Nice
[ Voor 20% gewijzigd door rangatang op 08-12-2021 15:32 ]
Mooie ambities inderdaad. Dan denk ik dat dit topic ook wel wat voor je is: Financiële onafhankelijkheid - Deel 5elektriekert schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 19:58:
[...]
Een mooi startpunt voor een weg naar financiële onafhankelijkheid.
Ik zou het fantastisch vinden als ik een dag minder kan gaan werken in de week.
Ik heb ook als doel om het “verdiende” geld te gaan diversifiëren naar andere bronnen die een passief inkomen kunnen gaan genereren.
Als ik zo de berichten van sommige tweakers lees kijk ik best wel tegen ze op. Daar kan ik (kunnen wij) ook weer van leren.
Het boek Rich Dad, Poor Dad is ook wel leuk om te lezen.
Weg uit de rat race en meer je eigen weg kunnen bewandelen.
Dat wil ik
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/JwLgcMdkM8GNIsudRZNHNECt.gif?f=user_large)
Hier de echte:
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/66184970
[ Voor 16% gewijzigd door knakworst op 08-12-2021 15:51 ]
In nog geen drie kwartier een daily candle met bijna 2k in de plus wegpoetsen, dat zijn nou wat je noemt mooie groene candles. Al duurt de dag nog wel even natuurlijkDarrell schreef op woensdag 8 december 2021 @ 15:48:
Snif. Ruikt dat altijd lekker he een gegrilld berensteakje.
gaat nergens over en hij geeft ook gewoon ff 0 onderbouwing......btc gaat naar 6 cent, wist je dat al?zwembroek schreef op woensdag 8 december 2021 @ 14:12:
Volgens Dave the Wave kunnen we onze buy orders rond de 25/26k zetten.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ja hep op nu.nl gestaan, daar zitten de echte experts want ze hebben een verified labeltje met wat hun beroep is.anti elppa schreef op woensdag 8 december 2021 @ 15:51:
[...]
gaat nergens over en hij geeft ook gewoon ff 0 onderbouwing......btc gaat naar 6 cent, wist je dat al?
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Edit: en misschien ook enig idee waarom UST bijna overal $1.01 kost?
[ Voor 19% gewijzigd door pimsaint op 08-12-2021 15:56 ]
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Het effect van de glacier nogwat upgrade..Darrell schreef op woensdag 8 december 2021 @ 15:41:
Pfff ethereum...
Verwijderd
MOO-RE-MOON!Gelukszoekr schreef op woensdag 8 december 2021 @ 15:55:
Moeten we echt elk procent up of down benoemen?
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Die pumpt idd dalijk omhoog, paar dagen terug stond ie op $18 maar had helaas geen fiat meerknakworst schreef op woensdag 8 december 2021 @ 15:55:
Waar is Link mee bezig. Tijdelijk plusje na alle klappen?
huidige prijs zou ik ook nog zeker kopen....maarja 1x per maand salaris is ook zo ouderwets, minimaal 1x per dag passief inkomen is al prettig van crypto
nothing stops this train
Gewoon het effect van de vorige update (EIP 1559) waardoor ETH deflationair is geworden. Er wordt meer ETH verbrand dan dat er nieuwe tokens worden gemined. Do the mathzenith schreef op woensdag 8 december 2021 @ 15:56:
[...]
Het effect van de glacier nogwat upgrade..
Ik denk dat veel mensen - zelfs in dit topic - liggen te slapen als het om ETH gaat.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
90% van m'n pf is ETHMooody schreef op woensdag 8 december 2021 @ 16:06:
[...]
Gewoon het effect van de vorige update (EIP 1559) waardoor ETH deflationair is geworden. Er wordt meer ETH verbrand dan dat er nieuwe tokens worden gemined. Do the math
Ik denk dat veel mensen - zelfs in dit topic - liggen te slapen als het om ETH gaat.
Dikke tech.
Belangrijkste chart in crypto op dit moment: ETHBTCMooody schreef op woensdag 8 december 2021 @ 16:06:
[...]
Gewoon het effect van de vorige update (EIP 1559) waardoor ETH deflationair is geworden. Er wordt meer ETH verbrand dan dat er nieuwe tokens worden gemined. Do the math
ETH is op dit moment deflationair. Kan zomaar weer veranderen.Mooody schreef op woensdag 8 december 2021 @ 16:06:
[...]
Wat zie jij in Eth dat ik niet zie vraag ik me dan af. Mijn PF is al ongezond veel Eth dat ik momenteel juist wil liquideren voor grotere kansen op groei.Mooody schreef op woensdag 8 december 2021 @ 16:06:
[...]
Verwijderd
Zoom eens uit op die chart.TWeaKLeGeND schreef op woensdag 8 december 2021 @ 16:10:
[...]
Wat zie jij in Eth dat ik niet zie vraag ik me dan af. Mijn PF is al ongezond veel Eth dat ik momenteel juist wil liquideren voor grotere kansen op groei.
Van btc, eth, en bnb kan je er nooit genoeg hebben. Die verkoop ik pas als ik naast Slux zit.TWeaKLeGeND schreef op woensdag 8 december 2021 @ 16:10:
[...]
Wat zie jij in Eth dat ik niet zie vraag ik me dan af. Mijn PF is al ongezond veel Eth dat ik momenteel juist wil liquideren voor grotere kansen op groei.
Voor ETH zijn de technologische stappen wat groter en evidenter en het wordt gedragen door de vele alts erop. BTC moet het meer van adoptie hebben.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Ik lees het wel maar ook daar gaat het sentiment verschillende kanten op. Minder onzin, veel interessante posts maar uiteindelijk als je alles tegen elkaar wegstreept is het ook daar een kwestie van wie geloof ik het meest en hoe past dit in mijn eigen visie?
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Volgend jaar de transformatie van PoW, naar PoS. De issuance gaat omlaag en dat in combinatie met het burnen zal het deflationair maken. In plaats van hardcap, heb je een deflationaire asset.TWeaKLeGeND schreef op woensdag 8 december 2021 @ 16:10:
[...]
Er wordt steeds meer ETH gelocked; zodra het PoS zal de yield naar verwachting tussen de 7% tot 20% liggen. Daarnaast wordt ook steeds meer ETH gelocked in smart contracts. Dit zorgt ervoor dat de beschikbare supply van ETH steeds minder wordt.
Daarnaast worden zk-rollups begin volgend jaar uitgerold, hierdoor wordt het fee probleem op ETH main opgelost. Er zijn nu al een paar apps (Uniswap en Curve) live op zkSync testnet, die je kunt uitproberen.
Geloof dat ik nu nog behoorlijk wat ontwikkelingen mis, maar weinig redenen om bearish te zijn op ETH zelf.
Over enkele uren zitten we weer gezellig op de 49k range te bungelen met z’n allen.
Verwijderd
pessimist. einde van de week terug 60k en dan gaan we pas moon gaanTartarus schreef op woensdag 8 december 2021 @ 16:26:
Welcome to the fakeout.
Over enkele uren zitten we weer gezellig op de 49k range te bungelen met z’n allen.
Hier ben ik het wel mee eens. Ik pin je er ook tevens op vast. Zo, ook weer klaar.Verwijderd schreef op woensdag 8 december 2021 @ 16:28:
[...]
pessimist. einde van de week terug 60k en dan gaan we pas moon gaan
Wat ik in Ethereum zie? Voornamelijk dat net zoveel ontwikkelaars op het netwerk heeft als al die andere layer-1 projecten bij elkaar. Echt geen vergelijk op dit moment.TWeaKLeGeND schreef op woensdag 8 december 2021 @ 16:10:
[...]
Maar uiteraard slim om een beetje te spreiden......in Ethereum scaling zoals Matic
[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 08-12-2021 16:33 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
ohja het is financieel advies, see you in courtAmens schreef op woensdag 8 december 2021 @ 16:31:
[...]
Hier ben ik het wel mee eens. Ik pin je er ook tevens op vast. Zo, ook weer klaar.
YouTube: Digital Assets and the Future of Finance: Understanding the Challeng...
Koekje erbij?Verwijderd schreef op woensdag 8 december 2021 @ 16:31:
[...]
ohja het is financieel advies, see you in court
BNB gaat ook lekker, wie weet wat de toekomst brengtMooody schreef op woensdag 8 december 2021 @ 16:06:
[...]
https://cryptopotato.com/...me-bnb-burning-mechanism/
BNB wil (nog) steeds helaas niet de oude ATH verbreken, maar die komt vast nog wel, bullish voor BNB, over paar jaar zie ik dit muntje wel op $1300+ staan
[ Voor 13% gewijzigd door Kol Nedra op 08-12-2021 17:00 ]
nothing stops this train
Das nou mooie hopium.jvel92 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 16:26:
[...]
Volgend jaar de transformatie van PoW, naar PoS. De issuance gaat omlaag en dat in combinatie met het burnen zal het deflationair maken. In plaats van hardcap, heb je een deflationaire asset.
Er wordt steeds meer ETH gelocked; zodra het PoS zal de yield naar verwachting tussen de 7% tot 20% liggen. Daarnaast wordt ook steeds meer ETH gelocked in smart contracts. Dit zorgt ervoor dat de beschikbare supply van ETH steeds minder wordt.
Daarnaast worden zk-rollups begin volgend jaar uitgerold, hierdoor wordt het fee probleem op ETH main opgelost. Er zijn nu al een paar apps (Uniswap en Curve) live op zkSync testnet, die je kunt uitproberen.
Geloof dat ik nu nog behoorlijk wat ontwikkelingen mis, maar weinig redenen om bearish te zijn op ETH zelf.
Sellorderd strak gezet en koop in op 2.5k binnen twee weekjes om daarna richting de maan te gaan.
waar heb je dat gelezen?roflexx schreef op woensdag 8 december 2021 @ 16:43:
Ik las ergens dat heel wat exchanges xrp willen gaan delisten? Iemand iets over gelezen?
Verwijderd
Bron?roflexx schreef op woensdag 8 december 2021 @ 16:43:
Ik las ergens dat heel wat exchanges xrp willen gaan delisten? Iemand iets over gelezen?
Zouden ze niet eerst de rechtszaak afwachten?roflexx schreef op woensdag 8 december 2021 @ 16:43:
$MATIC pic.twitter.com/Ob7H0uEVZy
— Derivatives Monke (@Derivatives_Ape) 6 december 2021
https://www.ad.nl/binnenl...-de-code-uit-me~a00672d7/
Ik heb in de dip helaas wat ETH voor BTC moeten inruilen.Mooody schreef op woensdag 8 december 2021 @ 16:31:
[...]
Wat ik in Ethereum zie? Voornamelijk dat net zoveel ontwikkelaars op het netwerk heeft als al die andere layer-1 projecten bij elkaar. Echt geen vergelijk op dit moment.
Maar uiteraard slim om een beetje te spreiden......in Ethereum scaling zoals Matic![]()
Had geen fiat meer en m'n laatste BTC inkoop @ 61k was wel pijnlijk tijdens de dip.. Gezien de ETH-BTC stand was het wel gunstig voor m'n BTC potje, maar toch jammer dat ik nu minder ETH heb..
Wanneer gaat ETH eens dippen dan
Altijd ontstaan van prijsgeschiedenis controleren mocht je in NFT's geïnteresseerd zijn.
Niet te snel denken 'wow deze is veel waard dus een goede aankoop'.
[ Voor 34% gewijzigd door enomiss op 08-12-2021 18:15 ]
https://opensea.io/seaart
Dit zou een goede stofzuigerverkoper kunnen zijn, zeg.enomiss schreef op woensdag 8 december 2021 @ 18:11:
The flaw:
Altijd ontstaan van prijsgeschiedenis controleren mocht je in NFT's geïnteresseerd zijn.
Niet te snel denken 'wow deze is veel waard dus een goede aankoop'.
[Afbeelding]
Van NFT prins naar NFT koning
https://opensea.io/seaart
for science: kijken of het gratis geld is (net zoals bij Binance launchpad
https://www.bybit.com/en-US/trade/spot/launchpad
nothing stops this train
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Derde scenario: rechtdoor.Jedi_Pimp schreef op woensdag 8 december 2021 @ 19:00:
Twee scenario's voor een scalpje.
[Afbeelding]
Op rechtdoor kunnen we niet scalpen, Freund!
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Jedi_Pimp schreef op woensdag 8 december 2021 @ 19:08:
[...]
Op rechtdoor kunnen we niet scalpen, Freund!
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/VgFjgfe9zrFRKtmNf6BG0HPL.gif?f=user_large)
Horizontaal lukt alles
* knakworst opent hoopvol Binance app.
Het mailbericht (afzender gechecked en is OK):
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Cdwg8m10hUF1hECXynUFC4IK.jpg?f=user_large)
Wat ik zie op de betreffende pagina:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cdOTeKIDu4bUwooynYPnsg1e.jpg?f=user_large)
Hebben anderen hier ook last van?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Hier idem. Al weken zulke berichten. Toch nog maar n keer geverifieerd en was meteen in orde (dus niet tot een paar weken wachten zoals te lezen valt).Taro schreef op woensdag 8 december 2021 @ 19:30:
Ik krijg nu wederom meldingen van Binance dat ik mijn account moet verifiëren, maar dat heb ik jaren geleden al gedaan.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Vergeet de beeldbuizen niet!Ngangatar schreef op woensdag 8 december 2021 @ 13:51:
[...]
Boomer tech?
Ahhh broodroosters, transistorradio's en gloeilampen.
Hoe heb je dat nogmaals gedaan dan?rangatang schreef op woensdag 8 december 2021 @ 19:33:
[...]
Hier idem. Al weken zulke berichten. Toch nog maar n keer geverifieerd en was meteen in orde (dus niet tot een paar weken wachten zoals te lezen valt).
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Link uit zo'n mail gevolgd.
Edit: en vervolgens dus per instructie op de website opnieuw/nogmaals ID en selfie ingestuurd vanaf mobiel.
[ Voor 22% gewijzigd door rangatang op 08-12-2021 19:37 ]
Krijg hetzelfde bericht maar ik ben ook volledig geverifieerd als ik het nakijk. Geen idee wat te doenTaro schreef op woensdag 8 december 2021 @ 19:30:
Ik krijg nu wederom meldingen van Binance dat ik mijn account moet verifiëren, maar dat heb ik jaren geleden al gedaan.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Als ik die links volg, dan krijg ik dus de melding dat ik verified ben, zonder optie om dat nogmaals te kunnen doen.rangatang schreef op woensdag 8 december 2021 @ 19:36:
[...]
Link uit zo'n mail gevolgd.
Edit: en vervolgens dus per instructie op de website opnieuw/nogmaals ID en selfie ingestuurd vanaf mobiel.
Via de chat kun je een nieuwe link krijgen. Vage zooi.Taro schreef op woensdag 8 december 2021 @ 19:37:
[...]
Als ik die links volg, dan krijg ik dus de melding dat ik verified ben, zonder optie om dat nogmaals te kunnen doen.
Dat is vreemd. Als ik het me goed herinner had mijn account ook dat 'verified' logo uit jouw screenshot maar zie ik sinds het opnieuw vanaf mobiel scannen en insturen ID pas weer mijn gedetailleerde status (vip X/Y/Z) onder de profiel button.Taro schreef op woensdag 8 december 2021 @ 19:37:
[...]
Als ik die links volg, dan krijg ik dus de melding dat ik verified ben, zonder optie om dat nogmaals te kunnen doen.
Heb je ook al vanuit de Binance app gekeken?
Idem hier.Taro schreef op woensdag 8 december 2021 @ 19:30:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Bedankt maar dat is mbt bovenstaande posts niet relevant. Deze verificatiemails komen van Binance en leiden naar Binance domein.
👍rangatang schreef op woensdag 8 december 2021 @ 19:44:
[...]
Bedankt maar dat is mbt bovenstaande posts niet relevant. Mails komen van Binance en leiden naar Binance domein.
[ Voor 54% gewijzigd door knakworst op 08-12-2021 19:48 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/f69DQCBW9ddetrqgBVISUWLo.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/W5eeAnvW4d4jysFTyq5SjpuO.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZZJQCHCyfSaza5wu5If9We3O.jpg?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/tyaz4NCItwPkxDzVw20xePLL.gif?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9R737KeCqEuqflVBGafIUB1Q.jpg?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/WyHtDj1LOi4Q2P1ihVCk1XWf.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/huIe9MYDBXWtn8W3fnStUMtn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yBcDWiLtzgeisKclEfryFxEi.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9uOvSVG5igIYAqF4eY0M7uPv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aTQEbG0Ml0eRhR6TebZaRnJf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Vv11cim2OP0SqCw2YIfJuFgg.png?f=user_large)