[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 207 ... 251 Laatste
Acties:
  • 936.115 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22:18
Ik weet niet hoe groot jullie refunds zijn of hoe vaak je je vergist met aankopen, maar ik kan me niet voorstellen dat de BNB bedragen die daarmee gemoeid zijn de moeite waard zijn om er hier weer een discussie over te voeren, ongeacht wat de koers doet

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:40
TWeaKLeGeND schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 15:57:
[...]

Je kiest er toch echt zelf voor om je BNB op moment weg te doen dus dat gedeelte van de koers heb je in eigen handen. Wat minder logisch is, is dat als je een refund krijgt ze dan ook weer automatisch voor dat fiat bedrag weer crypto terug kopen. Die refund kan gewoon in fiat terug komen natuurlijk. Kopen ze er automatisch BNB voor je mee? Een refund en vooral moment van refund heb je dan weer weinig controle over of keuze in dus dat kan inderdaad slecht (maar ook goed) uitpakken. Doet binance dit echt zo?
Zoals ik het lees betaald hij met BNB en krijgt hij minder BNB terug omdat dat koerse (blijkbaar) tussendoor is gestegen.

Als dit correct is dan zie ik geen issues? Lijkt me vrij normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-10 00:59
Nopheros schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 16:34:
[...]

Zoals ik het lees betaald hij met BNB en krijgt hij minder BNB terug omdat dat koerse (blijkbaar) op tussendoor is gestegen.

Als dit correct is dan zie ik geen issues? Lijkt me vrij normaal.
Hij betaald met euros en verkoopt bewust bnb om dat te doen. Zijn aankoop met euros valt door de mand. Die euros liggen bij binance. Wat binance vervolgens doet is de (mijn) vraag. Automatisch bnb kopen met refunds zie ik wel issues mee. (ondanks dat dat bij bijv een usd aankoop met je eur cc normaal is dit toch nog een 'vak'.) Kreeg jij bij je refunds van de foutieve winkel betalingen automatisch crypto terug?

Mocht hij puur aan het klagen zijn over dat hij met zijn fiat 'nu minder terug kan kopen' dan is dat geen issue ja, zoals ik zei, verkopen op moment x was tenslotte zijn eigen keuze.

[ Voor 20% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 25-12-2021 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:56
Nopheros schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 13:34:
[...]

Zoals ik al meerdere malen in dit topic heb aangegeven, de binance kaart is gewoon klote. In principe kun je je geld wel terugkrijgen. Je dient 30 dagen te wachten, vervolgens een melding maken bij Binance en in mijn ervaring krijg je dan je geld terug.

Maar dat maakt het verder niet minder klote. Aangezien ik m'n vertrouwen in de Binance kaart verloren heb ben ik de Crypto.com kaart gaan gebruiken en die werkt voor mij vele malen beter.

Enige nadeel die ik ondervind met de crypto.com kaart is dat wanneer ik m'n pincode in moet voeren bij een wireless betaling dat de pincode dan niet wordt geaccepteerd. Als ik vervolgens zonder wireless betaal werkt het prima.
Heb jij toevalig zelf je pincode veranderd van je cdc kaart?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:10
Bingo: mijn oom van 68 zojuist met de kerstlunch: 'Bitcoin is een pyramidespel'. 'het is gokken'.

Welke varianten hebben jullie gehad?

:') Hij koop liever grond, want grond komt er niet bij. Heerlijk.

[ Voor 21% gewijzigd door MaStar op 25-12-2021 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:40
Dacuuu schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 16:52:
[...]

Heb jij toevalig zelf je pincode veranderd van je cdc kaart?
Dat heb ik inderdaad gedaan, blijkbaar werkt dat niet goed?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:25
MaStar schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 16:53:
Bingo: mijn oom van 68 zojuist met de kerstlunch: 'Bitcoin is een pyramidespel'.

Hij heeft niet helemaal ongelijk :+
Piramidespel
Een piramidespel is een 'spel' waarbij deelnemers een inleg doen en tevens proberen anderen over te halen om mee te doen, waarna de inleg van de nieuwkomers als prijzengeld uitbetaald wordt aan bestaande deelnemers. Uitbetalingen zijn afhankelijk van het aantal geworven nieuwkomers. Aan het ontvangen van dit prijzengeld ligt geen andere activiteit ten grondslag dan het werven van nieuwe deelnemers. Varianten zijn ponzifraude en matrices. Piramidespelen zijn in veel landen illegaal.Wikipedia (NL)
Internet loopt over van mensen die je willen overtuigen te investeren en het zijn allemaal mensen die er al in geïnvesteerd hebben. Waarom zou dat zijn denk je? :+

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dacuuu
Nopheros schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 16:55:
[...]

Dat heb ik inderdaad gedaan, blijkbaar werkt dat niet goed?
Ja en nee. Ik heb gisteren nog een post geschreven in het Crypto.com topic over het wijzigen van je pincode.

Tldr: Ik steek ook m'n cdc pas in de betaal terminal. Draadloos gaat niet fris met zelfgekozen pin.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Bingo: mijn oom van 68 zojuist met de kerstlunch: 'Bitcoin is een pyramidespel'.

Wijs hem op flevoland.

Maar ff serieus, hij heeft wel een punt over zijn grond. Heel dat idee dat bitcoin een max heeft die nooit omhoog zal gaan heeft pas waarde als bitcoin de de facto standaard aan het worden is en 'de' economie er op draait. Ik vind helemaal mooi maar daar zitten we nog lang en breed niet en er is absoluut kans dat het gewoon een ander stukje crypto zal worden die in de verre toekomst de baas is. Er komt geen bitcoin meer bij maar wel een oneindige hoeveelheid alternatieven/concurrenten/memes. Maar goed als ome Elon zijn best doet hebben we straks nieuw grond op mars. Ook een soort van alternatief/concurrent/meme op aardse grond I guess.

Iig bullish dat hij zegt pyramidespel ipv 'heeeey mastar... jij deed toch wat met die bitcoins.. kan jij voor mij..'

[ Voor 9% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 25-12-2021 17:03 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-10 01:25
Wordt het biefstuk of oud brood? Succes allen & fijne dagen!!!

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
PlanR schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 17:09:
Wordt het biefstuk of oud brood? Succes allen & fijne dagen!!!
Morgen lekker green candles chasen, oud brood dus, jij ook fijne feestdagen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:03
NiGeLaToR schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 16:56:
[...]

Hij heeft niet helemaal ongelijk :+

[...]

Internet loopt over van mensen die je willen overtuigen te investeren en het zijn allemaal mensen die er al in geïnvesteerd hebben. Waarom zou dat zijn denk je? :+
Hoewel dat laatste wel klopt zit er wel een noemenswaardig verschil tussen piramidespellen en crypto. Bij een piramidespel ontvangt iemand hoger in de piramide geld van nieuwkomers en is het verkrijgen van nieuwe leden dus de sleutel voor het doorzetten.

Bij crypto (voor financieel gewin) gok je erop dat iemand anders er op een later moment meer voor wil betalen. Net als bij goud, grond en talloze andere assets.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 09:47
Buy HIGH sell HIGH. Even wat geld pakken en weer door met calorieën stapelen. 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 10-10 19:06
Rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:32
Dropje. Net een uurtje nadat ik mijn DCA moment heb gedaan. :+

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Oké wie heeft er verkocht omdat zijn cc onvoldoende saldo bevatte bij het betalen van het kerstdiner? :+

Bitcoin is wel mooi in kerstkleuren groen en rood gestoken. o<:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 09:47
Joosie200 schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 18:36:
Oké wie heeft er verkocht omdat zijn cc onvoldoende saldo bevatte bij het betalen van het kerstdiner? :+

Bitcoin is wel mooi in kerstkleuren groen en rood gestoken. o<:)
Alles vloeit richting de prachtmunt High, die ik veel te low heb verkocht. Nondeknetter 8)7

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19:27

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Bingo: mijn oom van 68 zojuist met de kerstlunch: 'Bitcoin is een pyramidespel'. 'het is gokken'.

geen

+1 voor SOCIAL DISTISING.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Moon.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:25
Richh schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 17:51:
[...]

Hoewel dat laatste wel klopt zit er wel een noemenswaardig verschil tussen piramidespellen en crypto. Bij een piramidespel ontvangt iemand hoger in de piramide geld van nieuwkomers en is het verkrijgen van nieuwe leden dus de sleutel voor het doorzetten.

Bij crypto (voor financieel gewin) gok je erop dat iemand anders er op een later moment meer voor wil betalen. Net als bij goud, grond en talloze andere assets.
Eens, met dat verschil dat in de perceptie van de oom je met je speculatie grond hebt én een potentiele waarde stijging, waarbij hij impliceert dst bitcoin zonder waarde niets is.

Qua piramide spel is het kopen van verkopen van bitcoin niet gekoppeld aan een systeem waarbij first-in first-out geldt. Je kunt erin en eruit wanneer je wilt. Die coins / tokens bestaan overigens wel, zo ken ik iemand die overtuigt is van dit concept:

https://www.evorichecosystem.com/wcru.html

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
51k!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Urbanus
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 06-10 17:25
Dank voor je opmerkzaamheid. Maar weer wat verkocht :+ _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
And its gone haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MaStar
Mooonnnnn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:34

oNo

Joosie200 schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 18:36:
Ik heb wel dat ik regelmatig wat wil kopen en zie dat de BUSD funds niet voldoende zijn. Dus dan gaat dat ten koste van m'n buy the dip fiat. Dat is in mijn geval de winst van daytrading (op het moment hou ik hetzelfde aantal muntjes, dus verkopen en bij een lagere koers hetzelfde aantal terug kopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:02
TWeaKLeGeND schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 15:57:
[...]

Je kiest er toch echt zelf voor om je BNB op moment weg te doen dus dat gedeelte van de koers heb je in eigen handen. Wat minder logisch is, is dat als je een refund krijgt ze dan ook weer automatisch voor dat fiat bedrag weer crypto terug kopen. Die refund kan gewoon in fiat terug komen natuurlijk. Kopen ze er automatisch BNB voor je mee? Een refund en vooral moment van refund heb je dan weer weinig controle over of keuze in dus dat kan inderdaad slecht (maar ook goed) uitpakken. Doet binance dit echt zo?
Het kan inderdaad ook goed uitpakken en dit keer viel het iets minder goed uit. Het ging niet over heel veel bnb maar toch genoeg om wat andere cashbacks in het niet te laten vallen.

Ik verkoop men bnb nooit ik spaar het op BTW. Ik blijft gewoon gebruik maken van die kaart het levert nog steeds leuk op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
  • Laatst online: 31-08-2022
Ada gaat ook lekker.

Stil hier.

Stilte voor de storm? >:)

God morks in wysterious ways.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• waztafel
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 16-12-2024
Ik had een schoonmoeder die me vroeg of ik me in 2022 wil ontfermen over haar beleggingspot en waarbij ze met klem vroeg een positie in te nemen in BTC 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

ArtPhil-Flower schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 22:31:
Ada gaat ook lekker.

Stil hier.

Iets met kerst en familie wsk :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-10 14:57
waztafel schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 22:33:
Ik had een schoonmoeder die me vroeg of ik me in 2022 wil ontfermen over haar beleggingspot en waarbij ze met klem vroeg een positie in te nemen in BTC 8)7

[...]
That never ends well

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Vorig jaar:"nou, mijn geld staat veiliger op de bank" toen ging de discussie meer om het feit dat ze online en niet fysiek gebacked niet vertrouwden.

Dit jaar:"ja, maar wat nou als 'ze' het willen verbieden" en de discussie ging al snel over de voordelen van decentralisatie. Mooie momenten weer en als ik er voor m'n gevoel al 1% scepsis van af heb gehaald dan zie ik dat als dikke gain.

Over dikke gains gesproken: het is jullie ammol gegund het komende jaar en dat je PF uit een gezonde balans mag bestaan van mooie crypto projecten waar je maar de helft van snapt. Dikke tech, sharding boven alles en zie jullie graag weer terug in dit topic met al je vingers. Doei, zegt deze dikzak.

* Blaim doet een knoopje open zeg

Acties:
  • +14 Henk 'm!

Verwijderd

Blaim schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 22:44:
Vorig jaar:"nou, mijn geld staat veiliger op de bank" toen ging de discussie meer om het feit dat ze online en niet fysiek gebacked niet vertrouwden.

Dit jaar:"ja, maar wat nou als 'ze' het willen verbieden" en de discussie ging al snel over de voordelen van decentralisatie. Mooie momenten weer en als ik er voor m'n gevoel al 1% scepsis van af heb gehaald dan zie ik dat als dikke gain.

Over dikke gains gesproken: het is jullie ammol gegund het komende jaar en dat je PF uit een gezonde balans mag bestaan van mooie crypto projecten waar je maar de helft van snapt. Dikke tech, sharding boven alles en zie jullie graag weer terug in dit topic met al je vingers. Doei, zegt deze dikzak.

* Blaim doet een knoopje open zeg
Ja dat knoopje is herkenbaar. Als mn PF dezelfde prestaties neerzet als mn pens kan ik binnenkort met pensioen.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Kerst 2018 is de laatste keer geweest dat bij ons BTC ter sprake is gekomen. Schoonpa was toen heel stellig dat dat pyramidespel nooit meer voorbij de 5K komen. Geen idee waarom hij er nooit meer over begint, misschien het feit dat de prijs sindsdien x13 is gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:16
ArtPhil-Flower schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 22:31:
Ada gaat ook lekker.

Stil hier.

gaat ADA/BTC weer klimmen? Ik vind het nog net te vroeg om BTC te verkopen voor ADA, retest is nog nodig voor mij :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dsWAmA-y7C607EJvkf069DmWztM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vfp1ebztph7rcl4OPPOcimuz.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Afbeeldingslocatie: https://jirafeau.pmklaassen.com/f.php?h=3N4q&p=1

Dit vind ik ook wel wat nu in web3 gezien wordt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:29
Swaha schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 23:22:
Kerst 2018 is de laatste keer geweest dat bij ons BTC ter sprake is gekomen. Schoonpa was toen heel stellig dat dat pyramidespel nooit meer voorbij de 5K komen. Geen idee waarom hij er nooit meer over begint, misschien het feit dat de prijs sindsdien x13 is gegaan?
Hier exact hetzelfde verhaal, hoor ze al 1.5 jaar niet meer. Geen woord over crypto.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
Pelox schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 23:39:
[...]

Hier exact hetzelfde verhaal, hoor ze al 1.5 jaar niet meer. Geen woord over crypto.
komt denk ook mede door de hype mbt covid, je hoort er elke dag over. Je hoort bijvoorbeeld ook niks meer over de gevaren van Noord-Korea met hun nuclair bombs, is niet eng genoeg meer ofzo....
Nu wel een beetje met Rusland en Oekraïne....

Ikzelf heb voor 2021 ook nooit een oor gehad met crypto: komt denk ook omdat rond ~2017 druk bezig was met nieuwe baan +geboorte 1ste kind....
Nu zit ik er diep in en is mijn grootste nieuwe hobby geworden, ik zal nu nooit meer stoppen met crypto ^^

nothing stops this train

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 03:01

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Ik heb vanaf het moment dat ik met Crypto begon al tegen mijn vrouw gezegd dat we dit voor onszelf moeten houden. Dat ik prive aandelen heb van de zaak vind ik soms al discussie genoeg (familiedag bij mij is pas 1 januari maar hou lekker mijn mond).

Maar dankzij collega's (welk ook investeren in aandelen en/of crypto), jullie maar ook dyor wordt ik wel steeds bewuster hoe onze financiele systeem/maatschappij/wereld eruit ziet. maar totaal geen behoefte om dat iedereen wijs te maken want ik merk net zoals covid iedereen er heel anders in staat en het soms de disussie niet waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
Mijn KD box wordt steeds goedkoper. 2e hands voor 5700 nu. KDA is ook gezakt dus ROI is niet best meer, dus ja. Maar hij komt wel binnen bereik dat fijne speeltje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ArtPhil-Flower schreef op zondag 26 december 2021 @ 00:02:
Mijn KD box wordt steeds goedkoper. 2e hands voor 5700 nu. KDA is ook gezakt dus ROI is niet best meer, dus ja. Maar hij komt wel binnen bereik dat fijne speeltje!
Tegen de tijd dat hij een fijn prijsje heeft brengt ie het niet meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Crypto.com heeft weer een NFT drop.

Doe er je voordeel mee, ofzoiets, geen idee, dat wordt wel een vaker geroepen hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xqlus1ve schreef op zondag 26 december 2021 @ 00:36:
Crypto.com heeft weer een NFT drop.

Doe er je voordeel mee, ofzoiets, geen idee, dat wordt wel een vaker geroepen hier :P
Of kijk South Park, de laatste aflevering besteed aandacht aan NFT's en is hilarish

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Kol Nedra schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 23:47:
[...]

komt denk ook mede door de hype mbt covid, je hoort er elke dag over. Je hoort bijvoorbeeld ook niks meer over de gevaren van Noord-Korea met hun nuclair bombs, is niet eng genoeg meer ofzo....
Nu wel een beetje met Rusland en Oekraïne....

Ikzelf heb voor 2021 ook nooit een oor gehad met crypto: komt denk ook omdat rond ~2017 druk bezig was met nieuwe baan +geboorte 1ste kind....
Nu zit ik er diep in en is mijn grootste nieuwe hobby geworden, ik zal nu nooit meer stoppen met crypto ^^
Die kans is zeer aannemelijk idd. Dat is dan best bullish toch :9

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Verwijderd schreef op zondag 26 december 2021 @ 00:39:
[...]

Of kijk South Park, de laatste aflevering besteed aandacht aan NFT's en is hilarish
Ah ja, iets gratis verkrijgen of je eigen geld erin steken is natuurlijk hetzelfde.

nuttelose bijdrage :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
trouwens is Zcash interessant? ik ga meer dyor doen, ik lees namelijk dat de planning in ~3 jaar over te gaan van PoW naar PoS......zoiets als ETH dus? Ik weet nog te weinig van Zcash maar ga me hierin wel verdiepen om te kijken of dit een investering (met lage pf%) de moeite waard is/kan zijn....
privacy coins heeft natuurlijk ook een bepaalde type markt..... 👀

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
waztafel schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 22:33:

[...]
Afbeeldingslocatie: https://assets.zerohedge.com/s3fs-public/styles/inline_image_mobile/public/inline-images/7jgLMfDQ_400x400.jpg?itok=9iJtRTMI

:)

[ Voor 9% gewijzigd door RaptorXS op 26-12-2021 01:44 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
Dit hadden we niet afgesproken ADA! -en BTC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PlanR
Benieuwd of Eth de 4K kan behouden..

Gister een leuk ritje gemaakt van 4050 naar 4100. Er nu weer in met 4010. Met de handen bij de knoppen….

Fijne 2e kerstdag!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheSupraLife
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10-10 13:43
ArtPhil-Flower schreef op zondag 26 december 2021 @ 04:13:
Dit hadden we niet afgesproken ADA! -en BTC
Last Christmas, I gave Bitcoin my heart
But the very next day, Someone gave it away

Of ging het nou anders.. 🧐

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
PlanR schreef op zondag 26 december 2021 @ 05:17:
Benieuwd of Eth de 4K kan behouden..

Gister een leuk ritje gemaakt van 4050 naar 4100. Er nu weer in met 4010. Met de handen bij de knoppen….

Fijne 2e kerstdag!!
Als btc niet rap boven de 50 gaat zitten is het weer uit met de pret ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoBbY_1
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-10 15:00
Metaverse coins blijven het goed doen, sand en decentraland blijven omhoog gaan zelfs als btc het even wat minder doet nu.

Zou het sentiment een beetje omslaan naar deze tech?

Een echte golver is nooit uitgeput

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:31
LoBbY_1 schreef op zondag 26 december 2021 @ 08:49:
Metaverse coins blijven het goed doen, sand en decentraland blijven omhoog gaan zelfs als btc het even wat minder doet nu.

Zou het sentiment een beetje omslaan naar deze tech?
nee, btc gaat sideways........=shitcoin terrein

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• happymoon
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 01-12-2024
Nieuws rond Sand?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:20

almightyarjen

When does the hurting stop?

keepitfrosty schreef op zondag 26 december 2021 @ 08:08:
[...]

Als btc niet rap boven de 50 gaat zitten is het weer uit met de pret ben ik bang.
Volgens mij is hij gerejected tegen de onderkant van de bullmarket supportband, niet heel erg bullish -O-

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• roflexx
Ach gewoon een normale zondag morgen naar 52k.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:05
Grootste nieuws laatst was samenwerking met PWC. Dit zorgde voor een dikke pump.
https://www.animocabrands...ong-kong-to-the-metaverse

Voor de rest lijkt het erop dat de gaming tokens weer een rebounce doen na een slecht paar weken.

De Defi met Sandbox gaat ook wel lekker :o :o
https://www.sandbox.game/en/me/defi/

[ Voor 10% gewijzigd door mentalozzie op 26-12-2021 09:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
mentalozzie schreef op zondag 26 december 2021 @ 09:25:
[...]

Grootste nieuws laatst was samenwerking met PWC. Dit zorgde voor een dikke pump.
https://www.animocabrands...ong-kong-to-the-metaverse
"Samenwerking met PWC" -> Lees: PWC heeft een stukje land gekocht :)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Iemand interview met planb en Madelon gezien? Moeite waard om 1.5 uur te kijken?

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
MaStar schreef op zondag 26 december 2021 @ 09:43:
Iemand interview met planb en Madelon gezien? Moeite waard om 1.5 uur te kijken?
Ja, gisteren gekeken. Ik heb over de 1:35 uur die het interview duurt maar 12 minuten gedaan, heel vreemd. Ik zou je kostbare tijd aan iets anders besteden.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
Op de achtergrond prima te luisteren.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• anti elppa
Taro schreef op zondag 26 december 2021 @ 09:45:
[...]

Ja, gisteren gekeken. Ik heb over de 1:35 uur die het interview duurt maar 12 minuten gedaan, heel vreemd. Ik zou je kostbare tijd aan iets anders besteden.
ik krijg de moed ook die bij elkaar om eraan te beginnen. Heeft niets te maken met zijn S2F model maar meer met exacte prijs verwachting icm idioterie mbt corona op twitter. Die kerel is bij mij naar ongekende diepte gezakt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:03
TheSupraLife schreef op zondag 26 december 2021 @ 08:07:
[...]

But the very next day, Someone gave it away

Of ging het nou anders.. 🧐
But the very next day, pumping shitcoins throwed everything away

-O-

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
;( we hebben veel aan deze man te danken.. en de laatste tijd ook mooie memes.

https://nos.nl/artikel/24...of-the-universe-overleden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2vNcAZB91bIpONgDr4mODgq5lzw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FY2ggOS834cSvsVQDR87L8zA.jpg?f=user_large

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
anti elppa schreef op zondag 26 december 2021 @ 10:03:
[...]

ik krijg de moed ook die bij elkaar om eraan te beginnen. Heeft niets te maken met zijn S2F model maar meer met exacte prijs verwachting icm idioterie mbt corona op twitter. Die kerel is bij mij naar ongekende diepte gezakt.
Vind ik persoonlijk reuze meevallen. Zonder op de inhoud willen in te gaan, want dat gaan we hier niet doen :P , vind ik Middelkoop een greater idiot. Het blocken van iedereen die een andere mening heeft, is wel een beetje kinderachtig.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23:03
Jedi_Pimp schreef op zondag 26 december 2021 @ 10:32:
[...]

Vind ik persoonlijk reuze meevallen. Zonder op de inhoud willen in te gaan, want dat gaan we hier niet doen :P , vind ik Middelkoop een greater idiot. Het blocken van iedereen die een andere mening heeft, is wel een beetje kinderachtig.
Het is nu een soort van meme geworden om door die gast geblokkeerd te worden op Twitter :P

Acties:
  • +14 Henk 'm!

Verwijderd

De legende zegt dan ook; hoe meer mensen PlanB blockt, hoe hoger de Bitcoin blowoff top.

Soort Block2flow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Matic blijft maar gaan damn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:32
Hoe spreken we dat eigenlijk uit? :o

Matietsj
Mettik (zoals Ben)
Poliegon >:)

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
Jedi_Pimp schreef op zondag 26 december 2021 @ 10:32:
[...]

middelkoop heb ik 2 jaar terug al in de negeermodus gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
wow idd, heb helaas geen Matic maar als ik hem op weekly zet zou ik denken over winst nemen!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FafVhULqQ2UDK0hjVxkl34FWq_I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DGCLDu9Cv4ATYXJoltDg7I4m.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05:36

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Bushalte schreef op zondag 26 december 2021 @ 10:53:
[...]

Matietsj
Mettik (zoals Ben)
if coin != Bitcoin return Shitcoin :>

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

anti elppa schreef op zondag 26 december 2021 @ 10:58:
[...]

middelkoop heb ik 2 jaar terug al in de negermodus gezet
Flauw, ik weet het :')

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ieder z'n eigen natuurlijk, maar dit is toch best racistisch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
** Dat weten we inmiddels wel, maar hoort hier nogmaals niet thuis. **

[ Voor 69% gewijzigd door Taro op 26-12-2021 20:47 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peter152
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 31-10-2024
We hadden al 4x een 50k babe kunnen tonen deze ochtend. Zovaak schiet bitcoin er uit en erin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 21:50
Die 50k babe is wel absoluut de lekkerste! Beste tekst was overigens die van 69k hehe

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Bushalte schreef op zondag 26 december 2021 @ 10:53:
[...]

Matietsj
Mettik (zoals Ben)
Dat is makkelijk.

Shitcoin.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

[...]

bedoel je niet negeermodus :+

@Verwijderd is woke vandaag... ik ben weer spuit11

[ Voor 10% gewijzigd door twain4me op 26-12-2021 11:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
Verwijderd schreef op zondag 26 december 2021 @ 11:07:
[...]

Ieder z'n eigen natuurlijk, maar dit is toch best racistisch...
hahaahah nee, dat is mijn brakke nederlands

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Altijd vermakelijk om te horen hoe iemand vanwege zijn roem op twitter zichzelf graag overschat.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

anti elppa schreef op zondag 26 december 2021 @ 11:25:
[...]

hahaahah nee, dat is mijn brakke nederlands
[Vimeo: Kan gebeuren]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• killamonkey
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-07 15:27
Haha, Matic een shitcoin noemen. Spijt dat je er niet inzit of wat? ;)

"Give a man a fish and you feed him for a day. Don't teach a man to fish, and you feed yourself. He's a grown man. Fishing's not that hard."

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Het mooie van typetjes zoals Middelkoop en PlanB is natuurlijk dat zij zich verheven voelen omdat ze Bitcoin 'ontdekt' hebben.

Het mooie van Bitcoin is dat het zulke typetjes helemaal niet nodig heeft.

Misschien dat er speculatief gezien een bepaalde periode ietwat een stroomversnelling geweest qua speculatieve waarde, dat zou nog kunnen.

Maar in de long run zijn Middelkoop en PlanB slechts twee zandkorrels op het complete strand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-10 14:39
killamonkey schreef op zondag 26 december 2021 @ 11:37:
In the end of the day zijn alle altcoins shitcoins, op Bitcoin en mss Ethereum na.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

Sahara schreef op zondag 26 december 2021 @ 11:38:
[...]

In the end of the day zijn alle altcoins shitcoins, op Bitcoin en mss Ethereum na.
Precies. In de komende jaren zullen er nog vele 'Matics' komen en gaan.

Terwijl de grote oranje zon ondergaat en bovenkomt, zoals iedere dag.

Er zal maar 1 Bitcoin zijn en blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
Verwijderd schreef op zondag 26 december 2021 @ 11:42:
[...]

Precies. In de komende jaren zullen er nog vele 'Matics' komen en gaan.

Terwijl de grote oranje zon ondergaat en bovenkomt, zoals iedere dag.

Er zal maar 1 Bitcoin zijn en blijven.
En Eth :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:06

YES

Moderator General Chat
killamonkey schreef op zondag 26 december 2021 @ 11:37:
Ja. Jaloezie en afgunst zijn altijd de redenen waarom munten shitcoins genoemd worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keepitfrosty
[...]

Bitcoin is dus een alt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
[...]

In the end of the day zijn alle altcoins shitcoins, op Bitcoin, DOT, KSM en mss Ethereum na.
helemaal mee eens

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jullie vergeten shiba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:06

YES

Moderator General Chat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd, nog een pareltje,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter152
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 31-10-2024
Daar zijn mensen wel heel rijk mee geworden

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn de koersen groen, dan zijn de munten parels.

Zijn de koersen rood, dan zijn de munten shitcoins.

Speculatief sentiment definieert dus de dikke tech.

Alle dikke tech is equal, maar sommige dikke tech is dikker than others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
dikke Cake!!! BAM! blij dat ik gisteren wat BTC had ingeruild voor Cake :7

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
~$25 ingelegd, gaat niet echt hard :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dvP8Moi6HkFcB12gjXZZCnZGEBY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bDuAkGna4UWQPTvWhScEpN0G.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:54

_AN

Kol Nedra schreef op zondag 26 december 2021 @ 12:38:
Mijn ervaring is dat CAKE in het weekend vaker stijgt ten opzichte van BTC. Vermoedelijk vanwege de burn die altijd op maandag plaatsvindt. Vaak zakt die dinsdag weer in. Dus voor die tijd weer omwisselen naar BTC. Ik heb op deze manier aardig wat sats kunnen verzamelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• roflexx
Kol Nedra schreef op zondag 26 december 2021 @ 12:38:
Eh cake staat op 1,9% op de daily?!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Crypto is gewoon een grote mierenhoop met daaromheen een arena.

Er gebeurt een heleboel in- en rondom de mierenhoop, echter buiten de arena waar Henk en Ingrid wonen krijg je er maar weinig van mee.

Op de tribune van de arena zitten mensen die constant geld inzetten op de gebeurtenissen in- en rondom de mierenhoop. Sommige pakken grote winsten, sommige verliezen alles.

Iedere dag komen er mieren bij en sterven er mieren. De mierenhoop groeit echter gestaag, soms breekt er wel een gigantisch stuk af. De mierenhoop is daarmee constant in beweging en dus ontwikkeling.

In dit hele verhaal is Bitcoin een ticket voor de skybox waar je de hele dag bitterballen kunt vreten en in een loungestoel biertjes kunt tikken terwijl je veilig achter glas kunt lachen om het plebs dat zich wanhopig focust op de mierenhoop.
Pagina: 1 ... 207 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!