Wanneer is de volgende intrest rate meeting?
Tja. Maar het verschil is dat sommige Tweakers zo'n ~100k geïnvesteerd hebben waarvan dan 70k in crypto en 30k in indexfondsen of andere dingen. Dan is ~70% niet heel spannend. Met een net worth van 500mil+ de helft van je net worth in crypto vind ik dan een stuk spannender.Kol Nedra schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 13:05:
[YouTube: 50% of Your Wealth in Bitcoin? Crazy or Genius?]
50% maar? ik heb wel minder maar als ik vrijgezel was geweest en geen kinderen had ik denk wel ~70% hoor, maar niet 100% bitcoin ook wel andere crypto.....
Dat advies dat je vaak hoort van ~1-10% van je net worth in crypto is wel waardeloos.
Dan ga je nooit mooie resultaten krijgen. Zelf heb ik in ieder geval geen traditionele spaarrekening meer, naast een buffertje waar ik even op kan teren, maar zelf denk ik ook wel tussen de 50-70% in crypto. (Ik heb inderdaad dus geen kinderen)
(Nog +3.4% op m'n portfolio en ik sta op 'n nieuwe ATH. Ik ben nu een moonboy *insert rakketjes*.)
[Voor 16% gewijzigd door Valandin op 12-01-2022 18:11]
Wellicht heeft het voor mij tijd nodig.
Investeren is ook een leerproces niet alleen winst maar ook rust in je hoofd.
Ik ben nu pas 7/8 maanden bezig met beleggen. Crypto en Vanguard.
1) investeer alleen wat je kan verliezen
2) weet waar je in investeer (voor je rust in hoofd)
3) wees niet geschokt als er een crash komt van 10% of meer. Dat is crypto 🤣
Paar keer “geluk” gehad dus kom langzaam weer op 50% op de bank en 50% belegd.vooral alpha pass winnen met Sandbox gaf een boost.
Omdat ik het ook allemaal steeds meer begrijp. Bitcoin, Ethereum, Vanguard wordt het ook steeds leuker.
Eigenlijk is beleggen gewoon ontzettend gaaf 👍
Investeren is ook een leerproces niet alleen winst maar ook rust in je hoofd.
Ik ben nu pas 7/8 maanden bezig met beleggen. Crypto en Vanguard.
1) investeer alleen wat je kan verliezen
2) weet waar je in investeer (voor je rust in hoofd)
3) wees niet geschokt als er een crash komt van 10% of meer. Dat is crypto 🤣
Paar keer “geluk” gehad dus kom langzaam weer op 50% op de bank en 50% belegd.vooral alpha pass winnen met Sandbox gaf een boost.
Omdat ik het ook allemaal steeds meer begrijp. Bitcoin, Ethereum, Vanguard wordt het ook steeds leuker.
Eigenlijk is beleggen gewoon ontzettend gaaf 👍
Krimpflatie is gewoon minder product voor dezelfde prijs.pletter schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 17:51:
@verwijderd69 Nieuw woord van het jaar net ff door google en Van Dale gehaald (het bestaat niet)
gefeliciteerd 🥃👍 KRIMPINFLATIE
Voorbeeld: je faforiete fles fritesaus die ineens 850ml is i.p.v 1L, terwijl je er evenveel voor neerlegt als voorheen.
Smeerlapperij.
I live inside that bubble, reality of the naive.
Replace fear of the unknown with curiosity | 6340 Wp zonnepanelen | Tesla Model Y LR
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: [NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!