[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 168 ... 251 Laatste
Acties:
  • 937.912 views

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:48

Darrell

Fiat moonboy

Moon

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:00

knakworst

Get more sats!

Verwijderd

wat doet zo een groene keurs toch deugd seg, zo meteen weer een rode zeker :(

• jesperber
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 02-12 12:01

jesperber

(y)

ETH is ook niet kapot te krijgen deze dagen.
Nice

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DkXwBnQe5jBjfvUyohOBFhhjq-g=/x800/filters:strip_exif()/f/image/f69DQCBW9ddetrqgBVISUWLo.png?f=fotoalbum_large

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pcaZNCEZnoLplgVe0QQFkx4EkVU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/erC9bZTSKDffWxoP92XZbiJT.jpg?f=user_large

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:33
BNB MOON!!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nWuapv5a-tL93q-Ds-rlMPCqaw8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/W5eeAnvW4d4jysFTyq5SjpuO.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Moooooooon

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:39
In de maaaanenschijn! In de maaa…

• rangatang
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
dikke dikke dikke tante kee. bnb...

[ Voor 20% gewijzigd door rangatang op 08-12-2021 15:32 ]

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5oL1rXQVif1yLyJ7frmkKSkhBws=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jmCTLS2IwRo9UzEpkBmrS4pV.jpg?f=user_large

• Phony
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
elektriekert schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 19:58:
[...]

Een mooi startpunt voor een weg naar financiële onafhankelijkheid.
Ik zou het fantastisch vinden als ik een dag minder kan gaan werken in de week.
Ik heb ook als doel om het “verdiende” geld te gaan diversifiëren naar andere bronnen die een passief inkomen kunnen gaan genereren.

Als ik zo de berichten van sommige tweakers lees kijk ik best wel tegen ze op. Daar kan ik (kunnen wij) ook weer van leren.

Het boek Rich Dad, Poor Dad is ook wel leuk om te lezen.
Weg uit de rat race en meer je eigen weg kunnen bewandelen.
Dat wil ik 8)
Mooie ambities inderdaad. Dan denk ik dat dit topic ook wel wat voor je is: Financiële onafhankelijkheid - Deel 5 ;)

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Pfff ethereum...

• Phony
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
NeoflexNL schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 21:31:
[...]

Waar pak jij 7-10% op een woning?
Met een hefboom. Oftewel een lening aangaan voor verhuur van vastgoed.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eBciBnWNIf4o5674eMvCANbDIvs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/JwLgcMdkM8GNIsudRZNHNECt.gif?f=user_large

Hier de echte:
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/66184970

[ Voor 16% gewijzigd door knakworst op 08-12-2021 15:51 ]

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5LJIGOI11bvd7iZbaFFj9ydAm8E=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/4EkOk7xWs5f14ytCXLZiYIqQ.gif?f=user_large

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Snif. Ruikt dat altijd lekker he een gegrilld berensteakje.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/isQKUwFAHcaR7wJaQoVALwRCEW8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Dkpc5flcraBafyizNPM1VcYa.png?f=user_large

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-12 10:56

YES

Moderator General Chat
Darrell schreef op woensdag 8 december 2021 @ 15:48:
Snif. Ruikt dat altijd lekker he een gegrilld berensteakje.
In nog geen drie kwartier een daily candle met bijna 2k in de plus wegpoetsen, dat zijn nou wat je noemt mooie groene candles. Al duurt de dag nog wel even natuurlijk :+

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:11
zwembroek schreef op woensdag 8 december 2021 @ 14:12:
Volgens Dave the Wave kunnen we onze buy orders rond de 25/26k zetten.
gaat nergens over en hij geeft ook gewoon ff 0 onderbouwing......btc gaat naar 6 cent, wist je dat al? 8)7

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z-c-2b7uGBy1MFW1zFSNrMkA8VI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZZJQCHCyfSaza5wu5If9We3O.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_jADG6SQUB2EN68AyWGTKDfg4Pc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/tyaz4NCItwPkxDzVw20xePLL.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W7V7jXeGsZzc2EfFzNBf4KF15yI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9R737KeCqEuqflVBGafIUB1Q.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n0gNHPipOmsnJShJQLjE-hJPrpA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/WyHtDj1LOi4Q2P1ihVCk1XWf.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zNkmfJqYQuoHAogVq0n0xuLtiRE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/huIe9MYDBXWtn8W3fnStUMtn.jpg?f=fotoalbum_large

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

anti elppa schreef op woensdag 8 december 2021 @ 15:51:
[...]

gaat nergens over en hij geeft ook gewoon ff 0 onderbouwing......btc gaat naar 6 cent, wist je dat al? 8)7
Ja hep op nu.nl gestaan, daar zitten de echte experts want ze hebben een verified labeltje met wat hun beroep is.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TmFOTDF6J1pM4iCEiu3k4BubmD4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yBcDWiLtzgeisKclEfryFxEi.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vJlSrwR8bP6rAJBtYdPKbFSx4VM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9uOvSVG5igIYAqF4eY0M7uPv.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• knakworst

knakworst

Get more sats!

It was...

NSFW, dus weg.

[ Voor 84% gewijzigd door janvanduschoten op 08-12-2021 16:17 ]

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-12 12:42
Ik wil eigenlijk wat van mijn USDT en USDC uit stake halen en omzetten naar UST om te staken. Is er hier toevallig iemand die al wat UST in stake heeft?

Edit: en misschien ook enig idee waarom UST bijna overal $1.01 kost?

[ Voor 19% gewijzigd door pimsaint op 08-12-2021 15:56 ]

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Waar is Link mee bezig. Tijdelijk plusje na alle klappen?

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:55
Waar is de pump? Ik zie niets...

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02:30
Moeten we echt elk procent up of down benoemen?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 23:12
Vol in DOT gegaan. Laat maar eens zien waarom de beste stijgers een polkadot jersey mogen dragen in de tour

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het effect van de glacier nogwat upgrade.. :)

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op woensdag 8 december 2021 @ 15:55:
Moeten we echt elk procent up of down benoemen?
MOO-RE-MOON!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23:19
Iemand de meme recycler aangezet? Is het world meme day? Had ik dat bijna gemist,,,

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• Kol Nedra
knakworst schreef op woensdag 8 december 2021 @ 15:55:
Waar is Link mee bezig. Tijdelijk plusje na alle klappen?
Die pumpt idd dalijk omhoog, paar dagen terug stond ie op $18 maar had helaas geen fiat meer :'(
huidige prijs zou ik ook nog zeker kopen....maarja 1x per maand salaris is ook zo ouderwets, minimaal 1x per dag passief inkomen is al prettig van crypto d:)b

nothing stops this train

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WnZbfxdoJ6W35-K3VEiWj88Rzko=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/lrHDgfxZiY0wfAjXLZGhWES5.gif?f=user_large

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12 14:03

Mooody

elmoody

zenith schreef op woensdag 8 december 2021 @ 15:56:
[...]

Het effect van de glacier nogwat upgrade.. :)
Gewoon het effect van de vorige update (EIP 1559) waardoor ETH deflationair is geworden. Er wordt meer ETH verbrand dan dat er nieuwe tokens worden gemined. Do the math :)

Ik denk dat veel mensen - zelfs in dit topic - liggen te slapen als het om ETH gaat.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Mooody schreef op woensdag 8 december 2021 @ 16:06:
[...]

Gewoon het effect van de vorige update (EIP 1559) waardoor ETH deflationair is geworden. Er wordt meer ETH verbrand dan dat er nieuwe tokens worden gemined. Do the math :)

Ik denk dat veel mensen - zelfs in dit topic - liggen te slapen als het om ETH gaat.
90% van m'n pf is ETH :+
Dikke tech.

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 19:51
[...]

Belangrijkste chart in crypto op dit moment: ETHBTC

• GioStyle
[...]

ETH is op dit moment deflationair. Kan zomaar weer veranderen.

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-12 07:50
[...]

Wat zie jij in Eth dat ik niet zie vraag ik me dan af. Mijn PF is al ongezond veel Eth dat ik momenteel juist wil liquideren voor grotere kansen op groei.

Verwijderd

TWeaKLeGeND schreef op woensdag 8 december 2021 @ 16:10:
[...]

Wat zie jij in Eth dat ik niet zie vraag ik me dan af. Mijn PF is al ongezond veel Eth dat ik momenteel juist wil liquideren voor grotere kansen op groei.
Zoom eens uit op die chart.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

[...]

Van btc, eth, en bnb kan je er nooit genoeg hebben. Die verkoop ik pas als ik naast Slux zit.

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-12 07:50
En dan?

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23:19
Halverwege het jaar was mijn hodl pf 50/50 ETH/BTC, nu is het 63/37. Wekelijkse DCA is ook 50/50 dus ik zie ETH blijvend harder gaan dan BTC.
Voor ETH zijn de technologische stappen wat groter en evidenter en het wordt gedragen door de vele alts erop. BTC moet het meer van adoptie hebben.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• GioStyle
51K!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:37
51.250

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op woensdag 8 december 2021 @ 14:23:
Het NK topic wordt weinig gelezen zie ik al.
Ik lees het wel maar ook daar gaat het sentiment verschillende kanten op. Minder onzin, veel interessante posts maar uiteindelijk als je alles tegen elkaar wegstreept is het ook daar een kwestie van wie geloof ik het meest en hoe past dit in mijn eigen visie?

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• jvel92
[...]

Volgend jaar de transformatie van PoW, naar PoS. De issuance gaat omlaag en dat in combinatie met het burnen zal het deflationair maken. In plaats van hardcap, heb je een deflationaire asset.

Er wordt steeds meer ETH gelocked; zodra het PoS zal de yield naar verwachting tussen de 7% tot 20% liggen. Daarnaast wordt ook steeds meer ETH gelocked in smart contracts. Dit zorgt ervoor dat de beschikbare supply van ETH steeds minder wordt.

Daarnaast worden zk-rollups begin volgend jaar uitgerold, hierdoor wordt het fee probleem op ETH main opgelost. Er zijn nu al een paar apps (Uniswap en Curve) live op zkSync testnet, die je kunt uitproberen.

Geloof dat ik nu nog behoorlijk wat ontwikkelingen mis, maar weinig redenen om bearish te zijn op ETH zelf.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

@Verwijderd nieuwe 51k :?

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-12 12:44
Welcome to the fakeout.

Over enkele uren zitten we weer gezellig op de 49k range te bungelen met z’n allen.

Verwijderd

Tartarus schreef op woensdag 8 december 2021 @ 16:26:
Welcome to the fakeout.

Over enkele uren zitten we weer gezellig op de 49k range te bungelen met z’n allen.
pessimist. einde van de week terug 60k en dan gaan we pas moon gaan <3

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-12 20:42
Verwijderd schreef op woensdag 8 december 2021 @ 16:28:
[...]

pessimist. einde van de week terug 60k en dan gaan we pas moon gaan <3
Hier ben ik het wel mee eens. Ik pin je er ook tevens op vast. Zo, ook weer klaar.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12 14:03

Mooody

elmoody

[...]

Wat ik in Ethereum zie? Voornamelijk dat net zoveel ontwikkelaars op het netwerk heeft als al die andere layer-1 projecten bij elkaar. Echt geen vergelijk op dit moment.

Maar uiteraard slim om een beetje te spreiden......in Ethereum scaling zoals Matic :D :)

[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 08-12-2021 16:33 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Amens schreef op woensdag 8 december 2021 @ 16:31:
[...]

Hier ben ik het wel mee eens. Ik pin je er ook tevens op vast. Zo, ook weer klaar.
ohja het is financieel advies, see you in court

• jvel92
Er vind op dit moment ook een hoorzitting plaats in de USA over Digital Assets and the Future of Finance met onder anderen Sam Bankman Fried van FTX exchange en CEO van Coinbase en wat wat crypto lui.

YouTube: Digital Assets and the Future of Finance: Understanding the Challeng...

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-12 20:42
Verwijderd schreef op woensdag 8 december 2021 @ 16:31:
[...]

ohja het is financieel advies, see you in court
Koekje erbij?

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Ik las ergens dat heel wat exchanges xrp willen gaan delisten? Iemand iets over gelezen?

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Weggehaald door een mod die ik hier nog niet eerder zag (kan aan mij liggen)

Protesteren bij @Taro ?

De Jaapio babes drijft dit topic op.

[ Voor 7% gewijzigd door Darrell op 08-12-2021 16:45 ]

• Kol Nedra
[...]

BNB gaat ook lekker, wie weet wat de toekomst brengt

https://cryptopotato.com/...me-bnb-burning-mechanism/

BNB wil (nog) steeds helaas niet de oude ATH verbreken, maar die komt vast nog wel, bullish voor BNB, over paar jaar zie ik dit muntje wel op $1300+ staan

[ Voor 13% gewijzigd door Kol Nedra op 08-12-2021 17:00 ]

nothing stops this train

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 12-11 08:39
jvel92 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 16:26:
[...]

Volgend jaar de transformatie van PoW, naar PoS. De issuance gaat omlaag en dat in combinatie met het burnen zal het deflationair maken. In plaats van hardcap, heb je een deflationaire asset.

Er wordt steeds meer ETH gelocked; zodra het PoS zal de yield naar verwachting tussen de 7% tot 20% liggen. Daarnaast wordt ook steeds meer ETH gelocked in smart contracts. Dit zorgt ervoor dat de beschikbare supply van ETH steeds minder wordt.

Daarnaast worden zk-rollups begin volgend jaar uitgerold, hierdoor wordt het fee probleem op ETH main opgelost. Er zijn nu al een paar apps (Uniswap en Curve) live op zkSync testnet, die je kunt uitproberen.

Geloof dat ik nu nog behoorlijk wat ontwikkelingen mis, maar weinig redenen om bearish te zijn op ETH zelf.
Das nou mooie hopium.
Sellorderd strak gezet en koop in op 2.5k binnen twee weekjes om daarna richting de maan te gaan.

• Bartje-bart
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:00
roflexx schreef op woensdag 8 december 2021 @ 16:43:
Ik las ergens dat heel wat exchanges xrp willen gaan delisten? Iemand iets over gelezen?
waar heb je dat gelezen?

Verwijderd

Bron?

• Moiety
Zouden ze niet eerst de rechtszaak afwachten?

• jvel92
Kunt helaas geen Twitter video embedden, maar voor de liefhebbers leuke video over Matic.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wInk3gCOs5kHZvfQUWpWLVKUyp0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QnZyJh7fsfnSm9s8TfWfSfCh.jpg?f=user_large

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5oL1rXQVif1yLyJ7frmkKSkhBws=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jmCTLS2IwRo9UzEpkBmrS4pV.jpg?f=user_large

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:02
Oppassen voor "storingsmonteurs" mensen:
https://www.ad.nl/binnenl...-de-code-uit-me~a00672d7/

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u2ya4IQf_H5wOImwD6Z9JRfcPvA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/g0wJtRAiQHn98YM24eBP5UjU.jpg?f=user_large

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y3Ecnz7leKSBRcpmmOn2okRhcEM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aTQEbG0Ml0eRhR6TebZaRnJf.jpg?f=fotoalbum_large

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
Mooody schreef op woensdag 8 december 2021 @ 16:31:
[...]

Wat ik in Ethereum zie? Voornamelijk dat net zoveel ontwikkelaars op het netwerk heeft als al die andere layer-1 projecten bij elkaar. Echt geen vergelijk op dit moment.

Maar uiteraard slim om een beetje te spreiden......in Ethereum scaling zoals Matic :D :)
Ik heb in de dip helaas wat ETH voor BTC moeten inruilen.
Had geen fiat meer en m'n laatste BTC inkoop @ 61k was wel pijnlijk tijdens de dip.. Gezien de ETH-BTC stand was het wel gunstig voor m'n BTC potje, maar toch jammer dat ik nu minder ETH heb..

Wanneer gaat ETH eens dippen dan :-(

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:18
Scirocco schreef op woensdag 8 december 2021 @ 18:02:
[...]

Wanneer gaat ETH eens dippen dan :-(
Afgelopen week. Koop dan.

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
The flaw:
Altijd ontstaan van prijsgeschiedenis controleren mocht je in NFT's geïnteresseerd zijn.
Niet te snel denken 'wow deze is veel waard dus een goede aankoop'.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JNc8VnbESVRD2uE2hQnZ9r4bX_0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/8QBw6TpZu3XUn0S06Zd7fwZo.png?f=user_large

[ Voor 34% gewijzigd door enomiss op 08-12-2021 18:15 ]

https://opensea.io/seaart

• Moiety
enomiss schreef op woensdag 8 december 2021 @ 18:11:
The flaw:
Altijd ontstaan van prijsgeschiedenis controleren mocht je in NFT's geïnteresseerd zijn.
Niet te snel denken 'wow deze is veel waard dus een goede aankoop'.
[Afbeelding]
Dit zou een goede stofzuigerverkoper kunnen zijn, zeg.

• Moiety
Die nikhil

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Van NFT prins naar NFT koning

https://opensea.io/seaart

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NguRKmvZ91DbP2_s65De1x736tQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lWFcseYGYYNsMNdCi2O2UdaJ.jpg?f=user_large

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:05
Lekker rustig hier vandaag.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2Yh0sZzg8Jh0kvgn8e9-bpkudTY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/Vv11cim2OP0SqCw2YIfJuFgg.png?f=user_large

😁

• Kol Nedra
nog 1 dag en 9 uur ga ik hieraan meedoen:
for science: kijken of het gratis geld is (net zoals bij Binance launchpad d:)b )

https://www.bybit.com/en-US/trade/spot/launchpad

nothing stops this train

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11 22:52
Twee scenario's voor een scalpje.

Afbeeldingslocatie: https://s3.tradingview.com/snapshots/v/VjKyg3mB.png

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Derde scenario: rechtdoor.

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11 22:52
Op rechtdoor kunnen we niet scalpen, Freund!

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Masstje
  • Laatst online: 12-11 08:39
Jedi_Pimp schreef op woensdag 8 december 2021 @ 19:08:
[...]

Op rechtdoor kunnen we niet scalpen, Freund!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_l_yuGmKcdpfgbLJ-Zp77CdTwSk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/VgFjgfe9zrFRKtmNf6BG0HPL.gif?f=user_large

Horizontaal lukt alles

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ewbdSwMShH5nyevfLeB7GwugCSk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/i1zAtbplotG7fIh2AT8ZG4Gw.gif?f=user_large

• knakworst

knakworst

Get more sats!

* knakworst opent hoopvol Binance app. :O :Z

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ik krijg nu wederom meldingen van Binance dat ik mijn account moet verifiëren, maar dat heb ik jaren geleden al gedaan.

Het mailbericht (afzender gechecked en is OK):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BZS0WQawNm_qI3EYx7IIxupdlaE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Cdwg8m10hUF1hECXynUFC4IK.jpg?f=user_large

Wat ik zie op de betreffende pagina:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1MjuYZKxwpCXmuxiQ57zxGUn_9s=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cdOTeKIDu4bUwooynYPnsg1e.jpg?f=user_large

Hebben anderen hier ook last van?

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• rangatang
  • Niet online
Taro schreef op woensdag 8 december 2021 @ 19:30:
Ik krijg nu wederom meldingen van Binance dat ik mijn account moet verifiëren, maar dat heb ik jaren geleden al gedaan.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Hier idem. Al weken zulke berichten. Toch nog maar n keer geverifieerd en was meteen in orde (dus niet tot een paar weken wachten zoals te lezen valt).

• elektriekert
  • Laatst online: 20:57
Ngangatar schreef op woensdag 8 december 2021 @ 13:51:
[...]

Boomer tech?

Ahhh broodroosters, transistorradio's en gloeilampen.
Vergeet de beeldbuizen niet!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
rangatang schreef op woensdag 8 december 2021 @ 19:33:
[...]

Hier idem. Al weken zulke berichten. Toch nog maar n keer geverifieerd en was meteen in orde (dus niet tot een paar weken wachten zoals te lezen valt).
Hoe heb je dat nogmaals gedaan dan?

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• rangatang
  • Niet online
Taro schreef op woensdag 8 december 2021 @ 19:34:
[...]

Hoe heb je dat nogmaals gedaan dan?
Link uit zo'n mail gevolgd.

Edit: en vervolgens dus per instructie op de website opnieuw/nogmaals ID en selfie ingestuurd vanaf mobiel.

[ Voor 22% gewijzigd door rangatang op 08-12-2021 19:37 ]

• Mr.P!nk
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 21:15

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Krijg hetzelfde bericht maar ik ben ook volledig geverifieerd als ik het nakijk. Geen idee wat te doen

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
rangatang schreef op woensdag 8 december 2021 @ 19:36:
[...]

Link uit zo'n mail gevolgd.

Edit: en vervolgens dus per instructie op de website opnieuw/nogmaals ID en selfie ingestuurd vanaf mobiel.
Als ik die links volg, dan krijg ik dus de melding dat ik verified ben, zonder optie om dat nogmaals te kunnen doen.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Taro schreef op woensdag 8 december 2021 @ 19:37:
[...]

Als ik die links volg, dan krijg ik dus de melding dat ik verified ben, zonder optie om dat nogmaals te kunnen doen.
Via de chat kun je een nieuwe link krijgen. Vage zooi.

• rangatang
  • Niet online
Taro schreef op woensdag 8 december 2021 @ 19:37:
[...]

Dat is vreemd. Als ik het me goed herinner had mijn account ook dat 'verified' logo uit jouw screenshot maar zie ik sinds het opnieuw vanaf mobiel scannen en insturen ID pas weer mijn gedetailleerde status (vip X/Y/Z) onder de profiel button.

Heb je ook al vanuit de Binance app gekeken?

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:26

Chaes

#HODL

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Idem hier.

• rangatang
  • Niet online
Bedankt maar dat is mbt bovenstaande posts niet relevant. Deze verificatiemails komen van Binance en leiden naar Binance domein.

• Moiety
rangatang schreef op woensdag 8 december 2021 @ 19:44:
[...]

Bedankt maar dat is mbt bovenstaande posts niet relevant. Mails komen van Binance en leiden naar Binance domein.
👍

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Bij mij is die advanced verification mislukt. Nu mag ik 'maar' 200k fiat opnemen en ontvangen. Ik denk dat ik me er wel mee red zodra sepa en ideal weer werken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oZ0awaNqCBe4RwGvx5GSrGp2sWc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9nVfiDrLtITTLTOF6xxgKQhe.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 54% gewijzigd door knakworst op 08-12-2021 19:48 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Via de chat geven ze aan dat alles in orde is en het alleen een melding betreft, ik kan/hoef nog niets te doen en alles is in orde. Ze hebben daar nog iets te leren....

Pagina: 1 ... 168 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!