Wat een snelheid die 2 voorop, ongelofelijk.
Super gevaarlijk.readytoflow schreef op zondag 21 november 2021 @ 15:13:
Is die vonkenregen niet superirritant (lees gevaarlijk mss zelfs?) als je daarachter rijdt?
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
En nu de vraag of het een twee stopper gaat worden.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zeker-te-wetenMisteRMeesteR schreef op zondag 21 november 2021 @ 15:13:
HAM is denk ik aan het managen.
Bensimpel
Positieve meneer
Die is er altijd. alleen omdat het donker is zie je dit nu beter.readytoflow schreef op zondag 21 november 2021 @ 15:13:
Is die vonkenregen niet superirritant (lees gevaarlijk mss zelfs?) als je daarachter rijdt?
😆 - Denk ook eens om ;)
Nou. 1 en 2 zien we niet meer terug tot ronde 57
PSN: xMaurice93
Nee, de skidblocks zijn gemaakt om zo vonken...readytoflow schreef op zondag 21 november 2021 @ 15:13:
"When you grow up your heart dies"
Als stilstaand mes?Kenny_026 schreef op zondag 21 november 2021 @ 15:13:
Bottas gaat ook als een mes door warme boter
Max mogelijk wat schade aan de wingendplate, lijkt hem tot nu toe niet echt tegen te houden.
Zo’n sukkel gaat zelfs Bottas niet zijn die laatste paar races. Kan met strategie te maken hebben. Maar Bottas is mss wel de allersnelste coureur van het veld. Maar bij far de slechtste ‘overtaker’.Mel33 schreef op zondag 21 november 2021 @ 15:13:
Kheb met Bot op 11 nu nog. Het idee dat ze het erom doen. Zodat het lijkt alsof Lewis een veel betere coureur lijkt, en het niet in de auto’s van merc zelf zit .
Waarom hij de boter is zeker?Kenny_026 schreef op zondag 21 november 2021 @ 15:13:
Heeft Toto de engineers vervangen? Laatste races hoor ik alleen hem over de radio…
per aspera ad astra
Toch onwijs indrukwekkend wat Hamilton doen. Maar jeetje wat jammer als Max geen kampioen wordt dit jaar
Flickr PSN ID= cheironnl
Zou Toto nu blij zijn met Bottas?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Als een mes van warme boter

Pfff HAM loopt al bijna 5sec uit.... hij heeft zn raket weer aangezet.
Ik zie het toch zwart in voor VER
Ik zie het toch zwart in voor VER
[ Voor 48% gewijzigd door Silent Thunder op 21-11-2021 15:16 ]
Die Toto... Alsof bottas niet zijn best doet
Wat is het huidige puntenverschil in het WCC?
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
De DRS van PER deed vreemd bij de eerdere mislukte overtake op SAI? Dicht, open, dicht?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Als een BOT mesKenny_026 schreef op zondag 21 november 2021 @ 15:13:
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Betekend dit dat ze die vervangen bij de eerste pitstop?chevsticks schreef op zondag 21 november 2021 @ 15:15:
Max mogelijk wat schade aan de wingendplate, lijkt hem tot nu toe niet echt tegen te houden.
Gasly kreeg overigens het verzoek om Max er voorbij te laten indien Max DRS zou hebben.
Bensimpel
Positieve meneer
20 punten volgens mijmiicker schreef op zondag 21 november 2021 @ 15:15:
Wat is het huidige puntenverschil in het WCC?
😆 - Denk ook eens om ;)
Kost teveel tijd, dus verwacht ik niet.HollowGamer schreef op zondag 21 november 2021 @ 15:16:
[...]
Betekend dit dat ze die vervangen bij de eerste pitstop?
Ik denk dat Bottas ook denkt: Ja geef me dan ook dezelfde auto als Lewis

Viel mij ook op toen VER GAS inhaalde. Laatste stukje ging de DRS van GAS open en snel weer dicht.gambieter schreef op zondag 21 november 2021 @ 15:16:
De DRS van PER deed vreemd bij de eerdere mislukte overtake op SAI? Dicht, open, dicht?
Haha zit je daar in je snelle Mercedes. Bottas denkt fuck jou en je constructeurtitel:+
Of zou hij gewoon echt moeilijk in kunnen halen?
Of zou hij gewoon echt moeilijk in kunnen halen?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Als ik BOT was zou ik de pits inrijden en Toto het stuurtje geven…
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Toto zit te janken, ziet de constructeurs kampioenschap al in het water vallen. 😂
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
PER komt langzaam maar zeker toch naar voren. Dat gaat wat eenvoudiger dan BOT die nu toevallig met wat mazzel 2 plekken pakt naar P10.
Tsunoda het bokje.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ze hebben de zelfde auto. Net als Max en PerezChefbierrr schreef op zondag 21 november 2021 @ 15:16:
Ik denk dat Bottas ook denkt: Ja geef me dan ook dezelfde auto als Lewis![]()
Aan de motorenpoule zal het niet liggen hoorChefbierrr schreef op zondag 21 november 2021 @ 15:16:
Ik denk dat Bottas ook denkt: Ja geef me dan ook dezelfde auto als Lewis![]()
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
GAS dwingt BOT naar buiten.. als ik Mercedes was zou ik na de race een klacht indienen bij de wedstrijdleiding.
Nu Toto even zo overdreven zegt dat Bot moet inhalen. nu geloof ik idd dat ze het erom doen om Lewis een betere coureur te laten lijken.readytoflow schreef op zondag 21 november 2021 @ 15:15:
[...]
Zo’n sukkel gaat zelfs Bottas niet zijn die laatste paar races. Kan met strategie te maken hebben. Maar Bottas is mss wel de allersnelste coureur van het veld. Maar bij far de slechtste ‘overtaker’.
Dit was te overdreven uitgesproken door Toto
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Ach als Max geen kampioen wordt, dan toch nog geen constructeurs voor Merc....DoubleDutch schreef op zondag 21 november 2021 @ 15:17:
Toto zit te janken, ziet de constructeurs kampioenschap al in het water vallen. 😂
Daar kan volgens mij niemand tegen zijn na de afgelopen jaren.
Ik hoop dat BOT expres niet zijn best doet.Humma Kavula schreef op zondag 21 november 2021 @ 15:15:
Die Toto... Alsof bottas niet zijn best doet
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Alonso doet 1:30:9 en zowel Hamilton als Verstappen lage 1:28.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
PER P3 kan ook nog wel eens lukken...
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Zou wel vet zijn als Alonso straks op p3 staat.
Hij verdient een miljoen dollar per maand of zo? Daarvoor zal hij wel accepteren dat Toto wat zeurt.PatrickC schreef op zondag 21 november 2021 @ 15:17:
Als ik BOT was zou ik de pits inrijden en Toto het stuurtje geven…
Is dat toegestaan, vol gas bocht 15 veel te wijd gaan en dan op het rechte stuk ervoorbij? Lijkt mij onder leaving the track and gaining an advantadge te kunnen vallen. (Stroll op tsunoda)
[ Voor 5% gewijzigd door MrOleo op 21-11-2021 15:19 ]
erutangiS
5.5Henvar schreef op zondag 21 november 2021 @ 15:18:
Lol +5sec al. Gaat toch nergens over dit.
En VER al 14 op ALO, dus tja ...Henvar schreef op zondag 21 november 2021 @ 15:18:
Ja precies, die auto van HAM klopt niet..... slingert er nergens een fles lachgas rond?Henvar schreef op zondag 21 november 2021 @ 15:18:
Ik zeg 'great work' heel zachtjes zodat mijn baas het niet hoort?
Is er überhaupt een andere plek om in te halen?
Flickr PSN ID= cheironnl
Bottas heeft niks gewonnen na 10 rondes in de door jullie zogeheten ‘oneerlijk snelste’ auto van de grid. Geen complot Bottas moet gewoon gassenMel33 schreef op zondag 21 november 2021 @ 15:18:
[...]
Nu Toto even zo overdreven zegt dat Bot moet inhalen. nu geloof ik idd dat ze het erom doen om Lewis een betere coureur te laten lijken.
Dit was te overdreven uitgesproken door Toto
Yup yuprenegrunn schreef op zondag 21 november 2021 @ 15:19:
PIT Delta rond de 28 seconden?
I have no special talent. I am only passionately curious.
HAM is zijn Instagram account aan het bijwerken ondertussen… je moet toch wat om de tijd te doden.Henvar schreef op zondag 21 november 2021 @ 15:18:
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Nope, tenzij de andere een foutje maakt. Snelle bochten die achter elkaar komen.cheiron schreef op zondag 21 november 2021 @ 15:19:
Is er überhaupt een andere plek om in te halen?
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Vroeger met Schumacher reed ie 1 sec per rondje weg, dus het kan ergerHenvar schreef op zondag 21 november 2021 @ 15:18:
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Dikke kans op fastest lap deze race voor Max, indien er geen safety car komt
Heerlijke regie. Veel middenveld beelden, dikke prima
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Hij deed nog net geen kopje koffie tijdens de pitstops.Blitzdoctor schreef op zondag 21 november 2021 @ 15:19:
[...]
Vroeger met Schumacher reed ie 1 sec per rondje weg, dus het kan erger
Max moet gewoon genoeg wegrijden van P3, en de fastest lap afpakken van HAM in de laatste ronde. Best case scenario.
Zou HAM een crossthreaded wheelnut hebben dit keer? Of misschien een poep pitstop zoals BOT die regelmatig krijgt van Mercedes?
Ik ben benieuwd wat er in het script van Netflix staat...
Is er een kans dat Max maar 1x stopt of met zekerheid 2 stops? #rustigrijden
Laat Verstappen maar lekker banden managen en tevreden zijn met een P2.
Wie weet biedt een safety car nog kansen.
Wie weet biedt een safety car nog kansen.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik neem alles terug, wat een start! Hiermee laat Max toch even zien waarom hij nu nog eerste staat in het klassement. Nu maar hopen op een mooie aanval en niet te vroeg pieken.TweakMDS schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:00:
Lijkt op geen RB podium vandaag. Het zou een sterk staaltje damage control zijn als Max vanaf hier nog een P3 weet te pakken, maar hoger dan dat zie ik niet meteen gebeuren.
"Hamilton was on his way to win his 8th WDC in Qatar, until he wasn't."sjaool schreef op zondag 21 november 2021 @ 15:20:
Zou HAM een crossthreaded wheelnut hebben dit keer? Of misschien een poep pitstop zoals BOT die regelmatig krijgt van Mercedes?
Gaat niet gebeuren, ook dan teveel te verliezen met een falende pitstop.Waah schreef op zondag 21 november 2021 @ 15:20:
Max moet gewoon genoeg wegrijden van P3, en de fastest lap afpakken van HAM in de laatste ronde. Best case scenario.
Denk niet dat het nog spannend gaat worden, tenzij er nog iemand pech heeft of er een SC komt.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Is ook omdat BOT daar rijdt.. maar inderdaad wel beter.Jasphur schreef op zondag 21 november 2021 @ 15:20:
Heerlijke regie. Veel middenveld beelden, dikke prima
Ze zullen vast aan het rekenen zijn of dat gaat lukken. Ze moeten iets proberen bij RBRBrakius schreef op zondag 21 november 2021 @ 15:21:
Is er een kans dat Max maar 1x stopt of met zekerheid 2 stops? #rustigrijden
PER wacht gewoon tot de rode bandjes weg zijn?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Die falende stop kan dan wel 30sec duren, ze lopen hard uit.groggy schreef op zondag 21 november 2021 @ 15:21:
[...]
Gaat niet gebeuren, ook dan teveel te verliezen met een falende pitstop.
PER doet wat hij vorige week niet kon, goed bezig
Deze baan is veel te snel, dit kunnen we vergeten.
Ik heb es de layout gekeken van Soedie Arabie bekeken maar dat is nog ongunstiger voor VER.
Ik zet mn geld op Abu Dhabi daar kan MAX misschien nog 1 worden
Ik heb es de layout gekeken van Soedie Arabie bekeken maar dat is nog ongunstiger voor VER.
Ik zet mn geld op Abu Dhabi daar kan MAX misschien nog 1 worden
Het gat is echt belachelijk groot. 13 ronden gereden en Alonso zit op 25 sec. Ik hoop echt dat dit in de toekomst gaat veranderen.
Leuk en aardig dat hij nu 5e ligt, maar daar koop je weinig voor zolang hij de zaterdagen blijft verprutsen.cy-gor25 schreef op zondag 21 november 2021 @ 15:22:
PER doet wat hij vorige week niet kan, goed bezig
Bensimpel
Positieve meneer
Doe je eens je best, is je baas nog steeds niet tevreden..
😆 - Denk ook eens om ;)
Alleen als je Bottas heetgroggy schreef op zondag 21 november 2021 @ 15:23:
Ik denk niet dat het met toto gezellig is bij de buurt bbq.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Écht he... ongelofelijk die LH44 en MV33NotSoSteady schreef op zondag 21 november 2021 @ 15:23:
Het gat is echt belachelijk groot. 13 ronden gereden en Alonso zit op 25 sec. Ik hoop echt dat dit in de toekomst gaat veranderen.
www.google.nl
Wat een gat tussen p1/P2 en P3.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Goede regie tot nu toe zeg. Mag gezegd worden!
PSN: xMaurice93
?Vos schreef op zondag 21 november 2021 @ 15:23:
[...]
Leuk en aardig dat hij nu 5e ligt, maar daar koop je weinig voor zolang hij de zaterdagen blijft verprutsen.
Punten zijn toch echt op de zondag
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |