"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Zo was het wel bij F2. Het is een spannende strijds tussen HAM en VER. Wie weet wat er kan gebeuren in ronde 1.ZeRoC00L schreef op zondag 5 december 2021 @ 18:37:
Al dat gezeur over safety car, rode vlaggen en van, dit wordt gewoon een saaie optocht….
3siggy schreef op zondag 5 december 2021 @ 18:39:
DRS komt toch na 2 rondjes aan?
DRS is aan.siggy schreef op zondag 5 december 2021 @ 18:39:
DRS komt toch na 2 rondjes aan?
Uhmplizz schreef op zondag 5 december 2021 @ 18:39:
[...]
Zo was het wel bij F2. Het is een spannende strijds tussen HAM en VER. Wie weet wat er kan gebeuren in ronde 1.

www.google.nl
Hier geen issuesLigone schreef op zondag 5 december 2021 @ 18:40:
Is bij jullie de commentaar ook weg op F1TV? of is Olaf al weg?
Cloud ☁️
Sectortijden zijn niet spectaculair beter bij Verstappen dan bij Bottas.Kenny_026 schreef op zondag 5 december 2021 @ 18:41:
Ik heb het idee dat Max sneller is
Je hebt er alleen niks aanKenny_026 schreef op zondag 5 december 2021 @ 18:41:
Ik heb het idee dat Max sneller is
1 na langste track op de kalenderSilent Thunder schreef op zondag 5 december 2021 @ 18:42:
waarom zijn hier ''maar'' 50 laps?
Afstand per rondje.Silent Thunder schreef op zondag 5 december 2021 @ 18:42:
www.google.nl
Het langste circuit op Spa na dan...Silent Thunder schreef op zondag 5 december 2021 @ 18:42:
"When you grow up your heart dies"
Lengte vd circuit.Silent Thunder schreef op zondag 5 december 2021 @ 18:42:
I have no special talent. I am only passionately curious.
Stiekem tussen de kadootjes door lurken...plizz schreef op zondag 5 december 2021 @ 18:42:
Iedere zit op puntje van hun stoel\bank.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Iedere race is ~300km, deze track is iets meer dan 6000m, dus tel uit je winstSilent Thunder schreef op zondag 5 december 2021 @ 18:42:
Lang circuitSilent Thunder schreef op zondag 5 december 2021 @ 18:42:
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Volgens mij is het circuit 6,x KM x 50 rondes zit je op de 305KM wat minimaal is volgens mijSilent Thunder schreef op zondag 5 december 2021 @ 18:42:
Cloud ☁️
En ik maar hopen op een spannende race, zo de een na laatste van het seizoen.Jackson6 schreef op zondag 5 december 2021 @ 18:44:
Wordt waarschijnlijk gewoon HAM BOT VER..
denk t niet, bandjes slijten bijna nietAMARONE schreef op zondag 5 december 2021 @ 18:44:
Hopelijk ploffen die bensjes
Perez kan niet eens Leclerc volgen. Damn. Maar Max komt ook niet echt dichterbij Bottas. Dat wordt weer max p2 als ie een undercut kan doen.Justevo schreef op zondag 5 december 2021 @ 18:44:
Perez al bijna op 10 seconden van Hamilton. Daar heb je dus weer helemaal niks aan.
Een klapband bij nr. 44 mag ook. Die heeft hij nog tegoed van Pirelli...
Misschien valt er met een pit strategie nog iets te winnen?siggy schreef op zondag 5 december 2021 @ 18:46:
[...]
Perez kan niet eens Leclerc volgen. Damn. Maar Max komt ook niet echt dichterbij Bottas. Dat wordt weer max p2 als ie een undercut kan doen.
Ik vrees een Baku scenario. Of chaos, of saai.D-e-n schreef op zondag 5 december 2021 @ 18:47:
Het kan toch niet anders of er komt toch nog wel chaos en eem safety car?
Op 2/3 van de race of in de eindfase als de jongens moe worden...D-e-n schreef op zondag 5 december 2021 @ 18:47:
Het kan toch niet anders of er komt toch nog wel chaos en eem safety car?
Dat was bij zijn voorgangers ook zo. Misschien is Max gewoon heel goed?Jackson6 schreef op zondag 5 december 2021 @ 18:47:
Als Ham de WDC pakt mag hij Bottas wel bedanken. Heeft er elke keer netjes bij gezeten, kan je over Perez niet zeggen.
BOT heeft hem iets laten lopen om meer afstand te creëren tussen hem en HAM.HKLM_ schreef op zondag 5 december 2021 @ 18:47:
Verstappen iets sneller in sector 2 en 3 dan BOT laatste ronde
Bron: boord radio Ham
I have no special talent. I am only passionately curious.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Dat is het dan ook. Hij had bij de start er voorbij gemoeten, maar weer de vuile kant met geen enkel grip probleem. Blijft een dingetje.Silent Thunder schreef op zondag 5 december 2021 @ 18:47:
[...]
Misschien valt er met een pit strategie nog iets te winnen?
Hij lijkt gewoon niet echt dichterbij te kunnen komen, in ieder geval niet in de drs range.
Waarom toch steeds weer klapbanden? Gewoon een recalcitrante wielmoer, dan heeft er verder niemand last vansjaool schreef op zondag 5 december 2021 @ 18:47:
[...]
Een klapband bij nr. 44 mag ook. Die heeft hij nog tegoed van Pirelli...
Helaas maar daar lijkt een heel duur bochtje te worden.PLAE schreef op zondag 5 december 2021 @ 18:48:
Denk dat Verstappen zijn kansen als een nachtkaars uitgaan dit seizoen.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ook logische tactiek. De undercut onmogelijk maken voor Max.ricardo246 schreef op zondag 5 december 2021 @ 18:48:
[...]
BOT heeft hem iets laten lopen om meer afstand te creëren tussen hem en HAM.
Bron: boord radio Ham
PSN: McMillan0984
Ondanks dat ook hier wel eens anders beweerd wordt, is HAM geen koekwaus he. Da’s gewoon een vd beste F1 drivers ever. Net zoals ik denk dat VER dat ook kan zijn. Beetje Messi en Ronaldo discussie denk ik.
T is uiteraard wachten tot een Mazepin (waarschijnlijk hij) of zo in rondje >35 tegen de muur rijdt.
Gvd. Ik typ t net. MSC dit keer
Ja, marshalls zijn hier top.tuinïnen schreef op zondag 5 december 2021 @ 18:49:
Laten ze m nog wat rondes zitten ?
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Mja ik ben mij aan het bedenken... straks komt die top 2 dus in de traffic terecht en kunnen ze niet goed verder en remt dat hun een beetje af.siggy schreef op zondag 5 december 2021 @ 18:48:
[...]
Dat is het dan ook. Hij had bij de start er voorbij gemoeten, maar weer de vuile kant met geen enkel grip probleem. Blijft een dingetje.
Hij lijkt gewoon niet echt dichterbij te kunnen komen, in ieder geval niet in de drs range.
Dan wordt het misschien spannend voor Max om iets te ''proberen''?
Dat kan alsnog lijkt me, uitrijden op hard vanaf deze ronde is geen optie vermoed ik?Clavat schreef op zondag 5 december 2021 @ 18:49:
Daar gaat de eerste optie om een undercut te maken ook weg.
Ja, heb ook het gevoel dat het niet de laatste is vandaag.Maurice079 schreef op zondag 5 december 2021 @ 18:48:
En daar is SC #1
PSN: xMaurice93
Als dat te veel is kan hij toch nog een straf krijgen.. ik dacht dat ze hier meer op zouden letten.DaniëlWW2 schreef op zondag 5 december 2021 @ 18:50:
Bottas is bewust langzaam aan het rijden...
...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
Tactiek heet dat doorgaans binnen sportJustevo schreef op zondag 5 december 2021 @ 18:50:
Smeeeeeerig van Mercedes. Heel smerig.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |