[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 170 ... 251 Laatste
Acties:
  • 937.893 views

• Aarle
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 13-02 07:33
Als maar genoeg mensen er in geloven, dan gebeurt het ook :+
Dat dachten we ook van PlanB's voorspellingen. Soort self fulfilling prophec, die niet uitkwam.
Ik wil niet weten hoeveel nieuw geld er op 60k+ ingestoken is omdat hij het steeds goed had.

Verwijderd

Laten we hopen voor vele dat we nog even omhoog kunnen gaan :+

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:17
Waah schreef op donderdag 9 december 2021 @ 09:56:
[...]

Ja dat is het ook. De vorige cycle geplakt op de oude. Maar áls de cycle zich herhaald zou dit dus het plaatje zijn.

[...]

Nu weet niemand of het zich exact weer zo herhaalt. Die kans is klein. Maar ga er maar vanuit dat er genoeg mensen handelen op basis van het verleden. Immers: we hebben het nog altijd over Bull en Bear, over dat bepaalde maanden dippen etc.

Als maar genoeg mensen er in geloven, dan gebeurt het ook :+
als mensen handelen op basis van het verleden gaan we eerst nog een heel stuk verder omhoog en dan dippen we terug naar 40-50k regio.
Ik gok dat de top tussen q2 en q3 2022 gaat liggen

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Verwijderd

Ik denk dat er op dit moment toch veel angst is om in te kopen voornamelijk ook omdat je overal online leest over een upcomming bearmarket.

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:07
anti elppa schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:00:
[...]

als mensen handelen op basis van het verleden gaan we eerst nog een heel stuk verder omhoog en dan dippen we terug naar 40-50k regio.
Maar die chart IS toch gebaseerd op het verleden? O-) that's the point :+

• anti elppa
Waah schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:02:
[...]

Maar die chart IS toch gebaseerd op het verleden? O-) that's the point :+
ja alleen die gaat uit van een top van 69k. Kijk ff naar de lengte van de cycles en extrapoleer die naar deze cycle....dan kom je op iets heel anders.
Dit ding is gemaakt door iemand met niveau groep 3

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:49

Darrell

Fiat moonboy

Verwijderd schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:02:
Ik denk dat er op dit moment toch veel angst is om in te kopen voornamelijk ook omdat je overal online leest over een upcomming bearmarket.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ulrHQPV7pPS8bSZI6MB8YXio-SA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/tnNMzINA3oGZvRjv2udlGBxX.jpg?f=user_large

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12 14:03

Mooody

elmoody

Ongeacht de BTC koers, gaat "half Amerika" straks CRO kopen wanneer rond de kerstdagen dat logo op het Los Angelos Stadium staat.

Daarbij had je al lang en breed je PF kunnen reorganiseren van BTC-heavy naar ETH-heavy, om dat (inmiddels 2 jaar durende!) ritje mee te pakken.

Kan me nog herinneren dat er in dit topic de vraag werd gesteld wat verstandiger zou zijn om te hodlen; 1 BTC of 32 ETH. Een jaar verder is 1 BTC $50k waard en 32 ETH staat op $140k. De vraag is nu of je 1 BTC of 10 ETH moet kopen.

Het aantal users op The Sandbox zal stijgen, daar heeft BTC weinig mee te maken.

Etc. etc.

Dus kansen genoeg, ongeacht de BTC koers :)

[ Voor 35% gewijzigd door Mooody op 09-12-2021 10:16 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• anti elppa
Mooody schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:09:
Ongeacht de BTC koers, gaat "half Amerika" straks CRO kopen wanneer rond de kerstdagen dat logo op het Los Angelos Stadium staat.

Daarbij had je al lang en breed je PF kunnen verschuiven van BTC-heavy naar ETH-heavy, om dat (inmiddels 2 jaar durende!) ritje mee te pakken.

Dus kansen genoeg, ongeacht de BTC koers :)
ja eth is bij mij ook dik het best performing asset in mijn PF. April vorig jaar gekocht :9

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 15-12 11:01
Mooody schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:09:
Het logo komt er pas in het voorjaar/zomer op toch?

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Verwijderd schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:02:
Ik lees dit dus nergens online. Meeste kenners zijn allemaal bullish en verwachten de top in q1 volgend jaar.

• Waah
  • Laatst online: 22:07
anti elppa schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:04:
[...]

ja alleen die gaat uit van een top van 69k. Kijk ff naar de lengte van de cycles en extrapoleer die naar deze cycle....dan kom je op iets heel anders.
Dit ding is gemaakt door iemand met niveau groep 3
Hoe lang is een bull-cycle dan? En wanneer is deze begonnen volgens jou?
In april 2019? toend e prijs van 3000 naar 10.000 ging?
Of in maart 2020? toen die bij 5000 omhoog ging en niet meer daar in de buurt kwam?
Of in oktober 2020? toen die van 10.000 naar 40.000 ging in 2 maanden?

Zelfs als je uitgaat van Oktober zitten we al een dik jaar in de bull run. Als je van de top van 2017 een dik jaar terug gaat.... tja ik zie niet echt waarom er nog een dikke piek MOET komen?

Ik zeg niet dat het niet kan. Maar ik zie nog niet echt in de historie terug waarom er nog een piek bij moet komen.

[ Voor 6% gewijzigd door Waah op 09-12-2021 10:21 ]

• eldeegee
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-12 18:57
Ach ik weet het wel. Stijgt ie straks voorbij de 51k en iedereen is weer bullish.

• anti elppa
Waah schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:19:
[...]

Hoe lang is een bull-cycle dan? En wanneer is deze begonnen volgens jou?
In april 2019? toend e prijs van 3000 naar 10.000 ging?
Of in maart 2020? toen die bij 5000 omhoog ging en niet meer daar in de buurt kwam?
Of in oktober 2020? toen die van 10.000 naar 40.000 ging in 2 maanden?

Zelfs als je uitgaat van Oktober zitten we al een dik jaar in de bull run. Als je van de top van 2017 een dik jaar terug gaat.... tja ik zie niet echt waarom er nog een dikke piek MOET komen?
half dec 2018. Keer ervoor half jan 2015. Bear markt duurt vaak maar 1 jaar. Bull stuk langer. Telkens duurt het wat langer (paar maanden).
Google ff op bob loukas of benjamin cowen. genoeg over te vinden hoe de cycles lopen

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-12 17:17

MicroWhale

The problem is choice

De vorige "cycle" duurde 4 jaar. De 2 daarvoor veel korter.

Waarom zou deze al op zijn top zijn?

Kijk eens naar "Lengthening Cycles", dan snap je waarom experts het over Q1-Q2 2022 hebben, of nog later (zelfs december 2022 wordt genoemd)

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:02
hodl is ook een optie? 🥲

nothing stops this train

• roflexx
Mensen vergeten te vaak dat crypto niet in 1 rechte lijn omhoog gaat.

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:30
roflexx schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:25:
Dat vergeten ze met alles de afgelopen 10 jaar, aandelen, crypto , huizen. Velen zijn begonnen ergens in een tijd waar de asset inflatie gigantisch is. Dus dan is het 'vreemd' als iets een keer naar beneden gaat.

Omdat de meeste mensen gewoon geen idee hebben wat ze aan het doen zijn. Behalve dan, op de spaarrekening laten staan kost geld. Met de kennis is het niet best gesteld.

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 19:37
Grootste probleem in crypto is dat men echt 0,0 geduld heeft en 24/7 de chart open heeft om te kijken of ze al miljonair zijn.

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 21:16
roflexx schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:18:
[...]

Ik lees dit dus nergens online. Meeste kenners zijn allemaal bullish en verwachten de top in q1 volgend jaar.
Ik lees net Q2-Q3 :+

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:20
jvel92 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:30:
[...]

Grootste probleem in crypto is dat men echt 0,0 geduld heeft en 24/7 de chart open heeft om te kijken of ze al miljonair zijn.
Shit. Betrapt.

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:22
twit schreef op donderdag 9 december 2021 @ 08:33:
Hm gelukkig weer een leuke bounce en btc boven de 50k weer :)
This didn't age well. Wordt het donderdag dipdag?

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• anti elppa
waarbij ik kans op q2 veel groter acht

• Mooody

Mooody

elmoody

Raaafie schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:16:
[...]

Het logo komt er pas in het voorjaar/zomer op toch?
The arena’s new logo will debut Dec. 25, when the Lakers host the Brooklyn Nets, and all of Staples Center signage will be replaced with the new name by June 2022.
Ze gaan met kerst al communiceren met het logo. Het logo wordt inderdaad in juni pas op het dak gezet :)

https://www.latimes.com/b...2021-11-16/crypto-staples

[ Voor 11% gewijzigd door Mooody op 09-12-2021 10:37 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• elektriekert
anti elppa schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:35:
[...]

waarbij ik kans op q2 veel groter acht
Gebaseerd op mijn gevoel met 0 onderbouwing zou ik de 2e of 3e maand verwachten

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:56

YES

Moderator General Chat
Welke mensen vergeten dat? Ik heb werkelijk waar nog nooit iemand zien schrijven of horen zeggen: "ik was even vergeten dat crypto niet in één rechte lijn omhoog gaat"

• roflexx
YES schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:37:
[...]

Welke mensen vergeten dat? Ik heb werkelijk waar nog nooit iemand zien schrijven of horen zeggen: "ik was even vergeten dat crypto niet in één rechte lijn omhoog gaat"
Niet letterlijk. Maar op basis van comments hier door mensen die er nog niet zo lang meebezig zijn. Ik was ook zo een beetje in het begin. Teveel verwachtigen dat het alleen maar omhoog kan, totdat je een flinke dip meemaakt.

Verwijderd

Ik heb nog geen bear market meegemaakt maar ik begreep dat dit -80% van je portfolio zal zijn?

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Taro schreef op woensdag 8 december 2021 @ 23:13:
[...]

Niet meer, maar zie ook de topicstart, nog steeds niet gelezen?
* xileS leest topicstart
Binance.com heeft sinds enige tijd ook ondersteuning voor de Euro en je kunt er via iDeal geld storten. Ook kan je vanaf Binance Euro's weer terugstorten naar je bankrekening.
Oh wat handig!

• anti elppa
Verwijderd schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:43:
Ik heb nog geen bear market meegemaakt maar ik begreep dat dit -80% van je protfolio zal zijn?
kan goed. laatste keer van 20k naar 3k voor btc. shitcoins nog stuk dieper

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-12 09:13
anti elppa schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:00:
[...]

Maar dat zou betekenen dat de bear market dus ook korter wordt straks.
En je zal maar de kans krijgen om een BTC onder de 20k te kopen. :P

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik heb nog geen bear market meegemaakt maar ik begreep dat dit -80% van je portfolio zal zijn?
Ligt ook aan je pf. Alts gingen echt dieeep en veel zijn er nog steeds niet uit. Zoek maar alvast een mooie grot om te schuilen.

• Mooody

Mooody

elmoody

Nobody knows.
Kan ook zijn dat dit de bear market is en we medio 2022 ruim voorbij de 100k zijn.

BTC wil omhoog, omdat fiat omlaag wil. Je moet gewoon geduld hebben en bij lokale dips bijkopen (mits mogelijk).

Het helpt om de BTC chart op logaritmische schaal te bekijken én niet teveel Youtube te kijken :)

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/ynkFfMX/Schermafbeelding-2021-12-09-om-10-46-20.png

Kijk ook even naar het volume, dat pas sinds begin dit jaar echt iets betekent.

[ Voor 8% gewijzigd door Mooody op 09-12-2021 10:49 ]

Verwijderd

anti elppa schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:43:
[...]

kan goed. laatste keer van 20k naar 3k voor btc. shitcoins nog stuk dieper
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lc9d5Zp9CEJX9UKCgUSeyuS8OSo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KxaLMYH5c9CwJPiLovIMvJ8k.jpg?f=fotoalbum_large

• anti elppa
Mooody schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:47:
[...]

Nobody knows.
Kan ook zijn dat dit de bear market is en we medio 2022 ruim voorbij de 100k zijn.

BTC wil omhoog, omdat fiat omlaag wil. Je moet gewoon geduld hebben en bij lokale dips bijkopen (mits mogelijk).

Het helpt om de BTC chart op logaritmische schaal te bekijken én niet teveel Youtube te kijken :)

[Afbeelding]
+100. En zeker idd op log schaal kijken

• Amstrike01
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 02-09 16:09
Ripple bullish !

• elektriekert
-85 tot -90% :+

• elektriekert
Bedoel je het bedrijf?

Beter XRP noemen om verwarring te voorkomen O-)

[ Voor 13% gewijzigd door elektriekert op 09-12-2021 10:58 ]

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-12 10:58
Nice en dan nog even een leuke bridge er tussen om de fees laag te houden en we komen ergens :)

• thefox231
  • Laatst online: 05-12 17:44
Nieuws over rechtzaak?

Verwijderd

10 cent stijging XRP, damn.

• jvel92
Puur afhankelijk van je PF. Er zijn bijvoorbeeld voldoende alts te vinden die nu -70% staan van de ATH in april/mei afgelopen jaar en dan heb ik het niet over een cumrocket, maar bijvoorbeeld een Aave, Sushi of YFI. Dat zijn toch wel protocollen die destijds als solide investeringen werden gezien. Een van mijn betere beslissingen afgelopen maanden is bijvoorbeeld al mijn Sushi te dumpen voor CVX.

Wat betreft ETH en BTC verwacht ik niet dat je ze voor de prijzen kunt kopen waar veel mensen op hopen, er zijn te veel mensen aan de zijkant met geld die wachten op een dump op in te stappen. Wellicht een bodem op het niveau van afgelopen juni.

Verwijderd

KlimaDAO gaat lekker jongens.

• Amstrike01
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 02-09 16:09
Analysts believe Ripple could beat SEC lawsuit on one condition

Verwijderd

https://cointelegraph.com...aunches-crypto-debit-card , Ledger brengt een nieuwe crypto debit kaar uit. Wellicht interessant voor vele hier.

• zwembroek
Goed bezig met die one liners boys.
En wat wil je er mee bereiken?

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-12 12:56

Eijkb

Zo.

Alle muntjes in het linkerrijtje op https://www.coingecko.com/en/coins/trending gaan lekker maar ja :D Zit er maar eens in.

Momenteel meer bezig met uitzoeken waar de hoge rentes zitten dan met handelen. Op het moment lijkt dat Fantom te zijn en dan met name Grim Finance, Exodia en het nieuwe FantOHM. Als je vroeg in die vaults zit pak je 1%+ per dag (door automatische compounding).

Meer mensen die het zo doen ipv proberen de juiste muntjes te kopen en verkopen op juiste momenten?

.

• YES
  • Laatst online: 10:56

YES

Moderator General Chat
jvel92 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:01:
[...]

Puur afhankelijk van je PF. Er zijn bijvoorbeeld voldoende alts te vinden die nu -70% staan van de ATH in april/mei afgelopen jaar en dan heb ik het niet over een cumrocket, maar bijvoorbeeld een Aave, Sushi of YFI. Dat zijn toch wel protocollen die destijds als solide investeringen werden gezien. Een van mijn betere beslissingen afgelopen maanden is bijvoorbeeld al mijn Sushi te dumpen voor CVX.

Wat betreft ETH en BTC verwacht ik niet dat je ze voor de prijzen kunt kopen waar veel mensen op hopen, er zijn te veel mensen aan de zijkant met geld die wachten op een dump op in te stappen. Wellicht een bodem op het niveau van afgelopen juni.
Voor mijn gevoel zijn ook een heel aantal verwachtte/voorspelde dieptepunten de afgelopen tijd niet of maar heel kort geraakt. En zeker niet écht getest. Dat komt denk ik door wat je zegt, er staan veel mensen met fiat klaar om ze te kopen.

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:06

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

BTC dominance weer op het niveau van mei en september (40%).

Nog 3% van de ATL in januari 2018 (vlak voor de crash dus).

Ik HODL mijn hart vast hoe dit gaat uitpakken, voor mij is zo'n zwakke BTC een slecht teken (aangezien 99% van de alts voor mij shitcoins zijn). Voor anderen het bewijs van algehele adoptie van crypto.

https://www.tradingview.com/symbols/CRYPTOCAP-BTC.D/

• anti elppa
BTC100K2021 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:10:

Ik HODL mijn hart vast hoe dit gaat uitpakken, voor mij is zo'n zwakke BTC een slecht teken (aangezien 99% van de alts voor mij shitcoins zijn). Voor anderen het bewijs van algehele adoptie van crypto.

ja roep al jaren dat het succes van alts.....de ondergang van crypto kunnen worden

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-12 09:15
anti elppa schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:12:
[...]

ja roep al jaren dat het succes van alts.....de ondergang van crypto kunnen worden
Het zou helpen als exchanges BTC weer als noodzakelijk paar gaan inzetten om alts te kunnen kopen en er minder geleund wordt op USDT/BUSD etc. Dat zou BTC een flinke boost geven

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12 08:20
Eijkb schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:05:
[...]

Alle muntjes in het linkerrijtje op https://www.coingecko.com/en/coins/trending gaan lekker maar ja :D Zit er maar eens in.
Precies het probleem van crypto atm. Kijk nou eens wat een bak stront aan het stijgen is. Alleen maar loze troep.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• anti elppa
Stokstaart schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:16:
[...]

Precies het probleem van crypto atm. Kijk nou eens wat een bak stront aan het stijgen is. Alleen maar loze troep.
dit is wel erg idd. Man man man

• BTC100K2021

BTC100K2021

anti elppa schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:12:
[...]

Ondergang van BTC absoluut niet. Mensen worden verleid met hoge APY's en allerlei trucjes (de BNB vault). Het eind van deze cycle gaat gewoon exponentieel meer slachtoffers maken ten opzichte van vorige cycles.

Hordes mensen hebben grote bedragen gelocked/gestaked/wat dan ook, die kúnnen straks niet eens verkopen. Als zelfs Taro (die ik inschat als risicomijdend) zichzelf niet kan bedwingen om het rendement te grijpen dat geboden wordt op BNB en de vault/lotterys dan weet je al dat er voor iedere Taro 1000 A87's zijn die zich nu tot hun nek in de shit aan het werken zijn.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:13
BTC100K2021 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:10:

Dus gewoon net zoals de afgelopen periode nog 1% per week er af. Dan gaan we vanaf januari een herhaling krijgen van 2018?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• anti elppa
BTC100K2021 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:19:
[...]

Ondergang van BTC absoluut niet. Mensen worden verleid met hoge APY's en allerlei trucjes (de BNB vault). Het eind van deze cycle gaan gewoon exponentieel meer slachtoffers maken ten opzichte van vorige cycles.

Hordes mensen hebben grote bedragen gelocked/gestaked/wat dan ook, die kúnnen straks niet eens verkopen. Als zelfs Taro (die ik inschat als risicomijdend) zichzelf niet kan bedwingen om het rendement te grijpen dat geboden wordt op BNB en de vault/lotterys dan weet je al dat er voor iedere Taro 1000 A87's zijn die zich nu tot de nek in de shit aan het werken zijn.
ja dat is wel zo, maar kan ook zijn dat juist daarom overheden harder gaan optreden.
Dat het 1 groot slachtveld gaat worden aankomende bear, dat is 100% zeker. En wat je zegt, die gaat een stuk heftiger worden dan voorgaande keren.

Verwijderd

anti elppa schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:22:
[...]

ja dat is wel zo, maar kan ook zijn dat juist daarom overheden harder gaan optreden.
Dat het 1 groot slachtveld gaat worden aankomende bear, dat is 100% zeker. En wat je zegt, die gaat een stuk heftiger worden dan voorgaande keren.
Waar heb jij die glazen bol gekocht?

• anti elppa
Verwijderd schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:23:
[...]

Waar heb jij die glazen bol gekocht?
van alle voorspellingen die je kan doen, is dit de makkelijkste. Als je dat niet ziet........

Verwijderd

anti elppa schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:24:
[...]

van alle voorspellingen die je kan doen, is dit de makkelijkste. Als je dat niet ziet........
Alsnog, niemand kan het met een volle 100% zeggen.

• Kol Nedra
wat zijn jullie toch negatief allemaal over crypto nu zeg, ik ben dus all-in gegaan 👍

nothing stops this train

• thefox231
  • Laatst online: 05-12 17:44
Amstrike01 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:04:
[...]

Denk sowieso dat dit kwestie van tijd is.
Het kwam gisteren ook nog aan bij de hearing van de financial committee in America.
Ze (FC) zijn allemaal bang dat America achterop raakt met het beleid t.a.v. Crypto. En ook de harde stance van Gary Gennsler van de SEC werd in twijfel getrokken.

Dus ben benieuwd.

• roflexx
Ok wie kan even voorspellen welke alts de bear gaan overleven. Dan verkoop ik de rest🤡

• jvel92
anti elppa schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:22:
[...]

Er zijn al voldoende alts die in feite al in een bear zitten. Pak de chart van YFI er maar eens bij; je zou de top maar gekocht hebben. :o
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p3UIAvsgcEvV3hWqPHKT9Ve0Iss=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JnJwOJ7LtQuM9Gtm8e6OWxaY.png?f=fotoalbum_large

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:49

Darrell

Fiat moonboy

[...]

Hamster coin werd gisteren genoemd in het US congress en zie daar:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PXYV1AQXnCcQiw0USODLp1a77T4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/E9pS6cI5fl1wDA9v6ITU1ydo.jpg?f=user_large

8)7

• anti elppa
Verwijderd schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:25:
[...]

ok 99,9% zker

• zwembroek
Verwijderd schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:25:
[...]

Dat zei ik in 2018 ook. Maar als je volledig in Bitcoin zit dan zou ik mij op de middel lange termijn geen zorgen maken. Als je PF bijna volledig uit alts bestaat zou ik me wel zorgen gaan maken over een eventuele beer.

[ Voor 32% gewijzigd door zwembroek op 09-12-2021 11:39 ]

• mannowlahn
Amstrike01 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:04:
[...]

haha wat is die one condition, dont be a scam? :+

• mannowlahn
ScuL schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:15:
[...]

Het zou helpen als exchanges BTC weer als noodzakelijk paar gaan inzetten om alts te kunnen kopen en er minder geleund wordt op USDT/BUSD etc. Dat zou BTC een flinke boost geven
Maw je wilt dat BTC een zelfder ol gaat vervullen zoals de Dollar dat een eeuw gedaan heeft? Ik ben persoonlijk voorstander dat we dit juist niet moeten hebben :) Het is juist goed dat de dominantie van BTC lager wordt. Ik prijs de dag dat BTC naar beneden pleurt voor een paar dagen en de rest van de markt denkt, oh kut voor btc zeg en gewoon er niks van aantrekt. Net zoals we afmoeten van Tether dominantie, hoe meer gespreid, des te stabieler. Maar ik snap het wel als je alleen maar in btc zit dat je dat liever allemaal anders ziet :)

• mannowlahn
anti elppa schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:19:
[...]

dit is wel erg idd. Man man man
hoezo lol, is allemaal low cap wat een beetje aan het stijgen is, so what? probleem van crypto is juyist deze mentaliteit, die tribalism. :+

• Aarle
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 13-02 07:33
Eijkb schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:05:
[...]

Momenteel meer bezig met uitzoeken waar de hoge rentes zitten dan met handelen. Op het moment lijkt dat Fantom te zijn en dan met name Grim Finance, Exodia en het nieuwe FantOHM. Als je vroeg in die vaults zit pak je 1%+ per dag (door automatische compounding).

Meer mensen die het zo doen ipv proberen de juiste muntjes te kopen en verkopen op juiste momenten?
nog meer honden. Houdt het dan nooit op. $keeshond

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:11
BTC ; We gaan door de $49K zakken....🥳

[ Voor 7% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 09-12-2021 11:45 ]

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-11 22:05
More FUD please!

Verwijderd

[...]

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/fEyCxSW.jpg

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12 08:20
We spreken elkaar wel in de komende cryptowinter ;)

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Verwijderd

of t stijgt of daalt, ik pak mn geld wel.

en al stort die hele crypto geiten ponzi in, dan stap ik wel weer over op iets anders, tulpenbollen oid :+

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:50:
en al stort die hele crypto geiten ponzi in, dan stap ik wel weer over op iets anders, tulpenbollen oid :+
Tesla met btc ticker? ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aqlHE7p9_ekiozk7liWmn4StEK4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cguzkQBiUpou8KTIh1uLbMhh.jpg?f=fotoalbum_large

Verwijderd

ik heb mn tesla s vorig jaar ingeruild voor een audi diesel >:)

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:43
Verwijderd schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:54:
ik heb mn tesla s vorig jaar ingeruild voor een audi diesel >:)
Dan heb je weer een echte auto. _O-

• BTC100K2021

BTC100K2021

@Malarky je had het laatst over 48K i.v.m. optie expiratie 31 december 2021.

Wellicht zie ik het verkeerd maar ik zie rondom 48K geen piek in strike price, zijn meerdere gelijkwaardige pieken rond 60K - 48K - 40K - 32K - 20K.

Bedoelde je dat we op het moment van schrijven rond de 48 stonden en dat je daarom verwacht dat ie in ieder geval voor het eind van het jaar weer daaronder blijft zodat ook die serie waardeloos afloopt?

Bij ETH zie je wel een duidelijke piek op $3200.

[ Voor 6% gewijzigd door BTC100K2021 op 09-12-2021 12:03 ]

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yZtWYUW02bnNYllbSi5c_Vu6YH0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/U5j0cKkEZNcLDcVUIrnAEq0q.jpg?f=fotoalbum_large
wie is wie 👀

nothing stops this train

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-10 01:25
WiLLoW_TieN schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:45:
BTC ; We gaan door de $49K zakken....🥳
Welnee. 49.3. Mooon

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Evergrande naar de tering?

https://t.co/lfLmP74BYj

Hou je vast…

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 28-12 18:18
Zal vast wel wat effect hebben maar de markt heeft dat allang ingeprijsd kijk maar naar de afgelopen weken alles is down op 1 of 2 dagen na

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16:13
Tip voor de Binancegebruikers die het, net als ik, nog niet ontdekt hadden en jaloers waren op andere exchanges waar het wel al kon: je kan in de trading view nu ook de order history tonen. Het zijn maar minuscule pijltjes maar het is een begin. Display settings linksboven. Er zijn nog wat meer opties bij gekomen, voor de liefhebbers.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• Chaes
  • Laatst online: 27-12 13:50

Chaes

#HODL

Al lang en breed ingeprijsd.

• Currry
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 28-12 09:51
Ik denk dat Evergrand te laag wordt ingeschat. Voor een deel zit dit al wel in de prijs is omdat we al twee dalingen hebben gehad bij nieuws. Alleen als hij daadwerkelijk klapt ga je dit zeker nog merken. Verwacht bij de publieke aankondiging misschien wel een -10% met een redelijk herstel afhankelijk van de gevolgen en oplossingen.

• zwembroek
JoebarRC schreef op donderdag 9 december 2021 @ 12:06:
[...]

Zal vast wel wat effect hebben maar de markt heeft dat allang ingeprijsd kijk maar naar de afgelopen weken alles is down op 1 of 2 dagen na
Reken er maar op als die hele Evergrande tering bende echt in elkaar stort en er komt geen reddingsplan (wat ik niet wil geloven.) dan heeft dat verstrekkende gevolgen. Ik denk dat dit slechts gedeeltelijk is in geprijsd.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
In het kort, artikel in het FD over Evergrande:
In het kort
De provincie Guangdong zal de schulden bij vastgoedontwikkelaar Evergrande helpen terugdringen.

Peking laat lokale staatsbedrijven de leiding nemen in de bestrijding van de crisis in de vastgoedsector.

Kredietbeoordelaar Fitch geeft de overzeese schulden van Evergrande het stempel 'restricted default'.
:)

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-11 22:05
China zal lokaal en centraal proberen dit natuurlijk te containen. Zal niet volledig helpen, maar verwacht dat China heus hun economie niet om zeep wil laten helpen door niet in te grijpen (en laten ze daar vaak toch erg goed in zijn).

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J0qHlG7aS7N-Malgvrr163Sv0uc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kRNbcTw65Kd0HdAv6OWo0BjO.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_1HaWya9kQOa95Ove1oSMzZJpdw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vyUCAiUfnxYhDqQsbKcn5xF4.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H2W3zruqvOoghviRLF6kzc838Ik=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pZvqpmh6gS9ysQFDbLHgClt9.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Currry
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 28-12 09:51
keanu_ schreef op donderdag 9 december 2021 @ 12:55:
China zal lokaal en centraal proberen dit natuurlijk te containen. Zal niet volledig helpen, maar verwacht dat China heus hun economie niet om zeep wil laten helpen door niet in te grijpen (en laten ze daar vaak toch erg goed in zijn).
Omzeep helpen niet. Maar ze willen lucht uit de ballon laten voor die knapt. Er gaat dus een hoop bloeden op de vastgoedmarkt daar en dat raakt investeerders overal. Het risico van overheidsbeleid wat niet alleen aan hedgefondsen denkt.

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 28-12 18:18
zwembroek schreef op donderdag 9 december 2021 @ 12:50:
[...]

Reken er maar op als die hele Evergrande tering bende echt in elkaar stort en er komt geen reddingsplan (wat ik niet wil geloven.) dan heeft dat verstrekkende gevolgen. Ik denk dat dit slechts gedeeltelijk is in geprijsd.
Wat helpt is dat vrijwel geen enkele westerse investering mogelijk was in het bedrijf. Dus het is erg lokaal voor china. Wel op zo’n schaal dat ingrijpen moet gebeuren en china is terughoudend maar niet gek.

On another note.. zet eens een roze bril op beste zwembroek, ik lees voornamelijk bearish berichten van je op alle terreinen. Alles komt uiteindelijk goed en zorgt voor kansen

• Jazsie
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:51
Helza schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 11:18:
Gewoon alles in de eerst volgende doa Olympus clone stoppen. Gegarandeerde 1.000.000.000% rendement volgens al die shilltubers
Of het een slim idee was/is laat ik even buiten beschouwing...

Had nog wat Crypto dat liep te slapen in mijn wallet, deze dus in stuk of 10 (als in niet alle eieren in 1 mand) van deze clones gestopt...
Als ik nu zou uitcashen dan zit ik op een rendement van 300%, hoogte punt was ~400%.

Niet slecht op 27 dagen...

Helaas heb ik niet evenredig geïnvesteerd, had ik dat wel gedaan dan zou ik nu op ruim 10.000% zitten

Die 1.000.000.000% die je noemt is overigen APY en enkel wanneer je doet compounden. Hoe meer mensen erin zitten hoe lager dit wordt. In zekere zin dus zeker met korreltje zou nemen :).

Ben benieuwd over een maand, we gaan het zien...

6200 Wp | eGolf 32kWh | ESS Victron 18kWh

Verwijderd

zwembroek schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:05:
[...]

[...]

Goed bezig met die one liners boys.
En wat wil je er mee bereiken?
investeren maat, buy the dip. klein advies

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Mooi voorbeeld waarom bitcoin de uitweg is... :D

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 15-12 11:01
Die Baylor ook. "uh uh uh" en zenuwachtig friemelen met troep op z'n bureau. Die hele geitenbende gaat een keer onderuit.

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Raaafie schreef op donderdag 9 december 2021 @ 13:48:
[...]

Die Baylor ook. "uh uh uh" en zenuwachtig friemelen met troep op z'n bureau. Die hele geitenbende gaat een keer onderuit.
Ja, dit zijn de echte geitenbreiers hoor... Boefjes!
Pagina: 1 ... 170 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!