijk z'n mond...
RB heeft nog 1 kans om wdc te behalen, dat is de prestige, money zit bij de constructeurs maar dat herinnerd niemand zich meer later.
WDC is the big one.
Verwijderd
Heeft ie eindelijk een spiegel gevonden?siggy schreef op zondag 5 december 2021 @ 21:31:
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
De FIA die zichzelf overtroffen heeft in abjecte incompetentie...iichel schreef op zondag 5 december 2021 @ 21:32:
WTF did I just watch?
Want ook alles buiten Hamilton en Verstappen was een complete, complete puinzooi.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Lijkt trump wel. Enkel projectionDentist schreef op zondag 5 december 2021 @ 21:31:
Ham weer: "You fight with a guy that doesn't have the same rulebook. We persevered as a team."
Storend.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Verwijderd
10s stop and go dus ca 35s in praktijk...Michel242186 schreef op zondag 5 december 2021 @ 21:31:
beetje lui maar hoeveel seconden kreeg vettel toen hij achterop hamilton reed in baku? in 2017
Het blijft inderdaad lastig als iemand het rulebook net zo gebruikt als jezelfsiggy schreef op zondag 5 december 2021 @ 21:31:
[removed]
Beetje vreemde opmerking? Volgens mij kan je zelf de commentaar taal kiezen?CousinBoneless schreef op zondag 5 december 2021 @ 21:27:
[...]
Bij F1TV moeten ze een keer een objectieve (lees: niet-Britse) crew laten becommentariëren.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
No matter the age, never lose the Kramer inside
En als dit gebeurt terwijl Max de snelste ronde heeft?
10 seconden stop and go, dus in de pitstraat en niks doenMichel242186 schreef op zondag 5 december 2021 @ 21:31:
beetje lui maar hoeveel seconden kreeg vettel toen hij achterop hamilton reed in baku? in 2017
Post-race show nietYakuzA schreef op zondag 5 december 2021 @ 21:34:
[...]
Beetje vreemde opmerking? Volgens mij kan je zelf de commentaar taal kiezen?
Heeft iemand het account gehacked?DaniëlWW2 schreef op zondag 5 december 2021 @ 21:34:
[...]
De FIA die zichzelf overtroffen heeft in abjecte incompetentie...
Want ook alles buiten Hamilton en Verstappen was een complete, complete puinzooi.
Waren er nog andere auto's dan?DaniëlWW2 schreef op zondag 5 december 2021 @ 21:34:
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Nee, gewoon een internationale crew
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Eruit is eruit, dan zit je dus ook niet in de top 10DoubleDutch schreef op zondag 5 december 2021 @ 21:34:
Wat gebeurt er nu als ze er volgende week met z'n tweeën eruit liggen?
Gaat maar door met berichten hier….
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
irrelevant omdat hij dan niet in de top 10 finisht.DoubleDutch schreef op zondag 5 december 2021 @ 21:34:
Op Ziggo een paar reclamespots.iichel schreef op zondag 5 december 2021 @ 21:32:
WTF did I just watch?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dat kan ie ook niet met net wat minder materiaal. De MER was weer mega snel. Gaat volgende week niet anders zijn. Man wat had ik gehoopt op een zege en dan voor de lol 2e worden volgende week. Gap van een pitstop er tussen… DoeeiiiiBastie-88 schreef op zondag 5 december 2021 @ 21:26:
[...]
Precies beide rijden met de ellebogen zo breed mogelijk. Op en soms net over het randje. Alleen mist Verstappen imho de geslepenheid van Hamilton om het subtieler te doen en het gelijk huilen nadat het bij jou gebeurt
Maar helaas.
Mijn boefje is liev!
DNF = geen punt voor snelste ronde.DoubleDutch schreef op zondag 5 december 2021 @ 21:34:
Veel gezeur en juridisch geklooiDoubleDutch schreef op zondag 5 december 2021 @ 21:34:
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Max wint door meer overwinningen, snelste raceronde telt niet als je uitvalt.DoubleDutch schreef op zondag 5 december 2021 @ 21:34:
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ja en die waren puin aan het rondstrooien waar de FIA ook helemaal niks mee kon.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Als er geen wedstrijdvervalsing is, VER (meerdere wins)DoubleDutch schreef op zondag 5 december 2021 @ 21:34:
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Ah. Die heb ik nooit gezien idd
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Yep, precies dat. Hamilton was ook vandaag gewoon sneller, dan kan je na een drs aanval nog wel in de eerste bocht gaan liggen vechten maar dat gaat hem eigenlijk niks brengen. Dat hebben we dit seizoen al een paar keer eerder gezien, dat gaat ie gewoon geen halve race volhouden om op die manier de Mercedes achter hem te houden. Ook niet op dit circuit dus. Maar de vechtjas in Max heeft er blijkbaar moeite mee om zich daarin te berusten. Ik vrees dan ook voor de laatste race.PolarBear schreef op zondag 5 december 2021 @ 21:29:
Wel grappig die reactie van Verstappen, "Zoals het nu gaat, bestaat deze sport meer uit het uitdelen van straffen dan racen. Dit heeft niets met Formule 1 te maken. Ze moeten ons laten racen". Klinkt op het eerste gezicht heel goed maar als je er langer over nadenkt... F1 zit vol met regels en de randen opzoeken hoort daarbij (kijk naar het ontwerp van de auto tot tracklimits). F1 heeft altijd regels gehad en dus ook straffen. Het is geen free for all racen zoals je bij een Porsche cup ziet waar je straffeloos de spiegels van je tegenstander van de auto kan rijden bij een inhaalactie.
(wel een f*cking spannende titelstrijd dit seizoen
Volgens mij hebben ze niet echt onrechtmatige tegenslagen gehad toch?
Of het hypocriet is weet ik niet maar zijn manier van communiceren is heel geslepen.
Dit dusautje schreef op zondag 5 december 2021 @ 21:33:
HAM is wel een stuk sterker in het bespelen van de publieke opinie, schuift altijd anderen (en vooral VER) de 'bad boy' kaart toe.
VER kan het echter niet zoveel schelen als hij als 'bad boy' wordt gezien, als hij maar wint.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Of gaat rbr er met gestrekt been in en gaan ze opzoek naar de maximale straf voor Lewis? Ik zou zelf voor het laatste gaan ;-)
Tenzij het overduidelijk Max z'n fout is, dan wordt hij uit het kampioenschap gehaaldFabianGTI schreef op zondag 5 december 2021 @ 21:36:
[...]
Max wint door meer overwinningen, snelste raceronde telt niet als je uitvalt.
Dan wordt de uitslag pas 3 weken later bekendDoubleDutch schreef op zondag 5 december 2021 @ 21:34:
PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

"Lewis, it's james.."
[ Voor 18% gewijzigd door MaD_co op 05-12-2021 21:38 ]
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Uiterst fraai seizoen was dat. Ferrari heerste met twee rijders en verloor het WK aan broekie Hamilton in de laatste bocht van de laatste race. Een van de laatste seizoenen dat ik het nog echt volgde. Tegenwoordig gebeurt er meer buiten de baan dan er op, en lijkt het meer op het WK file-rijden. Inhalen gebeurt nog nauwelijks op de baan (al wil een grid-straf wel helpen), maar vooral bij de pitstops.
Volgen doe ik tegenwoordig via Twitter.
https://twitter.com/ZS_Ra...OUReVMFcEkk5hSHAvT3A&s=09
Scheelt veel turen naar rondjes lang weinig actie.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ik ga er allesinds niet aan beginnen, ik ga gewoon volgende week kijken om te zien wat er gebeurd. Het wordt door alle twee op het randje gespeeld en we zullen zien wie volgende week de titel pakt. Alsook benieuwd of de aanpassingen aan het circuit voor een betere race gaan zorgen..Verwijderd schreef op zondag 5 december 2021 @ 21:33:
[...]
Gelukkig hebben we jou dan héAnyways Sir Lewis is al jaren WK geworden in een betere auto en dit jaar lijkt dat helaas weer het geval. Je kan opgeven of gewoon max racen zoals Max doet, kudos voor Max
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Krijgt ingefluisterd van Toto wat die moet zeggenWinterBase schreef op zondag 5 december 2021 @ 21:37:
HAM pijn aan z’n oor?
Zullen ze natuurlijk nooit doen. Want elke coureur erachter haalt gewoon in.
Behalve Hamilton vandaag.
Als ik hem was zou ik een weekend niet racenWinterBase schreef op zondag 5 december 2021 @ 21:37:
HAM pijn aan z’n oor?
Verwijderd
Áls ja dat al wil doen dan moet je natuurlijk een AT opofferen.chevsticks schreef op zondag 5 december 2021 @ 21:36:
[...]
Tenzij het overduidelijk Max z'n fout is, dan wordt hij uit het kampioenschap gehaald
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
In beide gevallen Max WDC.DoubleDutch schreef op zondag 5 december 2021 @ 21:34:
Met wat geluk ook een fistfight in de grindbak.
Punt voor fastest lap is alleen als je in de top 10 finisht, dus dat is irrelevant dan.DoubleDutch schreef op zondag 5 december 2021 @ 21:34:
Max is dan kampioen omdat hij meer overwinningen heeft.
Ik niet. Dan is het dsq voor Max, en is Ham kampioen.Phusebox schreef op zondag 5 december 2021 @ 21:37:
Ik hoop gewoon echt dat Max hem volgende race eraf tikt. En dan over radio "karma".
De beste hoop is dat HAM een reprimande krijgt, dan is dat z'n 3de en dan krijgt ie 10 plekken grid straf voor de volgende race.De_Bastaard schreef op zondag 5 december 2021 @ 21:36:
Zouden ze dat ene incident van Lewis en Max nu op een race incident gooien en een “we lopen allebei weg zonder verdere straf” ?
Of gaat rbr er met gestrekt been in en gaan ze opzoek naar de maximale straf voor Lewis? Ik zou zelf voor het laatste gaan ;-)
Maar goed het is de FIA, dus het zal wel een straf voor VER worden.
En dan zonder licentie rijden?Phusebox schreef op zondag 5 december 2021 @ 21:37:
Ik hoop gewoon echt dat Max hem volgende race eraf tikt. En dan over radio "karma".
Voor de mods hem weghalen doe ik het zelf welVerwijderd schreef op zondag 5 december 2021 @ 21:38:
[mbr]*knip*[/]
[ Voor 38% gewijzigd door Blokker_1999 op 05-12-2021 21:39 ]
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Wat een leugenaar is het ook, misselijkmakendjip_86 schreef op zondag 5 december 2021 @ 21:39:
Haha geeft toe dat hij die drs niet wilde geven. Eigen schuld dus.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Waarom? Je mag toch ook per ongeluk achter op iemand rijden.renegrunn schreef op zondag 5 december 2021 @ 21:38:
[...]
Ik niet. Dan is het dsq voor Max, en is Ham kampioen.
Atlas#22744
Maar die 5 seconde is voor het niet snel genoeg terug geven van de plek, niet voor de botsing.
Hoe langer ik deze post race show kijk, hoe incompetenter ik hem vind
Volgende keer maar weer gewoon de post race show van Sky kijken.
Ja leuk laten we nu ook stotteren erbij halen of interview technisch afkraken.MaD_co schreef op zondag 5 december 2021 @ 21:39:
Goed interview ook Lewis, stotterend denken wat hij het beste kan zeggen
Klasse
Eigenlijk zou dat dan het beslissende extra punt moeten opleveren...Amphiebietje schreef op zondag 5 december 2021 @ 21:38:
Met wat geluk ook een fistfight in de grindbak.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Om de een of andere reden wordt het dominante team een handje boven het hoofd gehouden. En daarnaast de Britten altijd wat extra.Blokker_1999 schreef op zondag 5 december 2021 @ 21:39:
[...]
Voor de mods hem weghalen doe ik het zelf wel
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |