[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 205 ... 251 Laatste
Acties:
  • 936.123 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:19
keepitfrosty schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 10:57:
[...]

Dan kom je een beetje op 200 nog wat dollar luna uit.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JEQ-3VdIBTwOUy3uwJlttvCmrBk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FjYbIosJIJwFXIRC0MEa6bhD.jpg?f=user_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-10 00:59
YES schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 10:41:
[...]

Op basis waarvan is de bearmarket in opkomst?
Op dat we altijd rechts gaan duh. Als we niet meer rechts gaan hebben we bigger issues dan een bear market.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 13-10 09:57
-Splash- schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 10:59:
[...]

Dus het gaat omhoog of omlaag? Ik vind je een visionair. ;)
Haha ja zo kan je het ook bekijken. Geen horizontale lijnen meer!

Laat ik het wat concreter maken. Laatste twee keer dat mijn satoshi op dit niveau kwam ging Bitcoin +60% of alles -50%. :o

Daarom denk ik inderdaad dat het omhoog of omlaag gaat :D

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

:?

Even degenerate gamblers saw it coming.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-10 01:25
JW04 schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 08:28:
[...]
Weer all in sinds 44k en 33% op 42k.

Edit: Hoger terug kopen is geen verlies?
Netjes!! Heb op de ETH & Sol procenten gepakt. Dus ga er mer meer in. Moet uiteraard niet naar de 69 spuiten.. dan heb ik minder helaas jep. Lastig.

Ej maar zo lekker een kerstborrel!!

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Richh schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 10:39:
[...]

Ten koste van andere hodlers. Crypto is een zero sum game.

Je kan er allerlei creatieve systemen op knutselen, in the end is het onder de streep altijd hetzelfde verhaal.

[...]

In de basis werken alle assets zo. Ook goud, ook vastgoed.

Totdat het dermate hard gaat doorbreken dat ook landen en noemenswaardige investeerders erin gaan zitten. Dan vervult het eenzelfde waarde als goud: een vorm van vertrouwen en een hedge tegen inflatie.
Bitcoin bereikt langzamerhand daadwerkelijk dat niveau.

Alts kunnen in theorie hetzelfde bereiken, maar dan moeten ze wel gegarandeerd schaars zijn en blijven. En door mensen buiten de zolderkamerspace serieus genomen worden. Enkel ETH komt daarbij in de buurt.

[...]

In mijn optiek is die verhouding juist exact hetzelfde. Hogere risk, hogere reward.
Met als kanttekening dat zonder BTC er niks gaat gebeuren. Wie enkel in alts zit en geen gedeelte BTC of ETH aanhoudt, heeft daarmee het spel niet helemaal begrepen.
Ten aanzien van ETH, zonder hard cap en met Proof of Stake is ETH totaal geen kanshebber om naast BTC te fungeren als store of value. Wellicht kan het succesvol worden in een andere functie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 11:15:
[Twitter]

Als je dit niet zag aankomen dan mag je jezelf geen econoom noemen pff

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:13

Chaes

#HODL

BTC100K2021 schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 11:22:
[...]

Ten aanzien van ETH, zonder hard cap en met Proof of Stake is ETH totaal geen kanshebber om naast BTC te fungeren als store of value. Wellicht kan het succesvol worden in een andere functie.
Zeker wel zodra ETH compleet deflationair is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Splash-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-10 13:36
[Twitter]

Dit is een beetje van hetzelfde niveau als dat de politiek nooit iets ziet aankomen (terwijl iedereen het wel zag).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:12
[Twitter]

Economen tsja, economie is een behoorlijk leuke theoretische wetenschap maar voornamelijk gestoeld op efficiënte markttheorie en ouderwetse concepten als BNP. Leuk als uitgangspunt voor een discussie maar er zijn maar weinig economen die rijk worden door de handel in wat dan ook. Het blijft voornamelijk conceptueel en theoretisch. Jammer alleen dat ze veel beleid bepalen.

Een vakgebied dat hoognodig aan een update toe is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra

oke we kunnen dus ALL-IN gaan? 8)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Hey! Ik zie groen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 19:24
Richh schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 10:39:
[...]

Ten koste van andere hodlers. Crypto is een zero sum game.

Je kan er allerlei creatieve systemen op knutselen, in the end is het onder de streep altijd hetzelfde verhaal.

[...]

In de basis werken alle assets zo. Ook goud, ook vastgoed.

Totdat het dermate hard gaat doorbreken dat ook landen en noemenswaardige investeerders erin gaan zitten. Dan vervult het eenzelfde waarde als goud: een vorm van vertrouwen en een hedge tegen inflatie.
Bitcoin bereikt langzamerhand daadwerkelijk dat niveau.

Alts kunnen in theorie hetzelfde bereiken, maar dan moeten ze wel gegarandeerd schaars zijn en blijven. En door mensen buiten de zolderkamerspace serieus genomen worden. Enkel ETH komt daarbij in de buurt.

[...]

In mijn optiek is die verhouding juist exact hetzelfde. Hogere risk, hogere reward.
Met als kanttekening dat zonder BTC er niks gaat gebeuren. Wie enkel in alts zit en geen gedeelte BTC of ETH aanhoudt, heeft daarmee het spel niet helemaal begrepen.
Hoe gaat het verdelen van fees in dollars ten opzichte van andere holders?

Elke asset dat harder in waarde stijgt, dan de inflatie is een mogelijke hedge tegen inflatie. Zelfs mijn boomer ETF's hebben YTD +22%. Als je doel is de inflatie verslaan heb je meer opties dan alleen BTC.

Goud en BTC worden beiden gezien als een SoV. Het idee erachter is dat je in beide investeert omdat je de waarde van je vermogen wilt behouden. Het opbouwen van je vermogen doe je echter niet met een SoV. Nu valt er met BTC nog wel lekker te speculeren en geld maar te verdienen. Maar met veel alts had je een betere ROI gehad dit jaar, en dan hoef je niet eens in pure rotzooi zitten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:51
[Twitter]

hahaahahaaha ik ga stuk hier. Hoe kan al dat printen nou geen inflatie opleveren als de onderliggende economie niet groeit (was zelfs krimp). Echt, de 1e de beste brugklasser snapt dat nog.
En het gaat nog veel erger worden, double digits incoming binnen 4 maanden.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
[Twitter]

Clown world. Of mag dat niet hier :P

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

PHPResource schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 11:25:
[...]

Als je dit niet zag aankomen dan mag je jezelf geen econoom noemen pff
No one saw it coming...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4hNeeaOC6CwaoaBpGJQNpc4a5-k=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/bVfcbJ2Gq26EHW5QhqMubE2C.gif?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
PlanR schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 06:26:
Hoe is het met de Fomo? @Taro alweer ingestapt? Btc zit op m’n verkoopprijs van even terug. Ik ga voor Taro zijn taktiek, liever minder winst dan verlies. Even aftasten..

Fijne dagen allen!
Nee, ik handel niet op basis van groene kaarsen of fomo. Zoals zondag in het NK topic aangegeven zal 54k (1D MA99) een horde zijn (+ wick, dus 55-56k), daarna ga ik pas weer in bullrun modus. Tot die tijd pak ik winst na een stijging en stap ik lager weer in na een daling.

Edit: Ik zit overigens nog wel in o.a. MC, AXS, CHR, CELR, BNB, SOL, AVAX, GALA en wat anderen, alleen nu even niet meer in BTC en ETH.

[ Voor 10% gewijzigd door Taro op 24-12-2021 12:13 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:05
[Twitter]

Is dit de Amerikaanse de speld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:53
Dacuuu schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 04:45:
[...]

Ik volg de crypto wereld zo met 1 oog, maar hoe komt het dat ik overal 'planB' zie langskomen? Heeft hij zich bewezen ergens mee? Ik heb nog reclamebord van hem gezien langs de A2.
Lol wut? Wat voor reclameborden, wie heeft die dingen betaald en wat stond er exact op?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:18
Hier ook geen BTC en ETH meer, wel in XVG, ZIL en QANX (Nu in drie dagen 30% gestegen en een goede business case, testnet en mainnet komen eraan).

[ Voor 25% gewijzigd door Jumpman op 24-12-2021 12:42 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:01
Mijn felicitaties voor de mensen die laag hebben ingekocht en balls of steel hebben. Had vorige week bijna op een flinke buy order van FTM geklikt maar helaas niet gedaan. Even een weekje de koers niet gevolgd en kijk eens aan alles dik in de plus! Hoop dat alles nu doorzet en we een mooi groen 2022 krijgen. Ik heb besloten om voorlopig niet meer met fiat in te stappen. Ik ben er wel klaar mee. :) Alles staat in euro's op de rekening. Als mijn zakje moonbeam het goed gaat doen in 2022 dan moet dat meer dan voldoende zijn. Dus ik zou zeggen allemaal GLMR kopen wanneer deze in februari op de exchanges te verkrijgen zijn. Dikke tech trouwens. :P Fijne dagen iedereen en hou de groene palen omhoog! Ik zal de melkbus van stal halen en wat carbid regelen.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-10 21:10
Jumpman schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 12:28:
Hier ook geen BTC en ETH meer, wel in XVG, ZIL en QANX (Nu in drie dagen 30% gestegen doordat er nog maar weinig mensen in zitten en een goede business case).
Gestegen omdat er nog maar weinig mensen in zitten? Sterk argument :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
mannowlahn schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 12:27:
[...]

Lol wut? Wat voor reclameborden, wie heeft die dingen betaald en wat stond er exact op?
Er moest staan "geen reclame borden". Maar ik was nog niet wakker. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:37
MaStar schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 12:32:
[...]

Gestegen omdat er nog maar weinig mensen in zitten? Sterk argument :P
Ik vermoed lowcaps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
zwembroek schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 12:29:
Mijn felicitaties voor de mensen die laag hebben ingekocht en balls of steel hebben. Had vorige week bijna op een flinke buy order van FTM geklikt maar helaas niet gedaan. Even een weekje de koers niet gevolgd en kijk eens aan alles dik in de plus! Hoop dat alles nu doorzet en we een mooi groen 2022 krijgen. Ik heb besloten om voorlopig niet meer met fiat in te stappen. Ik ben er wel klaar mee. :) Alles staat in euro's op de rekening. Als mijn zakje moonbeam het goed gaat doen in 2022 dan moet dat meer dan voldoende zijn. Dus ik zou zeggen allemaal GLMR kopen wanneer deze in februari op de exchanges te verkrijgen zijn. Dikke tech trouwens. :P Fijne dagen iedereen en hou de groene palen omhoog! Ik zal de melkbus van stal halen en wat carbid regelen.
naast FTM had je ook BOO? die is ook 50+% gegaan afgelopen week... niet bij gekocht -O-
die 2 zijn altijd onpair!

ben benieuwd of BOO ooit op CEX komen, dat zal zeer bullish zijn :*)

[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 24-12-2021 12:43 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Kol Nedra schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 12:39:
[...]

naast FTM had je ook BOO? die is ook 50+% gegaan afgelopen week... niet bij gekocht -O-
die 2 zijn altijd onpair!

ben benieuwd of BOO ooit op CEX komen, dat zal zeer bullish zijn :*)
Ik weet niet eens wat BOO is haha! Maar het is allemaal zo onvoorspelbaar de laatste maand ik heb geen idee waar dit naar toe gaat. Nu is crypto altijd wel volatiel maar aan het einde van een traditionele cycle en met de mogelijkheid van een verlengde cycle al helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
zwembroek schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 12:57:
[...]

Ik weet niet eens wat BOO is haha! Maar het is allemaal zo onvoorspelbaar de laatste maand ik heb geen idee waar dit naar toe gaat. Nu is crypto altijd wel volatiel maar aan het einde van een traditionele cycle en met de mogelijkheid van een verlengde cycle al helemaal.
BOO is DeFi en high risk! ik zit nu beetje onder water ermee maar het mag ook naar $0 gaan. Zit er maar voor klein deel in, het blijft een gok natuurlijk, geld ook voor RAMP.

als je geen risk wilt hebben moet je lekker bij BTC en ETH blijven :P

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T-mo-T
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 21:04
Kol Nedra schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 13:01:
[...]

BOO is DeFi en high risk! ik zit nu beetje onder water ermee maar het mag ook naar $0 gaan. Zit er maar voor klein deel in, het blijft een gok natuurlijk, geld ook voor RAMP.

als je geen risk wilt hebben moet je lekker bij BTC en ETH blijven :P
Geen risk? Waar kan ik tekenen? :+ :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Hier:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fJmv21K0M9pa_9_bwHbo8lWV22Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hxJThgtDmDhLgtgzGSRBQUbx.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atomix9
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-10 16:42
Jumpman schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 12:28:
Hier ook geen BTC en ETH meer, wel in XVG, ZIL en QANX (Nu in drie dagen 30% gestegen en een goede business case, testnet en mainnet komen eraan).
ZIL gaat natuurlijk gewoon geheel naar de "Null" . Dat project heeft geen toekomst.Wegwezen, nu het nog kan... :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Spaartaks deugt niet volgens Hoge Raad, Belastingdienst kan claims verwachten

Geinig, hier is het afgelopen week nog een paar keer over gegaan hier. Wel mooi dat zoiets dus voorkomt en de Hoge Raad dit uitspreekt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

YES schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 13:24:

Geinig, hier is het afgelopen week nog een paar keer over gegaan hier. Wel mooi dat zoiets dus voorkomt en de Hoge Raad dit uitspreekt.
Zou kunnen betekenen dat men in de toekomst geen belasting betaalt over een fictief rendement, maar over je daadwerkelijke rendement. Kan voor de cryptobois nadelig uitpakken :N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Chaes schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 13:28:
[...]

Zou kunnen betekenen dat men in de toekomst geen belasting betaalt over een fictief rendement, maar over je daadwerkelijke rendement. Kan voor de cryptobois nadelig uitpakken :N
Tja, nadelig t.o.v. wat je nu eventueel zou betalen, maar ik vind het niet erg om dergelijke belastingen te betalen. Moet ik nog wel ff een heel aantal hele dikke trades voor doen dus ik ben sowieso nog niet bang voor de belasting die ik over mijn crypto-rendement moet betalen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek

Alleen de timing van de uitspraak is wat minder. Dacht een rustig laatste dagje tegemoet te gaan zo voor de vakantie maar ineens top drukte hier op kantoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blender_01
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 05-03 00:51
Chaes schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 13:28:
[...]

Ik snap niet hoe dat in de praktijk moet gaan werken: belasting betalen over gerealiseerd rendement.
  • Hoe zou je het gerealiseerd rendement moeten bijhouden m.n. als je een beetje aan het traden bent?
  • Wat gebeurt er bij negatief rendement, krijg je dan geld terug?
    Als dan de crypto's instorten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:57
jvel92 schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 11:38:
[...]

Hoe gaat het verdelen van fees in dollars ten opzichte van andere holders?
Dan is de hoeveelheid trading die plaatsvind dus relevant voor de toename van waarde. Dat werkt zolang je crypto volatiel is en in waarde stijgt. Logischerwijs houdt dat vanzelf een keer op.
Elke asset dat harder in waarde stijgt, dan de inflatie is een mogelijke hedge tegen inflatie. Zelfs mijn boomer ETF's hebben YTD +22%. Als je doel is de inflatie verslaan heb je meer opties dan alleen BTC.
Klopt, en ook meer mogelijkheden dan goud.
Uiteindelijk onttrekt nu alles zijn waarde aan het feit dat mensen hun geld ergens willen stallen waar het rendeert. Dat zal een keer ophouden. En dan donderen die ETF's ook in elkaar, net als in 2008-2013.

De positie die Bitcoin dan in de wereldeconomie heeft bereikt, zal bepalend zijn voor de gehele crypto adoptie.

Op de huidige weg gaan we het niet op tijd rekken en dondert alles in elkaar :)
Goud en BTC worden beiden gezien als een SoV. Het idee erachter is dat je in beide investeert omdat je de waarde van je vermogen wilt behouden. Het opbouwen van je vermogen doe je echter niet met een SoV.
Dat kan natuurlijk wel.
Maar met veel alts had je een betere ROI gehad dit jaar
Klopt, maar dat betekent niet dat dat gegarandeerd voor altijd zo zal zijn en blijven.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
zwembroek schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 13:38:
[...]

Alleen de timing van de uitspraak is wat minder. Dacht een rustig laatste dagje tegemoet te gaan zo voor de vakantie maar ineens top drukte hier op kantoor.
Werk je bij een advocatenkantoor? :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Petertje750
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:33
zwembroek schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 13:38:
[...]

Noem je MacDonalds tegenwoordig kantoor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
YES schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 13:43:
[...]

Werk je bij een advocatenkantoor? :+
Denk eerder als fiscalist. Estate planning en zo mag wel. En voor sommige pakt een forfaitair rendement beter uit dan een werkelijk rendement. Je kunt ook maar beter nu nog de jubelton regelen op papier voordat het ook niet meer mag.

Bartje in de maak? Hij blijft zo mooi rond 51k flatlinen de koers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Blender_01 schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 13:38:
[...]

Ik snap niet hoe dat in de praktijk moet gaan werken: belasting betalen over gerealiseerd rendement.
  • Hoe zou je het gerealiseerd rendement moeten bijhouden m.n. als je een beetje aan het traden bent?
  • Wat gebeurt er bij negatief rendement, krijg je dan geld terug?
    Als dan de crypto's instorten...
De plannen zijn voor alle rendement, gerealiseerd en ongerealiseerd. Negatief rendement van een jaar zal hoogstwaarschijnlijk kunnen worden afgetrokken van een positief jaar. Hoe het exact zal werken en of het echt door zal gaan zullen we zien.

Mijn gok: wat ze ook doen, fuck up, they will.

[ Voor 3% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 24-12-2021 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:28

Goed nieuws. Hoop dat het voor iedereen gaat betekenen met terugwerkende kracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
TWeaKLeGeND schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 13:48:
[...]

De plannen zijn voor alle rendement, gerealiseerd en ongerealiseerd. Negatief rendement van een jaar zal hoogstwaarschijnlijk kunnen worden afgetrokken van een positief jaar. Hoe het exact zal werken en of het echt door zal gaan zullen we zien.
Als ondernemer mag je ook verliezen verrekenen. Denk dat ze het huidige systeem voor box 1 dan inzetten voor box 3. Maar je gaat natuurlijk geen geld retour krijgen van de fiscus. Het is hoogstens een te betalen bedrag op nul en aanslag voor box 3 op nihil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
YES schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 13:30:
[...]

Tja, nadelig t.o.v. wat je nu eventueel zou betalen, maar ik vind het niet erg om dergelijke belastingen te betalen. Moet ik nog wel ff een heel aantal hele dikke trades voor doen dus ik ben sowieso nog niet bang voor de belasting die ik over mijn crypto-rendement moet betalen :+
Je zal maar met met pensioen gegaan zijn met een vermogen waar je jaarlijks 8% op dacht te trekken doormiddel van low risk dividend dat je de afgelopen 10 jaar hebt zitten opbouwen waar je 16% per jaar van zou moeten inleveren en je bent ineens geconfronteerd door 32% omdat je regering maar wat doet en nooit consistent is of verder denkt dan de eigen ambtsperiode lang is (als ze dat überhaupt doen). Belasting betalen is oke, maar ik neem mijn beslissingen gecalculeerd, dat werkt niet als alles steeds veranderend omdat de regering gevolgen van hun acties nooit in ziet en elke pleister volgende week weer een andere pleister nodig heeft.

[ Voor 15% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 24-12-2021 14:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
TWeaKLeGeND schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 13:55:
[...]

Je zal maar met met pensioen gegaan zijn met een vermogen waar je jaarlijks 8% op dacht te trekken doormiddel van low risk dividend dat je de afgelopen 10 jaar hebt zitten opbouwen waar je 16% per jaar van zou moeten inleveren en je bent ineens geconfronteerd door 32% omdat je regering maar wat doet en nooit consistent is of verder denkt dan de eigen ambtsperiode lang is (als ze dat überhaupt doen).
Ja dat zou inderdaad niet prettig zijn. Nu kan je dan in ieder geval gaan proberen het deel wat je teveel aan belasting betaald hebt terug te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
TWeaKLeGeND schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 13:48:
[...]

Mijn gok: wat ze ook doen, fuck up, they will.
Jij loopt overigens echt over van vertrouwen in de overheid of niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
YES schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 13:59:
[...]

Ja dat zou inderdaad niet prettig zijn. Nu kan je dan in ieder geval gaan proberen het deel wat je teveel aan belasting betaald hebt terug te krijgen.
Ik kan zoveel proberen maar dat geld gaan we echt niet terug zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
TWeaKLeGeND schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 14:01:
[...]

Ik kan zoveel proberen maar dat geld gaan we echt niet terug zien
Dan zou ik de moeite er ook niet voor gaan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
YES schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 14:00:
[...]

Jij loopt overigens echt over van vertrouwen in de overheid of niet :+
Kan veel zeggen over de Chinezen bijv maar die hebben wel degelijk een lange termijn visie. Dat is er gewoon niet in onze maatschappij hier. Je kan nooit uit gaan van stabiliteit. Je bent verplicht na te denken over 'wat als de regering zich weer eens terugtrekt'. En nee dat heeft niks te maken met Covid. Daar heb ik gewoon begrip voor. Ik vertrouw de overheid wel. Ik vertrouw mijn 'achterlijke' buurjongen ook. Maar ik kan niet op hem rekenen en hij heeft regelmatig mijn hulp nodig die ik dan ook graag geef.

Edit: om eerlijk te zijn, in de tijd van mijn ouders, als de regering bepaalde regelingen introk of veranderde, dachten ze nog aan de mensen die hun leven ingericht hadden rondom zo'n regeling. De nieuwe situatie was dan niet met terugwerkende kracht. En dat is oke, je kan als regering niet alles voorzien en de wereld veranderd nou eenmaal. Tegenwoordig is dat anders.

[ Voor 40% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 24-12-2021 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-10 16:36

MicroWhale

The problem is choice

TWeaKLeGeND schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 14:06:
[...]

Kan veel zeggen over de Chinezen bijv maar die hebben wel degelijk een lange termijn visie. Dat is er gewoon niet in onze maatschappij hier. Je kan nooit uit gaan van stabiliteit. Je bent verplicht na te denken over 'wat als de regering zich weer eens terugtrekt'. En nee dat heeft niks te maken met Covid. Daar heb ik gewoon begrip voor. Ik vertrouw de overheid wel. Ik vertrouw mijn 'achterlijke' buurjongen ook. Maar ik kan niet op hem rekenen en hij heeft regelmatig mijn hulp nodig die ik dan ook graag geef.

Edit: om eerlijk te zijn, in de tijd van mijn ouders, als de regering bepaalde regelingen introk of veranderde, dachten ze nog aan de mensen die hun leven ingericht hadden rondom zo'n regeling. De nieuwe situatie was dan niet met terugwerkende kracht. En dat is oke, je kan als regering niet alles voorzien en de wereld veranderd nou eenmaal. Tegenwoordig is dat anders.
Lange termijn visie van China is en blijft crowd control. Kijk maar eens een docu over social media waarin WeChat onder de loep genomen wordt. In "De Dikke Data show" (kinderprogramma op NPO) zaten een paar minuten waar al meerdere rode vlaggen in voorbij kwamen. En vrij scary ook: Chinezen doen letterlijk alles via WeChat (betalen, chatten, kopen, etc...). Of moeten dat doen. Maar als ze -in een privé chat- iets fouts zeggen (over de regering of de keizer) kunnen ze afgesloten worden van die app. Gevolg? Ze kunnen hun huur niet meer betalen en geen eten meer kopen.

Ik kan me daarom heel goed voorstellen dat de decentralisatie die met web3 wordt nagestreefd een complete nachtmerrie voor China betekent, want daarmee verliezen ze de controle over al hun onderdanen.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:05
MicroWhale schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 14:35:
[...]

Lange termijn visie van China is en blijft crowd control. Kijk maar eens een docu over social media waarin WeChat onder de loep genomen wordt. In "De Dikke Data show" (kinderprogramma op NPO) zaten een paar minuten waar al meerdere rode vlaggen in voorbij kwamen. En vrij scary ook: Chinezen doen letterlijk alles via WeChat (betalen, chatten, kopen, etc...). Of moeten dat doen. Maar als ze -in een privé chat- iets fouts zeggen (over de regering of de keizer) kunnen ze afgesloten worden van die app. Gevolg? Ze kunnen hun huur niet meer betalen en geen eten meer kopen.

Ik kan me daarom heel goed voorstellen dat de decentralisatie die met web3 wordt nagestreefd een complete nachtmerrie voor China betekent, want daarmee verliezen ze de controle over al hun onderdanen.
Zijn wij ook niet ver meer van verwijderd, zie de "digitale portemonnee" die er aan komt...

Maargoed dat is weer een hele andere discussie :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
TWeaKLeGeND schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 14:06:
[...]

Hahaha, China heeft inderdaad wel een lange termijn visie, klopt. Nooit uit kunnen gaan van stabiliteit is ook wel hilarisch als je in west-Europa woont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-10 16:36

MicroWhale

The problem is choice

sjorremans schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 14:38:
[...]

Zijn wij ook niet ver meer van verwijderd, zie de "digitale portemonnee" die er aan komt...

Maargoed dat is weer een hele andere discussie :+
Kijk eens zo'n docu en zie we daar toch wel wat jaren van verwijderd zijn. We hebben namelijk nog steeds de keuzevrijheid om onze betaalmethode te kiezen (contant, pinnen, creditcard, (crypto)debetcard, of een van de mobiele varianten). In China wordt die opgelegd en is er één mantra: WeChat. Punt.

Dat zie ik hier de komende jaren nog niet gebeuren. En tegen de tijd dat we daar tegenaan zitten, is web3 al van de grond en hebben we de overheid niet meer nodig om dat voor ons te bepalen.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 19:04
Ik verwacht nog een bullrun, dus heb er nog niets van verkocht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Dacuuu schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 04:45:
[...]

Ik volg de crypto wereld zo met 1 oog, maar hoe komt het dat ik overal 'planB' zie langskomen? Heeft hij zich bewezen ergens mee? Ik heb nog reclamebord van hem gezien langs de A2.
Haha PlanB Lang’s de A2 heeft niets met die van crypto te maken.
Heb het een keer opgezocht, wat het nou wel was is ook niet blijven hangen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Ik hoop toch niet dat de bd binnenkort ook gaat rekenen met de daadwerkelijke behaalde rente:

https://www.nu.nl/economi...an-claims-verwachten.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Nu online
KNIP, verkeerd gelezen. Excuses.

[ Voor 176% gewijzigd door BTC100K2021 op 24-12-2021 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12:38
elektriekert schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 14:48:
[...]

Ik verwacht nog een bullrun, dus heb er nog niets van verkocht :+
Ik zeg altijd: dont be greedy, take your gains.
Ik heb ze ook weer ingekocht na instorten van de prijzen, heb meer qnt voor terug gekregen. But, i was lucky i guess.

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
YES schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 14:43:
[...]

Hahaha, China heeft inderdaad wel een lange termijn visie, klopt. Nooit uit kunnen gaan van stabiliteit is ook wel hilarisch als je in west-Europa woont.
Ik voelde me ooit ook superieur als West Europeaan. Inmiddels heb ik te maken met ook andere plekken. Mijn apartement in oorlogsgebied voelt toch echt stabieler dan wat ik van onze regering gewend ben. Maargoed als Nederlands paspoorthouder en belastingbetaler heb ik automatisch de neiging het meest kritisch te zijn naar Nederland. Ook is er iets van dat vroegere superioriteitsgevoel dat gewoon wil dat Nederland wel waarmaakt wat ik als kind dacht dat mijn land was dus wie weet valt het wel mee.. Maar stabiel beleid? Hell no. Besides, een foto van een Afrikaanse baby met een opgezette buik en vliegjes rondom maakt ook niet dat iemand die van de bijstand moet rondkomen rijk is dus dat je in zuid sudan van niks zeker bent wil niet zeggen dat je je standaard voor Nederland evenredig kan verlagen.

(en nogmaals, dit is 0,0 covid related, mbt covid snap ik heel goed dat consistent zijn tegenover beschikbare informatie staat en dat dingen nou eenmaal snel kunnen veranderen. Een beetje incompetent zijn ze zeker in het beleid maar begrip heb ik)

[ Voor 58% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 24-12-2021 15:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis

Vis

Toch nog rode kerstballen

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raf1994
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Wukke fucking debiel et er op verkopen gedrukt...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
TWeaKLeGeND schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 15:24:
[...]

Ik voelde me ooit ook superieur als West Europeaan. Inmiddels heb ik te maken met ook andere plekken. Mijn apartement in oorlogsgebied voelt toch echt stabieler dan wat ik van onze regering gewend ben. Maargoed als Nederlands paspoorthouder en belastingbetaler heb ik automatisch de neiging het meest kritisch te zijn naar Nederland. Ook is er iets van dat vroegere superioriteitsgevoel dat gewoon wil dat Nederland wel waarmaakt wat ik als kind dacht dat mijn land was dus wie weet valt het wel mee.. Maar stabiel beleid? Hell no. Besides, een foto van een Afrikaanse baby met een opgezette buik en vliegjes rondom maakt ook niet dat iemand die van de bijstand moet rondkomen rijk is dus dat je in zuid sudan van niks zeker bent wil niet zeggen dat je je standaard voor Nederland evenredig kan verlagen.

(en nogmaals, dit is 0,0 covid related, mbt covid snap ik heel goed dat consistent zijn tegenover beschikbare informatie staat en dat dingen nou eenmaal snel kunnen veranderen. Een beetje incompetent zijn ze zeker in het beleid maar begrip heb ik)
Een paar dingen:
- Ik voel me niet superieur als West Europeaan, dus waarom je ook zegt weet ik niet. Ik denk dat West-Europa op de wereldranglijst behoorlijk hoog staat wat betreft stabiliteit, althans dat dacht ik. Maar een appartement in oorlogsgebied voelt stabieler, dan weet ik niet wat je als stabiel ervaart maar waarschijnlijk gaan we het op dit punt dan nooit eens worden.
- Waarom je er een vergelijking met iemand die een uitkering krijgt en een baby in Zuid-Sudan bij haalt snap ik al helemaal niet. Het is ook echt compleet irrelevant en ik heb die vergelijking niet gemaakt.
- Elke keer zeg je dat je niets met COVID relateert, maar ook daar ben ik nog geen enkele keer over begonnen, dus ook dat snap ik niet.

Dus ik snap je punt gewoon totaal niet, je trekt er allerlei gekke vergelijkingen en irrelevante zaken bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozes123
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21-06-2024
Wat is de snelste en goedkoopste weg op Binance om van € naar USDT te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snelle recovery. Leve de kerstman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-10 18:17
Mozes123 schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 16:30:
Wat is de snelste en goedkoopste weg op Binance om van € naar USDT te gaan?
USDT kopen en een limit order plaatsen net 1 cent onder de huidige koers. Moet je misshien wat geduld hebben maar als hij wordt geprocessed heb je waarschijnlijk voor een prima prijs je USDT. ENige dat dit je sowieso kost zijn je transaction fees.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozes123
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21-06-2024
twit schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 16:31:
[...]

USDT kopen en een limit order plaatsen net 1 cent onder de huidige koers. Moet je misshien wat geduld hebben maar als hij wordt geprocessed heb je waarschijnlijk voor een prima prijs je USDT. ENige dat dit je sowieso kost zijn je transaction fees.
Thanks ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:03

knakworst

Get more sats!

En bij busd als je een order in orderboek plaatst is het kostenloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 16:31:
[...]

Snelle recovery. Leve de kerstman
Een halve recovery totnutoe :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

knakworst schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 16:45:
[...]

Een halve recovery totnutoe :(
Laughs in CRV.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
Comfy in CRV en CVX
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mHbetWPjcELID8c6iDZ9tPQexKk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SmBpNimEqVAOmfIPJ0FHirkK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

Ik voel me zwaar superieur als Bitcoiner. Heerlijk die all-inclusive privileges.

Lekker lachen om miljonairs die alles in fiat hebben. Hahahaha. Losers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

CVX nu ook op Binance zie ik. Nice d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UniMatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-10 06:56
Nog EUR 3,67 up en mijn PF is weer groen, zo voor de kerst o<:)

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
Chaes schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 17:03:
[...]

CVX nu ook op Binance zie ik. Nice d:)b
Yup, daddy CZ heeft gister netjes mijn bag gepumpt om wat liquiditeit op zijn exchange te krijgen. Er is weinig supply beschikbaar en veel protocols zijn aan het kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Effe bijlezen hoe de waan van de dag is hier.
Niet dat ik er wat mee doe, dat laat ik wel aan de profs over. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 14:52
Mooie pump zo voor het kerstweekend, de kerstvakantie etc.

Ik wacht nog op de 26e ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 10-10 19:06
RaptorXS schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 17:25:
Effe bijlezen hoe de waan van de dag is hier.
Niet dat ik er wat mee doe, dat laat ik wel aan de profs over. ;)
Spoiler: belasting en China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Kol Nedra schreef op woensdag 22 december 2021 @ 17:01:
Staking

KAVA voorheen: 20%
KAVA nu: 23%
Ja weet niet of ik dat nu als iets positiefs moet zien of dat kava nu in prijs flink zal gaan dalen hierdoor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
HaruHaru schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 15:23:
[...]

Ik zeg altijd: dont be greedy, take your gains.
Ik heb ze ook weer ingekocht na instorten van de prijzen, heb meer qnt voor terug gekregen. But, i was lucky i guess.
Ik handel niet, er vanuitgaande dat we nog niet in de laatste stretch van einde bullrun zitten heb ik dus nog niet uitgecashed. :X

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

CRO pumpt ook nog lekker door voordat het stadion rebranding voltooid is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E5kuqF-p9I358rhlAugPQ6AhEjY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RunFpSd6bSjAE79yS67oIbmH.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 17:50
Beste week ooit voor Turkse lira na ingreep van Erdogan https://www.nu.nl/economi...-ingreep-van-erdogan.html (via @NUnl)

31% gestegen in een week. Waarom heeft niemand deze shitcoin geshilled hier?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GioStyle
Victor Belli schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 18:19:
Beste week ooit voor Turkse lira na ingreep van Erdogan https://www.nu.nl/economi...-ingreep-van-erdogan.html (via @NUnl)

Omdat ie binnenkort met 90% door het putje gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
knakworst schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 18:09:
CRO pumpt ook nog lekker door voordat het stadion rebranding voltooid is.

[Afbeelding]
De exchange toegang voor de USA moet ook nog komen, een deze dagen zijn de geruchten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:21
De usa verziekt onze happiness weer ff voor de Kerst.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AArUzlrO3OwwFi05iUhQTK4QCvs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WZFueXkeoI5VfEyL8WZLTsLa.jpg?f=user_large😡😠😡

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:37
pletter schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 18:50:
De usa verziekt onze happiness weer ff voor de Kerst.[Afbeelding]😡😠😡
?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Marshallroady
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-12-2022
Wat een jaar! even paar maanden pauze genomen van het forum. @Verwijderd draait je node ondertussen al?

Na 5 jaar eindelijk eens gebruik gemaakt van alle geleerde lessen en na in december 2020 ingestapt te zijn in Luna de afgelopen weken m'n eerste plukjes omgezet in sats.

Benieuwd wat 2022 gaat brengen qua bitcoin ontwikkelingen, wet/regelgeving en shitcoinerij.

Doel wordt om toch echt eens die lightning node op te gaan zetten! Betalen met lighntning via Bluewallet is wel heel makkelijk trouwens.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

Victor Belli schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 18:19:

When in doubt, zoom out.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/icMM_HauU2P9RLkSSC6EtWvr5aA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qEuo1BHtpVsLkUjopFWv1Jtg.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• twit
Ik dacht wat is het hier rustig vanavond het zal wel weer ellende zijn met de koersen maar dat valt mee. Iedereen is kerst aan het vieren zeker? Dat is dan weer het nadeel van op je onbewoonde eiland zitten met al je crypto , ook op die avonden zit je weer gewoon met GoT voor je neus naar je scherm te staren.. :+

Wat leren we hiervan met zijn allen: zorg dat je ook iets doet met je gains , doe af en toe wat moois met je money en durf te leven allen :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:57
Kerstavond. Goed moment.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d7oDxeQWR_Ntf0l-7KL7gkNNsFY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AlycCy71PuITun3vXmSUe92H.jpg?f=fotoalbum_large

Dus binnenkort weer rekt :+

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:53
Je hebt flink ingeslagen zie ik. Bedankt voor de pump.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WildeHengst
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 08-01 14:26
Even voor de mensen die in fiat zitten sinds vorige week vrijdag: wanneer zijn jullie van plan om in te stappen? Ik zit echt te wachten op een daling zodat ik weer kan instappen. Maar zieke fomo… ben vooral bang, nja bang… zou het vooral intens kut vinden om vanaf nu de boot te missen en nog veel duurder moet inkopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 12:38
WildeHengst schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 19:51:
Even voor de mensen die in fiat zitten sinds vorige week vrijdag: wanneer zijn jullie van plan om in te stappen? Ik zit echt te wachten op een daling zodat ik weer kan instappen. Maar zieke fomo… ben vooral bang, nja bang… zou het vooral intens kut vinden om vanaf nu de boot te missen en nog veel duurder moet inkopen.
Daling?
Daar herstellen wij nu net een beetje van :+ :D

PC Specs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-10 21:32
WildeHengst schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 19:51:
Afbeeldingslocatie: https://cdn.business2community.com/wp-content/uploads/2017/03/emperor.jpg

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
Buy high sell low.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WildeHengst
Griffx schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 19:52:
[...]

Daling?
Daar herstellen wij nu net een beetje van :+ :D
Jaaa, had een zwak momentje:( was vooral bang dat we richting de 41/42k gingen… had beter moeten weten! Nja, weekend misschien dan maar instappen als we weer dalen.. als…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:46

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Luna Avax Dot en Matic, for da win! :)

Enkel jammer van Vader, ik begeef me voornamelijk op Nance.. oh well.

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WildeHengst
Nou, eerder; liever winst mislopen dan alles weer zien verdampen. Ik was uiteraard weer ingestapt op rond de 41/42k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
WildeHengst schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 20:01:
[...]

Nou, eerder; liever winst mislopen dan alles weer zien verdampen. Ik was uiteraard weer ingestapt op rond de 41/42k.
Weak hands spotted.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 14:52
Zoiets?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wVGmlZmE7aoSkxlwsMqdlFF4l3M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/y4R5bEgoF7HFzn5yNAIGQI4P.png?f=fotoalbum_large
:+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twit
WildeHengst schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 19:56:
[...]

Jaaa, had een zwak momentje:( was vooral bang dat we richting de 41/42k gingen… had beter moeten weten! Nja, weekend misschien dan maar instappen als we weer dalen.. als…
Dit (niet persoonlijk bedoeld ) x enkele tienduizenden mensen gaat ons mogelijk helpen. Als iedereen nu toch weer even een lesje geleerd heeft en zich beseft dat verkopen zonder plan en nu 5k later terug kopen toch wel een erg dure hobby is blijven er misschien weer wat meer mensen in hun positie zitten. Ook bij een kleine terugval naar bijv 49.5k ofzo . Of is dit ijdele hoop? Ik zou het iig wel mooi vinden om een keer een runnetje terug naar de 60k te zien zonder 20% van het forum die roept om lagere koersen om lager terug te kopen terwijl we net van 69k naar 44k zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
Zou wachten tot Bitcoin weer op de 10k staat.

Who knows man. Ik heb geluk dat ik was uitgestapt vrij hoog omdat ik het even zat was en er gewoon met teveel geld inzat. Verhouding spaarrekening en crypto klopte niet meer.

Ik denk dat er nog een bullrun komt en dat we rond februari / maart 2022 de 100k aantikken. Dus zou ik nu instappen? Ja.

Maja misschien komt er wel een beer aan de komende twee jaar en terug naar de 30k 🐻
Pagina: 1 ... 205 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!