[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 169 ... 251 Laatste
Acties:
  • 937.897 views

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:10
knakworst schreef op woensdag 8 december 2021 @ 19:48:
Bij mij is die advanced verification mislukt. Nu mag ik 'maar' 200k fiat opnemen en ontvangen. Ik denk dat ik me er wel mee red zodra sepa en ideal weer werken.
Als SEPA en Ideal het weer doen... ik moet zeggen dat ik het erg lang vind duren. Had stiekem wel verwacht dat Binance dit sneller voor elkaar zou hebben. Al heb ik geen idee hoe langzaam de bureaucratische molen draait om dit voor elkaar te krijgen.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:02
knakworst schreef op woensdag 8 december 2021 @ 19:48:
Bij mij is die advanced verification mislukt. Nu mag ik 'maar' 200k fiat opnemen en ontvangen. Ik denk dat ik me er wel mee red zodra sepa en ideal weer werken.

[Afbeelding]
SEPA komt binnenkort wel weer, maar ideal? dunno volgens mij is ideal echt iets alleen op nederlandse bodem.

nothing stops this train

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-12 12:22
Taro schreef op woensdag 8 december 2021 @ 19:53:
Via de chat geven ze aan dat alles in orde is en het alleen een melding betreft, ik kan/hoef nog niets te doen en alles is in orde. Ze hebben daar nog iets te leren....
Ik had de mail ook, verder allemaal groene verified vinkjes in account. Kwam er bij de chat (nog) niet door maar lijkt gewoon te negeren dus. Maak dan verdomme je distributielijst voor iedereen zonder verified vinkjes.. zucht.

Gelukkig lees ik dit topic regelmatig en spot ik jullie posts dus. :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:18
Die mail schijnt dus een algemene mail te zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9xKo6Aunt5__BiW-xbxnxvLeDA0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rK9KpQC0gUUtqHXcPW31y7f6.jpg?f=fotoalbum_large

Ik negeer het maar, voor nu.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/berKdNvTpeo8eNew9RHOMpD92Tg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dzy677dDoQzFBENKQClLXOzK.jpg?f=user_large

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-12 15:40
Taro schreef op woensdag 8 december 2021 @ 19:53:
Via de chat geven ze aan dat alles in orde is en het alleen een melding betreft, ik kan/hoef nog niets te doen en alles is in orde. Ze hebben daar nog iets te leren....
Ik kreeg n aantal weken geleden mail van Bittrex (legit) om aanvullende informatie te verstrekken mbt employment, income, source of funds etc. Ik ben daar al n paar jaar volledig geverifieerd maar volgens support moest ik echt alles doorgegeven anders ging m'n account op slot. Verplicht vanwege US regulations...
Nadat ik daar alle m'n shitcoins had weggehaald kreeg ik n mail van support met "issue resolved"
Die moeten ook nog wat leren volgens mij.

Ik lul ook zomaar wat

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 19:37
Hoorzitting in USA parlement verloopt redelijk positief, getuigen hebben een goed verhaal. Vraag me alleen af wat die dame van Stellar daar doet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cg-rTqrs4HO2TRHcK9M-4TwYp8k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YErdUsVOjZpdVsYMMhOzm1z1.jpg?f=fotoalbum_large

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:13
Egeau schreef op woensdag 8 december 2021 @ 19:54:
[...]

Als SEPA en Ideal het weer doen... ik moet zeggen dat ik het erg lang vind duren. Had stiekem wel verwacht dat Binance dit sneller voor elkaar zou hebben. Al heb ik geen idee hoe langzaam de bureaucratische molen draait om dit voor elkaar te krijgen.
Ik heb om die reden onlangs maar een Kraken account aangemaakt.

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-12 10:58
Egeau schreef op woensdag 8 december 2021 @ 19:54:
[...]

Waarom denk je dat Binance dat sneller zou regelen? Ik denk namelijk dat iDeal echt niet tot misschien over jaren terug komt en sepa kan ook nog wel even duren. Dit gaat niet om bureaucratie maar omdat Binance gewoon niet compliant is en misschien heel lang niet zal worden.

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 28-12 03:36
jvel92 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 20:17:
Hoorzitting in USA parlement verloopt redelijk positief, getuigen hebben een goed verhaal. Vraag me alleen af wat die dame van Stellar daar doet.

[Afbeelding]
Denk dat na deze hoorzitting er wel een flinke pump of dump kan plaatsvinden afhankelijk van de resultaten.

voor mensen die willen meekijken: YouTube: Digital Assets and the Future of Finance: Understanding the Challeng...

Is al een tijdje bezig.

• jvel92
Skalders schreef op woensdag 8 december 2021 @ 20:21:
[...]

Denk dat na deze hoorzitting er wel een flinke pump of dump kan plaatsvinden afhankelijk van de resultaten.

voor mensen die willen meekijken: YouTube: Digital Assets and the Future of Finance: Understanding the Challeng...

Is al een tijdje bezig.
Volg het tussendoor een beetje en vind wel redelijk interessant. Op de lange termijn alleen maar goed om de dialoog aan te gaan en uit te leggen, i.p.v. met een gestrekt been erin gaan.

Verwacht overigens niet echt een pump of dump. Belangrijker gaan aankomende vrijdag de CPI cijfers in de USA worden. Vallen de cijfers hoger uit dan wat de analisten verwachten, dan kunnen we wel eens een dump krijgen.

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:43
Taro schreef op woensdag 8 december 2021 @ 19:30:
Ik krijg nu wederom meldingen van Binance dat ik mijn account moet verifiëren, maar dat heb ik jaren geleden al gedaan.

Het mailbericht (afzender gechecked en is OK):
[Afbeelding]

Wat ik zie op de betreffende pagina:
[Afbeelding]

Hebben anderen hier ook last van?
+1

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:19

knakworst

Get more sats!

mannowlahn schreef op woensdag 8 december 2021 @ 20:18:
[...]

Waarom denk je dat Binance dat sneller zou regelen? Ik denk namelijk dat iDeal echt niet tot misschien over jaren terug komt en sepa kan ook nog wel even duren. Dit gaat niet om bureaucratie maar omdat Binance gewoon niet compliant is en misschien heel lang niet zal worden.
Ze zijn wel actief met compliance bezig. En als die KYC shizzel bij iedere gebruiker op orde is, bij withdrawals moet je al aangeven wat voor adres het is, wat moeten ze dan nog meer doen.

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:10
mannowlahn schreef op woensdag 8 december 2021 @ 20:18:
[...]

Omdat het (een van) de grootste Cryptobeurs van de wereld is met genoeg kennis, mankracht en connecties om in gesprek te komen met de regelgevende instanties om te weten wat er aan schoort om weer compliant te zijn en dit ook asap uit te voeren.

Ben gewoon wat verbaasd dat het zo lang duurt, het is geen klein kruideniertje om de hoek. Ik had er gewoon meer van verwacht, that's all.

Overigens denk ik nog steeds dat de regelgevende instanties doorspekt zijn van bureaucratie en dat dit zeker een vertragende factor kan zijn in dit soort trajecten. Aan Binance zal het niet liggen, daar kost iedere dag dat ze later zijn allen maar geld.

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 29-12 01:18
Augustus 2020 t/m begin januari 2021.
Wat een parel van een chart is dit toch.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8XCRJ5xvIRP5NLycZVRt2Nw0iW4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/hdxd4kFKk0PdkKOB3ohVdzAO.png?f=fotoalbum_large

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-12 22:44

painkill

Pain(k)(ill)

https://etherscan.io/tx/0...b3bec8a5d1274696a5da6708c

Wat doe ik hier verkeerd, volgensmij geeft ik genoeg gas?

Mijn SNES verzameling!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-12 10:58
Egeau schreef op woensdag 8 december 2021 @ 20:54:
[...]

Omdat het (een van) de grootste Cryptobeurs van de wereld is met genoeg kennis, mankracht en connecties om in gesprek te komen met de regelgevende instanties om te weten wat er aan schoort om weer compliant te zijn en dit ook asap uit te voeren.

Ben gewoon wat verbaasd dat het zo lang duurt, het is geen klein kruideniertje om de hoek. Ik had er gewoon meer van verwacht, that's all.

Overigens denk ik nog steeds dat de regelgevende instanties doorspekt zijn van bureaucratie en dat dit zeker een vertragende factor kan zijn in dit soort trajecten. Aan Binance zal het niet liggen, daar kost iedere dag dat ze later zijn allen maar geld.
Afgelopen jaar veel in de telegram chat van Nash gezeten. Een ico van paar jaar terug maar die vol op in de compliance zitten. Die geven zelf aan dat iDeal echt niet zomaar even geregeld is voor dit soort bedrijven. Ik zelf denk dat de kans dat Binance weer iDeal mogelijkheid krijgt enorm klein is. Dan kan Binance wel de grootste zijn maar laten we eerlijk zijn, Binance is ook wel een plek waar de doorsnee mensen zomaar helemaal nat kunnen gaan. Vind het persoonlijk wel goed dat men daar erg voorzichtig mee zijn.

• jvel92
Voor de geïnteresseerden die graag een samenvatting willen lezen van de hoorzetting vandaag:

• Cpt.Iglo
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:25
Loopring gaat enorm hard ineens. Nieuws over GameStop? Kan er geen recent nieuws over vinden tot nu toe, maar ik hoorde wel dat vandaag (8 dec) een belangrijke datum zou zijn vanwege een aandeelhoudersvergadering(?).

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Hoorzitting in de USA...

Afbeeldingslocatie: https://assets.zerohedge.com/s3fs-public/styles/inline_image_mobile/public/inline-images/Bitcoin-sign-guy.jpeg?itok=rIPURbGz

O-) :O

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M2LI4c0TX9op0M4mcR_v3X_ktOY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jjRXByYX7gbviOfmj7rjiVmQ.jpg?f=fotoalbum_large

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12 14:03

Mooody

elmoody

Eindelijk, de Sport Turismo is aangekondigd.

Goed Lambo-alternatief voor mensen met kinderen en/of mensen die over verkeersdrempels willen rijden.

Afbeeldingslocatie: https://www.groenlicht.be/wp-content/uploads/Preview-Porsche-Taycan-Sport-Turismo-2020.jpg

Wij hebben weer een doel voor onze gains d:)b

[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 08-12-2021 22:09 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-12 12:10

HollovVpo1nt

I like gadgets

BNB en ETH zijn 'maar' 15% van ATH verwijderd, BTC 40%. Btc wil nog niet echt loskomen.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GNYMytgK1d5TvoeSHkl6NANmKFU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QDhHni0lirsTy8nBq7LaFMEQ.jpg?f=user_large

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Wat een onzin, alles staat in het groen.

Verwijderd

knakworst schreef op woensdag 8 december 2021 @ 22:16:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5oL1rXQVif1yLyJ7frmkKSkhBws=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jmCTLS2IwRo9UzEpkBmrS4pV.jpg?f=user_large

• knakworst

knakworst

Get more sats!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22:48
@Verwijderd ben je nou serieus alle memes die de afgelopen paar dagen gepost zijn hier willekeurig aan het herhalen? Of zit er een idee achter?

[ Voor 15% gewijzigd door Wiley99 op 08-12-2021 22:19 ]

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• Mooody

Mooody

elmoody

HollovVpo1nt schreef op woensdag 8 december 2021 @ 22:14:
BNB en ETH zijn 'maar' 15% van ATH verwijderd, BTC 40%. Btc wil nog niet echt loskomen.
De reden dat alts harder gaan is juist dat BTC nog niet haar koers bepaald heeft. Het sentiment voor alts is extreem positief op het moment. Wanneer BTC snel omlaag of snel omhoog gaat, zit je met een zak BTC het beste.

Ik heb mijn complete BTC positie verkocht voor ETH vorige week. Geen BTC meer in de PF, dat is nieuw voor mij. Maar het verstand zei me dat ik dit moest doen en zei tevens dat ik goed het ETHBTC pair in de gaten moest houden :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16:19
knakworst schreef op woensdag 8 december 2021 @ 22:16:
[...]

Ssshhht, geef T. maar even geen aandacht. 🤫

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Wiley99 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 22:19:
ben je nou serieus alle memes die de afgelopen paar dagen gepost zijn hier willekeurig aan het herhalen?
Tacticus begrijpt zijn eigen nickname niet helemaal :D

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-12 10:56

YES

Moderator General Chat
Ach laat ook maar

[ Voor 80% gewijzigd door YES op 08-12-2021 22:21 ]

Verwijderd

knakworst schreef op woensdag 8 december 2021 @ 22:20:
[...]

-O-

• Chaes
  • Laatst online: 27-12 13:50

Chaes

#HODL

Mooody schreef op woensdag 8 december 2021 @ 22:19:
[...]

De reden dat alts harder gaan is juist dat BTC nog niet haar koers bepaald heeft. Het sentiment voor alts is extreem positief op het moment. Wanneer BTC snel omlaag of snel omhoog gaat, zit je met een zak BTC het beste.

Ik heb mijn complete BTC positie verkocht voor ETH vorige week. Geen BTC meer in de PF, dat is nieuw voor mij. Maar het verstand zei me dat ik dit moest doen en tevens goed het ETHBTC pair in de gaten moest houden :)
Verstandig. Hier is ETH inmiddels gegroeid tot ~54% van de PF. Was een tijdje terug 40-45%.
Verder ook geen BTC.

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-12 12:44
knakworst schreef op woensdag 8 december 2021 @ 22:20:
[...]

Ik begrijp ‘m ook niet.

• Mooody

Mooody

elmoody

Ik snap sowieso die semi-quasi-interlectuele usernames niet. Die scheppen altijd veel te hoge verwachtingen aan de inhoud van de post van een dergelijke user. Wordt vrijwel nooit waargemaakt....

Bij mij verwacht niemand iets zinnigs, dat is fijn posten hoor :P

[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 08-12-2021 22:30 ]

• Moiety
Mooody schreef op woensdag 8 december 2021 @ 22:29:
[...]

Ik snap sowieso die semi-quasi-interlectuele usernames niet. Die scheppen altijd veel te hoge verwachtingen aan de inhoud van de post van een dergelijke user. Wordt vrijwel nooit waargemaakt....

Knakworst?

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-12 12:44
[...]

Oh, het is een mooie nickname. Heb er totaal geen moeite mee voor de rest. Ware het niet dat het enorm lijkt op de mijne O-)

Ik vraag me dus ook echt af of er hier mensen zitten die ons nu door de war halen?

Maargoed, ik heb het vermoeden dat we weer gaan zakken vannacht dus heb lagere buy orders klaar staan voor BNB.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Er is vandaag al een post van mij verwijderd voor NSFW dus ik houd mijn mond.

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 21:16
[...]

Ik merk aan mezelf dat ik de laatste tijd erg druk met andere dingen bezig ben waardoor mijn bijdragen vrijwel alleen nog maar slap geouwehoer zijn.
Gelukkige heb ik een simpele nickname O-)

• Moiety
elektriekert schreef op woensdag 8 december 2021 @ 22:39:
[...]

Ik merk aan mezelf dat ik de laatste tijd erg druk met andere dingen bezig ben waardoor mijn bijdragen vrijwel alleen nog maar slap geouwehoer zijn.
Gelukkige heb ik een simpele nickname O-)
Als je met aandelen bezig bent geweest zit je goed. 👍

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 28-12 17:53

NeoflexNL

Forever young

Tartarus schreef op woensdag 8 december 2021 @ 22:38:
[...]

Oh, het is een mooie nickname. Heb er totaal geen moeite mee voor de rest. Ware het niet dat het enorm lijkt op de mijne O-)

Ik vraag me dus ook echt af of er hier mensen zitten die ons nu door de war halen?

Maargoed, ik heb het vermoeden dat we weer gaan zakken vannacht dus heb lagere buy orders klaar staan voor BNB.
Laat dit lekker gaan joh, wat kan jou dat nou schelen?

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 21:16
Moiety schreef op woensdag 8 december 2021 @ 22:43:
[...]

Als je met aandelen bezig bent geweest zit je goed. 👍
Nee, dingen die alleen maar geld kosten,
** Doe dat maar niet ivm offtopic, huizenpraat werkt hier als een rode lap op een stier bull **

[ Voor 23% gewijzigd door Taro op 08-12-2021 23:09 ]

• Moiety
** Doe dat idd maar niet ivm offtopic, dit triggert al voldoende zo te zien... **

[ Voor 92% gewijzigd door Taro op 08-12-2021 23:07 ]

• Mooody

Mooody

elmoody

** Knip **

Kun je het beter in crypto laten staan :)

[ Voor 85% gewijzigd door Taro op 08-12-2021 23:07 ]

• UniMatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-12 08:12
Lambo EV in 2027-2028

https://insideevs.com/new...i-electric-car-2027-2028/

Mooie timeframe, moet lukken! d:)b

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 28-12 17:53

NeoflexNL

Forever young

Hmm, waarschijnlijk net voor de halving dus. Misschien na de vijfde halving als occasion?

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Mooody

Mooody

elmoody

Lambo kan het niet meer hebben van snelheid, want 1-100 in 1s in over 5 jaar mogelijk. Lekker om een Lambo te hebben in 2027 die net zo snel is als een Tesla van 50k 8)7

Lambo moet het hebben van zijn design en exclusiviteit. Een e-Lambo hoeft niet tot 2027 te duren toch?

Verwijderd

Dat zal toch gewoon een 'gerebadgede' Porsche taycan worden met 2 deuren minder? Al met al gewoon Audi, dus hun planning zal ongetwijfeld precies zijn.

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:58

resusaapje

h less

[...]

Wie vertel je het :*)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Ik zie nu dat je ook kan kiezen voor bnb vault.
Ik deed ze steeds in een launchpad.
Maar als ik het goed begrijp krijg je meer als je het in vault zet. Klopt dat?

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ladonna schreef op woensdag 8 december 2021 @ 23:12:
Ik zie nu dat je ook kan kiezen voor bnb vault.
Ik deed ze steeds in een launchpad.
Maar als ik het goed begrijp krijg je meer als je het in vault zet. Klopt dat?
Niet meer, maar zie ook de topicstart, nog steeds niet gelezen?

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Ladonna
Ga ik nu doen:)

Ik ga t niet iedere dag helemaal lezen

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:17

Darrell

Fiat moonboy

knakworst schreef op woensdag 8 december 2021 @ 22:38:
[...]

Er is vandaag al een post van mij verwijderd voor NSFW dus ik houd mijn mond.
Ik help je wel uit de brand.

It was
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_YDBF07LkVdoC1KSbUJRsWpEhgw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BKzZvJwv3p1OOhw23vN1nuj8.jpg?f=user_large

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ladonna schreef op woensdag 8 december 2021 @ 23:14:
Ga ik nu doen:)

Ik ga t niet iedere dag helemaal lezen
Hoeft ook niet, eenmaal per week herhalen is voldoende d:)b

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• resusaapje

resusaapje

h less

Oh wow, 't Is de avond van de ninja-edits en de cranky admins

O-)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Ladonna
Ik heb het gelezen. Maar ik heb nog een vraag. Dat staat niet in de topic.

Als ik bijvoorbeeld 1 bnb in vault doe.
Krijg ik dus voor alles wat in de launch te kiezen is een beetje.
Nu heb ik alles in de launch voor santos.

Dan loop ik toch wat mis?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ladonna schreef op woensdag 8 december 2021 @ 23:19:
Ik heb het gelezen. Maar ik heb nog een vraag. Dat staat niet in de topic.

Als ik bijvoorbeeld 1 bnb in vault doe.
Krijg ik dus voor alles wat in de launch te kiezen is een beetje.
Nu heb ik alles in de launch voor santos.

Dan loop ik toch wat mis?
De exacte verhouding tussen BNB Vault en specifiek 1 Launchpad is niet duidelijk. Misschien een testje waard, maar ik ga het niet proberen, alle BUSD zit in MC en iedere MC gaat direct naar de MC -> MC launchpad voor >150%.

Iemand anders die het wil testen?

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:26

Therapy777

Metal!

Heb twee dagen geleden een gokje gewaagd en wat aangeschaft. Sta op dat stukje nu 9% winst. Ff stoploss verplaatsen om 5% zeker te stellen. Ik vertrouw vannacht niet zo.

• Moiety
Therapy777 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 23:27:
Heb twee dagen geleden een gokje gewaagd en wat aangeschaft. Sta op dat stukje nu 9% winst. Ff stoploss verplaatsen om 5% zeker te stellen. Ik vertrouw vannacht niet zo.
Alleen vannacht? Ik denk dat we hem niet meer tegen kunnen houden..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qlQkCQ4uW-FqWTwiy9ASflzCyc0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BQc7Kvup5nDItWNgCZi8PCPL.jpg?f=user_large

• Moiety
Ik voelde mij bullisch, zelfs toen ik onlangs 20% van mijn initiële inzet verloor. Maar ben nu bang dat dit nog veel meer gaat worden de komende maanden. Bearisch me. Ik ga slapen……

Verwijderd

Ach, dan klapt ie weer terug naar 6k, dan staat ie over twee jaar weer op 130k.

Of niet.

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Moiety schreef op woensdag 8 december 2021 @ 23:40:
Ik voelde mij bullisch, zelfs toen ik onlangs 20% van mijn initiële inzet verloor. Maar ben nu bang dat dit nog veel meer gaat worden de komende maanden. Bearisch me. Ik ga slapen……
Je zit er zeker pas in:)

• JordydG1998
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 15-01 15:07
Moiety schreef op woensdag 8 december 2021 @ 23:35:
[...]

Alleen vannacht? Ik denk dat we hem niet meer tegen kunnen houden..
[Afbeelding]
Als je geloofd in de techniek blijf je er in zonder zorgen lijkt me, al helemaal na deze 'Congressional Hearing on Crypto'. Regulering grote exchanges blijkt prima op orde, goede antwoorden op de vragen ook.

70% van de mensen om jou heen moet nog de cryptomarkt ontdekken, er is nog zat ruimte voor adaptatie. Tuurlijk zal er nog wel een keer -30% gaan voorkomen, voor dat moment moet je cash hebben. Maar met een verlies verkopen is het domste dat je kunt doen.

Altijd zelf blijven nadenken

• Moiety
Mmja. Sinds begin november. Schrik stiekem toch een beetje van de volatiliteit. Heb nu het domste gedaan wat je kunt doen. Eea verkocht met verlies. Positieve nieuws is dat ik genoeg laat staan. Datgene wat ik daadwerkelijk kwijt mag en kan raken (van de vrouw 😉).

• Mooody

Mooody

elmoody

Taro schreef op woensdag 8 december 2021 @ 23:21:
[...]

De exacte verhouding tussen BNB Vault en specifiek 1 Launchpad is niet duidelijk. Misschien een testje waard, maar ik ga het niet proberen, alle BUSD zit in MC en iedere MC gaat direct naar de MC -> MC launchpad voor >150%.

Nooit gedacht dat jij zo ver in het BNB ecosysteem zou belanden. Had ik een jaar geleden niet kunnen bedenken. Wel van plan het CZ-casino te slim af te zijn toch?

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 28-12 03:36
Tartarus schreef op woensdag 8 december 2021 @ 22:38:
[...]

:') jij hebt het precies echt wel moeilijk daarmee gezien al de keren dat je dit al hebt aangehaald. Laat ik je verlossen van die zorgen: ik vind tartarus en tacticus absoluut niet moeilijk om van elkaar te onderscheiden. Misschien voor iemand met dyslexie maar verder lijkt me daar niemand over te gaan struikelen :*)

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-12 23:51
ETH gaat maar. En BTC slaapt

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
When flippening.....

https://www.buybitcoinworldwide.com/flippening/

Heb hier al een tijdje geleden verteld dat ik de helft van mijn BTC fluf had omgeruild voor Eth.

:)

[ Voor 18% gewijzigd door RaptorXS op 09-12-2021 01:05 ]

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:09

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Bleg mijn emailhoster is overleden en de service stopt. Nu aan het twijfelen een NL hoster of Proton voor e-mail. Het leuke is dat de laatste ook met Bitcoin betaald kan worden. Maar ja ik wil ook van die vieze fiat ponzi af. :P

Wat een werk trouwens om alle online services en accounts aan te passen. }:| En dan stond nog niet eens alles op dit adres geregistreerd :X

Ik heb wel wat zweethandjes om de exchanges te updaten. Wellicht eerst maar wat koud zetten mocht opeens de toegang lastig worden. Dan is verlies beperkt.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-12 12:34
Vinden jullie dit koersverloop ook zo bloed irritant..?

Damnit Bitcoin doe nou eens iets!
Ga of naar 30k of naar 60k maar niet deze 50ish bullshit.. |:(

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Wacht al 2 weken op een correctie.. maar ik zie enkel organische groei 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Pelox op 09-12-2021 07:25 ]

Zero.

• Moiety
Khaelos schreef op donderdag 9 december 2021 @ 06:11:

Dan opteer ik voor de 30k. Heel misschien kan ik daarna beginnen met verdienen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gcroDFJ5Er6SveOGZ3Y9RjWu__g=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/bvQ9cB67EDcnnxhIm98xZKzc.jpg?f=user_large

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Khaelos schreef op donderdag 9 december 2021 @ 06:11:

Dit is niets vergeleken bij het maandenlange wachten rond de 10k een tijd terug ;)

Dat zit wel Schnorr.

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 28-12 18:18
Moiety schreef op donderdag 9 december 2021 @ 07:35:
[...]

Dan opteer ik voor de 30k. Heel misschien kan ik daarna beginnen met verdienen.
[Afbeelding]
Daar zou ik maar niet op hopen, iedereen die zit te wachten op 30 of 28 beseft blijkbaar niet dat we dan dik in de bearmarkt zitten en gezien de vorige periodes een aantal jaar drama en janken wordt.
Als iedereen gaat zitten wachten op een dip zal er nooit gekocht worden en komt er dus geen ‘verdien’ moment

• Moiety
Dan volg ik Mike de Spike en neem een shirt positie in

• YES
  • Laatst online: 29-12 10:56

YES

Moderator General Chat
Moiety schreef op donderdag 9 december 2021 @ 07:57:
Dan volg ik Mike de Spike en neem een shirt positie in
Als ik Mike de Spike volg ga ik toch echt voor een longsleeve positie.

• Moiety
YES schreef op donderdag 9 december 2021 @ 08:10:
[...]

Als ik Mike de Spike volg ga ik toch echt voor een longsleeve positie.
Nee, Mike heeft het echt over een shirt.

• Moiety
Iemand hier trouwens ervaring met de satoshi trading bot? Ik zou er heel wat voor over hebben om niet steeds naar mijn pf te hoeven kijken tijdens een bearmarket.

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-12 12:22
Hm gelukkig weer een leuke bounce en btc boven de 50k weer :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• roflexx
Moiety schreef op donderdag 9 december 2021 @ 08:31:
Iemand hier trouwens ervaring met de satoshi trading bot? Ik zou er heel wat voor over hebben om niet steeds naar mijn pf te hoeven kijken tijdens een bearmarket.
Tijdens een bear hoef je ook nie veel te checken. Gebeurt toch weinig. Elke maand dca-.en = 0 stress.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Dikke Bifi.

Verwijderd

JoebarRC schreef op donderdag 9 december 2021 @ 07:50:
[...]

Daar zou ik maar niet op hopen, iedereen die zit te wachten op 30 of 28 beseft blijkbaar niet dat we dan dik in de bearmarkt zitten en gezien de vorige periodes een aantal jaar drama en janken wordt.
Als iedereen gaat zitten wachten op een dip zal er nooit gekocht worden en komt er dus geen ‘verdien’ moment
tja, die btc is al meermaal hoog en laag gegaan, dus je verwacht nu weer dat die naar 5k gaat, om dan in te kopen en weer te verkopen op 60k. Waarna die weer naar 5k zakt 8)

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22:48
roflexx schreef op donderdag 9 december 2021 @ 08:40:
[...]

Tijdens een bear hoef je ook nie veel te checken. Gebeurt toch weinig. Elke maand dca-.en = 0 stress.
Precies, de HODL bot

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• Moiety
roflexx schreef op donderdag 9 december 2021 @ 08:40:
[...]

Mijn ‘lump Sum’ van november staat nu in USDC. Vanuit daar ga ik elke maand een vast bedrag in andere munten investeren. Scheelt een hoop hartkloppingen.

Verwijderd

Welk getal moeten we aantikken voor een bearmarket? ik lees zelf overal dat men nog een stijging verwacht voordat we de bear in donderen?

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:17
Verwijderd schreef op donderdag 9 december 2021 @ 09:07:
Welk getal moeten we aantikken voor een bearmarket? ik lees zelf overal dat men nog een stijging verwacht voordat we de bear in donderen?
als we door de 39.8 vallen gaat het wel lastig worden op korte termijn. Dan moet je echt wel denken aan minimaal 3/4 jaar ellende. Maar goed, btc doet soms gekke dingen

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Verwijderd

anti elppa schreef op donderdag 9 december 2021 @ 09:09:
[...]

als we door de 39.8 vallen gaat het wel lastig worden op korte termijn. Dan moet je echt wel denken aan minimaal 3/4 jaar ellende. Maar goed, btc doet soms gekke dingen
39.8 USD neem ik aan dan of bedoel je in euro's?

• anti elppa
Verwijderd schreef op donderdag 9 december 2021 @ 09:10:
[...]

39.8 USD neem ik aan dan of bedoel je in euro's?
euro's????? daar doen we niet aan

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 9 december 2021 @ 09:07:
waar lees je dat?
9 van de tien websites en youtube kanalen "voorspellen" alleen een stijging van de funds waar ze zelf dik inzitten. pump en dump

ik zou zelf nu niet in btc stappen, hopelijk gaat het goed komen de komende dagen, maar enkel zijwaarts blijkt toch meestal een wachtrij voor een diepe val.

• roflexx
Er is zoveel positief nieuws over bitcoin laatste tijd. Steeds meer landen en bedrijven gaan er in investeren daarom verwacht ik geen bearmarket op korte termijn. Of er moet een flinke economische crisis komen die ik wel ergens volgend jaar verwacht.

• resusaapje

resusaapje

h less

Taro schreef op woensdag 8 december 2021 @ 23:21:
[...]

De exacte verhouding tussen BNB Vault en specifiek 1 LaunchPOOL is niet duidelijk. Misschien een testje waard, maar ik ga het niet proberen, alle BUSD zit in MC en iedere MC gaat direct naar de MC -> MC launchPOOL voor >150%.

FTFY

• pachacuti
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-12 11:16
Cathie Wood is ook over BTC aan het praten

YouTube: Do not Sell Bitcoin! ARK Invest will be compensates for the losses o...

Dit is blijkbaar een opname van in oktober 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door pachacuti op 09-12-2021 09:37 ]

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12 08:20
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nmJKOCHxK--g37GaGaU4IlkbI9Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RMyinDdgvVc4fqc9BnQZVCVO.png?f=fotoalbum_large

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Waah
  • Laatst online: 22:07
anti elppa schreef op donderdag 9 december 2021 @ 09:09:
[...]

De volledige cycle (bear en bull) is 4 jaar gemiddeld. minimaal 4 zal het wel niet zijn. minimaal 3 is al relatief veel eigenlijk lijkt me?

Kent iemand deze? Voorspelling op basis van vorige cycles en de huidige. Als je die ziet, ziet het er niet heel positief uit momenteel :X
https://stats.buybitcoinworldwide.com/cycle-repeat/

Wel toevallig dat precies op kerst er een flash-crash achtige actie zou zijn. Waarom is er geen Remind-me op Tweakers :+

[ Voor 8% gewijzigd door Waah op 09-12-2021 09:49 ]

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 28-12 19:43
Dit is de zoveelste scam die hier geplaatst wordt. Kunnen we even kijken wat het is voordat we iets posten?

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 15-12 11:01
Ik zie het iets meer bearish in momenteel op de weekly chart:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5Q9cdN6lGSscrNL6zF2zyp4SxDc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qUKiVX7rk7OhxPACnxhJHO8q.png?f=fotoalbum_large

• Aarle
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 13-02 07:33
Waah schreef op donderdag 9 december 2021 @ 09:39:
[...]

De volledige cycle (bear en bull) is 4 jaar gemiddeld. minimaal 4 zal het wel niet zijn. minimaal 3 is al relatief veel eigenlijk lijkt me?

Kent iemand deze? Voorspelling op basis van vorige cycles en de huidige. Als je die ziet, ziet het er niet heel positief uit momenteel :X
https://stats.buybitcoinworldwide.com/cycle-repeat/

Wel toevallig dat precies op kerst er een flash-crash achtige actie zou zijn. Waarom is er geen Remind-me op Tweakers :+
bitcoin naar 13k dus

• anti elppa
ja handig idd, copy paste van oude verloop 8)7

• Waah
  • Laatst online: 22:07
anti elppa schreef op donderdag 9 december 2021 @ 09:52:
[...]

ja handig idd, copy paste van oude verloop 8)7
Ja dat is het ook. De vorige cycle geplakt op de oude. Maar áls de cycle zich herhaald zou dit dus het plaatje zijn.
The future 1,458 day projections should be taken only as estimates. The entire chart’s accuracy depends on Bitcoin’s behavior to repeat itself perfectly. There are many reasons why bitcoin might over or underperform its previous 1458 day behavior. This chart should be viewed as theoretical only.
Nu weet niemand of het zich exact weer zo herhaalt. Die kans is klein. Maar ga er maar vanuit dat er genoeg mensen handelen op basis van het verleden. Immers: we hebben het nog altijd over Bull en Bear, over dat bepaalde maanden dippen etc.

Als maar genoeg mensen er in geloven, dan gebeurt het ook :+

[ Voor 20% gewijzigd door Waah op 09-12-2021 09:57 ]

Pagina: 1 ... 169 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!