Dat dachten we ook van PlanB's voorspellingen. Soort self fulfilling prophec, die niet uitkwam.Als maar genoeg mensen er in geloven, dan gebeurt het ook
Ik wil niet weten hoeveel nieuw geld er op 60k+ ingestoken is omdat hij het steeds goed had.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dat dachten we ook van PlanB's voorspellingen. Soort self fulfilling prophec, die niet uitkwam.Als maar genoeg mensen er in geloven, dan gebeurt het ook
als mensen handelen op basis van het verleden gaan we eerst nog een heel stuk verder omhoog en dan dippen we terug naar 40-50k regio.Waah schreef op donderdag 9 december 2021 @ 09:56:
[...]
Ja dat is het ook. De vorige cycle geplakt op de oude. Maar áls de cycle zich herhaald zou dit dus het plaatje zijn.
[...]
Nu weet niemand of het zich exact weer zo herhaalt. Die kans is klein. Maar ga er maar vanuit dat er genoeg mensen handelen op basis van het verleden. Immers: we hebben het nog altijd over Bull en Bear, over dat bepaalde maanden dippen etc.
Als maar genoeg mensen er in geloven, dan gebeurt het ook
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Verwijderd
Maar die chart IS toch gebaseerd op het verleden?anti elppa schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:00:
[...]
als mensen handelen op basis van het verleden gaan we eerst nog een heel stuk verder omhoog en dan dippen we terug naar 40-50k regio.
Ik gok dat de top tussen q2 en q3 2022 gaat liggen
ja alleen die gaat uit van een top van 69k. Kijk ff naar de lengte van de cycles en extrapoleer die naar deze cycle....dan kom je op iets heel anders.Waah schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:02:
[...]
Maar die chart IS toch gebaseerd op het verleden?that's the point
Verwijderd schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:02:
Ik denk dat er op dit moment toch veel angst is om in te kopen voornamelijk ook omdat je overal online leest over een upcomming bearmarket.
[ Voor 35% gewijzigd door Mooody op 09-12-2021 10:16 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
ja eth is bij mij ook dik het best performing asset in mijn PF. April vorig jaar gekochtMooody schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:09:
Ongeacht de BTC koers, gaat "half Amerika" straks CRO kopen wanneer rond de kerstdagen dat logo op het Los Angelos Stadium staat.
Daarbij had je al lang en breed je PF kunnen verschuiven van BTC-heavy naar ETH-heavy, om dat (inmiddels 2 jaar durende!) ritje mee te pakken.
Dus kansen genoeg, ongeacht de BTC koers
Het logo komt er pas in het voorjaar/zomer op toch?Mooody schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:09:
Ongeacht de BTC koers, gaat "half Amerika" straks CRO kopen wanneer rond de kerstdagen dat logo op het Los Angelos Stadium staat.
Ik lees dit dus nergens online. Meeste kenners zijn allemaal bullish en verwachten de top in q1 volgend jaar.Verwijderd schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:02:
Ik denk dat er op dit moment toch veel angst is om in te kopen voornamelijk ook omdat je overal online leest over een upcomming bearmarket.
Hoe lang is een bull-cycle dan? En wanneer is deze begonnen volgens jou?anti elppa schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:04:
[...]
ja alleen die gaat uit van een top van 69k. Kijk ff naar de lengte van de cycles en extrapoleer die naar deze cycle....dan kom je op iets heel anders.
Dit ding is gemaakt door iemand met niveau groep 3
[ Voor 6% gewijzigd door Waah op 09-12-2021 10:21 ]
half dec 2018. Keer ervoor half jan 2015. Bear markt duurt vaak maar 1 jaar. Bull stuk langer. Telkens duurt het wat langer (paar maanden).Waah schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:19:
[...]
Hoe lang is een bull-cycle dan? En wanneer is deze begonnen volgens jou?
In april 2019? toend e prijs van 3000 naar 10.000 ging?
Of in maart 2020? toen die bij 5000 omhoog ging en niet meer daar in de buurt kwam?
Of in oktober 2020? toen die van 10.000 naar 40.000 ging in 2 maanden?
Zelfs als je uitgaat van Oktober zitten we al een dik jaar in de bull run. Als je van de top van 2017 een dik jaar terug gaat.... tja ik zie niet echt waarom er nog een dikke piek MOET komen?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
nothing stops this train
Dat vergeten ze met alles de afgelopen 10 jaar, aandelen, crypto , huizen. Velen zijn begonnen ergens in een tijd waar de asset inflatie gigantisch is. Dus dan is het 'vreemd' als iets een keer naar beneden gaat.roflexx schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:25:
Mensen vergeten te vaak dat crypto niet in 1 rechte lijn omhoog gaat.
Grootste probleem in crypto is dat men echt 0,0 geduld heeft en 24/7 de chart open heeft om te kijken of ze al miljonair zijn.roflexx schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:25:
Ik lees net Q2-Q3roflexx schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:18:
[...]
Ik lees dit dus nergens online. Meeste kenners zijn allemaal bullish en verwachten de top in q1 volgend jaar.
Shit. Betrapt.jvel92 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:30:
[...]
Grootste probleem in crypto is dat men echt 0,0 geduld heeft en 24/7 de chart open heeft om te kijken of ze al miljonair zijn.
This didn't age well. Wordt het donderdag dipdag?twit schreef op donderdag 9 december 2021 @ 08:33:
Hm gelukkig weer een leuke bounce en btc boven de 50k weer
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
waarbij ik kans op q2 veel groter acht
Raaafie schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:16:
[...]
Het logo komt er pas in het voorjaar/zomer op toch?
Ze gaan met kerst al communiceren met het logo. Het logo wordt inderdaad in juni pas op het dak gezetThe arena’s new logo will debut Dec. 25, when the Lakers host the Brooklyn Nets, and all of Staples Center signage will be replaced with the new name by June 2022.
[ Voor 11% gewijzigd door Mooody op 09-12-2021 10:37 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Gebaseerd op mijn gevoel met 0 onderbouwing zou ik de 2e of 3e maand verwachtenanti elppa schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:35:
[...]
waarbij ik kans op q2 veel groter acht
Welke mensen vergeten dat? Ik heb werkelijk waar nog nooit iemand zien schrijven of horen zeggen: "ik was even vergeten dat crypto niet in één rechte lijn omhoog gaat"roflexx schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:25:
Niet letterlijk. Maar op basis van comments hier door mensen die er nog niet zo lang meebezig zijn. Ik was ook zo een beetje in het begin. Teveel verwachtigen dat het alleen maar omhoog kan, totdat je een flinke dip meemaakt.YES schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:37:
[...]
Welke mensen vergeten dat? Ik heb werkelijk waar nog nooit iemand zien schrijven of horen zeggen: "ik was even vergeten dat crypto niet in één rechte lijn omhoog gaat"
Verwijderd
* xileS leest topicstartTaro schreef op woensdag 8 december 2021 @ 23:13:
[...]
Niet meer, maar zie ook de topicstart, nog steeds niet gelezen?
Oh wat handig!Binance.com heeft sinds enige tijd ook ondersteuning voor de Euro en je kunt er via iDeal geld storten. Ook kan je vanaf Binance Euro's weer terugstorten naar je bankrekening.
kan goed. laatste keer van 20k naar 3k voor btc. shitcoins nog stuk dieperVerwijderd schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:43:
Ik heb nog geen bear market meegemaakt maar ik begreep dat dit -80% van je protfolio zal zijn?
Maar dat zou betekenen dat de bear market dus ook korter wordt straks.anti elppa schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:00:
[...]
als mensen handelen op basis van het verleden gaan we eerst nog een heel stuk verder omhoog en dan dippen we terug naar 40-50k regio.
Ik gok dat de top tussen q2 en q3 2022 gaat liggen
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ligt ook aan je pf. Alts gingen echt dieeep en veel zijn er nog steeds niet uit. Zoek maar alvast een mooie grot om te schuilen.Verwijderd schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:43:
Ik heb nog geen bear market meegemaakt maar ik begreep dat dit -80% van je portfolio zal zijn?
Nobody knows.Verwijderd schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:43:
Ik heb nog geen bear market meegemaakt maar ik begreep dat dit -80% van je portfolio zal zijn?

[ Voor 8% gewijzigd door Mooody op 09-12-2021 10:49 ]
Verwijderd
anti elppa schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:43:
[...]
kan goed. laatste keer van 20k naar 3k voor btc. shitcoins nog stuk dieper
+100. En zeker idd op log schaal kijkenMooody schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:47:
[...]
Nobody knows.
Kan ook zijn dat dit de bear market is en we medio 2022 ruim voorbij de 100k zijn.
BTC wil omhoog, omdat fiat omlaag wil. Je moet gewoon geduld hebben en bij lokale dips bijkopen (mits mogelijk).
Het helpt om de BTC chart op logaritmische schaal te bekijken én niet teveel Youtube te kijken
[Afbeelding]
-85 tot -90%Verwijderd schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:43:
Bedoel je het bedrijf?Amstrike01 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:52:
Ripple bullish !
[ Voor 13% gewijzigd door elektriekert op 09-12-2021 10:58 ]
Nice en dan nog even een leuke bridge er tussen om de fees laag te houden en we komen ergens
Nieuws over rechtzaak?Amstrike01 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:52:
Ripple bullish !
Puur afhankelijk van je PF. Er zijn bijvoorbeeld voldoende alts te vinden die nu -70% staan van de ATH in april/mei afgelopen jaar en dan heb ik het niet over een cumrocket, maar bijvoorbeeld een Aave, Sushi of YFI. Dat zijn toch wel protocollen die destijds als solide investeringen werden gezien. Een van mijn betere beslissingen afgelopen maanden is bijvoorbeeld al mijn Sushi te dumpen voor CVX.Verwijderd schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:43:
Analysts believe Ripple could beat SEC lawsuit on one condition
Verwijderd
Amstrike01 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:52:
Ripple bullish !
Goed bezig met die one liners boys.Verwijderd schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:02:
KlimaDAO gaat lekker jongens.
Alle muntjes in het linkerrijtje op https://www.coingecko.com/en/coins/trending gaan lekker maar jaVerwijderd schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:02:
KlimaDAO gaat lekker jongens.
.
Voor mijn gevoel zijn ook een heel aantal verwachtte/voorspelde dieptepunten de afgelopen tijd niet of maar heel kort geraakt. En zeker niet écht getest. Dat komt denk ik door wat je zegt, er staan veel mensen met fiat klaar om ze te kopen.jvel92 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:01:
[...]
Puur afhankelijk van je PF. Er zijn bijvoorbeeld voldoende alts te vinden die nu -70% staan van de ATH in april/mei afgelopen jaar en dan heb ik het niet over een cumrocket, maar bijvoorbeeld een Aave, Sushi of YFI. Dat zijn toch wel protocollen die destijds als solide investeringen werden gezien. Een van mijn betere beslissingen afgelopen maanden is bijvoorbeeld al mijn Sushi te dumpen voor CVX.
Wat betreft ETH en BTC verwacht ik niet dat je ze voor de prijzen kunt kopen waar veel mensen op hopen, er zijn te veel mensen aan de zijkant met geld die wachten op een dump op in te stappen. Wellicht een bodem op het niveau van afgelopen juni.
ja roep al jaren dat het succes van alts.....de ondergang van crypto kunnen wordenBTC100K2021 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:10:
BTC dominance weer op het niveau van mei en september (40%).
Nog 3% van de ATL in januari 2018 (vlak voor de crash dus).
Ik HODL mijn hart vast hoe dit gaat uitpakken, voor mij is zo'n zwakke BTC een slecht teken (aangezien 99% van de alts voor mij shitcoins zijn). Voor anderen het bewijs van algehele adoptie van crypto.
https://www.tradingview.com/symbols/CRYPTOCAP-BTC.D/
Het zou helpen als exchanges BTC weer als noodzakelijk paar gaan inzetten om alts te kunnen kopen en er minder geleund wordt op USDT/BUSD etc. Dat zou BTC een flinke boost gevenanti elppa schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:12:
[...]
ja roep al jaren dat het succes van alts.....de ondergang van crypto kunnen worden
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Precies het probleem van crypto atm. Kijk nou eens wat een bak stront aan het stijgen is. Alleen maar loze troep.Eijkb schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:05:
[...]
Alle muntjes in het linkerrijtje op https://www.coingecko.com/en/coins/trending gaan lekker maar jaZit er maar eens in.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
dit is wel erg idd. Man man manStokstaart schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:16:
[...]
Precies het probleem van crypto atm. Kijk nou eens wat een bak stront aan het stijgen is. Alleen maar loze troep.
Ondergang van BTC absoluut niet. Mensen worden verleid met hoge APY's en allerlei trucjes (de BNB vault). Het eind van deze cycle gaat gewoon exponentieel meer slachtoffers maken ten opzichte van vorige cycles.anti elppa schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:12:
[...]
ja roep al jaren dat het succes van alts.....de ondergang van crypto kunnen worden
Dus gewoon net zoals de afgelopen periode nog 1% per week er af. Dan gaan we vanaf januari een herhaling krijgen van 2018?BTC100K2021 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:10:
BTC dominance weer op het niveau van mei en september (40%).
Nog 3% van de ATL in januari 2018 (vlak voor de crash dus).
Ik HODL mijn hart vast hoe dit gaat uitpakken, voor mij is zo'n zwakke BTC een slecht teken (aangezien 99% van de alts voor mij shitcoins zijn). Voor anderen het bewijs van algehele adoptie van crypto.
https://www.tradingview.com/symbols/CRYPTOCAP-BTC.D/
Bitcoin - A weapon of mass disruption
ja dat is wel zo, maar kan ook zijn dat juist daarom overheden harder gaan optreden.BTC100K2021 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:19:
[...]
Ondergang van BTC absoluut niet. Mensen worden verleid met hoge APY's en allerlei trucjes (de BNB vault). Het eind van deze cycle gaan gewoon exponentieel meer slachtoffers maken ten opzichte van vorige cycles.
Hordes mensen hebben grote bedragen gelocked/gestaked/wat dan ook, die kúnnen straks niet eens verkopen. Als zelfs Taro (die ik inschat als risicomijdend) zichzelf niet kan bedwingen om het rendement te grijpen dat geboden wordt op BNB en de vault/lotterys dan weet je al dat er voor iedere Taro 1000 A87's zijn die zich nu tot de nek in de shit aan het werken zijn.
Verwijderd
Waar heb jij die glazen bol gekocht?anti elppa schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:22:
[...]
ja dat is wel zo, maar kan ook zijn dat juist daarom overheden harder gaan optreden.
Dat het 1 groot slachtveld gaat worden aankomende bear, dat is 100% zeker. En wat je zegt, die gaat een stuk heftiger worden dan voorgaande keren.
van alle voorspellingen die je kan doen, is dit de makkelijkste. Als je dat niet ziet........
Verwijderd
Alsnog, niemand kan het met een volle 100% zeggen.anti elppa schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:24:
[...]
van alle voorspellingen die je kan doen, is dit de makkelijkste. Als je dat niet ziet........
nothing stops this train
Denk sowieso dat dit kwestie van tijd is.Amstrike01 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:04:
[...]
Er zijn al voldoende alts die in feite al in een bear zitten. Pak de chart van YFI er maar eens bij; je zou de top maar gekocht hebben.anti elppa schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:22:
[...]
ja dat is wel zo, maar kan ook zijn dat juist daarom overheden harder gaan optreden.
Dat het 1 groot slachtveld gaat worden aankomende bear, dat is 100% zeker. En wat je zegt, die gaat een stuk heftiger worden dan voorgaande keren.
Hamster coin werd gisteren genoemd in het US congress en zie daar:Stokstaart schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:16:
[...]
Precies het probleem van crypto atm. Kijk nou eens wat een bak stront aan het stijgen is. Alleen maar loze troep.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/E9pS6cI5fl1wDA9v6ITU1ydo.jpg?f=user_large)
ok 99,9% zkerVerwijderd schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:25:
[...]
Alsnog, niemand kan het met een volle 100% zeggen.
Dat zei ik in 2018 ook. Maar als je volledig in Bitcoin zit dan zou ik mij op de middel lange termijn geen zorgen maken. Als je PF bijna volledig uit alts bestaat zou ik me wel zorgen gaan maken over een eventuele beer.Verwijderd schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:25:
[...]
Alsnog, niemand kan het met een volle 100% zeggen.
[ Voor 32% gewijzigd door zwembroek op 09-12-2021 11:39 ]
haha wat is die one condition, dont be a scam?Amstrike01 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:04:
[...]
Maw je wilt dat BTC een zelfder ol gaat vervullen zoals de Dollar dat een eeuw gedaan heeft? Ik ben persoonlijk voorstander dat we dit juist niet moeten hebbenScuL schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:15:
[...]
Het zou helpen als exchanges BTC weer als noodzakelijk paar gaan inzetten om alts te kunnen kopen en er minder geleund wordt op USDT/BUSD etc. Dat zou BTC een flinke boost geven
nog meer honden. Houdt het dan nooit op. $keeshondEijkb schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:05:
[...]
Alle muntjes in het linkerrijtje op https://www.coingecko.com/en/coins/trending gaan lekker maar jaZit er maar eens in.
Momenteel meer bezig met uitzoeken waar de hoge rentes zitten dan met handelen. Op het moment lijkt dat Fantom te zijn en dan met name Grim Finance, Exodia en het nieuwe FantOHM. Als je vroeg in die vaults zit pak je 1%+ per dag (door automatische compounding).
Meer mensen die het zo doen ipv proberen de juiste muntjes te kopen en verkopen op juiste momenten?
[ Voor 7% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 09-12-2021 11:45 ]
Verwijderd
Stokstaart schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:16:
[...]
We spreken elkaar wel in de komende cryptowinter
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Verwijderd
Tesla met btc ticker?Verwijderd schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:50:
en al stort die hele crypto geiten ponzi in, dan stap ik wel weer over op iets anders, tulpenbollen oid
Dan heb je weer een echte auto.Verwijderd schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:54:
ik heb mn tesla s vorig jaar ingeruild voor een audi diesel
[ Voor 6% gewijzigd door BTC100K2021 op 09-12-2021 12:03 ]
Welnee. 49.3. MooonWiLLoW_TieN schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:45:
BTC ; We gaan door de $49K zakken....🥳
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Zal vast wel wat effect hebben maar de markt heeft dat allang ingeprijsd kijk maar naar de afgelopen weken alles is down op 1 of 2 dagen naServor schreef op donderdag 9 december 2021 @ 12:04:
Evergrande naar de tering?
https://t.co/lfLmP74BYj
Hou je vast…
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Al lang en breed ingeprijsd.Servor schreef op donderdag 9 december 2021 @ 12:04:
Evergrande naar de tering?
https://t.co/lfLmP74BYj
Hou je vast…
Reken er maar op als die hele Evergrande tering bende echt in elkaar stort en er komt geen reddingsplan (wat ik niet wil geloven.) dan heeft dat verstrekkende gevolgen. Ik denk dat dit slechts gedeeltelijk is in geprijsd.JoebarRC schreef op donderdag 9 december 2021 @ 12:06:
[...]
Zal vast wel wat effect hebben maar de markt heeft dat allang ingeprijsd kijk maar naar de afgelopen weken alles is down op 1 of 2 dagen na
In het kort
De provincie Guangdong zal de schulden bij vastgoedontwikkelaar Evergrande helpen terugdringen.
Peking laat lokale staatsbedrijven de leiding nemen in de bestrijding van de crisis in de vastgoedsector.
Kredietbeoordelaar Fitch geeft de overzeese schulden van Evergrande het stempel 'restricted default'.
Omzeep helpen niet. Maar ze willen lucht uit de ballon laten voor die knapt. Er gaat dus een hoop bloeden op de vastgoedmarkt daar en dat raakt investeerders overal. Het risico van overheidsbeleid wat niet alleen aan hedgefondsen denkt.keanu_ schreef op donderdag 9 december 2021 @ 12:55:
China zal lokaal en centraal proberen dit natuurlijk te containen. Zal niet volledig helpen, maar verwacht dat China heus hun economie niet om zeep wil laten helpen door niet in te grijpen (en laten ze daar vaak toch erg goed in zijn).
Wat helpt is dat vrijwel geen enkele westerse investering mogelijk was in het bedrijf. Dus het is erg lokaal voor china. Wel op zo’n schaal dat ingrijpen moet gebeuren en china is terughoudend maar niet gek.zwembroek schreef op donderdag 9 december 2021 @ 12:50:
[...]
Reken er maar op als die hele Evergrande tering bende echt in elkaar stort en er komt geen reddingsplan (wat ik niet wil geloven.) dan heeft dat verstrekkende gevolgen. Ik denk dat dit slechts gedeeltelijk is in geprijsd.
Of het een slim idee was/is laat ik even buiten beschouwing...Helza schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 11:18:
Gewoon alles in de eerst volgende doa Olympus clone stoppen. Gegarandeerde 1.000.000.000% rendement volgens al die shilltubers
6200 Wp | eGolf 32kWh | ESS Victron 18kWh
Verwijderd
investeren maat, buy the dip. klein advieszwembroek schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:05:
[...]
[...]
Goed bezig met die one liners boys.
En wat wil je er mee bereiken?
Die Baylor ook. "uh uh uh" en zenuwachtig friemelen met troep op z'n bureau. Die hele geitenbende gaat een keer onderuit.Tominatie schreef op donderdag 9 december 2021 @ 13:45:
Mooi voorbeeld waarom bitcoin de uitweg is...
[Video: The 7 Billion Dollar Question: “Where is the money coming from?”]
Ja, dit zijn de echte geitenbreiers hoor... Boefjes!Raaafie schreef op donderdag 9 december 2021 @ 13:48:
[...]
Die Baylor ook. "uh uh uh" en zenuwachtig friemelen met troep op z'n bureau. Die hele geitenbende gaat een keer onderuit.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq