[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 206 ... 251 Laatste
Acties:
  • 936.119 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
twit schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 20:05:
[...]

Dit (niet persoonlijk bedoeld ) x enkele tienduizenden mensen gaat ons mogelijk helpen. Als iedereen nu toch weer even een lesje geleerd heeft en zich beseft dat verkopen zonder plan en nu 5k later terug kopen toch wel een erg dure hobby is blijven er misschien weer wat meer mensen in hun positie zitten. Ook bij een kleine terugval naar bijv 49.5k ofzo . Of is dit ijdele hoop? Ik zou het iig wel mooi vinden om een keer een runnetje terug naar de 60k te zien zonder 20% van het forum die roept om lagere koersen om lager terug te kopen terwijl we net van 69k naar 44k zijn geweest.
Nope, enkele tienduizenden mensen die hoeveel inleggen? €1000? Dan praten we over enkele miljoenen. Die zetten geen zoden aan de dijk.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
mentalozzie schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 20:07:
Zou wachten tot Bitcoin weer op de 10k staat.

Who knows man. Ik heb geluk dat ik was uitgestapt vrij hoog omdat ik het even zat was en er gewoon met teveel geld inzat. Verhouding spaarrekening en crypto klopte niet meer.

Ik denk dat er nog een bullrun komt en dat we rond februari / maart 2022 de 100k aantikken. Dus zou ik nu instappen? Ja.

Maja misschien komt er wel een beer aan de komende twee jaar en terug naar de 30k 🐻
Welke verhouding? Je kan iets toch niet door 0 delen :?

<insert watch-out-we-got-a-badass-over-here meme>

[ Voor 5% gewijzigd door Jedi_Pimp op 24-12-2021 20:17 ]

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-10 18:11
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PotJ45MZHoF5GKTfr6gQ6Eng7dM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UB24QBWwYsuT2d79Cmd9wICY.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Jedi_Pimp schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 20:16:
[...]

Welke verhouding? Je kan iets toch niet door 0 delen :?

<insert watch-out-we-got-a-badass-over-here meme>
Poll: Crypto is x % van mijn vermogen (crypto, spaar, effecten)
0-10
11-20
21-30
31-40
41-60
61+
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=404120&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Als % van je liquide middelen (dus rekening courant, spaar, effecten, obligaties etc., maar bijv. geen vastgoed).

Stables tellen als crypto. Fiat niet. Let's go.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:01
iedereen heeft wen eigen strategie, die van mij is gewoon kopen; ik vind de $ waarde niet zo interessant. gewoon kopen, hodl, staken en fiat waarde negeren 👍

rond de 70k wel deels verkopen als rsi hoog staat

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Jedi_Pimp schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 20:31:
[...]

0-10
11-20
21-30
31-40
41-60
61+
[Afbeelding]

Als % van je liquide middelen (dus rekening courant, spaar, effecten, obligaties etc., maar bijv. geen vastgoed).

Hoezo gaat dit niet verder dan 61%? 8)7

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +10 Henk 'm!

Verwijderd

Richh schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 20:40:
[...]

Hoezo gaat dit niet verder dan 61%? 8)7
Ik heb alles eens uitgerekend en kom op 1249% :?

Ik schenk nog een Captain Morgan in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:26

Chaes

#HODL

Ik mis inderdaad de >100% optie :-(

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10:57
Voor de mensen die 60%+ zitten, als er een bearmarket komt of corona the walking dead variant en je PF verdampt met -90%.... kijken of je nog kan slapen :D

Ieder zn ding.
Ik zit vaak op 10-30% van mijn vermogen in crypto.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
mentalozzie schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 20:52:
Voor de mensen die 60%+ zitten, als er een bearmarket komt of corona the walking dead variant en je PF verdampt met -90%.... kijken of je nog kan slapen :D

Ieder zn ding.
Zo lang het geld is wat je kan missen maakt het toch niet uit? Zolang je maar geld apart hebt voor onverwachts kosten.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Mensen die 60%+ zitten hoeven niet per se te holden...

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
LINK/BTC staat sterk nog! kun je van de meeste niet zeggen op dit moment 👍

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Richh
  • Nu online

Ieder zn ding.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Natuurlijk is er wel een exit strategie en een bepaald punt waarop ik 'gegokt en verloren' alles eruit trek. Natuurlijk loop je hier veel risico mee. Maar je moet een beetje risico lopen als je wat wil, toch?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10:26

Ieder zn ding.
Dat van mij zit nu ongeveer op 80% van mijn totale vermogen. Daar staat wel tegenover dat; ik geen schulden heb, alleenstaand ben, niemand van mij afhankelijk is en ik meer dan prima kan rondkomen van het fiat minen (salaris). Op dit moment gaat er naast mijn maandelijkse DCA bedrag ook niets extra's naar crypto, tenzij er zich echt een mooie kans voor doet.

Het is een risico dat ik bewust neem en ook bereid ben om te nemen. Wil ik ooit de mogelijkheid krijgen om een huis te kopen in Nederland, dan heb ik ook niet echt een andere keus dan een dergelijk risico te nemen. Moet ik wel zeggen dat met de staat van Nederland op dit moment (overheid + samenleving) het steeds aantrekkelijker wordt om in een wat gunstiger klimaat te gaan zitten, wat mede door het thuiswerken mogelijk kan worden.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Petertje750
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:12
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eCTSd0rMazZXVQcYvDi8BRkOPQs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dAjH96ElwIEikE19CYTjnJWv.jpg?f=user_large

Ook van BTC de kerst groeten ;-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:43

Darrell

Fiat moonboy

Hh's en hl's. Looking good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-10 14:18
Marshallroady schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 19:10:
Wat een jaar! even paar maanden pauze genomen van het forum. @Verwijderd draait je node ondertussen al?

Na 5 jaar eindelijk eens gebruik gemaakt van alle geleerde lessen en na in december 2020 ingestapt te zijn in Luna de afgelopen weken m'n eerste plukjes omgezet in sats.

Benieuwd wat 2022 gaat brengen qua bitcoin ontwikkelingen, wet/regelgeving en shitcoinerij.

Doel wordt om toch echt eens die lightning node op te gaan zetten! Betalen met lighntning via Bluewallet is wel heel makkelijk trouwens.
Wow, december in Luna en net de 100d bereikt he. Hoeveel was je ingestapt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack

Ieder zn ding.
Niet verkopen en je hebt geen verlies he. Deze maand swings van - 10k en nu weer plus 10k+.
Paniek verkoop had waarschijnlijk veel geld gekost, nu lekker gewacht en weer in de plus.

Als je het geld kan missen, voel je ook geen stress. Verder genoeg spaarpotjes staan voor andere uitgaven en investeringen gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10:57
Taro schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 20:59:
[...]

Mensen die 60%+ zitten hoeven niet per se te holden...
Haha eens, maar hoeveel % van je denk je van de mensen hebben een stoploss ingezet? Voor als de hell uitbreek. Denk niet zoveel, maar dat is een aanname....

Ook een post hier van "Geen verlies als je gewoon hodl" tja daar ga ik niet in mee.

Achjah.. crypto gaat wel weer lekker de laatste tijd. Genieten toch :)

Ik heb dit jaar wel geluk gehad met winst en mijn fiat is er al lang uit. Ik kan alleen echt verrot slapen als ik er teveel geld in heb zitten. Baal daar wel van want zo wordt ik nooit "financieel onafhankelijk" maar gewoon een keer lekker op vakantie of een wat duurdere auto of een nieuwe smartwatch.....

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Wackmack schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 21:22:
[...]
Niet verkopen en je hebt geen verlies he.
Als ik een sat kreeg per keer dat deze opmerking langskomt...

Er is geen enkele garantie dat een prijs weer stijgt boven het aankoopniveau als je hoger bent ingestapt dan de huidige prijs, dus zo stellig kan je dit niet brengen. Uiteraard is de kans groot / zeer aanwezig dat dit wel weer goedkomt, maar dan moet je dit anders verwoorden.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-10 21:10
Wat vinden jullie van de recente Twitter post van clown planb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Laatst online: 08:06

YES

Moderator General Chat
MaStar schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 21:39:
Wat vinden jullie van de recente Twitter post van clown planb?
Ik heb hem even opgezocht want ik volg hem niet, maar ik kan van punt 2 niet helemaal precies uitvogelen wat hij precies bedoelt. Zegt hij dat ie eerst gewoon iets te stellig geweest is? Als dat zo is dan is wat ik denk over zijn tweet: "goh".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
mentalozzie schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 21:36:
[...]

Haha eens, maar hoeveel % van je denk je van de mensen hebben een stoploss ingezet? Voor als de hell uitbreek. Denk niet zoveel, maar dat is een aanname....
Ik gebruik nauwelijks nog stop losses, ik zet liever een (iets) hogere sell order dan een stop loss te hanteren. Als ik all-in zit, dan is dat heel bewust en dan accepteer ik het bijbehorende risico. Maar stop losses leiden automatisch tot verlies (logisch), met doorgaans direct na het raken van je stop loss weer een stijging en dus sell low, buy high. Nee, liever wat winst veilig stellen en lager inkopen OF een ingecalculeerd risico nemen. Maar de koers zal ook nooit van 69k naar 10k dalen in een dagje (tenzij er een bug in de code wordt gevonden of een black swan event plaatsvindt), dus lager uitstappen kan altijd nog, een -90% voor Bitcoin op 1 dag zie ik niet snel gebeuren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:08

Ieder zn ding.
Ja hoor geen probleem. Zit op iets van 85% ongeveer.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Als de hel uitbreekt dan helpt SL je echt niet hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat

Ieder zn ding.
Ik zit ergens rond 50% denk ik momenteel (weet nu even niet wat mijn PF precies waard is in €). Maar dat is alleen doordat mijn PF de afgelopen 11 maanden een aantal keer over de kop gegaan is. Toen ik instapte was dat met ongeveer 17%. Als ik minder % in crypto wil hebben moet ik dus crypto verkopen, en dat wil ik (nu) niet.

Dus ja, ik snap wel dat je er met 60%+ in kan zitten, als de bear dan om de hoek komt balanceert zich dat weer en dat zal vast even vervelend zijn maar in veel gevallen is zo'n PF ook gewoon veel harder gegroeid dan ander vermogen en dan is het ook een kwestie van mindset!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypto-mdk
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 01-02-2022
Stoploss en dan komt die flashdrop van 87% zoals op Binance US afgelopen oktober….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Nu online
GioStyle schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 21:53:
Als de hel uitbreekt dan helpt SL je echt niet hoor.
Je denkt toch niet dat ik m'n crypto op een exchange zet? 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaStar

Ieder zn ding.
Crypto is 85% van mijn vermogen. Bearmarket komt idd, dan gewoon wachten en HODL. Zie het probleem niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
[...]

0-10
11-20
21-30
31-40
41-60
61+
[Afbeelding]

Zo'n poll zegt helemaal niets natuurlijk. 1. Je weet niet hoeveel fiat vermogen iemand heeft ten opzichte van crypto valuta 2. Je weet niet hoeveel eigen vermogen iemand geïnvesteerd heeft in crypto.

Beide zijn wel relevant.

Stel er zitten hier mensen die 10 bitcoin hebben gekocht toen het 100 euro was, dan kan het 99% van je vermogen zijn zonder dat je je druk maakt, omdat je genoeg fiat achter de hand hebt. Procentueel ten opzichte van Crypto niet veel, maar ten opzichte van de nibud normen wel.

Kortom, het zegt niets. Veel interessanter is hoeveel je hebt ingelegd versus wat je hiervan hebt, en absulute verschillen.

De meeste mensen hebben virtueel rendement omdat Crypto bijna all time high staat.

[ Voor 7% gewijzigd door MaStar op 24-12-2021 22:38 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ray_
  • Laatst online: 08:53
Hier geen last van slapeloze nachten door een hoog percentage in crypto. Ik zit er met 80% in, maar als ik in de bear gewoon panicsell is dat aandeel toch een stuk kleiner. Wie doet me wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
MaStar schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 22:35:
[...]

Zo'n poll zegt helemaal niets natuurlijk. 1. Je weet niet hoeveel fiat vermogen iemand heeft ten opzichte van crypto valuta 2. Je weet niet hoeveel eigen vermogen iemand geïnvesteerd heeft in crypto.

Beide zijn wel relevant.

Stel er zitten hier mensen die 10 bitcoin hebben gekocht toen het 100 euro was, dan kan het 99% van je vermogen zijn zonder dat je je druk maakt.

Kortom, het zegt niets. Veel interessanter is hoeveel je hebt ingelegd versus wat je hiervan hebt, en absulute verschillen.

De meeste mensen hebben virtueel rendement omdat Crypto bijna all time high staat.
Wie zegt dat zijn poll iets moet zeggen dan? Ik vind het bijvoorbeeld wel grappig om te zien, zonder dat je er ook maar iets mee kan.

Net als jouw idee over een poll waarin inleg versus rendement en wat dat doet tov van je vermogen, maar dat is al een stukje complexer en kent vele variabelen.

De poll van Jedi genereert in ieder geval wel interessante discussies/reacties :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ETH2.0
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 06-09 20:52
[...]

0-10
11-20
21-30
31-40
41-60
61+
[Afbeelding]

26% cash
21% aandelen
11% stablecoins
42% crypto

Ik ben wel blij met deze verdeling op zich. Cash vind ik te hoog en aandelen zijn aan de lage kant, maar mijn aandelen (vooral ETFs) gaan mijn crypto vrij snel inhalen (maandelijkse inleg) en mijn cash hoop ik er mooi bij een crash ergens in te gooien, hoewel ik weet dat wachten op een crash eigenlijk slecht is.

Crypto blijft toch een zero sum game waar het vooral belangrijk is dat je er zo vroeg mogelijk bij bent - en waar ik er dus nu met een flink percentage in zit - terwijl je met aandelen mee profiteert met de groei van de economie en ik dat meer sustainable vind voor de lange termijn.

[ Voor 10% gewijzigd door ETH2.0 op 24-12-2021 23:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje
  • Laatst online: 11:57

resusaapje

h less

ETH2.0 schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 23:02:
..., hoewel ik weet dat wachten op een crash eigenlijk slecht is.
Het maakt je een slecht mens, maar het is geen slechte strategie 8)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Wij zitten met kerst in het ziekenhuis. Dus vieren we nu een soort van kerstfeest. Eten, drinken cadeautjes onder de boom ( een Ledger Nano X voor papa :9 )

Nu nog een drankje doen en op naar het ziekenhuis.

Daarom wil ik jullie allemaal nu alvast ontzettende fijne kerstdagen toewensen. Met heeeeel veel groene staven O-)

Maar vooral een gezellig samenzijn met jullie familie. Want groene kaarsen zijn leuk. Maar een gelukkig en gezond gezin is met geen 100 BTC te betalen _/-\o_

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Skrunsies schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 23:32:
Wij zitten met kerst in het ziekenhuis. Dus vieren we nu een soort van kerstfeest. Eten, drinken cadeautjes onder de boom ( een Ledger Nano X voor papa :9 )

Daarom wil ik jullie allemaal nu alvast ontzettende fijne kerstdagen toewensen. Met heeeeel veel groene staven O-)

Maar vooral een gezellig samenzijn met jullie familie. Want groene kaarsen zijn leuk. Maar een gelukkig en gezond gezin is met geen enkele BTC te betalen _/-\o_
Balen dat je kerst niet thuis kan vieren! Hopelijk niet om hele vervelende redenen en dus toch een leuk/gezellig kerstfeest voor jullie! Dat je Ledger maar goed gevuld mag raken 8)

Morgen fijn met familie, ** Knip, offtopic ** . Twee grote stukken vlees a 1,5 kg op de BBQ en dan maar smikkelen! Groene kaarsen of rode kaarsen maakt me niet uit, morgen staat in het teken van familie, veel belangrijker dan crypto!

Fijne kerst pik!

[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 25-12-2021 10:05 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-10 19:29
Skrunsies schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 23:32:

Maar vooral een gezellig samenzijn met jullie familie. Want groene kaarsen zijn leuk. Maar een gelukkig en gezond gezin is met geen 100 BTC te betalen _/-\o_
Fijne feestdagen! En ik wens iedereen, en jullie in het bijzonder, veel gezondheid, geluk en hele dikke groene staven toe!

Zero.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Fijne feestdagen, lotgenoten ;)

Afbeeldingslocatie: https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Ftse3.mm.bing.net%2Fth%3Fid%3DOIP.eYm48Vrke0-5HXjBuHYV1AHaEK%26pid%3DApi&f=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 10-10 19:06
Benieuwd wat we morgenochtend aantreffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Raaafie schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 00:05:
Dik pak sneeuw!

Acties:
  • +16 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u-cTMMGcss-ciCoSnonBM4_5-E8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/NqETxdTa0cqMPK6YFPkzPWDv.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-10 19:29
Raaafie schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 00:05:
2e kerstdag.. de schoonouders hier.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• happymoon
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 01-12-2024
Is er ergens een website met een lijstje wanneer welke coin een nieuwe update/iets nieuws lanceert?
Momenteel vis ik te vaak achter het net...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
YES schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 23:37:
[...]

Balen dat je kerst niet thuis kan vieren! Hopelijk niet om hele vervelende redenen en dus toch een leuk/gezellig kerstfeest voor jullie! Dat je Ledger maar goed gevuld mag raken 8)

Morgen fijn met familie, even een zelftest van tevoren om het risico dat iemand besmet is te beperken, want 1,5 meter onderling gaat niet lukken. Twee grote stukken vlees a 1,5 kg op de BBQ en dan maar smikkelen! Groene kaarsen of rode kaarsen maakt me niet uit, morgen staat in het teken van familie, veel belangrijker dan crypto!

Fijne kerst pik!
Dat klinkt lekker man. Zit ik hier met mijn cheeseburger waarvan het kaas niet eens gesmolten is te wachten :r Water loopt me al in de mond bij de gedachtes van die stukken vlees :9~

Om er niet een al te groot Viva gehalte van te maken maar toch eventjes reageren wil.

1 van de problemen die mijn dochter ervaart is dat haar organen sneller gegroeid zijn dan dat haar lichaam aan kan.
In dit geval gaat het om haar hersenen die creëren een bepaalde druk waardoor er bloed uit haar oren kan lopen. Helaas is dat vandaag weer gebeurd en moet ze met spoed onder het mes.

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 12-10 10:58
Skrunsies schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 00:31:
[...]

Dat klinkt lekker man. Zit ik hier met mijn cheeseburger waarvan het kaas niet eens gesmolten is te wachten :r Water loopt me al in de mond bij de gedachtes van die stukken vlees :9~

Om er niet een al te groot Viva gehalte van te maken maar toch eventjes reageren wil.

1 van de problemen die mijn dochter ervaart is dat haar organen sneller gegroeid zijn dan dat haar lichaam aan kan.
In dit geval gaat het om haar hersenen die creëren een bepaalde druk waardoor er bloed uit haar oren kan lopen. Helaas is dat vandaag weer gebeurd en moet ze met spoed onder het mes.
Jeetje, wat n dingen.
Mag m'n pf 99% zakken als iedereen maar gezond blijft!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
[...]

Hè, dat is oprecht naar man! Hopelijk kan je het kerstdiner dan nog inhalen als jullie weer thuis zijn.
Maar dat van je dochter klinkt wel serieus heel eng, hopelijk kan ze goed geholpen worden en verloopt de operatie goed!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Damn man... Heel veel sterkte gewenst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 03:01

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Sterkte gozer en hopelijk fijne feestdagen (y)

Zo zie je maar weer dat iemand het altijd veel slechter heeft dan jezelf.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Wat mooi die resultaten. Had niet verwacht dat er zoveel mensen boven de 40% zouden zitten. Degens gonna degen! Haha, of men zit nu veel in stables, zou ook kunnen. Om het helemaal zuiver te maken zou je ook willen weten welk % stables zijn.
jvel92 schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 21:04:
[...]

Dat van mij zit nu ongeveer op 80% van mijn totale vermogen. Daar staat wel tegenover dat; ik geen schulden heb, alleenstaand ben, niemand van mij afhankelijk is en ik meer dan prima kan rondkomen van het fiat minen (salaris). Op dit moment gaat er naast mijn maandelijkse DCA bedrag ook niets extra's naar crypto, tenzij er zich echt een mooie kans voor doet.

Het is een risico dat ik bewust neem en ook bereid ben om te nemen. Wil ik ooit de mogelijkheid krijgen om een huis te kopen in Nederland, dan heb ik ook niet echt een andere keus dan een dergelijk risico te nemen. Moet ik wel zeggen dat met de staat van Nederland op dit moment (overheid + samenleving) het steeds aantrekkelijker wordt om in een wat gunstiger klimaat te gaan zitten, wat mede door het thuiswerken mogelijk kan worden.
Ben jij mij? Op alle fronten had ik dit kunnen schrijven. :D

Mag ik vragen welk % je van je bruto salaris DCA'd in crypto (en stonks, als die aan de orde zijn)?
MaStar schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 22:35:
[...]

Beide zijn wel relevant.

Stel er zitten hier mensen die 10 bitcoin hebben gekocht toen het 100 euro was, dan kan het 99% van je vermogen zijn zonder dat je je druk maakt, omdat je genoeg fiat achter de hand hebt. Procentueel ten opzichte van Crypto niet veel, maar ten opzichte van de nibud normen wel.

1. Wel toch, in relatieve zin? Dat is juist het doel van het onderzoekje. Of bedoel je hier ook in absolute zin, in de zin dat deze percentages anders zullen zijn voor iemand met een enorm netto vermogen (uitgedrukt in fiat), ceteris paribus?

2. Tja, so what. Er zitten hier een paar OG's die vanaf 2015 Bitcoin hebben. Ongetwijfeld hebben die een veel sterkere vermogensgroei gekend dan ik met mijn 10 maanden ervaring, en zal dat ook impact hebben op hun huidige allocatie.
Maar over het algemeen ga ik uit van een risico-avers, winst maximaliserend individu dat ervoor kiest zijn of haar nutscurve te maximaliseren en hierbij af en toe crypto gains omzet in fiat.

In hetzelfde opzicht heb je niks aan deze poll als iemand een huis heeft van 6 miljoen. Want ja, wat voor rol spelen je liquide activa dan nog? Dat geldt echter voor elk onderzoek, me dunkt..

Veel interessanter zou zijn om te weten van iedere poster hoeveel diegene verdient, wat zijn burgerlijke staat is en hoeveel Bitcoin hij heeft. Nog leuker zou zijn als ik dit bericht aan het typen was op de Britse Maagdeneilanden, met in m'n linkerhand een vers gemaakte pina colada terwijl ik proost met Jaapio die op dat moment aan het zoeken is naar z'n volgende meme. Een man kan dromen hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Nu online
ETH2.0 schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 23:02:
Crypto blijft toch een zero sum game waar het vooral belangrijk is dat je er zo vroeg mogelijk bij bent - en waar ik er dus nu met een flink percentage in zit - terwijl je met aandelen mee profiteert met de groei van de economie en ik dat meer sustainable vind voor de lange termijn.
Ook de aandelenmarkt is in the end een kwestie van vraag en aanbod, alleen zijn er in de aandelenmarkt een aantal zeer grote vermogende spelers (waaronder de bedrijven zelf die stocks kopen of verkopen) die zouden moeten zorgen dat een aandeel eigenlijk werkt hoe het hoort te werken qua prijsbepaling.

De exponentiële groei die je in de stock market ziet, in tijden van een pandemie, toont aan dat de koppeling met de reële economie is verdwenen. Er komt een moment dat Fred en Ria hun ETF eruit pleuren en ook dan kan er zo enkele tientallen procenten daar van af.

Gains, sure. Sustainable? Dat denk ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Nu online
Sterkte @Skrunsies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Nog 46 uur en dan eindelijk klaar met dat kersumus.

[ Voor 10% gewijzigd door Qunix op 25-12-2021 02:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 14-10 22:02
[...]

Heel veel sterkte gewenst en fijne feestdagen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:00

knakworst

Get more sats!

Richh schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 19:48:
Kerstavond. Goed moment.

[Afbeelding]

Dus binnenkort weer rekt :+
Een bitcoin broker zegt 'bitcoins' :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11:11
[...]

Sterkte , hopelijk gaat het snel beter met je dochter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Heel veel sterkte @Skrunsies !

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Crypto.com bevestigt uitbraak. Ik dacht er is btc ofzo buitgemaakt :)

https://www.iex.nl/Crypto...m-bevestigt-uitbraak.aspx

Volgens het artikel was de vorige top 1,20????

[ Voor 15% gewijzigd door knakworst op 25-12-2021 08:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marshallroady
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-12-2022
Wackmack schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 21:20:
[...]

Wow, december in Luna en net de 100d bereikt he. Hoeveel was je ingestapt?
Grootste stack op 0,5 gekocht en daarna blijven kopen tot 5 dollar.

Nu ongeveer 50% omgezet in bitcoin.

Maar moet nog steeds gewoon werken hoor ;) t zijn voornamelijk hobby bedragen. Vooral leuk om eens een keer goed gekozen te hebben na alle verliezen en Adams de afgelopen jaren!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
CELR gaat weer goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:23

Vis

Het volume is te laag om echt even door te zetten richting de 10 cent. Zie m zo weer terugvallen helaas. Geduld 🙂

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:55
Fijne kerstmis allemaal weer hé !! Wens jullie allemaal mooie gepumpte wallets toe :)) <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
YES schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 23:37:
[...]

Morgen fijn met familie, ** Knip, offtopic ** Twee grote stukken vlees a 1,5 kg op de BBQ en dan maar smikkelen! Groene kaarsen of rode kaarsen maakt me niet uit, morgen staat in het teken van familie, veel belangrijker dan crypto!

Fijne kerst pik!
Fijne kerst!

** Offtopic **

[ Voor 23% gewijzigd door Taro op 25-12-2021 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-10 21:32
knakworst schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 08:30:

Haha was het maar zo, top was rond de $0,90.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-03 12:35
Veel nieuwe projecten op BSC met Meta in de naam. Zal er een brug geslagen kunnen worden tussen Crypto en VR?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaStar
Hopelijk houdt de BTC Bull market support Band stand deze dagen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v3gEpFtGjVg62tWaPFOJD1vyu-Y=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jPVRpYPqNFrEWIcepnfKwY74.jpg?f=user_large

Fijne kerstdagen allen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
MaStar schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 09:45:
[...]

Fijne kerst!

** Offtopic **
Jij ook fijne kerst!

** Offtopic **

[ Voor 53% gewijzigd door Taro op 25-12-2021 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
YES schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 09:56:
[...]

Jij ook fijne kerst!

** Offtopic **
** Offtopic **

[ Voor 54% gewijzigd door Taro op 25-12-2021 10:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LoBbY_1
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-10 15:00
PlanR schreef op donderdag 23 december 2021 @ 17:33:
[...]

Netjes! Zal wel een pump en dump worden..
Ik wist 99% zeker dat je gelijk had en wilde gister avond verkopen. 2 van de 3 kids ziek en uiteindelijk vergeten. Vanmorgen dacht ik weer een diepe daling te zien.. echter er komt gewoon een schepje (phun intended) bovenop *O*

Een echte golver is nooit uitgeput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
** Offtopic **

[ Voor 95% gewijzigd door Taro op 25-12-2021 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P2P2me
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 14-10 20:52

De laatste maanden ben ik heel blij met CRO:).
De kaart gebruik ik dagelijks voor heerlijke cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Hoe zijn de ervaringen met de cro kaart?

Ben een beetje klaar met de kaart van Nance. Sindskort werkt bij mij contactloos betalen niet meer en het is altijd maar afwachten of de service werkt en ik terug moet vallen op mn bankpas.

En gisteren was bij de jumbo de transactie weer eens mislukt en vervolgens maar met bankpas betaald. Kom ik thuis, is de transactie wel gewoon van mn binance kaart afgeschreven. Gelukkig voor een klein dingetje wat ik vergeten was maar het zal je bij je kerstinkopen gebeuren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14-10 20:18
Ik lees hier sinds enkele dagen ook mee.

Sinds 2 dagen beetje uitproberen met crypto (tientjes werk) maar vind het wel grappig en interessant.

Tot nu toe een leuke hobby met wat "klein" geld

Fijne dagen gewenst allemaal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 09:47
Darrell schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 10:14:

Ben een beetje klaar met de kaart van Nance. Sindskort werkt bij mij contactloos betalen niet meer en het is altijd maar afwachten of de service werkt en ik terug moet vallen op mn bankpas.

En gisteren was bij de jumbo de transactie weer eens mislukt en vervolgens maar met bankpas betaald. Kom ik thuis, is de transactie wel gewoon van mn binance kaart afgeschreven. Gelukkig voor een klein dingetje wat ik vergeten was maar het zal je bij je kerstinkopen gebeuren.
Ik lees dit wel erg vaak de laatste tijd, kun je dit geld wel weer terugkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-03 12:35
Inhumanous schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 10:18:
Ik lees hier sinds enkele dagen ook mee.

Sinds 2 dagen beetje uitproberen met crypto (tientjes werk) maar vind het wel grappig en interessant.

Tot nu toe een leuke hobby met wat "klein" geld

Fijne dagen gewenst allemaal!!
Ik ben ook begonnen met tientjes in Oktober. Eerst op bitcoinmeester maar later ben ik overgestapt naar TrustWallet.

Gekke dingen meegemaakt. Kan er bijna een boek over schrijven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:55

Binance kaart koppelen aan curve en je hebt nauwelijks problemen. Werkt prima hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:25

Ik gebruik het met name voor online aankopen en tanken en slechts beperkt in winkels. Vind het vaak nog onduidelijk of de kaart nou wel/niet geaccepteerd wordt. Maar online geen problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 03:01

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Blik1984 schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 10:43:
[...]

Ik gebruik het met name voor online aankopen en tanken en slechts beperkt in winkels. Vind het vaak nog onduidelijk of de kaart nou wel/niet geaccepteerd wordt. Maar online geen problemen
Dat staat of aangegeven aan de kassa, of je kan het vragen. 80% van de winkels die ik bezoek accepteerd Visa/MC.

En schamen doe ik al helemaal niet als blijk dat de Curve/CDC niet geaccepteerd wordt. Lekker boeiend wat anderen ervan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

keepitfrosty schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 10:36:
[...]

Binance kaart koppelen aan curve en je hebt nauwelijks problemen. Werkt prima hier
Heb inmiddels een paar keer bij bol.com en amazon problemen met curve/binance dat bij een bestelling met meerdere producten, ik eerst een volledige transactie betaal, en daarna ook nog deelbetalingen apart gecharged krijg. Erg irritant om recht te zetten want Binance wijst naar de merchant en merchant zegt het goede bedrag bij Curve geïnd te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:31

Wat een enorm slechte analyse. Plaatje-cijfers-plaatje, maar geen enkel idee waarom.

Is handelen in crypto werkelijk gewoon gokken en hopen?

Ben gewend dat er een analyse is op basis van onderliggende cijfers, EBITDA, sentiment, marktontwikkelingen maar bij crypto is het 1 lege huls?

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Laatst online: 11:55
knakworst schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 10:48:
[...]

Heb inmiddels een paar keer bij bol.com en amazon problemen met curve/binance dat bij een bestelling met meerdere producten, ik eerst een volledige transactie betaal, en daarna ook nog deelbetalingen apart gecharged krijg. Erg irritant om recht te zetten want Binance wijst naar de merchant en merchant zegt het goede bedrag bij Curve geïnd te hebben.
Hm dat heb ik zelf nog niet gehad maar ook nog niet meerdere producten tegelijk gedaan. Maar ja dat is wel erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:52
[...]

Heel veel sterkte @Skrunsies en beterschap voor je dochter!

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 09:47
NiGeLaToR schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 10:49:
[...]

Ben gewend dat er een analyse is op basis van onderliggende cijfers, EBITDA, sentiment, marktontwikkelingen maar bij crypto is het 1 lege huls?
Nee geen lege huls, waardering gebeurt op basis van de dikte van de white paper en het aantal volgers van het Twitter account van het desbetreffende project.

Kleur van het logo schijnt ook een dingetje te zijn

[ Voor 5% gewijzigd door Prozaq op 25-12-2021 11:37 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-10 16:36

MicroWhale

The problem is choice

Hele fijne feestdagen allemaal! Geniet van al het eten en van je naasten.

En @Skrunsies heel veel sterkte in het zkh. Mooi verwoord: Tijd met je naasten is met geen BTC te betalen.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:31
Prozaq schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 11:31:
[...]

Nee geen lege huls, waardering gebeurt op basis van de dikte van de white paper en het aantal volgers van het Twitter account van het desbetreffende projecten.

Kleur van het logo schijnt ook een dingetje te zijn
Zal ik daar op letten :+

En op de lijntjes en kaarsen :)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Taro schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 21:37:
[...]

Als ik een sat kreeg per keer dat deze opmerking langskomt...

Er is geen enkele garantie dat een prijs weer stijgt boven het aankoopniveau als je hoger bent ingestapt dan de huidige prijs, dus zo stellig kan je dit niet brengen. Uiteraard is de kans groot / zeer aanwezig dat dit wel weer goedkomt, maar dan moet je dit anders verwoorden.
Goede aanvulling ja! Bedoel het ook voor bepaalde coins zoals btc, eth en andere toptien coins. Het is inderdaad aannemelijk dat het waarschijnlijk omhoog gaat. Je instapt moment is ook erg bepalend. Als je bent ingestapt op 66.000 moet je misschien nog lang wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:21
knakworst schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 10:48:
[...]

Hoe heb jij het gedoe met de bestelling bij Bol opgelost? Ik heb hetzelfde wat nu nog niet opgelost is. Lijkt mij dat het bij curve ligt gezien bol aangeeft niks anders als charge te hebben gerekend.

Lichtpuntje...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://thingamagift.com/wp-content/uploads/2019/05/how-to-give-bitcoin-as-gift.jpeg

fijne kerst allemaal, en hopelijk krijgen we BTC voor kerst als cadeautje :)

maar wat als je bijvoorbeeld je cadeau open maakt en je ziet dit staan, wat doe je? :7
Afbeeldingslocatie: https://i.kym-cdn.com/photos/images/original/001/973/292/7dd.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Kol Nedra op 25-12-2021 11:56 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Marshallroady schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 19:10:
Wat een jaar! even paar maanden pauze genomen van het forum. @Verwijderd draait je node ondertussen al?
Jazeker die draait inmiddels al een tijdje.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cCGQ9_LalUYKKNVO_JMuM2FQDxA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DwWYpv5pfPcnlv0TWUd7xWLc.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NQAhB9IDJi9zQtodSE7bxb-iLDU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HgHxQ8PTjj3FW9JcKJHHocDi.jpg?f=user_large

Ligt hier gewoon wat te verstoffen achter de tv. Doe er ook echt helemaal niets mee. Core staat gewoon continu aan, maar verder geen Lightning channels of wat dan ook.

Installeren van Umbrel was ook echt zomaar klaar, daar zat zelfs voor een zwakstroom laaggeleide G als mij weinig uitdaging in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Prozaq schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 10:27:
[...]

Ik lees dit wel erg vaak de laatste tijd, kun je dit geld wel weer terugkrijgen?
Gezien het bedrag geen zin om er werk van te maken. En of het kans van slagen heeft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

keepitfrosty schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 10:36:
[...]

Ook maar eens naar kijken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Blik1984 schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 10:43:
[...]

Online en bij tanken ook geen problemen.

Met name bij pinnen in supermarkten (jumbo en digros)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Darrell schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 12:42:
[...]

Online en bij tanken ook geen problemen.

Met name bij pinnen in supermarkten (jumbo en digros)
Online werkt het zeer goed idd en bij deze plekken werkt het ook (naar eigen ervaring):
Hornbach
Jumbo/Aldi
Decathlon
Shell
Bol.com/Coolblue

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-10 22:02
Totdat ze bij coolblue een refund doen na 3 weken waarbij de koers drastisch veranderd is dan pakken ze niet je bnb terug nee die berekenen ze dan opnieuw dus kans op een behoorliijk verschil. Dat wat ik laatst dus had :/

Disclaimer dit was geen retour maar ze konden men product toch niet leveren opeens

[ Voor 10% gewijzigd door BurnerT op 25-12-2021 12:54 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10:26
Jedi_Pimp schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 01:33:

Ben jij mij? Op alle fronten had ik dit kunnen schrijven. :D

Mag ik vragen welk % je van je bruto salaris DCA'd in crypto (en stonks, als die aan de orde zijn)?
Geloof dat we ongeveer in dezelfde leeftijdscategorie zitten en die zitten veelal allemaal met een vergelijkbare situatie. Crypto biedt hierbij voor velen een kans met de juiste risk/reward om uit die situatie te komen en een ander pad te bewandelen dan de “corporate ladder” te beklimmen en “huisje, boompje, beestje”.

Maandelijks ongeveer 10% in crypto en 5% in stonks van bruto salaris. Stonks is ETF dus is echt “set and forget”. De verhouding crypto is natuurlijk volledig scheefgegroeid door de behaalde rendementen. Zelfs met stable coins kun je een 20% rendement of hoger halen. Door dergelijke rendementen blijft crypto op dit moment nog wel de place-to-be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 12:26:
[...]

Jazeker die draait inmiddels al een tijdje.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ligt hier gewoon wat te verstoffen achter de tv. Doe er ook echt helemaal niets mee. Core staat gewoon continu aan, maar verder geen Lightning channels of wat dan ook.

Installeren van Umbrel was ook echt zomaar klaar, daar zat zelfs voor een zwakstroom laaggeleide G als mij weinig uitdaging in.
Je bent wel up to date toch? Af en toe een reboot is niet verkeerd hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P2P2me
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 14-10 20:52

Mijn ervaringen zijn erg positief met de kaart. Vooral even kijken waar de kaart kan worden gebruikt. Bijvoorbeeld bij ons in het dorp accepteert de Poeisz de kaart niet maar Aldi wel, zulke dingen. Thuisbezorgd met Jumbo werkt ook.

Gekoppeld aan Google Pay voor contactloos betalen. Gekoppeld aan Curve voor een extra betaalpas:)

Euro's storten is mogelijk via bankoverschrijving.
Voor instant geld op de kaart gebruik ik Revolut.

Hier op Tweakers een mooi topic over de Crypto.com kaart:

https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2076578

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-10 22:40

Zoals ik al meerdere malen in dit topic heb aangegeven, de binance kaart is gewoon klote. In principe kun je je geld wel terugkrijgen. Je dient 30 dagen te wachten, vervolgens een melding maken bij Binance en in mijn ervaring krijg je dan je geld terug.

Maar dat maakt het verder niet minder klote. Aangezien ik m'n vertrouwen in de Binance kaart verloren heb ben ik de Crypto.com kaart gaan gebruiken en die werkt voor mij vele malen beter.

Enige nadeel die ik ondervind met de crypto.com kaart is dat wanneer ik m'n pincode in moet voeren bij een wireless betaling dat de pincode dan niet wordt geaccepteerd. Als ik vervolgens zonder wireless betaal werkt het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Nopheros schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 13:34:
[...]

Zoals ik al meerdere malen in dit topic heb aangegeven, de binance kaart is gewoon klote. In principe kun je je geld wel terugkrijgen. Je dient 30 dagen te wachten, vervolgens een melding maken bij Binance en in mijn ervaring krijg je dan je geld terug.

Maar dat maakt het verder niet minder klote. Aangezien ik m'n vertrouwen in de Binance kaart verloren heb ben ik de Crypto.com kaart gaan gebruiken en die werkt voor mij vele malen beter.

Enige nadeel die ik ondervind met de crypto.com kaart is dat wanneer ik m'n pincode in moet voeren bij een wireless betaling dat de pincode dan niet wordt geaccepteerd. Als ik vervolgens zonder wireless betaal werkt het prima.
Bij Binance heb ik 1x gehad dat de transactie niet lukte, dan 30 dagen wachten om vervolgens geld terug te krijgen. (was bij Jumbo) is idd niet fijn nee.
voordeel wel: ik kreeg wel gratis BNB :+

toch blijf ik het wel doen, en ik verwacht ook wel dat ze hier hard aan werken dat dit niet gaat gebeuren want het kost hun klantenservice ontzettend veel tijd natuurlijk.

Binance.....when SEPA?

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• baba420
  • Laatst online: 12:09
Qunix schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 13:18:
[...]

Je bent wel up to date toch? Af en toe een reboot is niet verkeerd hoor.
De uptime van Umbrel blijft intact na het updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-10 00:59
BurnerT schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 12:53:
[...]

Totdat ze bij coolblue een refund doen na 3 weken waarbij de koers drastisch veranderd is dan pakken ze niet je bnb terug nee die berekenen ze dan opnieuw dus kans op een behoorliijk verschil. Dat wat ik laatst dus had :/

Disclaimer dit was geen retour maar ze konden men product toch niet leveren opeens
Je kiest er toch echt zelf voor om je BNB op moment weg te doen dus dat gedeelte van de koers heb je in eigen handen. Wat minder logisch is, is dat als je een refund krijgt ze dan ook weer automatisch voor dat fiat bedrag weer crypto terug kopen. Die refund kan gewoon in fiat terug komen natuurlijk. Kopen ze er automatisch BNB voor je mee? Een refund en vooral moment van refund heb je dan weer weinig controle over of keuze in dus dat kan inderdaad slecht (maar ook goed) uitpakken. Doet binance dit echt zo?
Pagina: 1 ... 206 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!