Wut HAM P1
Dit is toch 100% duidelijkzerocool82 schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:27:
Als dit geen straf is voor HAM dat begrijp ik het niet meer, VER vermindert snelheid om hem er langs te laten, HAM wil niet (schakelt ook terug) en rijdt tegen VER aan.
Misschien moet Toto de volgende keer zijn headset gewoon ophouden.Jasphur schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:27:
Dit is echt 100% mercedes communicatie fout
Volgens mij remt Max niet eens extra hard als Lewis achter hem zit
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Radio: Max moet Ham laten
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Haha. Wat is dit toch..
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Lol, Verstappen smijt die bak gewoon 5 versnellingen naar beneden, das harder remmen dan met je remmen. Enkel je remlichten gaan niet branden....
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Haha inhalen en dan zelf met DRS er weer langs
WAAAATTTTTT
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Wuuuuuutttt?
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Topic gaat *een beetje* hard. Kan iemand mij vertellen wat de radio van Max was ten tijde van die botsing?
WTF
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Jezus, de FIA kan m,ijn rug op.
Wat 5 seconden voor Verstappen
[ Voor 24% gewijzigd door Formula one op 05-12-2021 20:28 ]
Haha, een penalty voor Max. Wat is dit voor een onzin?
Flickr PSN ID= cheironnl
Deze sport is zo enorm oneerlijk.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
......
Euh ik weet het niet meer.
Euh ik weet het niet meer.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
wat.
de.
neuk.
wel een +1000IQ move van Max zeg..
de.
neuk.
wel een +1000IQ move van Max zeg..
Absurd, absurd. Dus Hamilton mag gewoon achterop Max inrijden zonder straf. Ja doei. Dus nog eens 5 sec straf. Wtf
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Dit is voor die eerdere overtreding waarvoor ie uberhaupt die plek moest terug geven, rustig aan heren.
Dit topic zal komende 5 minuten vast lekker rustig blijven.
wat een puinhoop dit. max moet plek terug geven, doet dat 2x, en krijgt alsnog 5 sec?
Echt formule 1 is kapotgemaakt door race control
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Jonge jonge, Hamilton had er keihard voorbij moeten vlammen in plaats van ook op de rem trappen...
Beetje slap dat Verstappen nu een tijdstraf krijgt.
Beetje slap dat Verstappen nu een tijdstraf krijgt.
Wat een waanzin.. dit is serieus heel slecht van de FIA! Schaam je!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
After the race. Jaja. Wat een volledige cluster fuck is dit. On-ge-kend.
PSN: xMaurice93
FIA

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Ze maken er echt een zooitje van bij de FIA.
Ham had er in deze situatie toch ook tegenaan gezeten als Max zijn motor geploft was? Hoe je het dan bekijkt de crash was er altijd.
Cloud ☁️
En voor tzwlfde geld had HAM de achterband van VER kapot. Maar jeetje wat een gedoe man. Gaat mwer om de regels dan t racen soms.
Back to the roaring ‘50’s zeg ik
Back to the roaring ‘50’s zeg ik
Ze schakelen allebei hoorbaar terug. HAM rijdt tegen VER aan. Nu weer in laten halen en terugpakken.....aiaiaiai en time penalty. Protest. Zucht, dit duurt nog wel even hahahaha
Hij moest HAM al 10 toeren geleden plek laten.cheiron schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:28:
Haha, een penalty voor Max. Wat is dit voor een onzin?
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
En nu laat ie HAM weer voorbij?
Nu gaat het gezellig worden hier hahaha.
En nu toch nog die straf? Dit wordt 1 grote clusterfuck.
Gaat nog leuk worden als allebeu de coureurs straks uitstappen

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Niks bijzonders. Moeten jullie maar F2 kijken.
Van hieruit kan weer verder gewerkt worden. Straf kan nog teruggedraaid worden.
Van hieruit kan weer verder gewerkt worden. Straf kan nog teruggedraaid worden.
Dit is toch bizar..
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
cy-gor25 schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:15:
[...]
leuk beestje. lijkt op een bloedhond (andere kleur dan wel)
offtopic:
Labrador Retriever/Golden Retriever combi
Labrador Retriever/Golden Retriever combi
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Wat een gigantische maffia is de FIA toch zeg pffff
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Haha FIA heeft weer handjeklap gespeeld met de Mercedesen.
Echt, wat een regeltjes festijn deze race.... Ik trek nog een biertje open
En plaats teruggeven en 5 seconden straf. Klopt voor geen meter.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Beuk HAM er maar gewoon af de volgende keer. Hoopelijk breekt hij wat. de lul
Ehhh, ok dit is echt fucked. Waar blijft de 5sec voor Hamilton, causing a collision?
Hier heeft Olav het helemaal gelijk... hoezo eerst vragen om plek terug te geven, en dan alsnog 5 sec?
Waarom die plek terug geven, je hebt die straf toch al.
Laatste race met exact evenveel punten dus
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
WTF, dit is een pauperzooi.
I am the great Cornholio!
Hier begrijpt toch helemaal niemand meer iets van?!
PSN: xMaurice93
Wat een belachelijke bedoeling. Doe vanavond een verkiezing binnen de FIA een verkiezing en geef de HAM gewoon die wereldtitel.
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Dus Max laat hem er 3 keer langs en krijgt toch een straf?
Flickr PSN ID= cheironnl
Max verbazingwekkend rustig op de radio for now...
Laat die Mercedes nu maar ploffen als er nog gerechtigheid bestaat.
Wat een clusterfuck deze GP 
Entertainend is het wel

Entertainend is het wel

Jullie vriendelijkste zuiderbuur
En dan? LolVerwijderd schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:30:
Nu binnen die 5 seconden blijven Max.
Heeft Max m er nu dan 3x langs gelaten??

Moet binnen een x aantal rondes. Zal ongetwijfeld aangevochten worden door RBR.renegrunn schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:30:
Hier heeft Olav het helemaal gelijk... hoezo eerst vragen om plek terug te geven, en dan alsnog 5 sec?
Die crash wordt na de race beoordeeld dus kan nog nadelig uitpakken voor VER.hoevenpe schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:30:
Laatste race met exact evenveel punten dus
Als het volgend jaar ook zo gaat met de FIA weet ik niet of ik hiervoor wil betalen..
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Hoppa, TV uit. Ik hoef deze vuilnis niet te zien. Laatste race ga ik ook niet kijken.
*knip*
*knip*
[ Voor 79% gewijzigd door Gonadan op 05-12-2021 20:45 ]
Wat gebeurt er joh? Er is geen touw meer aan vast te knopen zo.
Wat is dit joh? Waar is de FIA mee bezig?
ok ik ga er vanuit dat de race uitslag pas morgen bekent is
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |