www.google.nl
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Maak mij nog zorgen dat het niet mag.?
Komt er ook weer een opwarm ronde?De_Bastaard schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:05:
Staande herstart zometeen, iedereen op harde banden en geen grip ……..
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Hungary all over again?Jasphur schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:04:
Standing start denk ik. En dan is HAM wel in het nadeel, maar P3 is dan BOT… dus
Denk het niet. Daar zaten ze vorige week. Maar Lewis geeft gratis drama op de radio.
Verwijderd
Lijkt mij dat het hard is…spartacusNLD schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:06:
Doen ze er nu nieuwe mediums op??
per aspera ad astra
Aardige jongen om zich even voor Max op te offerenVerwijderd schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:06:
Mick Schumacher die misschien wel het kampioenschap beslist met zijn crash.
Yup!
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Waarom heeft RBR dan Perez gepit als het zo overduidelijk was?aschja schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:04:
Gevalletje oliedom weer van Mercedes. Je kon op je tandvlees aanvoelen dat dit een rode vlag zou worden.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
28 graden buitentemperatuur. Hoe warm moet het wel niet zijn onder al die kleding.Rivanov schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:04:
BOT zat er al redelijk kapot bij.. na 14 rondes.
Jup, max heeft ook geen rood meer en twee keer geel mag niet.AMARONE schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:06:
Gaan ze naar hard of niet nu?
Hard uiteraard, dan is het bandenreglement compleet.
Al vraag ik me af of je dit dan uit kan rijden.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Hij was de rode vlaggroggy schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:07:
Zijn er beelden van toto bij het bekendmaken van de rode vlag?
Waarschijnlijk omdat Jos en Michael altijd erg close zijn geweest, tot samen op vakantie gaan toeSilent Thunder schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:06:
[...]
Aardige jongen om zich even voor Max op te offeren
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Omdat iedereen nu lekker los kan gaan op Mercedes? Ik blijf het een idiote regel vinden dat je je halve auto mag verbouwen tijdens een code rood. Dat vond ik ook al in ImolaHollowGamer schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:06:
[...]
Ah, ik was er al op aan het wachten.
Waarom mag je niets negatiefs over iemand zeggen of over Mercedes?
nog los daarvan.Kenny_026 schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:07:
[...]
Jup, max heeft ook geen rood meer en twee keer geel mag niet.
Nu rood er op gooien kan je nooit het einde halen.
Emoties tonen mag niet meer schijnbaar.saert schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:06:
[...]
Sluit dan direct het hele topic. Er wordt gewoon over de situatie in de race gepraat.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Ik verwacht van wel, zou niet logisch zijn om dat niet te doen, wanneer je gratis mag wisselen. Zou ik wel doen in ieder geval. Maar goed misschien heeft RBR een heel ander tactisch plan.AMARONE schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:06:
Gaan ze naar hard of niet nu?
[ Voor 16% gewijzigd door TIGER1125 op 05-12-2021 19:08 ]
De kans op regen zoals in Spa is hier niet zo groot gelukkig.Barfman schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:07:
Ze willen gewoon dat halve punt rechttrekken naar een hele punt
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
HollowGamer schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:06:
[...]
Ah, ik was er al op aan het wachten.
Waarom mag je niets negatiefs over iemand zeggen of over Mercedes?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Banden wisselen mag gewoon onder een rode vlag. Je mag zelfs reparaties uitvoeren...Silent Thunder schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:06:
Heeft MAX de nieuwe banden er al opzitten? Ik kan het niet goed zien..
Maak mij nog zorgen dat het niet mag.?
"When you grow up your heart dies"
Haha, I see what you did thereHollowGamer schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:08:
[...]
Emoties tonen mag niet meer schijnbaar.
Het gaat niet om een pitstop. Het gaat om twee verschillende compounds. Als Verstappen nu naar hard gaat, hoeft ie niet meer te stoppen.Jackson6 schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:07:
Maar telt dit nu als een pit? Of moet Max alsnog pitten?
PSN: xMaurice93
Verwijderd
Idd, en het is ook nog 40+ ronden maar Max moet het nu afmaken.PWM schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:07:
Nouja, na de herstart kan de sfeer hier alweer heel anders zijn
Geen idee, maar HAM zal dan ook een keer moeten.sloth schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:08:
36 ronden op de harde band uitrijden, is dat realistisch?
Een cadeau is iets waar je niets voor hoeft te doen.Arjan90 schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:06:
Jack loopt weer te zwetsen dat het geen cadeau is. Nou, dat is het natuurlijk wel. Laten we niet doen alsof het niet zo is. Ongeacht of het ook al bij Hamilton is geweest dit jaar.
Die krijg je gewoon.
Niet pitten is risico lopen, strategisch kijken wat er in de F2 gebeurd is. Dan is het toch geen cadeau meer? Dan heb je erop gegokt misschien en gewonnen, maar cadeau wil ik het zeker niet noemen, aangezien RB zeker wel een offer heeft gebracht.
Waarom zou niemand los mogen aan over Mercedes?vhal schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:07:
[...]
Omdat iedereen nu lekker los kan gaan op Mercedes? Ik blijf het een idiote regel vinden dat je je halve auto mag verbouwen tijdens een code rood. Dat vond ik ook al in Imola
Genoeg die hier het ook belachelijk vinden dat je alles mag veranderen onder rood, maar voor Mercedes kwam het de vorige keer ook goed uit.
De beelden zouden identiek zijn aan die van vader Jos gisteren melden insidersgroggy schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:07:
Zijn er beelden van toto bij het bekendmaken van de rode vlag?
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik zag in de F2 wel wagens met zowel RedBull als Uralkali reclame erop...Verwijderd schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:05:
Betaald de Verstappen BV het schade van de Haas Schumi auto
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Volgens mij zaten ze al in ronde 14?Verwijderd schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:08:
[...]
Idd, en het is ook nog 40+ ronden maar Max moet het nu afmaken.
Dat maakt toch niet uit? Iedereen staat nu weer op ongeveer dezelfde banden, als het niet kan moeten ze allemaal weer stoppen.sloth schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:08:
Di Resta op Sky: "wat gaat Merc doen? Soft met de herstart voor track position?"
Interessant IMO, maar wel een grote gok.
Mick had duidelijk geen biostabil 2000 om.D-Ed schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:07:
De fles ‘Jomanda water’ voor m’n monitor begint te werken!!![]()
zit in de familieVerwijderd schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:06:
Mick Schumacher die misschien wel het kampioenschap beslist met zijn crash.
De coureur zelf toont ook emotie op een discutabele manier, dat doet niet onder voor de reacties in het topic die daar op volgen.DaniëlWW2 schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:08:
[...]
[modbreak]Er is een verschil tussen inhoudelijke kritiek op een twijfelachtige strategie onder SC en gewoon losgaan omdat een coureur zich benadeeld voelt door een achteraf slechte call.
En dat was het meteen ook weer met dit. [/]
Van racisme etc. Was geen sprake.
Ja duh. Waarom zou dat niet mogen.....DaniëlWW2 schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:09:
Overigens is het bandenreglement nu ook helemaal weg. Je mag dus uitrijden op die harde banden.
Het reglement is er nog wel hoorDaniëlWW2 schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:09:
Overigens is het bandenreglement nu ook helemaal weg. Je mag dus uitrijden op die harde banden.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Of nu naar geel en daarna naar wit.DaniëlWW2 schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:09:
Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...
Ik gok op ten minste nog een safety car. Dan is dat wellicht te rekken.sloth schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:08:
Hij voelde zich niet benadeeld door de slechte call, hij was stemming aan het maken dat RB geen banden zou mogen wisselen.DaniëlWW2 schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:08:
[...]
[modbreak]Er is een verschil tussen inhoudelijke kritiek op een twijfelachtige strategie onder SC en gewoon losgaan omdat een coureur zich benadeeld voelt door een achteraf slechte call.
En dat was het meteen ook weer met dit. [/]
Precies. Voor WCC van RBR pakt die stop van Perez ook niet echt goed uit.g0tanks schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:07:
[...]
Waarom heeft RBR dan Perez gepit als het zo overduidelijk was?
Op wit was Max sneller meende ik.aschja schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:05:
[...]
Die pace van Hamilton was goed. Maar we gaan het zien straks met Max in vrije lucht.
Andere crew.g0tanks schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:07:
[...]
Al zou me dat ook weer niks verbazen.
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik meen me nog een race te herinneren waar Hamilton hier heel handig gebruik van kon maken. Dus voelt wel als een beetje karma dit.sjaool schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:08:
[...]
Banden wisselen mag gewoon onder een rode vlag. Je mag zelfs reparaties uitvoeren...
Doet hij een do or die dan kan hij het kampioenschap vaarwel zeggen...Humma Kavula schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:10:
Als dit een staande start wordt dan vrees ik voor een do or die van Hammie..
"When you grow up your heart dies"
Verse drank misschien?Robbie T schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:11:
Wat voor goedje ging er net in de auto?
- DaniëlWW2
- Niet online
HollowGamer schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:10:
[...]
Hij voelde zich niet benadeeld door de slechte call, hij was stemming aan het maken dat RB geen banden zou mogen wisselen.
zou zomaar kunnen..Pierre schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:11:
Krijgt wat Bottas deed bij Max nog een staartje?
Wel vreemd dat ze Max door laten rijden en Perez niet. 🤔Graft schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:10:
[...]
Precies. Voor WCC van RBR pakt die stop van Perez ook niet echt goed uit.
volgens mij 2 rondes zonder.autje schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:11:
Is het na zo'n herstart weer eerst een paar ronden zonder DRS?
Red Bull? Give you wings...Robbie T schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:11:
Ik denk hydraulische vloeistof of iets dergelijks...
AFAIK moeten ze zich ook achter de SC aan een bepaalde delta houden? Dus als Bottas nog gewoon binnen die delta zit dan deed ie niks verkeerd?siggy schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:08:
Nogal schandalig dat Bottas ophouden van het veld nog niet eens genoteerd wordt. Best absurd gewoon. Dat gaat zeker nog een protest opleveren. Kan gewoon echt niet.
Denk ik hoor. Voordat het hele topic me afschiet
Wie goed doet, die goed ontmoet.
de coureur zelfst.naamw. (m.)Robbie T schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:11:
Uitspraak: [kuˈrør]
Afbreekpatroon: cou·reur
Verbuigingen: coureurs (meerv.)
iemand die wedstrijden rijdt met een fiets, motor of auto
Voorbeeld: `autocoureur`
at your service
Wedden op 2 paardenDoubleDutch schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:12:
[...]
Wel vreemd dat ze Max door laten rijden en Perez niet. 🤔
Zou gewoon moeten want het mag gewoon niet. Of Hamilton was te snel, of Bottas te langzaam. Absurd dat dat niet genoteerd is geworden. Dat is direct gewoon een penalty.
Je kan het nu met 2 auto's 2 tactieken doen.DoubleDutch schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:12:
[...]
Ten opzichte van iedereen om Perez heen is dat een voordeel
Dat is volgens mij niet waar. Je kan niet op hard starten en vervolgens bij rode vlag wisselen naar een nieuwe harde band. Je moet als nog 2 verschillende compounds rijden. Echter als je wisselt naar een andere compound heb je in feite dus geen pitstop gedaan en toch aan het regelement voldaan. Denk dat je dit laatste bedoelt?DaniëlWW2 schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:09:
Alle neuzen de goede richting op of?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Juist niet vreemd.DoubleDutch schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:12:
[...]
Binnen 1 team split je vaak de strategie.
En met een stop van Max konden ze niks winnen tov Merc.
Wisselen naar hard was de betere strategie zolang het SC bleef.
[ Voor 20% gewijzigd door YakuzA op 05-12-2021 19:14 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Dan kon je die als block gebruiken voor de twee merc
Nee nee nee je maakt dit allemaal veel te logischAtlAntA schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:12:
[...]
AFAIK moeten ze zich ook achter de SC aan een bepaalde delta houden? Dus als Bottas nog gewoon binnen die delta zit dan deed ie niks verkeerd?
Denk ik hoor. Voordat het hele topic me afschiet
Strategie denk ik. Als het voor Max niet goed uit kwam kwam het wellicht beter voor Perez uit.DoubleDutch schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:12:
[...]
Imola dit jaar heeft Hamilton daar zijn voordeel uit kunnen halen inderdaad. Nu mag Max ook een keer.chevsticks schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:11:
[...]
Ik meen me nog een race te herinneren waar Hamilton hier heel handig gebruik van kon maken. Dus voelt wel als een beetje karma dit.
Houd het kampioenschap wel weer lekker spannend nu
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Plus geen verplichte pitstopZorro schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:13:
Dus eigenlijk gaat de race opnieuw beginnen maar dan zoals ie gegaan was als Max de pole gewoon niet vergooid had
Alle pro's bij RBR houden zich bezig met Max. Perez moet het samen met de stagiair uitzoeken. En die krijgen dan weer ondersteuning van Max, die zich tijden het rijden ook met de tactiek van perez bezich houdtg0tanks schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:07:
[...]
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |