Waar dat? Toch maar een kleine stijging?Kol Nedra schreef op zondag 26 december 2021 @ 12:38:
dikke Cake!!! BAM! blij dat ik gisteren wat BTC had ingeruild voor Cake
op de 1-minuut chart welkeepitfrosty schreef op zondag 26 december 2021 @ 12:51:
[...]
Waar dat? Toch maar een kleine stijging?
nothing stops this train
4% CAKE/BTC.keepitfrosty schreef op zondag 26 december 2021 @ 12:51:
[...]
Waar dat? Toch maar een kleine stijging?
Enig lichtpuntje van deze rode dagen is dat manipulatie in alle lagen en op alle vlakken van de samenleving plaatsvind.
https://www.nu.nl/muziek/...beetje-gemanipuleerd.html
Moraal van het verhaal: Moon soon.
https://www.nu.nl/muziek/...beetje-gemanipuleerd.html
Moraal van het verhaal: Moon soon.
Dat zegt niet zoveel over je rendement, voorbeeld: Als CAKE gisteren om 13:00 op 10 USD stond, daarna naar 5 USD is gedaald en vandaag om 13:00 op 12 USD staat, dan is dat 20% op de daily, maar als je tussendoor in de dip op 5 USD bent ingestapt dan is het >100%.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Nope.killamonkey schreef op zondag 26 december 2021 @ 11:37:
Haha, Matic een shitcoin noemen. Spijt dat je er niet inzit of wat?
Matic ≠ Bitcoin = shitcoin
En Ondertussen denken de mensen op de tribune een mooi stukje mierhoop investering te hebben. Ze zitten dan ook met spandoeken "this time its diferent" en "een solide project"Verwijderd schreef op zondag 26 december 2021 @ 12:51:
Crypto is gewoon een grote mierenhoop met daaromheen een arena.
Er gebeurt een heleboel in- en rondom de mierenhoop, echter buiten de arena waar Henk en Ingrid wonen krijg je er maar weinig van mee.
Op de tribune van de arena zitten mensen die constant geld inzetten op de gebeurtenissen in- en rondom de mierenhoop. Sommige pakken grote winsten, sommige verliezen alles.
Iedere dag komen er mieren bij en sterven er mieren. De mierenhoop groeit echter gestaag, soms breekt er wel een gigantisch stuk af. De mierenhoop is daarmee constant in beweging en dus ontwikkeling.
In dit hele verhaal is Bitcoin een ticket voor de skybox waar je de hele dag bitterballen kunt vreten en in een loungestoel biertjes kunt tikken terwijl je veilig achter glas kunt lachen om het plebs dat zich wanhopig focust op de mierenhoop.
Uiteraard heb ik ook stukjes mierenhoop, je kan het prima melken (of neuken) voor dikke winst. maar dat verbloemd slecht de echte identiteit.. de shitcoin.. Je moet dus ook niet denken dat ik die pareltjes ook maar iets anders ga noemen dan wat ze zijn.. shitcoins.
ALGO gaat ook lekker sinds 2 dagen
maar achteraf in mijn geval was FTM toch betere keuze geweest , maar ja
als ze maar stijgen, vind ik het wel best.
Bij deze wil ik @Mooody nogmaals bedanken voor zijn positieve MATIC bericht tijdje terug,
mijn verlies van de dip redelijk goedgemaakt, wel iets te vroeg uitgestapt,
maar ben tevreden.
Bij deze wil ik @Mooody nogmaals bedanken voor zijn positieve MATIC bericht tijdje terug,
maar ben tevreden.
De vraag die niet beantwoord wordt door Planb in het interview met Madelon is waarom hij denkt dat de prijs steeds verder stijgt. Gemiddeld 100k over deze 4 jaar. En daarna nog veel meer maar waarom....
Ik ben niet echt goed in TA, maar EOS/BTC staat op een interessant punt of zie ik dat verkeerd?
nothing stops this train
The S2F, or stock-to-flow model in full, is a price prediction method that's based on the ratio of the supply (stock) to the the annual production (flow). The model can be applied on any limited asset, whether that be Bitcoin or metals like gold and silver.MaStar schreef op zondag 26 december 2021 @ 13:28:
De vraag die niet beantwoord wordt door Planb in het interview met Madelon is waarom hij denkt dat de prijs steeds verder stijgt. Gemiddeld 100k over deze 4 jaar. En daarna nog veel meer maar waarom....
^^ Daarom dus. Of het model betrouwbaar is etc is een andere discussie maar 'waarom gaat het omhoog' daar is het simpele antwoord op: door de ratio van stock to flow (en dus de halvings ook).
Maar het gaat er inderdaad ook om of hij dat duidelijk uit kan leggen tijdens zo een interview, ik heb zelf niet gekeken dus weet niet hoe dat zit.
[ Voor 8% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 26-12-2021 14:14 ]
Omdat z'n model dat zegtMaStar schreef op zondag 26 december 2021 @ 13:28:
Snap nu wel waarom hij in de wappie hoek is gaan zitten: geen $1m Bitcoin zonder zware onenigheid tussen groepen mensen / falend monetair beleid / oorlog en dergelijke. Ik denk dat hij simpelweg die onrust aan het stimuleren is

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik denk dat het gewoon een wappie is.Richh schreef op zondag 26 december 2021 @ 13:36:
[...]
Omdat z'n model dat zegtdat model is puur gebaseerd op eerdere datapunten, en dus blind vertrouwen dat het verleden zich altijd zal herhalen.
Snap nu wel waarom hij in de wappie hoek is gaan zitten: geen $1m Bitcoin zonder zware onenigheid tussen groepen mensen / falend monetair beleid / oorlog en dergelijke. Ik denk dat hij simpelweg die onrust aan het stimuleren is
Zero.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Je geeft hem daar wel heel veel credit hoor.. meester manipulator met grootse strategie om mensen tegen elkaar op te spelen voor totale anarchy om op te staan als god in de nieuwe age of bitcoin. Denk dat het een stuk simpeler ligt. Te diep de rabbit hole ingedoken ofzo.Richh schreef op zondag 26 december 2021 @ 13:36:
[...]
Omdat z'n model dat zegtdat model is puur gebaseerd op eerdere datapunten, en dus blind vertrouwen dat het verleden zich altijd zal herhalen.
Stimuleren niet, gewoon zien wat er speelt in de wereld en daar een conclusie uit trekken.Richh schreef op zondag 26 december 2021 @ 13:36:
[...]
een kritische blik is niet fout, want de wereld is gewoon keihard met voornamelijk manipulatie en machtsmisbruik. Het blijft een spelletje deze wereld...
nothing stops this train
Ow dat is al dik tegenwoordig
[ Voor 14% gewijzigd door keepitfrosty op 26-12-2021 14:05 ]
Ik wil ook wat zeggen. Maar ik doe het niet want dan ga ik offtopic.
Maar waarom ontaard het hier vaak in moralistisch vingerwapperen als de naam PlanB valt?
Vermoeiend....
Maar waarom ontaard het hier vaak in moralistisch vingerwapperen als de naam PlanB valt?
Vermoeiend....
Maar je doet het wel..Darrell schreef op zondag 26 december 2021 @ 13:58:
Ik wil ook wat zeggen. Maar ik doe het niet want dan ga ik offtopic.
Vermoeiend....
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/jqYbSQAgV1uPgGQqYmr40XvQ.gif?f=user_large)
Zero.
Maak een grafiekje erbij en become an influencerVerwijderd schreef op zondag 26 december 2021 @ 10:39:
De legende zegt dan ook; hoe meer mensen PlanB blockt, hoe hoger de Bitcoin blowoff top.
Soort Block2flow.
jij bent scherp vandaag, wat heb jij gegeten gisteren?
Edit: Het kan natuurlijk ook dat ik nog moet bijkomen van mijn eetcoma, en dat mijn preceptie wat afwijkt
[ Voor 11% gewijzigd door twain4me op 26-12-2021 14:13 ]
Wat ik wilde zeggen heb ik ingeslikt. Wat ik wilde vragen niet.
Ik kan Middelkoop niet haten. Door hem ben ik in 2015 weer in BTC gestapt nadat ik na de mtgox hack eruit was. Was op het toen dieptepunt want hij twitterde erover.
[ Voor 7% gewijzigd door Kanter op 26-12-2021 14:31 ]
uiteindelijk zit het merendeel er alleen maar in vanwege de @Verwijderd babes.Kanter schreef op zondag 26 december 2021 @ 14:31:
Ik kan Middelkoop niet haten. Door hem ben ik in 2015 weer in BTC gestapt nadat ik na de mtgox hack eruit was. Was op het toen dieptepunt want hij twitterde erover.
Rijsttafel en net tijdens het hardlopen kon ik er nog een keer van genieten.twain4me schreef op zondag 26 december 2021 @ 14:08:
[...]
jij bent scherp vandaag, wat heb jij gegeten gisteren?
Edit: Het kan natuurlijk ook dat ik nog moet bijkomen van mijn eetcoma, en dat mijn preceptie wat afwijkt
Zero.
Pingo, ben jij het?Raaafie schreef op zondag 26 december 2021 @ 15:25:
We gaan weer naar 6 cent
De Amerikanen kunnen weer kopen wat de Chinezen kapot gemaakt hebben, die moeten alles voor 31/12 van exchanges afgehaald hebben.Joosie200 schreef op zondag 26 december 2021 @ 15:42:
Tweede kerstdag corona style: ipv shoppen bij de meubelboulevard, shoppen in cryptoland?
Best handig: begint bitcoin laag op 1 januari = goed voor box 3 bepaling. Mag ie op 2 januari dik moonenknakworst schreef op zondag 26 december 2021 @ 15:44:
[...]
De Amerikanen kunnen weer kopen wat de Chinezen kapot gemaakt hebben, die moeten alles voor 31/12 van exchanges afgehaald hebben.
** Offtopic **
[ Voor 94% gewijzigd door Taro op 26-12-2021 20:42 ]
** Offtopic **
[ Voor 93% gewijzigd door Taro op 26-12-2021 20:42 ]
** Offtopic **
[ Voor 90% gewijzigd door Taro op 26-12-2021 20:43 ]
** Offtopic **
[ Voor 88% gewijzigd door Taro op 26-12-2021 20:43 ]
** Offtopic **
[ Voor 89% gewijzigd door Taro op 26-12-2021 20:45 ]
nothing stops this train
Yep. SUSHIPelox schreef op zondag 26 december 2021 @ 19:18:
Iedereen lekker gegeten? Wen moon/sun.
daar zit wat in, vergeleken met de MCAP
nothing stops this train
Jingle my jewels! 15 dollar. Defi Kingdoms.
[ Voor 22% gewijzigd door keepitfrosty op 26-12-2021 20:15 ]
1 miljoen per 1 BTC is dan ook never nooit haalbaar. Nirt reëel op basis van waarde en vraag. We moeten blij zijn met 100k jongens.Richh schreef op zondag 26 december 2021 @ 13:36:
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door MaStar op 26-12-2021 20:27 ]
Alleen kunnen al die surrogaat ethereum kloontjes inpakken en naar huis zodra eth 2.0 live gaat.Kol Nedra schreef op zondag 26 december 2021 @ 19:45:
[YouTube: CRYPTO HOLDERS...PAY ATTENTION TO THIS (HIDDEN GEM)]
daar zit wat in, vergeleken met de MCAP
Dat duurt gelukkig voor de Avalanches onder ons nog net zolang totdat ADA een smart contract live heeft.
Wilde net even inloggen op Binance, op m'n PC.
Moest nu, i.p.v. alleen de code van de authenticator app, ook codes invullen via SMS en e-mail.
In de e-mail met de code stond een andere locatie en IP dan die van mijzelf.
Heeft iemand dit eerder gehad?
Moest nu, i.p.v. alleen de code van de authenticator app, ook codes invullen via SMS en e-mail.
In de e-mail met de code stond een andere locatie en IP dan die van mijzelf.
Heeft iemand dit eerder gehad?
@Chaes Direct actie ondernemen, zaken resetten, een en ander wegsluizen richting andere locaties, etc.? Je e-mail misschien overgenomen? SIM geswapped? Ik zou persoonlijk direct in de hoogste alarmstand springen...
Misschien recent via de Binance Card app ook je mobiele nummer moeten invullen? Maar vaag dat je een ander IP adres en locatie ziet. Wel in de buurt, of té ver weg om bij jou te kunnen horen?
Misschien recent via de Binance Card app ook je mobiele nummer moeten invullen? Maar vaag dat je een ander IP adres en locatie ziet. Wel in de buurt, of té ver weg om bij jou te kunnen horen?
[ Voor 34% gewijzigd door Taro op 26-12-2021 21:35 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Thanks, ben voor de zekerheid even een en ander aan het resetten.Taro schreef op zondag 26 december 2021 @ 21:33:
@Chaes Direct actie ondernemen, zaken resetten, een en ander wegsluizen richting andere locaties, etc.? Je e-mail misschien overgenomen? SIM geswapped? Ik zou persoonlijk direct in de hoogste alarmstand springen...
Heb het even gecheckt via zo'n "what is my IP" website en blijkbaar is het wel mijn IP-adres (IPv4). Ik herkende het niet, aangezien ik eerst een ander IP adres had.
Locatie is Amsterdam, waar ik momenteel niet ben.
Het zal wel kloppen, maar ik ben wel even extra alert in ieder geval.
Recent een andere internet provider gekregen?Chaes schreef op zondag 26 december 2021 @ 21:41:
[...]
Heb het even gecheckt via zo'n "what is my IP" website en blijkbaar is het wel mijn IP-adres (IPv4). Ik herkende het niet, aangezien ik eerst een ander IP adres had.
Locatie is Amsterdam, waar ik momenteel niet ben.
Het zal wel kloppen, maar ik ben wel even extra alert in ieder geval.
Ik zie ook weleens een andere plaats bij mijn IP-adres, maar dat is dan bijv. 20 km verderop, niet aan de andere kant van het land. Men bepaalt het op basis van een aantal zaken, maar 100% accuraat is het doorgaans niet.
In ieder geval even SMS authenticatie uitzetten, zowel voor al je exchanges als bijv. e-mail, dan ben je niet/minder vatbaar voor bijv. SIM-swapping.
Niet recentelijk veranderd van ISP.Taro schreef op zondag 26 december 2021 @ 21:44:
[...]
Recent een andere internet provider gekregen?
Ik zie ook weleens een andere plaats bij mijn IP-adres, maar dat is dan bijv. 20 km verderop, niet aan de andere kant van het land. Men bepaalt het op basis van een aantal zaken, maar 100% accuraat is het doorgaans niet.
In ieder geval even SMS authenticatie uitzetten, zowel voor al je exchanges als bijv. e-mail, dan ben je niet/minder vatbaar voor bijv. SIM-swapping.
Ik was daar overigens wel een paar dagen geleden, maar lijkt me niet dat dat er mee te maken heeft.
Eventjes bij log-in history gekeken en dit IP had ik blijkbaar al langer
[ Voor 5% gewijzigd door Chaes op 26-12-2021 21:57 ]
No problemo, het blijft uiteraard gokken, dus enige mazzel speelt altijd een rolinfo33 schreef op zondag 26 december 2021 @ 13:20:
ALGO gaat ook lekker sinds 2 dagen
maar ben tevreden.
Ik heb zelf nog geen MATIC verkocht. Ik verwacht nog meer, nu BTC weer een beetje opkrabbelt.
Met oog op transparantie....een verandering in de PF is dat ik weer ATOM in bezit heb. Is onderdeel van de "hodl portfolio". Steady project, net een weekje te laat met positie terug te pakken, maar ben tevreden. Je kan 14% pakken in CRO Defi Wallet en lekker blijven compounden, mocht de prijs terugvallen.
Ik gok nu voornamelijk op groei van layer-0 (Polkadot, Kusama, Cosmos), omdat ik niet verwacht dat Ethereum nog in de problemen gaat komen als layer-1 marktleider. Uiteraard zal er voldoende ruimte zijn voor de Solana's en Avalanches, maar ik wil niet teveel onnodig risico nemen. Bitcoin twijfelt nog.
Even ter illustratie; Solana is op dit moment $60 miljard waard, terwijl ATOM $7 miljard waard is.
Solana heeft concurrentie van o.a. Ethereum, Avalanche, Cardano, Terra, Polygon (/Ethereum), Algorand, NEAR etc. Dit zijn slechts de concurrenten uit de top-20

Cosmos is samen met Polkadot/Kusama het enige layer-0 project. Je kan je eigen chains op layer-0 bouwen. Ik verwacht dat straks behoefte ontstaat om je eigen blockchain te bouwen (bedrijven, instituten, overheden) en op die chains projecten kunnen worden gebouwd die functioneel zijn voor die specifieke bedrijven. Semi-private chains met het voordeel van een gespreide (decentrale) governance (incl. DAO functionaliteit).
Crypto.com is een goed voorbeeld, die hebben als regulier bedrijf een "private chain" op Cosmos gebouwd; crypto.org.
[ Voor 36% gewijzigd door Mooody op 26-12-2021 22:09 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Cosmos is gigantisch ondergewaardeerd, imo. Heb er hier ook al een aantal posts over gewijd. De enige kritiek die ik regelmatig lees is dat de use case voor de native token een beetje tegenvalt, i.e. waar heb je ATOM nou echt voor nodig. Dat is met een LUNA heel anders en veklaart ook het prijstechnische succes van deze token.Mooody schreef op zondag 26 december 2021 @ 21:56:
[...]
No problemo, het blijft uiteraard gokken, dus enige mazzel speelt altijd een rol
Ik heb zelf nog geen MATIC verkocht. Ik verwacht nog meer, nu BTC weer een beetje opkrabbelt.
Met oog op transparantie....een verandering in de PF is dat ik weer ATOM in bezit heb. Is onderdeel van de "hodl portfolio". Steady project, net een weekje te laat met positie terug te pakken, maar ben tevreden. Je kan 14% pakken in CRO Defi Wallet en lekker blijven compounden, mocht de prijs terugvallen.
Ik gok nu voornamelijk op groei van layer-0 (Polkadot, Kusama, Cosmos), omdat ik niet verwacht dat Ethereum nog in de problemen gaat komen als layer-1 marktleider. Uiteraard zal er voldoende ruimte zijn voor de Solana's en Avalanches, maar ik wil niet teveel onnodig risico nemen. Bitcoin twijfelt nog.
Even ter illustratie; Solana is op dit moment $60 miljard waard, terwijl ATOM $7 miljard waard is.
Solana heeft concurrentie van o.a. Ethereum, Avalanche, Cardano, Terra, Polygon (/Ethereum), Algorand, NEAR etc. Dit zijn slechts de concurrenten uit de top-20)
Cosmos is samen met Polkadot/Kusama het enige layer-0 project. Je kan je eigen chains op layer-0 bouwen. Ik verwacht dat straks behoefte ontstaat om je eigen blockchain te bouwen (bedrijven, instituten, overheden) en op die chains projecten kunnen worden gebouwd die functioneel zijn voor die specifieke bedrijven. Semi-private chains met het voordeel van een gespreide (decentrale) governance (incl. DAO functionaliteit).
Crypto.com is een goed voorbeeld, die hebben als regulier bedrijf een "private chain" op Cosmos gebouwd; crypto.org.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
LUNA is vergelijkbaar met Solana, Cardano e.d. toch? Je kan op LUNA geen blockchain bouwen volgens mij.Jedi_Pimp schreef op zondag 26 december 2021 @ 22:12:
[...]
Cosmos is gigantisch ondergewaardeerd, imo. Heb er hier ook al een aantal posts over gewijd. De enige kritiek die ik regelmatig lees is dat de use case voor de native token een beetje tegenvalt, i.e. waar heb je ATOM nou echt voor nodig. Dat is met een LUNA heel anders en veklaart ook het prijstechnische succes van deze token.
De defi hub van Cosmos (o.a. via Osmosis) krijgt langzaam vorm. Als die staat, gaat de token ATOM ook een rol spelen in het ecosysteem verwacht ik.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Op het Terra ecosysteem draaien allerlei dapps als Anchor waar je deposits kan maken met UST, de USD pegged stable die weer verbonden is aan LUNA. Hoe meer vraag naar UST, hoe meer LUNA er wordt geburned. Anchor is dus een soort Aave en inderdaad is Terra vergelijkbaar met Ethereum of Ethereum competitors.Mooody schreef op zondag 26 december 2021 @ 22:16:
[...]
LUNA is vergelijkbaar met Solana, Cardano e.d. toch? Je kan op LUNA geen blockchain bouwen volgens mij.
De defi hub van Cosmos (o.a. via Osmosis) krijgt langzaam vorm. Als die staat, gaat ATOM een rol spelen in het ecosysteem verwacht ik.
IBC (blockchain interconnectivity) zal ook een rol spelen naar meer use van en vraag naar ATOM, als het goed is. In ieder geval is ATOM een interessante investering, al moet je soms wel geduld hebben
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
YouTube: I Think I Know Who Satoshi Is
Wat was hij vroeg erbij... Zou hij al in een lambo rijden?
1 btc = 115 dollar in de video
Wat was hij vroeg erbij... Zou hij al in een lambo rijden?
1 btc = 115 dollar in de video
[ Voor 9% gewijzigd door Qunix op 26-12-2021 22:39 ]
Fijn, ik heb een geduchte layer-0 medestanderJedi_Pimp schreef op zondag 26 december 2021 @ 22:25:
[...]
Op het Terra ecosysteem draaien allerlei dapps als Anchor waar je deposits kan maken met UST, de USD pegged stable die weer verbonden is aan LUNA. Hoe meer vraag naar UST, hoe meer LUNA er wordt geburned. Anchor is dus een soort Aave en inderdaad is Terra vergelijkbaar met Ethereum of Ethereum competitors.
IBC (blockchain interconnectivity) zal ook een rol spelen naar meer use van en vraag naar ATOM, als het goed is. In ieder geval is ATOM een interessante investering, al moet je soms wel geduld hebben
Geduld heb ik en teveel risico ga ik graag uit de weg
Logisch verstand zegt me dat er niet zo snel projecten worden gelanceerd die complete ecosystemen kunnen realiseren (als in: base chains waar je blockchains op kunt bouwen, waar je side chains op kunt bouwen).
Layer-1 projecten (blockchains waar je side chains op kunt bouwen), zullen er nog voldoende gelanceerd worden, (let op!) vooral op de layer-0 base projecten. Dus ik denk dan met mijn boerenverstand; lekker lui in "layer-0" projecten gaan hangen als je perse wil diversifiëren.
[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 26-12-2021 22:46 ]
Verwijderd
vast al voorbij gekomen: https://www.fool.com/inve...circles-around-shiba-inu/?
2 dollar in shib in januari en je was nu miljonair, dus kom maar, wie van jullie ....
2 dollar in shib in januari en je was nu miljonair, dus kom maar, wie van jullie ....
FTM lijkt zich goed te herstellen. Bijna +30% op drie dagen tijd. Was afgelopen maand flink gezakt en liep wat achter in herstel, maar dat is rechtgetrokken. Wegens kerst nog niet de reden kunnen onderzoeken. Zie iig geen recent bericht op hun medium pagina.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Denk dat je de reden voor de stijging al meteen zelf benoemd: FTM was achter gebleven op de rest maar alle fundamentals zijn hetzelfde gebleven.Wom schreef op zondag 26 december 2021 @ 23:02:
FTM lijkt zich goed te herstellen. Bijna +30% op drie dagen tijd. Was afgelopen maand flink gezakt en liep wat achter in herstel, maar dat is rechtgetrokken. Wegens kerst nog niet de reden kunnen onderzoeken. Zie iig geen recent bericht op hun medium pagina.
Ik volgde een tijd terug een gast die zijn macro tips over de markt deelde (Genome oid heette ie geloof ik) en wat hij vooral deed was kijken naar alt die met grote marktbewegingen achter bleven en die kopen wanneer ze nog wat gains tegoed hadden en shorten wanneer hij marktbrede FUD verwachtte.
Dit soort berichten is het enige dat SHIB in leven houdt op dit moment, want verder heeft het geen functie.Verwijderd schreef op zondag 26 december 2021 @ 22:44:
vast al voorbij gekomen: https://www.fool.com/inve...circles-around-shiba-inu/?
Het is een meme token tot de 2e macht, een token gebaseerd op een meme token (DOGE). Kun je lekker op traden, maar neem het aub niet serieus.
[ Voor 13% gewijzigd door Mooody op 26-12-2021 23:23 ]
Nah, het enige wat SHIB in leven houdt zijn de jongeren die er massaal op instappen met de hoop om er snel rijk van te worden..Mooody schreef op zondag 26 december 2021 @ 23:21:
[...]
Dit soort berichten is het enige dat SHIB in leven houdt op dit moment, want verder heeft het geen functie.
Oftewel: met een grote boog omheen investeren.
Bron: Jongeren uit mijn eigen omgeving.
Jongeren die net 2 jaar ouder zijn waren ingestapt op DOGE. Nu is copycat SHIB aan de beurt, maar Elon zit nog steeds bij DOGE. Balen voor SHIB!RaptorXS schreef op zondag 26 december 2021 @ 23:25:
[...]
Nah, het enige wat SHIB in leven houdt zijn de jongeren die er massaal op instappen met de hoop om er snel rijk van te worden..
Bron: Jongeren uit mijn eigen omgeving.
Mijn cluppie heeft FLOKI als sponsor
Ik vertik het, want ik ga niet meedoen met deze trieste ontwikkeling. Piramidespelen kennen we uit de jaren '90 en vond ik als puber toen al lachwekkend.
Wel fijn: Deze onzin zorgt dat de focus niet op de zinvolle zaken zit, wat het voor ons mogelijk maakt om hier nog redelijk rustig in te kunnen stappen de komende tijd
[ Voor 13% gewijzigd door Mooody op 26-12-2021 23:43 ]
Even serieus. Heeft iemand hier nog iemand in crypto kunnen lullen tijdens het kerstdiner?
Weinig mensen aan tafel waarschijnlijk, maar daarom juist een mogelijkheid om wat dieper te pushen.
Weinig mensen aan tafel waarschijnlijk, maar daarom juist een mogelijkheid om wat dieper te pushen.
Verwijderd
Uiteraard, de pyramide moet wel blijven groeien nietwaar 😅Mooody schreef op zondag 26 december 2021 @ 23:44:
Even serieus. Heeft iemand hier nog iemand in crypto kunnen lullen tijdens het kerstdiner?
"On Becoming a God in Central Florida" wel aardige serie, niks met crypto te maken, maar die Herbalife mlm pyramide meuk deed me wel meermaals aan crypto denken 😅😎
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2021 11:17 ]
Nee, maar ook geen poging gewaagd. Heb het er bewust steeds minder over. Ik pak mijn voordeeltjes, als anderen ze ook willen pakken dan hoor ik het wel.Mooody schreef op zondag 26 december 2021 @ 23:44:
Ik herken dat wel.Taro schreef op zondag 26 december 2021 @ 23:53:
[...]
Nee, maar ook geen poging gewaagd. Heb het er bewust steeds minder over. Ik pak mijn voordeeltjes, als anderen ze ook willen pakken dan hoor ik het wel.
Ik heb het de laatste jaren geprobeerd, vaak zonder succes. Snap het ook wel, want niet iedereen kan en wil geld vrijmaken voor vrij risicovolle investeringen. Okee, prima.
Maar zelfs bij twintigers en begin-dertigers laten termen als blockchain en inflatie de wenkbrauwen al overuren maken. Dat zullen mensen zijn die de komende jaren heel veilig hun spaargeld tegen -0.5% bij de Rabo stallen en zich daar goed bij voelen. Prima
Tubberware -> Herbalife -> Floki.Verwijderd schreef op zondag 26 december 2021 @ 23:52:
[...]
Uiteraard, de pyramide moet wel blijven groeien nietwaar 😅
"On Becoming a God in Central Florida" wel aardige serie, niks met crypto te maken, maar die Herbalife mlm pyramide meuk deed me wel meermaals aan crypto denken 😅😎
Nope. Wel vroeg de familie of ik nog in BTC zat. Wel op tijd verkopen als de boel echt omlaag schiet aldus een oom. Geen familie die het als een piramidespel ziet maar ook geen zin heeft om zich erin te verdiepen of zelf aan te kopen hier.Mooody schreef op zondag 26 december 2021 @ 23:44:
Prima. Krijg ik ook geen gezeur aan de kop: kun je voor mij geen account regelen bij Binance of waar moet ik mijn geld in stoppen: in Floki of doge etc etc.
Dfk heeft de 800mil tvl al weer aangetikt.
`Mooody schreef op zondag 26 december 2021 @ 23:44:
Ja, er kwamen vragen hoe het ermee ging omdat bitcoin gezakt was. Niet uit leedvermaak, puur uit interesse. Ik heb een kleine uitleg gegeven over crypto, wat ik er in totaal in heb gestopt en wat de waarde van mijn PF nu is. Tevens kleine toelichting gegeven over exitplan wat al in gang is gezet een tijd geleden qua inleg en dat ik nu op 8 a 10% na alleen nog winst er in heb zitten. En dat de winst er niet uit gehaald zal worden de komende jaren.
Getallen noemen? Ja, mijn kerstdiner was met mijn ouders, zus en zwager. 100% vertrouwen en wanneer mensen zich zorgen maken en afvragen hoe dat allemaal nou precies zit, dan neem ik graag 10 minuten de tijd om die zorgen weg te nemen. En ik weet ook dat zij er verder niet over praten. A, omdat het in vertrouwen is verteld, B, omdat ze het totaal niet interessant vinden.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
ADA is niet te stoppen. Ziet er goed uit als je kijkt naar ADA tov USDT, BTC, en ETH op de "paar uurs grafieken". Wie had dat ooit nog gedacht.
Ik.knakworst schreef op maandag 27 december 2021 @ 09:42:
ADA is niet te stoppen. Ziet er goed uit als je kijkt naar ADA tov USDT, BTC, en ETH op de "paar uurs grafieken". Wie had dat ooit nog gedacht.
Ok, ik geef toe, niet gedacht, gehoopt
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Verwijderd
Ik heb 5 SHIBA verkocht voor 15 euro aan mijn neefje van 4.
Goeie les voor hem, trust no-one. En dikke winst voor mij.
Kan ik weer mooi shag en Schultenbräu voor kopen.
Dat is de functie van een oom, even die rubbertegel opvoeding doorbreken.Verwijderd schreef op maandag 27 december 2021 @ 09:51:
Straks is je neefje master holder, en die Shibs over 10 jaar wel 10k per stuk waard.Verwijderd schreef op maandag 27 december 2021 @ 09:51:
Misschien geeft hij je wel een blikje als dank.
Die zitten straks allemaal vast in aandelen op de absolute top. dAcHt DaT zE AlLeEN KoNDeN StiJgEN?!?Mooody schreef op maandag 27 december 2021 @ 00:12:
[...]
Ik herken dat wel.
Ik heb het de laatste jaren geprobeerd, vaak zonder succes. Snap het ook wel, want niet iedereen kan en wil geld vrijmaken voor vrij risicovolle investeringen. Okee, prima.
Maar zelfs bij twintigers en begin-dertigers laten termen als blockchain en inflatie de wenkbrauwen al overuren maken. Dat zullen mensen zijn die de komende jaren heel veilig hun spaargeld tegen -0.5% bij de Rabo stallen en zich daar goed bij voelen. Prima
Zie het in mijn omgeving al langzaam opkomen, aangewakkerd door reclames van o.a. ING en finfluencers (dat dit woord bestaat en dat deze mensen kennelijk een vorm van inkomen uit hun arbeid kunnen halen maakt mij al verdrietig).
Even een jaarrekening erbij pakken en een poging doen om de business en het verdienmodel te doorgronden is te veel moeite.
Misschien is @Mooody ook een finfluencer. Gesponsord door duistere partijen met aversie tegen SHIB en DOGE, en aan de andere kant lugubere alts die een kleine pump doen nadat hij ze heeft moeten promoten, om het Tweakers-klootjesvolk tevreden te houden. Een soort Tinfluencer, dus.BTC100K2021 schreef op maandag 27 december 2021 @ 10:22:
[...]
Die zitten straks allemaal vast in aandelen op de absolute top. dAcHt DaT zE AlLeEN KoNDeN StiJgEN?!?
Zie het in mijn omgeving al langzaam opkomen, aangewakkerd door reclames van o.a. ING en finfluencers (dat dit woord bestaat en dat deze mensen kennelijk een vorm van inkomen uit hun arbeid kunnen halen maakt mij al verdrietig).
Even een jaarrekening erbij pakken en een poging doen om de business en het verdienmodel te doorgronden is te veel moeite.
Trust no-one, zei mijn oom met het kerstdiner nog lallend met een blikje Schültenbrau klotsend in zijn handen. Heeft mij nog 5 SHIB verkocht. Wel aardige vent, die ome @Verwijderd.
Altijd gedacht, en niet eens gehooptknakworst schreef op maandag 27 december 2021 @ 09:42:
De 1.48-1.50 regio is altijd een belangrijke horde geweest in het verleden. Nu kan het (weer) hard gaan!
je zou maar op de bodem nog wat ADA gekocht hebben.... helaas niet gedaan 🥲
Q1/Q2 gaat ADA naar $4 👍
Q1/Q2 gaat ADA naar $4 👍
[ Voor 15% gewijzigd door Kol Nedra op 27-12-2021 11:32 ]
nothing stops this train
Mooi dan ga ik all-in! Nee ben niet zo meer van de Ada. Wel een mooie run op het moment. En 4 dollar..?? Mwa.. Charles met z’n mooie verhaaltjesKol Nedra schreef op maandag 27 december 2021 @ 11:30:
je zou maar op de bodem nog wat ADA gekocht hebben.... helaas niet gedaan 🥲
Q1/Q2 gaat ADA naar $4 👍
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Dat is wel interessant inderdaad. Kan je nog achterhalen hoe die beste gast heette? " Genome" kom ik nog niet verder mee.Blaim schreef op zondag 26 december 2021 @ 23:20:
[...]
Denk dat je de reden voor de stijging al meteen zelf benoemd: FTM was achter gebleven op de rest maar alle fundamentals zijn hetzelfde gebleven.
Ik volgde een tijd terug een gast die zijn macro tips over de markt deelde (Genome oid heette ie geloof ik) en wat hij vooral deed was kijken naar alt die met grote marktbewegingen achter bleven en die kopen wanneer ze nog wat gains tegoed hadden en shorten wanneer hij marktbrede FUD verwachtte.
Natuurlijk kunnen we die data allemaal zelf berekenen, maar als iemand dat al doet is het wel leuk qua KT trading.
When 53/54K?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
paar weken geledensjorremans schreef op maandag 27 december 2021 @ 12:24:
When 53/54K?
precies, we gaan eerst naar de 6 cent!
nothing stops this train
Verwijderd schreef op maandag 27 december 2021 @ 12:55:
ADA gaat inderdaad mooi.,
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/kObF15wR50iecYuGk0m9CTFz.jpg?f=user_large)
[ Voor 31% gewijzigd door Kol Nedra op 27-12-2021 13:00 ]
nothing stops this train
waar heb je het over?Verwijderd schreef op maandag 27 december 2021 @ 13:01:
Ben benieuwd of men zoals vorig jaar massaal gaan dumpen op de 31e.
31-12-2020 was een 0.27% plus op BTC. de hele week om de jaarwisseling heen was groen. bad trolling.
:fill(white):strip_exif()/f/image/rk8yrcfJnlgCScT19JGj3I2s.png?f=user_large)
Adoptie:
Hash rate ook weer een nieuwe ATH aangetikt:
https://www.blockchain.com/charts/hash-rate
Prijsactie komt vanzelf weer, nu of in de volgende cycle.
📈 #Bitcoin $BTC Number of Non-Zero Addresses just reached an ATH of 39,683,734
— glassnode alerts (@glassnodealerts) 27 december 2021
View metric:https://t.co/VtoChZbLsa pic.twitter.com/IKZYwqMIVQ
Hash rate ook weer een nieuwe ATH aangetikt:
https://www.blockchain.com/charts/hash-rate
Prijsactie komt vanzelf weer, nu of in de volgende cycle.
[ Voor 49% gewijzigd door BTC100K2021 op 27-12-2021 13:15 ]
Eindelijk een keer bijna op de 'mogelijke' bodem ingekocht(VET), die gaat nu wel lekker, alleen het uitstap moment kiezen wordt nog lastig.
Dat is bij VET heel makkelijk: Z.S.M.Veertien14 schreef op maandag 27 december 2021 @ 13:09:
Eindelijk een keer bijna op de 'mogelijke' bodem ingekocht(VET), die gaat nu wel lekker, alleen het uitstap moment kiezen wordt nog lastig.
Een selectief geheugen is een zegen voor mooie herinneringen wanneer je een positieve mindset hebt. Daartegen......malarkan schreef op maandag 27 december 2021 @ 13:07:
[...]
waar heb je het over?
31-12-2020 was een 0.27% plus op BTC. de hele week om de jaarwisseling heen was groen. bad trolling.
[Afbeelding]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Met hoeveel % ben je nu tevreden?Veertien14 schreef op maandag 27 december 2021 @ 13:09:
Hattrick: Thorgal Eagles
Zit zelf nog niet langer dan een jaar in crypto. Is dat normaal gesproken normaal dat er massaal gedumpt wordt op oudjaarsdag ?Ngangatar schreef op maandag 27 december 2021 @ 13:16:
[...]
Een selectief geheugen is een zegen voor mooie herinneringen wanneer je een positieve mindset hebt. Daartegen......
Verwijderd
massaal gedumpt valt echt wel mee, ong 10%, wat binnen week weer hersteld isDeman23 schreef op maandag 27 december 2021 @ 13:18:
[...]
Zit zelf nog niet langer dan een jaar in crypto. Is dat normaal gesproken normaal dat er massaal gedumpt wordt op oudjaarsdag ?
Als dat normaal was doen verstandige mensen dit de 30e al.....Deman23 schreef op maandag 27 december 2021 @ 13:18:
[...]
Zit zelf nog niet langer dan een jaar in crypto. Is dat normaal gesproken normaal dat er massaal gedumpt wordt op oudjaarsdag ?
Als dat normaal was doen verstandige mensen dit de 29e al.....
Als dat normaal was doen verstandige mensen dit de 28e al.....
Als dat normaal was doen verstandige mensen dit vandaag al.....
Hattrick: Thorgal Eagles
Lees even een paar posts terug! Er wordt niet massaal gedumpt, eerder het tegenovergestelde....
Vorig jaar inderdaad niet maar zoals gezegd zit ik niet veel langer dan een jaar in cryptoOepsje schreef op maandag 27 december 2021 @ 13:21:
Lees even een paar posts terug! Er wordt niet massaal gedumpt, eerder het tegenovergestelde....
In vrijwel elk land is de werkelijk behaalde vermogenswinst belast.
Dus crypto 1-1-2021 - 100 euro
crypto 31-12-2021 - 150 euro
dan is 50 euro belast.
Alleen in Nederland is er een debiele regel dat ze uitgaan van een fictieve vermogenswinst. Voor crypto valt dat in veel gevallen overigens gunstig uit maar alleen dan is je vermogen op 31-12-2021 van belang. Of je het uitbetaald of niet maakt overigens ook niet uit aangezien je dan alleen assets switched.
Kortom waarom zou je iets doen op 31-12 wat je niet op bijvoorbeeld 7-11 zou doen?
Dus crypto 1-1-2021 - 100 euro
crypto 31-12-2021 - 150 euro
dan is 50 euro belast.
Alleen in Nederland is er een debiele regel dat ze uitgaan van een fictieve vermogenswinst. Voor crypto valt dat in veel gevallen overigens gunstig uit maar alleen dan is je vermogen op 31-12-2021 van belang. Of je het uitbetaald of niet maakt overigens ook niet uit aangezien je dan alleen assets switched.
Kortom waarom zou je iets doen op 31-12 wat je niet op bijvoorbeeld 7-11 zou doen?
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!